Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste
Acties:
  • 312.761 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:17
MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:26:
[...]

Het kan inderdaad toeval voor mij zijn, maar vrienden en familie hebben hetzelfde meegemaakt. Wel erg toevallig dat die producten allemaal verhoogd werden. of dat er tijdens de BTW actie niet die 21% BTW er af wordt gehouden maar slechts 17% of 18%.
Dat laatste staat gewoon letterlijk in de voorwaarden, althans hun rekenvoorbeeld stelt dat voor. Nogmaals: /care: als het geen goede aanbieding is kan je het beter niet kopen :z

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ga denk ik morgen of maandag nog eens even bij 1 of 2 MediaMarktvestigingen langs om te kijken naar de laptops die ik op het oog heb. Ik ben o.a. geïnteresseerd in Acer of MSI. Waar de Acers nog wel in de webshop staan, staan de MSI's niet in de webshop, terwijl in elk geval vestiging Rotterdam Alexandrium verschillende MSI-modellen had staan. Lastig, want zo weet je dus thuis helemaal niet meer wat je waar en wanneer nog kunt kopen en of een product dat je nu koopt überhaupt tijdens de actie verkrijgbaar is. (En of je dus je geld kunt terugkrijgen of niet.)

[ Voor 12% gewijzigd door Jorgen op 23-01-2016 22:30 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Jorgen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:26:
Ik ga denk ik morgen of maandag nog eens even bij 1 of 2 MediaMarktvestigingen langs om te kijken naar de laptops die ik op het oog heb. Ik ben o.a. geïnteresseerd in Acer of MSI. Waar de Acers nog wel in de webshop staan, staan de MSI's niet in de webshop, terwijl in elk geval vestiging Rotterdam Alexandrium verschillende MSI-modellen had staan. Lastig, want zo weet je dus thuis helemaal niet meer wat je waar en wanneer nog kunt kopen en of een product dat je nu koopt überhaupt tijdens de actie verkrijgbaar is. (En of je dus je geld kunt terugkrijgen of niet.)
Gewoon a priori kopen en van tevoren bellen en vragen wat de voorraad is, ideaal- en anders bestellen+betalen, dan is de koop gesloten en geldt de actie ook.

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

johncheese002 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:53:
[...]

Gewoon a priori kopen en van tevoren bellen en vragen wat de voorraad is, ideaal- en anders bestellen+betalen, dan is de koop gesloten en geldt de actie ook.
Maar als ze dan zeggen dat tijdens de actie een product niet op voorraad is. Telt de actiekorting dan überhaupt nog wel???
Stel, ik koop maandag een Acer of MSI laptop, die tijdens de actie in zowel de winkel als de webshop uitverkocht is. Hoe bewijs ik dan dat dit product dus ook goedkoper is geworden om mijn geld terug te krijgen??

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-05 14:35
Jorgen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:56:
[...]

Maar als ze dan zeggen dat tijdens de actie een product niet op voorraad is. Telt de actiekorting dan überhaupt nog wel???
Stel, ik koop maandag een Acer of MSI laptop, die tijdens de actie in zowel de winkel als de webshop uitverkocht is. Hoe bewijs ik dan dat dit product dus ook goedkoper is geworden om mijn geld terug te krijgen??
Niet. Dan heb je gewoon pech dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Jorgen schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:56:
[...]

Dat maakt toch niet uit? Uitverkocht is iets anders dan uitgesloten.
Als jouw product onder categorie valt die meedoet, dan zit je safe denk ik en je vraagt het toch gewoon als je hem koopt? En anders is het toch een makkelijke keuze -> RETOUR. Niks gewonnen, niks verloren (alleen tijd+beetje moeite.)

Terrified, mortified, petrified, stupified....by you! J. Nash "A Beautiful Mind."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 120284

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:26:
[...]

Het kan inderdaad toeval voor mij zijn, maar vrienden en familie hebben hetzelfde meegemaakt. Wel erg toevallig dat die producten allemaal verhoogd werden. of dat er tijdens de BTW actie niet die 21% BTW er af wordt gehouden maar slechts 17% of 18%.
Haha, you're kidding, right?

Nu heeft ook ongeveer de helft van de mensen die op het VWO Economie in hun pakket kiezen daar nog tot en met de 6e last van, maar je snapt het principe dat 21% van 100 gelijk staat aan ~17,35% van 121 ?

Zo moeilijk is het niet:
[ex BTW] * 1,21 = [incl. BTW]]
Het omgekeerde is dan;
[incl. BTW] / 1,21 = [excl BTW]
Of alternatief;
[incl BTW] * (1/1,21) = [excl. BTW]

Ik ken een economieleraar die, ongeacht de lesstof, een sommetje met dat BTW trucje in elk tentamen stopt. Faal je daar, verlies je 5-10% van je punten. En circa de helft van zijn klas doet dat fout... grofweg 18 tentamens op een rij.

In principe kan Mediamarkt natuurlijk ook adverteren met "17,35% korting op alles" in plaats van "21% BTW weg ermee", maar die melken gewoon de stupiditeit van een groot deel van de bevolking. Als men echter slim genoeg is om er achter te komen dat men geen 21% korting krijgt, maar slechts 17,35%, zou men in principe ook slim genoeg moeten zijn om na te gaan dat dàt gewoon klopt. Of als alternatief gewoon het rekenvoorbeeld van de Mediamarkt volgen en zichzelf niet voor gek zetten 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 24-01-2016 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johncheese002
  • Niet online

johncheese002

Life is a zero sum game.

Allemaal accountants die mierenneuken over een %-tje. :') snap gelijk waarom het zo beroerd gaat bij KPMG etc.

Belangrijk is imo hoeveel pegels je overhoudt in je portemonnee, niet waar?
Gewoon lekker delen door 1.21 en klaar -> zie het resultaat, dat ben je armer en een product rijker.

De rest is voor Bassie ;)

[ Voor 10% gewijzigd door johncheese002 op 24-01-2016 01:46 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed, degenen die nu nog niet begrijpen hoeveel ze terug gaan krijgen als alles doorgaat, die kunnen beter niets gaan kopen. Kan het nu svp over de aanbiedingen gaan, en niet over allerlei randzaken, wantrouwen etc?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtdjtdjt
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-05 14:23
Gisteren een AV-receiver gekocht in MM the wall Utrecht. De medewerker gaf aan dat ik de korting tussen woensdag en zondag kon komen halen met de bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelnarath
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:38
Gisteren een TV en spiegelreflexcamera gekocht bij de MM in Heerhugowaard.
Ik ben de winkel uit gelopen met deze spullen zonder de btw te betalen... Dus wie niet wil wachten... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:00

OmeJoyo

This is me

Kelnarath schreef op zondag 24 januari 2016 @ 10:50:
Gisteren een TV en spiegelreflexcamera gekocht bij de MM in Heerhugowaard.
Ik ben de winkel uit gelopen met deze spullen zonder de btw te betalen... Dus wie niet wil wachten... ;-)
Zolang je net de juiste producten met ruime marge koopt is er altijd ruimte ;)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09
Vanaf hoelaat kunnen we woensdag online de bestellingen plaatsen? Ik neem aan gewoon tegelijkertijd met de openingstijden van de winkels dis 10:00?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-02 23:49
thecompany schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:27:
Vanaf hoelaat kunnen we woensdag online de bestellingen plaatsen? Ik neem aan gewoon tegelijkertijd met de openingstijden van de winkels dis 10:00?
Actie in de winkels of online begint pas 18.00. Vanaf dan pas kan je bestellen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Laatst online: 23:09
tottianovic schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:31:
[...]

Actie in de winkels of online begint pas 18.00. Vanaf dan pas kan je bestellen online.
Ah ok, dankje. Ga ik er dan voor klaar zitten met mijn shopkorting account in de aanslag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dexs
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-03 10:22
Ik weet niet of iemand anders dit al heeft gepost, maar het volgende zie ik staan bij de openingstijden van MediaMarkt Alexandrium:
BTW-dagen 2016

Vanwege de BTW-dagen van Woe. 27-01(18:00) t/m Zo. 31-01 zijn de openingstijden als volgt:

Woensdag 27-01 10:00 - 17:00 en van 18:00 - 22:00
Donderdag 28-01 10:00 - 22:00
Vrijdag 29-01 10:00 - 22:00
Zaterdag 30-01 10:00 - 19:00
Zondag 31-01 12:00 - 17:00

“Wegens de verwachte drukte tijdens de BTW-dagen zijn wij helaas telefonisch slecht bereikbaar. Wij kunnen niet garanderen dat wij u telefonisch te woord kunnen staan. Wij danken u voor uw begrip.”
http://www.mediamarkt.nl/...lexandrium,10262,-11.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:08
Dexs schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:35:
Ik weet niet of iemand anders dit al heeft gepost, maar het volgende zie ik staan bij de openingstijden van MediaMarkt Alexandrium:

[...]

http://www.mediamarkt.nl/...lexandrium,10262,-11.html
Dan is het bij deze dus officieel bevestigd op de website van de Media Markt zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denn1s
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04-2024
Ik heb net ook een Nexus 6P en een Galaxy S6 gekocht bij Mediamarkt Heerhugowaard, hier is ook de BTW korting eraf gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 23:07
Alkmaar daar kreeg ik gelijk de BTW korting verrekend en het product mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:36
Erg verleidelijk om nu de auto in te stappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixvdl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-05 23:28
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 24-01-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 06-05 13:55

Goverman

not loaded

Op zondag krijgen wij altijd een stapel folders in de brievenbus. Normaal zit daar een folder van de Mediamarkt bij met wekelijkse aanbiedingen. Dit keer niet... Zal wel met de BTW-actie te maken hebben.

Ik zie in de winkels bij mij in de buurt (Den Haag, dus ook Rijswijk en Zoetermeer) overigens niet de mededeling staan dat de winkels op woensdag een uurtje dicht zijn.

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:27
Hier in breda moet ik van de week terugkomen voor btw,camera heb ik nu gekocht en wacht volgende week wel donderdag ofzo.Woensdag wordt het te druk :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-05 20:32
Qua drukte vind ik het afgelopen jaren flink meevallen. De meeste zullen toch via internet hun bestelling doen! Wel zo makkelijk. Behalve als je wat specifieks moet hebben en er geringe voorraad is op de webshop is het verstandig naar de winkel te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-04 22:25
Zojuist terug van de MediaMarkt Ekkersrijt (Eindhoven). Wat ... een ... nachtmerrie. Extreem druk, mensen die massaal abonnementen en verzekeringen afsluiten. Sta ik daar een half uur met een toestel van €600 in mijn hand, maar geen enkele verkoper die me wil helpen. Je moet daar blijkbaar op agressieve wijze zo'n ongetrainde puber aan z'n mouw trekken, want ze lopen je straal voorbij en mensen die net komen aan wandelen en ervoor gaan staan krijgen (of nemen) voorrang.

Ik ga wel een andere keer terug, had er genoeg van toen er een vrouwtje een peperdure verzekering aangesmeerd werd terwijl ze nog gewoon garantie had. Het zag er zo bedroevend slecht uit ("ja mevrouw, de verzekering is wel duur, maaaaar het is het geld meer dan waard!") dat ik niet meer wist of ik moest lachen of huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:17
Hier in Tilburg doen ze wel erg vaag. Op de TV afdeling krijg ik na het vragen naar de actie de opmerking "ik zeg niet dat die actie er komt, maar als het gebeurt woensdag om 18.00 uur (ik had geen tijd genoemd) kost deze TV x". Bij de witgoed afdeling geeft degene daar gewoon toe dat de actie er komt, dus dat kopen nu en later komen voor een nieuwe bon gewoon werkt. Ga ik naar de kassa voor een aanbetaling, vraag ik na over de actie, zegt de meid aan de kassa "nee meneer, dit jaar hebben we geen BTW actie". Weird. Ik heb toch maar aanbetaald, kleine 20 euro's maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:10
Valt me wel op dat de prijzen van sommige Sony tv's vandaag in de webshop een paar tientjes duurder zijn geworden.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
BTW actie komt er, lees bovenstaande reacties. MM Rotterdam heeft het zelfs al op de site staan, Als ze in de winkel ontkennen zegt dat meer over het beleid van MM zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:10
Net terug vanuit Amsterdam Arena
Ik ben het daar veel drukker gewend, op verschillende afdelingen ERG rustig.
Zelfs de onvermijdelijke kluisjes bij de deur waren grotendeels leeg.

Een aantal verkopers de optie gegeven om mij NU de korting te geven, iedereen gaf aan dat er een actie komt, maar dat ze niet kunnen zeggen welke producten er mee doen.
Naar mijn idee hebben ze allemaal goeie instructies gehad ;)

iig kun je de artikelen gewoon kopen en Woensdag met bon bij de service balie melden.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:46
audiojunk schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:49:
Valt me wel op dat de prijzen van sommige Sony tv's vandaag in de webshop een paar tientjes duurder zijn geworden.
De 2 tv's waar ik naar heb gekeken zijn niet verhoogt, 1099 en 1499 waren ze en zijn ze nog steeds.

Ik ga zelf voor de tv van 1499, een goede vriend van me die bij de Media Markt werkt koopt hem voor mij.

Hij heeft al aan moeten geven welke hij wou, en ik kan hem morgen ophalen.

Die btw actie komt er dus sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
De verkoper die mij heeft geholpen zei dat alles mee doet behalve Apple. ( verkoper werkt op de computer afdeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:10
Apple doet volgens mij nooit mee met deze actie en er zullen nog wel een paar producten zijn.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:41
Zullen zoals altijd enkele CTO Mac(book)s zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herrdirector
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09-2023
Heb een sp4 i5 128 Gb besteld bij MM Hoofddorp. Een nieuwe vracht komt van de week binnen. Aanbetaling gedaan. BTW korting bij afhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
audiojunk schreef op zondag 24 januari 2016 @ 15:14:
Apple doet volgens mij nooit mee met deze actie en er zullen nog wel een paar producten zijn.
De laatste jaren misschien niet, maar in 2012 heb ik een iMac voor een mooie prijs gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:59
marsie030 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:18:
[...]

De laatste jaren misschien niet, maar in 2012 heb ik een iMac voor een mooie prijs gekocht.
Laatste keer met Apple korting was 2014, heb toen mijn MacBook gekocht :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-05 20:16
TerrorSource schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:34:
[...]

Laatste keer met Apple korting was 2014, heb toen mijn MacBook gekocht :)
Nogmaals Apple doet soms beperkt mee dus nooit alles maar vaak maar enkele modellen dit is al meermaals voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:19

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Kom vandaag uit de Mediamarkt Utrecht terug, en de verkoper gaf na overleg met collega aan dat objectieven (fotografie) niet mee zullen doen met de btw-actie daar fotografie-accessoires uitgesloten zullen zijn van deelname. Er werd wel bevestigd dat de actie gaat komen.

Verder werd me verteld dat korting pas geclaimd kon worden in de actieperiode zelf en niet ervoor.

Ik wilde een Canon EF-S 17-55 halen vandaag, maar:
(1) het objectief was er ineens niet waar die normaal altijd wel aanwezig is;
(2) wel besteld kon worden maar dat ik dan later terug had moeten komen voor de korting;
(3) er dus geen korting gegeven zou worden op dit item.

Overigens had Mediamarkt Leidsche Rijn dit ding ook niet op voorraad :-(

[ Voor 3% gewijzigd door DUX op 24-01-2016 16:38 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
raymondw schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:51:
Net terug vanuit Amsterdam Arena
Ik ben het daar veel drukker gewend, op verschillende afdelingen ERG rustig.
Zelfs de onvermijdelijke kluisjes bij de deur waren grotendeels leeg.

Een aantal verkopers de optie gegeven om mij NU de korting te geven, iedereen gaf aan dat er een actie komt, maar dat ze niet kunnen zeggen welke producten er mee doen.
Naar mijn idee hebben ze allemaal goeie instructies gehad ;)

iig kun je de artikelen gewoon kopen en Woensdag met bon bij de service balie melden.
Kluisjes?
Als in om verplicht je tas in te dumpen tegen winkeldieven?
Pfff, geen wonder dat ik nauwelijks een fysieke winkel meer van binnen zie, ik zou direct omkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
Vanmiddag contact gehad met mm duiven, tevens bevestiging dat woensdag de actie van start gaat.
Ook kun je nu het product aanschaffen en tijdens de actie met de bon langsgaan en de btw korting ontvangen MITS het product meedoet aan de actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
sambalbaj schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:40:
[...]

Kluisjes?
Als in om verplicht je tas in te dumpen tegen winkeldieven?
Pfff, geen wonder dat ik nauwelijks een fysieke winkel meer van binnen zie, ik zou direct omkeren.
Dat ja, maar ik negeer ze altijd. Nog nooit op aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:59
en nu ook op de website zelf informatie:
WANNEER IS DE MEDIA MARKT BTW-ACTIE 2016?
Vanaf aanstaande woensdag 18.00 uur tot en met zondag 31 januari 2016 betaalt Media Markt voor jou de BTW.

Kopen in de winkel?
Alle winkels zijn woensdag 27 januari gesloten tussen 17:00 en 18:00 uur. Daarna zijn zij open tot 22.00 uur of later. Gedurende de BTW-dagen zijn winkels extra lang geopend. Raadpleeg de openingstijden voor de exacte openingstijden van jouw Media Markt-winkel.

Online bestellen?
Bestel je producten online van woensdag 18:00 uur tot zondag 24.00 uur. Voor de start van de BTW-actie is de webshop woensdag niet te bereiken van 9.00 uur tot 18:00 uur. Na afloop van de actie is de webwinkel tijdelijk gesloten. Naar verwachting is deze maandag uiterlijk om 9.00 uur weer bereikbaar.

WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deze actie is geldig op • Tv's • Audio • Foto, video & drones • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging.

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
Games, films & muziek
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Alle Apple-producten
Consoles
Computersoftware
Speelgoed, boeken & spellen
Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
Power Service en verzekeringen
Giftcards en tegoedkaarten
E-bikes
Overige voorwaarden
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html
toon volledige bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

DUX schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:37:
Kom vandaag uit de Mediamarkt Utrecht terug, en de verkoper gaf na overleg met collega aan dat objectieven (fotografie) niet mee zullen doen met de btw-actie daar fotografie-accessoires uitgesloten zullen zijn van deelname. Er werd wel bevestigd dat de actie gaat komen.

[...]

Toch raar. Iets wordt uitgesloten van de actie, maar toch ook onttrokken aan de kopers? Waarvoor is dat dan nog nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:38
Veel gestelde vragen

Algemeen:
De korting op mijn bestelling is geen 21%. Klopt dit?
Dat klopt. Het voordeel bedraagt 17,36% van de reguliere verkoopprijs (inclusief BTW). Bekijk voor meer informatie het rekenvoorbeeld bovenaan deze pagina.

Geldt de BTW-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de BTW-actie. Apple doet helaas niet mee aan grote voordeel-acties.

Kan ik een artikel reserveren voor de BTW-actie?
De BTW-actie is alleen geldig op artikelen die op voorraad zijn (op=op). Het reserveren van artikelen is alleen mogelijk voor aankopen van een aantal witgoedartikelen. Reserveren via onze webshop is helaas voor geen enkel artikel mogelijk.

Ik zie een artikel bij een concurrent goedkoper of het artikel bij Media Markt ineens voor een andere prijs staan. Hoe komt dit?
Tot aan de BTW-actie hanteren wij ons standaard prijsbeleid. Dit houdt in dat onze 25 grootste concurrenten gevolgd worden in prijs tot woensdag 27 januari, en dat de prijzen vanaf die woensdag voor de gehele BTW-actie vastgezet worden.
Kijk voor meer informatie op: http:www.mediamarkt.nlmcsshopover-ons.html#prijskaart.

Kan ik ook op naam van mijn bedrijf artikelen kopen tijdens de BTW-actie?
Je kan altijd een artikel aanschaffen op naam van je bedrijf bij zowel de Media Markt-winkels als in de Media Markt-webshop, ook tijdens de BTW-actie. Het wettelijke BTW-tarief blijft gehandhaafd en staat ook op de factuur of kassabon vermeld.               

Mijn artikel heeft geen BTW-voordeel! Hoe komt dit?
Het door jou geselecteerde artikel kan een artikel zijn dat uitgesloten is van de BTW-actie (de uitgesloten productgroepen staan in de actievoorwaarden), of een artikel waarbij de BTW-korting later in het bestelproces* verrekend wordt.

*Verrekening later in het bestelproces:
Voor een aantal artikelen wordt het BTW-voordeel pas verrekend als je het artikel in de winkelwagen plaatst. Bij stap 1 (winkelwagen) zie je dan de prijs met het BTW-voordeel.

Productgroepen:
Welk productgroepen doen mee aan de BTW-actie?
TV's, audio, foto, video en drones, smartphones & smartwatches, desktops, laptops & tablets, monitoren & printers, huishoudelijke apparatuur, keukenapparatuur, persoonlijke verzorging.

Zijn er productgroepen en merken uitgesloten?
Ja. Hieronder vind je de lijst met uitgesloten productgroepen.

Games, films & muziek, alle accessoires (bijvoorbeeld batterijen, telecom- & computeraccessoires), domotica, beveiliging, verlichting, rookmelders, kabels, inkt, opslag ( bijv. harde schijven, USB-, SSD- en (micro)SD-kaarten etc.), gaming-accessoires, alle Apple-producten, console hardware, computersoftware, speelgoed, boeken & spellen, prepaidkaarten, -pakketten en abonnementen, Power Service en verzekeringen, giftcards.

Geldt de BTW-actie ook voor Apple-artikelen?
Nee. Apple-artikelen zijn uitgesloten van de BTW-actie.

Winkels:
Wanneer is mijn Media Markt-winkel open?
Tijdens de BTW-actie hebben veel van onze winkels ruimere openingstijden. De aangepaste winkeltijden zijn te vinden op: http:www.mediamarkt.nl/openingstijden. Alle winkels zijn woensdag 27 januari gesloten tussen 17:00 en 18:00 uur ter voorbereiding op de actie en open tot 22:00 uur.

Is een artikel op voorraad in de winkel?
Vanwege de drukte tijdens de BTW-actie is het voorraadoverzicht niet altijd volledig actueel en nemen grote voorraden ook snel af. Om teleurstelling te voorkomen kan er niet worden gecommuniceerd of een artikel op voorraad is bij een winkel. (Tijdens de BTW-actie geldt: op=op)

Een artikel is in de winkel goedkoper! Klopt dat??
Dat is mogelijk. Uitlopende artikelen of showmodellen kunnen in prijs aangepast worden. Aanschaf van het artikel voor deze aangepaste prijs is alleen in de desbetreffende winkel mogelijk.           

Prijzen:
Zijn kortingsacties en andere promoties van fabrikanten geldig tijdens de BTW-actie?
De geldende kortings- en cashback-acties en andere vergelijkbare promoties van onze leveranciers blijven ook tijdens de BTW-actie van kracht.

Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen??
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Waarom was mijn artikel vorige week goedkoper??
Tot aan de BTW-actie volgen wij ons standaard prijsbeleid. Dat betekent dat we dagelijks onze prijzen aanpassen aan de goedkoopste van onze 25 grootste concurrenten. In veel gevallen betekent dit een afprijzing; in sommige gevallen betekent dit dat een prijs naar boven aangepast wordt. Voor alle informatie over ons prijsbeleid, zie "http:www.mediamarkt.nlmcsshopover-ons.html#prijskaart”.

Een concurrent heeft een actie lopen, passen jullie de prijs aan?
Tot aan de BTW-actie hanteren wij ons standaard prijsbeleid. Dit houdt in dat onze 25 grootste concurrenten gevolgd worden in prijs tot woensdag 27 januari, en dat de prijzen vanaf die woensdag voor de gehele BTW-actie vastgezet worden.
Kijk voor meer informatie op: http:www.mediamarkt.nlmcsshopover-ons.html#prijskaart.

De korting op mijn bestelling is geen 21%. Klopt dit?
Dat klopt. Het voordeel bedraagt 17,36% van de reguliere verkoopprijs (inclusief BTW). Bekijk voor meer informatie het rekenvoorbeeld bovenaan deze pagina.

Webshop:
Ik wil betalen maar de site geeft aan “artikel niet meer op voorraad”. Hoe kan dat?
Als je de betaalmethode (stap 4) kiest wordt het artikel voor je gereserveerd. Na 15 minuten vervalt deze reservering automatisch. Het artikel is pas definitief gekocht als je de bestelling geheel hebt afgerond.

Ik heb de bestel- of reserveringsmail niet ontvangen. Wanneer ontvang ik deze mail?
Je ontvangt de bevestigingsmail binnen 2 uur na bestellen. Indien je deze e-mail niet binnen 2 uur ontvangen hebt adviseren we om contact op te nemen met onze klantenservice: 0800-0366

Mag ik ook meerdere stuks van 1 artikel kopen?
Wij willen iedereen dezelfde kans geven om een aankoop tijdens de BTW-actie te doen. Indien je meerdere stuks van hetzelfde artikel wilt aanschaffen, moet je voor elk hiervan een aparte bestelling plaatsen.

Wat is de levertijd van een artikel?
De verwachte levertermijn van een artikel op voorraad kan je vinden onder de prijs. Vanwege de populariteit van de BTW-actie vragen we rekening te houden met afwijkende levertijden.

Is een artikel nog op voorraad in de webshop?
Als je een artikel niet kunt vinden op onze website is dit artikel niet op voorraad. Dit wordt ook aangeduid als “niet leverbaar”.

Doen producten in de Media Markt Outlet ook mee?
Nee, de BTW-actie is alleen geldig op www.mediamarkt.nl en de artikelen zoals aangegeven in de voorwaarden.

Vorige week stond het artikel nog in de winkel/webshop, nu kan ik deze niet meer vinden. Hoe kan dat?
Het is mogelijk dat het artikel dat je zoekt uitverkocht is. Wij zullen altijd proberen zoveel mogelijk artikelen op voorraad te hebben, maar door de grote vraag kan het voorkomen dat populaire artikelen uitverkocht zijn.

Service en diensten
Kan ik artikelen kopen in de webshop en afhalen in de winkel?
Dit is tijdens de BTW-actie helaas niet mogelijk.

Is financiering of gespreid betalen tijdens de BTW-actie mogelijk?
In de winkel kan je gebruik maken van financiering of gespreid betalen. Het financieren of gespreid betalen van een product via de webshop is niet mogelijk. 

Geldt de BTW-actie ook voor services zoals Power Service?
Power Services, Ziggo- en Essent-producten en/of diensten zijn uitgesloten van de BTW-actie.
http:www.mediamarkt.nlmcsshoppowerservice.html

Staat je vraag er niet tussen?
Neem dan contact op met 0800-0366 of per e-mail: contact@mediamarkt.nl

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lissyah
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-05 07:52
DUX schreef op zondag 24 januari 2016 @ 16:37:

Verder werd me verteld dat korting pas geclaimd kon worden in de actieperiode zelf en niet ervoor.

Ik wilde een Canon EF-S 17-55 halen vandaag, maar:
(2) wel besteld kon worden maar dat ik dan later terug had moeten komen voor de korting;
(3) er dus geen korting gegeven zou worden op dit item.

Overigens had Mediamarkt Leidsche Rijn dit ding ook niet op voorraad :-(
Oh nee hè. Ik ben al een maand of 2 de aankoop van een spiegelreflexcamera aan het uitstellen omdat ik wacht op de BTW actie. Zouden de camera's zelf dan misschien toch wel meedoen en alleen de objectieven niet? Ik hoop het wel want het scheelt toch wel weer een hoop. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:40
Jammer dat mm niet de Samsung ue65ju7000 TV heeft. Anders had ik die deze week bij mm kunnen halen. Daarnaast start samsung morgen een cashback actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 20:39
pitchdown schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:05:
Jammer dat mm niet de Samsung ue65ju7000 TV heeft. Anders had ik die deze week bij mm kunnen halen. Daarnaast start samsung morgen een cashback actie!
Ik lees niks over een cashback actie? Wat is je bron?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Carfanatic schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:38:
en nu ook op de website zelf informatie:

UITZONDERINGEN
Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)

[...]
Ah, jammer. Ik zat net te kijken naar een EVO850 SSD'tje om de snelheid van mijn laptop wat omhoog te brengen, maar dat feestje gaat dus niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-05 16:24
Duss...de actie is definitief nu? :)
Wil woensdagavond dan een HTC M9 gaan halen, weet iemand of je deze dan ook kan reserveren ofzo? Of waar dat ik kan kijken dat ze voorraad hebben? :)
Bedankt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 20:59
brick5492 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:21:
Wil woensdagavond dan een HTC M9 gaan halen, weet iemand of je deze dan ook kan reserveren ofzo? Of waar dat ik kan kijken dat ze voorraad hebben? :)
Bedankt! ;)
blader het topic eens door :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 05-05 20:18
Bedankt! ;)
Yep ik zie net tijdens een banner naar de actie

http://www.mediamarkt.nl/...argeting&utm_campaign=btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 19:05
Bedankt! ;)
Actie is definitief. Is zojuist op Facebook voorbij gekomen, en ook op de eigen site is de pagina live.

Edit: Spuit11 :+
Freshnub was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-01-2016 18:24 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollos Hermanos
  • Laatst online: 19-11-2020
Had net even de klantenservice aan de telefoon en die vertelden me dat als ik nu bestel, ik het btw bedrag volgende week NIET terug kan krijgen... Het is me dus alleen niet duidelijk of dat dan alleen geldt voor online bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:40
Monkeydancer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:12:
[...]

Ik lees niks over een cashback actie? Wat is je bron?
2 grote tv-winkel hebben dit vorige week aan mij bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zag net ook al een reclame langskomen op tv over de btw actie.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 19:05
Pollos Hermanos schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:24:
Had net even de klantenservice aan de telefoon en die vertelden me dat als ik nu bestel, ik het btw bedrag volgende week NIET terug kan krijgen... Het is me dus alleen niet duidelijk of dat dan alleen geldt voor online bestellingen.
Van de site;
Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:10
Bij online bestellingen inderdaad niet. Wel als je het product nu in de winkel koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 20:39
-Foutieve informatie

[ Voor 89% gewijzigd door Monkeydancer op 24-01-2016 18:44 . Reden: Foutieve informatie ]

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01 15:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:27:
[...]

Van de site;
Geldt dat ook nog voor producten met aanschafdatum 17-01?

Niet meer nodig, de actie is niet voor Apple producten.

[ Voor 7% gewijzigd door Ernemmer op 24-01-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:43
Bedankt! ;)
Ik zie echter geen M9 bij MM , mis ik iets?

Edit: ow toch wel, had zoek functie niet gebruikt

[ Voor 7% gewijzigd door ktov op 24-01-2016 18:48 . Reden: hmm had zoek functie niet gebruikt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 11:41
Hmmm, ik had een wasmachine op het oog voor 599, nu is ie opeens 699 (vanmiddag was ie overal nog 599) en het vreemde is dat alle concurrenten deze wasmachine opeens ook duurder hebben gemaakt. Hoe apart of toevallig is dat? Je zou bijna denken dat prijsafspraken maken met de concurrentie. Ik snap dat ze hun prijzen aanpassen aan hun concurrenten, maar hoe vreemd is het dat iedereen opeens de prijs omhoog gooit, net nu de btw-actie bijna van start gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Nostordici op 24-01-2016 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Ja, is het echt zo moeilijk allemaal?

> Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
> Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Heeft iemand toevallig ooit geprobeerd een router te kopen tijdens de BTW-dagen? Eigenlijk valt die in geen van de genoemde categorieën vind ik, maar ben bang dat ze dat een accessoire aanmerken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:02
Nostordici schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:49:
Hmmm, ik had een wasmachine op het oog voor 599, nu is ie opeens 699 en het vreemde is dat alle concurrenten deze wasmachine opeens ook duurder hebben gemaakt. Hoe apart of toevallig is dat? Je zou bijna denken dat prijsafspraken maken met de concurrentie. Ik snap dat ze hun prijzen aanpassen aan hun concurrenten, maar hoe vreemd is het dat iedereen opeens de prijs omhoog gooit, net nu de btw-actie bijna van start gaat.
:O :O . Zomaar een aantal gokjes waardoor de prijs omhoog gegaan is: De dollar/euro koers, een aanbieding die over is, hogere inkooprijs etc.
Niet alle prijsverhogingen hebben te maken met de actie 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:10
Nostordici schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:49:
Hmmm, ik had een wasmachine op het oog voor 599, nu is ie opeens 699 (vanmiddag was ie overal nog 599) en het vreemde is dat alle concurrenten deze wasmachine opeens ook duurder hebben gemaakt. Hoe apart of toevallig is dat? Je zou bijna denken dat prijsafspraken maken met de concurrentie. Ik snap dat ze hun prijzen aanpassen aan hun concurrenten, maar hoe vreemd is het dat iedereen opeens de prijs omhoog gooit, net nu de btw-actie bijna van start gaat.
De fabrikanten schijnen mee te betalen aan deze actie. Wellicht dat de even een mailtje naar alle verkooppunten doen met het verzoek de prijs op te hogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 05-05 07:43
Het staat er toch duidelijk, koop je 14 dagen voor de actie een product kun je tijdens de BTW actie met de bon naar de balie. Eigenlijk is de BTW actie al zo'n 2 weken aan de gang als je het zo bekijkt.

Ik ga maandag of dinsdag voor deze; http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier en donderdag of vrijdag op mijn gemakje met de bon terug.

En een beetje duimen dat ze prijs niet ineens omhoog gooien naar de adviesprijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildebeast
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-05 10:33
Ik houdt al een paar maanden de onkyo tx-nr646 in het oog bij MM. Deze is continue 439 euro geweest,
tot vanmorgen aan toe. Vanmiddag is de prijs met 110 euro verhoogd net als bij alle concurenten. De prijs is nu 549 euro.
Dit is wel heel toevallig. 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Wildebeast op 24-01-2016 18:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollos Hermanos
  • Laatst online: 19-11-2020
Tralapo schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:50:
[...]

> Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
> Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Ja, dat had ik dus ook wel gezien. Maar dan is wat de klantenservice mij verteld nogal tegenstrijdig, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 19:22
Tralapo schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:50:
[...]

Heeft iemand toevallig ooit geprobeerd een router te kopen tijdens de BTW-dagen? Eigenlijk valt die in geen van de genoemde categorieën vind ik, maar ben bang dat ze dat een accessoire aanmerken dan.
toon volledige bericht
Router valt onder computer accessoires en doen dus niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 11:41
Aquafreak schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:51:
[...]

:O :O . Zomaar een aantal gokjes waardoor de prijs omhoog gegaan is: De dollar/euro koers, een aanbieding die over is, hogere inkooprijs etc.
Niet alle prijsverhogingen hebben te maken met de actie 8)7 .
Tja een Duits merk, beetje vergezocht misschien en de koers was een paar maanden geleden hetzelfde als nu. Geef toe, het is vreemd dat alle concurrenten opeens de prijs hebben aangepast op een zondag.
SquareOne schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:52:
[...]

De fabrikanten schijnen mee te betalen aan deze actie. Wellicht dat de even een mailtje naar alle verkooppunten doen met het verzoek de prijs op te hogen.
Dat zou een verklaring geven, wie weet is het wel een soort sponsorschap van de fabrikanten. Hierdoor de meeste concurrentie ook meegaan met de prijs, zie bijvoorbeeld BCC.
Wildebeast schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:54:
Ik houdt al een paar maanden de onkyo tx-nr646 in het oog bij MM. Deze is continue 439 euro geweest,
tot vanmorgen aan toe. Vanmiddag is de prijs met 110 euro verhoogd net als bij alle concurenten. De prijs is nu 549 euro.
Dit is wel een toevallig.
Precies, ik had hetzelfde met de wasmachine, erg toevallig dat alle concurrenten opeens de prijzen gelijktrekken. Dit kan wel eens het trucje zijn, zo denken mensen die het niet in de gaten hadden een mooie besparing gekregen te hebben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:13
Wildebeast schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:54:
Dit is wel een toevallig.
Dat het geen toeval maar oplettendheid. Hier op GoT hebben we doorgrond hoe het daadwerkelijk werkt en iedereen(winkeliers) doen er vrolijk aan mee. Vlak voor tijd krikken ze de prijzen op van veel bezochte producten en met de btw korting is het verschil maar een fractie van wat het had moeten zijn. Korting lijkt effectief nu ergens tussen de 5 a 12% te schommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:12
Weet iemand of ik als Belg ook via de webshop kan bestellen met btw korting en laten leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbour
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-05 15:17
Stel ik koop maandag bij de mediamarkt een product voor 1200 euro incl btw( dus 991 excl btw) met het idee om donderdag terug te gaan met mijn bon om mijn btw terug te krijgen(209 euro dus). Stel nou dat je donderdag tijdens de actie voor hetzelfde product 1100 euro aan de kassa moet betalen. Krijg ik dan 100 euro terug of 209 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 07-05 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

nooberke schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:01:
[...]

Router valt onder computer accessoires en doen dus niet mee
Wel een heel simpel antwoord... Dus als ik een LG 4K TV wil kopen en die wil gebruiken als monitor op mijn PC, krijg ik ook geen korting?

Desondanks, in de grote roze topic-warning staat niets over netwerk-apparatuur en in alle basale termen, valt een router onder networking.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Laatst online: 05-05 07:43
Barbour schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:03:
Stel ik koop maandag bij de mediamarkt een product voor 1200 euro incl btw( dus 991 excl btw) met het idee om donderdag terug te gaan met mijn bon om mijn btw terug te krijgen(209 euro dus). Stel nou dat je donderdag tijdens de actie voor hetzelfde product 1100 euro aan de kassa moet betalen. Krijg ik dan 100 euro terug of 209 euro?
100 euro krijg je terug. Ze kijken naar de prijs die op dat moment geldt.
Het is dus een gok die je neemt.

En ik neem hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:02
Nostordici schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:01:
[...]

Tja een Duits merk, beetje vergezocht misschien en de koers was een paar maanden geleden hetzelfde als nu. Geef toe, het is vreemd dat alle concurrenten opeens de prijs hebben aangepast op een zondag.
Het is zeker verdacht, maar ik bedoel er mee te zeggen dat enkele voorbeelden niet direct wil zeggen dat het structureel gebeurd. Wie weet zijn er wel tientallen producten goedkoper geworden vandaag.

Maar het lijkt me zeker interessant om volgend jaar een aantal producten (populaire en minder populaire) te volgen vanaf half januari. Met zo'n groot forum moeten er vast wel mensen zijn die een aantal keer naar de MM willen rijden om de prijs te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbour
bartus1989 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:04:
[...]

100 euro krijg je terug. Ze kijken naar de prijs die op dat moment geldt.
Het is dus een gok die je neemt.

En ik neem hem :)
Ah, bedankt.
Krijg je trouwens echt je geld terug of een waardebon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
MAX3400 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:03:
[...]

Wel een heel simpel antwoord... Dus als ik een LG 4K TV wil kopen en die wil gebruiken als monitor op mijn PC, krijg ik ook geen korting?

Desondanks, in de grote roze topic-warning staat niets over netwerk-apparatuur en in alle basale termen, valt een router onder networking.
PC monitoren doen wel mee met de actie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 23:02
Mail van MM: (klik op afbeelding voor actiesite)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/53mNhrNgldMaAWKbBaiJAVrK/full.png

WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deze actie is geldig op
  • Tv's
  • Audio
  • Foto, video & drones
  • Smartphones & smartwatches
  • Desktops, laptops & tablets
  • Monitoren & printers
  • Huishoudelijke apparatuur
  • Keukenapparatuur
  • Persoonlijke verzorging.

UITZONDERINGEN
  • Games, films & muziek
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
  • Gamingaccessoires
  • Alle Apple-producten
  • Consoles
  • Computersoftware
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
  • Power Service en verzekeringen
  • Giftcards en tegoedkaarten
  • E-bikes
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Veel gestelde vragen: FAQ

[ Voor 124% gewijzigd door zeef op 24-01-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 07-05 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ernemmer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:09:
[...]

PC monitoren doen wel mee met de actie. ;)
I know... Anderen vinden "alles" maar meteen een computer-accesoire... ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
O zo,

Nou ik ga voor de wasmachine, die is (nog) niet in prijs omhoog gegaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 24-01-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:35
MAX3400 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:09:
[...]

I know... Anderen vinden "alles" maar meteen een computer-accesoire... ;)
Acceroires zijn natuulijk een type cover voor de Surface Pro, een oplader voor de iPhone etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Barbour schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:07:
[...]

Ah, bedankt.
Krijg je trouwens echt je geld terug of een waardebon?
Vorig jaar kreeg ik gewoon geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbour
Assix schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:11:
[...]

Vorig jaar kreeg ik gewoon geld terug.
Hmm interessant, ik had begin januari gebruik gemaakt van hun "laagste prijsgarantie" had een week daarvoor een camera aangeschaft bij de mediamarkt en de week erop was die ongeveer 50 euro goedkoper.
Ik kreeg toen een waardebon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:27
Barbour schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:18:
[...]

Hmm interessant, ik had begin januari gebruik gemaakt van hun "laagste prijsgarantie" had een week daarvoor een camera aangeschaft bij de mediamarkt en de week erop was die ongeveer 50 euro goedkoper.
Ik kreeg toen een waardebon :?
Krijg elke jaar gewoon mijn geld terug,ook al haal ik het paar dagen voor de BTW.Waardebon zou ik weigeren en het product niet kopen mochten ze daarmee aankomen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 19:22
[...]

Nee dat heeft te maken met de indeling van producten in het computer systeem van de mediamarkt

Binnen dit systeem is de warengroep router een onderdeel van de afdeling computer accessoires, en alles wat onder computer accessoires valt is uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindCtrller
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 12:46
Heb zojuist in MM eindhoven (centrum) de 55JS8000 gehaald en kan van de week gewoon terug komen voor de korting. Er is een samsung experience store aanwezig op die vesteging en de medewerker die samsung daar vertegenwoordigd bevestigde de samsung cashback actie die vanaf morgen geldig is: 200,- en 400,- afhankelijk van model en schermgrootte.

Er stonden er nog zo een 12 van dit type tv.

[ Voor 9% gewijzigd door MindCtrller op 24-01-2016 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04
Grappig deze hype. Voordeel is niet eens zo heel groot. Zelf even rondgekeken, maar ik heb gewoon niks nodig... Bovendien koop ik vaak al artikelen met cashback voor kerst en moederdag etc. dus tja... inderdaad: alleen handig als je wat nodig hebt. Heb je dat niet, dan is er bijna geen korting te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-05 16:24
ktov schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Ik zie echter geen M9 bij MM , mis ik iets?

Edit: ow toch wel, had zoek functie niet gebruikt
Hij staat op 'geen voorraad' op de site, maar hopelijk hebben ze in de winkel nog wat doosjes liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
[...]
Nou dat is dus precies mijn punt, ze lijken zowel buiten de producten die meedoen als de uitzonderingen te vallen als je het mij vraagt. Maar met eigen ogen gaan checken in de winkel dan.
nooberke schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:27:
[...]

Nee dat heeft te maken met de indeling van producten in het computer systeem van de mediamarkt

Binnen dit systeem is de warengroep router een onderdeel van de afdeling computer accessoires, en alles wat onder computer accessoires valt is uitgesloten.
Aha, helder. Jammer.

[ Voor 32% gewijzigd door Tralapo op 24-01-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Martinus schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:49:
[...]

de zaterdag daarentegen ben ik weggegaan, het leek wel gratis zo druk .......
Ja.. Op zaterdag zal het zeker druk zijn. Maar als je woensdag gaat zal het wel meevallen. Veel mensen komen uit hun werk en hebben niet nog is zin om naar de winkel te gaan is mijn ervaring maar dit zal ook per filiaal anders zijn.
Voor veel producten kan ik ook bij de Technische Unie terrecht. kan ik ook zonder BTW rekenen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mikee007 op 24-01-2016 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Uit ervaring staat er best wel een rij op de woensdagavond. Vooral tussen 17:00 en 18:00 tot aan 21:00

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleJansen1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-06-2022
MikeJoow schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:51:
[...]

Ja.. Op zaterdag zal het zeker druk zijn. Maar als je woensdag gaat zal het wel meevallen. Veel mensen komen uit hun werk en hebben niet nog is zin om naar de winkel te gaan is mijn ervaring maar dit zal ook per filiaal anders zijn.
Voor veel producten kan ik ook bij de Technische Unie terrecht. kan ik ook zonder BTW rekenen :)
Scheve vergelijking, bij de TU kan je als consument niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 23-04 22:13
JelleJansen1 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:00:
[...]

Daarnaast kan je de BTW nu ook nog verrekenen aangezien het een fictieve btw korting bedraagt. Dubbel voordeel zou ik zeggen.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
JelleJansen1 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 20:00:
[...]

Ik wel, ik werk bij een elektrotechnisch bedrijf en ik kan zo wat bestellen als ik wat nodig heb. Maar dat doe ik eigenlijk zelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:24
Misschien dan toch wel interessant om een Samsung S2 tablet te kopen. Kost nu 456.- en zonder BTW 378.-

TWEAKERS FC EREDIVSIE VOETBALPOULE 24/25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-04 22:26
Miki schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:02:
[...]

Dat het geen toeval maar oplettendheid. Hier op GoT hebben we doorgrond hoe het daadwerkelijk werkt en iedereen(winkeliers) doen er vrolijk aan mee. Vlak voor tijd krikken ze de prijzen op van veel bezochte producten en met de btw korting is het verschil maar een fractie van wat het had moeten zijn. Korting lijkt effectief nu ergens tussen de 5 a 12% te schommelen.
Ik geloof wel dat dit voor sommige producten geldt, waar misschien zeer lage marge op is/ waar fabrikanten niet deelnemen. Maar voor de meerderheid toch niet.

Ik hou, wetende dat de BTW actie altijd in januari is, al sinds begin december de prijzen bij MM van enkele producten met mijn interesse in de gaten (enkele mid-range Bosch koelvriescombinaties, enkele ultrabooks zoals de HP Spectre x360 serie, enkele HD en 4K TV's).

Deze prijzen hiervan zijn praktisch onveranderd (soms was er wel tussentijds een aanbieding).

En ja, sommige producten zijn misschien buiten de BTW actie om wat goedkoper in andere webwinkels, maar genoeg producten met een vrij 'harde' (actuele) adviesprijs / cq die niet snel ergens in aanbieding komen. Dan is de BTW actie een van de weinige momenten in het jaar waarop je zoveel voordeel kan behalen. Dat kan bij de luxere producten toch oplopen tot 200-300 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495601

Ik las ergens dat dat iemand vorig jaar wel gelukt is. Ik kan me voorstellen dat ze dat liever niet te hard roepen. In hoeverre zijn ze dat wettelijk wel verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05:00

OmeJoyo

This is me

Het staat ook niet uitgezonderd in de voorwaarden, dus net toch maar een mail de deur uitgedaan, omdat de 50w756c nergens op voorraad is. Wellicht dat ik dan toch voor de 805 ga, die kan ik hier op 5 minuten lopen halen :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:04
Jammer genoeg zijn de telefoons icm vodafone abonnement €100 duurder dan in alle andere webwinkels / Vodafone zelf. Anders was 17% korting op het 'restbedrag' wel leuk geweest.
Overigens wel een goede deal gevonden met de HP 5640 printer. Normaal €100, nu €30 cashback, dus wordt iets van €53.
Pagina: 1 ... 9 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Veel gestelde vragen: Actiesite.