Ja, Mediamarkt is momenteel erg druk bepaalde producten te laten verdwijnen. Wat ik zelf doe is het gewoon even in een winkel proberen.Unicron schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:39:
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een Asus EeeBook X205TA, maar kan deze nu niet meer vinden op de site van de MediaMarkt. EOL? Ik wilde deze eigenlijk kopen tijdens de BTW vrije dagen
Geldt dit ook voor Marantz? Ben wel geïnteresseerd in na6005avec_style schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:22:
Ik was gisteren in de mediamarkt van Amsterdam en de verkoper bevestigde dat er een btw actie is in week 4.
Ik weet dat Apple producten meestal uitgesloten zijn, maar hij vertelde mij dat dat ook geldt voor Sony, Sonos en Helios. Ik denk dat het een verkooptrucje was zodat hij mij kon overhalen om het product meteen te kopen (want ik twijfelde tussen deze merken bij het aanschaffen van een surround sound system )
Weten jullie of deze merken de vorige jaren uitgesloten waren?
Ik heb momenteel ook weinig hoop, de 755c heb ik ook op het oog. Gisteren niet kunnen kopen, want hij was uitverkocht. Verkoper zei wel dat er woensdag weer 10 bij zouden komen (Arnhem). Mocht er een btw actie komen, dan kon ik met de bon terugkomen volgens de verkoper. Echter, ik vraag me af of er dan nog voorraad is..FunkyBro schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:31:
Volgens mij heb ik hem net op tijd besteld..
"Product tijdelijk niet op voorraad": http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w755c-1374098.html
Alleen geeft dat weinig hoop op korting tijdens de btw-dagen
Verder zag ik ook de PANASONIC TX-50CS630E voor 649,- staan. Voor die prijs zeker al interessant. Vandaag is de tv jammer genoeg verhoogd naar 799 euro.
Anoniem: 120284
Heb je dat ding al geprobeerd? Die Marantz NA serie werkt uitermate vervelend en voor hetzelfde geldt kun je ook een complete HTPC kopen waar je veel meer mee kunt.Worsteneter schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:58:
[...]
Geldt dit ook voor Marantz? Ben wel geïnteresseerd in na6005
Hier staat een NA7004, maar oh wat zonde van het geld...
Nee?Anoniem: 120284 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:09:
[...]
Heb je dat ding al geprobeerd? Die Marantz NA serie werkt uitermate vervelend en voor hetzelfde geldt kun je ook een complete HTPC kopen waar je veel meer mee kunt.
Hier staat een NA7004, maar oh wat zonde van het geld...
Maar hij is perfect voor mijn eisen: spotify connect, streamen van pc en nas in 24 bit, USB ingang, goede DAC chip, mogelijkheid via Wifi te werken indien er geen netwerkkabel voorhand is en hij past perfect bij mijn PM6005.
Wat vind jij er vervelend aan dan?
Btw actie gaat niet meer door dit jaar. Dit is officeel bepaald helaas. Ik vind dit heel erg jammer! Dan maar een laptop kopen bij de bcc zonder korting!
Bron?tottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:52:
Btw actie gaat niet meer door dit jaar. Dit is officeel bepaald helaas. Ik vind dit heel erg jammer! Dan maar een laptop kopen bij de bcc zonder korting!
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Uitermate trage interface, het display geeft slechts 3 regels weer en ook nog zeer smal; het scrolled vaak niet horizontaal. Soms wordt de stabiliteit slechter na een firmware update (wat ook al eindeloos duurt).Worsteneter schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:13:
[...]
Nee?
Maar hij is perfect voor mijn eisen: spotify connect, streamen van pc en nas in 24 bit, USB ingang, goede DAC chip, mogelijkheid via Wifi te werken indien er geen netwerkkabel voorhand is en hij past perfect bij mijn PM6005.
Wat vind jij er vervelend aan dan?
Van radiostreams pakt hij soms de lage kwaliteit stream pakt; je moet dan echt moeite doen om de stream met hogere bitrate te krijgen. Tijdens het afspelen van een radiostream geeft de Logitech Squeezebox in de keuken nog meer informatie op z'n display weer dan die Marantz.
Los daarvan (kan Marantz natuurlijk niks aan doen) is dat DAP(+) een beetje een wassen neus; ontvangst is zeer slecht (hier).
De DAC is wel prima ja. Beter dan van de CD speler uit dezelfde serie.
Vanaf een PC muziek er naartoe sturen werkt ook wel. Maar dat betekend dat je ook nog een PC hebt die aan staat, dus kun je die twee net zo goed samenvoegen; voor het geld hoef je het niet te laten.
Als je al die minpunten wegstreept, heb je 500 euro betaald voor een goede DAC. Woopdiedoo! Voor datzelfde geld kun je ook een volledige home-server bouwen in 19" kast en die digitaal aan je versterker hangen die waarschijnlijk ook al een prima DAC heeft.
Let wel; dat is een NA7004. Geen idee of de NA6005 anders / beter / nieuwer / ouder / slechter is.
De PM staat er hier altijd open voor aanvullende vragen
[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 17-01-2016 18:58 ]
Voor (technische) discussie over producten of aankoopadvies hebben we andere forums. Hier svp niet verder daarover.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vandaag in de winkel werd deze nog bevestigd. Zonder bron of bewijs geloof ik er niets vantottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:52:
Zolang hier niet staat dat het niet door gaat geloof ik het ook niet! (Op moment van schrijven staat er nog gewoon "houd deze pagina in de gaten".)
Ja maar daar kunnen ze ook prima opeens in september oid een actie gaan plaatsen. Die pagina zegt 0,0 over de actie in Jan.Jerrythafast schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:10:
Zolang hier niet staat dat het niet door gaat geloof ik het ook niet! (Op moment van schrijven staat er nog gewoon "houd deze pagina in de gaten".)
Wel bijzonder dat ze dan extra promoters gaan inhuren voor de maand januariTadango schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:12:
[...]
Ja maar daar kunnen ze ook prima opeens in september oid een actie gaan plaatsen. Die pagina zegt 0,0 over de actie in Jan.
Vorige week liet ik een link zien dat er vacatures waren vanwege de btw-actie van Mediamarkt. Staat ergens in dit topic, kon het zelf niet zo snel vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door Nostordici op 17-01-2016 19:30 ]
Wat denk je dat er gebeurt als ze een half jaar van tevoren aankondigen dat er een BTW-korting aankomt? Dan zijn er vermoedelijk veel mensen die hun aankoop met een half jaar uitstellen. Dat is niet zo goed voor de omzet, dus ze zullen alleen heel kort voor aanvang deze pagina aanpassen.Jerrythafast schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:10:
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Zolang er genoeg van de uitstellers toch van plan waren elders te kopen kan dat nog wel uit wellicht.
Eind maart komt me veel beter uit eigenlijk. Uit stellen tot dan zou super zijn
Mij komt NU beter uit
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Tuurlijk gaat het door,en mochten ze een product niet hebben ga gewoon naar BCC.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik werk daar zelf. Het gaat niet door believe me. Vacatures voor eind januari is inderdaad een feit maar dat komt doordat we iets moeten promoten wat eind februari uit zal komen, en daar mag ik niet veel over vertellen.
Vorig jaar deed Sonos wel mee. Ik heb toen een playbar aangeschaft. Kort daarna in maart/april zijn alle Sonos producten flink omhoog gegaan vanwege de slechte EUR/USD koers. Had toen een playbar voor 575 euro! De jaren daarvoor deed Sonos ook een paar keer niet mee..
Vandaag in ehv toch maar de w805c gekocht. Heb een aantekening op m'n bon voor de btw actie van de medewerker.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Wat voor aantekening? Wat staat er exact op? "Deze meneer mag korting claimen mocht er btw vrije dagen zijn"? Of iets anders?Kuhr89 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:42:
Vandaag in ehv toch maar de w805c gekocht. Heb een aantekening op m'n bon voor de btw actie van de medewerker.
Anoniem: 697044
Vreemd, dit spreekt namelijk alles tegen wat hierboven is genoemd.. Dus lijkt me sterk dat t niet doorgaat.tottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:14:
Ik werk daar zelf. Het gaat niet door believe me. Vacatures voor eind januari is inderdaad een feit maar dat komt doordat we iets moeten promoten wat eind februari uit zal komen, en daar mag ik niet veel over vertellen.
Op die pagina waar mensen werden geworven stond toch ook expliciet dat het voor de BTW-actie was
Medewerker vertelde me vandaag dat die actie er inderdaad komt de 27e. Deed even of zijn neus bloede maar gaf al snel toe. Kon alleen geen garantie geven over de deelname van bepaalde producten.
Je werkt daar toch? Dan zou je het moeten weten.Iedergeval in breda doen ze gewoon mee de 27e.Anders product retour geen probleem.tottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
[...]
Wat voor aantekening? Wat staat er exact op? "Deze meneer mag korting claimen mocht er btw vrije dagen zijn"? Of iets anders?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
*knip* laat dat soort posts svp achterwege
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 17-01-2016 22:12 ]
Exact dat. Vandaag een product gekocht en nagevraagd aan de kassa of ik later de BTW terug kon krijgen wanneer de actie er is. De vrouw achter de kassa was heel erg verwonderd dat ik uberhaupt wist dat die actie eraan kwam. Toen ik vervolgens de datum en dag vertelde gaf ze er ook aan toe dat het inderdaad dan mogelijk is de BTW van het gekochte product terug te krijgen. Bij deze door de cassiere gewoon confirmed.Tadango schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:57:
Medewerker vertelde me vandaag dat die actie er inderdaad komt de 27e. Deed even of zijn neus bloede maar gaf al snel toe. Kon alleen geen garantie geven over de deelname van bepaalde producten.
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Gisteren vertelde een medewerker van de Mediamarkt A'dam centrum dat de btw actie op woensdag 27 januari wordt gehouden. Helaas geldt de btw niet op alles.Stiekem hoop ik dat ik kan profiteren van een 17% korting op mijn nieuwe ultra-hd tv!
Natuurlijk vertelt een MM marketing manager hier dat er geen btw-actie komt. Gelukkig praten andere medwerkers wel
Gigabyte EP43-U3DL - E7500@3,3Ghz - OCZ Reaper 4Gb DDR2-6400 - Club3D HD4770 - Samsung Spinpoint F3 500GB
Ik begreep dat er een tiental Macbook Pro Retina's CTO speciaal binnen zouden komen voor de BTW-dagen toen ik gisteren hier naar vroeg in een vestiging.
Nu is het leuke hieraan natuurlijk wat kan ik hieruit afleiden? Komen ze binnen omdat Apple Macbooks weer meedoen dit jaar? Komen ze binnen als "goedmakertje" om goedkoop aan te bieden omdat Apple Macbooks juist niet meedoen? Dat er bijvoorbeeld enkel een paar CTO's meedoen?
Nu is het leuke hieraan natuurlijk wat kan ik hieruit afleiden? Komen ze binnen omdat Apple Macbooks weer meedoen dit jaar? Komen ze binnen als "goedmakertje" om goedkoop aan te bieden omdat Apple Macbooks juist niet meedoen? Dat er bijvoorbeeld enkel een paar CTO's meedoen?
Klinkt inderdaad als een actie 'nu met gratis geheugen upgrade' o.i.d. maar verder wel de normale prijzen hanteren.nooberke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:31:
Ik begreep dat er een tiental Macbook Pro Retina's CTO speciaal binnen zouden komen voor de BTW-dagen toen ik gisteren hier naar vroeg in een vestiging.
Ik hoop dat tottianovic er naast zit en de btw dagen gewoon doorgaan zodat ik nog wat Sonos producten kan hamsteren
Volgens mij was het een Pro Retina voor €1300, iemand liet ook een screenshot van de website zien maar kan hem daar nu niet meer vinden. Alleen een veel duurdere CTO?sww89 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:35:
[...]
Klinkt inderdaad als een actie 'nu met gratis geheugen upgrade' o.i.d. maar verder wel de normale prijzen hanteren.
Ik hoop dat tottianovic er naast zit en de btw dagen gewoon doorgaan zodat ik nog wat Sonos producten kan hamsteren
http://www.mediamarkt.nl/...-display-cto-1423304.html
Alhoewel...1569/1.21=€1297, en aangezien er ook een paar euro thuiskopie heffing in de prijs verwerkt zit...en hij staat nu natuurlijks veels te duur
Dat de BTW dagen doorgaan kan je wel vanuit gaan, ik dacht echter wel dat Sonos voorgaande jaren uitgezonderd was en enkel bij enkele filialen meedeed

lees de topicwaarschuwing
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 18-01-2016 11:08 ]
Als de actie is gestart haal ik mooi een PS4, zit er allang op te wachten.
Add me op Stadia: Gloogle
Consoles zijn naar mijn weten ieder jaar uitgesloten geweest, sorryPukson schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:24:
Als de actie is gestart haal ik mooi een PS4, zit er allang op te wachten.
Dit zijn van die dingetjes die dus per, eerdergenoemd, cluster ingekocht worden.nooberke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:31:
Anoniem: 727033
Ik ben van plan, om niet in de drukte te moeten staan + het feit dat hij vrij populair is, deze week al een G7x te halen. Kan ik dan volgende week inderdaad terug gaan met enkel de bon om het verschil terug te vragen of beter alles dicht laten tot volgende week en de camera weer meenemen?
Je hebt immers 2 weken de tijd om een artikel te retourneren, dus ik ga er van uit dat ze ook wel enkel het verschil terug geven?
Je hebt immers 2 weken de tijd om een artikel te retourneren, dus ik ga er van uit dat ze ook wel enkel het verschil terug geven?
Dicht laten is veiliger. In theorie moet je met de bon het verschil terug kunnen krijgen maar dat is geen garantie. De medewerker bij de service balie kan moeilijk gaan doen.
Ik heb inmiddels van een mederwerker vernomen dat je i.v.m. laagste prijsgarantie het verschil terug krijgt. Echter zal ik inderdaad het zekere voor het onzekere nemenTadango schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:10:
Dicht laten is veiliger. In theorie moet je met de bon het verschil terug kunnen krijgen maar dat is geen garantie. De medewerker bij de service balie kan moeilijk gaan doen.
mmm, balen, want dat idee had ik namelijk ook.nooberke schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:26:
[...]
Consoles zijn naar mijn weten ieder jaar uitgesloten geweest, sorry
Heb gisteren de Nikon D5500 met de 18-105mm kit lens gekocht. Heb het nog met de betalen in 10 termijnen gecombineerd, en tevens ook de €50,00 cashback. De cashback loopt tot en met 27 januari. Dus precies 1 dag voordat de BTW-begint.
Voor mensen die een Nikon willen aanschaffen, adviseer ik dat voor of op 27 januari te doen. Voor de extra €50,00 cashback. En hopen dat de Nikons meedoen
.
Voor mensen die een Nikon willen aanschaffen, adviseer ik dat voor of op 27 januari te doen. Voor de extra €50,00 cashback. En hopen dat de Nikons meedoen
PSN/XBL: DarkTaufu
Tjiwa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:44:
Heb gisteren de Nikon D5500 met de 18-105mm kit lens gekocht. Heb het nog met de betalen in 10 termijnen gecombineerd, en tevens ook de €50,00 cashback. De cashback loopt tot en met 27 januari. Dus precies 1 dag voordat de BTW-begint.
Voor mensen die een Nikon willen aanschaffen, adviseer ik dat voor of op 27 januari te doen. Voor de extra €50,00 cashback. En hopen dat de Nikons meedoen.
Kortom: de eerste BTW-actie-dag is te laat voor de cashback. En ik weet niet of je een nieuwe factuur krijgt als je de 27e teruggaat. Als daar een nieuw factuurnummer op staat en de oude is ingetrokken dan zou in theorie je cashback-aanvraag ongeldig kunnen zijn. Kan best zijn dat het prima lukt allemaal, maar is iets om erbij in het achterhoofd te houden.De actieperiode loopt van 1 november 2015 tot en met 26 januari 2016.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Maar hoe moet ik mij dat voorstellen. Je koopt nu iets. Je gaat tijdens de actie terug naar de winkel met je bonnetje en je krijgt alsnog de korting?? En geldt dit ook voor webaankopen?
Uiteraard stuur je nooit de originele factuur op (deze heb je nodig voor garantie).coyote1980 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:58:
[...]
[...]
Kortom: de eerste BTW-actie-dag is te laat voor de cashback. En ik weet niet of je een nieuwe factuur krijgt als je de 27e teruggaat. Als daar een nieuw factuurnummer op staat en de oude is ingetrokken dan zou in theorie je cashback-aanvraag ongeldig kunnen zijn. Kan best zijn dat het prima lukt allemaal, maar is iets om erbij in het achterhoofd te houden.
Je maakt dus even een scan/kopie voor de cashback voordat je terug gaat naar de winkel
What you see is always what you get.
Lees eens dit topic.... Vermoedelijk niet bij een web aankoop dus. Bij een andere winkel dan waar je het kocht kan ook lastig zijn.echtp schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:03:
Maar hoe moet ik mij dat voorstellen. Je koopt nu iets. Je gaat tijdens de actie terug naar de winkel met je bonnetje en je krijgt alsnog de korting?? En geldt dit ook voor webaankopen?
Ja maar je hebt de originele bon niet meer. Je zou dus ook een set kunnen kopen, cashback aanvragen en alles terug brengen naar de winkel. Lijkt me dat daar toch iets voor geregeld is zodat dat niet kan? Originele bon opsturen oid?ITsEZ schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:08:
[...]
Uiteraard stuur je nooit de originele factuur op (deze heb je nodig voor garantie).
Je maakt dus even een scan/kopie voor de cashback voordat je terug gaat naar de winkel
De Nikon website zegt hier dit over:Tadango schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:10:
[...]
Ja maar je hebt de originele bon niet meer. Je zou dus ook een set kunnen kopen, cashback aanvragen en alles terug brengen naar de winkel. Lijkt me dat daar toch iets voor geregeld is zodat dat niet kan? Originele bon opsturen oid?
In principe doe je geen van deze dingen en zou je cashback gewoon geldig moeten zijn. Dat je een lagere prijs krijgt van de mediamarkt heeft de cashback in principe natuurlijk niks mee te maken, je hebt het product immers wel op deze datum aangeschaft.15. Producten die in het kader van retournering bij internet-aankopen zijn teruggestuurd of door de handel uit coulance zijn teruggenomen, komen niet in aanmerking voor deelname aan de actie. Hebt u uw aanvraag echter al ingediend, dan dient u het bedrag volledig en zonder aftrek aan Nikon terug te storten.
What you see is always what you get.
Ik zou er niet te veel vanuit gaan dat dit je gaat lukken. Dit dacht ik vorig jaar ook namelijk, ik een tv gekocht voor de btw actie, toen de btw actie begon was de tv 300-400 euro duurder waardoor ik in plaats van het verwachtte bedrag slechts 50 euro terug kreeg o.i.d.SmokingAces schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:11:
[...]
Exact dat. Vandaag een product gekocht en nagevraagd aan de kassa of ik later de BTW terug kon krijgen wanneer de actie er is. De vrouw achter de kassa was heel erg verwonderd dat ik uberhaupt wist dat die actie eraan kwam. Toen ik vervolgens de datum en dag vertelde gaf ze er ook aan toe dat het inderdaad dan mogelijk is de BTW van het gekochte product terug te krijgen. Bij deze door de cassiere gewoon confirmed.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Oeh... Dat is wel een smerige truc...miicker schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:22:
[...]
Ik zou er niet te veel vanuit gaan dat dit je gaat lukken. Dit dacht ik vorig jaar ook namelijk, ik een tv gekocht voor de btw actie, toen de btw actie begon was de tv 300-400 euro duurder waardoor ik in plaats van het verwachtte bedrag slechts 50 euro terug kreeg o.i.d.
Ik denk alleen niet dat ze bij een headset van €70,- de er enkele tientallen euro's op zullen gooien.
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Waarschijnlijk valt je headset onder computer accessoires of onder gaming en die zijn beide uitgezonderdSmokingAces schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:23:
[...]
Oeh... Dat is wel een smerige truc...
Ik denk alleen niet dat ze bij een headset van €70,- de er enkele tientallen euro's op zullen gooien.
Sommige modellen zijn lang in een aanbieding voor de actie. Als de btw actie begint worden alle andere actie prijzen terug gezet naar de 'normale' prijzen. Jij had dus pech. Ik reken altijd btw vrij tov de advies prijs. Over de advies prijs gaan ze eigenlijk nooit. Kijk ook naar de pricewatch en het prijs verloop. Als deze de afgelopen 6 maanden gelijk is gebleven is de kans erg klein dat deze 'omhoog' gaat voor de btw actie.miicker schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:22:
[...]
Ik zou er niet te veel vanuit gaan dat dit je gaat lukken. Dit dacht ik vorig jaar ook namelijk, ik een tv gekocht voor de btw actie, toen de btw actie begon was de tv 300-400 euro duurder waardoor ik in plaats van het verwachtte bedrag slechts 50 euro terug kreeg o.i.d.
Een garantie heb je nooit, dat zegt elke verkoper ook. Alleen het verschil kan je zeker terug krijgen maar hoe hoog het verschil is weet je niet.
Ik had al gezien dat computer accessoires zijn uitgezonderd. Maar geldt dat ook voor monitoren?
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
ik zat te kijken voor inboedel.
nu was mijn ook gevallen op de SAMSUNG RB29FERNCSA/EF.
Hier zit ook nog 50 cashback op... maar geen één mediamarkt heeft deze op voorraad
Hier zit ook nog 50 cashback op... maar geen één mediamarkt heeft deze op voorraad
Excuses, Ik bedoel uiteraard 26 januaricoyote1980 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:58:
[...]
[...]
Kortom: de eerste BTW-actie-dag is te laat voor de cashback. En ik weet niet of je een nieuwe factuur krijgt als je de 27e teruggaat. Als daar een nieuw factuurnummer op staat en de oude is ingetrokken dan zou in theorie je cashback-aanvraag ongeldig kunnen zijn. Kan best zijn dat het prima lukt allemaal, maar is iets om erbij in het achterhoofd te houden.
Maar ik heb de cashback vandaag al aangevraagd, en ik neem aan dat het binnen enkele dagen goedgekeurd gaat worden. Ik zou eigenlijk ongeacht het wel of niet aan de BTW actie mee doet, deze aankoop doen, maar heb het echter zo getimed om hopelijk een extra voordeel er uit te halen.
je kan die het beste online halen als je hem nog wiltAggressor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:26:
ik zat te kijken voor inboedel.
Online bestellen heeft pas nut vanaf 27 januari aangezien online aankopen zijn uitgezonderd om achteraf de btw te vragen bij een offline vestiging?cangri schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:16:
[...]
je kan die het beste online halen als je hem nog wiltheb hem ook online besteld
Edit: hmmm ja, zie inderdaad dat het een algemene vraag is
[ Voor 9% gewijzigd door Exor op 18-01-2016 18:29 ]
ik betwijfel of deze nog steeds deze prijs zou hebben tijdens de btw actieExor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:23:
[...]
Online bestellen heeft pas nut vanaf 27 januari aangezien online aankopen zijn uitgezonderd om achteraf de btw te vragen bij een offline vestiging?

beetje offtopic..cangri schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:26:
[...]
ik betwijfel of deze nog steeds deze prijs zou hebben tijdens de btw actie![]()
![]()
![]()
neem geen risico voor 60/70 euro
maar deze is overal rond dezelfde prijs...
Nee, vrijwel altijd moet je een stukje (barcode/serienummer) uit de doos meesturen. En terugbrengen wordt dan moeilijk.Tadango schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:10:
[...]
Ja maar je hebt de originele bon niet meer. Je zou dus ook een set kunnen kopen, cashback aanvragen en alles terug brengen naar de winkel. Lijkt me dat daar toch iets voor geregeld is zodat dat niet kan? Originele bon opsturen oid?
Foto van de barcode is over het algemeen voldoende.jobr schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:41:
[...]
Nee, vrijwel altijd moet je een stukje (barcode/serienummer) uit de doos meesturen. En terugbrengen wordt dan moeilijk.
offtopicAggressor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:37:
[...]
beetje offtopic..
maar deze is overal rond dezelfde prijs...
ja omdat die bij wehkamp nu zo goedkoop is
Wat is wijsheid... Eind mei/begin juni trekken wij onze nieuwbouwwoning in en daar hoort ook een nieuwe TV bij. Mijn oog is gevallen op de Sony Bravia KDL-50W755C. Is het verstandig om die aan te schaffen tijdens de BTW vrije dagen of kan ik beter wachten tot eind mei/begin juni voor het aanschaffen van de tv?
Dat is natuurlijk nogal persoonlijk. Als je doelt op de vraag of de tv tegen die tijd goedkoper/duurder is of überhaupt nog te verkrijgen, dat kan niemand zeggen.. Blijft waarschijnlijk nog wel geruime tijd in het assortiment (tv's van 2014 worden nu ook nog aangeboden, deze komt uit 2015) en de prijs zal vast nog wel ietsje dalen aangezien UHD tv's de boventoon gaan voeren (verwachting natuurlijk).Sunri5e schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:46:
Wat is wijsheid... Eind mei/begin juni trekken wij onze nieuwbouwwoning in en daar hoort ook een nieuwe TV bij. Mijn oog is gevallen op de Sony Bravia KDL-50W755C. Is het verstandig om die aan te schaffen tijdens de BTW vrije dagen of kan ik beter wachten tot eind mei/begin juni voor het aanschaffen van de tv?
Uiteindelijk doen we allemaal maar wat
Je gaat geen geld terug krijgen aangezien je gefinancierd hebt.. Staat ergens in je contract volgens mij..Tjiwa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:44:
Voor mensen die een Nikon willen aanschaffen, adviseer ik dat voor of op 27 januari te doen. Voor de extra €50,00 cashback. En hopen dat de Nikons meedoen.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Zeker? Goed dat je het zegt. Wel gek trouwens, zou los moeten staan van elkaar.Schizo007nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:04:
[...]
Je gaat geen geld terug krijgen aangezien je gefinancierd hebt.. Staat ergens in je contract volgens mij..
*knip* Als jij daar werkt riskeer je sowieso je baan met het delen van bedrijfsinformatie, staat in je contract en personeelsgids.tottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:14:
[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 18-01-2016 21:29 ]
In principe ben je nog geen eigenaar van het product want je hebt het nog niet afbetaald.. Anderzijds heb geen recht op geld terug omdat je het niet meteen betaald hebt maar Satander schiet je een bedrag voor, hooguit een mindering op je maandelijkse bedrag/financieringsaanvraag zou redelijk moeten zijn maar volgens mij gaat dat niet.. Echter zal dit wel in het financieringscontract staat dus lees de kleine lettertjes eens doorTadango schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:06:
[...]
Zeker? Goed dat je het zegt. Wel gek trouwens, zou los moeten staan van elkaar.
Volgens mij is het wel je eigendom als het een lenen van een 3e partij betreft. Deze schiet het bedrag voor, dus betaald de MM. Jij hebt simpelweg een financiële overeenkomst met de partij. Zie het als een hypotheek op een huis met alleen aflossing. Het huis is je eigendom.Schizo007nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:11:
[...]
In principe ben je nog geen eigenaar van het product want je hebt het nog niet afbetaald.. Anderzijds heb geen recht op geld terug omdat je het niet meteen betaald hebt maar Satander schiet je een bedrag voor, hooguit een mindering op je maandelijkse bedrag/financieringsaanvraag zou redelijk moeten zijn maar volgens mij gaat dat niet.. Echter zal dit wel in het financieringscontract staat dus lees de kleine lettertjes eens door
Zou je geen cadeaubonnen krijgen? Zo gaat het normaliter als een gefinancierd product bijvoorbeeld niet gerepareerd kan wordenSchizo007nl schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:04:
[...]
Je gaat geen geld terug krijgen aangezien je gefinancierd hebt.. Staat ergens in je contract volgens mij..
Ow ik ga even de kleine lettertjes lezen. Alhoewel ik maar 449€ gefinancierd heb, en 400€ contant.
Lijkt mij juist logischer om wel het verschil terug te geven. Dan kan het financieringsbedrag gelijk blijven. Ik neem aan dat het recht om te retourneren ook niet vervalt als je een financiering aangaat.
Lijkt mij juist logischer om wel het verschil terug te geven. Dan kan het financieringsbedrag gelijk blijven. Ik neem aan dat het recht om te retourneren ook niet vervalt als je een financiering aangaat.
Wel als blijkt dat het product in beschadigde verpakking retour gebracht wordt.. En fabrikanten controleren overigens regelmatig welke serienummers waar en wanneer verkocht zijn.. Vraag het bij je lokale MM na en je weet de antwoorden.. Je financiering wordt geloof ik ontbonden (of dat geheel kosteloos is, weet ik niet)Tjiwa schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:17:
Ow ik ga even de kleine lettertjes lezen. Alhoewel ik maar 449€ gefinancierd heb, en 400€ contant.
Typisch dat het online assortiment high-end Nikon dan zo fors is geslonken. Geen 24-70 meer, geen 70-200, geen flitsers, geen D750, geen D610. Waar kennen we dat van..tottianovic schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:14:
Nu hoor ik weer wat anders. Dat het wel door gaat. Ik weet het allemaal niet meer. Maar goed. Ik heb zelf ook een vraagje. Als iemand vandaag een laptop van 1000 euro koopt op de website van mediamarkt en het via een cashback site doet (cashbackxl of shopkorting) dan krijgt tie 3 procent korting. 30 euro krijgt tie dan terug van cashbackxl of shopkorting, vervolgens wacht tie op de btw actie dagen en dan wordt de laptop 825. Krijg tie dan het verschil gewoon terug? Dat zou heel mooi zijn omdat je dan boven de korting van mediamarkt nog een ander korting erbij pakt. Wie heeft dit overwogen om te doen?
Idd hebben ze het daar ook over gehad maar ze hebben niet gepraat om ook gelijk de cashback website erbij te gebruiken zoals cashbackxl.nl of shopkorting.nl
Bij website aankoop nu krijg je geen geld terug.
Je opties zijn beperkt, want is sinds gisteren uit de webshop gehaaldSunri5e schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:46:
Of uitverkocht (idem bij BCC winkels) of bewust.
Gewoon lekker naar de winkel gaan (bij voorkeur een grote). Kun je ze allemaal gewoon met korting halen.Anoniem: 120284 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 00:58:
[...]
Typisch dat het online assortiment high-end Nikon dan zo fors is geslonken. Geen 24-70 meer, geen 70-200, geen flitsers, geen D750, geen D610. Waar kennen we dat van..
Epsilon schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Je opties zijn beperkt, want is sinds gisteren uit de webshop gehaald.
Of uitverkocht (idem bij BCC winkels) of bewust.
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
BTW, media markt in Duitsland is een stuk goedkoper dan NL, voor de items die ik even snel bekijk. Goedkoper dan elke andere site in NL. Wellicht een alternatief voor mensen aan de grens 
Weet iemand trouwens of ze in duitsland ook een dergelijke actie hebben en zoja, een forum draadje met vermoedelijke data? Kan niet zo goed zoeken in het deutch
Weet iemand trouwens of ze in duitsland ook een dergelijke actie hebben en zoja, een forum draadje met vermoedelijke data? Kan niet zo goed zoeken in het deutch
[ Voor 30% gewijzigd door Tadango op 19-01-2016 10:27 ]
Ik heb net gekeken en de Nexus 5X 32GB, het artikel waar ik op zit te azen, kost bij MM Duitsland 479 euro en bij MM Nederland 449 euro. MM Duitsland is dus hier een stuk duurder. MM Duitsland heeft dan wel weer de Ice variant die MM NL niet heeft.Tadango schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:21:
BTW, media markt in Duitsland is een stuk goedkoper dan NL, voor de items die ik even snel bekijk. Goedkoper dan elke andere site in NL. Wellicht een alternatief voor mensen aan de grens
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Verschilt dus erg per product. Wel even handig om te weten voor een volgende aanschaf.Jassy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:09:
[...]
Ik heb net gekeken en de Nexus 5X 32GB, het artikel waar ik op zit te azen, kost bij MM Duitsland 479 euro en bij MM Nederland 449 euro. MM Duitsland is dus hier een stuk duurder. MM Duitsland heeft dan wel weer de Ice variant die MM NL niet heeft.
Eigendom gaat over bij een geldige titel (koopovereenkomst), de verkoper die beschikkingsbevoegd is (Mediamarkt mag beschikken over het goed dat het verkoopt als eigenaar) en een geldige levering (in dit geval bezitsverschaffing). Als jij je product binnen hebt, is de eigendom overgegaan. Betaling van de koopprijs is geen vereiste.Tadango schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:16:
[...]
Volgens mij is het wel je eigendom als het een lenen van een 3e partij betreft. Deze schiet het bedrag voor, dus betaald de MM. Jij hebt simpelweg een financiële overeenkomst met de partij. Zie het als een hypotheek op een huis met alleen aflossing. Het huis is je eigendom.
Dit is anders wanneer in de koopovereenkomst een eigendomsvoorbehoud wordt bedongen. Dan blijft het eigendom bij mediamarkt totdat de voorwaarde, het betalen van de koopprijs, is voldaan.
Ik ken de constructie met Santander niet, maar het is goed mogelijk dat Santander Mediamarkt een eigendomsvoorbehoud laat afdwingen ter zekerstelling van zijn vordering. Anders zit er misschien een pandrecht (soort hypotheek voor roerende zaken) op icm. de hierboven geschetste constructie , maar dat zal in de specifieke overeenkomst staan.
Ze doen dat alleen als je echt vraagt. Bij vorige BTW aktie was het me te druk in Heerlen. Toen kreeg ik dezelfde korting bij de MM in hertzogenrath.Tadango schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:21:
Ging me er meer om wanneer de duitse actie er is. Lijkt een beetje te wisselen dus lastig te voorspellen. Aangezien de prijzen daar lager zijn en later in het jaar me beter uit komt zou dat gunstig kunnen zijn maar ook te laat. Dus maar hopen op mazzel bij de NL actie straks.alki schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:39:
[...]
Ze doen dat alleen als je echt vraagt. Bij vorige BTW aktie was het me te druk in Heerlen. Toen kreeg ik dezelfde korting bij de MM in hertzogenrath.
Mochten mensen op zoek zijn naar een alternatieve winkel voor Sony producten (bijv. de tv's), dan heeft de Expert ook kortingsdagen in het laatste weekend van januari.
-nvt-
[ Voor 108% gewijzigd door keverjeroen op 19-01-2016 12:26 ]
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Ze zoeken zelf promotors voor de BTW actie, iemand interesse?
https://www.studentjob.nl...r-voor-bekend-witgoedmerk
https://www.studentjob.nl...r-voor-bekend-witgoedmerk
Effe hier mooi plaatsen :
In januari vinden de BTW vrije dagen weer plaats in de Mediamarkt. Voor deze periode zijn wij op zoek naar proactieve en enthousiaste salestoppers die tijdens deze dagen witgoed producten willen gaan promoten. Hierbij moet je denken aan wasmachines en drogers. Denk jij dat je die ervaren promotor bent die het winkelend publiek kan overtuigen om een product aan te schaffen en ben jij van 27 januari tot en met 31 januari beschikbaar? Lees dan nu verder wat deze klus jou te bieden heeft!
Goed gevonden, die vacature. Dat bevestigt het wel heel duidelijk hahaha.
De adviesprijs is nog altijd 479; je kan er vanuit gaan dat de korting daar vanaf wordt getekend. Desalniettemin hou je dan een leuke prijs over.Jassy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:09:
[...]
Ik heb net gekeken en de Nexus 5X 32GB, het artikel waar ik op zit te azen, kost bij MM Duitsland 479 euro en bij MM Nederland 449 euro. MM Duitsland is dus hier een stuk duurder. MM Duitsland heeft dan wel weer de Ice variant die MM NL niet heeft.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[...]
[/quote]
Ik heb vaker gelezen dat ze vanaf 2 weken voor de actie de prijzen niet meer mogen aanpassen?
[/quote]
Ik heb vaker gelezen dat ze vanaf 2 weken voor de actie de prijzen niet meer mogen aanpassen?
Quote "Ik heb vaker gelezen dat ze vanaf 2 weken voor de actie de prijzen niet meer mogen aanpassen?"
Zei de keurder tegen zichzelf ??? Het blijft een wereld waar de gek regeert.
Uit het assortiment/uitverkocht mag wel ???
Zei de keurder tegen zichzelf ??? Het blijft een wereld waar de gek regeert.
Uit het assortiment/uitverkocht mag wel ???

[ Voor 11% gewijzigd door thethe2010 op 19-01-2016 15:20 ]
Zoals eerder vermeldt, prijzen worden weer teruggezet naar adviesprijzen. Ook degene die dus nu in de aanbieding zijn (bijna allesAnoniem: 727033 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:14:
[...]
[/quote]
We shall see. Maar de 200-500 hebben ze alleen online.J0YR1D3R schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:48:
[...]
Gewoon lekker naar de winkel gaan (bij voorkeur een grote). Kun je ze allemaal gewoon met korting halen.
Anoniem: 34124
Meestal is alles zogenaamd snel uitverkocht.
Was vorig jaar ook zo met de Samsung Galaxy Note 4....toen die btw actie over was hadden ze hem ineens weer op voorraad net als BCC voor de normale prijs uiteraard.
Ben ik nou gek?
Was vorig jaar ook zo met de Samsung Galaxy Note 4....toen die btw actie over was hadden ze hem ineens weer op voorraad net als BCC voor de normale prijs uiteraard.
Ben ik nou gek?
Daarom als het kan in een winkel kopen voor de actie begint. Dan nog 1 keer terug voor het geld.Anoniem: 34124 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:12:
Meestal is alles zogenaamd snel uitverkocht.
Ben ik nou gek?
weet iemand of het mogelijk is om spul om te slaan bij de mediamarkt?
want ik zoek nog in boedoel, maar ik ga pas over 2 maanden over...
want ik zoek nog in boedoel, maar ik ga pas over 2 maanden over...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.