Dit dus.HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:33:
Gebruik je gezonde verstand en als je een product wilt kopen kijk dan eerst in de pricewatch of andere vergelijkingssites om te kijken of je goedkoper uitkomt met de BTW actie. Zo ja, dan koop je het bij MM zo niet, dan kan je het elders bestellen.
Misschien even lezen?hammy87 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:35:
Bij Klein op de site staat ook BTW weg ermee. Alleen er staat geen datum bij en de prijzen zijn nog hetzelfde. Weet iemand daar meer van? Als het vandaag al geldt, zou ik dus vandaag camera voor hetzelfde bedrag bij Mediamarkt kunnen halen, en dan vanaf morgen de mediamarkt btw-korting.
Klein laat zelden tot nooit actieprijzen zien op de website, net als Foka trouwens.*Deze actie is niet geldig op Samsung AV-elite modellen en geldt op een geselecteerd assortiment aan camera's. Alleen geldig in de winkels op de actuele vrije voorraad.
Klein hanteert gewoon het laagste prijs principe en gaan met MM mee. Geen winkel is zo stom om 2 keer btw-korting te gevenhammy87 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:35:
Bij Klein op de site staat ook BTW weg ermee. Alleen er staat geen datum bij en de prijzen zijn nog hetzelfde. Weet iemand daar meer van? Als het vandaag al geldt, zou ik dus vandaag camera voor hetzelfde bedrag bij Mediamarkt kunnen halen, en dan vanaf morgen de mediamarkt btw-korting.
Hoe ik het zie is dat ze niet mee doen aan rare BTW-voordelen, ze bieden gewoon altijd de laatste prijs *kuch*hammy87 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:35:

Die Sony televisie is een exclusief Media Markt model, dus die vlieger gaat hier niet op en toont direct aan dat ze toch niet helemaal fris zijn onder hun oksels.Roos79 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:31:
[...]
Misschien waren de producten bij andere goedkoper en ging MM mee?
De eerste kan je idd zien dat er een prijs daling is geweest maar grote kans dat die in de aanbieding is geweest zoals veel producten wel eens zijn![]()
pricewatch: Samsung WW80J6403EW
De tweede wasmachine is zover ik bij andere winkels kan zien diezelfde prijs of ik kijk verkeerd
[...]
Dat kan heel goed want dan hebben de omliggende winkels de TV lager geprijsd te koop staan en dan gaat de MM op die plek dus mee maar de web shop dus niet heel simpel te verklaren dus
[...]
Moet je even kijken wat de andere shops gedaan hebben want dan is er dus een kans dat die omhoog zijn gegaan
[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 26-01-2016 10:43 ]
MM schaart de FOSCAM FN3104H onder domotica, dat is dan weer jammer. Waarschijnlijk geen korting dus...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Geen idee of dit in dit topic mag, maar ik wil graag de Samsung U24E590 (24 inch,4K) kopen bij MM die ik een tijdje geleden heb gezien in de vestiging in Amsterdam. Hij staat echter niet op de website, dus zal ik de klantenservice mailen of weet iemand dit toevallig.
Ik heb ook even de folders van de afgelopen weken nagelopen, en ook daar staat die niet in. Dit is tot nu toe 1 van de eerste die ik tegenkom die echt discutabel is.NotSoSteady schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:42:
[...]
Die Sony televisie is een exclusief Media Markt model, dus die vlieger gaat hier niet op en toont direct aan dat ze toch niet helemaal fris zijn onder hun oksels.
Dit wordt misschien wel een leuke http://www.mediamarkt.nl/...y-express-xl-1368657.html als ze de prijs van blokker gaan aanhouden van 159€
http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w807c-1374101.htmlAnoniem: 728780 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
de tv die ik volgde - SONY KDL-50W807C is dus eergisteren verhoogd van 818 naar 849. En vandaag nogmaals van 849 naar 1000. Topactie!!
En check dan die aanbevolen combinaties, daar staat die nog doodleuk voor 849
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is wel een absurde actie, hij was trouwens 828 want volg hem al dagen, nu na de actie net zo duur. Ben benieuwd, vorig jaar ook een artikel gekocht dat in de actie duurder was, toch het verschil over het originele bedrag toen terug gekregen.Anoniem: 728780 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
de tv die ik volgde - SONY KDL-50W807C is dus eergisteren verhoogd van 818 naar 849. En vandaag nogmaals van 849 naar 1000. Topactie!!
Heb zelf deze trouwens gisteren gekocht, als ze moeilijk doen gaat ie gewoon terug, wens ik ze er veel plezier mee.
EDIT: Zie net dat je tegenwoordig het product niet meer uit de verpakking gehaald mag hebben, als we dat hadden geweten had ie nog wel even in de doos gebleven
[ Voor 11% gewijzigd door OmeJoyo op 26-01-2016 11:51 ]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd, dus dat betekent dat je het terug kan brengen binnen de gestelde termijn.OmeJoyo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:39:
EDIT: Zie net dat je tegenwoordig het product niet meer uit de verpakking gehaald mag hebben, als we dat hadden geweten had ie nog wel even in de doos gebleven
Als ie online besteld was ja ... Misschien kom ik zo langs de MM, kan ik even kijken wat ie nu in de winkel kost ipv online.HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:52:
[...]
Je hebt wettelijk gezien 14 dagen bedenktijd, dus dat betekent dat je het terug kan brengen binnen de gestelde termijn.
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 26-01-2016 11:57 ]
Niet vergeten je kan ook Google cache gebruiken om oude prijs te zien.HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:33:
Gebruik je gezonde verstand en als je een product wilt kopen kijk dan eerst in de pricewatch of andere vergelijkingssites om te kijken of je goedkoper uitkomt met de BTW actie. Zo ja, dan koop je het bij MM zo niet, dan kan je het elders bestellen.
Wordt er niet vannacht nog gekeken naar prijzen van de concurrent?
Met Sony Soundbar HT-XT100 € 1018,00.Anoniem: 728780 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Mij is verteld dat maandag de laatste prijsmatch zou worden gedaan.Axente schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:04:
[...]
Wordt er niet vannacht nog gekeken naar prijzen van de concurrent?
Ze maken echt geen verlies op de producten zelf met de BTW-actie. Ze kunnen op sommige producten misschien 'verlies' maken als ze de pand kosten (huur, gas, water, licht etc.) mee berekenen. De prijzen zijn scherp, maar verlies echt niet.Richh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:36:
[...]
Volgens mij start BCC eigenlijk alleen een actie 'wij zakken met alle prijzen van Mediamarkt mee'. Waarschijnlijk gaan ze dus dezelfde productcategorieën aanhouden.
Eventjes in het algemeen, een ex-medewerker heeft mij eens uitgelegd hoe het precies gaat daar bij de MMop veel elektronica zoals tv's, desktops, laptops en smartphones wordt verlies gemaakt tijdens deze dagen.
Dat is de reden dat accessoires niet mee doen: daar wordt dit mee gecompenseerd. Op dat hdmi kabeltje van €15 maken ze de winsten dus ook op die ssd die ze bij de nieuw desktop willen verkopen. Of dat sd-kaartje die je bij je nieuwe telefoon wil nemen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ook de merken die meedoen aan de actie leveren een financiële bijdrage, vandaar dat sommige merken ook zijn uitgesloten.Jumpman schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:14:
[...]
Ze maken echt geen verlies op de producten zelf met de BTW-actie. Ze kunnen op sommige producten misschien 'verlies' maken als ze de pand kosten (huur, gas, water, licht etc.) mee berekenen. De prijzen zijn scherp, maar verlies echt niet.
Zit zo het forum te volgen, maar heb eigenlijk niet kunnen vinden of Sonos producten meedoen? Jullie een idee?
Zero to hero, just like that!
Sonos wordt als eerste weergegeven in de TV campagne. Dus daar mag je wel van uit gaan.toets23 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:26:
Zit zo het forum te volgen, maar heb eigenlijk niet kunnen vinden of Sonos producten meedoen? Jullie een idee?
Oh Thanks! nou dan ga ik morgen maar even gezellig langs bij de vrienden van de Mediamarktmartijnmartijn schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:27:
[...]
Sonos wordt als eerste weergegeven in de TV campagne. Dus daar mag je wel van uit gaan.
Zero to hero, just like that!
Een vriend van mij was gisteren daarvoor in de winkel wezen kijken, er stonden 4 pallet's play 1 klaar, dus ja, die doen dit keer wel weer mee.toets23 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:26:
Ik zou als ik jou was nu al gaan shoppen voor Sonos. Is erg populair tijdens btw actie. Vorig jaar was de sub snel uitverkocht, vandaar dat ik hem nu al gekocht heb en met mijn bon woensdag terug gatoets23 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Oh Thanks! nou dan ga ik morgen maar even gezellig langs bij de vrienden van de Mediamarkt
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Veel voorkomend misverstand. Je kan gewoon winkelaankopen bij de MM ook retourneren binnen 14 dagen. Met de nieuwe MM clubpas is dit 28 dagen.apis29 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:56:
[...]
Als ie online besteld was ja ... Misschien kom ik zo langs de MM, kan ik even kijken wat ie nu in de winkel kost ipv online.
https://mm-nl-nl.custhelp...etail/a_id/5168/related/1
Je moet de verpakking dan wel dichtlaten officieel, al ben ik benieuwd hoe moeilijk ze daar over doen...
Maar je kunt dus alvast kopen, verpakking ongeopend laten, woensdag teruggaan en geld terugvragen. Als de korting minder hoog uitvalt of niet bevalt kan je het dan meteen retourneren. (je bent er dan toch
Ik ben bang dat het artikel er niet meer is morgen, dus ik wil nu vast bestellen. Betaal het normale bedrag. Als ik geen geld retour krijg kan ik het retourneren en anders bestel ik morgenavond alsnog degene met voordeel, mocht het er alsnog zijn.
Zijn dan twee orders, gaat dat een probleem opleveren?
Zijn dan twee orders, gaat dat een probleem opleveren?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Afgelopen weekend een Sony 65X850 gekocht voor de btw actie prijs (kwam uiteindelijk op 1970 meen ik), mij werd hetzelfde verteld maar ik gaf aan er niet voor terug te komen, dus dat ik dan maar verder ging kijken. Toen gingen ze bellen en hebben ze alsnog de korting en de tv meegegeven.HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:27:
Ik heb afgelopen weekend een OLED TV 55EG910 gekocht van LG en de medewerker heeft mij aangegeven dat ik later deze week met de BON terug kan komen om het prijsverschil terug te krijgen. Daarna dit ook nog eens bij de servicebalie nagevraagd en ook hier kreeg ik hetzelfde antwoord. Verder vroeg ik natuurlijk of ik de TV mee moest nemen om het prijsverschil terug te krijgen en het antwoord hierop was nee. Dus je kan het prijsverschil terugkrijgen. Echter rust er nu de grote vraag of de prijs van de TV niet omhoog wordt gehaald tijdens de actie periode. Een antwoord op die vraag zal woensdag blijken als ik naar de winkel ga. De webshop hanteert een andere prijs voor deze TV 2299 en bij MM rdam heb ik 1999 betaald
Het betreft een upgrade op de basis modellenMusta schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:49:
Bij MM Rotterdam C doen 3 modellen mee van apple, 1 air , 1 pro (deze werd iets van 1330 ipv 1560?) en 1 mac zei de verkoper. En ook dat als die niet op voorraad is dat je alsnog je geld terugkrijgt met je bon.
iMac met fusion drive voor 1179
Macbook pro met 2.9cpu voor 1329
Macbook air met 8gb voor 1029
Ik hoor ook geruchten over wat korting op Apple watches maar ik durf niet te zeggen of dat landelijk is
Lol....en als je een combinatie besteld dan kun je later de extra opties er weer uithalen...dan blijft de prijs € 849,-SinergyX schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:27:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w807c-1374101.html
En check dan die aanbevolen combinaties, daar staat die nog doodleuk voor 849

Die sub en die playbar zullen morgenavond toch niet al uitverkocht zijn?knny schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:52:
[...]
Ik zou als ik jou was nu al gaan shoppen voor Sonos. Is erg populair tijdens btw actie. Vorig jaar was de sub snel uitverkocht, vandaar dat ik hem nu al gekocht heb en met mijn bon woensdag terug ga
Je kan hem ook gewoon in je mantje dumpen, is de prijs ook €849,-Distael schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:13:
[...]
Lol....en als je een combinatie besteld dan kun je later de extra opties er weer uithalen...dan blijft de prijs € 849,-
Ik hou dat model al langer in de gaten, met name in-store. Die TV was in oktober zelfs maar €782. Prijzen bij de MM fluctueren nou eenmaal.Anoniem: 728780 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
Als ik dat model nu opzoek op de website staat deze nog steeds voor €849.
Edit: zie hierboven dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Ethirty op 26-01-2016 13:20 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Hij heeft vanochtend op 1000,- euro gestaan.Ethirty schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:18:
[...]
Ik hou dat model al langer in de gaten, met name in-store. Die TV was in oktober zelfs maar €782. Prijzen bij de MM fluctueren nou eenmaal.
Als ik dat model nu opzoek op de website staat deze nog steeds voor €849.
Edit: zie hierboven dus.
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Waarschijnlijk lezen ze bij de MM ook gewoon op Tweakers..Quadradial schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:22:
[...]
Hij heeft vanochtend op 1000,- euro gestaan.
Weet iemand of beamers ook mee doen (of in het verleden hebben gedaan)?
Ze staan in het overzicht niet apart genoemd, maar ook niet onder de uitzonderingen.
Ze staan in het overzicht niet apart genoemd, maar ook niet onder de uitzonderingen.
Ik weet niet hoe het in Rotterdam is maar in Den Haag hebben ze de prijs in ieder geval gewoon weer verhoogt naar 2299HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:27:
Ik heb afgelopen weekend een OLED TV 55EG910 gekocht van LG en de medewerker heeft mij aangegeven dat ik later deze week met de BON terug kan komen om het prijsverschil terug te krijgen. Daarna dit ook nog eens bij de servicebalie nagevraagd en ook hier kreeg ik hetzelfde antwoord. Verder vroeg ik natuurlijk of ik de TV mee moest nemen om het prijsverschil terug te krijgen en het antwoord hierop was nee. Dus je kan het prijsverschil terugkrijgen. Echter rust er nu de grote vraag of de prijs van de TV niet omhoog wordt gehaald tijdens de actie periode. Een antwoord op die vraag zal woensdag blijken als ik naar de winkel ga. De webshop hanteert een andere prijs voor deze TV 2299 en bij MM rdam heb ik 1999 betaald
Hier ook op de web,
http://www.mediamarkt.nl/...m-50mm-f-1-8-1421851.html
was €744 nu €899
http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
was €744 nu €899
Ben in de markt voor een andere laptop, maar helaas niet gekeken naar de oude prijzen als ik dit zo zie.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
gebruik webcache van googleWom schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:55:
Ben in de markt voor een andere laptop, maar helaas niet gekeken naar de oude prijzen als ik dit zo zie.
Misschien is het handig om dit gedeelte uit de FAQ ook in de openingspost en het 'let op' vak te plaatsen aangezien er nogal veel gepraat wordt over verhogingen.
Tot aan de BTW-actie volgen wij ons standaard prijsbeleid. Dat betekent dat we dagelijks onze prijzen aanpassen aan de goedkoopste van onze 25 grootste concurrenten. In veel gevallen betekent dit een afprijzing; in sommige gevallen betekent dit dat een prijs naar boven aangepast wordt. Voor alle informatie over ons prijsbeleid, zie www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html#prijskaart.
Misschien een domme vraag, maar wat zou je weerhouden om niet nu al het product te kopen en woensdag het verschil terug te vragen? Je weet dan in ieder geval zeker dat je het gewenste product hebt, en de korting krijg je dus toch wel..
Oeh! Dat zou wel interessant zijn.nooberke schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:13:
[...]
Het betreft een upgrade op de basis modellen
iMac met fusion drive voor 1179
Macbook pro met 2.9cpu voor 1329
Macbook air met 8gb voor 1029
Ik hoor ook geruchten over wat korting op Apple watches maar ik durf niet te zeggen of dat landelijk is
Wil graag zo'n ding hebben maar vind de prijs net wat te hoog voor een "gadget", als er een leuk bedrag aan korting vanaf gaat wordt het wel een stukje interessanter
Blijkbaar hebben ze de combinatieproducten (nog) niet aangepast, daar staat de oude prijs nog vermeldt.lhyeung schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:47:
Hier ook op de web,
was €744 nu €899
Prijs verhogingen, eventueel argument "artikel is bij ons niet op voorraad" en natuurlijk zou zomaar je product uitgesloten kunnen zijn van de actie (al kan je dit van te voren wel uitzoeken)Dvyss schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:14:
Misschien een domme vraag, maar wat zou je weerhouden om niet nu al het product te kopen en woensdag het verschil terug te vragen? Je weet dan in ieder geval zeker dat je het gewenste product hebt, en de korting krijg je dus toch wel..
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Of ze hebben mijn Facebook post of mail gelezenmartijnmartijn schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Waarschijnlijk lezen ze bij de MM ook gewoon op Tweakers..

Hij had het over 'wettelijk gezien'Waah schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:59:
[...]
Veel voorkomend misverstand. Je kan gewoon winkelaankopen bij de MM ook retourneren binnen 14 dagen. Met de nieuwe MM clubpas is dit 28 dagen.
Je moet de verpakking dan wel dichtlaten officieel, al ben ik benieuwd hoe moeilijk ze daar over doen...
Maar je kunt dus alvast kopen, verpakking ongeopend laten, woensdag teruggaan en geld terugvragen. Als de korting minder hoog uitvalt of niet bevalt kan je het dan meteen retourneren. (je bent er dan toch)
[ Voor 4% gewijzigd door apis29 op 26-01-2016 14:36 ]
Dat BCC vanavond 18:00 live is klopt blijkbaar:
Bekijk de Tweet van @BCCNL: https://twitter.com/BCCNL/status/691948877969227776?s=09
Bekijk de Tweet van @BCCNL: https://twitter.com/BCCNL/status/691948877969227776?s=09
Ik ben nog niet naar RDAM geweest ga er pas morgen naar toe. Ik hoop dat als de prijs is verhoogd dat ik de BTW korting krijg op het bedrag op mijn factuur van 1999._TP_ schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:44:
[...]
Ik weet niet hoe het in Rotterdam is maar in Den Haag hebben ze de prijs in ieder geval gewoon weer verhoogt naar 2299
Als je via de webshop besteld kan je middels cashback de korting nog iets vergrootten.
Scheelde bij mijn laptop ook aanzienlijk.
En als ze nu raspberry pi's zouden verkopen bij MM wist ik het wel.
Edit: dat doen ze ook zie ik. Had dat nog niet eerder gezien. Misschien omdat ze niet hoog genoeg in de pricewatch komen. Al is mij nog niet duidelijk of de pi meedoet in de btw actie.
Edit2: telefoontje naar de klanten service gedaan: doet niet mee. Media Markt ziet het als moederbord en het valt onder de groep computer accessoires. En die groep doet niet met de actie mee.
Scheelde bij mijn laptop ook aanzienlijk.
En als ze nu raspberry pi's zouden verkopen bij MM wist ik het wel.
Edit: dat doen ze ook zie ik. Had dat nog niet eerder gezien. Misschien omdat ze niet hoog genoeg in de pricewatch komen. Al is mij nog niet duidelijk of de pi meedoet in de btw actie.
Edit2: telefoontje naar de klanten service gedaan: doet niet mee. Media Markt ziet het als moederbord en het valt onder de groep computer accessoires. En die groep doet niet met de actie mee.
[ Voor 51% gewijzigd door DeRooney op 26-01-2016 14:55 ]
Dat krijg je niet. Dat is al vaak hier uitgelegd.HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:39:
[...]
Ik ben nog niet naar RDAM geweest ga er pas morgen naar toe. Ik hoop dat als de prijs is verhoogd dat ik de BTW korting krijg op het bedrag op mijn factuur van 1999.
Ja maar er zijn er genoeg, zo ook ik die dit eerder wel hebben gekregen...dhhdante schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Dat krijg je niet. Dat is al vaak hier uitgelegd.
Klopt maar het hoeft niet zo te zijn. Je kunt hierbij geluk hebben maar strikt genomen hoeven ze dit niet te doen volgens de spelregels.OmeJoyo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:47:
[...]
Ja maar er zijn er genoeg, zo ook ik die dit eerder wel hebben gekregen...
Tja, dat is echt al sinds de eerste BTW-actie zo, hoewel men af en toe nog beweert dat MM geen prijsverhogingen doorvoert voor de actie ben ik er toch echt heilig van overtuigd dat dit wel zo is. Van hun laagste prijsgarantie klopt ook geen hol, maar goed, daar kan ik in de Pricewatch snel genoeg achter komen.Sjah schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:20:
http://www.mediamarkt.nl/...hParams=&path=&query=807c
De 43 incher was gjister nog 664, tjonge...
Heb er afgelopen zondag een Nexus 5X gekocht voor m'n vader, maar natuurlijk in de winkel niet nagedacht over de BTW dagen en men attendeerde me er ook niet op, maar ik zie in de topic-warning dat je het toch terug krijgt als de prijs binnen 2 weken lager wordt. Zou toch weer 70 euro schelen. Jammer dat SSD's en HDD's weer niet meedoen, ik ben ernstig toe aan verse opslag namelijk..
Deze http://www.mediamarkt.nl/...ch-gsn58aw41-1351302.html staat onder andere op het kooplijstje van m'n ouders, "scheelt je toch weer 300 gulden" zeggen ze dan
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Die exclusieve modellen daarvan verhogen ze inderdaad de prijs omdat je deze niet kan vergelijken.
Sjah schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:20:
kuusj98 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Tja, dat is echt al sinds de eerste BTW-actie zo, hoewel men af en toe nog beweert dat MM geen prijsverhogingen doorvoert voor de actie ben ik er toch echt heilig van overtuigd dat dit wel zo is. Van hun laagste prijsgarantie klopt ook geen hol, maar goed, daar kan ik in de Pricewatch snel genoeg achter komen.
Heb er afgelopen zondag een Nexus 5X gekocht voor m'n vader, maar natuurlijk in de winkel niet nagedacht over de BTW dagen en men attendeerde me er ook niet op, maar ik zie in de topic-warning dat je het toch terug krijgt als de prijs binnen 2 weken lager wordt. Zou toch weer 70 euro schelen. Jammer dat SSD's en HDD's weer niet meedoen, ik ben ernstig toe aan verse opslag namelijk..
Deze http://www.mediamarkt.nl/...ch-gsn58aw41-1351302.html staat onder andere op het kooplijstje van m'n ouders, "scheelt je toch weer 300 gulden" zeggen ze dan

is nog veel gekker dus, zie de pic van de link die je post.
initieel lijkt de tv weer 850, echter links onderin dezelfde tv voor 664. Die link is ook aan te klikken. Dus wie schiet wie nu in de voet...
edit: nog een keer klikken geeft weer 664, dan doorklikken 850....

edit: geeft nu 2x 664... zal het aan de koekies liggen? of weer terug aangepast?
[ Voor 4% gewijzigd door Martinus op 26-01-2016 15:07 ]
no comment
Is verse opslag sowieso elders niet voordeliger dan tijdens de btw actie van MM?kuusj98 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Tja, dat is echt al sinds de eerste BTW-actie zo, hoewel men af en toe nog beweert dat MM geen prijsverhogingen doorvoert voor de actie ben ik er toch echt heilig van overtuigd dat dit wel zo is. Van hun laagste prijsgarantie klopt ook geen hol, maar goed, daar kan ik in de Pricewatch snel genoeg achter komen.
SSD's zijn doorgaans wel redelijk normaal geprijsd, maar mochten ze tijden de BTW dagen wel meetellen zou het totaal als het goed is toch (ruim) onder de goedkoopste online-winkel uitkomen. Maar goed, ik kan niet meer dan eens gaan kijken, en BCC gaat sowieso mee in de prijzen dus als er iets niet leverbaar is ga ik daar wel kijken.arjoderoon schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:03:
[...]
Is verse opslag sowieso elders niet voordeliger dan tijdens de btw actie van MM?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Dat is gewoon caching van de site, de huidige prijs in mijn affiliate sitemap is 850 euro.Martinus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:03:
[...]
[...]
[afbeelding]
initieel lijkt de tv weer 850, echter links onderin dezelfde tv voor 664. Die link is ook aan te klikken. Dus wie schiet wie nu in de voet...
kom tot aan bestellen op 664, ook in andere browser... beats me....NotSoSteady schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:07:
[...]
Dat is gewoon caching van de site, de huidige prijs in mijn affiliate sitemap is 850 euro.
no comment
Oke, na wat heen en weer gedoe heb ik uitsluitsel over het beleid van Groningen Westerhaven en Groningen Sontplein, beide winkels gaan geld teruggeven voor online aankopen, ongeacht of ze op voorraad zijn in de winkel.
(Ze zeiden: Anders brengen mensen het terug en willen ze het direct weer meenemen, maar dan met korting dus doen we het maar zo.)
(Ze zeiden: Anders brengen mensen het terug en willen ze het direct weer meenemen, maar dan met korting dus doen we het maar zo.)
Koekje d'r bij?
Je hoeft de verpakking niet dicht te laten, je mag het product gewoon uitpakken en gebruiken. Je moet de verpakking alleen in goede staat laten. M.a.w. niet kapot knippen of scheuren. Dit is overigens niet zozeer een Media Markt regel, maar gewoon de wet op retouren.Waah schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:59:
[...]
Veel voorkomend misverstand. Je kan gewoon winkelaankopen bij de MM ook retourneren binnen 14 dagen. Met de nieuwe MM clubpas is dit 28 dagen.
Maar je kunt dus alvast kopen, verpakking ongeopend laten, woensdag teruggaan en geld terugvragen. Als de korting minder hoog uitvalt of niet bevalt kan je het dan meteen retourneren. (je bent er dan toch)
Het is zelfs zo dat als het niet mogelijk is de verpakking intact te laten bij het openen, dat ze het nog steeds retour moeten nemen zelfs al heb je het doormidden geknipt (bijvoorbeeld bij plastic verpakkingen).
Er is geen wet op retouren. Het is de wet koop op afstand. Daarin is het wettelijk geregeld dat je iets retour kan sturen. Een winkelaankoop valt daar niet onder en heb je geen recht op retour, dan is het de winkelier die je dat als extra service bied.Aiii schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:21:
[...]
Je hoeft de verpakking niet dicht te laten, je mag het product gewoon uitpakken en gebruiken. Je moet de verpakking alleen in goede staat laten. M.a.w. niet kapot knippen of scheuren. Dit is overigens niet zozeer een Media Markt regel, maar gewoon de wet op retouren.
Het is zelfs zo dat als het niet mogelijk is de verpakking intact te laten bij het openen, dat ze het nog steeds retour moeten nemen zelfs al heb je het doormidden geknipt (bijvoorbeeld bij plastic verpakkingen).
Dus: online iets kopen is retourneren een recht. In de winkel iets kopen is retourneren een service.
Hier nu ook weer.Martinus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:03:
[...]
[...]
[afbeelding]
edit: geeft nu 2x 664... zal het aan de koekies liggen? of weer terug aangepast?
De UE48JU7000 had ik ook op het oog, maar die is in de webshop van BCC nu helemaal niet meer terug te vinden. Nog geen antwoord gehad op mijn vraag daarover.Pred! schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:56:
Advies vanuit de winkel of ik woensdag ochtend terug wil komen, want
BCC gaat vanaf morgen (dinsdag) 18:00uur (online) beginnen met de BTW actie en woensdag
ochtend vanaf 09:30 uur in de winkels.
Twijfel alleen nog tussen de UE48JU7000 voor €990.- (na de BTW korting) of de
Sony KD49X8309 ook voor €990,- na de BTW korting.....
Hmm zo heb ik voor een iMac en nog iets anders ooit 10 procent moeten betalen toen ik hem terugwilde doen bij de MM onder het mom van schoonmaak kostenAiii schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:21:
[...]
Je hoeft de verpakking niet dicht te laten, je mag het product gewoon uitpakken en gebruiken. Je moet de verpakking alleen in goede staat laten. M.a.w. niet kapot knippen of scheuren. Dit is overigens niet zozeer een Media Markt regel, maar gewoon de wet op retouren.
Een domme vraag is het niet, wel een overbodige.Dvyss schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:14:
Daarnaast, je weet niet of, en hoeveel het product werkelijk in prijs gaat zakken.
Het kan zomaar zo zijn dat de pre-btw prijs bij de actie hoger ligt dan nu, en daardoor je voordeel nihil zal zijn.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ik heb het artikel maar online besteld en ga morgenavond wel geld retour vragen. Zo niet, bestel ik hem opnieuw, indien nog voorradig en anders retour.
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Top infoohnotheydidnt schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:17:
Oke, na wat heen en weer gedoe heb ik uitsluitsel over het beleid van Groningen Westerhaven en Groningen Sontplein, beide winkels gaan geld teruggeven voor online aankopen, ongeacht of ze op voorraad zijn in de winkel.
De MM heeft ook nog een outletpage ik weet niet of die morgen meegaan met de BTW aktie.
Als t je niet uitmaakt of de doos is opengeweest is dit miss nog een koopje.
https://outlet.mediamarkt...ry&path=68_87_1110&page=3
Outlet doet niet mee als je gelezen hebt....alki schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:05:
De MM heeft ook nog een outletpage ik weet niet of die morgen meegaan met de BTW aktie.
Anoniem: 439180
Zal, in de tijd dat de winkels zijn gesloten (27 januari tussen 17.00 - 18.00 uur) de winkelprijzen worden verhoogd zodat wij allemaal in de maling worden genomen?
Ik vrees van wel!!
Ik vrees van wel!!
Heb jij wel gelezen?Tadango schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:08:
[...]
Outlet doet niet mee als je gelezen hebt....
Doen producten in de Media Markt Outlet ook mee?
Ja, de BTW-actie geldt ook op artikelen binnen https://outlet.mediamarkt.nl/. Actievoorwaarden blijven van toepassing.
In eerste instantie stond er dat de outlet niet mee deed...alki schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:11:
[...]
Heb jij wel gelezen?
Ja, de BTW-actie geldt ook op artikelen binnen https://outlet.mediamarkt.nl/. Actievoorwaarden blijven van toepassing.
Mmh... Hebben ze dat opeens aangepast? Moet niet gekker worden.... Straks verhogen ze de prijzen ook niet
In de winkel nog steeds 664 ... en 50W807C idd 849. 43W756C 599 ... 43W805C 639. Staat vol met dozen nuSjah schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:20:
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 26-01-2016 16:39 ]
Wat kost de 910 OLED?apis29 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:32:
[...]
In de winkel nog steeds 664 ... en 50W807C idd 849. 43W756C 599 ... 43W805C 639. Staat vol met dozen nu, twee 55 950V OLEDs in het gangpad. De 910 prominent opgesteld, ziet er om te kwijlen uit
(met het demo filmpje).
alki schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:11:
Heb jij wel gelezen?
msmilde schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:12:
In eerste instantie stond er dat de outlet niet mee deed...
offtopic:
Laatstgenoemde kan ik bevestigen; rond 11:45 uur vandaag stond er inderdaad dat alleen de reguliere webshop meedeed en dat de outlet uitgesloten was.
Laatstgenoemde kan ik bevestigen; rond 11:45 uur vandaag stond er inderdaad dat alleen de reguliere webshop meedeed en dat de outlet uitgesloten was.
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Heb ze vandaag ook het hemd van 't lijf gevraagd in Groningen en kwam inderdaad op dezelfde conclusie uit. Ze moesten wel om me lachen "je hebt je er lekker fanatiek in verdiept!".ohnotheydidnt schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:17:
Zojuist artikel besteld, nu niet meer online op voorraad. Krijg ik dan wel of niet het verschil gecompenseerd?
Anoniem: 495601
Ik wou net zeggen bij mij staat ie nog wel voor 664,-?!Martinus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:03:
[...]
[...]
[afbeelding]
Ik heb gevraagd aan MM den haag of je geld terug krijgt als je vandaag ONLINE besteld en morgen in de winkel/mediamarkt (van den haag) het verschil haalt. Antwoord was dat dit gewoon mogelijk is. Product hoeft niet op voorraad te zijn en ik heb zelfs twee managers erbij gehaald. Beiden zeiden dat het mogelijk is.
Grappig, wij stelden dezelfde vraag in MM DH (Grote Markt) en wij kregen te horen dat dat niet kon, "MM online is een ander bedrijf".tottianovic schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:59:
Ik heb gevraagd aan MM den haag of je geld terug krijgt als je vandaag ONLINE besteld en morgen in de winkel/mediamarkt (van den haag) het verschil haalt. Antwoord was dat dit gewoon mogelijk is. Product hoeft niet op voorraad te zijn en ik heb zelfs twee managers erbij gehaald. Beiden zeiden dat het mogelijk is.
Nederlands is makkelijker als je denkt
Dit zei de telefonische klantenservice ook. Ik snap er geen snars van.SeatRider schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:02:
[...]
Grappig, wij stelden dezelfde vraag in MM DH (Grote Markt) en wij kregen te horen dat dat niet kon, "MM online is een ander bedrijf".

Ik was ook bij grote markt geweest. Ja super vaag joh. Ik was bij de service balie geweest net bij de ingang en zij wisten het ook niet zeker. Ze belde eerst naar "Jennifer" (manager?). Die zei dat het gewoon mogelijk was. En daarna kwamen er nog twee managers en die zeiden dat het gewoon mogelijk is omdat daar afspraken over zijn gemaakt. Ik vroeg of ze op papier dat willen vastleggen met handtekening erbij zodat ik het verschil morgen kan halen maar dat wilde de beste meneer niet. Maar goed. Ik twijfel nog steeds om online te bestellen.SeatRider schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:02:
[...]
Grappig, wij stelden dezelfde vraag in MM DH (Grote Markt) en wij kregen te horen dat dat niet kon, "MM online is een ander bedrijf".
Ik heb net bij bcc een product in mijn winkelwagen geplaatst lijkt erop dat de btw actie al is ingegaan. Alleen ben er nog niet helemaal zeker van. Van €325 naar € 280 in de winkelwagen. Lijkt niet helemaal de korting te pakken
In Rotterdam de Corner staat de 910 voor 1999eu. Die prijs staat op een speciaal bordje.
vice versa en weer terug
Ja klopt, ik hoop dat het ook morgen zo blijft. Dan kan ik namelijk de korting krijgen op de 1999, waarbij de prijs voor deze 55 inch oled neerkomt op ongeveer 1650. Wel een leuke prijs voor deze tv.Brumax schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:13:
In Rotterdam de Corner staat de 910 voor 1999eu. Die prijs staat op een speciaal bordje.
Ik probeer nu al letterlijk 3 kwartier te bellen naar Mediamarkt Arnhem maar kom er niet door. Ze zijn (nu al) lekker voorbereid op de drukte... (en van die continue loop van de eerste minuut van 'Hold the line' word je ook niet vrolijker
)
Anyway, ik heb dus ook maar vast (voor het volle bedrag) via de webshop een camera besteld om deze af te halen in Arnhem. Deze wil ik uiteraard met het ophalen meteen de BTW korting laten verrekenen.
Nu wil ik ze bereiken of ik deze niet nu of morgenvroeg al kan komen afhalen, en of ze dan al de BTW willen verrekenen, maar krijg ze dus niet te pakken (en het ritje maken kost me 2 uur, als het voor niets zou zijn zou toch wel zonde zijn...).
Wat denken jullie, maak ik een kans?

Anyway, ik heb dus ook maar vast (voor het volle bedrag) via de webshop een camera besteld om deze af te halen in Arnhem. Deze wil ik uiteraard met het ophalen meteen de BTW korting laten verrekenen.
Nu wil ik ze bereiken of ik deze niet nu of morgenvroeg al kan komen afhalen, en of ze dan al de BTW willen verrekenen, maar krijg ze dus niet te pakken (en het ritje maken kost me 2 uur, als het voor niets zou zijn zou toch wel zonde zijn...).
[ Voor 7% gewijzigd door CeeDeeS op 26-01-2016 17:34 ]
Gaan ze voor 99% zekerheid niet doen.. Voor die overige 1% lekker aan de lijn blijven hangen 😉CeeDeeS schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:29:
Ik probeer nu al letterlijk 3 kwartier te bellen naar Mediamarkt Arnhem maar kom er niet door. Ze zijn (nu al) lekker voorbereid op de drukte... (en van die continue loop van de eerste minuut van 'Hold the line' word je ook niet vrolijker)
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
net online bij de BCC besteld met BTW korting. Geen issues met drukte en morgen geleverd.
Wat: HP Spectre x360 8/256Gb. :-)
Wat: HP Spectre x360 8/256Gb. :-)
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Gechecked via pricewatch en idd stuk duurder
Experience is what you get when you don't get what you want.....
In mm Rotterdam centrum kan je t online verschil ook niet ophalen, vroeg of t mogelijk was om online te bestellen en morgen de korting te halen maar nee. Mag niet, ging om ene asus laptop, want gister lag die er nog in de winkel (2 naast elkaar) maar vandaag niet meer
NS FC: SW 2742 0448 8213
Oh ja, je kunt dus NIET tijdens de actie online bestellen in in de winkel ophalen. Na de actie kan dat natuurlijk wel weer. Dat zeiden ze ook in de winkel vandaag.
Koekje d'r bij?
Tegen mij in Den Haag zeiden ze van wel.Musta schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:52:
In mm Rotterdam centrum kan je t online verschil ook niet ophalen, vroeg of t mogelijk was om online te bestellen en morgen de korting te halen maar nee. Mag niet, ging om ene asus laptop, want gister lag die er nog in de winkel (2 naast elkaar) maar vandaag niet meer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.