Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.147 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:08
Anoniem: 725849 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:33:
Ik ben aan het kijken naar de SUrface pro 4 met i5. Deze staat bij Paradigit inmiddels voor 999. In de webshop bij de MM is hij nog steeds 1069. Zou deze dan ihkv laagste prijs niet ook naar 999 moeten?
Met de Paradigit gaat Mediamarkt niet standaard mee, in de winkel gaat mogelijk wel lukken voor 999...maar niet straks 999/1.21 aangezien 1069/1.21 lager is dan 999

De computer kijkt standaard naar de volgende winkels:
Apple store
Electroworld
iCentre
Bart Smit
EP
MyCom
BCC
Expert
Phone House
Bijenkorf
Fonq
Scheer en Foppen
Blokker
Create2Fit
Sony store
Bose
Harman/kardon
V&D
BOL.com
Intertoys
Wehkamp
Coolblue
JBL
Dixons
Kijkshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 15:01
Net een ipad mini 2 gescoord bij de mediamarkt, de apple verkoper deed wel erg mysterieus over de apple producten en zei dat ik de folder in de gaten moest houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
dageeknerd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:08:
Net een ipad mini 2 gescoord bij de mediamarkt, de apple verkoper deed wel erg mysterieus over de apple producten en zei dat ik de folder in de gaten moest houden...
Ik hoop niet dat je nog prijscompensatie verwacht?

iPad's zijn eigenlijk altijd uitgezonderd geweest...op een enkele plaatselijke iniatatieven met bijvoorbeeld 10% korting na

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-06 15:01
nooberke schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:10:
[...]

Ik hoop niet dat je nog prijscompensatie verwacht?

iPad's zijn eigenlijk altijd uitgezonderd geweest...op een enkele plaatselijke iniatatieven met bijvoorbeeld 10% korting na
Nee zeker niet, het zou wel goed uitkomen als er macbook pro 15 inch met 10% korting te koop zou zijn. Ben daar nog naar op zoek, ipad stond al maanden op het lijstje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
dageeknerd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 17:18:
[...]

Nee zeker niet, het zou wel goed uitkomen als er macbook pro 15 inch met 10% korting te koop zou zijn. Ben daar nog naar op zoek, ipad stond al maanden op het lijstje :p
Macbooks wisselt nogal per jaar, als ze meedoen moet je wel snel zijn...Apple's vliegen altijd de winkel uit als er korting is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:39
B-Real schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:40:
Toch bijzonder eigenlijk dat zoveel mensen de voorwaarden van zo'n actie koste wat koste willen oprekken om zo een paar euro voordeel te behalen.
Ik zou het echt teveel moeite vinden om nu alles al te bestellen en dan over twee weken terug te gaan om met veel pijn en moeite mijn gelijk te halen en een paar euro's terug te krijgen.

Ik zie over twee weken wel of mijn droger, Nespresso apparaat, receiver en ander klein spul beschikbaar is en mee doet.
TV ga ik vanavond maar even bestellen gezien de cashback actie van Panasonic morgen afloopt (en de MM mijn model toch niet heeft)
Precies dit, zou leuk zijn als synology mee doet omdat ik de DS215J wil aanschaffenen. Als ie niet mee doet dan is het jammer, maar ik ga niet nu al kopen en dan over twee weken naar de winkel om 2 tientjes terug te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoffaboyS
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-04-2023
*knip* woorden als oplichting etc horen hier niet thuis, zie ook de topicwaarschuwing.

[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 14-01-2016 19:51 ]

https://www.twitch.tv/roffaboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:13
Ben benieuwd, wil nog een nieuwe auto radio scoren:) heb 2 jaar geleden wel mijn ipad gekocht met 10% korting(was mooi meegenomen had het niet verwacht)

we houden het in de gaten:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:08

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Hmm vandaag even in de MM geweest hebben de Sony KDL55w805 helemaal niet in de winkel staan, jammer want dan zal hij er over 2 weken ook wel niet zijn.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

De Microsoft Surface 3 is 50 euro duurder geworden :( Maar schijnbaar ook elders...

Het zal toch niet zo zijn dat MS de prijzen verhoogd vanwege de MM actie? En later weer verlagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:54
Bartjuh schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:33:
De Microsoft Surface 3 is 50 euro duurder geworden :( Maar schijnbaar ook elders...

Het zal toch niet zo zijn dat MS de prijzen verhoogd vanwege de MM actie? En later weer verlagen?
Dat is echt niet de Mediamarkt, dat is de invloed van de slechtere koers van de euro t.o.v. de dollar. Daarbij is er in de VS geen BTW, dat scheelt ook weer 21% op de prijs in vergelijking tussen de VS en EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-06 17:51

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Chaoss schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:19:
Hmm vandaag even in de MM geweest hebben de Sony KDL55w805 helemaal niet in de winkel staan, jammer want dan zal hij er over 2 weken ook wel niet zijn.
Die had je beter 2 weken geleden kunnen kopen voor 677 euro bij Electroworld Tummers.. https://www.facebook.com/...ro/posts/1029250017132283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k_ers
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:20
Ik was voor een tv aan het kijken (de SAMSUNG UE48H6240A) deze was vorige week 588 Euro en nu is die in een keer 649 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
k_ers schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:48:
Ik was voor een tv aan het kijken (de SAMSUNG UE48H6240A) deze was vorige week 588 Euro en nu is die in een keer 649 Euro.
pricewatch: Samsung UE48H6240AW Zilver, Zwart

Niemand bied hem voor minder aan... Waarschijnlijk gewoon het automatische prijs systeem

Lees ook even dit bericht:
zeef in "Mediamarkt BTW actie 2016 vanaf 27 Januari"

En afsluitend de topic warning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Ik ben nog op zoek naar een muis/toetsenbord/pc-audio-setje/hub voor aansluitingen. Dit ben ik van plan om tijdens de btw vrije dagen te gaan halen, is er dan ook tijd/ruimte om deze apparaten te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10-2022
Leuk idee dat van tevoren kopen, echter zal dat nu boven mijn budget vallen.

Ben vandaag langs de MM geweest, het product stond niet in de schappen maar op website stond wel dat hij op voorraad was. Wat me niks verbaast want zo heb ik ook een SP4 gehaald bij de MM die niet in de schappen stond maar ze em wel hadden.

als een dag van tevoren hij nog op voorraad staat en op de dag van de actie ook, ga ik er gewoon na vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
thijspronk92 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:11:
Ik ben nog op zoek naar een muis/toetsenbord/pc-audio-setje/hub voor aansluitingen. Dit ben ik van plan om tijdens de btw vrije dagen te gaan halen, is er dan ook tijd/ruimte om deze apparaten te testen?
Vallen onder computer-accessoires en zullen dus naar alle waarschijnlijkheid net als voorgaande jaren uitgesloten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 19-06 05:58
k_ers schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 21:48:
Dat was een weekaanbieding vorige week, Megadeal 4, http://www.reclamefoldero...ig-van-04-01-tm-10-01-p3/

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ocn schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:50:
[...]

Die had je beter 2 weken geleden kunnen kopen voor 677 euro bij Electroworld Tummers.. https://www.facebook.com/...ro/posts/1029250017132283
Veel te ver weg, ik ga geen 200km rijden voor een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
nooberke schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:18:
[...]

Vallen onder computer-accessoires en zullen dus naar alle waarschijnlijkheid net als voorgaande jaren uitgesloten zijn
Oke bedankt voor de info, zal het in de gaten houden! Misschien dat de speakerset nog wel met korting kan, aangezien het niet per se voor computers hoeft te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:42
Misschien een domme vraag maar doet Mediamarkt /BCC tijdens deze dagen ook aan uitgestelde levering? Ik weet dat het op voorraad moet zijn maar moet je het ook gelijk meenemen? Ik heb een nieuwbouwhuis gekocht welke eind februari opgeleverd wordt maar heb tot die tijd geen ruimte om bijvoorbeeld een wasmachine of droger te stallen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Rctworld schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 07:20:
Misschien een domme vraag maar doet Mediamarkt /BCC tijdens deze dagen ook aan uitgestelde levering? Ik weet dat het op voorraad moet zijn maar moet je het ook gelijk meenemen? Ik heb een nieuwbouwhuis gekocht welke eind februari opgeleverd wordt maar heb tot die tijd geen ruimte om bijvoorbeeld een wasmachine of droger te stallen .
Ik had het een tijdje terug nagevraagd bij de MM;
Valandin schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Wendy Sterreveld: Goedendag, mijn naam is Wendy Sterreveld. Hoe kan ik u van dienst zijn?
Pascal: Hallo Wendy. Ik heb een vraag over een bestelling. Graag zou ik deze maand een nieuwe koelkast willen bestellen. Echter moet ik hier wel een afwijkende verzenddatum voor op kunnen geven.
Pascal : Standaard wordt er 'de volgende' werkdag aangehouden. Maar is er ook een mogelijkheid dat ik bijv. op 27 januari wat bestel en aangeef dat het pas vanaf 1 februari bezorgt kan worden?
Wendy Sterreveld: Wanneer u een witgoed artikel bestelt, kunt u inderdaad een andere bezorgdatum opgeven.
Wendy Sterreveld: Dit kunt u doen wanneer u de track en trace mail ontvangt. Deze volgt in de avond voor de levering. In deze mail zit een kalendertool inbegrepen. Met het kalendertool kunt u een andere bezorgdag inplannen tot maximaal 5 werkdagen vooruit.
Pascal: Kijk eens! Dat beantwoord mijn vraag. Hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 09:04
Waar is de media markt chat te vinden eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Zojuist van een MM medewerker vernomen;
- iPhones doen sowieso niet mee
- iPads zijn twijfelachtig (wellicht per vestiging)
- Macbooks zeer waarschijnlijk niet

Alles hangt af van 't filliaal, Apple compenseert de gegeven korting sowieso niet aan MM.

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 21:56
Chaoss schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:19:
BTW actie geldt toch ook voor online bestellingen? Of wil je de tv eerst zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmellow
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 15:09
Ik heb gehoord van de inkoper van mijn vestiging dat Apple niet mee doet. Clusters kunnen natuurlijk wel Apple producten zelf scherp prijzen met bijvoorbeeld 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:12
nooberke schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:36:
[...]

Met de Paradigit gaat Mediamarkt niet standaard mee, in de winkel gaat mogelijk wel lukken voor 999...maar niet straks 999/1.21 aangezien 1069/1.21 lager is dan 999

De computer kijkt standaard naar de volgende winkels:
Apple store
Electroworld
iCentre
Bart Smit
EP
MyCom
BCC
Expert
Phone House
Bijenkorf
Fonq
Scheer en Foppen
Blokker
Create2Fit
Sony store
Bose
Harman/kardon
V&D
BOL.com
Intertoys
Wehkamp
Coolblue
JBL
Dixons
Kijkshop.nl
Klopt het wel wat je zegt? Als je een dag vóór de BTW vrije dagen naar de Media Markt toe gaat en daar de Pro 4 i5 meeneemt voor 999 euro ALS ze de prijs toch willen aanpassen (Paradigit zit in Groningen tegenover de MM), dan is de prijs tijdens de BTW dagen 999 euro en dan zou je daar de BTW korting af mogen halen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 22:41
Hier groen licht gekregen om een nieuwe tv te kopen.

Het gaat de 50w755 worden van Sony. Vriendinlief wilde eigenlijk de zilvergrijze hebben, maar die is niet meer verkrijgbaar sinds die duikprijs van afgelopen week.

Hopelijk zal de tv er gewoon zijn en kan ik er eentje meenemen. Vaak begint dit op woensdag al toch?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Klopt het wel wat je zegt? Als je een dag vóór de BTW vrije dagen naar de Media Markt toe gaat en daar de Pro 4 i5 meeneemt voor 999 euro ALS ze de prijs toch willen aanpassen (Paradigit zit in Groningen tegenover de MM), dan is de prijs tijdens de BTW dagen 999 euro en dan zou je daar de BTW korting af mogen halen toch?
Zo werkt dat niet. Als hij nu 1099 is mag je hem inderdaad nu voor 999 meenemen als hij vlakbij voor 999 te koop is. Tijdens de btw actie wordt hij dan 1099 / 1.21 dus 908.26. Dat verschil kan je dan terug krijgen (indien op voorraad). Ze passen de winkelprijs niet direct naar beneden aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Laatst online: 24-06 15:13
(jarig!)
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Je moet de BTW-actie-prijs zien als de aanbiedingsprijs. Dus je kan het verschil krijgen tussen die 999 en de aanbiedingsprijs die ze tijdens de BTW-actie hanteren. Maar ze gaan natuurlijk niet van die 999 nog even het BTW-bedrag afhalen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Let wel goed op de voorwaarden om teleurstelling te voorkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Tadango schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:17:
[...]

Zo werkt dat niet. Als hij nu 1099 is mag je hem inderdaad nu voor 999 meenemen als hij vlakbij voor 999 te koop is. Tijdens de btw actie wordt hij dan 1099 / 1.21 dus 908.26. Dat verschil kan je dan terug krijgen (indien op voorraad). Ze passen de winkelprijs niet direct naar beneden aan helaas.
En dit voorbeeld dan? Of is dat meer geluk hebben?

Vorig jaar stonden de prijzen niet een aantal dagen van te voren vast hoor. De Dixons verlaagde een dag voor de BTW-actie de nieuwe ASUS N551JK-CN157H (i7, GeForce GTX 850M, 8GB, IPS) laptop van € 999,00 naar € 799,00. Op de dag voor de actie ging de MM mee, om 0:00 de dag dat de MM de BTW-actie startte was deze dus: € 661,81.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Mmh... Als iets in de webshop op voorraad is kan dat niet naar een filiaal worden gebracht om het daar te kopen. Afhalen wel en alle voorwaarden zijn dan gelijk aan een winkel aan koop. Hoor ik net van iemand van de service desk. Is wel tegenstrijdig met wat ik hoorde toen ik eerder belde.

Wil je iets in een filiaal kopen bestellen ze het bij de leverancier voor je. Er is geen centraal magazijn / inkoop oid. Helaas minimaal 14 dagen levertijd dus dat wordt erg krap allemaal. Ik zie wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:44:
[...]

Vorig jaar stonden de prijzen niet een aantal dagen van te voren vast hoor. De Dixons verlaagde een dag voor de BTW-actie de nieuwe ASUS N551JK-CN157H (i7, GeForce GTX 850M, 8GB, IPS) laptop van € 999,00 naar € 799,00. Op de dag voor de actie ging de MM mee, om 0:00 de dag dat de MM de BTW-actie startte was deze dus: € 661,81.
Lijkt me meer geluk, maar het klopt ook wel. De vraag is alleen of ze de dag ervoor (of kort ervoor) nog prijzen gaan verlagen aan de hand van concurrenten. Ik zou er niet van uit gaan, maar proberen kan altijd. Sowieso is MM de laagste in zo'n geval dus je hebt of een goede deal of een super deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:44:
[...]

Dat is gewoon een automatische prijsverlaging van de basisprijs op basis van concurrentie geweest.

Heeft verder niks met prijscompensatie te maken.

Heb voor dit jaar trouwens nog niks meegekregen wanneer de prijzen "op slot" gaan. Dus ik vermoed dat het automatische prijssysteem tot op het laatste moment zal blijven werken dit jaar.
Dit is exact hoe het bij prijscompensatie gaat zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
nooberke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Dat is gewoon een automatische prijsverlaging van de basisprijs op basis van concurrentie geweest.

Heeft verder niks met prijscompensatie te maken.

Heb voor dit jaar trouwens nog niks meegekregen wanneer de prijzen "op slot" gaan. Dus ik vermoed dat het automatische prijssysteem tot op het laatste moment zal blijven werken dit jaar.

[...]

Dit is exact hoe het bij prijscompensatie gaat zal gaan.
Om het systeem te begrijpen: Ik moet dus (bijvoorbeeld) BBC (ook laagste prijsgarantie) de prijs laten aanpassen naar dezelfde prijs van Paradigit. Media Markt past automatisch de prijs aan van BBC (en niet automatisch van Paradigit, vandaar de tussenstap) en dan gaat de BTW korting op de Pro 4 i5 wel van 999 euro af. Wel veel moeite dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmeer
  • Laatst online: 24-06 15:13
(jarig!)
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:47:
[...]

Om het systeem te begrijpen: Ik moet dus (bijvoorbeeld) BBC (ook laagste prijsgarantie) de prijs laten aanpassen naar dezelfde prijs van Paradigit. Media Markt past automatisch de prijs aan van BBC (en niet automatisch van Paradigit, vandaar de tussenstap) en dan gaat de BTW korting op de Pro 4 i5 wel van 999 euro af. Wel veel moeite dan.
- verkeerd gelezen. Edit:
Uh ja. Als jij de BCC zo ver krijgt om die 999 landelijk te gaan hanteren dan wel.

[ Voor 13% gewijzigd door sebasmeer op 15-01-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
EEE-lover schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:47:
[...]

Normaliter kan je gewoon bij de winkel de lagere Paradigit prijs krijgen. Met de BTW-dagen kom je echter met de Mediamarkt prijs - BTW korting alsnog lager uit. Oftewel geen reden voor Mediamarkt om naar beneden te prijzen. Tijdens de BTW dagen zal het automatische systeem sowieso gedeactiveerd worden aangezien je anders continu de prijzen laat zakken. (BCC vraagt 1000, mediamarkt vraag 1000-korting, BCC vraagt 1000-korting, Mediamarkt vraagt (1000-korting) - korting etc. etc.)

Mocht BCC voordat de prijzen op slot gaan haar prijs op €999 zetten zal Mediamarkt haar prijs wel €999-korting worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dus proberen bij BCC de prijs omlaag te krijgen. Ze gaan in de MM winkel de prijs dus niet aanpassen ook al kan je hem wel kopen voor een lagere prijs daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Tadango schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:02:
Dus proberen bij BCC de prijs omlaag te krijgen. Ze gaan in de MM winkel de prijs dus niet aanpassen ook al kan je hem wel kopen voor een lagere prijs daar?
Je kan je product gewoon meekrijgen voor de Paradigit prijs op dit moment. Je kan alleen niet tijdens de BTW-dagen prijs van concurrent - BTW korting krijgen

Als je bedoelt de basisprijs bij de Mediamarkt omlaag krijgen, dat lukt alleen als een systeem concurrent goedkoper is geworden...dat gaat geautomatiseerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tinuz___ schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:34:
[...]

BTW actie geldt toch ook voor online bestellingen? Of wil je de tv eerst zien?
Op zich niet, heb andere modellen gezien de buitenkant is overal hetzelfde :P Meer het idee dat je hem dan gelijk mee naar huis kunt nemen, ben met dat soort aankopen altijd een klein kind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
nooberke schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:06:
[...]
Als je bedoelt de basisprijs bij de Mediamarkt omlaag krijgen, dat lukt alleen als een systeem concurrent goedkoper is geworden...dat gaat geautomatiseerd...
Dat bedoel ik inderdaad. Jammer dat dit alleen via een automatisch systeem gaat en dat ze niet in de winkel ook een prijs aanpassing kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Tadango schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Dat bedoel ik inderdaad. Jammer dat dit alleen via een automatisch systeem gaat en dat ze niet in de winkel ook een prijs aanpassing kunnen doen.
Dat bedoelde ik ook, dat de basisprijs dus wordt aangepast voordat de BTW dagen beginnen. Het is me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
Tadango schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Een winkel kan in principe haar eigen prijs wel aanpassen maar deze zullen op den duur weer automatisch overruled worden. Bij ons draaien ze het prijssysteem één of twee keer per dag dacht ik ;)

Uiteraard kunnen er uitzonderingen toegevoegd worden maar dat is normaliter niet nodig bij courante producten.
Dat bedoelde ik ook, dat de basisprijs dus wordt aangepast voordat de BTW dagen beginnen. Het is me duidelijk.
Dat zal dus enkel gebeuren als één van de genoemde (25 dacht ik) concurrenten de prijs verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-06 21:56
Chaoss schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:07:
[...]
Op zich niet, heb andere modellen gezien de buitenkant is overal hetzelfde :P Meer het idee dat je hem dan gelijk mee naar huis kunt nemen, ben met dat soort aankopen altijd een klein kind :P
Herkenbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Net weer MM aan de lijn, dit keer het magazijn in GR. Ook even brutaal gevraagd naar online aankoop en dan verschil terug krijgen in de winkel tijdens de btw actie. Was geen enkel probleem.... :) Meerdere mensen zeiden dat. Biedt weer mogelijkheden ;) Ook hier bevestiging gekregen dat retourneren en service in de winkel gelijk was tussen een online aankoop en een winkel aankoop.

EDIT. Gebaseerd op het feit dat je hem terug kon brengen bij de winkel en direct weer kon kopen (uitspraak MM medewerker)

[ Voor 13% gewijzigd door Tadango op 15-01-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-06 13:23
Eergisteren online een product besteld. Kan ik dan op de 27ste terug naar een winkel gaan en verschil claimen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoo
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-02-2024
SpeciesXX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:49:
Eergisteren online een product besteld. Kan ik dan op de 27ste terug naar een winkel gaan en verschil claimen? :)
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-06 22:34
Ik heb een tablet (Galaxy Tab S2 8.0") op het oog maar als ik het zo lees komt de BTW actie er aan, ff wachten dus en hopen dat het in de aanbieding komt. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Jvann op 15-01-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik twijfel nu een beetje om dit weekend de tv alvast te gaan kopen, mochten ze er een hebben.

Dan kan ik over 2 weken altijd nog de btw terug gaan halen. Moet ik het product dan ook echt meenemen, of is een bon voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:30
Kuhr89 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:34:
Dan kan ik over 2 weken altijd nog de btw terug gaan halen. Moet ik het product dan ook echt meenemen, of is een bon voldoende?
Bon is voldoende.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor mensen die nu al een online bestelling doen om later met de bon terug te gaan: haal je het product bij een MM vestiging op, of laat je het thuisbezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dat maakt geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Voorraad indicator op de website is compleet onbetrouwbaar. Wat op voorraad moet zijn is er niet en wat niet op voorraad zou zijn hebben ze 2 van liggen. Lekker dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-06 14:43
En wat als het product tegen die tijd 'niet op voorraad is' zowel in de shop als online? Dat had ik vorig jaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-06 19:40
Robberto schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:36:
En wat als het product tegen die tijd 'niet op voorraad is' zowel in de shop als online? Dat had ik vorig jaar namelijk.
Dat zal per winkel verschillen of je wel of niet tegen die prijs kan bestellen gewoon vragen dus we hebben geen heldere bol hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Roos79 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Dat zal per winkel verschillen of je wel of niet tegen die prijs kan bestellen gewoon vragen dus we hebben geen heldere bol hier :+
Ik bedoel meer het feit dat als je nu koopt in de winkel/online en je komt je geld claimen en hij is dan niet op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Laatst online: 24-06 19:40
Maar je had t vorig jaar ook zei je wat deden ze toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
- niet goed gelezen -

[ Voor 79% gewijzigd door SavageBrother op 16-01-2016 13:00 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-06 23:26
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 16-01-2016 13:28 ]

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
Roos79 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:30:
Maar je had t vorig jaar ook zei je wat deden ze toen?
Toen wilde ik online bestellen tijdens de actie zelf, maar was het 'niet op voorraad'. Het product is nu wel op voorraad vandaar dat ik nu alvast wil bestellen en dan straks wil claimen, alleen verwacht ik dan dat ze zeggen dat het niet meer op voorraad is en het dus over gaat. Alleen weet ik dat niet zeker dus vandaar m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:00
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 16-01-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-06 20:42

fmb

Robberto schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:21:
[...]
Toen wilde ik online bestellen tijdens de actie zelf, maar was het 'niet op voorraad'. Het product is nu wel op voorraad vandaar dat ik nu alvast wil bestellen en dan straks wil claimen, alleen verwacht ik dan dat ze zeggen dat het niet meer op voorraad is en het dus over gaat. Alleen weet ik dat niet zeker dus vandaar m'n vraag.
Als je de verpakking ongeopend laat kun je hem altijd (binnen 14 dagen?) terugbrengen naar de winkel. Als ze niet het prijsverschil teruggeven kun je dus altijd nog het product inleveren en je aankoopbedrag terugkrijgen zonder opgave van reden. Daarna heb je 3 opties:
1. Het product is niet op voorraad en je kan niet het zojuist ingeleverde product kopen: dan kun je wellicht bij een andere winkelketen tegen gereduceerd tarief het product kopen.
2. Het product is niet op voorraad maar je kan het zojuist ingeleverde product direct kopen. Dan koop je uiteraard alleen tegen gereduceerd tarief.
3. Het product is op voorraad. Dan koop je die tegen gereduceerd tarief.

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
Net bij de MM op Ekkersrijt geweest en een vreemd verhaal meegekregen.

Ik wilde de 50w755 kopen, zodat ik over 2 weken het verschil kon terugkrijgen.

Verhaal: de tv was niet op voorraad en kwam wss niet meer binnen de komende 2 a 3 weken.
Online bestellen kon wel, maar geld terugkrijgen werd lastig. In de winkel kon het sowieso niet, want het zijn 2 verschillende BV's

Bij de servicebalie nog een ander verhaal:
Laagste prijs garantie is online geen ding bij hun. Dus ook via die manier kun je geen geld terugkrijgen.

2 verschillende verhalen en eigenlijk vertrouw ik het niet. Tv niet op voorraad kan, maar ze konden niet bestellen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:32
Kuhr89 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:49:
En dat vind je vreemd, omdat? :P
Mediamarkt zal waarschijnlijk verlies maken op de door jouw genoemde TV. Dan halen ze 'm uit het assortiment totdat de BTW-vrije dagen weer voorbij zijn. Heel vervelend natuurlijk voor je... maar de Mediamarkt is toch niet gek :P

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Kuhr89 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 17:49:

Ik wilde de 50w755 kopen, zodat ik over 2 weken het verschil kon terugkrijgen.
In MM Breda hebben ze hem wel, en in totaal op zo'n 6 locaties. Dus hij is niet uit het assortiment gehaald, althans niet bij alle vestigingen.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ja klopt, btw kun je alleen terugkrijgen op dezelfde locatie, niet bij een ander filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Als je alvast online bestelt en het thuis laat bezorgen, kun je dan niet bij het dichtstbijzijnde filiaal langs voor het terugkrijgen van geld? Het gaat om een groot pakket, dus bezorgen zou wel handiger zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nordlys schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 18:13:
Als je alvast online bestelt en het thuis laat bezorgen, kun je dan niet bij het dichtstbijzijnde filiaal langs voor het terugkrijgen van geld? Het gaat om een groot pakket, dus bezorgen zou wel handiger zijn ;)
Volgens de mediamarkt in Ekkersrijt kan dit niet, omdat het een andere BV zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Allright, voor de zekerheid dan maar laten bezorgen bij het filiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Ik wacht met bestellen tot de actie zelf. Teveel verschillende verhalen van verschillende mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Bij het retouren van een online aankoop word de betaling terug gestort naar afkomst.
Prijscorrectie van een online aankoop zal ook op die manier verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Begin beetje te vrezen dat mijn plannetje met de tv niet gaat werken. Nu geen voorraad is erg vreemd, zeggen dat t niet op de bestellijst staat en ik de tv niet kan bestellen is ook vreemd.

Morgen ga ik naar Eindhoven stad en ga ik mijn mond houden over de btw actie, kijken wat ze dan zeggen. Ben benieuwd of het verhaal dan anders is wat betreft het bestellen bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Kuhr89 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:33:
Morgen ga ik naar Eindhoven stad en ga ik mijn mond houden over de btw actie, kijken wat ze dan zeggen. Ben benieuwd of het verhaal dan anders is wat betreft het bestellen bij de winkel.
Ik zou eerst vragen wat je, als koper, kunt in het geval je binnen 2 weken dezelfde tv elders goedkoper ziet, bijv. bij BCC. Daarna een "aha, jaja..." en de vraag wat er gebeurt als de tv bij MM zelf binnen 2 weken goedkoper is. Dan omzeil je het BTW-Actie verhaal.

Als Bestenaar (en Sony liefhebber) ga ik ook bij de MM kijken (Ekkersrijt), maar dan voor de Xperia Z5. Scheelt toch een dikke €100 met die BTW-actie (599 / 1.21 = €495).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Laatst online: 22-06 14:32
Nordlys schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:00:
Allright, voor de zekerheid dan maar laten bezorgen bij het filiaal.
Blijkbaar is dat ook geen optie. Of je het thuis laat bezorgen of ophaalt in de winkel; het geldt als een online aankoop wat het dus ook lastig maakt mbt laagste prijs garantie en de btw-actie. Enige hoop is dat het product tijdens de btw-actie op voorraad is en je teruggaat met de boodschap dat je 'm anders terugbrengt onder het mom van 'binnen 14 dagen retour zonder opgaaf van reden' en 'm vervolgens met btw-korting weer koopt in de winkel. Waarschijnlijk lastig, maar met wat geluk krijg je het verschil terug. En anders breng je 'm daadwerkelijk terug en koop je een ander exemplaar 8)7 omslachtig maar het zou kunnen.

Hier trouwens nog een link naar een ontevreden klant die met succes haar geld toch terug weet te krijgen: http://www.klachtenkompas...antie-niet-geldig-webshop
En hier: http://www.klachtenkompas...-prijs-garantie-echt-niet

Ik heb overigens net de http://tweakers.net/price...ia-kdl-50w755c-zwart.html besteld. Benieuwd hoe dit af gaat lopen! ;)

Uiteindelijk doen we allemaal maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
FunkyBro schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:23:
[...]

Blijkbaar is dat ook geen optie. Of je het thuis laat bezorgen of ophaalt in de winkel; het geldt als een online aankoop wat het dus ook lastig maakt mbt laagste prijs garantie en de btw-actie. Enige hoop is dat het product tijdens de btw-actie op voorraad is en je teruggaat met de boodschap dat je 'm anders terugbrengt onder het mom van 'binnen 14 dagen retour zonder opgaaf van reden' en 'm vervolgens met btw-korting weer koopt in de winkel. Waarschijnlijk lastig, maar met wat geluk krijg je het verschil terug. En anders breng je 'm daadwerkelijk terug en koop je een ander exemplaar 8)7 omslachtig maar het zou kunnen.

Hier trouwens nog een link naar een ontevreden klant die met succes haar geld toch terug weet te krijgen: http://www.klachtenkompas...antie-niet-geldig-webshop
En hier: http://www.klachtenkompas...-prijs-garantie-echt-niet

Ik heb overigens net de http://tweakers.net/price...ia-kdl-50w755c-zwart.html besteld. Benieuwd hoe dit af gaat lopen! ;)
Let hier op de voorraad bij de afhaal winkel. Het gaat erom dat de winkel voorraad heeft en deze heeft ook het geld van de webshop ontvangen, omdat het van hun voorraad af ging. Daarom kan je dan terug naar de winkel voor het verschil tijdens de btw actie. Dat kan dus alleen als de winkel voorraad heeft / had. Dus nu kopen in de winkel geeft eigenlijk garantie op de korting straks gezien de uitspraken van MM. Bij aankoop online die je niet afhaalt in een winkel met direct voorraad kan je dus geen korting claimen zover ik zie.

2e geval is mazzel en klopt niet volgens de regels als je ze goed leest.

Mooi, morgen dus naar de MM maar :) Helaas hebben ze alleen een duurdere versie op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
Zojuist online 2 producten besteld. Als die online nog gewoon op voorraad zijn tijdens de btw-actie moet ik toch gewoon de webshop kunnen bellen met de mededeling: "kan ik het prijsverschil terugkrijgen, anders bestel ik ze weer opnieuw en retourneer ik deze producten". Het lijkt me voor de MM ook niet prettig die producten weer terug te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Werkt dat ook zo voor bijvoorbeeld ren wasmachine?

En hoeveel uur mag de tv gebruikt zijn in de komende 13 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55

Kek

3flix

Is al bekend dat deze actie daadwerkelijk plaats gaat vinden? ik zie in beginpost alleen dat het zo is zonder enige bron oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

Kuhr89 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 18:46:
[...]
Volgens de mediamarkt in Ekkersrijt kan dit niet, omdat het een andere BV zou zijn.
Volgens mij kent de mediamarkt de eigen regels niet goed, op de website staat duidelijk:
Webshopbestelling retourneren
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. g
...
Bij de aankoop van producten in onze webshop heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
De werkwijze voor retournering is als volgt:
* u retourneert het product in een Media Markt-winkel (zie: Retourneren / omruilen van producten gekocht in een Media Markt-winkel)
OF
...
En dan in het stuk waarnaar verwezen wordt:
Retourneren / omruilen van producten gekocht in een Media Markt-winkel
Retournering van een bij Media Markt gekocht product tegen restitutie van de koopprijs is mogelijk binnen veertien dagen na aankoop. Media Markt is alleen gehouden een verzoek tot restitutie van de koopprijs te honoreren, indien de klant binnen veertien dagen na aankoop terugbetaling van de koopprijs of omruil verlangt, zonder dat er sprake is van een defect, en aan de volgende voorwaarden voldoet:
- De klant moet gelijktijdig de originele kassabon overleggen.
- Het product dient aangekocht te zijn in een in Nederland gevestigde winkel van Media Markt.
- Het product moet ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking zijn verpakt.
- Het product is ongebruikt.
Klinkt duidelijk: retourneren van in de webshop gekochte producten kan in elke fysieke media markt winkel. Het zegt natuurlijk niks over eventuele btw acties, maar terugbrengen kan altijd!

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb

fmb

tweakerdennis schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:46:
Werkt dat ook zo voor bijvoorbeeld ren wasmachine?

En hoeveel uur mag de tv gebruikt zijn in de komende 13 dagen?
Het product mag in zijn geheel niet gebruikt zijn en de verpakking mag niet meer zijn geopend dan om te beoordelen of het product aan je wensen voldoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fmb

fmb

Kek schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:49:
Is al bekend dat deze actie daadwerkelijk plaats gaat vinden? ik zie in beginpost alleen dat het zo is zonder enige bron oid...
De reden hiervoor staat een paar Posts verder dan de startpost. Verder in het topic staat een vacature van een uitzendbureau met daarin de btw actie benoemd. Is dus vrijwel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Inderdaad. Volgens mij kende in Son de regels zelf niet helemaal.. Dit staat ook op de site:

Wat doet er mee tijdens de BTW-actie?
Welke producten en merken er precies meedoen wordt altijd vlak voor de actie bekend gemaakt. Dus wie weet misschien ook jouw nieuwe vaatwasser, stofzuiger of tablet! Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basement
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-06 09:55
Assix schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:38:
Zojuist online 2 producten besteld. Als die online nog gewoon op voorraad zijn tijdens de btw-actie moet ik toch gewoon de webshop kunnen bellen met de mededeling: "kan ik het prijsverschil terugkrijgen, anders bestel ik ze weer opnieuw en retourneer ik deze producten". Het lijkt me voor de MM ook niet prettig die producten weer terug te ontvangen.
Ik denk dat je dan van een koude kermis thuis komt.

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

Het zal de mediamarkt geen ene ruk interesseren wat jij met je producten doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Basement op 16-01-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
Basement schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:35:
[...]

Ik denk dat je dan van een koude kermis thuis komt.

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

Het zal de mediamarkt geen ene ruk interesseren wat jij met je producten doet.
Dan maar omslachtig retourneren en opnieuw bestellen tijdens de BTW-actie. Net zo simpel.

Producten die bij de webshop besteld zijn, mogen wel geopend en uitgeprobeerd zijn. Producten aangeschaft in een fysieke mediamarkt winkel kunnen daarentegen wel weer geweigerd worden als de verpakking geopend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Toch vreemd dat er geen laagste prijs garantie geldt voor de webshop, terwijl hij dadelijk op de site zelf goedkoper zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-06 13:34
Assix schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:48:
[...]

Dan maar omslachtig retourneren en opnieuw bestellen tijdens de BTW-actie. Net zo simpel.

Producten die bij de webshop besteld zijn, mogen wel geopend en uitgeprobeerd zijn. Producten aangeschaft in een fysieke mediamarkt winkel kunnen daarentegen wel weer geweigerd worden als de verpakking geopend is.
Waarom retourneren en opnieuw bestellen?, dan kan je het toch net zo goed alleen bestellen tijdens de actie. Bij het opnieuw bestellen is de kans net zo groot dat het uitverkocht is. Snap de paniek sowieso niet zo goed, volgens mij is het sowieso niet zo'n probleem als je er gewoon direct bij bent, vooral als een winkel als bcc ook mee gaat in de prijs.

Wordt daarnaast als consument nooit zo blij van al dat retourneren via internet en weer opnieuw in de verkoop brengen, al zal het bij niet openen nog meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
Matedeor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 00:04:
[...]

Waarom retourneren en opnieuw bestellen?, dan kan je het toch net zo goed alleen bestellen tijdens de actie. Bij het opnieuw bestellen is de kans net zo groot dat het uitverkocht is. Snap de paniek sowieso niet zo goed, volgens mij is het sowieso niet zo'n probleem als je er gewoon direct bij bent, vooral als een winkel als bcc ook mee gaat in de prijs.

Wordt daarnaast als consument nooit zo blij van al dat retourneren via internet en weer opnieuw in de verkoop brengen, al zal het bij niet openen nog meevallen.
Je hebt hier gelijk in hoor. Maar mijn webcam is kapot en die heb ik gewoon nodig, vandaar dat ik nu bestel. Verder ben ik gewoon ongeduldig en neem ik ook gewoon mijn verlies mocht het product inderdaad uitverkocht zijn tijdens de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-06 16:58
Anders laat je het twee weken in de verpakking zitten. Dan kan je tijdens de BTW dagen nog beslissen of je het gaat retourneren.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Kuhr89 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:58:
Toch vreemd dat er geen laagste prijs garantie geldt voor de webshop, terwijl hij dadelijk op de site zelf goedkoper zal zijn..
Laagste prijs garantie is compleet iets anders dan de btw actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Tadango schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:06:
[...]

Laagste prijs garantie is compleet iets anders dan de btw actie.
Klopt, alleen de winkel vertelde dat ookal is het dan goedkoper in de webwinkel, je het verschil niet krijgt omdat de webwinkel niet die garantie biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Kuhr89 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Klopt, alleen de winkel vertelde dat ook al is het dan goedkoper in de webwinkel, je het verschil niet krijgt omdat de webwinkel niet die garantie biedt.
Ja. Daarom heb je de meeste kans bij online aankopen als je het ophaalt bij een winkel met voorraad. Je koopt het dan eigenlijk van de winkel. Ook al biedt dat geen garantie voor aanspraak op het verschil tijdens de btw actie, je hebt wel de beste argumenten dan. In alle andere gevallen hoeft de MM volgens de voorwaarden geen verschil uit te betalen en is het geluk hebben bij een winkel of via de service desk als het wel lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyBro
  • Laatst online: 22-06 14:32
Volgens mij heb ik hem net op tijd besteld..
"Product tijdelijk niet op voorraad": http://www.mediamarkt.nl/...-kdl-50w755c-1374098.html

Alleen geeft dat weinig hoop op korting tijdens de btw-dagen :'(

[ Voor 33% gewijzigd door FunkyBro op 17-01-2016 14:33 ]

Uiteindelijk doen we allemaal maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:29
Tadango schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Ja. Daarom heb je de meeste kans bij online aankopen als je het ophaalt bij een winkel met voorraad. Je koopt het dan eigenlijk van de winkel. Ook al biedt dat geen garantie voor aanspraak op het verschil tijdens de btw actie, je hebt wel de beste argumenten dan. In alle andere gevallen hoeft de MM volgens de voorwaarden geen verschil uit te betalen en is het geluk hebben bij een winkel of via de service desk als het wel lukt.
Volgens mij telt het dan nog steeds als online-aankoop, je koopt het immers in de webshop. Ik zou dan zeggen dat dan ook de regels van de webshop van toepassing zijn. Dus je zou dan het btw-verschil niet terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daikoko
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 14:10
Ik vraag me af dat bv ik morgen een tv koop met de laagste prijs garantie omdat de tv bij bcc in de aanbieding is, kan ik dan nog steeds aanspraak maken op de btw actie 2 weken later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
lhyeung schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:57:
Ik vraag me af dat bv ik morgen een tv koop met de laagste prijs garantie omdat de tv bij bcc in de aanbieding is, kan ik dan nog steeds aanspraak maken op de btw actie 2 weken later?
Dat kan, maar je gaat alleen het prijsverschil terugkrijgen.

Dus als 'ie nu bij de Media Markt 300 euro kost, en bij BCC 250 euro, en jij haalt 'm bij de MM voor 250 euro (want laagsteprijsgarantie). Dan wordt 'ie tijdens de BTW-dagen bij de MM 248 euro (300 euro minus 21% BTW) en krijg je dus maar 2 euro terug.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordymt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-06 15:44
Leuk om te zien dat het product waar ik op aan het wachten was ineens uit de webshop is verdwenen. Alleen duurdere varianten zijn nog beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:36
Ik was gisteren in de mediamarkt van Amsterdam en de verkoper bevestigde dat er een btw actie is in week 4.
Ik weet dat Apple producten meestal uitgesloten zijn, maar hij vertelde mij dat dat ook geldt voor Sony, Sonos en Helios. Ik denk dat het een verkooptrucje was zodat hij mij kon overhalen om het product meteen te kopen (want ik twijfelde tussen deze merken bij het aanschaffen van een surround sound system )
Weten jullie of deze merken de vorige jaren uitgesloten waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:37
avec_style schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:22:
Ik was gisteren in de mediamarkt van Amsterdam en de verkoper bevestigde dat er een btw actie is in week 4.
Ik weet dat Apple producten meestal uitgesloten zijn, maar hij vertelde mij dat dat ook geldt voor Sony, Sonos en Helios. Ik denk dat het een verkooptrucje was zodat hij mij kon overhalen om het product meteen te kopen (want ik twijfelde tussen deze merken bij het aanschaffen van een surround sound system )
Weten jullie of deze merken de vorige jaren uitgesloten waren?
Sonos vaak wel, bij Sony zijn bepaalde productgroepen soms uitgesloten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik was al een tijdje aan het kijken naar een Asus EeeBook X205TA, maar kan deze nu niet meer vinden op de site van de MediaMarkt. EOL? Ik wilde deze eigenlijk kopen tijdens de BTW vrije dagen :?
Pagina: 1 ... 4 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.