Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.898 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:27:
[...]

Ik las ergens dat dat iemand vorig jaar wel gelukt is. Ik kan me voorstellen dat ze dat liever niet te hard roepen. In hoeverre zijn ze dat wettelijk wel verplicht?
Dat kan ook gewoon, zie de FAQ op de mediamarkt site. http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen??
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

davidov2008 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:30:
[...]

Dat kan ook gewoon, zie de FAQ op de mediamarkt site. http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen??
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Ja excuses ik zag het daarna :) maar ik lees nu ook dat de actie ook online gewoon geld? Waarom gaat iedereen dan naar de winkel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:35:
[...]

Ja excuses ik zag het daarna :) maar ik lees nu ook dat de actie ook online gewoon geld? Waarom gaat iedereen dan naar de winkel?
Omdat sommige mensen het product direct willen, of niet in de webshop staat of wellicht online uitverkocht is etc etc etc.

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:39

Patrick89

PSN : Gamesource

davidov2008 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:30:
[...]

Maar wat als het artikel die je met de kassabon terug brengt nou uitverkocht is ? Maar volgens de richtlijnen wel mee doet.

En krijg je dan geld of een cadeaubon. Vragen die me nog niet duidelijk zijn..

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voor iedereen die van tevoren al een product koopt, in de hoop het alvast te hebben en het prijsverschil tijdens de actie te kunnen claimen, het volgende:

Een product moet nog op voorraad zijn om het prijsverschil terug te kunnen krijgen!
Dit is bevestigd door een medewerkster van MediaMarkt Rotterdam Alexandrium.

Ik zit te azen op verschillende laptops en wil niet net als vorig jaar met lege handen staan. Als ik nu de laptop koop - en hij gaat tijdens de actie voor een lagere prijs weg, dan kan ik het prijsverschil terugkrijgen, MITS de laptop nog op voorraad is. Als de rest van de voorraad van deze specifieke laptops is uitverkocht, dan is het over en uit en geen geld terug.

Ik vind dit eerlijk gezegd een rare gang van zaken, maar zo is het mij letterlijk verteld.

Je moet dus echt direct je geld terugvragen en niet pas op de laaste dag, want anders is het grote kans dat je pech hebt en dus toch de volle mep hebt betaald.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lissyah
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-08 12:00
Jorgen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:52:
Voor iedereen die van tevoren al een product koopt, in de hoop het alvast te hebben en het prijsverschil tijdens de actie te kunnen claimen, het volgende:

Een product moet nog op voorraad zijn om het prijsverschil terug te kunnen krijgen!
Dit is bevestigd door een medewerkster van MediaMarkt Rotterdam Alexandrium.
...
Heel smerig dit. Het prijsverschil bestaat toch nog steeds, uitverkocht of niet. Ik ga me toch nog even 3x bedenken of ik mijn camera morgen al ga halen of toch maar niet. Je zult het maar net hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Inmiddels staat het op de website: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MindCtrller
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:17
Wat zou het uitmaken als het product is uitverkocht? En anders retourneer je hem, is er weer 1 in voorraad en koop je hem gelijk weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-09 21:58
Koop het product nu, maak het niet open. Als je geen geld terug krijgt omdat hij uitverkocht is dan geef je het product terug. Waardoor je het aankoopbedrag terug krijgt. Product is ook weer op voorraad dus heb je "recht" op de btw vrije aankoop;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindCtrller
mathy_ schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:01:
Koop het product nu, maak het niet open. Als je geen geld terug krijgt omdat hij uitverkocht is dan geef je het product terug. Waardoor je het aankoopbedrag terug krijgt. Product is ook weer op voorraad dus heb je "recht" op de btw vrije aankoop;)
juist, de tv die ik vandaag gehaald heb laat ik mooi ongeopend totdat ik de korting heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat soort heen-en-weer-gehengel ga je natuurlijk krijgen met deze regels. Het product terugbrengen en direct opnieuw kopen nog voordat de meneer/mevrouw van de klantenservice de doos goed en wel op de grond heeft gezet. Het is alleen wel goed dat mensen dit weten, want anders krijg je nog meer onvrede en gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindCtrller
Ja kan me daarom haast niet voorstellen dat ze geen korting geven als het product op is. Staat in ieder geval niet in de FAQ van de mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb het inderdaad ook niet teruggezien in de voorwaarden van de actie op de MM-site. Toch is dit wat mij vandaag aan de telefoon gezegd is. Ik houd het allemaal wel in de gaten en bestel gewoon alles via de website, behalve de specifieke laptop, aangezien die alleen in de winkel te koop is kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mathy_ schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:01:
Dikke kans dat het niet gelijk terug te voorraad in gaat en dat je er dus zelf niet van kunt profiteren. Zo'n opzetje van een klant kan je natuurlijk met gemak frustreren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 10:26

Goverman

not loaded

hmmmm, ik zit de hele actievoorwaarden en FAQ's eens door te lezen, maar ik kan nergens nagaan dat de "bestel nu via de website, cache je korting in de winkel" is uitgesloten. Dat maakt dat ik toch ga twijfelen... Vorig jaar was het volgens mij echt uitgesloten, maar nu kan ik dat niet lezen in de voorwaarden. Of zou het liggen aan de algemene regel dat "laagste prijsgarantie niet geldt voor producten uit de webshop" (al kon ik die niet zo snel teruglezen)

Niet dat het heel veel uitmaakt, want op 'mijn' artikel (Garmin Etrex) kan ik echt nog wel drie dagen wachten en ik verwacht niet dat er mensen voor in de rij staan. Datzelfde geldt voor een radio met CD-speler (voor een oudere vriendin van mijn vrouw, echt waar :')) en een all-in-one printer van Samsung. Kortom: ik wacht wel een paar daagjes...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:39

Vos

AFCA

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Denk dat ik hier morgen maar even gebruik van ga maken ;). Geen zin om woensdag in een super drukke toko rond te lopen of het product net mis te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
"Online bestellen?
Bestel je producten online van woensdag 18:00 uur tot zondag 24.00 uur. Voor de start van de BTW-actie is de webshop woensdag niet te bereiken van 9.00 uur tot 18:00 uur. Na afloop van de actie is de webwinkel tijdelijk gesloten. Naar verwachting is deze maandag uiterlijk om 9.00 uur weer bereikbaar."

Betekend dit dat je online dit jaar dus ook gewoon die BTW korting krijgt? of is het gewoon een mededeling dat de website tijdens de actie ook gewoon beschikbaar is? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Larkinzzz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:14:
"Online bestellen?
Bestel je producten online van woensdag 18:00 uur tot zondag 24.00 uur. Voor de start van de BTW-actie is de webshop woensdag niet te bereiken van 9.00 uur tot 18:00 uur. Na afloop van de actie is de webwinkel tijdelijk gesloten. Naar verwachting is deze maandag uiterlijk om 9.00 uur weer bereikbaar."

Betekend dit dat je online dit jaar dus ook gewoon die BTW korting krijgt? of is het gewoon een mededeling dat de website tijdens de actie ook gewoon beschikbaar is? :S
Online doet de actie ook mee volgens mediamarkt.nl

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:51
Vanmiddag ook naar de MM geweest en een Sony 4k tv gehaald. Scheelt toch 218 euro! Kon het vanaf woensdagavond ophalen de korting :)

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Laatst online: 12-09 06:43
carpebios schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:22:
Vanmiddag ook naar de MM geweest en een Sony 4k tv gehaald. Scheelt toch 218 euro! Kon het vanaf woensdagavond ophalen de korting :)
Ik ga morgen hetzelfde doen! Woensdag heb ik avonddienst. Ik haal morgen de tv op en ga donderdagmiddag weer terug voor de korting. Ik vind het maar niets om tijdens de enorme drukte rond te lopen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 21:58
Ik zit hier nu ook met een nieuwe laptop op schoot! Kreeg het niet voor elkaar om de korting gelijk te laten verrekenen, de verkoper hield vol dat hij niet kon zeggen of deze wel mee zou gaan doen :x Woensdag of donderdag even terug om de korting te claimen... Ik twijfel alleen of ik woensdag in de drukte ga of gok dat het donderdag wat rustiger is. De verhalen dat het product nog niet uitverkocht mag zijn wanneer je de korting komt claimen maken me wel nog wat nerveus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
Jerrythafast schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:31:
Ik zit hier nu ook met een nieuwe laptop op schoot! Kreeg het niet voor elkaar om de korting gelijk te laten verrekenen, de verkoper hield vol dat hij niet kon zeggen of deze wel mee zou gaan doen :x Woensdag of donderdag even terug om de korting te claimen... Ik twijfel alleen of ik woensdag in de drukte ga of gok dat het donderdag wat rustiger is. De verhalen dat het product nog niet uitverkocht mag zijn wanneer je de korting komt claimen maken me wel nog wat nerveus...
wat betekend dat je net zo goed kan wachten.. :/

als het goed is kun je ook gewoon via internet profiteren van de BTW actie.
ben woensdag verhindert dus om 6 uur maar op de website kijken :/

EDIT: in dit filmpje is het toch overduidelijk dat je gewoon via internet kan bestellen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?time_continue=14&v=Bmef0en2pTU]

[ Voor 9% gewijzigd door maarten30 op 24-01-2016 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

carpebios schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:22:
Had je beter naar de expert kunnen gaan die geeft dit weekend 20% korting op sony tv's

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Lissyah schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:00:
Oh nee hè. Ik ben al een maand of 2 de aankoop van een spiegelreflexcamera aan het uitstellen omdat ik wacht op de BTW actie. Zouden de camera's zelf dan misschien toch wel meedoen en alleen de objectieven niet? Ik hoop het wel want het scheelt toch wel weer een hoop. :'(
Same here. Zoals je drie posts boven je eigen tekst kunt lezen doet de camera (en dus kitlens, indien van toepassing) zelf wel mee :)

Let op dat Canon momenteel een cashback heeft tot het einde van de maand op meerdere items, dus neem dat mee in je besluitvorming voor aanschaf.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyojuro
  • Laatst online: 12-09 06:43
Jerrythafast schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:31:
Ik zag het nergens staan op de website, dus ik denk dat het gewoon mogelijk is. Uit eigen ervaring kan ik je wel vertellen dat ik eigenlijk nooit problemen heb gehad omtrent retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DUX schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:37:
Kom vandaag uit de Mediamarkt Utrecht terug, en de verkoper gaf na overleg met collega aan dat objectieven (fotografie) niet mee zullen doen met de btw-actie daar fotografie-accessoires uitgesloten zullen zijn van deelname. Er werd wel bevestigd dat de actie gaat komen.

Verder werd me verteld dat korting pas geclaimd kon worden in de actieperiode zelf en niet ervoor.

Ik wilde een Canon EF-S 17-55 halen vandaag, maar:
(1) het objectief was er ineens niet waar die normaal altijd wel aanwezig is;
(2) wel besteld kon worden maar dat ik dan later terug had moeten komen voor de korting;
(3) er dus geen korting gegeven zou worden op dit item.

Overigens had Mediamarkt Leidsche Rijn dit ding ook niet op voorraad :-(
Mag je wel met een emmer zout nemen, dat soort beweringen, lenzen vallen onder foto&video en staat niet genoemd als accesoire bij de uitzonderingen, dus gewoon pushen en korting pakken.

Zaterdag een Nikon D3300+tamron 18-200 gehaald en een 70-300 besteld+betaald, zegt die knakker met zijn rode blouse: "wij weten niet of dit objectief (de 18-200) wel meedoet met de actie." Twee tellen later vraag ik: "je had er maar 1, is het geen showmodel?" antwoord: "nee, die lens hebben wij speciaal voor de actie in huis gehaald." 8)7 Lekker consistent in zijn uitspraken. Zijn hoofd was intussen net zo rood als zijn blouse, dus dit zegt genoeg, niet jokken tegen John Cheese aub. ;)

Dus woensdag gewoon de andere lens ophalen en korting pakken en anders heb ik nog een telefoonopname met toezegging van een afdelingshoofd (afgelopen vrijdag) die mij verzekerde dat mijn hele bestelling gewoon onder actie valt. Een mondelinge afspraak dan wel toezegging, is ook bindend.

En anders kan het altijd nog terug (alles zit nog dicht) en dan gaat de hele order gewoon naar RedCoon bijv., het is ook een kwestie van gunnen imo. F*ck dat gezeik met eerst toezeggen en dan weer niet etc.- schroom ook gewoon niet om een negatieve shop-beoordeling neer te plempen in de PW, als je een dergelijk gedraai van de MM meemaakt. Gelijk afstraffen dat soort kansloze acties. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Juist ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten30 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:35:
EDIT: in dit filmpje is het toch overduidelijk dat je gewoon via internet kan bestellen
[video]
Bijna alles is wel ietwat misleidend, gezien hoeveel er niet meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartus1989 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:04:
[...]
100 euro krijg je terug. Ze kijken naar de prijs die op dat moment geldt.
Het is dus een gok die je neemt.

En ik neem hem :)
100 euro verschil eerst terugvragen of product retouren en opnieuw aanschaffen voor 1100 euro en dan nog je btw eraf, levert je 290 euro op in totaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 03:56:
[...]

100 euro verschil eerst terugvragen of product retouren en opnieuw aanschaffen voor 1100 euro en dan nog je btw eraf, levert je 290 euro op in totaal. :)
Je leest het volgens mij niet goed. Van die 1100,- is al de btw afgehaald in zijn context. Anders had ie niet zo'n dilemma gehad.

Ik moet toegeven dat de vraag beter gesteld had kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 04:04:
[...]

Je leest het volgens mij niet goed. Van die 1100,- is al de btw afgehaald in zijn context. Anders had ie niet zo'n dilemma gehad.

Ik moet toegeven dat de vraag beter gesteld had kunnen worden.
Oh OK, ik dacht dat hij bedoelde: het product is verlaagd naar 1100 euro en krijgt hij dan nog wel btw retour, of alleen de laagste prijsgarantie. :)

Imo zou MM dan moeten zeggen: 100 euro prijsverschil+btw, want als je hem nu zou kopen zou je dit voordeel ook genieten en dat is waar de laagste prijsgarantie om draait, om wat er netto onderaan de streep overblijft. Daarvoor hoef je het product niet eens om te ruilen/terug te brengen eigenlijk, een simpele rekensom volstaat.
Jorgen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:17:
Ik heb het inderdaad ook niet teruggezien in de voorwaarden van de actie op de MM-site. Toch is dit wat mij vandaag aan de telefoon gezegd is. Ik houd het allemaal wel in de gaten en bestel gewoon alles via de website, behalve de specifieke laptop, aangezien die alleen in de winkel te koop is kennelijk.
Ik beweer niet dat je ongelijk hebt maar: dit is mij niet verteld, wel dat als je iets koopt of besteld+betaald VOOR de actieweek en het onder de categorie valt, je het terug kan vragen tijdens de actieperiode. Tegenstrijdig dus.
Alleen met dien verstande, dat bestellen TIJDENS de actiedagen NIET mogelijk is, omdat men anders na de periode op basis van lage tarieven moeten leveren en daar kregen zij gezeik mee om e.o.a. reden.
Dat het product op voorraad moet zijn en direct leverbaar, dat staat in de AV- maar hoe toon jij aan in de winkel dat het product op de MM-website te bestellen (en te leveren) is, terwijl het terplaatse in winkel niet meer op vooraad is? Het kan vijf tellen later alweer uitverkocht zijn... :/

Wij kopen massaal spullen nu, dadelijk is de fysieke voorraad nul en krijgt er niemand korting... :')

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 04:10:
[...]

Oh OK, ik dacht dat hij bedoelde: het product is verlaagd naar 1100 euro en krijgt hij dan nog wel btw retour, of alleen de laagste prijsgarantie. :)

Imo zou MM dan moeten zeggen: 100 euro prijsverschil+btw, want als je hem nu zou kopen zou je dit voordeel ook genieten en dat is waar de laagste prijsgarantie om draait, om wat er netto onderaan de streep overblijft. Daarvoor hoef je het product niet eens om te ruilen/terug te brengen eigenlijk, een simpele rekensom volstaat.
Wat je zegt klopt ook. Je krijgt het verschil terug. Het verschil is *bedrag wat je hebt betaald* - *bedrag wat het woensdag kost*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 04:52:
[...]

Wat je zegt klopt ook. Je krijgt het verschil terug. Het verschil is *bedrag wat je hebt betaald* - *bedrag wat het woensdag kost*.
Oh wacht, je hebt gelijk- de actie zit al in de nieuwe prijs verwerkt, dus incl. de btw-korting. Excuus! :$
Je krijgt dan idd 'maar' 100 euro terug t.o.v. de 1200 euro.
Maar dat houdt wel in, dat er dus ook stevig met de prijs van de tv gerommeld is, anders zou MM niet op 1100 euro uit kunnen komen, of zie ik dat verkeerd?het is laat, brein loopt vast
Goverman schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:58:
hmmmm, ik zit de hele actievoorwaarden en FAQ's eens door te lezen, maar ik kan nergens nagaan dat de "bestel nu via de website, cache je korting in de winkel" is uitgesloten. Dat maakt dat ik toch ga twijfelen... Vorig jaar was het volgens mij echt uitgesloten, maar nu kan ik dat niet lezen in de voorwaarden. Of zou het liggen aan de algemene regel dat "laagste prijsgarantie niet geldt voor producten uit de webshop" (al kon ik die niet zo snel teruglezen)
Ik heb dit gevraagd afgelopen vrijdag en dat afdelingshoofd zei dat dit NIET kan, omdat de fysieke winkel+voorraad gescheiden zou zijn van de webshop. Afhalen bestelde artikelen in de winkel en retouren kan wel, maar NU aankopen via de webshop en LATER cachen fysiek niet, aldus dat opperhoofd.
De fysieke zaken zijn ook onderdeel van een franchise, daarom zijn er toch verschillen mogelijk tussen de diverse filialen en de webshop was weer een apart onderdeel van deze formule.

Ik denk dat je hiervoor ook even naar de AV en aanvullende AV van de webshop moet kijken en in principe zou je dan geld terug moeten claimen bij de webshop, omdat je het product bij een fysieke winkel goedkoper hebt gezien. (Voor zover dat überhaupt kan, claimen bij de webshop.)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 05:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Prijzen kunnen nog gewijzigd worden tot woensdag. Zo weet ik toevallig dat een tv is verhoogd van 699,- naar 749,-. Mensen hebben hem van te voren gekocht voor 699,- en krijgen straks dan maar 80,- terug ipv wat ze dachten : 122,-

De reden dat de prijzen verhogen kunnen verschillende oorzaken hebben, maar ik vind het wel best apart dat een fors gedeelte van de populaire tv's, die ietwat goedkoper zijn, een hogere gemiddelde prijs hier in de PW hebben. De gemiddelde prijs is (bijna) nooit gestegen, behalve de laatste week. Je kunt dat mooi zien onder het tabje "prijzen", het blauwe lijntje gaat telkens aan het eind omhoog.

Nou kan ik geen harde conclusies trekken uit de data die mij getoond wordt, maar het is erg frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Zitten de routers ook in de btw aktie ?
Of doen die niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 09:34
jepeke schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:13:
Ik heb mijn pijlen gezet op de nikon d7200. Hier loopt nu een cashback actie van nikon van 75 euro tot een dag voor de vermoedelijke startdatum van de btw weg ermee actie.

Weet iemand of het een optie is om de camera voor de actie te kopen, gebruik te maken van de cash back actie van nikon, en vervolgens naar de mediamarkt te gaan binnen 14 dagen omdat hij goedkoper wordt aangeboden en dit verschil terug te vragen?

Deze camera is overigens in geen enkele winkel op voorraad, alleen in de webshop..
Daar had ik m'n zinnen ook op gezet. Maar op mediamarkt.nl zie ik deze camera niet terugkomen. Hij is niet meer leverbaar volgens de via Google gevonden pagina's (http://www.mediamarkt.nl/...n-d7200-body-1375879.html, http://www.mediamarkt.nl/...5-5-6g-ed-vr-1375880.html & http://www.mediamarkt.nl/...5-5-6g-ed-vr-1375881.html).
Denk dat ik vandaag of morgen even in de winkel zelf ga kijken of hij op voorraad is om zo wel kans te maken op de cashback en later m'n geld terug te halen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 01:23
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 03:15:
En anders kan het altijd nog terug (alles zit nog dicht) en dan gaat de hele order gewoon naar RedCoon bijv., het is ook een kwestie van gunnen imo. F*ck dat gezeik met eerst toezeggen en dan weer niet etc.- schroom ook gewoon niet om een negatieve shop-beoordeling neer te plempen in de PW, als je een dergelijk gedraai van de MM meemaakt. Gelijk afstraffen dat soort kansloze acties. :/
je weet dat redcoon ook onderdeel uitmaakt van de Metro groep (moederbedrijf Mediamarkt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxtrash schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:13:
[...]
je weet dat redcoon ook onderdeel uitmaakt van de Metro groep (moederbedrijf Mediamarkt)?
Nu wel ja, bedankt voor de tip! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 08:09
Hierbij de eerste bevestiging van de samsung-actie.

http://www.radiovonburg.n...back-bij-een-samsung-suhd

Ik zeg vanaf aankomende woensdag een samsung tv bij MM scoren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeT80
  • Laatst online: 27-08 17:17
Zal een Synology Nas onder computeraccessoires vallen.
Persoonlijk zeg ik van niet, maar weet niet welke definitie ze er bij de MM op na houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Zo dat is goed nieuws. Dan ga ik kijken of ik Woensdag of Donderdag een Smartwatch kan aanschaffen via de webshop :D. Vorig jaar een home cinema set gekocht. Scheelde toch flink wat geld :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 25-01-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Speedy_Gonzalez schreef op maandag 25 januari 2016 @ 06:58:
Zitten de routers ook in de btw aktie ?
Of doen die niet mee
MikeT80 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:19:
Persoonlijk zeg ik van niet, maar weet niet welke definitie ze er bij de MM op na houden.
beide vallen waarschijnlijk onder accessoires
\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die roze strook bij het posten wordt met de dag langer :') zijn wij echt zo ongedisciplineerd?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:30
Zojuist de bevestiging op de radio en nu ook op de website van de Mediamarkt (http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html)

Nevermind, dit weekend was het al duidelijk zag ik. Ik zie dat de openingspost nog niet bijgewerkt is, daar had ik naar gekeken...

[ Voor 36% gewijzigd door Saeverix op 25-01-2016 08:40 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:31:
Die roze strook bij het posten wordt met de dag langer :') zijn wij echt zo ongedisciplineerd?
Maar hij moet nog wel worden aangepast! Als je nu online koopt kan je straks NIET het verschil terug krijgen. Dat werkt alleen bij wat je in de winkel koopt. Alleen wat ik wil verdwijnt overal uit de voorraad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:18
Als je camera koopt en hij bevalt je niet,mag je doe dan ruilen? Ik vroeg dat aan een mm mederwerker en hij zei van niet? Klopt dit...want bij coolblue kan het wel.

Gevonden in hun voorwaarden het kan blijkbaar niet nadat die geopend en gebtuikt is.

[ Voor 21% gewijzigd door Amaze86 op 25-01-2016 08:49 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:46

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Dat wordt dus de Samsung Gear S2 halen! :D

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
MikeT80 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:19:
Doet niet mee want valt of onder de accessoires of onder de externe harde schrijven oid (in ieder geval vorig jaar)
maarten30 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:35:
[...]

wat betekend dat je net zo goed kan wachten.. :/

als het goed is kun je ook gewoon via internet profiteren van de BTW actie.
ben woensdag verhindert d.us om 6 uur maar op de website kijken :/

Jep dat kan maar voor sommige dingen geld wel op is op...
En ja ik spreek uit eigen ervaring want sommige dingen gaan als warme broodjes!
Dubrillion schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:25:
Zo dat is goed nieuws. Dan ga ik kijken of ik Woensdag of Donderdag een Smartwatch kan aanschaffen via de webshop :D. Vorig jaar een home cinema set gekocht. Scheelde toch flink wat geld :)
Bij de webshop is vaak op is op en sommige dingen gaan sneller dan andere dus als je iets op het oog heb wat gewild is moet je dus snel zijn 8)
Amaze86 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:46:
Als je camera koopt en hij bevalt je niet,mag je doe dan ruilen? Ik vroeg dat aan een mm mederwerker en hij zei van niet? Klopt dit...want bij coolblue kan het wel.
Omdat Coolblue een veel betere service kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Amaze86 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:46:

Gevonden in hun voorwaarden het kan blijkbaar niet nadat die geopend en gebtuikt is.
als je via de webshop bestelt kan dit uiteraard wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:16

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

MAX3400 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:03:
[...]

Wel een heel simpel antwoord... Dus als ik een LG 4K TV wil kopen en die wil gebruiken als monitor op mijn PC, krijg ik ook geen korting?

Desondanks, in de grote roze topic-warning staat niets over netwerk-apparatuur en in alle basale termen, valt een router onder networking.
Ik heb ook al met de MM ruzie lopen maken op Twitter en Facebook hierover. Zij zeggen dat een router onder computer accessoires valt, terwijl het eigenlijk er geen ruk mee te maken heeft. Het is netwerk apparatuur (of huishoudelijke apparatuur)waar je toevallig een computer aan kan hangen, maar ook consoles, telefoons, en alles wat maar wifi lust.
Tot op heden geen lieve reactie gehad, dus nu mijn pijlen gericht op de BCC , welke dezelfde actie heeft als de MM maar mogelijk met andere voorwaarden ( of andere categorien )

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Leeghoofd21 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Ik heb ook al met de MM ruzie lopen maken op Twitter en Facebook hierover. Zij zeggen dat een router onder computer accessoires valt, terwijl het eigenlijk er geen ruk mee te maken heeft. Het is netwerk apparatuur waar je toevallig een computer aan kan hangen, maar ook consoles, telefoons, en alles wat maar wifi lust.
Tot op heden geen lieve reactie gehad, dus nu mijn pijlen gericht op de BCC , welke dezelfde actie heeft als de MM maar mogelijk met andere voorwaarden ( of andere categorien )
Gek eigenlijk, want printers doen dan wel meer mee. En die kun je meer als accessoires zien dan een router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 16:19
Leeghoofd21 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:58:
[...]

Ik heb ook al met de MM ruzie lopen maken op Twitter en Facebook hierover. Zij zeggen dat een router onder computer accessoires valt, terwijl het eigenlijk er geen ruk mee te maken heeft. Het is netwerk apparatuur waar je toevallig een computer aan kan hangen, maar ook consoles, telefoons, en alles wat maar wifi lust.
Volgens mij heeft BCC niet dezelfde actie, ze gaan alleen laagste prijs garantie toepassen. Dus wanneer een product bij de media markt in de BTW actie zit, doen zij mee, anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Misschien een vraag die niet helemaal hier hoort *knip* dit hoort hier niet thuis. Vraag het de klantenservice

[ Voor 55% gewijzigd door gambieter op 25-01-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02:01
Vielen smartwatches voorgaande jaren ook niet onder de "Accessoires"? Tijd voor koffie :+

Had zelf gehoopt dat NAS-sen wel mee zouden doen. Toevallig zaterdag eentje gekocht bij MM (was een van de goedkoopste, plus had nog 75 euro aan kaarten liggen). Zou toch weer een paar tientjes schelen....

Al ben ik er nu ook erg tevreden over :+

[ Voor 68% gewijzigd door Waah op 25-01-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 12-09 14:21
pitchdown schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:57:
Hierbij de eerste bevestiging van de samsung-actie.

http://www.radiovonburg.n...back-bij-een-samsung-suhd

Ik zeg vanaf aankomende woensdag een samsung tv bij MM scoren?
Staat nu ook op de samsung website zelf:
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/W3U3VL4B34WTF/

Regel is eigenlijk simpel. 7 serie en hoger 48 en 55 inch 200 euro cashback. 7 serie en hoger vanaf 65 inch 400 euro cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Waah schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:13:
Vielen smartwatches voorgaande jaren ook niet onder de "Accessoires"?
ze staan nu in ieder geval expliciet genoemd onder de produkten die wel meedoen.
WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Smartphones & smartwatches
afgezien van apple smartwatches uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:46
Axente schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:04:
[...]

Gek eigenlijk, want printers doen dan wel meer mee. En die kun je meer als accessoires zien dan een router.
Het heeft ook niks te maken met hoe wij het zien maar hoe het in het computer systeem staat

Printers vallen onder de afdeling computer hardware en Nas/Router onder computer accessoires

Dan kun je hoog en laag springen maar korting op je router ga je echt niet krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick89
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:39

Patrick89

PSN : Gamesource

Voor diegene die naar een TV kijken, wellicht interessant :
http://www.scheerenfoppen...-vrij-op-tv-en-audio/9913

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
vanaf vandaag, nice.... maken mekaar allemaal gek, tot dat we weer een faillissement voorbij zien komen....

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Poeh, ik ben al een tijdje aan het wachten op deze actie en om dan de Samsung S6 te gaan halen :')
Het zou toch niet waar zijn dat ze per direct uitverkocht zijn ? :P
Woensdagavond namelijk cursus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Jammer dat de MM in Nederland niet de receiver heeft die ik graag wil, in alle andere landen om ons heen wel...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
lindseysew schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:37:
Poeh, ik ben al een tijdje aan het wachten op deze actie en om dan de Samsung S6 te gaan halen :')
Het zou toch niet waar zijn dat ze per direct uitverkocht zijn ? :P
Woensdagavond namelijk cursus :(
webshop geen optie? bv door een ander?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-09 09:56
Martinus schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:40:
[...]

webshop geen optie? bv door een ander?
Oh ? dat zou een optie kunnen zijn.
Hebt jij misschien een tip voor mij welke webshop :X?
Coolblue doet volgens mij echt niet mee
*Oh woops ;) verkeerde manier gelezen.
Webshop geldt de prijzen ook gewoon vanaf 18:00 of niet?*

[ Voor 14% gewijzigd door lindseysew op 25-01-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
lindseysew schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:41:
[...]

Oh ? dat zou een optie kunnen zijn.
Hebt jij misschien een tip voor mij welke webshop :X?
Coolblue doet volgens mij echt niet mee
*Oh woops ;) verkeerde manier gelezen.
Webshop geldt de prijzen ook gewoon vanaf 18:00 of niet?*
Mediamarkt webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Staat daar eindelijk de 48hu7500, is de prijs weer omhoog. Stond vorige week nog op 1099, nu 1399.
1099 - 21% was een stuk leuker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Laatst online: 31-08 18:44
We gaan vanmiddag beginnen met verhuizen, en daarvoor heb ik al een aardig lijstje voor bij de mediamarkt. Tenminste een nieuwe koelkast, magnetron en een AV receiver of audio setje. Wellicht ook nog een extra stofzuiger, maar dat heeft geen prio.
Ik zit nog even in dubio of ik uiteindelijk donderdag of vrijdag naar de mediamarkt ga, of dat ik donderdag mijn geluk bij de BCC ga beproeven. Ik kan er letterlijk 2 meter voor de deur parkeren, dus hoef ik niet de stad in, geen dure parkeergarage etc. Enige riskante is dat ze wellicht niet hetzelfde assortiment qua witgoed hanteren waardoor mee gaan met de prijs geen optie is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Een paar tv's die ik interessant vind bekeken en ik zie geen prijswijziging. Gewoon de prijs die veel websites hanteren zoals ik die in de pricewatch zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:54

NSG

Je weet niks!

De twee tv's die ik op het oog heb zijn bij s&f €30 goedkoper dan bij de MM zonder korting :')
Volgens mij is er helemaal niks veranderd aan de prijzen daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
mijn uitdaging is op de ue65j7000 goedkoop op te halen met de btw-korting + samsung cashback.
Mocht iemand deze ergens nog goedkoop zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 15:01
SndBastard schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:48:
We gaan vanmiddag beginnen met verhuizen, en daarvoor heb ik al een aardig lijstje voor bij de mediamarkt. Tenminste een nieuwe koelkast, magnetron en een AV receiver of audio setje. Wellicht ook nog een extra stofzuiger, maar dat heeft geen prio.
Ik zit nog even in dubio of ik uiteindelijk donderdag of vrijdag naar de mediamarkt ga, of dat ik donderdag mijn geluk bij de BCC ga beproeven. Ik kan er letterlijk 2 meter voor de deur parkeren, dus hoef ik niet de stad in, geen dure parkeergarage etc. Enige riskante is dat ze wellicht niet hetzelfde assortiment qua witgoed hanteren waardoor mee gaan met de prijs geen optie is.
Wisselt misschien per BCC maar ik had dit ook geprobeerd vorig jaar bij mij in het winkelcentrum. Die stuurde mij naar de Media Markt om te kijken of exact dat product ook bij die Media Markt was en dan kon ik het bij de BCC meenemen voor dezelfde prijs. Toen bij de Media Markt meegenomen, beetje nutteloos om dan voor dezelfde prijs weer naar de BCC te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 15:48

R J

Bijzonder.. Ik wil kijken wat de UE55JU7000 nu kost bij de mediamarkt. Dus ik zoek op de site, kom ik op de pagina van de UE55JU6000 uit. |:( Gaat niet helemaal lekker daar.

Dat terwijl ik de 7000 laatst in filiaal Almere in behoorlijke hoeveelheid zag liggen. Heb echter niet op de prijs gelet..

In combinatie met de samsung cashback is het een interessante optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
R J schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:57:
Bijzonder.. Ik wil kijken wat de UE55JU7000 nu kost bij de mediamarkt. Dus ik zoek op de site, kom ik op de pagina van de UE55JU6000 uit. |:( Gaat niet helemaal lekker daar.

Dat terwijl ik de 7000 laatst in filiaal Almere in behoorlijke hoeveelheid zag liggen. Heb echter niet op de prijs gelet..

Niet alle tv's staan op de webshop... hiervoor moet je denk ik echt naar de winkel (ik heb hetzelfde "probleem")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown

Yep klopt. Vanaf woensdag een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12-09 16:25
Als ik zie dat de BCC voor alle Samsung tv's nu de adviesprijs rekent, zal de MM dat ook wel gaan doen. Dus dan heb je vrij weinig aan de BTW actie.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

En ja hoor, de wasmachine waar ik naar aan het kijken was hebben ze zojuist in prijs verhoogd...

Afgelopen vrijdag:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1177762/IMG_20160122_121735.jpg

En nu:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1177762/Capture.PNG

http://www.mediamarkt.nl/..._lg-f1496ad1-1396769.html

Hoopte eigenlijk dat de BTW van de bovenste prijs zou gaan. Ga nu maar voor eentje die iets duurder is maar ook een stuk beter...

[ Voor 7% gewijzigd door weebl op 25-01-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
weebl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:28:
Hoopte eigenlijk dat de BTW van de bovenste prijs zou gaan. Ga nu maar voor eentje die iets duurder is maar ook een stuk beter...
Grappig genoeg kom je op precies die 578 uit wanneer je de 17,36% er af haalt. Bij andere winkels staat hij nog wel gewoon voor die prijs. Wanneer je slim bent haal je hem bij wehkamp, daar is hij momenteel 549.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:25:
Als ik zie dat de BCC voor alle Samsung tv's nu de adviesprijs rekent, zal de MM dat ook wel gaan doen. Dus dan heb je vrij weinig aan de BTW actie.
voor de meeste staat deze al : bv de ue65ju7000
Maar bij MM gaat de BTW actie er nog doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:54
Ik ga over een uurtje richting de Media Markt in Enschede om te kijken of objectieven mee doen of niet. Moet iemand nog dingen/prijzen weten? Kan ik even kijken voor de Tweaker die geen tijd heeft om te gaan vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pbure97
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 17:07
Zou ook graag weten of een NAS meedoet.

Was vorig jaar niet het geval dacht ik, maar staat er niet expliciet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 14:26

weebl

YARR!

J0YR1D3R schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:32:
[...]

Grappig genoeg kom je op precies die 578 uit wanneer je de 17,36% er af haalt. Bij andere winkels staat hij nog wel gewoon voor die prijs. Wanneer je slim bent haal je hem bij wehkamp, daar is hij momenteel 549.
Hmm, das wel een goeie ja! Dankje :)
Was sowieso van plan hem online te bestellen dus ga even shoppen woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieroman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:36

Pieroman

/me

Cwookie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:55:
Ik ga over een uurtje richting de Media Markt in Enschede om te kijken of objectieven mee doen of niet. Moet iemand nog dingen/prijzen weten? Kan ik even kijken voor de Tweaker die geen tijd heeft om te gaan vandaag ;)
Ben wel benieuwd of de Canon 50mm 1.8 STM en Canon 35mm f/2 IS USM deelnemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:12

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Tja, ik ben in de markt voor een Canon EF-S 17-55 dus :p Misschien dat Enschede er anders over denkt dan Utrecht e.o.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Pbure97 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:56:
Zou ook graag weten of een NAS meedoet.

Was vorig jaar niet het geval dacht ik, maar staat er niet expliciet bij.
NAS wordt onder computeraccessoires geschaard, dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mooi, ik zit al een tijdje te kijken naar een luchtontvochtiger. Met 21% korting is het niet heel erg duur. Gaat om deze:

http://www.mediamarkt.nl/...ntvochtigers-1161307.html

Voor zover ik zie valt die in de categorie die meedoet aan deze actie :Y. Woensdag na 18.00 bestellen in de webshop dan maar oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:03
Notna schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:08:
Mooi, ik zit al een tijdje te kijken naar een luchtontvochtiger. Met 21% korting is het niet heel erg duur. Gaat om deze:

http://www.mediamarkt.nl/...ntvochtigers-1161307.html

Voor zover ik zie valt die in de categorie die meedoet aan deze actie :Y. Woensdag na 18.00 bestellen in de webshop dan maar oOo
17,36% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Pieroman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:58:
[...]

Ben wel benieuwd of de Canon 50mm 1.8 STM en Canon 35mm f/2 IS USM deelnemen. :)
+1 , plus de EF-S 10-18mm en de EF-S 24mm graag! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Enschede heeft niet zo veel qua lenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Aldus de rekenmodule van de MM zelf: gaat er iets van 36 euro af. Ik vind het best ;) (ze waren al de goedkoopste AFAIK)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Plenkske schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Een paar tv's die ik interessant vind bekeken en ik zie geen prijswijziging. Gewoon de prijs die veel websites hanteren zoals ik die in de pricewatch zie hier.
Samsung mogen ze helaas pas mee laten doen vanaf het moment dat de BTW actie bij MM begint. Gelukkig valt er via de chat nog genoeg te regelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerkvE
  • Laatst online: 29-01-2016

De prijs van de UE55JU6000 was afgelopen donderdag 1799€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Voor mensen die een Asus router zoeken bij paradigit zijn ze met 15% korting!

pricewatch: Asus RT-AC68U Zwart Bijvoorbeeld laagste prijs in pricewatch en dan nog 15% eraf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:14
Axente schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:39:
Voor mensen die een Asus router zoeken bij paradigit zijn ze met 15% korting!

pricewatch: Asus RT-AC68U Zwart Bijvoorbeeld laagste prijs in pricewatch en dan nog 15% eraf!
Let op, wel even kortingscode toepassen (ASUS15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 15:48

R J

MerkvE schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:30:
[...]

De prijs van de UE55JU6000 was afgelopen donderdag 1799€
Thanks! Maar ik denk dat je het dan over de UE55JU7000 hebt?

Helaas gewoon te duur. Elders 1500

[ Voor 12% gewijzigd door R J op 25-01-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

weebl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:28:
En ja hoor, de wasmachine waar ik naar aan het kijken was hebben ze zojuist in prijs verhoogd...

Afgelopen vrijdag:
[afbeelding]

En nu:

[afbeelding]

http://www.mediamarkt.nl/..._lg-f1496ad1-1396769.html

Ai, dat is jammer. Heb het gevoel dat er per jaar meer prijsverschillen komen voor de actie. MediaMarkt geeft altijd aan dit niet te doen. Nu ga ik er natuurlijk vanuit dat je de waarheid spreekt, jammer, zo is het natuurlijk geen 17 procent korting.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 03-09 17:03
Beetje misbruik maken van de hebberigheid van mensen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerkvE
R J schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:49:
[...]

Thanks! Maar ik denk dat je het dan over de UE55JU7000 hebt?

Helaas gewoon te duur. Elders 1500
Sorry, idd de UE55JU7000 was 1799€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerkvE
Ik zit te twijfelen tussen de Samsung UE65JU7000 en de Samsung UE55JS8000 welke is beter en doen deze 2 modellen mee aan de aktie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindCtrller
Ja doen beide mee, heb gister de 8000 gehaald. Groot genoeg en volgens mij is die beter met quantem dots en hdr

[ Voor 73% gewijzigd door MindCtrller op 25-01-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ook de http://www.mediamarkt.nl/...sit-biaa-12p-1328515.html is in prijs gestegen. Had deze in mijn lijstje staan. Gelukkig maar een tientje duurder, dus alsnog voor €249,-. 30 euro goedkoper dan de 'normale' prijs.

Echter kan ik deze koelkast niet meer vinden door in de koelkast selectie te kijken.. Alleen via de URL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ga ook even in de gaten houden of ze prijzen nog verhogen. Wil een 5.1 setje gaan kopen, en een Nespresso apparaat. Weet wat de prijzen waren, dus als ze dat op gaan drijven doe ik 't lekker niet :).
Pagina: 1 ... 10 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Veel gestelde vragen: Actiesite.