Doen de headsets zoals deze wel mee met de actie.
http://www.mediamarkt.nl/...-headset-2-0-1309659.html
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Misschien heb je dan ook het antwoord op me volgende vraag..MindCtrller schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:10:
Ja doen beide mee, heb gister de 8000 gehaald. Groot genoeg en volgens mij is die beter met quantem dots en hdr
Ik wou eigenlijk al snel zeggen 'Kijk gewoon naar de uitzonderingen joh'Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:20:
Doen de headsets zoals deze wel mee met de actie.
Helaas valt deze headset wel onder gaming accesoires, zal naar mijn weten dus niet meedoen.Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
Gamingaccessoires
Denk het wel. Mijn broer was er vorig jaar en zei dat je inderdaad in de rij moet staan en ze dan af en toe wat lui binnen laten.Tijmenn schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:23:
Ik kon het antwoord niet vinden in dit topic, of ik heb er overheen gelezen. Mijn vraag is: Gaan de winkels dicht voor 18:00? Ik zit te twijfelen om het artikel online te kopen of even naar de MediaMarkt te lopen (woon er vijf minuten vandaan), maar ik heb geen zin om in een gigantische rij te staan.
Dat staat letterlijk op de website van MM:Tijmenn schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:23:
Ik kon het antwoord niet vinden in dit topic, of ik heb er overheen gelezen. Mijn vraag is: Gaan de winkels dicht voor 18:00? Ik zit te twijfelen om het artikel online te kopen of even naar de MediaMarkt te lopen (woon er vijf minuten vandaan), maar ik heb geen zin om in een gigantische rij te staan.
WANNEER IS DE MEDIA MARKT BTW-ACTIE 2016??
Vanaf aanstaande woensdag 18.00 uur tot en met zondag 31 januari 2016 betaalt Media Markt voor jou de BTW.
Kopen in de winkel?
Alle winkels zijn woensdag 27 januari gesloten tussen 17:00 en 18:00 uur. Daarna zijn zij open tot 22.00 uur of later. Gedurende de BTW-dagen zijn winkels extra lang geopend. Raadpleeg de openingstijden voor de exacte openingstijden van jouw Media Markt-winkel.
[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 25-01-2016 12:25 ]
Ik heb niks gezegdNotna schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:24:
[...]
Dat staat letterlijk op de website van MM:
http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html
[...]
Deze heb ik afgelopen week gescoord. Dus dat wordt (als het goed gaat) ook geld terug halen. Nu zag ik dat de 10-18mm goedkoper is geworden t.o.v. vorige week. Hoe zullen ze dan de korting hanteren, vraag ik me af. Nemen ze de prijs van vorige week en daar korting af, of hanteren ze gewoon de kortingsprijs van nu?Snoop schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:15:
[...]
+1 , plus de EF-S 10-18mm en de EF-S 24mm graag!
Ja zo klopt het. De samsung cashback staat los van de btw actie van MM.MerkvE schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:22:
[...]
Misschien heb je dan ook het antwoord op me volgende vraag..
Stel ik neem de UE65JU7000, deze was afgelopen donderdag 2999€ als hier de btw korting vanaf gaat word hij 2478,51 en aangezien je ook nog 400€ cashback krijgt word het helemaal aantrekkelijk of werkt het niet zo?
Vorig jaar ben ik om 16:30 naar de mediamarkt in Den Haag gegaan. Ik moest een GoPro 4 silver halen. Ik heb gevraagd of ik die toen alvast voor de BTW-actie prijs mee mocht nemen. Dat was geen enkel probleem.Tijmenn schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:23:
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Ze kijken naar de prijs op woensdag na 18:00. Als de lens dan nog steeds goedkoper is voor de BTW aftrek, krijg je dus MEER dan die 17% terug. Het is een laagste prijs garantie, dus je krijgt de laagste prijs.Sppak schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:27:
[...]
Deze heb ik afgelopen week gescoord. Dus dat wordt (als het goed gaat) ook geld terug halen. Nu zag ik dat de 10-18mm goedkoper is geworden t.o.v. vorige week. Hoe zullen ze dan de korting hanteren, vraag ik me af. Nemen ze de prijs van vorige week en daar korting af, of hanteren ze gewoon de kortingsprijs van nu?
\Maar de vraag is. Doen objectieven uberhaupt mee? Objectieven hebben niet altijd meegedaan zie ik...Waah schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:51:
[...]
Ze kijken naar de prijs op woensdag na 18:00. Als de lens dan nog steeds goedkoper is voor de BTW aftrek, krijg je dus MEER dan die 17% terug. Het is een laagste prijs garantie, dus je krijgt de laagste prijs.
Dat was de afgelopen jaren nogal vestiging afhankelijk.Snoop schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:04:
[...]
\Maar de vraag is. Doen objectieven uberhaupt mee? Objectieven hebben niet altijd meegedaan zie ik...
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Het kan ook zijn vanaf factuurdatum.Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:09:
Vanaf wanneer telt de 14 dagen?
Vanaf levering of vanaf aankoop, mij is in de winkel gezegd door verkoper dat het vanaf levering is.
Ik heb de 13de iets gekocht, dus dat moet ook nog wel eventueel goedkomen alleen dan zal ik perse woensdag langs moeten gaan.
Thanks. Das dan weer mooi meegenomen.Waah schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:51:
[...]
Ze kijken naar de prijs op woensdag na 18:00. Als de lens dan nog steeds goedkoper is voor de BTW aftrek, krijg je dus MEER dan die 17% terug. Het is een laagste prijs garantie, dus je krijgt de laagste prijs.
Het is mij zowel in Eindhoven Centrum als ook in Venlo bevestigd dat ze mee doen.Snoop schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:04:
[...]
\Maar de vraag is. Doen objectieven uberhaupt mee? Objectieven hebben niet altijd meegedaan zie ik...
Verwijderd
Dat vrees ik ook. Leverdata etc. zijn meer belangrijk bij retourrecht etc. de verbintenis is echter in dit geval de dertiende gesloten (sorry).
Zoetermeer zei ook van wel (vastgelegd!) en later wist een ander het weer niet, dan zei deze weer dat zij speciaal 1 Tamron lens hadden besteld voor de actie (ook raar, want dan zou er geen meer over zijn en dus ook geen prijsgarantie gelden denk ik danCwookie schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:15:
Net terug van de MM in Enschede. Ze waren er nog niet helemaal over uit of objectieven mee deden. Hier haalden ze ook de "Misschien wordt het gezien als een accessoire, kom woensdag ff terug, dan weet je het zeker" kaart tevoorschijn. Op Facebook bevestigen ze wel tegen iedereen die ik zie vragen naar objectieven dat ze gewoon mee doen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2016 13:28 ]
Mja als je diverse onafhankelijke reviews leest die fatsoenlijk testen dan blijken de topmodellen Samsung toch echt wel goede tv's. Panasonic is ook niet meer wat het geweest is, al zijn ze zeker niet slecht.cangri schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:18:
waarom wilt iedereen die samsung tv's![]()
jammer dat de Panasonic niet uit is cr950:D voor mij geen samsung puur promoterij geen kwaliteit
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Vooral vanaf js8000 serie zijn die samsung tv goed niks mis mee. Kijk maar naar de reviews.cangri schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:18:
waarom wilt iedereen die samsung tv's![]()
jammer dat de Panasonic niet uit is cr950:D voor mij geen samsung puur promoterij geen kwaliteit
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Koekje d'r bij?
Je krijgt de korting op de dan geldende prijs.ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:35:
Oke, even een vraag ivm die 'potentiele' prijsverhogingen.
Ik heb 'n camera op 't oog van €480 (huidige prijs vandaag) daar zou ik btw korting op kunnen krijgen. Stel je voor ik ga donderdag met mn bonnetje naar de MM, maar ze hebben de prijs verhoogd naar €550, krijg ik dan 17% van die 550 terug (wat de camera 445 na korting zou worden) dus nog 35 euro terug, of krijg ik dan 17% over die 480=84€ terug?
Ik zit even af te wegen of ik 'm vandaag al moet gaan halen, of af moet wachten ivm potentiele prijsverhogingen, gezien ik zo'n beetje naast een MM woon, maar geen zin heb om in de rij te staan![]()
Thanks!
Als de prijs verhogen breng je hem terug, als ze de prijs verlagen vraag je die lagere prijs + korting eraf, als de prijs hetzelfde blijft haal je de korting.ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:35:camera op 't oog van €480 (huidige prijs vandaag) daar zou ik btw korting op kunnen krijgen. Stel je voor ik ga donderdag met mn bonnetje naar de MM, maar ze hebben de prijs verhoogd naar €550, krijg ik dan 17% van die 550 terug (wat de camera 445 na korting zou worden) dus nog 35 euro terug, of krijg ik dan 17% over die 480=84€ terug?
Ik zit even af te wegen of ik 'm vandaag al moet gaan halen, of af moet wachten ivm potentiele prijsverhogingen, gezien ik zo'n beetje naast een MM woon, maar geen zin heb om in de rij te staan
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Verwijderd
Ja, die foto van die wasmachine hier eerder door iemand geplaatst idem, eigenlijk moeten we hier zoveel mogelijk zaken verzamelen (liefst met foto's) en dan aan de bel trekken bij TROS Kassa en RADAR en misschien ook wel Opgelicht, want het is toch wel een sigaar uit eigen doos aan het lijken.Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:29:
Het is toch wel duidelijk dat ze prijzen wijzigen:
Voor de aankondiging kostte deze tv 1295 euro bij MediaMarkt... nu mét korting is hij zelfs 30+ euro duurder:
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier
zeef in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:37:
[...]
Ja, die foto van die wasmachine hier eerder door iemand geplaatst idem, eigenlijk moeten we hier zoveel mogelijk zaken verzamelen (liefst met foto's) en dan aan de bel trekken bij TROS Kassa en RADAR en misschien ook wel Opgelicht, want het is toch wel een sigaar uit eigen doos aan het lijken.
Ach. verspilde moeite. Ze handelen gewoon volgens de voorwaarden.Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:37:
[...]
Ja, die foto van die wasmachine hier eerder door iemand geplaatst idem, eigenlijk moeten we hier zoveel mogelijk zaken verzamelen (liefst met foto's) en dan aan de bel trekken bij TROS Kassa en RADAR en misschien ook wel Opgelicht, want het is toch wel een sigaar uit eigen doos aan het lijken.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Het lijkt mij dat MM je het verschil terugbetaald. Ze willen voorkomen dat mensen een product terugbrengen (100% refund) en dan meteen in de winkel weer kopen voor de actieprijs. Dus je krijgt het verschil terug tussen wat jij hebt betaald en de geldende actieprijs. Althans, dat is wat mij logisch lijkt.ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:35:
Oke, even een vraag ivm die 'potentiele' prijsverhogingen.
Ik heb 'n camera op 't oog van €480 (huidige prijs vandaag) daar zou ik btw korting op kunnen krijgen. Stel je voor ik ga donderdag met mn bonnetje naar de MM, maar ze hebben de prijs verhoogd naar €550, krijg ik dan 17% van die 550 terug (wat de camera 445 na korting zou worden) dus nog 35 euro terug, of krijg ik dan 17% over die 480=84€ terug?
Ik zit even af te wegen of ik 'm vandaag al moet gaan halen, of af moet wachten ivm potentiele prijsverhogingen, gezien ik zo'n beetje naast een MM woon, maar geen zin heb om in de rij te staan![]()
Thanks!
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
De Media Markt past continu zijn prijzen aan, mogelijk was deze televisie bij een concurrent in de aanbieding, waarna het prijssysteem van de MM automatisch de prijs aanpast, verloopt de aanbieding, dan gaat de prijs ook weer omhoog. Ze checken gewoon continu de feeds van de concurrentie en passen daarop hun prijzen aan.Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:29:
Voor de aankondiging kostte deze tv 1295 euro bij MediaMarkt... nu mét korting is hij zelfs 30+ euro duurder:
[ Voor 6% gewijzigd door NotSoSteady op 25-01-2016 13:55 ]
Sowieso is prijzen verhogen een domme actie, mja je weet het nooit mete MMenigmafan schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:37:
[...]
Als de prijs verhogen breng je hem terug, als ze de prijs verlagen vraag je die lagere prijs + korting eraf, als de prijs hetzelfde blijft haal je de korting.
Maar óok als je een lager bedrag hebt betaald? Lijkt me sterk dat ze 110 euro teruggeven als je 480 betaalt maar de huidige prijs 550 is? (lijkt me uiteraard dikke prima voor mn portemonneePhusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:37:
[...]
Je krijgt de korting op de dan geldende prijs.
Koekje d'r bij?
Ik zeg toch je krijgt de korting op de dan geldende prijs... dus als de prijs dan 550 is krijg je de korting daarop (en als jij dan teveel hebt betaald krijg je dat verschil).ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Sowieso is prijzen verhogen een domme actie, mja je weet het nooit mete MM![]()
[...]
Maar óok als je een lager bedrag hebt betaald? Lijkt me sterk dat ze 110 euro teruggeven als je 480 betaalt maar de huidige prijs 550 is? (lijkt me uiteraard dikke prima voor mn portemonnee)
Vorig jaar niet.ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:54:
[...]
Sowieso is prijzen verhogen een domme actie, mja je weet het nooit mete MM![]()
[...]
Maar óok als je een lager bedrag hebt betaald? Lijkt me sterk dat ze 110 euro teruggeven als je 480 betaalt maar de huidige prijs 550 is? (lijkt me uiteraard dikke prima voor mn portemonnee)
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Precies. Jij koopt voor het begin van de actie iets voor 110 euro.Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:55:
[...]
Ik zeg toch je krijgt de korting op de dan geldende prijs... dus als de prijs dan 550 is krijg je de korting daarop (en als jij dan teveel hebt betaald krijg je dat verschil).
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
dat wordt veel btw korting pakken
Media Markt doet dat iedere dag om 00:00 toch?dhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:30:
MM heeft vandaag nog niet de prijzen automatisch gewijzigd denk ik. Ik heb ook een voorbeeld van een TV die bij Expert goedkoper is sinds vannacht. Kieskeurig en de PW hebben de prijs wel al bijgewerkt, de MM en BCC nog niet.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Er word toch ook nergens gezegd dat ze geen prijzen wijzigen? Ze houden puur hun eigen beleid aan, en dat is dat ze spideren op hun vaste concurrenten. En ook in dit geval is daar geen speld tussen te krijgen, aangezien geen van die concurrenten op €1295,- staat.Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:29:
Weddings are basically funerals with cake.
Toch staat er wel een op 1295. Maar goed ik zal het niet meer hebben over prijsverhogingen. Mijn mening is dat je maar in zeer beperkte gevallen echt een goede deal kunt scoren, meerendeel is sigaar uit eigen doos of lullen in de marge.Loenerd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:35:
[...]
Er word toch ook nergens gezegd dat ze geen prijzen wijzigen? Ze houden puur hun eigen beleid aan, en dat is dat ze spideren op hun vaste concurrenten. En ook in dit geval is daar geen speld tussen te krijgen, aangezien geen van die concurrenten op €1295,- staat.
pricewatch: LG 55UF850V Zwart
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 25-01-2016 14:45 ]
PlatteTV is geen "concurrent".
nooberke schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:36:
[...]
De computer kijkt standaard naar de volgende winkels:
Apple store
Electroworld
iCentre
Bart Smit
EP
MyCom
BCC
Expert
Phone House
Bijenkorf
Fonq
Scheer en Foppen
Blokker
Create2Fit
Sony store
Bose
Harman/kardon
V&D
BOL.com
Intertoys
Wehkamp
Coolblue
JBL
Dixons
Kijkshop.nl
Dat weet ik niet. Ik merkte zaterdag wel dat het een keer 's middags gebeurde. Ik ging voor een TV naar de MM en vlak er voor had ik de prijs nog gecheckt. Eenmaal aangekomen was de prijs verhoogd.miicker schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:34:
[...]
Media Markt doet dat iedere dag om 00:00 toch?
[ Voor 11% gewijzigd door HaTe op 25-01-2016 14:53 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
ik heb ook wel meegemaakt dat de prijs in de webshop lager is dan in de winkel zelf, goed opletten dus...dhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:45:
[...]
Dat weet ik niet. Ik merkte zaterdag wel dat het een keer 's middags gebeurde. Ik ging voor een TV naar de MM en vlak er voor had ik de prijs nog gecheckt. Eenmaal aangekomen was de prijs verhoogd.
Ik meen in dit draadje gelezen te hebben dat het enkele (2?) keren per dag automatisch gewijzigd wordt.
We volgen dezelfde TVHaTe schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:45:
Heb even gecheckt met dat lijstje en de TV waar ik interesse in heb en ik zit at Expert nu een prijs heeft van €699 op de Sony 50W755C en MediaMarkt €749. Wanneer wordt dit dan aangepast? (overigens was de prijs 5 dagen geleden ook nog gewoon 699 bij MediaMarkt).
https://www.expert.nl/sony-kdl50w755c-android-tv
http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w755c-1374098.html
Ik snap trouwens ook niet hoe de prijs dan ooit hoger kan worden. De winkels in bovenstaande lijst gaan toch nooit allemaal tegelijk de prijs verhogen?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Reken daar maar niet op want de webshop en de winkels gaan niet voor niets dicht voordat de btw-actie start, ik denk dat ze dan handmatig de producten gaan prijzen en automatisering daarna uit komt te staan. Volgens mij sturen ze die dagen bijvoorbeeld ook geen informatie naar de pricewatchJumpman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:50:
Als ik een MM concurrent uit die lijst was zou ik voor de BTW-dagen prijsvastelling alle prijzen van mijn assortiment met de BTW laten zakken. Gevolg: De MM spider neemt deze prijs over en direct als de actie begint zijn de artikelen te koop voor de laagste met nog een keer de BTW eraf.
Mss is dat wel de reden dat de automatische wijzigingen nu niet geheel automatisch verlopen.Jumpman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:50:
Als ik een MM concurrent uit die lijst was zou ik voor de BTW-dagen prijsvastelling alle prijzen van mijn assortiment met de BTW laten zakken. Gevolg: De MM spider neemt deze prijs over en direct als de actie begint zijn de artikelen te koop voor de laagste met nog een keer de BTW eraf.
Verwijderd
Is ie nog duurder, tv waar ik naar kijk is nu 599 bij MM en met btw korting daar 619.....Patrick89 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:30:
Voor diegene die naar een TV kijken, wellicht interessant :
http://www.scheerenfoppen...-vrij-op-tv-en-audio/9913
Hij is nu zelfs € 679,00, maar dit is een bedrijf waar MM niet naar kijkt.HaTe schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:45:
Heb even gecheckt met dat lijstje en de TV waar ik interesse in heb en ik zit at Expert nu een prijs heeft van €699 op de Sony 50W755C en MediaMarkt €749. Wanneer wordt dit dan aangepast? (overigens was de prijs 5 dagen geleden ook nog gewoon 699 bij MediaMarkt).
https://www.expert.nl/sony-kdl50w755c-android-tv
http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w755c-1374098.html
Ik snap trouwens ook niet hoe de prijs dan ooit hoger kan worden. De winkels in bovenstaande lijst gaan toch nooit allemaal tegelijk de prijs verhogen? BCC kijkt naar MediaMarkt en MediaMarkt naar BCC, er moet ooit iemand de prijs omhoog gooien waardoor de laagste prijsgarantie niet meer geldt..
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Jammer dat de 43"daarvan ook 699,- is bij Expert...Jumpman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:02:
[...]
Hij is nu zelfs € 679,00, maar dit is een bedrijf waar MM niet naar kijkt.
Link: pricewatch: Sony Bravia KDL-50W755C Zwart.
Verwijderd
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
449 / 1.21 = € 371,07. Dus je hebt al de beste prijs bij MM.Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:21:
Hoe is de laagste prijs garantie bij de mediamarkt?
http://www.kieskeurig.nl/...osch-hgd-725120-n/prijzen
Dit fornuis staat voor 449 euro bij de mediamarkt, online voor 399.
Kan je naar mediamarkt lopen en zeggen he daar is die voor 399?
Passen ze dan aan?
En kan je dan woensdag ook nog BTW geld terug krijgen?
Hou goed de winkels in de gaten, heb vernomen dat sommige winkels één versie van de Macbook Pro, Macbook Air en iMac met de BTW korting gaan verkopen.Saven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:27:
Meh geen enkel Apple product. Dat wordt niks halen dus. Vraag me af waarom die het ene jaar wel en dan weer niet meedoen
Lijkt me iets met de omzet/populariteit te maken te hebben van Apple in dat jaar.Saven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:27:
Meh geen enkel Apple product. Dat wordt niks halen dus. Vraag me af waarom die het ene jaar wel en dan weer niet meedoen
Maar nu is het niet de beste prijs bij MM.Er_Damn schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:23:
[...]
449 / 1.21 = € 371,07. Dus je hebt al de beste prijs bij MM.
Apple wil geen financiële bijdragen leveren aan de btw actie. 2 jaar geleden deden ze voor het laatst mee.Saven schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:27:
MM heeft 25 concurrenten, die waar jij naar refereert is geen concurrent: dhhdante in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Maar nu is het niet de beste prijs bij MM.
Die actie geldt pas vanaf woensdag.
Hoort die niet nu al voor 399 in de winkel te staan?
Het lijstje met concurrenten is al vele malen gepost in dit forum..Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Ok, maar dan nieuwsgierig:dhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:34:
[...]
MM heeft 25 concurrenten, die waar jij naar refereert is geen concurrent: dhhdante in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"
Laagste prijs garantie is op basis van 25 vaste concurrenten (waaronder Bol.com en Coolblue), en verder alleen op basis van fysieke winkels in een straal van 15 kilometer rond de winkel.Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:21:
Hoe is de laagste prijs garantie bij de mediamarkt?
http://www.kieskeurig.nl/...osch-hgd-725120-n/prijzen
Dit fornuis staat voor 449 euro bij de mediamarkt, online voor 399.
Kan je naar mediamarkt lopen en zeggen he daar is die voor 399?
Passen ze dan aan?
En kan je dan woensdag ook nog BTW geld terug krijgen?
Zie bovenstaande. Fysieke winkels.Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:36:
[...]
Ok, maar dan nieuwsgierig:
Mediamarkt kijkt STANDAARD maar je kan ze op attenderen dat die ergens anders goedkoper is?
Uiteindelijk ben ik tevreden met 371 euro voor dat fornuis hoor.
Maar gewoon uit nieuwsgierigheid ben benieuwd hoeveel het me kan opleveren!
[ Voor 24% gewijzigd door Tralapo op 25-01-2016 15:38 ]
Check!Tralapo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:37:
[...]
Laagste prijs garantie is op basis van 25 vaste concurrenten (waaronder Bol.com en Coolblue), en verder alleen op basis van fysieke winkels in een straal van 15 kilometer rond de winkel.
[...]
Zie bovenstaande. Fysieke winkels.
Het is ook hun eerste BTW actie dacht ik, waarschijnlijk moeten ze nog even wennen aan hoe het werkt bij de MMhhoekstra schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:31:
Was net bij MM Drachten die zeggen doodleuk dat ze geen geld terug gaan geven aanstaande woensdag. Dus MM opgebeld en hun geven aan dat dit verplicht is.
Klopt , vorig jaar deed enkel de standaard 13" macbook air mee en de ipad 2.Specialist89 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:33:
[...]
Apple wil geen financiële bijdragen leveren aan de btw actie. 2 jaar geleden deden ze voor het laatst mee.
Dit jaar zullen er net als vorig jaar alleen CTO modellen verkocht worden welke leuk geprijsd zijn maar zonder btw korting.
Nee, want de goedkopere winkels vallen niet onder lokale winkels.Joostje123 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Pagina link naar product werkt niet.tgultekin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:18:
Gisteren nog €1295,-
Vlak voor deBTW WEG ERMEE ACTIE €1599,-
Dus we zijn €21 duurder uit als de BTW eraf is, IK BEN TOCH NIET GEK?![]()
![]()
![]()
http://www.mediamarkt.nl/…/product/_lg-55uf850v-1376310.html
platteTV heeft de prijs omhoog gedaan, MM volgt. Niet nieuws of raars. Alleen balentgultekin schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:18:
Gisteren nog €1295,-
Vlak voor deBTW WEG ERMEE ACTIE €1599,-
Dus we zijn €21 duurder uit als de BTW eraf is, IK BEN TOCH NIET GEK?![]()
![]()
![]()
http://www.mediamarkt.nl/…/product/_lg-55uf850v-1376310.html
Dat denk ik wel.pitchdown schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:59:
Ik kan de pricewatch: Samsung UE65JU7000L Zilver voor 2078 ophalen na vermindering van btw en samsung cashback....
Goede deal lijkt me?
wat Mediamarkt Duiven mij via de telefoon vertelt heeft geldt ten alle tijden hun laagste prijs garantie.Robinvdh5 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:30:
[...]
Hoe berekenen ze eigenlijk de korting over een product wat je al hebt aangeschaft? Aanschafwaarde / (100/21)? of Winkelprijs / (100/21)?
Wordt een gevalletje "hoe groot is de kans dat.." dus. Denk dat ik maar gewoon de gok ga nemen dat hij niet in prijs verhoogd wordt. 4 winkels hebben het nu op 1 prijs staan waarop de mediamarkt het aanbied, lijkt me niet dat ineens binnen 2 dagen de prijs gaat stijgen.maarten30 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:34:
[...]
wat Mediamarkt Duiven mij via de telefoon vertelt heeft geldt ten alle tijden hun laagste prijs garantie.
dus stel jij koopt een paar dagen voor de BTW actie een product voor €500.
je komt woensdag terug en de korting die je krijgt is de de winkelwaarde (vanaf woensdag!) delen door 1,21
min die €500
rekenvoorbeeld:
productwaarde voor de actie €500
productwaarde tijdens de actie €560
560/1,21=€463
je krijgt dus 37euro terug
klopt doe het al jaren, gewoon product ophalen voor de btw weken en dan daarna met het bonnetje terug en het verschil incasseren. Geldt voor ook voor andere aanbiedingen bij de MM of Saturn. Heb je iig nooit last van producten die opeens uitverkocht zijnmaarten30 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:34:
[...]
wat Mediamarkt Duiven mij via de telefoon vertelt heeft geldt ten alle tijden hun laagste prijs garantie.
dus stel jij koopt een paar dagen voor de BTW actie een product voor €500.
je komt woensdag terug en de korting die je krijgt is de de winkelwaarde (vanaf woensdag!) delen door 1,21
min die €500
rekenvoorbeeld:
productwaarde voor de actie €500
productwaarde tijdens de actie €560
560/1,21=€463
je krijgt dus 37euro terug
Van het kastje naar de muur lopen...
misschien handig om een lijstje te maken van de winkels die btw acties hebben?pitchdown schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:38:
Ben blij dat er naast MM nog meer winkels (al vanaf vandaag) btw-actie hebben.
Dat scheelt een hoop gedoe.
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Scheer & Foppen doet ook mee: http://www.scheerenfoppen.nl/maarten30 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:43:
[...]
misschien handig om een lijstje te maken van de winkels die btw acties hebben?
voor zover ik weet alleen BCC en mediamarkt?
Koekje d'r bij?
Wow dat is helemaal ver gezocht. Wat dacht je ervan dat bijna al die concurrenten ook met de actie mee doen, en op die manier hun eigen schade beperken.DaCoTa schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:24:
Het lijkt bijna alsof de concurrenten juist vlak voor de BTW actie hun prijzen omhoog gooien, in de wetenschap dat MM volgt en ze op die manier in een slecht daglicht zet. Even opletten wat PlatteTV doet zodra de actie begonnen is.
Twee jaar terug had ik een nieuwe router nodig, en toen deden die niet mee.tzeunis schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:33:
Vallen de routers onder computeraccesoires of doen ze wel mee? Iemand een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door WVL_KsZeN op 25-01-2016 17:16 ]
/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..
Paar paginas eerder ook besproken; het is antwoord is nee omdat het onder een computeronderdeel valt.tzeunis schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:33:
Vallen de routers onder computeraccesoires of doen ze wel mee? Iemand een idee?
In ieder geval heeft PlatteTV.nl de prijs ook aangepast. Dan zouden MediaMarkt en BCC wel snel volgen, anders ga ik morgen gewoon ff langsdhhdante schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:48:
[...]
We volgen dezelfde TV![]()
Ik hoop dat ze vandaag dus de prijs aanpassen aan die van Expert. En dat Expert ze tot minstens woensdag tot die prijs houdt.
En ik heb ook al gezegd dat ik die verhoging frappant vind. Je ziet in de PW dat de gemiddelde prijs bij veel TV's de laatste week omhoog is gegaan, terwijl dat (haast) nooit gebeurt.
Bij Scheer en Foppen gaat het slechts om een klein deel van het assortiment, voor o.a. telefoons en computers geldt het niet.ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:44:
[...]
Scheer & Foppen doet ook mee: http://www.scheerenfoppen.nl/
Dit wilde ik net doen in Emmen maar daar zeiden ze dat het nog niet 100% zeker is wie er aan mee doen. Straks zegt Gopro morgen dat ze niet aan de actie mee willen doen, zei de medewerker. Geloof het niet echt maar ik wacht toch maar tot woensdag...Robinvdh5 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:02:
Nu kopen en geld terug vragen of toch wachten op woensdagavond? Wat is handig?
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 25-01-2016 18:09 ]
zie de enorm grote box onderaanKarakartal schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:20:
Klopt het dat consoles zoals de ps4 en xbox one niet meedoen aan deze actie?
404 Signature not found
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq