Gewoon er nog één online bestellen (eventueel volgende week na de BTW-dagen) en vervolgens die andere terugbrengen. Als zij moeilijk doen, kan jij dat ook.Step-han schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:20:
[...]
Contact gehad met MediaMarkt online, enige wat ze me kunnen aanbieden is dat ze hem komen ophalen en geld terug, hij is online niet meer voorradig dus kan hij niet worden omgeruild. Nu kan ik deze TV (Philips 40PUK6400) niet meer krijgen voor de prijs van €395 (ipv €479).
Heb zelf nog gebeld met filiaal Zwolle, daar is die niet meer op voorraad, in Alphen aan de Rijn wel. Heb nogmaals contact gehad met MediaMarkt online of zij niet konden regelen dat zij 1 van die regelen om bij mij om te ruilen, maar dat deden ze niet...
Enige wat ik zelf kan doen is dus met mijn huidige TV rijden naar Alphen aan de Rijn om hem om te wisselen.. dit kost mij tijd en bijna €50 aan brandstof, ik laat hem wel ophalen en bestel hem bij een andere webshop (goedkoopste nu €475).
Top service weer van MediaMarkt, dit is voor mij de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.