Oh OK, ik dacht dat hij bedoelde: het product is verlaagd naar 1100 euro en krijgt hij dan nog wel btw retour, of alleen de laagste prijsgarantie.
Imo zou MM dan moeten zeggen: 100 euro prijsverschil+btw, want als je hem nu zou kopen zou je dit voordeel ook genieten en dat is waar de laagste prijsgarantie om draait, om wat er netto onderaan de streep overblijft. Daarvoor hoef je het product niet eens om te ruilen/terug te brengen eigenlijk, een simpele rekensom volstaat.
Jorgen schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:17:
Ik heb het inderdaad ook niet teruggezien in de voorwaarden van de actie op de MM-site. Toch is dit wat mij vandaag aan de telefoon gezegd is. Ik houd het allemaal wel in de gaten en bestel gewoon alles via de website, behalve de specifieke laptop, aangezien die alleen in de winkel te koop is kennelijk.
Ik beweer niet dat je ongelijk hebt maar: dit is mij niet verteld, wel dat als je iets koopt of besteld+betaald VOOR de actieweek en het onder de categorie valt, je het terug kan vragen tijdens de actieperiode. Tegenstrijdig dus.
Alleen met dien verstande, dat bestellen TIJDENS de actiedagen NIET mogelijk is, omdat men anders na de periode op basis van lage tarieven moeten leveren en daar kregen zij gezeik mee om e.o.a. reden.
Dat het product op voorraad moet zijn en direct leverbaar, dat staat in de AV- maar hoe toon jij aan in de winkel dat het product op de MM-website te bestellen (en te leveren) is, terwijl het terplaatse in winkel niet meer op vooraad is? Het kan vijf tellen later alweer uitverkocht zijn...
Wij kopen massaal spullen nu, dadelijk is de fysieke voorraad nul en krijgt er niemand korting...
[
Voor 67% gewijzigd door
Verwijderd op 25-01-2016 05:35
]