Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.911 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
MonkeySleeve schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:44:
Donderdag maar even langs gaan, even kijken of ik een Dell Ultrasharp op de kop kan tikken. Ik zie deze alleen niet op de webshop staan dus vraag me überhaupt af of ze hem in de winkel dan wel hebben.
Ik heb echt nog nooit een Dell in de MM gezien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:28
bartus1989 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
Eigenlijk staat er nergens dat het product op voorraad MOET zijn om de korting terug te krijgen...
Hoeft ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Luek.. NOT, het product wat wij willen halen met de BTW actie is al niet op voorraad. Nagevraagd, Verwachten jullie hem nog voor de BTW actie?
Misschien.. We hopen van wel!
Je weet toch wel waarneer nieuwe artikelen binnen komen in je filiaal of ben ik gek?
Ik hoop dat het product binnen komt, zit al maanden te wachten op de BTW actie op dit product te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
Bij MM Rotterdam C doen 3 modellen mee van apple, 1 air , 1 pro (deze werd iets van 1330 ipv 1560?) en 1 mac zei de verkoper. En ook dat als die niet op voorraad is dat je alsnog je geld terugkrijgt met je bon.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd een beetje vaag; als een product greenlit heeft op de btw-actie, dan zou je denken, f*ck de voorraad, hij valt eronder dus geven die handel- maar: bij de laagste prijsgarantie (AV) staat weer wel dat er voorraad moet zijn en direct leverbaar. Lijkt mij dat als het op is, maar al in bezit was binnen 14dgn, dat je gewoon de btw retour krijgt.

Nog tegenstrijdige berichten anyone, die in tegenstelling tot wat mij verteld is door het afdelingshoofd foto/video Z'meer, beweren dat extra/losse objectieven niet mee tellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
maarten30 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:34:
[...]

wat Mediamarkt Duiven mij via de telefoon vertelt heeft geldt ten alle tijden hun laagste prijs garantie.
dus stel jij koopt een paar dagen voor de BTW actie een product voor €500.

je komt woensdag terug en de korting die je krijgt is de de winkelwaarde (vanaf woensdag!) delen door 1,21
min die €500

rekenvoorbeeld:
productwaarde voor de actie €500
productwaarde tijdens de actie €560
560/1,21=€463
je krijgt dus 37euro terug
De prijzen in de winkels zijn al aangepast tijdens de actie, het is niet dat het er pas bij de kassa afgaat ofzo ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik twijfel voor het artikel Philips AirFryer HD9230. Deze is nu 146 euro. Met de BTW-actie komt 'ie op 122 euro en dan via CashbackXL nog eens 4,- euro retour. Dat is lekker winkelen!

De vraag is alleen of het artikel er woensdagavond nog wel is: de afgelopen week was het artikel er niet, nu ineens wel. Hoe betrouwbaar is het dan dat ik of het artikel gewoon kan bestellen na 18 uur of hoe betrouwbaar is het dan dat ik het verschil terug ga ontvangen?

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Musta schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:49:
Bij MM Rotterdam C doen 3 modellen mee van apple, 1 air , 1 pro (deze werd iets van 1330 ipv 1560?) en 1 mac zei de verkoper. En ook dat als die niet op voorraad is dat je alsnog je geld terugkrijgt met je bon.
zijn dat de CTO modellen?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:06:
[...]

Dat is idd een beetje vaag; als een product greenlit heeft op de btw-actie, dan zou je denken, f*ck de voorraad, hij valt eronder dus geven die handel- maar: bij de laagste prijsgarantie (AV) staat weer wel dat er voorraad moet zijn en direct leverbaar. Lijkt mij dat als het op is, maar al in bezit was binnen 14dgn, dat je gewoon de btw retour krijgt.

Nog tegenstrijdige berichten anyone, die in tegenstelling tot wat mij verteld is door het afdelingshoofd foto/video Z'meer, beweren dat extra/losse objectieven niet mee tellen? :)
Twitter account Mediamarkt NL bevestigd deelname objectieven, dus ik ga woensdag shoppen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:27
Ik weet niet of ze daaronder vallen of hoe de hardware van de air en de imac is, want mn zusje was alleen geïnteresseerd in de pro en die zou de basis uitvoering zijn van 8 werkgeheugen en 128 SSD en een upgrade van de processor naar 2,9-GHz dual-core Intel Core i5, Turbo Boost tot 3,3 GHz in plaats van de 2,7-GHz dual-core Intel Core i5, Turbo Boost tot 3,1 GHz.

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razorrobot
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-08 14:30
Werkt de BTW-korting ook online bij de BCC voor producten die momenteel niet op voorraad zijn zoals deze laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Musta schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:44:
[...]
Ik weet niet of ze daaronder vallen of hoe de hardware van de air en de imac is, want mn zusje was alleen geïnteresseerd in de pro en die zou de basis uitvoering zijn van 8 werkgeheugen en 128 SSD en een upgrade van de processor naar 2,9-GHz dual-core Intel Core i5, Turbo Boost tot 3,3 GHz in plaats van de 2,7-GHz dual-core Intel Core i5, Turbo Boost tot 3,1 GHz.
das id. de CTO, de basis met snellere cpu. Hmmmmm

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
EEE-lover schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:30:
Heeft iemand een idee of de BTW actie ook geldt voor MediaMarkt Outlet?
Hoewel de voorwaarden op de site van de Media Markt zeggen dat de Outlet niet mee doet kan ik je uit betrouwbare bron zeggen dat dit echter wel het geval is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 17:46

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Vos schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:06:
[...]

Dit wilde ik net doen in Emmen maar daar zeiden ze dat het nog niet 100% zeker is wie er aan mee doen. Straks zegt Gopro morgen dat ze niet aan de actie mee willen doen, zei de medewerker. Geloof het niet echt maar ik wacht toch maar tot woensdag...

Al kan je natuurlijk altijd gewoon je geld terug vragen indien ze niet blijken mee te doen.
Zo, ik heb mijn item al gekocht. Samsung verkoper heeft me gegarandeerd dat er korting overheen gaat komen met de BTW actie en heeft dit ook op de pakbon geschreven (+ handtekening en naam) dus dat zit wel goed :D

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Zojuist Media Markt Online gesproken: is niet mogelijk online alvast te bestellen en geld terug te vragen in een vestiging na start actie. Wel als je in de winkel koopt, maar het kan zijn dat een vestiging er niet aan mee werkt. Wees gewaarschuwd.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 12:34
Zou de logitech remote (elite) onder accessoires vallen? Zou jammer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 17:46

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

THE_BASE schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:57:
Zojuist Media Markt Online gesproken: is niet mogelijk online alvast te bestellen en geld terug te vragen in een vestiging na start actie. Wel als je in de winkel koopt, maar het kan zijn dat een vestiging er niet aan mee werkt. Wees gewaarschuwd.
MediaMarkt Eindhoven doet er niet moeilijk over, spreek een verkoper aan en hun zetten iets op de pak/verkoopbon, op die manier krijg je de korting als je naar de infobalie gaat tijdens de actie.

Weddings are basically funerals with cake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Vos

AFCA

Wel vreemd dat laatste aangezien het gewoon op hun website staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Vos schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:00:
[...]

Wel vreemd dat laatste aangezien het gewoon op hun website staat.
Eens. Ik meld alleen wat Esther van Media Markt Online me zojuist zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Dat komt omdat de vestigingen op zichzelf zijn en hun eigen targets moeten halen. Ze zullen wel gek zijn om het verschil terug te geven op iets wat op de website gekocht is. Leuk voor de klantenbinding, maar slecht voor het netto vestigingsresultaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 25-01-2016 20:05 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Toch nog even op jacht naar een Macbook 12", kan iemand bevestigen dat die ergens verkocht gaat worden voor een leuke prijs? Ik zie niets online :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgezonderd prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen.

Wat zal worden verstaan onder abonnement? Alleen het abonnement of geldt er wel een btw korting op de telefoon die je bij het abonnement krijgt / bijbetaald? Neem aan van niet of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 08:36
Weet iemand of je ten tijde van de btw actie ook mag afrekenen met vvv-bonnen? (kerstkadootje)

heb ik verschillende dingen over gelezen..

Member of the Ukraine IT Army

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
jantje112 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:06:
Toch nog even op jacht naar een Macbook 12", kan iemand bevestigen dat die ergens verkocht gaat worden voor een leuke prijs? Ik zie niets online :(
Apple is uitgesloten van deelname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
THE_BASE schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:10:
[...]

Apple is uitgesloten van deelname.
Ja, dat is het elk jaar, maar toch zijn er dan wel een paar appels voor een leukere prijs te koop. Hierboven noemt al iemand dat er op bepaalde modellen in Rotterdam wel korting is gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Gian Inc. schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:58:
Zou de logitech remote (elite) onder accessoires vallen? Zou jammer zijn.
Hopen van niet, want ik ben hier ook naar op zoek. Maar als ik naar de website ga dan zie ik wel dat hij onder accessoires valt:

http://www.mediamarkt.nl/...ony-ultimate-1238836.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Ik ben net in Groningen (Sontplein) geweest en hier vertelden ze mij precies iets anders, je kunt online kopen en dan in de winkel het bedrag terugvragen. Je moet gewoon 'laagste prijs garantie' opvoeren. ik citeer: "U heeft recht op 14 dagen laagste prijs garantie, en dit online terugvragen is nogal lastig, dus kunt u dit ook bij ons doen."

Helaas nergens op schrift terug te vinden, maar ik zal 't er maar op gooien a.s. donderdag.

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 12:34
Misschien de medewerker lief aankijken O+ ;w
grote_oever schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:26:
[...]

Hopen van niet, want ik ben hier ook naar op zoek. Maar als ik naar de website ga dan zie ik wel dat hij onder accessoires valt:

http://www.mediamarkt.nl/...ony-ultimate-1238836.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:28
jantje112 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:06:
Dat zul je online ook niet terug vinden omdat dat per winkel dus wisselend zal zijn en je dat dus zelf moet gaan vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
NIK0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:09:
Weet iemand of je ten tijde van de btw actie ook mag afrekenen met vvv-bonnen? (kerstkadootje)

Lijkt mij wel, is gewoon een wettig betaalmiddel bij veel winkels (blijkbaar ook bij MM?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Ik heb even gezocht maar kan niet vinden of ereaders onder de actie vallen. Tablets en smartphones wel dus verwacht van wel. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Dit staat in hun voorwaarden: Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Dus als ik voor woensdag 18.00u as. online een deelnemend item koop en deze laat afleveren in de Mediamarkt dan kan ik toch gelijk de korting krijgen vanaf woensdag na 18.00u?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn bonnen vrij expliciet niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:32
Ik ga morgenavond nog maar even inventariseren welke modellen/types ik precies wil en dan ook domweg maar eens vragen of ik de korting dan gelijk al kan krijgen. Heb nog wat producten die je niet zomaar even meeneemt (droger, koelvriescombinatie etc) en dus vind ik het wel fijn als het iets minder druk is en ik rustig met een medewerker mijn "bestelling" kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navy-seal
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-03-2021
Consoles, zoals de PS4, zijn uitgesloten zie ik. Is er iemand die toch een PlayStation4 of 3 heeft weten te bemachtigen in het verleden? Met korting uiteraard. Wil graag een PS4 aanschaffen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:43:
[...]
Twitter account Mediamarkt NL bevestigd deelname objectieven, dus ik ga woensdag shoppen :9.
Ja toch? Super Chill! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:46
Net een Motorola X-play gehaald met het verhaal dat ik zonder problemen de btw terug zal krijgen aankomende woensdag :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:29
foutief

[ Voor 98% gewijzigd door Martijn-HK op 26-01-2016 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
NIK0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 20:09:

Lijkt me wel, normaal gesproken ook. En anders wissel ze je in voor een Media Markt cadeaukaart, die tussenstap gebruik ik wel eens als een product (tijdelijk) alleen online gekocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Laatst online: 21-08 18:42
Link dan gelijk even. Twijfels om te combineren met de Canon Cashbackactie die loopt tot zondag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robberto schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:11:
[...]
Link dan gelijk even. Twijfels om te combineren met de Canon Cashbackactie die loopt tot zondag..
Ik heb de actievoorwaarden nog eens bekeken, calculator gebruikt, en ik eindig met 31% korting na alle acties O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
bramberk15 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:22:
Ik heb even gezocht maar kan niet vinden of ereaders onder de actie vallen. Tablets en smartphones wel dus verwacht van wel. Iemand ervaring hiermee?
Die wisselen nogal per jaar, volgens mijn baas doen ze dit jaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robberto schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:11:
[...]
Thanks, ik zat hem al te zoeken die tweet, maar niet gevonden (zit ook niet op Twitter.)
Screenshot even printen voor de zekerheid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cruzer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:34:
Dit staat in hun voorwaarden: Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Dus als ik voor woensdag 18.00u as. online een deelnemend item koop en deze laat afleveren in de Mediamarkt dan kan ik toch gelijk de korting krijgen vanaf woensdag na 18.00u?
Staat er expliciet dat het online ook geldt? Daar ben ik dus bang voor na dat telefonische gesprek met Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:33:
[...]
Staat er expliciet dat het online ook geldt? Daar ben ik dus bang voor na dat telefonische gesprek met Media Markt.
"kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

En wat krijg je dan te horen? "Hier, je btw terug." of: "Je hebt houten kaak, jammer voor je." :?

Ik ga maar uit van het positieve in dit geval. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jepeke
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-07-2020
Johnvh schreef op maandag 25 januari 2016 @ 07:11:
[...]

Daar had ik m'n zinnen ook op gezet. Maar op mediamarkt.nl zie ik deze camera niet terugkomen. Hij is niet meer leverbaar volgens de via Google gevonden pagina's (http://www.mediamarkt.nl/...n-d7200-body-1375879.html, http://www.mediamarkt.nl/...5-5-6g-ed-vr-1375880.html & http://www.mediamarkt.nl/...5-5-6g-ed-vr-1375881.html).
Denk dat ik vandaag of morgen even in de winkel zelf ga kijken of hij op voorraad is om zo wel kans te maken op de cashback en later m'n geld terug te halen :|
Helaas. Ze hebben hem een week voor aanvang van de actie van de website gehaald. In de winkel zijn ze nooit op voorraad, alleen het showmodel, en als het niet op voorraad is dan kan dit ook niet besteld worden icm btw actie.

Ik heb hem inmiddels in de mediamarkt in duitsland besteld. Daar is hij nog goedkoper zonder actie dan in NL met actie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
[...]

Nee er staat niet expliciet bij dat het online of offline, dus dat maakt niet uit. Anders stond het er wel expliciet bij :-) Er staat ook bij dat je bij een mediamarkt je korting kan krijgen, hier dus ook elke willekeurige mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
PC-Componenten staan niet in de lijst, vallen die onder computeraccessoires?

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

[...]

Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:43:
[...]

"kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

En wat krijg je dan te horen? "Hier, je btw terug." of: "Je hebt houten kaak, jammer voor je." :?

Ik ga maar uit van het positieve in dit geval. ;)
Toen ik met MM belde zeiden ze dat het per filiaal afhangt. Sommige filialen gaan akkoord met geld teruggeven van online aankoop, andere niet (lekker beleid om mee te beginnen 8)7 ) Je moet dus echt mazzel hebben dat je een goed filiaal te pakken hebt. Iets met decentrale regeltjes, iedereen mag zelf alles bepalen 8)7

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
bramberk15 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:22:
E-readers vallen onder tablets en doen mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
WolfsRain schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:49:
PC-Componenten staan niet in de lijst, vallen die onder computeraccessoires?
Jep, verkopen ze overigens nauwelijks. Ook NAS, routers en andere netwerkproducten doen niet mee.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohnotheydidnt schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:49:
[...]

[...]

Toen ik met MM belde zeiden ze dat het per filiaal afhangt. Sommige filialen gaan akkoord met geld teruggeven van online aankoop, andere niet (lekker beleid om mee te beginnen 8)7 ) Je moet dus echt mazzel hebben dat je een goed filiaal te pakken hebt. Iets met decentrale regeltjes, iedereen mag zelf alles bepalen 8)7
Ja, franchise- daar komt het door, zei men in Z'meer.
Maar je hebt het over online aankopen, maar ik vraag mij dit ook gewoon af voor de pre-winkelaankopen.
Dat je je moet melden, is nog geen harde toezegging dat je het krijgt, zoals je wilt.

Ik heb zelf twee harde toezeggingen (en de smartphone draaide mee ;) ), maar toch- lekker vaag zijn ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
Advies vanuit de winkel of ik woensdag ochtend terug wil komen, want
BCC gaat vanaf morgen (dinsdag) 18:00uur (online) beginnen met de BTW actie en woensdag
ochtend vanaf 09:30 uur in de winkels.
Twijfel alleen nog tussen de UE48JU7000 voor €990.- (na de BTW korting) of de
Sony KD49X8309 ook voor €990,- na de BTW korting.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:46
Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Jep, verkopen ze overigens nauwelijks. Ook NAS, routers en andere netwerkproducten doen niet mee.
Klopt, zag toevallig dat ze de Asus 970 Strix hadden, was toch mooi geweest voor 313 euro. Bedankt voor de opheldering in ieder geval.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Ja, franchise- daar komt het door, zei men in Z'meer.
Maar je hebt het over online aankopen, maar ik vraag mij dit ook gewoon af voor de pre-winkelaankopen.
Dat je je moet melden, is nog geen harde toezegging dat je het krijgt, zoals je wilt.

Ik heb zelf twee harde toezeggingen (en de smartphone draaide mee ;) ), maar toch- lekker vaag zijn ze.
Heb je ook netjes gemeld dat je het gesprek hebt opgenomen? Openbaar maken mag in ieder geval niet.. https://www.jurofoon.nl/n...onder-toestemming-opnemen

Op de website staat duidelijk beschreven dat aankopen gedaan tot 14 dagen voor de actie gewoon conform laagste prijsgarantie worden afgehandeld, de voorwaarde dat webshop is uitgesloten geldt dus ook hiervoor. Staat in de voorwaarden en daar ben je mee akkoord gegaan toen je een product kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Pred! schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:56:
Advies vanuit de winkel of ik woensdag ochtend terug wil komen, want
BCC gaat vanaf morgen (dinsdag) 18:00uur (online) beginnen met de BTW actie en woensdag
ochtend vanaf 09:30 uur in de winkels.
Twijfel alleen nog tussen de UE48JU7000 voor €990.- (na de BTW korting) of de
Sony KD49X8309 ook voor €990,- na de BTW korting.....
Waar kan ik dat terugvinden dat BCC morgen 26-01 om 18.00u start met de BTW actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:03:
[...]
Heb je ook netjes gemeld dat je het gesprek hebt opgenomen? Openbaar maken mag in ieder geval niet.. https://www.jurofoon.nl/n...onder-toestemming-opnemen

Op de website staat duidelijk beschreven dat aankopen gedaan tot 14 dagen voor de actie gewoon conform laagste prijsgarantie worden afgehandeld, de voorwaarde dat webshop is uitgesloten geldt dus ook hiervoor. Staat in de voorwaarden en daar ben je mee akkoord gegaan toen je een product kost.
Als deelnemer vd conversatie hoef jij NOOIT te melden dat je iets opneemt. (art. 139a junctis 139g W.v.Sr.)
Zelfs als jij gewoon mee kan luisteren, zonder technische hulpmiddelen, ben je al deelnemer (ontvanger), maar goed- off topic ;) (Openbaar maken doe ik niet, zou niet weten waarom.)
Het is meer een geheugensteuntje, zeg ik altijd maar.

OT: ja, precies- gewoon de laag.prijs.gar. en dat is bij een product in de actie, ook automatisch de lage btw-prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:11:
[...]

Als deelnemer vd conversatie hoef jij NOOIT te melden dat je iets opneemt. (art. 139a junctis 139g W.v.Sr.)
Zelfs als jij gewoon mee kan luisteren, zonder technische hulpmiddelen, ben je al deelnemer (ontvanger), maar goed- off topic ;) (Openbaar maken doe ik niet, zou niet weten waarom.)
Het is meer een geheugensteuntje, zeg ik altijd maar.

OT: ja, precies- gewoon de laag.prijs.gar. en dat is bij een product in de actie, ook automatisch de lage btw-prijs.
Het is gewoon het verschil tussen wat het product tijdens de btw kost en wat jij er voor betaald hebt..

Al zou je 699 hebben betaald en concurrent bied het product tijdens btw aan voor 649.. En bij MM is het nog steeds 699, dan zijn ze met 699 / 1,21 toch goedkoper..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
Cruzer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:03:
[...]

Waar kan ik dat terugvinden dat BCC morgen 26-01 om 18.00u start met de BTW actie?
Zo ik kijk op internet ..... Niet..... Alleen zoals ik al zei "het advies was vanuit de winkel dat ik...., dus een verkoper heeft dit aangegeven en gaf mij het advies om...
Dus morgen weet ik meer en woensdag ga ik terug naar de winkel ....

[ Voor 8% gewijzigd door Pred! op 25-01-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Cruzer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 21:34:

Afhalen in de winkel is uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Pred! schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:18:
[...]

Zo ik kijk op internet ..... Niet..... Alleen zoals ik al zei "het advies was vanuit de winkel dat ik...., dus een verkoper heeft dit aangegeven en gaf mij het advies om...
Dus morgen weet ik meer en woensdag ga ik terug naar de winkel ....
Ok thanks ben bnwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:20:
[...]

Afhalen in de winkel is uitgeschakeld
Huh hoe bedoel je? Zojuist net nog een fake order aangemaakt en kan het gewoon laten afleveren in een MM-winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wii06
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 21:33
Hoe zit het precies met alvast een product kopen en bijv. woensdag btw terugvragen? Ik lees de ene keer dat het product wel op voorraad moet zijn en de andere keer weer van niet. Hangt het van MM filiaal af of hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:16:
[...]
Het is gewoon het verschil tussen wat het product tijdens de btw kost en wat jij er voor betaald hebt..

Al zou je 699 hebben betaald en concurrent bied het product tijdens btw aan voor 649.. En bij MM is het nog steeds 699, dan zijn ze met 699 / 1,21 toch goedkoper..
Nee, want in de prijs zit de btw-actie al verwerkt, dus dan is de concurrent voordeliger.
Dus camera kit van 399 naar 329 hoop ik en dan het verschil pakken. Voor de twee objectieven idem.
Als de korting niet de moeite waard is, breng ik alles retour (voel mij dan genaaid) en haal ik het hier op de hoek bij BCC bijv. met wat korting, dan hoef ik bij een defect aan de body of lens niet eerst een halve wereldreis te maken naar Z'meer. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Cruzer schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:27:
Huh hoe bedoel je? Zojuist net nog een fake order aangemaakt en kan het gewoon laten afleveren in een MM-winkel.
Webshop gaat woensdag offline overdag dus afhalen gaat sowieso niet meer lukken aangezien daar 1 tot 2 dagen voor staat, winkelvoorraad wordt geblokkeerd voor webshop pick up
wii06 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:29:
Hoe zit het precies met alvast een product kopen en bijv. woensdag btw terugvragen? Ik lees de ene keer dat het product wel op voorraad moet zijn en de andere keer weer van niet. Hangt het van MM filiaal af of hoe zit dit precies?
Lekker wachten als je twijfelt.. Antwoord is al vaak gegeven o.a door MM zelf
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:29:
[...]

Nee, want in de prijs zit de btw-actie al verwerkt, dus dan is de concurrent voordeliger.
Dus camera kit van 399 naar 329 hoop ik en dan het verschil pakken. Voor de twee objectieven idem.
Als de korting niet de moeite waard is, breng ik alles retour (voel mij dan genaaid) en haal ik het hier op de hoek bij BCC bijv. met wat korting, dan hoef ik bij een defect aan de body of lens niet eerst een halve wereldreis te maken naar Z'meer. :')
Denk niet dat je je zin krijgt maar succes ;)

Prijzen worden woensdag vastgezet voor de gehele actieperiode en daar zullen we het mee moeten doen..

svp niet tripleposten, gebruik de editfunctie

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 26-01-2016 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:40:
[...]

Prijzen worden woensdag vastgezet voor de gehele actieperiode en daar zullen we het mee moeten doen..
Nou ja, hoop doet leven denk ik dan maar...en waarom zou hij niet op 399 blijven tot woensdag, als hij bij 85% vd zaken in de PW voor die prijs staat? 1 Prijsf*ck van MM en ik dump hem daar zo en op de terugweg wip ik als een hooker even bij BCC langs en pingel daar de btw eraf ofzo...lekker boeiend waar dat ding vandaan komt- hij komt van dezelfde lopende band in China ofzo, misschien wel dezelfde vracht...

We zien wel, just suck it up ;)

~if the water comes in the cup, the water forms and flows and the water becomes the cup~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Schizo007nl schreef op maandag 25 januari 2016 @ 23:36:
[...]

Webshop gaat woensdag offline overdag dus afhalen gaat sowieso niet meer lukken aangezien daar 1 tot 2 dagen voor staat, winkelvoorraad wordt geblokkeerd voor webshop pick up

[...]

Lekker wachten als je twijfelt.. Antwoord is al vaak gegeven o.a door MM zelf

[...]

[Mbr]svp niet tripleposten, gebruik de editfunctie[/]
Prijzen konden veranderen tot 40 minuten geleden, vanaf nu zullen de prijzen niet meer veranderen tot woensdag 18.00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specialist89 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 00:41:
Prijzen konden veranderen tot 40 minuten geleden, vanaf nu zullen de prijzen niet meer veranderen tot woensdag 18.00.
Hoe kom je hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Lijkt mij onzin, op de website van MM zelf zeggen ze:
Een concurrent heeft een actie lopen, passen jullie de prijs aan?
Tot aan de BTW-actie hanteren wij ons standaard prijsbeleid. Dit houdt in dat onze 25 grootste concurrenten gevolgd worden in prijs tot woensdag 27 januari, en dat de prijzen vanaf die woensdag voor de gehele BTW-actie vastgezet worden. Kijk voor meer informatie op: www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html#prijskaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asterix2.0
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-04-2024
just one click away voor een online bestelling waarbij ik het product binnen 1 of 2 dagen kan afhalen.

en dan de btw terugvragen in de winkel zou het lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
asterix2.0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 01:12:
just one click away voor een online bestelling waarbij ik het product binnen 1 of 2 dagen kan afhalen.

en dan de btw terugvragen in de winkel zou het lukken?
Staat in dit topic uitvoering beschreven! d:)b

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 12-09 00:44
BCC begint woensdag ochtend met de actie in de winkels.

Gedurende de nacht van dinsdag op woensdag ook online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
Mag ik aannemen dat MM de nieuwe BCC prijzen overneemt, en daar hun BTW vanaf zullen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KVS138
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 14:43
Aangezien BCC etc er ook in meegaan, iemand van jullie ervaring of pricewatch ook 'goed' meegaat? Dan wordt het uizoeken erg aangenaam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 11:10
KVS138 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:35:
Aangezien BCC etc er ook in meegaan, iemand van jullie ervaring of pricewatch ook 'goed' meegaat? Dan wordt het uizoeken erg aangenaam :D
Ja, die gaat in principe mee. Prijzen worden elk uur geupdate en aangezien de prijzen in de webshop gewoon dalen zal dat ook in de Pricewatch gebeuren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:59
Er staat in de MM regels dat de prijzen tot woensdag worden gecorrigeerd met de 25 grootste. Dat betekent dus technisch tot dinsdag 23:59:59u. Dus we zullen geen btw op btw actie krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
Heb gisteren toch nog ns wat zitten speuren en volgens mij kun je vrijwel overal betalen met de vvv-bon behalve in het dappere Hoorn..daar houdt men stand:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iM7g1WG.png

[ Voor 5% gewijzigd door NIK0 op 26-01-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Iemand een idee of BCC normaliter SSD's meeneemt in hun BTW actie? Er vanuit gaande dat ook BCC een actie start woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
NIK0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:10:
Heb gisteren toch nog ns wat zitten speuren en volgens mij kun je vrijwel overal betalen met de vvv-bon behalve in het dappere Hoorn..daar houdt men stand:
[afbeelding]
Klopt hoor, doe het geregeld. Ze worden er alleen niet vrolijk van achter de kassa (en in de rij) want de verwerking van die bonnen duurt best lang. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 12-09 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

apis29 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:29:
[...]

Ik heb echt nog nooit een Dell in de MM gezien ...
Gister even langs geweest en inderdaad niks gezien 8)7 pff jammer

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
robcoenen schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:20:
Iemand een idee of BCC normaliter SSD's meeneemt in hun BTW actie? Er vanuit gaande dat ook BCC een actie start woensdag.
Volgens mij start BCC eigenlijk alleen een actie 'wij zakken met alle prijzen van Mediamarkt mee'. Waarschijnlijk gaan ze dus dezelfde productcategorieën aanhouden.

Eventjes in het algemeen, een ex-medewerker heeft mij eens uitgelegd hoe het precies gaat daar bij de MM :P op veel elektronica zoals tv's, desktops, laptops en smartphones wordt verlies gemaakt tijdens deze dagen.
Dat is de reden dat accessoires niet mee doen: daar wordt dit mee gecompenseerd. Op dat hdmi kabeltje van €15 maken ze de winst ;) en dus ook op die ssd die ze bij de nieuw desktop willen verkopen. Of dat sd-kaartje die je bij je nieuwe telefoon wil nemen.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Richh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:36:
[...]

Volgens mij start BCC eigenlijk alleen een actie 'wij zakken met alle prijzen van Mediamarkt mee'. Waarschijnlijk gaan ze dus dezelfde productcategorieën aanhouden.

Eventjes in het algemeen, een ex-medewerker heeft mij eens uitgelegd hoe het precies gaat daar bij de MM :P op veel elektronica zoals tv's, desktops, laptops en smartphones wordt verlies gemaakt tijdens deze dagen.
Dat is de reden dat accessoires niet mee doen: daar wordt dit mee gecompenseerd. Op dat hdmi kabeltje van €15 maken ze de winst ;) en dus ook op die ssd die ze bij de nieuw desktop willen verkopen. Of dat sd-kaartje die je bij je nieuwe telefoon wil nemen.
Dat soort klein spul is vaak ook te duur bij de MM, dus dat is op zich logisch. Voor mij echter reden genoeg om in de winkel de prijzen te gaan vergelijken met online shops en hoogstwaarschijnlijk alleen met een product de deur uit te lopen alwaar men verlies op maakt :>

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AcIDeR schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:04:
Mag ik aannemen dat MM de nieuwe BCC prijzen overneemt, en daar hun BTW vanaf zullen halen?
Nee :) Mediamarkt zal heus hun marges nog blijven houden en daarnaast is de laagste-prijs-garantie op de prijs na aftrek van de 17,36%. Ik acht in ieder geval de kans klein dat ze 2x die korting gaan geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
Tralapo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:24:
[...]

Klopt hoor, doe het geregeld. Ze worden er alleen niet vrolijk van achter de kassa (en in de rij) want de verwerking van die bonnen duurt best lang. O-)
Hmm ga misschien vanavond wel ns ff langs om te kijken of ik mn product alvast mee kan krijgen voor de btw actie prijs. Zo niet schaf ik 'm aan en kom ik later vd week wel terug voor de teruggaaf van het prijsverschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
NIK0 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:51:
[...]

Hmm ga misschien vanavond wel ns ff langs om te kijken of ik mn product alvast mee kan krijgen voor de btw actie prijs. Zo niet schaf ik 'm aan en kom ik later vd week wel terug voor de teruggaaf van het prijsverschil..
Ik ga dat denk ik ook proberen. Zou het ook wel een beetje gek vinden als ze het niet doen, want de actie staat nu al een paar dagen overal geadverteerd (ook in de winkel). Lijkt me niet dat er nu dus nog mensen zijn die iets kopen voor de normale prijs. Dat kunnen ze net zo goed nu alvast die btw verrekenen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 26-01-2016 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:34
Palomar schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:56:
[...]

Ik ga dat denk ik ook proberen. Zou het ook wel een beetje gek vinden als ze het niet doen, want de actie staat nu al een paar dagen overal geadverteerd (ook in de winkel). Lijkt me niet dat er nu dus nog mensen zijn die iets kopen voor de normale prijs. Dat kunnen ze net zo goed nu alvast die btw verrekenen ;)
Ze verrekenen de BTW niet niet al, je kunt nu kopen tegen de 'normale' prijs en dan tijdens de BTW dagen kun je het prijsverschil terugvragen. Gisteren een Denon X2200w receiver gekocht, dus vrijdagavond (zo ongeveer het rustigste), ga ik het prijsverschil terughalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 11-09 11:48
TommyGun schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Dat soort klein spul is vaak ook te duur bij de MM, dus dat is op zich logisch. Voor mij echter reden genoeg om in de winkel de prijzen te gaan vergelijken met online shops en hoogstwaarschijnlijk alleen met een product de deur uit te lopen alwaar men verlies op maakt :>
Precies, dat is wat wij Tweakers waarschijnlijk altijd doen, toch? :) de gemiddelde consument laat zich echter makkelijk wat shit aansmeren...

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Richh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:03:
[...]

Precies, dat is wat wij Tweakers waarschijnlijk altijd doen, toch? :) de gemiddelde consument laat zich echter makkelijk wat shit aansmeren...
Idd, "Ja meneer/mevrouw sd kaartje heb je echt nodig bij x/y/z." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-09 22:52
Sovereign schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
[...]

Dat denk ik wel.

Ik was net bij de BCC. Daar liep (ook) al een BTW actie en heb ik de Samsung UE65JU7500L gehaald voor 2726,45. Met de Samsung cashback komt hij dan op 2326,45.
Mediamarkt is niet altijd de goedkoopste, Ik ben toch niet GEK...

Bij electroplace kan je de UE65JU7500L krijgen voor 2380 excl €400,- cashback, totaal dus voor €1980,-
de 55js8000L komt met de cashback van €200,- dan uit op €1600.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:32
I-King schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:01:
[...]

Ze verrekenen de BTW niet niet al, je kunt nu kopen tegen de 'normale' prijs en dan tijdens de BTW dagen kun je het prijsverschil terugvragen. Gisteren een Denon X2200w receiver gekocht, dus vrijdagavond (zo ongeveer het rustigste), ga ik het prijsverschil terughalen.
Die receiver staat ook op mijn lijstje, maar hebben ze al weken niet op voorraad bij de MM in mijn woonplaats. Ik zie wel dat de prijs, na een stijging vorige week, nu weer lager is. Hopelijk blijft dat zo en kan ik hem morgenavond online bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIK0
I-King schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:01:
[...]

Schijnt ook per winkel te verschillen (staan hier ook verhalen van mensen die korting krijgen die overeenkomt met de btw actie)
Scheelt mediamarkt ook weer een hoop gezeik met administratief geneuzel en extra geld wat ze dan in kas moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Zie deze reactie voorbij komen op FB.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Prima stemmingmakerij op deze manier. Alleen dat ze vergeten dat alle producten alsnog goedkoper zijn dan voor de verhoging vergeet het verhaal voor het gemak even ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik heb afgelopen weekend een OLED TV 55EG910 gekocht van LG en de medewerker heeft mij aangegeven dat ik later deze week met de BON terug kan komen om het prijsverschil terug te krijgen. Daarna dit ook nog eens bij de servicebalie nagevraagd en ook hier kreeg ik hetzelfde antwoord. Verder vroeg ik natuurlijk of ik de TV mee moest nemen om het prijsverschil terug te krijgen en het antwoord hierop was nee. Dus je kan het prijsverschil terugkrijgen. Echter rust er nu de grote vraag of de prijs van de TV niet omhoog wordt gehaald tijdens de actie periode. Een antwoord op die vraag zal woensdag blijken als ik naar de winkel ga. De webshop hanteert een andere prijs voor deze TV 2299 en bij MM rdam heb ik 1999 betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de tv die ik volgde - SONY KDL-50W807C is dus eergisteren verhoogd van 818 naar 849. En vandaag nogmaals van 849 naar 1000. Topactie!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:28
Misschien waren de producten bij andere goedkoper en ging MM mee?
De eerste kan je idd zien dat er een prijs daling is geweest maar grote kans dat die in de aanbieding is geweest zoals veel producten wel eens zijn :+
pricewatch: Samsung WW80J6403EW
De tweede wasmachine is zover ik bij andere winkels kan zien diezelfde prijs of ik kijk verkeerd :)
HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:27:
. Een antwoord op die vraag zal woensdag blijken als ik naar de winkel ga. De webshop hanteert een andere prijs voor deze TV 2299 en bij MM rdam heb ik 1999 betaald
Dat kan heel goed want dan hebben de omliggende winkels de TV lager geprijsd te koop staan en dan gaat de MM op die plek dus mee maar de web shop dus niet heel simpel te verklaren dus ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
de tv die ik volgde - SONY KDL-50W807C is dus eergisteren verhoogd van 818 naar 849. En vandaag nogmaals van 849 naar 1000. Topactie!! 8)7
Moet je even kijken wat de andere shops gedaan hebben want dan is er dus een kans dat die omhoog zijn gegaan ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Roos79 op 26-01-2016 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-05-2024
Gebruik je gezonde verstand en als je een product wilt kopen kijk dan eerst in de pricewatch of andere vergelijkingssites om te kijken of je goedkoper uitkomt met de BTW actie. Zo ja, dan koop je het bij MM zo niet, dan kan je het elders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammy87
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:36
Bij Klein op de site staat ook BTW weg ermee. Alleen er staat geen datum bij en de prijzen zijn nog hetzelfde. Weet iemand daar meer van? Als het vandaag al geldt, zou ik dus vandaag camera voor hetzelfde bedrag bij Mediamarkt kunnen halen, en dan vanaf morgen de mediamarkt btw-korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:33:
Gebruik je gezonde verstand en als je een product wilt kopen kijk dan eerst in de pricewatch of andere vergelijkingssites om te kijken of je goedkoper uitkomt met de BTW actie. Zo ja, dan koop je het bij MM zo niet, dan kan je het elders bestellen.
Zo lang je dit doet moet het goed gaan en kun je koopjes vinden. En je moet geluk hebben dat net jouw product niet duurder wordt en je voor een mooie prijs kan meenemen bij MM.
Pagina: 1 ... 12 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.