Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Pagina: 1 ... 106 ... 114 Laatste
Acties:
  • 344.405 views

• Vorst8
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13:38
quote:
kuwerti schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:25:
ik heb jullie advies ff nodig. Ben dus fan van light tanks, en ik kan er nu weer 1 kopen in de aanbieding.
De keuze is:

Chinese tier-6 : 59-16
Tjechise tier-6 : Skoda-24
Duitse tier-6: vk-28.01
Amerikaanse Tier-7: T71

Welke bevelen jullie aan?
T71, meest OP light per tier ( op de type64 na)
59-16... naahhhh.... slechte pen
skoda.... is geen light
vk-28.01.. vergeet die maar, is zijn derp kwijt..........

Vorst8 wijzigde deze reactie 05-08-2017 21:55 (12%)

• Frozen
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:02

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je hebt teams, en je hebt teams, maar sommige...

Oh en een nieuw modje :P :

• Mr_Size
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 22-11 17:09
Die usertmp report mag er wezen :P

In other news:

https://tweakers.net/ext/f/FEehu7UfA8MwQ8oBwBKuUPAA/thumb.jpg

FUCKING EINDELIJK :D :D :D *O* *O* *O*

WoT noobmeter, YT kanaal

• ElPaco
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 09:41
quote:
Mr_Size schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:58:

In other news:

[afbeelding]

Woohoo! Binnenkort filmpje?

D3-profiel

• kuwerti
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 20-11 13:31
quote:
Vorst8 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:53:
[...]

T71, meest OP light per tier ( op de type64 na)
59-16... naahhhh.... slechte pen
skoda.... is geen light
vk-28.01.. vergeet die maar, is zijn derp kwijt..........
paar tankjes verkocht en die T71 in de garage gezet. :*) nog helemaal stock (geld is op) maar we gaan ermee beginnen :-)

• Mr_Size
quote:
ElPaco schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:16:
[...]

Woohoo! Binnenkort filmpje?
Zeker, ws woensdag al ;)
quote:
kuwerti schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:23:
paar tankjes verkocht en die T71 in de garage gezet. :*) nog helemaal stock (geld is op) maar we gaan ermee beginnen :-)
Goede keus, De T71 was vóór de light tank rebalance al erg leuk en is nu alleen nog maar beter geworden d:)b

WoT noobmeter, YT kanaal

• kuwerti
quote:
Mr_Size schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:08:
[...]

Zeker, ws woensdag al ;)

[...]

Goede keus, De T71 was vóór de light tank rebalance al erg leuk en is nu alleen nog maar beter geworden d:)b
top. ben benieuwd. even alles upgraden en dan knallen dus :-)
:+

• ElPaco
Grr, de ST Emil is vrvloekt vandaag. Heb al gebounced op een T34-85M, VK3002D en onnoembaar veel schoten gemist (die fully aimed waren en waarbij de tegenstander toch wel 75% van de aiming circle besloeg). Dan maar niet dubbelen.

D3-profiel

• Breezers
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online
quote:
ElPaco schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 08:08:
Grr, de ST Emil is vrvloekt vandaag. Heb al gebounced op een T34-85M, VK3002D en onnoembaar veel schoten gemist (die fully aimed waren en waarbij de tegenstander toch wel 75% van de aiming circle besloeg). Dan maar niet dubbelen.
De St. Emil heeft inderdaad een troll gun die echt gigantisch onbetrouwbaar is qua aim en pen. Soms schiet je 2-3 schoten perfect nauwkeurig en pen je alles maar met grote regelmaat bounce je op lagere tiers, tracks en schiet je "point blank" fully aimed op een afstand van <50 meter gewoon alles in de grond of schiet je granaten links, recht boven de lege ruimte in.

I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why.

quote:

In other news:

[afbeelding]

Ben benieuwd naar je game. Het behalen van de laatste missie zal een hoop stress/frustratie van je weg nemen.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

quote:

In other news:

[afbeelding]

Grilluh heeft je dan uiteindelijk toch een keer de meegezeten 8) Ben ook wel benieuwd naar de game. Na veel pijn en moeite ook eindelijk die 260 in je garage nub >:) *O*

• brid
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-11 14:39

brid

Onze excuses voor het ongemak

ff wat testen sry mr_size, t49 blijft leuk :P
Video: https://drive.google.com/open?id=0B0Av3UAByuSTRkZIQWhaVm1fMjA

brid wijzigde deze reactie 06-08-2017 20:01 (26%)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• kuwerti
Ik heb een vraag over toernooien.

Er is heel erg veel info te vinden (nog niet alles gelezen), maar ik denk dat jullie het antwoord op mijn vraag zo weten:

Het lijkt mij best aardig om toernooien te spelen, maar betekent dit dat je dan exact op een bepaald tijdstip moet spelen, of is er sprake van een tijdswindow (bijvoorbeeld tussen 17:00 en 22:00 uur)

Ik speel bijna elke dag wel een paar potjes,maar NOOIT op vaste tijden. dat lukt mij gewoon niet. Kan ik dan wel meedoen aan toernooien of is dat niet mogelijk?

nog twee andere vragen:
1: Spelen jullie overigens toernooien en is dat een beetje nuttig qua inkomen (goud e.d.)?
2: Hoe kan ik lid worden van de tweakers-WOT clan? zijn daar bepaalde eisen voor?

• _Anvil_
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21-11 18:00
quote:
Frozen schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:54:
Je hebt teams, en je hebt teams, maar sommige...
Dat is toch exact waar je op uit bent als je low tier gaat sealclubben in een t67 platoon? :P

Maar ok, 10 spelers zonder dmg aan de overkant zie ik.. dat is wel heel extreem..

• Arjant2
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 10:19
quote:
kuwerti schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:01:

Er is heel erg veel info te vinden (nog niet alles gelezen), maar ik denk dat jullie het antwoord op mijn vraag zo weten:

Het lijkt mij best aardig om toernooien te spelen, maar betekent dit dat je dan exact op een bepaald tijdstip moet spelen, of is er sprake van een tijdswindow (bijvoorbeeld tussen 17:00 en 22:00 uur)

Ik speel bijna elke dag wel een paar potjes,maar NOOIT op vaste tijden. dat lukt mij gewoon niet. Kan ik dan wel meedoen aan toernooien of is dat niet mogelijk?

nog twee andere vragen:
1: Spelen jullie overigens toernooien en is dat een beetje nuttig qua inkomen (goud e.d.)?
2: Hoe kan ik lid worden van de tweakers-WOT clan? zijn daar bepaalde eisen voor?
Voor toernooien moet je exact op het juiste tijdstip aanwezig zijn, ingelogd op het battlescreen, klaar voor gevecht. 1 seconde te laat en het is technical defeat. Dan heb je ook nog eens vaak meerdere rondes op een avond (als je wint of het een poulesysteem is).

Voor de GOT clan kan je het beste even hier kijken:
http://gatheringoftanks.nl/

of je melden op teamspeak:
ts3.gatheringoftanks.nl

Arjant2 wijzigde deze reactie 07-08-2017 16:01 (9%)

quote:
kuwerti schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:01:

nog twee andere vragen:
Wil je 1 vs 1 toernooien spelen? Die zijn er namelijk niet heel erg veel, ik weet dat er ooit wel eens wat is geweest en misschien via ESL nog steeds. Maar de meeste toernooien, vanuit WoT iig zijn minimaal 3 vs 3 oplopend tot 14 vs 14.

Goud krijg je pas als je vaak door de voorrondes bent gekomen en dat betekent dat je over het algemeen een redelijk goed team moet hebben. Toen ik nog veel WoT speelde heb ik regelmatig toernooien gespeeld en zeker wel wat goud eruit kunnen halen. Wil je echt veel goud verdienen moet je ESL spelen en "semi-pro" zijn.

Als het je alleen om goud gaat, zou ik eerder naar een clan kijken en dan veel clan wars spelen, hieruit verdienen clans goud en eens per maand krijg je, afhankelijk van je deelname, een bedrag in goud uitgekeerd. Vaak moet je een X aantal dagen online zijn en hierin is meestal wel een tijdswindow omdat er op meerdere momenten in de avond clan wars gespeeld kan worden. Toppunt is meestal rond 19:30 tot 22:30.

Ook hier moet je wel een redelijk goede clan hebben om ook daadwerkelijk een noemswaardig bedrag aan goud te verdienen. Als je nog een beginnende speler ben dan zou ik niet verwachten dat je "rijk" gaat worden van toernooien of clan wars en kan je beter het gewoon kopen ;)

jantje 2 wijzigde deze reactie 07-08-2017 16:24 (7%)

• User
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 22-11 21:54
quote:

In other news:

[afbeelding]

Wat heb ik nu weer misdaan? :+

Also gratz!

Ze schieten allemaal HE!

• rgras
  • Niet online
Ik ben even benieuwd.. aan welke lijnen beleven jullie op dit moment de meeste plezier?

• kuwerti
quote:
kuwerti schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 22:23:
[...]

ff kleine update. Ik was net voor het eerst even top-tier met de t71. wat een beest is het dan zeg,. je penned werkelijk alles en binnen 2 a 3 schoten (=4 a 6 seconden) schiet je een tank aan gort. wel tussendoor na een paar schoten even half minuutje rondrijden om te laden, maar daarna weer vol gas er tegenaan. erg leuk om mee te spelen. thanks voor het advies!! _/-\o_
.

• kuwerti
quote:
rgras schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:17:
Ik ben even benieuwd.. aan welke lijnen beleven jullie op dit moment de meeste plezier?
ik beleef momenteel het meeste plezier aan:

Russische Light naar de MT25
T71 via de T21 8)
Engels: Comet-line,.
Zweedse TD tot de LKV90B :+

• Tige
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 14:42
Haha Size, Ik heb net m'n T55A gehaald!
Arty15

Dacht nog , ikdoe doe één arty run voordat het bedtijd is :D

Selks

• GJP80
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:17
quote:
User schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:42:
[...]
Wat heb ik nu weer misdaan? :+

Also gratz!
Een gemiddelde platoon game met User:

User: GJP ik schiet je tracks er af!
GJP: User, waarom is mijn gunner dood?
User: *OOPS*

Misschien moet ik dat modpack ook maar eens installeren... :9

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• _Anvil_
  • Laatst online: 21-11 18:00
quote:
kuwerti schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:56:
[...]

ff kleine update. Ik was net voor het eerst even top-tier met de t71. wat een beest is het dan zeg,. je penned werkelijk alles en binnen 2 a 3 schoten (=4 a 6 seconden) schiet je een tank aan gort. wel tussendoor na een paar schoten even half minuutje rondrijden om te laden, maar daarna weer vol gas er tegenaan. erg leuk om mee te spelen. thanks voor het advies!! _/-\o_
.
Ooit was er een m41 bulldog op t7.... met een 10 clip magazijn ;w

Hij staat nu als lege t8 (geen crew of quipment) in mn garage.. kan het niet opbrengen hem in zn huidige staat te spelen...

• Roozzz
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 15:14
quote:
_Anvil_ schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

Ooit was er een m41 bulldog op t7.... met een 10 clip magazijn ;w

Hij staat nu als lege t8 (geen crew of quipment) in mn garage.. kan het niet opbrengen hem in zn huidige staat te spelen...
Hier precies hetzelfde. Mijn meest gespeelde tank wordt nu nooit meer gebruikt... :'(
Ik heb nog de stille hoop dat ze hem weer een beetje gaan buffen, maar anders wordt ie binnenkort gewoon verkocht.

• Dijkstra30
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:58
quote:
Roozzz schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

Hier precies hetzelfde. Mijn meest gespeelde tank wordt nu nooit meer gebruikt... :'(
Ik heb nog de stille hoop dat ze hem weer een beetje gaan buffen, maar anders wordt ie binnenkort gewoon verkocht.
Same, had er 3 marks op en veel lol mee, maar heb de tank verkocht, dan hoef ik er ook niet meer naar te kijken. M41-90GF is nu een stuk beter, zeker 1 vs 1 door HE shells.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

• Bean77
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12:34
Sinds tijden het spel ook weer eens op de pc gezet. Ik zag dat er al diverse nieuwe t10's zijn, dus ik kan weer lekker wat inhalen :P
Was zelfs nog welkom in GOT :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 18mm | Zeiss Batis 25mm | Zeiss Loxia 50mm | Zeiss Batis 85mm | Sony 70-200 f4 OSS

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:22

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Roozzz schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

same here.. I probeer af en toe nog wat, maar bereik er meestal weinig mee. Echt zonde, want was een heerlijke tank.

• Russica
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 22-11 21:00

Russica

HEAT is all you need.

quote:
superduper schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 14:21:
[...]

same here.. I probeer af en toe nog wat, maar bereik er meestal weinig mee. Echt zonde, want was een heerlijke tank.
Het is nog steeds een vrij goede tank hoor. Alleen het unieke is er wel vanaf nu.

• superduper
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-11 17:22

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

quote:
Russica schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Het is nog steeds een vrij goede tank hoor. Alleen het unieke is er wel vanaf nu.
Het zal ook zeker aan mijn skills liggen (of het ontbreken ervan), maar ik kom zeer vaak in een tierX pot terecht waar ik alleen wat kan spotten en dan het loodje leg.. Ga gewoon door met oefenen :)

• Roozzz
quote:
Russica schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:05:
[...]

Inderdaad, de funfactor is gewoon vele malen kleiner geworden. En als je de T49 eenmaal geprobeerd hebt dan kijk je nooit meer terug naar de huidige bulldog. Want die is gewoon in alles nog een pak beter.

• kuwerti
wederom een vraag voor de experts ;-)
Ik ben op zoek naar een site waar ik eenvoudig tanks kan 'zoeken'. Voorbeeld:
Ik wil weten welke tier-7 tank het meest onzichtbaar is (beste 'verborgenheid') of ik wil weten welke tier-7 TD de beste mobiliteit heeft.
Nu heb ik al op tanks.gg gekeken, maar daar kan ik niet echte lekker filteren.
kan natuurlijk elke tank selecteren en dan kijken, maar dat is ook niet echt te doen :-)

Weet iemand hier een goede site voor?

• ElPaco
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:04:
Ik wil weten welke tier-7 tank het meest onzichtbaar is (beste 'verborgenheid') of ik wil weten welke tier-7 TD de beste mobiliteit heeft.
kan natuurlijk elke tank selecteren en dan kijken, maar dat is ook niet echt te doen :-)

Het kan wel op tanks.gg, als je maar weet hoe :p

D3-profiel

• kuwerti
quote:
ElPaco schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:09:
[...]

Het kan wel op tanks.gg, als je maar weet hoe :p
Thanks, maar hoe zie ik daar de 'verborgenheid'? daar kan ik niet op filteren zo te zien.
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 07:04:

U vraagt wij draaien http://www.wotinfo.net/en/camouflage.

Per tank base camo values en kan je alles tweaken zoals je het zelf wilt door skills, equipment, vergelijken etc.

jantje 2 wijzigde deze reactie 09-08-2017 09:09 (3%)

• looyenss
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 21-11 14:44
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:31:
[...]

Thanks, maar hoe zie ik daar de 'verborgenheid'? daar kan ik niet op filteren zo te zien.
Commentaar op nederlandse vertaling was niet welkom hier toch? :+

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• kuwerti
quote:
jantje 2 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:09:
[...]

U vraagt wij draaien http://www.wotinfo.net/en/camouflage.

Per tank base camo values en kan je alles tweaken zoals je het zelf wilt door skills, equipment, vergelijken etc.
U bent voor mij een echte held mijnheer Jantje!! :+ _/-\o_ enne: misschien moet ik inderdaad de interface maar eens in het engels gaan zetten :+

• User
  • Laatst online: 22-11 21:54
quote:
looyenss schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:29:
[...]

Commentaar op nederlandse vertaling was niet welkom hier toch? :+
Klopt, maar dat is alleen zo als het commentaar van jou komt.

:>

Ze schieten allemaal HE!

• wsLy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 15:16
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 10:39:
[...]

U bent voor mij een echte held mijnheer Jantje!! :+ _/-\o_ enne: misschien moet ik inderdaad de interface maar eens in het engels gaan zetten :+
Die Nederlandse interface is sowieso belabberd >:)

Stichting Hobbyserver

• Harmen
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 08:34
De T-34/100 was nog redelijk te doen, maar de opvolger is dramatisch! Ook feest dat je elke keer tier 10 tegen komt. Pittige kost, totaal geen lol. Heb helaas te weinig free xp.

Jullie nog speelstijl tips?

Whatever.

• GerGio
  • Laatst online: 15:11
quote:
Harmen schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:23:
De T-34/100 was nog redelijk te doen, maar de opvolger is dramatisch! Ook feest dat je elke keer tier 10 tegen komt. Pittige kost, totaal geen lol. Heb helaas te weinig free xp.

Jullie nog speelstijl tips?
Spelen in platoon. Krijg je extra xp en je hebt mensen waarmee je kunt focussen zodat je niet alles zelf hoeft te doen

Laptop: Alienware 17 R1, 4710MQ, 880m, 120hz Display. Nickname KasPlantje.

• wsLy
Ja en spelen met de 8,8cm en volgens mij de stock turret. Ivm rate of fire en gun depression.

Maar probeer dat ding zo min mogelijk alleen te spelen, dus ga platoonen of join een stronghold.

Stichting Hobbyserver

Volgens mij ben ik 1 van de weinige die het wel een goede tank vind. Met 8.8 uiteraard. Ik speelde de tank wel met de top koepel.

• kuwerti
quote:
GerGio schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 14:47:
[...]

Spelen in platoon. Krijg je extra xp en je hebt mensen waarmee je kunt focussen zodat je niet alles zelf hoeft te doen
Extra XP :9 : hoeveel % extra krijg je dan als je in platoon speelt?

• Vorst8
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

Extra XP :9 : hoeveel % extra krijg je dan als je in platoon speelt?
ligt aan de tier die je speelt

• kuwerti
quote:
Vorst8 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:39:
[...]

[afbeelding]
ok, thanks. nog een vraag. ik heb op sommige tankjes heel veel XP (meer dan 20.000, GEEN vrije-xp) maar ik heb alle modules en de volgende tank al ge-unlocked. Klopt het dat ik dan helemaal niets meer aan deze xp heb?? 8)7

• ElPaco
Je kan die XP omzetten naar vrij-xp door goud te gebruiken. Daarvoor moet je rechtsboven klikken op omzetten.

D3-profiel

• kuwerti
quote:
Vorst8 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:39:
[...]

[afbeelding]
geldt dit ook voor de platoons die je tijdens de battle maakt trouwens???

• Vorst8
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:09:
[...]

geldt dit ook voor de platoons die je tijdens de battle maakt trouwens???
Nee,. Deze bonus geld alleen als je vanaf het begin van de battle in platoon speelt. maar als je daarna met de zelfde mensen een nieuwe battle ingaat natuurlijk wel.

• kuwerti
quote:
Vorst8 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:35:
[...]

Nee,. Deze bonus geld alleen als je vanaf het begin van de battle in platoon speelt. maar als je daarna met de zelfde mensen een nieuwe battle ingaat natuurlijk wel.
ok, duidelijk. dank je wel!

• Mr_Size
Nou daar is hij dan:

Zal denk ik wel even mijn laatste video worden, ben afgelopen zondag vader geworden dus weinig WOT voorlopig :+

WoT noobmeter, YT kanaal

• mach2
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12:00
quote:
Mr_Size schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:15:
Nou daar is hij dan:

[video]

Zal denk ik wel even mijn laatste video worden, ben afgelopen zondag vader geworden dus weinig WOT voorlopig :+
Gefeliciteerd! Ff je video bekijken, ben wel benieuwd.

Hallo

• MerijnB
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 14:47
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Gefeliciteerd! Eerste keer vader?

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• ElPaco
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Dubbel gefeliciteerd! Geniet er van!

D3-profiel

• kuwerti
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Gefeliciteerd!! geniet er van!

• kuwerti
nog 1 probleem wat ik heb. Ik heb (vooral ';s avonds) zeer vaak dat de game even 1 a seconden 'freezed'en daarna weer verder gaat. Dit is echt heel erg irritant.
Omdat het bijna alleen 's avonds is ligt het vlgs mij niet aan de grafische kaart oid. Ook met de internetverbinding is niets mis. . Hebben andere hier ook wel eens last van?

• nvidia666
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 00:36
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Baby op de schoot een video inspreken geeft een extra dimensie aan je video's :)
Getiteld Baby is Born :) d:)b :)F :)B *O*

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• Rianata
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:33
Uitleg over de aanstaande rebalancing en de mogelijk toekomstige:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal

• nvidia666
quote:
Rianata schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:10:
Uitleg over de aanstaande rebalancing en de mogelijk toekomstige:

[video]
Buff voor de IS7 versta het nog altijd niet 8)7

Aerocool Xpredator Black Edition , I7 3930K (H100I) , 1080 TI Gaming X 2000/1346 , Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB + 2TB seagate CM V1000 (PC2 3570K 6GB 750Ti& 290L. 120 GB ssd) (Laptop Dell e6540@8790M)

• Tige
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Gefeliciteerd Daniel. Kids zijn mooi spul. Geniet ervan!

Selks

• pns333
  • Laatst online: 10:10
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:24:
nog 1 probleem wat ik heb. Ik heb (vooral ';s avonds) zeer vaak dat de game even 1 a seconden 'freezed'en daarna weer verder gaat. Dit is echt heel erg irritant.
Omdat het bijna alleen 's avonds is ligt het vlgs mij niet aan de grafische kaart oid. Ook met de internetverbinding is niets mis. . Hebben andere hier ook wel eens last van?
Ja ik herken het.
Heb het wel eens als ik op een vijandelijke tank schiet, waardoor ik de impact niet zie.
Ik dacht juist dat het wel te maken had met de grafische kaart, dus had wat effecten vermindert.

• kuwerti
quote:
pns333 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:40:
[...]

Ja ik herken het.
Heb het wel eens als ik op een vijandelijke tank schiet, waardoor ik de impact niet zie.
Ik dacht juist dat het wel te maken had met de grafische kaart, dus had wat effecten vermindert.
aha. fijn dat ik niet de enige ben. heb jij het ook voornamelijk 's avonds? ik heb het 's avonds vaak paar keer per game. Kan natuurlijk ook zijn dat mijn grafische kaart te warm is dan :X

• ElPaco
quote:
kuwerti schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:24:
Ik heb er sinds een patch of 2 geleden last van. Gaat gewoon willekeurig, ineens een lagspike van een seconde. Settings helemaal naar beneden geschroefd, dus daar ligt het niet aan (haal gemiddeld ongeveer 120 fps).

D3-profiel

• kuwerti
quote:
ElPaco schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:56:
[...]

Ik heb er sinds een patch of 2 geleden last van. Gaat gewoon willekeurig, ineens een lagspike van een seconde. Settings helemaal naar beneden geschroefd, dus daar ligt het niet aan (haal gemiddeld ongeveer 120 fps).
ok, ik ga even uitzoeken of ik iets kan vinden. zodra ik wat heb laat ik het hier weten. Tips van anderen uiteraard welkom :-)

• ElPaco
quote:
kuwerti schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:58:
[...]

ok, ik ga even uitzoeken of ik iets kan vinden. zodra ik wat heb laat ik het hier weten. Tips van anderen uiteraard welkom :-)
Windows Update uitzetten hielp al enorm bij mij, die vrat gewoon al mijn bandwidth op en kon ik niet stop zetten..

D3-profiel

• kuwerti
quote:
ElPaco schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:00:
[...]

Windows Update uitzetten hielp al enorm bij mij, die vrat gewoon al mijn bandwidth op en kon ik niet stop zetten..
hoe kun je zien dat dit zoveel bandbreedte in beslag neemt? gebruik je daar speciaal programma voor?

• ElPaco
Iemand trouwens enig idee wat er is gebeurd met de supertest aanpassingen in de Britse tech tree (meer armour voor de Britse mediums)? Lees er niks over terug in de 9.20 patch notes, zou dat dan worden opgeschoven?

@kuwerti Zie pb

D3-profiel

• O_A_B
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12:02
quote:
Nou daar is hij dan:

GEFELICITEERD. *O*

Dat wordt ff korte nachies :O :Z

Maar geniet ervan oOo
quote:
Nou daar is hij dan:

[video]

Leuk binnenkort even kijken, dat is voor mij ook het enige WoT weer sinds tijden :+

Gefeliciteerd met de geboorte! *O* Geniet er van samen ;)

• GerGio
quote:
ElPaco schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 09:02:
Iemand trouwens enig idee wat er is gebeurd met de supertest aanpassingen in de Britse tech tree (meer armour voor de Britse mediums)? Lees er niks over terug in de 9.20 patch notes, zou dat dan worden opgeschoven?
Die zijn in supertest niet in common test. Hetzelfde geld voor de Britse turret tank destroyers

• ElPaco
quote:
GerGio schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 11:39:
[...]

Die zijn in supertest niet in common test. Hetzelfde geld voor de Britse turret tank destroyers
Ah ja, jammer, had wat meer turret armour niet erg gevonden :P

D3-profiel

• GerGio
quote:
ElPaco schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 15:06:
[...]

Ah ja, jammer, had wat meer turret armour niet erg gevonden :P
Dat is waar het is nogal onbetrouwbaar dat is het nadeel. Ik heb een keer in mijn Cent AX gehad dat ik hull down niet te pennen was en alles kon farmen wat ik spotten. Maar de andere keer lijkt het wel een leopart 1 en gaat alles gewoon dwars door je turret

• GreenEye
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-11 22:37
quote:
GEFELICITEERD !!!!!!

• TweakJerommeke
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 20-11 18:33

TweakJerommeke

Stay a while and listen

¯\_(ツ)_/¯
quote:
well camped }:O Je doet je naam iig eer aan ;) >:)

jantje 2 wijzigde deze reactie 10-08-2017 16:56 (7%)

• kuwerti
Ik had ooit een extendedmodcrew (deze http://wsly.nl/wot/crewExtended.zip ) met deze mod kon je zien hoeveel XP je nog moest halen om de crew een 100% skill te geven (jawel engels ;-) en hoeveel gevechten je ongeveer nog moest spelen hiervoor. ) Deze mod werkt echter niet meer.
Weet iemand welke mod ik hiervoor kan gebruiken??

• looyenss
quote:
kuwerti schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 19:31:
Ik had ooit een extendedmodcrew (deze http://wsly.nl/wot/crewExtended.zip ) met deze mod kon je zien hoeveel XP je nog moest halen om de crew een 100% skill te geven (jawel engels ;-) en hoeveel gevechten je ongeveer nog moest spelen hiervoor. ) Deze mod werkt echter niet meer.
Weet iemand welke mod ik hiervoor kan gebruiken??
@wsLy is er een update van die mod?

• wsLy
quote:
looyenss schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 23:17:
[...]

@wsLy is er een update van die mod?
Zondag ben ik terug van vakantie, dan zal ik eens kijken of die gast hem geupdate heeft. Heb de originele link ook niet bij de hand hier.

De originele maker van de mod, Spoter, was er volgens mij mee gestopt. Dit is overgenomen door een andere en helaas is die zijn downloadlink alleen te vinden op een mod site waar ook illegale mods staan. Vandaar dat ik ook niet naar doe website had gelinkt maar het heb geupload op mijn eigen site.

wsLy wijzigde deze reactie 11-08-2017 01:20 (33%)

Stichting Hobbyserver

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

¯\_(ツ)_/¯

• nvidia666
quote:
Howly hell 4.8k damage :o :o :o

• wsLy
quote:
RedlineRailgun? Je doet die naam wel eer aan, Kappa :p

Stichting Hobbyserver

• Tige
quote:
wsLy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 01:18:
[...]

Zondag ben ik terug van vakantie, dan zal ik eens kijken of die gast hem geupdate heeft. Heb de originele link ook niet bij de hand hier.

De originele maker van de mod, Spoter, was er volgens mij mee gestopt. Dit is overgenomen door een andere en helaas is die zijn downloadlink alleen te vinden op een mod site waar ook illegale mods staan. Vandaar dat ik ook niet naar doe website had gelinkt maar het heb geupload op mijn eigen site.
Deze werkt bij nog gewoon hoor, uiteraard wel even verplaatst naar de goede map, met de laatste update!
https://tweakers.net/ext/f/0rs07KK2F2Fhs1OtlgCe5mdn/thumb.png
Screenshot van 7 augustus.

Tige wijzigde deze reactie 11-08-2017 08:20 (1%)
Reden: Datum toegevoegd.

Selks

• kuwerti
Hallo allemal,

Ik kwam tijdens een zoektocht deze mod tegen:
https://mods.curse.com/wo...cal-spg-td-minimaps-combo
Gebruikt iemand dit? lijkt mij wel handig :-)

Hier trouwens het hele pack. iemand ervaring mee?
https://mods.curse.com/wo.../272234-hawg-pack-xvm-wot

• kuwerti
quote:
Tige schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:19:
[...]

Deze werkt bij nog gewoon hoor, uiteraard wel even verplaatst naar de goede map, met de laatste update!
[afbeelding]
Screenshot van 7 augustus.
aha, ik moet gewoon de bestanden naar de laatste versie (map) zetten?! getest en het werkt weer! Thanks!

kuwerti wijzigde deze reactie 11-08-2017 08:27 (4%)

• Gaius
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

• Roozzz
quote:
kuwerti schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:22:
Hallo allemal,

Ik vermoed dat de meeste spelers na een x-duizend potjes deze plekken wel weten en dat zij dus deze mod niet gebruiken. Wat niet wil zeggen dat het niet nuttig kan zijn voor minder ervaren spelers. Maar geen ervaring hiermee dus... Als het je wat lijkt, gewoon installeren en een tijdje proberen. Zo spannend is het niet :P

Ikzelf gebruik het modpack van post. :)

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Gefeliciteerd Size met de kleine. Geniet ervan :)
quote:
kuwerti schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 08:22:
Hallo allemal,

Hier trouwens het hele pack. iemand ervaring mee?
https://mods.curse.com/wo.../272234-hawg-pack-xvm-wot
Ik zou niet teveel van die mods installeren. Recent zijn ze iets strenger geworden op het gebruik van mods. Zou alleen degene installeren waarvan je zeker weet dat ze zijn toegestaan.

• kuwerti
quote:
Russica schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:35:
Gefeliciteerd Size met de kleine. Geniet ervan :)

[...]

Ik zou niet teveel van die mods installeren. Recent zijn ze iets strenger geworden op het gebruik van mods. Zou alleen degene installeren waarvan je zeker weet dat ze zijn toegestaan.
ok, dank voor de tip. kun je er sowieso vanuit gaan dat de bekende mod-packs (XMV, P0st e.d.) legal zijn, of moet je dat ook allemaal gaan uitzoeken. Ik heb momenteel XVM geinstalleerd.

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

quote:
kuwerti schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

ok, dank voor de tip. kun je er sowieso vanuit gaan dat de bekende mod-packs (XMV, P0st e.d.) legal zijn, of moet je dat ook allemaal gaan uitzoeken. Ik heb momenteel XVM geinstalleerd.
Xvm mag wel hoor en een hele hoop anderen. Maar kijk gewoon uit met die modpacks van vage bronnen waarbij er van alles geïnstalleerd wordt. Die drukken ook nog eens aardig op je FPS.

• looyenss
quote:
kuwerti schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:41:
[...]

Bij de door jou gelinkte modpack staat dat hij aan de fair use voldoet. Nu kan natuurlijk iedereen dat zeggen, maar ik denk dat je wel safe zit. Ook staan er geen engelse spelfouten, is ook vaak een aardige indicatie :+

en precies wat @Russica zegt, als het vage bronnen zijn gewoon niet gebruiken, of haal ze even door google/ wot forum heen, weet je het vaak snel genoeg!

looyenss wijzigde deze reactie 11-08-2017 10:52 (12%)

Heavy tank nummer 6 staat ook in de garage. :*) altijd fijne een gratis tank.

• -0-0-0-
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 03:44
quote:
Kepro schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:30:
Heavy tank nummer 6 staat ook in de garage. :*) altijd fijne een gratis tank.
En wat is fijner dan 1 gratis tank? 3 gratis tanks :)

• kuwerti
quote:
-0-0-0- schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 19:56:
[...]

En wat is fijner dan 1 gratis tank? 3 gratis tanks :)

[afbeelding]
:-) hoe krijg je dit voor elkaar? 8)7
Andere vraag: is het ook mogelijk om alle toernament-missies te hiden? ik wil geen toernamernts, en wil eigenlijk ook die missies niet zien. Is hier ook een mod voor?

kuwerti wijzigde deze reactie 12-08-2017 09:15 (22%)

The fabled Super Conqueror finally has a tangible form.

Your fantasy FV215b will be replaced with this tank for free, but don’t worry, it will still be there as a reward tank (just like with the Foch 155)

The tank was developed from 1949 till 1952 and was a reply to the new soviet heavy tanks. During the production time in 1955 till 1959, 185 vehicles were built.

Tier: HT-10, Great Britain
HP: 2 350
Engine power: 950 HP
Weight: 73 t
Max. weight: 77 t
Power-to-weight ratio: 13,01 HP/t
Max. speed forward/backwards: 34,3 / -12 km/h
Traverse speed: 26 °/s
Turret traverse speed: 33,4 °/s
Terrain resistance: 1,055 / 1,247 / 2,205
View range: 400 m
Radio range: 782,1 m

Hull armor: 152,4 / 76,2 / 38
Turret armor: 279,4 / 88,9 / 70

Gun: 120 mm Gun L1A1

Damage: 400 / 400 / 515
Penetration: 259 / 326 / 120
RPM: 6,728
DPM: 2 691,2
Reload speed: 8,918 s
Accuracy: 0,316
Aim time: 1,92 s
Gun depression/elevation: -7 / +15

Allegedly, FV215b will be replaced in the same manner as the AMX 50 Foch (155), meaning there’s about two and a half months to research it and buy it, to keep it as a reward vehicle and get the replacement Super Conqueror for free, MAYBE, this is NOT official, just a rumour!

To the grinding machine!!!

WoT Supertest – British HT Changes #2

Caernarvon

Vehicle description changed
OQF 20-pdr Gun Type B Barrel gun removed
OQF 20-pdr Gun Type А Barrel gun removed
New gun: OQF 32-pdr Gun Mk. II
Penetration decreased from 226 to 220 mm
Damage increased from 230 to 280
Damage per minute changed from 1 845,1 to 2 920
Module damage changed from 118 to 135
Reload time shortened from 7,479 s to 5,753 s
Rounds per minute increased from 8,022 to 10,429
Muzzle velocity decreased from 1020 to 878 m/s
Power-to-weight ratio decreased from 13,49 to 13,12 HP/t
Decreased the ammo count (from 60 to 50)
Accuracy decreased from 0,307 to 0,326
Aim time increased from 1,82 s to 2,21 s
Post-shot bloom decreased from 3,356 to 2,877
Move bloom increased from 0,134 to 0,153
Hull rotation bloom increased 0,134 to 0,153
Turret move bloom at max. speed decreased from 4,83 to 4,03
Move bloom at max. speed increased from 4,6 to 5,26
Hull rotation bloom at max. speed increased from 3,22 to 3,68
Turret rotation speed decreased from 37,5 to 31,3 °/s
Centurion Action X turret removed
Centurion 32-pdr turret added
Increased armor:
hull side armor from 50,8 to 76,2 mm
turret front armor from 198,1 to 254 mm
turret side armor from 152,4 to 88,9 mm
Max. speed forwards/backwards: 34,3 / -12 km/h
Traverse speed: 24 °/s
Turret traverse speed: 30 °/s

Conqueror

Damage per minute changed from 2 383,7 to 2 214,9
Reload time increased from 10,068 to 10,836 s
Rounds per minute decreased from 5,959 to 5,537
Turret move bloom at max. speed decreased from 3,26 to 3,07
Turret rotation speed decreased from 35,5 to 33,4 °/s
OQF 20-pdr Gun Type B Barrel gun removed
OQF 20-pdr Gun Type А Barrel gun removed
New gun: OQF 32-pdr Gun Mk. II
Conqueror Mk. II turret removed
Conqueror Mk. II ABP turret added
Increased armor:
front hull armor from 130 to 152,4 mm
hull side armor from 50,8 to 76,2 mm
ax. speed forwards/backwards: 34,3 / -12 km/h
Traverse speed: 26 °/s
Turret traverse speed: 32 °/s

• -0-0-0-
quote:
kuwerti schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:46:
[...]

:-) hoe krijg je dit voor elkaar? 8)7
Ze hebben op de NA server tankrewards, maandelijks ingame wot opdrachten voor punten en die kun je dan weer inwisselen voor prijzen. Weet niet of de EU server dat heeft. En het aardige is, als je een tank wint die je al hebt dan krijg je er goud voor.

• Cranzai
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 14:28

Cranzai

IGN: Cranzai

quote:
-0-0-0- schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:19:
[...]

Ze hebben op de NA server tankrewards, maandelijks ingame wot opdrachten voor punten en die kun je dan weer inwisselen voor prijzen. Weet niet of de EU server dat heeft. En het aardige is, als je een tank wint die je al hebt dan krijg je er goud voor.
Heb je geen enorm hoge ping als je op de NA server speelt? (Tenzij je er woont natuurlijk)

In other news:
Heb sinds korte tijd pas echt door hoe het is om een fijne tank te hebben in WoT. De T67 en ik zijn inmiddels behoorlijke vriendjes. Waar ik in andere tanks moeite heb een kill te scoren heb ik er in de T67 vaak wel eentje. O+

• TweakJerommeke

TweakJerommeke

Stay a while and listen

quote:
wsLy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 03:10:
[...]

RedlineRailgun? Je doet die naam wel eer aan, Kappa :p
Ik zat in de stad en was zelf aan het spotten de rest van ons team zat achter me op een heuveltje, 1 keer raden waar op Fishermans Bay.

Ook die armor buffs... World of Tanks word langzaam echt p2heat zo. Gelukkig hebben ze eindelijk "weakspots" op de Type4/5 gemaakt maarja heb je niks aan want HEAT penned bijna overal dus waarom zou je wachten totdat je een lucky pen hebt? :)

• -0-0-0-
quote:
Cranzai schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 16:38:
[...]

Heb je geen enorm hoge ping als je op de NA server speelt? (Tenzij je er woont natuurlijk)
woon er niet, heb er een ping van 80-110 naar over het algemeen dus goed te doen.

• kuwerti
quote:
-0-0-0- schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 18:57:
[...]

woon er niet, heb er een ping van 80-110 naar over het algemeen dus goed te doen.
Hoe kun je op de NA server komen dan??. ik kan alleen EU1 of EU2 selecteren. (of Auto) 8)7

• looyenss
quote:
kuwerti schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:57:
[...]

Hoe kun je op de NA server komen dan??. ik kan alleen EU1 of EU2 selecteren. (of Auto) 8)7
omdat je worldoftanks.eu hebt geinstalleerd. als je op NA wil moet je de NA client installeren

• kuwerti
quote:
looyenss schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 23:03:
[...]

omdat je worldoftanks.eu hebt geinstalleerd. als je op NA wil moet je de NA client installeren
ok, kun je die twee naast elkaar installeren op je PC? zodat je kan wisselen tussen EU en NA?
Pagina: 1 ... 106 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*