Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.437 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-07 22:01
Aggressor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:51:
weet iemand of het mogelijk is om spul om te slaan bij de mediamarkt?

want ik zoek nog in boedoel, maar ik ga pas over 2 maanden over...
Dat ligt aan je lokale MM.. Wellicht tegen een bepaalde vergoeding en anders een box huren a la Shurguard ofzo

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 15:59

Cramthabam

Leef en laat leven

Het lijkt erop dat er wat is begonnen met aanpassen van de online shop. Ik had een MSI laptop op het oog en deze was ook bij de Medamarkt verkrijgbaar. Nu is er geen laptop meer te vinden van MSI op de site. Jammer dan maar ergens anders kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
ik dacht dat ze ook de Samsung 55JU7000 en 55JS8000 verkochten maar zie ik ook niet (meer?) op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-07 16:32

Epsilon

Kom net bij de mediamarkt (Eindhoven ekkersrijt) vandaan en daar waren ze duidelijk aan het voorbereiden op de BTW dagen. Rijen en rijen TV dozen :). Stonden wel 50 LG 55" OLED TV's klaar ;).

De Sony 50W807C stond ook opgesteld in de winkel in rijen. Stond te koop voor 824euro als ik het me goed herinner.
Idem voor de Samsung UE50JU6800W

De SONY 50W755C was niet meer op voorraad en komt voorlopig ook niet binnen
Dit geldt ook voor de Samsung UE48J6200AW helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aggressor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:51:
weet iemand of het mogelijk is om spul om te slaan bij de mediamarkt?

want ik zoek nog in boedoel, maar ik ga pas over 2 maanden over...
Ik gok van niet. Vaak dumpen winkels bepaalde voorraad omdat het dan goedkoper is je verlies te nemen dan het spul ruimte in te laten nemen. Winkelruimte is duur. Daarom gok ik dat ze er niet happig op zijn jou zomaar een maand of wat spul te laten stallen.

Je kan het echter altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:07
Epsilon schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:27:
Kom net bij de mediamarkt (Eindhoven ekkersrijt) vandaan en daar waren ze duidelijk aan het voorbereiden op de BTW dagen. Rijen en rijen TV dozen :). Stonden wel 50 LG 55" OLED TV's klaar ;).

De Sony 50W807C stond ook opgesteld in de winkel in rijen. Stond te koop voor 824euro als ik het me goed herinner.
Idem voor de Samsung UE50JU6800W

zo duur is die ook online.

http://www.mediamarkt.nl/..._lg-55uf800v-1376309.html

lijkt me wel een interessant model, als de btw er nog afgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Ik heb dit topic wel gevolgd, maar ben mijn vraag nog niet tegengekomen. Als het wel al gevraagd is, excuses dan.

Er wordt hier veel gesproken over de koppeling tussen een niet-voorradig item en vervolgens afzien van de koop. Maar waarom eigenlijk? Een item is te koop bij MM, maar 2 weken voorafgaand aan de BTW-actie plotseling niet meer. Waarom kun je het item dan niet gewoon kopen tijdens de BTW-actie? Ik bedoel, als je de koop sluit dan sluit je die voor de afgesproken prijs (de voorheen door MM gehanteerde winkelprijs minus de "BTW-korting") en wacht je op levering wanneer het item weer voorradig is.

Of zeggen ze dan gewoon "kom maar terug als we het item weer hebben en koop het dan maar gewoon voor de volle mep"?

Ik vind het namelijk wel misleidend als een winkel stelt dat de korting geldig is op alle producten (uitzonderingen daargelaten) en dan bewust een X aantal items uit de schappen haalt, om ze vervolgens na de kortingsactie weer doodleuk in de winkel te zetten. Wees hierover dan transparant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonkMatt schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:00:
Ik vind het namelijk wel misleidend als een winkel stelt dat de korting geldig is op alle producten (uitzonderingen daargelaten) en dan bewust een X aantal items uit de schappen haalt, om ze vervolgens na de kortingsactie weer doodleuk in de winkel te zetten. Wees hierover dan transparant.
Het is uiteraard flink misleidend, maar er zullen ongetwijfeld juridisch scherpe geesten precies bedacht hebben tot hoever je bij zoiets kunt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
Dit bedoel ik. Hoezo is deze TV ineens niet meer op voorraad, maar wordt er wel geschetst dat deze op den duur weer binnenkomt? Heel toevallig deze weken niet op voorraad, maar dat is wat anders dan aangeven dat de TV ook echt is uitverkocht. Bewust items uit de schappen halen om zo klanten te richten op bepaalde merken en modellen; het klinkt mij vrij dubieus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schizo007nl
Het is nog altijd aan de winkel zelf om haar assortiment te bepalen, al dan niet tijdelijk van aard. Mediamarkt kiest bewust niet voor klantenbestellingen om al het gezeur over levertijd en dergelijke te vermijden. Daarbij zijn fabrikanten er zelf ook bij gebaat om bepaalde modellen meer of juist minder te verkopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:41
Exor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Zoals eerder vermeldt, prijzen worden weer teruggezet naar adviesprijzen. Ook degene die dus nu in de aanbieding zijn (bijna alles :p). In principe klopt het dus dat mediamarkt niet stiekem de prijzen verhoogd aangezien zij nu of aanbiedingen hebben of zich houden aan de laagste prijsgarantie vergeleken met de concurrent.
We hebben dit vorig jaar gemonitord via de pricewatch feeds en tijdens de actie op de site. Dat was een mix van zo'n 30 populaire artikelen. Dit patroon hebben we niet kunnen terugzien in de producten die we hebben gevolgd. Prijzen waren niet substantieel verhoogd voorafgaand aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Cramthabam schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:50:
Het lijkt erop dat er wat is begonnen met aanpassen van de online shop. Ik had een MSI laptop op het oog en deze was ook bij de Medamarkt verkrijgbaar. Nu is er geen laptop meer te vinden van MSI op de site. Jammer dan maar ergens anders kopen.
MSI wordt niet breed gevoerd bij Mediamarkt, veel winkels hebben dat niet eens staan. Wellicht wil MSI niet dat hun producten met BTW korting worden verkocht.. Dat geldt voor meerdere merken, denkt aan Apple, Sonos, Liebherr en bepaalde high end modellen van ander merken. Mediamarkt zal ook haar partners te vriend willen houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 09:28
zeef schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:16:
[...]

We hebben dit vorig jaar gemonitord via de pricewatch feeds en tijdens de actie op de site. Dat was een mix van zo'n 30 populaire artikelen. Dit patroon hebben we niet kunnen terugzien in de producten die we hebben gevolgd. Prijzen waren niet substantieel verhoogd voorafgaand aan de actie.
Ik heb vorig jaar bij de BTW actie een Bosch diepvries, wasdroger en wasmachine gekocht en een Samsung TV. Geen van de prijzen was vooraf aan de actie verhoogd( heb de prijs een maand gevoldg) en de 17% ging er idd vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Schizo007nl schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:19:
[...]

MSI wordt niet breed gevoerd bij Mediamarkt, veel winkels hebben dat niet eens staan. Wellicht wil MSI niet dat hun producten met BTW korting worden verkocht.. Dat geldt voor meerdere merken, denkt aan Apple, Sonos, Liebherr en bepaalde high end modellen van ander merken. Mediamarkt zal ook haar partners te vriend willen houden..
Ik vind het dan raar dat ze merken/artikelen helemaal verwijderen. Geef dan gewoon aan dat deze merken/artikelen niet mee doen. Daar zijn ze echter ook niet consequent mee. Apple was eerder genoemd dat deze ergens wel een keer korting had. Ik heb zelf een Liebherr gekocht tijdens de BTW dagen met de korting. Ik zou liever gezien hebben dat ze er duidelijk in zijn en een lijn trekken. Het lijkt nu eerder op een loterij voor merken/artikelen welke wel/niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:41
Cramthabam schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:38:
[...]

Ik vind het dan raar dat ze merken/artikelen helemaal verwijderen. Geef dan gewoon aan dat deze merken/artikelen niet mee doen. Daar zijn ze echter ook niet consequent mee. Apple was eerder genoemd dat deze ergens wel een keer korting had. Ik heb zelf een Liebherr gekocht tijdens de BTW dagen met de korting. Ik zou liever gezien hebben dat ze er duidelijk in zijn en een lijn trekken. Het lijkt nu eerder op een loterij voor merken/artikelen welke wel/niet mee doen.
Sterker nog: Vorig jaar gingen alle feeds naar prijsvergelijkers uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 13:09
Ik ben vandaag bij mediamarkt Nieuwegein geweest. Daar heb ik de Samsung UE48J6200AW gekocht hij stond niet op display maar was er wel gewoon toen ik er om vroeg. Dit terwijl er op de site stond dat hij over 1 a 2 dagen op te halen wat in dat filiaal.
Hopen dat de prijs niet meer omhoog gaat tot komende woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ik heb een paar producten gezien in de mediamark van Denhaag, weet iemand of ik de producten nu kan kopen en over 2 weken de korting claimen bij de vestiging in Rotterdam of moet ik hier echt voor terug naar Den Haag?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
MM Arena had vanavond de Samsung UE40JU6000W voor €577 staan.
Praatje gemaakt met de verkoper, ik kon hem nu kopen en met de bon terugkomen als de btw actie start.
Dan zou er 17% afgaan en dan kwam die op €478,91.
Zou ik ook nog overstappen naar Essent dan kreeg ik ook nog €200 aan tegoedbonnen van de MM.
En zou de tv dus uitkomen op €278,91.

Wel een hele mooie deal maar ik kwam voor heel iets anders.

Maar ik was erg aan het twijfelen.
Komt de verkoper met het verhaal dat wanneer ik hem nu niet koopt hij de netwerk kabel erin zou stoppen en dat de prijs aangepast werd naar € 599.

Dus MM gooit wel degelijk ruim op tijd de prijzen omhoog.
IK heb hem helaas niet gekocht ook al was het een meeneem prijs voor een ultrahd tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sigilens schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 00:46:
Maar ik was erg aan het twijfelen.
Komt de verkoper met het verhaal dat wanneer ik hem nu niet koopt hij de netwerk kabel erin zou stoppen en dat de prijs aangepast werd naar € 599.
Of je hebt een gehaaide verkoper die je over de streep probeert te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

zeef schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:45:
[...]

Sterker nog: Vorig jaar gingen alle feeds naar prijsvergelijkers uit.
Dat had ik gelezen en was daarom de laptop in de gaten aan het houden. Het viel me dus op dat deze uit de pricewatch was. Daarna dus in de online shop kijken maar daar zijn alle laptops dus verdwenen. Ik denk dat ze dan nog wel meer eruit hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Laatst online: 02:07
Cramthabam schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 01:12:
[...]

Dat had ik gelezen en was daarom de laptop in de gaten aan het houden. Het viel me dus op dat deze uit de pricewatch was. Daarna dus in de online shop kijken maar daar zijn alle laptops dus verdwenen. Ik denk dat ze dan nog wel meer eruit hebben gehaald.
Ze hebben al meerdere Pioneer producten eruit gehaald zoals XDJ RX :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik vind het dan raar dat ze merken/artikelen helemaal verwijderen. Geef dan gewoon aan dat deze merken/artikelen niet mee doen.
Ik vind dat helemaal niet raar als je het vanuit het oogpunt van de MM bekijkt.
Stel je bijvoorbeeld eens voor hoeveel gezeur je in de winkels zelf krijgt als mensen met hun product bij de kassa staan en er ineens toch geen BTW korting af gaat?

Komt nog bij, zoals eerder vermeld, dat ze juist bepaalde artikelen willen verkopen. Artikelen die eerder/meer worden verkocht als andere gelijkwaardige artikelen tijdelijk "uitverkocht" zijn.

De actie is er niet alleen voor de consument, maar in de allereerste plaats voor de kassa van de Mediamarkt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:19

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zag gisteren wel dat Mediamarkt in de loop van de dag zijn prijzen op Acer laptops had aangepast aan Scheer en Foppen. Dat scheelde € 100 en € 200. Als die prijzen zo blijven en er dan nog actiekorting vanaf gaat, zitten er leuke deals tussen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:07
B-Real schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:00:

De actie is er niet alleen voor de consument, maar in de allereerste plaats voor de kassa van de Mediamarkt natuurlijk ;)
Uiteraard, ze zijn niet gek daar.
In tegenstelling tot wat velen denken is gaat het er uiteindelijk enkel om de klant zoveel mogelijk geld uit de zak te kloppen. En dat lukt ze heel goed met dit soort acties.
Ook al valt de uiteindelijke korting gemiddeld erg tegen worden er toch een hoop impulsaankopen gedaan omdat men denkt dat het een buitenkans is.
MM Arena had vanavond de Samsung UE40JU6000W voor €577 staan.
Praatje gemaakt met de verkoper, ik kon hem nu kopen en met de bon terugkomen als de btw actie start.
Dan zou er 17% afgaan en dan kwam die op €478,91.
De korting gaat niet af van de prijs die jij betaald hebt, maar van de straks door MM zelf vastgestelde prijs.
Je hebt dus geen enkele garantie of (en zo ja hoeveel) je eventueel terugkrijgt.
Maar goed; verkocht is verkocht en de kans dat jij dat ding straks terug gaat brengen omdat de korting tegenvalt is erg klein en dat weten zij ook.

[ Voor 10% gewijzigd door ASW1 op 20-01-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-07 09:14

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Jorgen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:29:
Zag gisteren wel dat Mediamarkt in de loop van de dag zijn prijzen op Acer laptops had aangepast aan Scheer en Foppen. Dat scheelde € 100 en € 200. Als die prijzen zo blijven en er dan nog actiekorting vanaf gaat, zitten er leuke deals tussen.
Toch weer jammer dat het Acer laptops zijn dan, dat is eigenlijk een standaard no go :P

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:38

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Binnenkort ga ik de overstap maken naar een nieuwe provider, echter leveren die een prutrouter mee.
Ik heb de voorwaarden van de Media Markt zitten doorlezen met de betrekking tot de uitgesloten artikelen, maar ik weet niet of routers daar ook onder vallen.

Tevens gaat de prijs hard omlaag van de router die ik wil:
pricewatch: Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000)

Stel dat hij € 160 blijft en die 17% korting gaat eraf dan kom ik nog rond de € 135 uit.

Wat lijkt jullie het beste om te doen?

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Laatst online: 20-07 21:56
Leeghoofd21 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:49:
Binnenkort ga ik de overstap maken naar een nieuwe provider, echter leveren die een prutrouter mee.
Ik heb de voorwaarden van de Media Markt zitten doorlezen met de betrekking tot de uitgesloten artikelen, maar ik weet niet of routers daar ook onder vallen.

Stel dat hij € 160 blijft en die 17% korting gaat eraf dan kom ik nog rond de € 135 uit.

Wat denk je zelf? De 27e om 18:00 op de site kijken of een winkel binnenstappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 17:00
Hebben ze in alle winkels ook genoeg op voorraad qua tv's? Woensdag is de actie al de hele dag en ik kan zelf pas op zaterdag naar de winkel. maar kan natuurlijk ook aankomend weekend al kijken en dan woensdag op de site bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMorsink
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2020
Zou ik ook nog overstappen naar Essent dan kreeg ik ook nog €200 aan tegoedbonnen van de MM.
En zou de tv dus uitkomen op €278,91.
Let wel even goed op met die 'deal' van Essent. In de links hieronder vind je meer informatie.

http://www.consumentenbon...met-mediamarktcontracten/

https://www.consumentenbo...amma-contract-beeindigen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep1v
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 11:26
Wij zijn nog opzoek naar een nieuwe inbouw vaatwasser. Maandag een mooie Bosch gezien voor 749 in de winkel (even een foto gemaakt van het prijskaartje). Dezelfde vaatwasser is nu 839 in de webshop. Volgende week maar eens kijken hoe de zaken er dan bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-07 12:32

R J

Rep1v schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:13:
Wij zijn nog opzoek naar een nieuwe inbouw vaatwasser. Maandag een mooie Bosch gezien voor 749 in de winkel (even een foto gemaakt van het prijskaartje). Dezelfde vaatwasser is nu 839 in de webshop. Volgende week maar eens kijken hoe de zaken er dan bij staan.
Hetzelfde voor de SAMSUNG UE55JU6400

Deze was vorige week nog 1168. nu 1249.
Dit concept zullen ze breed toepassen, maar dat is (volgens mij) al vaker genoemd in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-07 22:44
Leeghoofd21 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:49:

grote kans dat een router onder computeraccessoires valt en dus uitgesloten is.
chengbondkwok in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djtdjtdjt
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-07 07:44
Ondanks dat ik meerdere reacties gezien heb waarin gesteld wordt dat MediaMarkt de prijs niet zou verhogen vlak voor de BTW actie zie ik zojuist ineens het volgende:

Yamaha RX-V479
15 minuten geleden 349,-

Nu: 399,-

Het kan natuurlijk gewoon toeval zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ze halen gewoon de huidige aanbieding prijzen weg. MM heeft vaak aanbiedingen en dat zijn geen normale prijzen. De prijzen worden niet hoger dan de concurrenten / normale prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
djtdjtdjt schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:32:
Ondanks dat ik meerdere reacties gezien heb waarin gesteld wordt dat MediaMarkt de prijs niet zou verhogen vlak voor de BTW actie zie ik zojuist ineens het volgende:

Yamaha RX-V479
15 minuten geleden 349,-

was opzich ook al een scherpe prijs pricewatch: Yamaha RX-V479 Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:28
Rep1v schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:13:
Ik heb hetzelfde gezien maar dan een Siemens vaatwasser die ik wilde halen, stond eerst voor 799 en nu voor 869, en dat was geen aanbiedings prijs. Maar ik heb toch de vaatwasser nodig en 17% eraf is nog steeds goedkoper dan bij de rest van de webshops.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik zie nu ook dat de PANASONIC Lumix DMC-FZ1000 opeens tijdelijk niet leverbaar is. Was voorraad van gisteren. Blijkbaar geen actie artikel dus weg ermee..... van de site. *knip*

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 20-01-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

djtdjtdjt schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:32:

Yamaha RX-V479
15 minuten geleden 349,-

En nu weer 349,-....
Niet verkeerd gekeken?

Edit: Excuus, niet doorgeklikt naar de MM site. Daar staat idd 399,-. Prijs nog niet doorgevoerd naar tweakers PW.

[ Voor 12% gewijzigd door albino71 op 20-01-2016 10:59 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
albino71 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:57:
[...]

En nu weer 349,-....
Niet verkeerd gekeken?
Ik zag hem ook in de PW voor 349 en op de MM site 399. Wellicht door alle updates dat de prijs wisselen kan?

EDIT: Staat gewoon op 399? http://www.mediamarkt.nl/...x-v479-zwart-1385381.html
EDIT2: Never mind..........

[ Voor 18% gewijzigd door Tadango op 20-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, lees de topicwaarschuwing. Het complotdenken en daarover doorzeuren is niet de bedoeling, je kunt met je voeten stemmen door wel of niet bij MediaMarkt te kopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tadango
gambieter schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:14:
[modbreak]
Mensen, lees de topicwaarschuwing. Het complotdenken en daarover doorzeuren is niet de bedoeling, je kunt met je voeten stemmen door wel of niet bij MediaMarkt te kopen.[/]
Het aanduiden van het gedrag op de website voor specifieke producten geeft wel een beeld van wat er allemaal gebeurd achter de schermen. Dat lijkt me nuttige info voor het draadje. Het gaat niet om het product maar het mechanisme waarbij een product als voorbeeld wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:10
Leuk dat er dit jaar ook weer een BTW actie is :)!

Hopelijk verhogen ze de prijs van deze LG niet en doet hij mee aan de actie. Dat zou even goed uitkomen.

LG 43UF776V

Nu vandaag 11:30 (€799,-)

[ Voor 6% gewijzigd door mprkooij op 20-01-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tadango schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:29:
Het aanduiden van het gedrag op de website voor specifieke producten geeft wel een beeld van wat er allemaal gebeurd achter de schermen. Dat lijkt me nuttige info voor het draadje. Het gaat niet om het product maar het mechanisme waarbij een product als voorbeeld wordt gebruikt.
Dat mag ook wel, maar het verontwaardigde ("ze naaien ons") en vergelijkbare teksten zijn niet de bedoeling.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Da's waar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 20:05
Nexus 5X 32GB nu 447 dus in prijs verlaagd zelfs.. BTW actie komt dan op 369 uit, wat wel erg interessant is!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 02:55
Jorgen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:29:
welke acer laptops bedoel je dan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
gambieter schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:14:
[modbreak]
Mensen, lees de topicwaarschuwing. Het complotdenken en daarover doorzeuren is niet de bedoeling, je kunt met je voeten stemmen door wel of niet bij MediaMarkt te kopen.[/]
hoeft niet perse met je voeten, kan ook met je vingers.

online heet zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
mprkooij schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:29:
Leuk dat er dit jaar ook weer een BTW actie is :)!

Hopelijk verhogen ze de prijs van deze LG niet en doet hij mee aan de actie. Dat zou even goed uitkomen.

LG 43UF776V

Nu vandaag 11:30 (€799,-)
niet slim dat je type modelnummer hierzo zet. mediamarkt medewerkers lezen mee en kunnen naar aanleiding daar van zien waar men geïnteresseerd in is waarbij ze de prijzen naar aanleiding daarvan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 11:04
Sonos subwoofer ook weer op €799,-
Dus waarschijnlijk gaat Sonos ook weer meedoen net als vorig jaar.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:31
Dit komt wel goed uit. Wil al een lumia 550 kopen. En dan schilt het nog eens wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:03
De Sony w805 hebben ze er ook uitgehaald zie ik. Maar duimen of het lukt de 27ste met de btw terug te krijgen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karanramp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-04 16:05
De prijzen voor bepaalde TV's hebben ze iig omhoog gegooid.. Dat moge duidelijk zijn.. -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Doet de webshop ook mee met de BTW dagen of geld het alleen in de winkel.
Word trouwens de btw bij de kassa afgerekend of staan de juiste prijzen al in de winkel / webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0th
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 18:13
Wat ik begrijp uit het topic is dat de laagste prijsgarantie geldt voor aankopen welke binnen 14 dagen elders goedkoper te vinden is. Geldig als er sprake is van een concurrent binnen een straal van 15km. Webshop uitgesloten maar dus ook geldig als mediamarkt zelf gaat zakken met de prijs binnen die 14 dagen?

Iemans suggesties hier voor filialen waar binnen deze straal meer concurrentie is dan elders?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:15
er worden toch wel een aantal prijswijzigingen doorgevoerd.

http://tweakers.net/price.../samsung-rb31fejnbsa.html

Was 579,- (geen aanbieding, 06-01-16)

Nu 608,95

Echter wel gematcht met coolblue. Ik zeg prijsafspraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
BigTasty schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:30:
er worden toch wel een aantal prijswijzigingen doorgevoerd.

http://tweakers.net/price.../samsung-rb31fejnbsa.html

Was 579,- (geen aanbieding, 06-01-16)

Nu 608,95

Echter wel gematcht met coolblue. Ik zeg prijsafspraken :+
Ik zeg, ze houden zich keurig aan de laagste prijs garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
ITsEZ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:34:
[...]

Ik zeg, ze houden zich keurig aan de laagste prijs garantie :)
die niet van toepassing is op de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
BigTasty schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:37:
[...]

die niet van toepassing is op de webshop.
"Onze prijzen worden namelijk elke ochtend automatisch opnieuw vastgesteld en naar onze winkels en webshop verzonden. Dit gebeurt op basis van alle online prijzen van onze concurrenten op de verschillende prijsvergelijkers."

Aldus de Mediamarkt website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Nu online
grappig is wel dat de combinatie van het het artikel en bijvoorbeeld een reiningsset nu goedkoper lijkt dan de koelkast los. Als je er echter op klikt kloppen de prijzen in het mandje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
ITsEZ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:43:
[...]

"Onze prijzen worden namelijk elke ochtend automatisch opnieuw vastgesteld en naar onze winkels en webshop verzonden. Dit gebeurt op basis van alle online prijzen van onze concurrenten op de verschillende prijsvergelijkers."

Aldus de Mediamarkt website.
Dat is iets anders dan de "laagste prijs garantie" maar dat is een andere discussie.

Feit blijft dat veel producten in prijs stijgen voor de actie. Of dit bewust is of door normale marktwerking komt weet ik niet, maar gezien het aantal meldingen heb ik iig mijn twijfels.
grappig is wel dat de combinatie van het het artikel en bijvoorbeeld een reiningsset nu goedkoper lijkt dan de koelkast los. Als je er echter op klikt kloppen de prijzen in het mandje wel
de koelkast zit ook in men winkelmandje, en op de normale winkelpagina's zie je dan ook dat er 1 product in zit met de prijs van 579,-. Echter in op de winkelmand pagina wordt de nieuwe prijs getoond.

[ Voor 23% gewijzigd door BigTasty op 20-01-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Misschien waren een aantal prijzen gewoon lager dan bij de concurrenten en trekken ze die nu omhoog naar de concurrenten toe? Als je een prijs kan vinden die overal lager is en bij de MM nu hoger is dan bij de andere winkels zou ik dat gek vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonkMatt
Calamor schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:27:
Dit komt wel goed uit. Wil al een lumia 550 kopen. En dan schilt het nog eens wat geld.
Cool, een telefoon die kan schillen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
Tadango schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:55:
Misschien waren een aantal prijzen gewoon lager dan bij de concurrenten en trekken ze die nu omhoog naar de concurrenten toe? Als je een prijs kan vinden die overal lager is en bij de MM nu hoger is dan bij de andere winkels zou ik dat gek vinden.
Ik heb helaas geen screenshots van de pricewatch van voor de stijging, maar dat zou dan hun "elke dag pricematching" tegenspreken. Maar zou idd kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
haal maar niets via de webshop want daar doen ze niet aan de laagste prijs garantie ;) dus helaas beetje raar terwijl het precies het zelfde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
cangri schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:12:
haal maar niets via de webshop want daar doen ze niet aan de laagste prijs garantie ;) dus helaas beetje raar terwijl het precies het zelfde is
Laagste prijs garantie niet nee, btw actie prijs straks wel. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Je krijgt dus achteraf niet terug als je via de webshop koopt. Als je koopt tijdens de actie dagen heb je wel de lage prijs uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loenerd
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-04-2024
Tadango schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:55:
Het is op zich ook wel logisch natuurlijk. Naast Mediamarkt doet tegenwoordig bijna iedere keten mee aan deze actie, en allemaal zijn zij er bij gebaat om de prijzen voorafgaand aan de actie zo hoog mogelijk te hebben. En dus zie je de prijzen de weken voorafgaand aan de actie langzaamaan omhoog kruipen, zonder dat ze zichzelf de markt uitprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
cangri schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:12:
Hier een link naar een ontevreden klant die met succes haar geld toch terug weet te krijgen: http://www.klachtenkompas...antie-niet-geldig-webshop
En hier: http://www.klachtenkompas...-prijs-garantie-echt-niet

hoe verklaar je dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cangri
  • Laatst online: 25-06-2023
Tadango schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:25:
[...]

Laagste prijs garantie niet nee, btw actie prijs straks wel. Is toch niet zo moeilijk te begrijpen? Je krijgt dus achteraf niet terug als je via de webshop koopt. Als je koopt tijdens de actie dagen heb je wel de lage prijs uiteraard.
ja hehe maar sommige willen iets in de webshop kopen en dan prijs verschil terug vragen maar dat gaat hem niet worden :+ dat wou ik nog even zeggen als je hem via de webshop nu koopt en je wilt btw claimen kan je het schudden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
tottianovic schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:28:
[...]

Hier een link naar een ontevreden klant die met succes haar geld toch terug weet te krijgen: http://www.klachtenkompas...antie-niet-geldig-webshop
En hier: http://www.klachtenkompas...-prijs-garantie-echt-niet

hoe verklaar je dat dan?
Pure mazzel. Volgens alle regels is MM daar niet toe verplicht. Alleen bij aankoop online en ophalen bij een winkel met voorraad is het logisch, want dan koop je het product wat uit die winkel komt, maar is het nog zeker geen garantie. Dan is het bijna gelijk aan een aankoop in de winkel. Is het in de winkel niet op voorraad is het uitsluitend een online aankoop en heb je pure mazzel als je geld terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 559613

Voor de mensen die net als ik iets zoeken van Sony of AEG kunnen dit weekend ook bij de Expert terecht. Zij hebben een actie van 20% op veel artikelen.

Nu zijn sommige artikelen duurder dan bij MM, maar veel ook niet. Wij zaten al een tijdje te wachten op de actie van de MM, maar gaan nu als nog naar Expert. Goedkoper door meer korting en ze komen het ook nog gratis installeren en aansluiten :).
  • Sony TV's en speakers
  • AEG huishoudelijke apparaten
  • AEG en Electrolux stofzuigers
https://www.expert.nl/expertacties/expert-3daagse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
*knip* daar is nou de TR-knop voor uitgevonden. Laat het modereren svp over aan de crew.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 20-01-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazerB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-07 19:17
Ga denk ik een nikon d7100 halen.
hoop dat hij mee doet.
Toevallig op 27 januari xxl openingstijden bij mm zwolle.
https://gyazo.com/eb12e0a2ba24992ea73fb5eec55418a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 565956

Mediamarkt heeft zelf nog niet bekend gemaakt wanneer die is. Zij sturen pas een week van tevoren voordat het evenement begint een bericht met precieze startdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DonkMatt schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:00:
[...]

Cool, een telefoon die kan schillen :+
Geld hoef je niet te schillen, kun je ook in de schil koken. Wel eerst wassen :+
RazerB schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 18:03:
Ga denk ik een nikon d7100 halen.
hoop dat hij mee doet.
Toevallig op 27 januari xxl openingstijden bij mm zwolle.
https://gyazo.com/eb12e0a2ba24992ea73fb5eec55418a4
Vorig jaar deed die zo te lezen her en der wel mee;
\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015[filter_keywords]=D7100
D7100 body: 742.93
D7100 18-105mm 858€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Anoniem: 565956 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 19:35:
Mediamarkt heeft zelf nog niet bekend gemaakt wanneer die is. Zij sturen pas een week van tevoren voordat het evenement begint een bericht met precieze startdatum
Jawel, indirect hebben ze het allang gezegd. Ook de xxl openingstijden van de 27e tot en met de 31e. Daarnaast hebben veel medewerkers al bevestigd dat de actie er op die data is. Dat er nog geen advertentie is wil niet zeggen dat ze niets hebben gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik was vorige week ook in de winkel en daar mocht de medewerker niets bevestigen, maar hij ontkende ook niet dat het wel zo was én ging in het gesprek er ook gewoon in mee. Geen keiharde toezegging, maar duidelijk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

tottianovic schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:57:
[...]

welke acer laptops bedoel je dan als ik vragen mag?
pricewatch: Acer Aspire VN7-592G-75TH
Deze stond gisteren nog voor € 1999 bij de MediaMarkt en in de loop van de middag werd de prijs aangepast naar de aanbieding bij Scheer en Foppen. € 200 eraf dus.

pricewatch: Acer Aspire VN7-592G-717P
Deze stond erop voor € 1799 meen ik. Hier is dus ook weer bijna € 200 afgehaald. Ook vanwege de prijs van Scheer en Foppen, lijkt me, aangezien de andere shops niet genoemd worden in de lijst met 25 concurrenten.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html
Zie hier de uitklaplijst (dikke tekst) onder het grote prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazerB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-07 19:17
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:03:

Vorig jaar deed die zo te lezen her en der wel mee;
\[28 jan -1 feb] MediaMarkt 'BTW weg ermee' & BCC acties 2015[filter_keywords]=D7100
Het zal me benieuwen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UntoldStories
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Hmm.. In aanloop naar de (verwachte) BTW actie heb ik nog even afgewacht met de aanschaf van een nieuwe televisie. Ik zat te denken aan de Sony KDL-43W805C en heb afgelopen weekend nog gechecked of dit model leverbaar was. Online was het product nog te krijgen en bij m'n lokale filiaal kreeg ik te horen dat het product nog 'ruim voldoende op voorraad is'. Wat schetst mijn verbazing? Vandaag was het product *zomaar opeens* overal uitverkocht! Een alternatief model steeg daarnaast ook nog eens ruim 60 euro in prijs terwijl het aanbod bij de concurrenten (Correct, Bol) onveranderd blijft..

Iemand die een logische verklaring voor deze vreemde gang van zaken heeft? Ik begin toch aardig het idee te krijgen dat de BTW actie deels doorgestoken kaart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 15:43
Weet iemand of vorig jaar de PS4's meededen met deze actie? Wil er graag een aanschaffen deze maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
UntoldStories schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:38:
Hmm.. In aanloop naar de (verwachte) BTW actie heb ik nog even afgewacht met de aanschaf van een nieuwe televisie. Ik zat te denken aan de Sony KDL-43W805C en heb afgelopen weekend nog gechecked of dit model leverbaar was. Online was het product nog te krijgen en bij m'n lokale filiaal kreeg ik te horen dat het product nog 'ruim voldoende op voorraad is'. Wat schetst mijn verbazing? Vandaag was het product *zomaar opeens* overal uitverkocht! Een alternatief model steeg daarnaast ook nog eens ruim 60 euro in prijs terwijl het aanbod bij de concurrenten (Correct, Bol) onveranderd blijft..

Iemand die een logische verklaring voor deze vreemde gang van zaken heeft? Ik begin toch aardig het idee te krijgen dat de BTW actie deels doorgestoken kaart is.
Ook ik was van plan deze televisie te kopen. Echt heel nasty dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Laatst online: 14-04 19:59
Dus stel: morgen g
rij ik naar de mediamarkt in Rotterdam. Ik heb televisie x op het oog. Ik koop de tv, volgende week kom ik terug tijden de actie. Als ik het goed begrijp ik dan recht op die 18% korting die dus over mijn aanschafwaarde gaat. Correct? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ragrootenboer op 20-01-2016 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 10:07
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Waarom niet? Ze moeten het prijsverschil binnen 2 weken toch terug betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:01
Ragrootenboer schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:29:
[...]

Waarom niet? Ze moeten het prijsverschil binnen 2 weken toch terug betalen?
1. Doet de TV mee?
2. Is de prijs tijdens de BTW actie gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Waar kan ik zien dat de tv mee doet dan?
Vraag 2 weten we sws nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07 08:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
Maar dan nog ik koop een tv voor de nu geldende prijs. Stel dat die meedoet en hij is verhoogd bv. Dan zijn ze alsnog verplicht om de korting te geven over het betaald bedrag wat ik toen betaald heb. Althans dat zijn volgens mij hun algemene voorwaarden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maxtrash
  • Nu online
Ragrootenboer schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:53:
[...]

Maar dan nog ik koop een tv voor de nu geldende prijs. Stel dat die meedoet en hij is verhoogd bv. Dan zijn ze alsnog verplicht om de korting te geven over het betaald bedrag wat ik toen betaald heb. Althans dat zijn volgens mij hun algemene voorwaarden
ga even eerst deze thread lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:38
UntoldStories schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:38:

Is al jaren zo, ook in Duitsland.
Of producten worden uitgesloten van de actie, zijn plotseling niet op voorraad (terwijl er achter de gesloten deuren gewoon hele pallets liggen) of de prijzen van het product gaan in de weken voor de actie omhoog zodat je met de korting er nauwelijks iets op vooruit gaat en soms zelfs nog duurder uit bent.

Derhalve altijd de prijzen vergelijken voordat je iets koopt, je zou niet de eerste zijn die tijdens de BTW actie iets koopt met het idee een koopje gemaakt te hebben terwijl je juist duurder uit bent dan bij de concurrent.

De vakantiegeld actie etc heb je dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Jorgen schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:15:
[...]

pricewatch: Acer Aspire VN7-592G-75TH
Deze stond gisteren nog voor € 1999 bij de MediaMarkt en in de loop van de middag werd de prijs aangepast naar de aanbieding bij Scheer en Foppen. € 200 eraf dus.

pricewatch: Acer Aspire VN7-592G-717P
Deze stond erop voor € 1799 meen ik. Hier is dus ook weer bijna € 200 afgehaald. Ook vanwege de prijs van Scheer en Foppen, lijkt me, aangezien de andere shops niet genoemd worden in de lijst met 25 concurrenten.

http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/over-ons.html
Zie hier de uitklaplijst (dikke tekst) onder het grote prijskaartje.
Valt buiten mijn budget maar dat is wel super mooi dat ze alsnog meegaan met de prijs. Zou je me kunnen laten weten als er nog meer laptops goedkoper worden net voor de btw actie of als je aantrekkelijke prijzen ziet rond de duizend voor een (game)laptop. Dan beloof ik je bij deze dat ik t ook bij jou doe. Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
maxtrash schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:17:
[...]

ga even eerst deze thread lezen
Gedaan hoor en ik heb het stukje tekst er even bij gepakt.

Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Ik ga morgen dus gewoon naar de Media Markt voor die TV. Ik zal voor de zekerheid nog wel even navragen daar. Het is ook geen top toestel, dus uit de actie houden lijkt mij stug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:31

swv

Ragrootenboer schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 05:16:
[...]

Gedaan hoor en ik heb het stukje tekst er even bij gepakt.

Wat kan ik doen als ik een product net voor de btw-actie heb gekocht en de korting ben misgelopen?
Als u een artikel in de winkel maximaal 14 dagen voor de btw-actie heeft gekocht kunt u zich met factuur of kassabon melden bij de betreffende Media Markt-winkel. Aankopen gedaan in onze webshop komen niet in aanmerking voor deze laagsteprijsgarantie.

Ik ga morgen dus gewoon naar de Media Markt voor die TV. Ik zal voor de zekerheid nog wel even navragen daar. Het is ook geen top toestel, dus uit de actie houden lijkt mij stug!
Ja, maar dat stukje zegt niks over ik citeer "Dan zijn ze alsnog verplicht om de korting te geven over het betaald bedrag wat ik toen betaald heb." Sowieso is verplicht in deze een eng woord en ten tweede zal het er maar net aan liggen wie je treft of wat de prijs wordt. Stel jij koopt de tv nu voor €899, de prijs gaat volgende week naar €999 (want adviesprijs) maar door de btw kom je uit op €825, dan krijg je 899-825= €74 terug lijkt mij, omdat je de week ervoor had kunnen profiteren van een 'aanbieding'. Ze zijn toch niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

tottianovic schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:39:
[...]

Valt buiten mijn budget maar dat is wel super mooi dat ze alsnog meegaan met de prijs. Zou je me kunnen laten weten als er nog meer laptops goedkoper worden net voor de btw actie of als je aantrekkelijke prijzen ziet rond de duizend voor een (game)laptop. Dan beloof ik je bij deze dat ik t ook bij jou doe. Thnx
Ik check natuurlijk laptops die ik zelf interessant vind. Mocht ik toevallig iets tegenkomen, dan hoor je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-07 15:43
*knip*, leer eens lezen.

[ Voor 85% gewijzigd door Perkouw op 21-01-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
*knip*, hier hebben we een hele mooie TR-knop voor. ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Perkouw op 21-01-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
Tadango schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:33:
[...]

Jawel, indirect hebben ze het allang gezegd. Ook de xxl openingstijden van de 27e tot en met de 31e. Daarnaast hebben veel medewerkers al bevestigd dat de actie er op die data is. Dat er nog geen advertentie is wil niet zeggen dat ze niets hebben gezegd ;)
Dan zou het vandaag toch officieel naar buiten gebracht moeten worden? Aangezien het de 27e begint dan is dat nu binnen een week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
G.Scholtens schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Dan zou het vandaag toch officieel naar buiten gebracht moeten worden? Aangezien het de 27e begint dan is dat nu binnen een week :)
Wie zegt dat ze 1 week van te voren aankondigen? Website waren ze gisteren mee bezig, dus het zou wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
Vorig jaar waren de eerste reclames op de zondag voor de actie.. Ik geloof dat ik die zag voor de studio sport uitzending om 19.00u op NPO1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:30

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Wil iedereen even rekening houden met onze topicwaarschuwing. Voor het gemak post ik hem hier nogmaals;

"Geen vragen over "doet product X mee?" of aankoopadviesvragen "is X goed?". Ook geen herhaald klagen over prijsverhogingen etc."

Alvast bedankt
Pagina: 1 ... 6 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.