Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.863 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees wisselende berichten namelijk, daarom vraag ik ook of de echte expert op wilt staan en het mij (en andere onwetenden) kan vertellen. :o

EDIT: heb net alle voorwaarden van MM doorgenomen, maar kom ook niks tegen van die laagste prijsgarantie, is dat afgeschaft?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als iemand dat wil vertellen, mooi. Maar de vraag dumpen en achterover leunen is dus niet de bedoeling. Dus wat heb je zelf al gevonden?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gambieter schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:25:
[mbr]Als iemand dat wil vertellen, mooi. Maar de vraag dumpen en achterover leunen is dus niet de bedoeling. Dus wat heb je zelf al gevonden?[/]
Nou ja, zoals ik al zei: wisselende berichten, ook soms verschillend per filiaal- helaas is mijn gsm zo dood als een pier (ligt bij te tanken), anders had ik zelf gebeld naar MM. Vind op hun site niet echt iets over geld terug bij lagere prijzen etc. Dus vandaar- denk dat verstandig is dan morgen vroeg richting de MM te gaan, maar 12KM fietsen (en terug) op mijn stalen stads-wrak (racefiets is stuk) voor nop=minder chill. :') (Heb geen auto op dit moment.)

Beter is bestellen via de site, maar dan moet het wel zo uitpakken als ik beschreef en dus vandaar mijn vraag. Alvast hartelijk dank voor enig advies. d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:01

OmeJoyo

This is me

Hij past helaas niet tussen de kast in, anders had het de gok waard geweest. Ik hoop snel reclames te zien over de acties want dan gaan we snel een mooie tv halen en dan van de week geld terug halen, doe het al jaren zo, ooit nog eens zelf aan de voet gestaan van het begin van de actie, want toe hij voor het eerst was, werkte ik zelf nog bij de Media Markt :)
Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:16:
Volgens mij is de BTW actie al begonnen met deze deal: Panasonic TX-55CX670E, een 55" 4K TV Van € 1049,00 voor € 717,00. ;)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 16:19
vraag me af of ze volgende week niet de prijs weer gewoon op 1049 zetten. Dan is met btw korting nog lang niet zo goedkoop als nu. Maar als dit nu de nieuwe retail prijs is, dan gaar er nog 17%. Wordt het echt heel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-09 10:31
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:24:
Ik lees wisselende berichten namelijk, daarom vraag ik ook of de echte expert op wilt staan en het mij (en andere onwetenden) kan vertellen. :o

EDIT: heb net alle voorwaarden van MM doorgenomen, maar kom ook niks tegen van die laagste prijsgarantie, is dat afgeschaft?
Dan heb je je huiswerk toch niet goed gedaan!

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

http://www.mediamarkt.nl/...open-bij-media-markt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basement schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:06:
[...]
Heb ik vaker last van :') dus bedankt voor je link- ik heb er overheen gelezen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
[...]

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet..
Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.

Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

Ik heb dit topic redelijk actief gevolgd, maar een aantal tweakers claimen het product nu al gehaald te hebben / voor woensdag te halen, om vervolgens tijdens de actie het verschil terug te claimen.

Op basis van bovenstaande voorwaarden heb je dan dus pech als het product op dat moment niet in de winkel leverbaar is. Voorraad in webshop is dan niet van toepassing.

Daarnaast kun je op basis van bovenstaande voorwaarden niet je prijsverschil terug claimen bij een aankoop van de webshop.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat alle Media Markt filialen zich aan deze voorwaarden houden of eigen voorwaarden hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
SquareOne schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:16:
[...]

Ik heb dit topic redelijk actief gevolgd, maar een aantal tweakers claimen het product nu al gehaald te hebben / voor woensdag te halen, om vervolgens tijdens de actie het verschil terug te claimen.

Op basis van bovenstaande voorwaarden heb je dan dus pech als het product op dat moment niet in de winkel leverbaar is. Voorraad in webshop is dan niet van toepassing.

Daarnaast kun je op basis van bovenstaande voorwaarden niet je prijsverschil terug claimen bij een aankoop van de webshop.

Dit wil natuurlijk niet zeggen dat alle Media Markt filialen zich aan deze voorwaarden houden of eigen voorwaarden hanteren.
Dat klopt!

Dus je punt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is nou wat ik bedoel met wisselende berichten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:17
Basement schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:19:
[...]

Dat klopt!

Dus je punt is?
Excuus, dat puntje was ik vergeten.
Met andere woorden; ik verbaas me erover dat er zoveel Tweakers zijn die hun product nu al gaan scoren :).

Als zou ik het wellicht zelf ook proberen als ik iets nodig had. Het grootste risico dat je loopt is dat je 100% van de prijs moet betalen, als je dat vervolgens niet wilt kun je het product vervolgens retourneren. En moet je maar even wachten op een volgende aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 21:58
Zojuist op NPO3 (10 seconden geleden) reclame van de BCC: "BTW-korting? Wij hebben altijd de beste prijs garantie!"

De concurrentie zit alvast klaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerrythafast schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:28:
Zojuist op NPO3 (10 seconden geleden) reclame van de BCC: "BTW-korting? Wij hebben altijd de beste prijs garantie!"

Die heb ik misschien al wel een week geleden gezien :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:29:
[...]

Die heb ik misschien al wel een week geleden gezien :Y
Ah, ik had hem nog niet gezien dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
SquareOne schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:22:
[...]

Excuus, dat puntje was ik vergeten.
Met andere woorden; ik verbaas me erover dat er zoveel Tweakers zijn die hun product nu al gaan scoren :).

Als zou ik het wellicht zelf ook proberen als ik iets nodig had. Het grootste risico dat je loopt is dat je 100% van de prijs moet betalen, als je dat vervolgens niet wilt kun je het product vervolgens retourneren. En moet je maar even wachten op een volgende aanbieding.
Ja dat gaat voor een aantal mensen een of dure les worden, of een lesje in hoe het niet moet en de spullen dan retour. Blijkbaar hebben die mensen dat nodig om zo te leren. Heel veel medelijden heb ik er niet mee, want je kunt goed voorbereiden door je in te lezen op de site van de mediamarkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Basement op 22-01-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu iets besteld, moet je het gewoon gelijk betalen (indien niet op voorraad)- dan heb je (ook wettelijk) de koop al gesloten en kun je keurig met je bonnetje volgende week woe-zo naar de MM, om je korting te laten verrekenen. Dus zo dom is dat nog niet. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorig jaar ook mijn tv eerder gekocht en ben tijdens de dagen met mijn bon naar de info balie gegaan. Werd nergens naar gevraagd en kreeg meteen geld terug. Was niet de enige die daar stond met een bonnetje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerrythafast schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:28:

Wow, wist niet dat er nog mensen waren die reclame keken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* HK reply

[ Voor 94% gewijzigd door gambieter op 22-01-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:11

HaTe

haat niet

Jumpman schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:16:
Volgens mij is de BTW actie al begonnen met deze deal: Panasonic TX-55CX670E, een 55" 4K TV Van € 1049,00 voor € 717,00. ;)
Hij is al uitverkocht! Anders had ik hem direct gekocht! Jammer, de 2e keer al dat ik zo'n deal mis loop (laatst ook zo'n Panasonic bij bcc).

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:26:
Ik heb vorig jaar ook mijn tv eerder gekocht en ben tijdens de dagen met mijn bon naar de info balie gegaan. Werd nergens naar gevraagd en kreeg meteen geld terug. Was niet de enige die daar stond met een bonnetje :')
En de hamvraag: had je (of hadden zij) die toen bij de webshop gekocht of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:29:
[...]

Wow, wist niet dat er nog mensen waren die reclame keken :+
Op lineaire TV is dat toch lastig skippen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
<
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:26:
Mijn punt gaat over mensen die via de webshop spullen hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
*knip* plaats een TR

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 23-01-2016 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:04
Jerrythafast schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:43:
[...]

En de hamvraag: had je (of hadden zij) die toen bij de webshop gekocht of in de winkel?
Volgens de voorwaarden van mediamarkt maakt xat niets uit... Je hebt 14 dagen (met mediamarkt clubcard 28) bedenktermijn. Online en in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
[...]

Laagste prijsgarantie

Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.

Ja en daarbij gaan ze nog wel een stukje verder, ik heb weleens bij de MediaMarkt een auto radio gekocht.
Ik ging erheen zonder dat ik een bepaald type in gedachten had. Ik zag een auto radio en ging even op tweakers.net de pricewatch bekijken, nu bleek redcoon.nl goedkoper te zijn ( verschil van 12 euro op een product van 80 euro ).
Ik dat laten zien vanaf mijn smartphone en ondanks dat het niet binnen een straal van x aantal km ligt en het volgens mij alleen een webshop betreft kreeg ik het product gelijk mee voor dezelfde prijs als redcoon hem aanbied.

Nu zeg ik niet dat dit de standaard is en je er maar gelijk vanuit mag gaan dat het bij iedereen gebeurt. Maar ik ben geen vaste klant daar en etc maar ze deden geen seconde moeilijk.

Ging trouwens over de MM in Arnhem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord van de verkoper dat je de BTW ook achteraf nog kan terugvragen. Dus als je nu koopt dan kan je volgende week nog je BTW laten herberekenen. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:07:
[...]
Volgens de voorwaarden van mediamarkt maakt xat niets uit... Je hebt 14 dagen (met mediamarkt clubcard 28) bedenktermijn. Online en in de winkels.
Maakt wel uit, hoorde ik gisteren. Online en fysieke shop moet je scheiden van elkaar.
JeroenC schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:28:
[...]
Ja en daarbij gaan ze nog wel een stukje verder, ik heb weleens bij de MediaMarkt een auto radio gekocht.
Ik ging erheen zonder dat ik een bepaald type in gedachten had. Ik zag een auto radio en ging even op tweakers.net de pricewatch bekijken, nu bleek redcoon.nl goedkoper te zijn ( verschil van 12 euro op een product van 80 euro ).
Ik dat laten zien vanaf mijn smartphone en ondanks dat het niet binnen een straal van x aantal km ligt en het volgens mij alleen een webshop betreft kreeg ik het product gelijk mee voor dezelfde prijs als redcoon hem aanbied.

Nu zeg ik niet dat dit de standaard is en je er maar gelijk vanuit mag gaan dat het bij iedereen gebeurt. Maar ik ben geen vaste klant daar en etc maar ze deden geen seconde moeilijk.

Ging trouwens over de MM in Arnhem :)
Mooi! Nu vraag ik mij wel af; geldt de btw-terugvragen-actie met je bonnetje ook, als je al nu van tevoren een lagere prijs hebt gekregen omdat je met de laagste prijsgarantie al dmv een andere shop, een lagere prijs hebt gekregen? Krijg je dan actie-op-actie, of binnen de 14dgn het restant-nog-lager aangevuld (dus zeg maar: wat je al kreeg aan lagere prijs tot het laagste wat je elders zag, dan nog verder verlaagd tot wat het zou zijn als je de btw van de huidige MM-winkelprijs af zou trekken- indien dit nog lager is dan de concurrent in eerste instantie was.) Dit lijkt mij wel zo logisch, al zou dat wellicht peanuts opleveren voor de meeste producten. :)

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:28
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:17:
Ik heb gehoord van de verkoper dat je de BTW ook achteraf nog kan terugvragen. Dus als je nu koopt dan kan je volgende week nog je BTW laten herberekenen. Klopt dat?
Als je je een beetje inleest had je het antwoord op deze vraag geweten ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* het belonen van lui gedrag is het echte probleem

[ Voor 99% gewijzigd door gambieter op 23-01-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Maakt wel uit, hoorde ik gisteren. Online en fysieke shop moet je scheiden van elkaar.

[...]

Mooi! Nu vraag ik mij wel af; geldt de btw-terugvragen-actie met je bonnetje ook, als je al nu van tevoren een lagere prijs hebt gekregen omdat je met de laagste prijsgarantie al dmv een andere shop, een lagere prijs hebt gekregen? Krijg je dan actie-op-actie, of binnen de 14dgn het restant-nog-lager aangevuld (dus zeg maar: wat je al kreeg aan lagere prijs tot het laagste wat je elders zag, dan nog verder verlaagd tot wat het zou zijn als je de btw van de huidige MM-winkelprijs af zou trekken- indien dit nog lager is dan de concurrent in eerste instantie was.) Dit lijkt mij wel zo logisch, al zou dat wellicht peanuts opleveren voor de meeste producten. :)
Ja dat is inderdaad een goede vraag.

Is op je factuur te zien dat er iets van de prijs afgehaald is? Dat was bij mij namelijk niet. Mij lijkt als ik met een factuur (van een paar dagen voor de btw actie) naar de winkel ga, dat ze daar de 21% mee verrekenen? Kan natuurlijk ook zijn dat ze de korting berekenen op basis van het product nr, waarbij alsnog die hogere prijs meegenomen wordt.

Stel dit laatste is zo, is die 21% korting dan niet alsnog meer dan de korting die je oorspronkelijk gekregen hebt?

Stel het product is normaal 100 euro, jij hebt 90 betaald omdat die elders voor 90 euro tekoop stond, en ze gaan alsnog de 21% van de 100 euro afhalen, krijg je alsnog zo'n 11 euro terug?

Maar goed ik heb op dit gebied, op deze vraag alleen maar aannames qua antwoorden.

Het zou wel prettig zijn als een medewerker van de MM dit topic zou joinen, scheelt een hoop: ''denk'' ''misschien'' ''wellicht'' ''toch?''

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 23-01-2016 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:55

BPP

JeroenC schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:42:
[...]

Ja dat is inderdaad een goede vraag.

Is op je factuur te zien dat er iets van de prijs afgehaald is? Dat was bij mij namelijk niet. Mij lijkt als ik met een factuur (van een paar dagen voor de btw actie) naar de winkel ga, dat ze daar de 21% mee verrekenen? Kan natuurlijk ook zijn dat ze de korting berekenen op basis van het product nr, waarbij alsnog die hogere prijs meegenomen wordt.

Stel dit laatste is zo, is die 21% korting dan niet alsnog meer dan de korting die je oorspronkelijk gekregen hebt?

Stel het product is normaal 100 euro, jij hebt 90 betaald omdat die elders voor 90 euro tekoop stond, en ze gaan alsnog de 21% van de 100 euro afhalen, krijg je alsnog zo'n 11 euro terug?

Maar goed ik heb op dit gebied, op deze vraag alleen maar aannames qua antwoorden.

Het zou wel prettig zijn als een medewerker van de MM dit topic zou joinen, scheelt een hoop: ''denk'' ''misschien'' ''wellicht'' ''toch?''
Wat denken mensen toch moeilijk. Misschien zijn de prijzen in de tussentijd wel gestegen of gedaald. Je krijgt gewoon het verschil terug tussen wat je hebt betaald en waarvoor het tijdens de BTW dagen in de winkel staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
BPP schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Wat denken mensen toch moeilijk. Misschien zijn de prijzen in de tussentijd wel gestegen of gedaald. Je krijgt gewoon het verschil terug tussen wat je hebt betaald en waarvoor het tijdens de BTW dagen in de winkel staat.
Nou we denken ''moeilijk'' omdat er niks zeker is?
Dus dat wat jij zegt klopt 100%?

Indien dat zo is hoeven we inderdaad niet ''moeilijk'' verder te denken en dan krijg je dus gewoon 21% terug over het bedrag wat jij betaald hebt.

Indien jij het niet 100% zeker weet is er reden genoeg om ''moeilijk'' te denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In theorie zou het (ook juridisch bekeken) zo moeten zijn, dat je als klant de laagste prijs krijgt- dus als je al was verlaagd, dan telt het laagste en wordt de korting die je reeds ontvangen hebt, er in principe van afgehaald te worden, dus blijft het restant over. Als je dan nogmaals de volle mep er overheen zou krijgen, ontvang je deels een dubbele korting en dat levert cf. het BW dan een onrechtmatige daad op; je mag de wederpartij niet benadelen met een voordeel dat je zelf hebt uit een andere betrekking, terwijl je ook een vordering had bij die andere partij, die jou daardoor een onnodig voordeel toegekend heeft en daar dus nadeel van ondervindt (verlies draagt, ten onrechte.) Maar goed, ik ben geen jurist- zeg ik er gelijk bij, maar dit is wat ik begreep uit 'de boeken.'

EDIT: Als niet met pen of dmv een nieuwe bon gecorrigeerd is, dat je reeds een korting hebt ontvangen, dan zou je in de praktijk (als dat niet in hun systeem is bijgewerkt) idd twee keer kunnen gaan, of dat netjes is- dat mag je zelf invullen.

Ik heb bij MM met een Apple-actie ooit, ergens in 2010/2011 een Mac Mini gekocht voor 499 euro, die had men (overdag) apart gezet en toen ik hem ophaalde (avond- andere medewerker) vroeg men aan mij, "hij was al betaald toch, online?" terwijl dit niet zo was... :')
Ik moest mij inhouden, maar uiteindelijk toch maar het juiste gedaan- terug in de auto dacht ik toen toch even: ik had zo met dat doosje gratis de winkel uit kunnen lopen... :o Heerlijke slordigheid ten gunste van klant!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 11:37
Het is toch heel simpel: je hebt een bedenktijd van 14 dagen (of 28 dagen als je clublid bent). Dus je kan het product binnen 14 dagen terugbrengen/terugsturen en je krijgt het bedrag wat je er toen voor hebt betaald terug.

En vervolgens kan je hetzelfde product kopen voor de prijs die tijdens de btw-actie geldt. Kortingen/acties die je eerder hebt gehad worden natuurlijk buiten beschouwing gelaten. Het zijn twee losstaande acties: retourbrengen van je oude product. Aankoop van een nieuw product.

Nou zit Mediamarkt natuurlijk niet te wachten op het terugnemen van het product, dus zal het bonnetje inderdaad volstaan. Als Mediamarkt in de praktijk wel moeilijk zou doen, dan breng/stuur je het product daawerkelijk terug en vraag je je geld terug. En ondertussen koop/bestel je weer een nieuwe voor de btw-actieprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

JeroenC schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Nou we denken ''moeilijk'' omdat er niks zeker is?
Dus dat wat jij zegt klopt 100%?

Indien dat zo is hoeven we inderdaad niet ''moeilijk'' verder te denken en dan krijg je dus gewoon 21% terug over het bedrag wat jij betaald hebt.

Indien jij het niet 100% zeker weet is er reden genoeg om ''moeilijk'' te denken.
Ja ik weet het want ik heb er jarenlang gewerkt. En nee dat zeg ik niet. De prijs wat op de actiedag geldt (voordat de actie daadwerkelijk begint, meestal pas einde middag) is leidend. Het kan best zijn dat de prijs hetzelfde is als wat jij ervoor betaald hebt, maar het kan ook in de tussentijd verhoogd (of verlaagd) zijn. Misschien was het wel een aanbieding of heb jij zoals jij zegt de prijs goedkoper meegekregen uit coulance. Dat gaan ze niet uitzoeken of onderscheid in maken.

[ Voor 9% gewijzigd door BPP op 23-01-2016 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
Vorig jaar de Sonos playbar gekocht een week voordat de actie begon. Ik kon gewoon met bon terug en kreeg het btw verschil terug. Nu dit jaar hetzelfde gedaan met de subwoofer :) Anders zijn die dingen zo snel uitverkocht zoals toen met de playbar vorig jaar. Ondanks dat de playbar niet voorradig was kreeg ik gewoon mijn btw terug via de balie.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels j schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:04:
Het is toch heel simpel: je hebt een bedenktijd van 14 dagen (of 28 dagen als je clublid bent). Dus je kan het product binnen 14 dagen terugbrengen/terugsturen en je krijgt het bedrag wat je er toen voor hebt betaald terug.

En vervolgens kan je hetzelfde product kopen voor de prijs die tijdens de btw-actie geldt. Kortingen/acties die je eerder hebt gehad worden natuurlijk buiten beschouwing gelaten. Het zijn twee losstaande acties: retourbrengen van je oude product. Aankoop van een nieuw product.

Nou zit Mediamarkt natuurlijk niet te wachten op het terugnemen van het product, dus zal het bonnetje inderdaad volstaan. Als Mediamarkt in de praktijk wel moeilijk zou doen, dan breng/stuur je het product daawerkelijk terug en vraag je je geld terug. En ondertussen koop/bestel je weer een nieuwe voor de btw-actieprijs.
Maar dan moet je toch nog steeds de online MM en de fysieke winkels scheiden van elkaar- dat werd mij verteld, omdat het om een franchise-formule gaat. Dus je mag niet online bestellen, laten bezorgen bij jou thuis of in de winkel en dan volgende week korting vragen, dan ontvang je hout met je bonnetje.

Ook opnieuw bestellen tijdens de actie, kan niet. OP=OP, Dus 'nunc aut nunquam' ofwel: nu of nooit (of geluk hebben dat je product op voorraad is tijdens de actie) want MM gaat geen verlaagde producten leveren op bestelling na de actieweek. Dus voor zover er online iets aan korting wordt gedaan (beperkt assortiment en voorraad wellicht), zul je echt met je luie reet in beweging moeten komen als klant, om voordeel te genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdorpers
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-09 18:10
Dit is niet de MM klantenservice.

[ Voor 71% gewijzigd door gambieter op 23-01-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
knny schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:09:
Vorig jaar de Sonos playbar gekocht een week voordat de actie begon. Ik kon gewoon met bon terug en kreeg het btw verschil terug. Nu dit jaar hetzelfde gedaan met de subwoofer :) Anders zijn die dingen zo snel uitverkocht zoals toen met de playbar vorig jaar. Ondanks dat de playbar niet voorradig was kreeg ik gewoon mijn btw terug via de balie.
En ook dit is in een fysieke winkel aangekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels j
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-08 11:37
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:12:
[...]

Maar dan moet je toch nog steeds de online MM en de fysieke winkels scheiden van elkaar- dat werd mij verteld, omdat het om een franchise-formule gaat. Dus je mag niet online bestellen, laten bezorgen bij jou thuis of in de winkel en dan volgende week korting vragen, dan ontvang je hout met je bonnetje.

Ook opnieuw bestellen tijdens de actie, kan niet. OP=OP, Dus 'nunc aut nunquam' ofwel: nu of nooit (of geluk hebben dat je product op voorraad is tijdens de actie) want MM gaat geen verlaagde producten leveren op bestelling na de actieweek. Dus voor zover er online iets aan korting wordt gedaan (beperkt assortiment en voorraad wellicht), zul je echt met je luie reet in beweging moeten komen als klant, om voordeel te genieten.
Ja klopt in theorie breng je het product terug naar de winkel waar je hebt gekocht en je krijgt je geld terug. Je mag je product bij de fysieke winkels terugbrengen als je het online hebt gekocht. Daarna kan je het (waar dan ook) weer kopen. Maar als je het product bij de winkel terugbrengt, dan kunnen ze niet zeggen dat het product niet op voorraad is.

En als ze echt moeilijk doen dan heb je in het ergste geval je geld weer terug en heb je er niet een buil aan gevallen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
[...]
Eventjes los van de hele vraag hoeveel je nou terugkrijgt als je van te voren iets koopt en tijdens de BTW-dagen om korting komt vragen:

De korting die tijdens de BTW-dagen wordt gegeven is 17,3553719008%. Dit wilde ik even benadrukken om teleurstelling te voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Ik snap niet dat je zo moeilijk denkt of denkt dat het anders kan zijn. Zoals @BPP en anderen al stellen krijg je alleen het prijsverschil terug van de prijs dat het product kost tijdens de BTW dagen. Daar hoeft geen enkele medewerker in dit topic uitsluitsel over te geven hoor. Als jij in een 'normale' periode een tv bij Mediamarkt koopt, en even later staat ie in de folder voor een lager bedrag dan dat jij betaald hebt, dan vraag jij toch ook dat prijsverschil terug zodat wat jij uitgegeven hebt uiteindelijk matcht met de folderaanbieding? En dus niet dat jij nog meer korting krijgt dan de folderaanbieding omdat jij de tv toevallig al eerder hebt aangeschaft?
Sowieso maak je in je rekenvoorbeeld de klassieke denkfout dat je 21% korting krijgt. Maar je krijgt dus geen 11 euro terug maar 90-(100/1,21)= 7,36 euro.
knny schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:09:
Ik had de PLAY:1 duo starter pack op het oog. Vorige week nog iets van 419 euro, nu 458 euro! Helemaal stom is dat losse PLAY:1's momenteel nog 209 euro kosten dus de slimme rekenkoning gaat dan natuurlijk voor de losse exemplaren 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door swv op 23-01-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:34
Ik ben toch niet gek !....net even gebabbeld met de MM-verkoper.... ;)

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/Lenovo%20i5_zps0ornf4jb.png

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/2016-01-23%2012.59.38_zpsvnjgxh63.jpg

Lenovo G50-80 i5-5200u / 4GB / 500GB / Win10 @ € 408,34 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 12:00
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:09:
Ik ben toch niet gek !....net even gebabbeld met de MM-verkoper.... ;)

Lenovo G50-80 i5-5200u / 4GB / 500GB / Win10 @ € 408,34 8)
Welke MM ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

De SONY KDL-50W755C is weer wat in prijs omhoog gegaan, hij kost nu 749 euro, waar hij vorige week nog 699 kostte. Hoe lang gaat dit nog door?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje op google gekeken maar kon niet een 100% zeker uitsluitsel vinden. Klopt het dat de actie 1x per jaar wordt gehouden en niet meer in september (wat ooit zeker wel is geweest)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
HaTe schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:32:
De SONY KDL-50W755C is weer wat in prijs omhoog gegaan, hij kost nu 749 euro, waar hij vorige week nog 699 kostte. Hoe lang gaat dit nog door?
Tot de week dat de aanbiedingen beginnen.

Jaren geleden wist ik meer dan een maand van te voren wanneer de BTW dagen begonnen.
Ik werkte toen in de stad en ging met een maat elke dag langs bij de MM, omdat we de discussie hadden dat de MM de prijzen verhoogt vlak voor een uitverkoop.

En in de weken voordat het begon gingen diverse producten gewoon 1 of 2x per week omhoog in prijs. Bij het ene product was het procentueel gezien wat meer dan bij de ander en ook ging de prijs wat vaker omhoog.

Uiteindelijk waren sommige producten met de BTW korting nauwelijks goedkoper dan 4 weken geleden, sommige zelfs iets duurder. En toch zag je bij elke kassa giga rijen staan.
Mensen met producten die op dat moment even duur waren als 4 weken geleden met het idee dat ze een koopje hadden.

Bij veel mensen is het nu eenmaal zo dat als je hun het idee geeft dat het een koopje is dan zullen ze vlugger overgaan tot een aankoop.
Ik vergelijk het altijd met die horloge aanbiedingen, waar het horloge eerst 699,- was maar nu slechts 99,- euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:46:
Ik heb een beetje op google gekeken maar kon niet een 100% zeker uitsluitsel vinden. Klopt het dat de actie 1x per jaar wordt gehouden en niet meer in september (wat ooit zeker wel is geweest)?
Dat was ook alleen maar vanwege de btw verhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadsy schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Jaren geleden wist ik meer dan een maand van te voren wanneer de BTW dagen begonnen.
Ik werkte toen in de stad en ging met een maat elke dag langs bij de MM, omdat we de discussie hadden dat de MM de prijzen verhoogt vlak voor een uitverkoop.

En in de weken voordat het begon gingen diverse producten gewoon 1 of 2x per week omhoog in prijs. Bij het ene product was het procentueel gezien wat meer dan bij de ander en ook ging de prijs wat vaker omhoog.

Uiteindelijk waren sommige producten met de BTW korting nauwelijks goedkoper dan 4 weken geleden, sommige zelfs iets duurder. En toch zag je bij elke kassa giga rijen staan.
Mensen met producten die op dat moment even duur waren als 4 weken geleden met het idee dat ze een koopje hadden.

Bij veel mensen is het nu eenmaal zo dat als je hun het idee geeft dat het een koopje is dan zullen ze vlugger overgaan tot een aankoop.
Ik vergelijk het altijd met die horloge aanbiedingen, waar het horloge eerst 699,- was maar nu slechts 99,- euro kost.
Het zou mooi zijn om hier gezamelijk een vuist tegen te maken. Screenshots. Klagen bij RCC. De dingen die op mijn lijstje staan heb ik al goed vastgelegd. (Foto's maken in MM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:33:
[...]

Het zou mooi zijn om hier gezamelijk een vuist tegen te maken. Screenshots. Klagen bij RCC. De dingen die op mijn lijstje staan heb ik al goed vastgelegd. (Foto's maken in MM)
[...]

We hebben dat onderzocht. Zie zeef in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:46:
De BTW-actie is altijd 1x per jaar geweest. Er is 1 keer een uitzondering geweest, toen de BTW omhoog ging. Verder is/was er later in het jaar nog een keer de vakantieverdubbelaar, waar je 16% korting krijgt.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
[...]

De Duitse MM doet het ook, daar heb ik het ook eens bijgehouden omdat ik toch in de buurt moest zijn.

Omdat ze het niet in 1 grote stap doen maar met meerdere kleine stapjes en dat verspreid over een langere periode kunnen ze beweren dat het gewone prijscorrecties zijn.

Ik koop bij dergelijke aanbiedingen alleen iets als ik het echt nodig heb. Geld is het probleem niet maar ik ga nu geen nieuwe TV kopen alleen omdat hij goedkoper is, want ik heb simpelweg geen nieuwe TV nodig.
Maar er zijn zat mensen die nu iets gaan kopen wat ze niet nodig hebben. De broer van een goede vriend gaat met de BTW weken een nieuwe TV kopen, terwijl zijn huidige TV net 2 jaar oud is en echt een goed model is/was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:29

swv

Nou sorry hoor je hebt zelf ook een onderzoeksplicht. Je kunt tegenwoordig heel makkelijk zien op je smartphone wat producten bij de Mediamarkt kosten ten opzichte van de concurrent. Als je er dan -los van goede aanbiedingen- alsnog intrapt dan ben je niet zo snugger ;)
[...]

Mwah zo sterk zal je toch niet staan? Voor zo ver ik weet hanteren ze in de periode van de btw dagen meer de adviesprijzen van fabrikanten en niet exorbitante bedragen toch? Er zijn genoeg (web)shops die het hele jaar door producten voor de adviesprijs verkopen. En zo zijn er ook webshops die het hele jaar door alles tegen bodemprijzen verkopen. Ik zie het dan ook zo: Een dag voor de actie is Mediamarkt een van de duurste winkels en tijdens de actie en van de goedkoopste zoniet de goedkoopste. De rest van het jaar passen ze hun prijzen vervolgens met elektronisch bordjes aan aan die van de concurrent en varieert het een beetje hoe goedkoop de Mediamarkt dan is. Ik heb er bijvoorbeeld al heel lang niks meer gekocht omdat het assortiment mij niet trekt terwijl ik de prijzen wel redelijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP

BPP

HaTe schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:32:
Mensen blijven dit maar roepen. Mediamarkt zegt op hun website en in hun voorwaarden duidelijk dat ze meegaan met hun 25 grootste concurrenten.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C Zwart

Kijk je in de pricewatch zie je de eerst volgende winkel die op de lijst staat de BCC. En die heeft exact dezelfde prijs. Veel succes met het achterhalen wie de prijs als eerste heeft aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dus jullie hebben gewoon de prijzen gepakt van de webshop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:46:
[...]
Ik koop bij dergelijke aanbiedingen alleen iets als ik het echt nodig heb. Geld is het probleem niet maar ik ga nu geen nieuwe TV kopen alleen omdat hij goedkoper is, want ik heb simpelweg geen nieuwe TV nodig.
Maar er zijn zat mensen die nu iets gaan kopen wat ze niet nodig hebben. De broer van een goede vriend gaat met de BTW weken een nieuwe TV kopen, terwijl zijn huidige TV net 2 jaar oud is en echt een goed model is/was.
Het probleem zijn de consumenten die er intrappen, niet de Media Markt. De (uiteindelijke) prijs wordt duidelijk gecommuniceerd, en als een consument het product wil hebben voor die prijs, prima toch? Belangrjiker (en nuttiger) is om de consument op te voeden: is de prijs het product waard, kan hij/zij het betalen, etc.

Er zijn betere voorbeelden van misleidende reclame (geen voorraad, onjuiste beschrijving) dan de prijs verhogen en vervolgens als aanbieding promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:49
Deadsy schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Dus jullie hebben gewoon de prijzen gepakt van de webshop?
Ja, dat is de informatie die voor ons toegankelijk is. We kunnen (helaas) onmogelijk alle filialen af. Wie weet kunnen we eens met de community data gaan verzamelen. Zou wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
zeef schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 15:19:
[...]

Ja, dat is de informatie die voor ons toegankelijk is. We kunnen (helaas) onmogelijk alle filialen af. Wie weet kunnen we eens met de community data gaan verzamelen. Zou wel interessant zijn.
Dat is dan ook waar het bij jullie onderzoek misgaat.
Het aanbod van de webshop en de winkels is niet gelijk, er is soms zelfs een prijsverschil tussen online en filiaal.
Zo komt het ook wel eens voor dat een product in filiaal x goedkoper is dan in filiaal y.

Voor een perfect onderzoek zou je het inderdaad in alle filialen moeten bijhouden, maar voor deze kwestie zou het denk ik al genoeg zijn als je 1 of 2 filialen gebruikt, zolang je het maar telkens bij hetzelfde filiaal doet.

Dus ik zou jullie willen verzoeken om volgend jaar 1 of 2 winkels uit te kiezen en dan in de weken voor de BTW actie 2x (ofzo) in de week bij hetzelfde filiaal langs te gaan en het bij te houden.
Of zoals je zelf al aangeeft misschien Tweakers die in de buurt van een MM werken, ik zelf werk niet meer in de buurt van een MM.

Toen ik het zelf heb bijgehouden merkte ik het grootste verschil bij nieuwe producten, wat ook vrij logisch is.

edit:
Het op kleine schaal doen is denk ik beter dan het op een grote schaal te doen.
Als men op grote schaal de prijzen in de gaten gaat houden in de weken voor de BTW weken dan heb je kans dat de MM het door zal hebben en zich hierop gaat aanpassen.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 23-01-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:48
bcc vertelde mij dat ze dinsdag al gaan beginnen met de acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe

HaTe

haat niet

BPP schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:51:
[...]

Mensen blijven dit maar roepen. Mediamarkt zegt op hun website en in hun voorwaarden duidelijk dat ze meegaan met hun 25 grootste concurrenten.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html

pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C Zwart

Kijk je in de pricewatch zie je de eerst volgende winkel die op de lijst staat de BCC. En die heeft exact dezelfde prijs. Veel succes met het achterhalen wie de prijs als eerste heeft aangepast.
Ik denk dat BCC gewoon mee werkt, die heeft er uiteraard ook geen baat bij om hun producten zo laag mogelijk geprijsd te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
NielsvBest schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:41:
[...]

En ook dit is in een fysieke winkel aangekocht?
Ja gewoon in de winkel. Ik kan volgende week gewoon terugkomen met de bon.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 10:17:
Onjuist, moet tijdens de BTW actie!

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:27

Zorro

Z

zeef schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 15:19:
[...]

Pricewatch oude stijl _O_

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Als Tweakers nou zorgt dat er volgend jaar een pagina met OCR-functie is waar we onze foto's van Media Markt prijskaartjes op kunnen uploaden... ;) crowdsourcing FTW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Dat de mediamarkt de prijzen verhoogd is toch logisch en slim, mensen genoeg die hier dus intrappen door zelf geen goed onderzoek te doen. De kunst zit hem meer in zelf onderhandelen met eventuele andere winkels, lukt mij eigenlijk altijd. Ook vandaag een goede deal kunnen doen die echt veel scheelt met de btw actie volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:En toen ging men weer terug on-topic en werd de topicwaarschuwing toch eens gelezen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik ben benieuwd waarneer MediaMarkt de BTW actie bekend gaat maken. zal wel vanaf maandag zijn. Ik lees ook in dit forum dat BCC komende week ook een BTW actie houdt. Is deze info juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:01

Rhapsody

In Metal We Trust

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:19:
Ik ben benieuwd waarneer MediaMarkt de BTW actie bekend gaat maken. zal wel vanaf maandag zijn. Ik lees ook in dit forum dat BCC komende week ook een BTW actie houdt. Is deze info juist?
Dat weet je natuurlijk pas als de BCC dat zelf aankondigt. Maar het is bekend dat concurrende winkels een zelfde actie houden. Dat was de afgelopen jaren ook al zo.

Vandaag zag ik in de reclamefolder van de Scheer & Foppen dat ze 21% korting op TV's geven. Die proberen de MediaMarkt dus voor te zijn :-)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Laat ze maar komen.. het liefst allemaal tegelijk, Wie dan het goedkoopste is koop ik mijn product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Volgens mij laat BCC gewoon zijn laagste prijs garantie gelden en passen ze dus de prijzen van de producten die bij de MediaMarkt ook te krijgen zijn aan. Zou wel tof zijn als ze ook BTW-korting geven op de producten die de MediaMarkt niet verkoopt.

Zijn er eigenlijk nog andere winkels die in deze dagen ook hun prijzen omlaag gooien? Ik weet het alleen zeker van de MM en de BCC. (Van de BCC zag ik bovendien gisteren een reclame op TV.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:27:
Laat ze maar komen.. het liefst allemaal tegelijk, Wie dan het goedkoopste is koop ik mijn product :)
Kijk ook even naar garantieafhandeling en dergelijke. Als je nu een paar euro goedkoper uit bent, maar later weken bezig kunt om garantie te claimen, dan ben je niet heel veel beter uit :P

Mediamarkt is helaas ietwat berucht op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Ik voorspel zondagavond vanaf 18.00u

BCC doet niets meer dan reageren op concurrentie.. Gezien hun recentelijke boekjaar hebben ook de slagkracht niet om zelf een soort gelijk actie op touwen te zetten.. Ze hopen vooral de schade te beperken en zullen met samengeknepen billetjes de voorraad van MM Online in de gaten houden.. Zijn er bij MM modellen op, gaan ze vaak al niet meer of deels mee.

[ Voor 34% gewijzigd door Schizo007nl op 23-01-2016 19:41 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik hoop dat BCC inderdaad dan automatisch hun prijzen onder die van de Mediamarkt zet maar ik denk het eigenlijk niet. Ik denk dat het alleen werkt als je naar de winkel van hun gaat en kunt tonen dat Mediamarkt goedkoper is. Ze zullen niet vanzelf hun prijzen laten zakken gok ik zomaar.

Qua garantie heb ik bij Mediamarkt nog nooit problemen gehad maar ik heb er eigenlijk ook nooit gebruik van hoeven maken. Meestal moet je toch zelf naar de fabrikant. Maar dan alsnog is BCC beter qua garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:44:
Meestal moet je toch zelf naar de fabrikant.
Niet dus. Dat is precies waar ze op hopen: blijven weigeren en moeilijk doen, zodat klanten het zelf maar gaan uitvechten met de fabrikant. Terwijl je de koopovereenkomst met Mediamarkt hebt gesloten, zij horen dan ook de garantie te leveren.

Het grote nadeel van naar de fabrikant stappen is dat je daar afhankelijk bent van gunst, in plaats van plicht. Gaat het weer stuk of moet je bijbetalen, doe je daar niets aan. Ondertussen knijpt de verkopende partij in zijn handjes dat hij weer een dure RMA niet zelf hoeft te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Aan de andere kant, als BCC op de rand van faillissement staat en de MediaMarkt niet heb je op termijn misschien wel meer aan je MM-factuur dan aan een BCC-factuur...

Let wel, ik heb verder geen idee hoe het staat met de financiële situatie van beide bedrijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jerrythafast schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:51:
Aan de andere kant, als BCC op de rand van faillissement staat en de MediaMarkt niet heb je op termijn misschien wel meer aan je MM-factuur dan aan een BCC-factuur...
Dan heb je tenminste iemand die je vriendelijk te woord staat en je vertelt dat ze niets voor je gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
MediaMarkt valt toch ook weer onder een bepaalde elektronicawinkel? Vroeger was dit Saturn maar die bestaat niet meer. Is Mediamarkt nu een eigen holding en hoe zit dat met BCC ook toch?

[ Voor 37% gewijzigd door Mikee007 op 23-01-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:54:
[...]

Dan heb je tenminste iemand die je vriendelijk te woord staat en je vertelt dat ze niets voor je gaan doen :+
Misschien is die persoon wel helemaal niet zo vriendelijk meer dan, maar eerder pissed off doordat koopjesjagers zoals wij de BCC ten onder hebben laten gaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:29:
[...](garantieafhandeling) Mediamarkt is helaas ietwat berucht op dat vlak.
Hoewel ik slechts 1 keer garantie heb geclaimd via MM (Breda, voor een stofzuiger) is dat niet mijn ervaring. Is zonder enig gezeur geregeld.

[ Voor 3% gewijzigd door enigmafan op 23-01-2016 19:57 . Reden: Woord vergeten ]

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:56:
Hoewel ik slechts 1 keer garantie heb geclaimd via MM (Breda, voor een stofzuiger) is dat niet mijn ervaring. Is zonder enig gezeur geregeld.
Dit is niet de plek om Mediamarkt te gaan reviewen, maar het kan geen kwaad de ervaringen van anderen eens na te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
De Philips Latte Duo is nu al goedkoper bij MM dan bij BCC.. MM 1-0 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:58:
[...]

Dit is niet de plek om Mediamarkt te gaan reviewen, maar het kan geen kwaad de ervaringen van anderen eens na te lezen :)
Ik werk niet bij mediamarkt maar ik kan je zeggen : Als het gaat om Computer,telefoon,tablet, enz enz. Doen ze inderdaad "moeilijk"Al het andere niet! Maarja dat doet iedereen. Ken geen enkele zaak die zegt ow is je apparaat kapot hier je geld terug of zoek iets nieuws :)

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stftweaker schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:02:
Ik werk niet bij mediamarkt maar ik kan je zeggen : Als het gaat om Computer,telefoon,tablet, enz enz. Doen ze inderdaad "moeilijk"Al het andere niet! Maarja dat doet iedereen. Ken geen enkele zaak die zegt ow is je apparaat kapot hier je geld terug of zoek iets nieuws :)
Nogmaals, dit is niet de plek voor deze discussie. Gezien de verhalen waarbij garantie ronduit geweigerd worden die hier wel voorbij komen, lijkt het eerlijk daar even op te wijzen. Wat iedereen daar mee doet moet hij vervolgens zelf weten.

Ik wilde slechts aangeven dat prijs niet de enige factor is bij een aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Voor ons is de prijs wel erg belangrijk... Service is tegenwoordig ver te zoeken bij veel bedrijven. maar dat ter zijde.

Het valt me wel op dat MediaMarkt naarmate de BTW actie dichterbij komt het assortiment minder is in de webshop. Ook altijd raar dat soms producten die op de webshop staan niet in de winkel te koop zijn en andersom.
Dit jaar zie ik de prijzen niet echt stijgen bij MediaMarkt. Meestal is dat een trucje van hun dat ze dat even doen van tevoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:08:
Voor ons is de prijs wel erg belangrijk
Met selecteren op prijs is niets mis, maar let wel op wat je ervoor krijgt. Dat is alles. Mensen vergeten vaak dat wat op het bordje staat niet alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 15:40:
bcc vertelde mij dat ze dinsdag al gaan beginnen met de acties
De BCC riep eind vorig jaar nog "Media Markt houdt geen btw-actie meer hoor...ze zijn op hun vingers getikt door de blablabla-authoriteit" haha, sukkels- en nu gewoon weer actie voeren. :')

Met dit soort leugens trek je geen klanten, maar stoot je ze af- en daarom heb ik vandaag een hagelnieuwe Nikon D3300 kit bij MM gehaald+extra lens besteld en is het volgende week gewoon korting pakken. Camera was trouwens €399 en niet in prijs verhoogd toevallig voor de actie. Deze prijs is ongeveer de bodem bij alle winkels in de PW.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:08:

Dit jaar zie ik de prijzen niet echt stijgen bij MediaMarkt. Meestal is dat een trucje van hun dat ze dat even doen van tevoren.
Tot zover de VARA uitzending.

Het is al keer en keer aangetoond dat de prijzen niet verhoogd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:12:
[...]

Tot zover de VARA uitzending.

Het is al keer en keer aangetoond dat de prijzen niet verhoogd worden.
Ik heb het zelf wel is meegemaakt. 2 jaar terug heb ik een nieuwe laptop gekocht, deze was 4 weken van tevoren 799 euro en een aantal dagen voor de btw achtie 899 euro. was dus wel degelijk verhoogd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
We hebben het nu alleen over MediaMarkt en BCC, Maar zijn er nog meer elektronicawinkels die volgende week de BTW actie houden tegelijk met de MediaMarkt? Ik heb er voorgaande jaren eigenlijk niet echt op gelet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:16:
[...]

Ik heb het zelf wel is meegemaakt. 2 jaar terug heb ik een nieuwe laptop gekocht, deze was 4 weken van tevoren 799 euro en een aantal dagen voor de btw achtie 899 euro. was dus wel degelijk verhoogd
Prijsveranderingen gebeuren constant, ook als er geen BTW acties zijn. Jouw ene oncontroleerbare situatie zegt in principe niks. Tweakers heeft dit zelf een keer getest en daaruit bleek dat het gros van de producten, geen abnormale prijsverhogingen lieten zien.

En zelfs al deden ze aan massale prijsverhoging, wat dan nog? Het is gewoon algemeen bekend dat je bij de BTW-actie bepaalde electronica voor hele goede prijzen kan krijgen. Dat betekent niet dat dat bij alles het geval is. Voordat je wat koopt kijk je toch gewoon even in de Pricewatch?
Of wil je Mediamarkt verplichten om dingen met (meer) verlies te laten verkopen? 8)7

Kunnen we na 32 pagina's even stoppen over prijsverhogingen?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richh schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:23:
Tweakers heeft dit zelf een keer getest en daaruit bleek dat het gros van de producten, geen abnormale prijsverhogingen lieten zien.
Volgens mij was de boodschap dat Tweakers een beperkte steekproef heeft gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Richh schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:23:
[...]

Prijsveranderingen gebeuren constant, ook als er geen BTW acties zijn. Jouw ene oncontroleerbare situatie zegt in principe niks. Tweakers heeft dit zelf een keer getest en daaruit bleek dat het gros van de producten, geen abnormale prijsverhogingen lieten zien.

En zelfs al deden ze aan massale prijsverhoging, wat dan nog? Het is gewoon algemeen bekend dat je bij de BTW-actie bepaalde electronica voor hele goede prijzen kan krijgen. Dat betekent niet dat dat bij alles het geval is. Voordat je wat koopt kijk je toch gewoon even in de Pricewatch?
Of wil je Mediamarkt verplichten om dingen met (meer) verlies te laten verkopen? 8)7

Kunnen we na 32 pagina's even stoppen over prijsverhogingen?
Het kan inderdaad toeval voor mij zijn, maar vrienden en familie hebben hetzelfde meegemaakt. Wel erg toevallig dat die producten allemaal verhoogd werden. of dat er tijdens de BTW actie niet die 21% BTW er af wordt gehouden maar slechts 17% of 18%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:26:
[...]

Het kan inderdaad toeval voor mij zijn, maar vrienden en familie hebben hetzelfde meegemaakt. Wel erg toevallig dat die producten allemaal verhoogd werden. of dat er tijdens de BTW actie niet die 21% BTW er af wordt gehouden maar slechts 17% of 18%.
Hopelijk ten overvloede, maar toch: 21% BTW = 17,36% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:26:
Dat klopt, maar heeft helemaal niets met het verhogen van prijzen te maken. Dat er maar 17,3% af gaat komt doordat procenten de ene kant op niet hetzelfde zijn als procenten de andere kant op. Een rekenvoorbeeld:

Een telefoon voor belastingen kost 100 euro. Dan moet er nog 21% BTW bij. 100 * 1,21 = 121 euro. Tot zover het intuïtieve stukje.

Zou je daar weer 21% afhalen, wat krijg je dan? 21% van 121 euro is 25,41. Je zou dan dus op 95,59 euro uitkomen. Dat klopt uiteraard niet. Omdat je nu met een groter beginbedrag rekent, is het percentage de andere kant op kleiner. Als je met 121 euro begint en bij 100 euro moet eindigen, dan kom je uit op een factor 0.826, oftewel 17,3%.

Klopt dat wel? Als we 121 euro keer 0.826 doen kom je afgerond weer precies op 100 euro uit. De berekening klopt dus :)

Overigens heb je ook partijen die 21% korting bieden, maar die geven je dus meer korting dan het BTW-bedrag.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:33:
[...]

Dat klopt, maar heeft helemaal niets met het verhogen van prijzen te maken. Dat er maar 17,3% af gaat komt doordat procenten de ene kant op niet hetzelfde zijn als procenten de andere kant op. Een rekenvoorbeeld:

Een computer voor belastingen kost 100 euro. Dan moet er nog 21% BTW bij. 100 * 1,21 = 121 euro. Tot zover het intuïtieve stukje.

Zou je daar weer 21% afhalen, wat krijg je dan? 21% van 121 euro is 25,41. Je zou dan dus op 95,59 euro uitkomen. Dat klopt uiteraard niet. Omdat je nu met een groter beginbedrag rekent, is het percentage de andere kant op kleiner. Als je met 121 euro begint en bij 100 euro moet eindigen, dan kom je uit op een factor 0.826, oftewel 17,3%.
Je legt het een stuk lastiger uit dan nodig is.

Bedrag zonder BTW = 100% (bijvoorbeeld 100 euro)
Bedrag met BTW = 100% + 21% = 121% (bijvoorbeeld 121 euro)

Als je ergens BTW afhaalt moet je dus delen door 1,21.

121 / 1,21 = 100 euro. Klaar :P

Natuurlijk gaat niet echt de BTW eraf, het is gewoon een korting. En natuurlijk doet de Media Markt het op deze manier, omdat het dan meer lijkt dan wanneer je zegt dat je 17,36% korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:36:
Je legt het een stuk lastiger uit dan nodig is.

Bedrag zonder BTW = 100% (bijvoorbeeld 100 euro)
Bedrag met BTW = 100% + 21% = 121% (bijvoorbeeld 121 euro)
Als je ergens BTW afhaalt moet je dus delen door 1,21.
Dat klinkt alleen logisch als je al weet waar de kneep zit. Door de boel met de foute redenatie door te rekenen zie je vanzelf dat het niet klopt. Mensen realiseren zich niet altijd dat een percentage de ene kant op niet vanzelf hetzelfde percentage de andere kant op is.
Hahn schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:36:
[small]Natuurlijk gaat niet echt de BTW eraf, het is gewoon een korting.
Dat is dan weer fijn, want je kunt in sommige gevallen de daadwerkelijke BTW dan nog eens terugkrijgen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Epsilon

Ik geef altijd een makkelijk rekenvoorbeeld om na uitleg het nog een keer te laten zien:

Stel de BTW is 25%
Product zonder BTW is 80euro
Product inclusief BTW is dan 100euro

Als je het product zonder BTW hebt, hoeveel korting heb je dan gekregen? 20% en niet de 25% (BTW). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epsilon schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 20:46:
Ik geef altijd een makkelijk rekenvoorbeeld om na uitleg het nog een keer te laten zien:

Stel de BTW is 25%
Product zonder BTW is 80euro
Product inclusief BTW is dan 100euro

Als je het product zonder BTW hebt, hoeveel korting heb je dan gekregen? 20% en niet de 25% (BTW). :)
Gaan we er ook nog even wat andere percentages doorheen gooien _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

Epsilon

Werkt gevoelsmatig een stuk beter dan met 21% en 17% ;)
Pagina: 1 ... 8 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.