Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.945 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 08:35
Step-han schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:20:
[...]

Contact gehad met MediaMarkt online, enige wat ze me kunnen aanbieden is dat ze hem komen ophalen en geld terug, hij is online niet meer voorradig dus kan hij niet worden omgeruild. Nu kan ik deze TV (Philips 40PUK6400) niet meer krijgen voor de prijs van €395 (ipv €479).

Heb zelf nog gebeld met filiaal Zwolle, daar is die niet meer op voorraad, in Alphen aan de Rijn wel. Heb nogmaals contact gehad met MediaMarkt online of zij niet konden regelen dat zij 1 van die regelen om bij mij om te ruilen, maar dat deden ze niet...

Enige wat ik zelf kan doen is dus met mijn huidige TV rijden naar Alphen aan de Rijn om hem om te wisselen.. dit kost mij tijd en bijna €50 aan brandstof, ik laat hem wel ophalen en bestel hem bij een andere webshop (goedkoopste nu €475).

Top service weer van MediaMarkt, dit is voor mij de laatste keer dat ik hier wat bestel.
Gewoon er nog één online bestellen (eventueel volgende week na de BTW-dagen) en vervolgens die andere terugbrengen. Als zij moeilijk doen, kan jij dat ook.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Kan iemand wijs worden uit de bestelstatus?

In behandeling, verzonden naar magazijn, aagemaakt?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
voor de mensen die een budget notebook zoeken:
De asus x555la-dm1872t is 495,75 euro geworden.

Specs:
Beeldscherm: 15,6 inch (1920 x 1080)
Processor: Intel Core i5-5200U
Werkgeheugen: 6 GB
Opslag: 1 TB HDD
Grafische kaart: Intel HD Graphics 5500

Geen geld voor deze specs. In deze prijsklasse heeft het scherm meestal een resolutie van 1366x678 of zit je met een slechtere processor dan de i5.

http://www.mediamarkt.nl/...55la-dm1872t-1422218.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Die Mediamarkt actie kan mij gestolen worden.

Net een Huawei P8 Lite voor € 178 euro op Wehkamp.nl gekocht (actiecode huawei15 bij afrekenen gebruiken). Behoorlijk betere deal dan Mediamarkt momenteel (234 euro -/- btw).

Cashback er nog af, en voor 128 euro een mooie telefoon waar ik weer 2 jaar mee vooruit kan.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

cvheereveld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Voor een ieder die naar MM Sontplein in Groningen wil voor zijn online aankopen om de korting terug te vragen, het werkt nog steeds niet. Ik had een printje van mijn factuur mee, die hebben ze gekopieerd en mijn 06 achtergelaten zodat ik niet nog eens terug hoef.

En, als je er toch bent, toch maar de Galaxy Tab S2 meegepakt. Mijn god wat moest daar toch echt wel een verzekering en een hoesje bij van de MM verkoper. Neen.
Hadden ze smorgens bij mij al gedaan - en ze zeiden dat t vanmiddag/vanavond weer zou werken. Nou mooi niet dus 8)7 Lijkt me dat ze een HEUL stapeltje kopietjes daar hebben liggen van mensen die ze moeten bellen.... |:(

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Niet normaal hoeveel mensen voor een personeelskorting in de rij stonden bij mm breda en die werken echt niet alemaal daar.Veel vrienden,kenissen denk ik,wel lekker 37.3% korting.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik was gisteravond bij de MM, hebben ze de basisprijs van de Surface 3 verhoogd van 659 naar 742, de dag ervoor echt 659, wtf. Bovendien: giga-druk. Ik had echt geen zin om in die rij te gaan staan. Ik naar de bcc ernaast, uiteindelijk besloten om voor de surface 3 te gaan van 2GB te gaan, niet op voorraad en niet te bestellen... en 4GB model idem. Vandaag overdag naar MM, 2GB model van basisprijs 549 voor iets van 455 niet meer te op voorraad of te verkrijgen. Ik weer naar bcc, wtf nr 2; ALLE microsoft tablets ineens verdwenen? Eruit volgens de verkoper. Dus ook de Surface 4. Volgens mij zijn de marges op de ms surfaces te klein voor bcc om mee te doen met de actie, dus halen ze de tablets er gewoon uit.

Naja, uiteindelijk na wat wikken en wegen voor de surface 4 pro m3 gegaan voor 762 bij mm, van 922. Goede deal imo. Wel stuk meer geld uitgegeven dan gepland :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Amaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:51:
Niet normaal hoeveel mensen voor een personeelskorting in de rij stonden bij mm breda en die werken echt niet alemaal daar.Veel vrienden,kenissen denk ik,wel lekker 37.3% korting.
Misschien moet ik ook maar eens vrienden worden met iemand die daar werkt... :)
Ach ja, ik heb alles wat ik wilde ook kunnen bestellen, voor de prijzen die ik in gedachten had.
Mooi dus. Ik heb geen klagen tot nu toe. Nu nog wachten op de e-mail over de levering.

[ Voor 19% gewijzigd door Jorgen op 28-01-2016 23:27 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

De bestelling die ik gisteren heb geplaatst om 22:42 is verwerkt en wordt morgen verzonden. Echter de bestelling die om half 10 is gemaakt is nog steeds onderweg naar het magazijn. Ze volgen niet noodzakelijk het bestelmoment.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
The_Worst schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:31:
De bestelling die ik gisteren heb geplaatst om 22:42 is verwerkt en wordt morgen verzonden. Echter de bestelling die om half 10 is gemaakt is nog steeds onderweg naar het magazijn. Ze volgen niet noodzakelijk het bestelmoment.
Wat een chaos moet het bij de MM organisatie zijn zeg... Vooral bij de webshop waarbij ook nog eens alles ingepakt en verstuurd moet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
apis29 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:32:
[...]

Niet dat ik het hele proces doorlopen heb maar lijkt gewoon te bestellen? http://www.mediamarkt.nl/...40puk6400-12-1404887.html En je hebt alles tussen Zwolle en Alphen a/d Rijn gehad? :D
Enige filiaal die dit toestel nog op voorraad heeft is Alphen aan de Rijn.

Ik zie inderdaad dat het toestel nu weer te bestellen is met een levertijd van 5 á 6 dagen. Morgen vroeg direct weer even contact opnemen met MediaMarkt online.

Vanavond toen ik contact had met MediaMarkt online was de TV uitverkocht..

Nu ga ik gewoon eisen dat ze mijn defecte toestel gaan omruilen. Bedankt voor de tip, heb nu ook nog even screenshots genomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Step-han op 29-01-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maniak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:44:
[...]

Wat een chaos moet het bij de MM organisatie zijn zeg... Vooral bij de webshop waarbij ook nog eens alles ingepakt en verstuurd moet worden..
Is gewoon meer werk. Heeft bijna elke webwinkel wel op bepaalde momenten. Winkel waar ik werkte was december de topmaand. Particulieren die zichzelf een kadeautje voor de kerst gaven en zakelijke klanten die nog even de winst wilde drukken voor het fiscale jaar voorbij was. Dat is met uitstek de periode om niks te veranderen aan assortiment of indeling :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Je mag alleen zelf je personeelsaankoop ophalen, anderen mogen dit niet voor jou doen. Waren dus toch echt allemaal medewerkers.

37,3% korting red je niet hoor, net ietsje minder uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo zouden die daar niet werken? Als je open bent van 9 tot 21, zes dagen per week, is dat 72 uur in de week. Als je dan met van die contracten van 4 uur per week werkt, heb je 18 man in dienst enkel om continue één iemand aanwezig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 00:57:
[...]

Hoezo zouden die daar niet werken? Als je open bent van 9 tot 21, zes dagen per week, is dat 72 uur in de week. Als je dan met van die contracten van 4 uur per week werkt, heb je 18 man in dienst enkel om continue één iemand aanwezig te hebben.
Omdat andere voor hun de spullen haalden en ervoor tekenden,20% personeelskorting bovenop de btw. Ook beveiligers die bij mm werken tekenden voor andere (zullen wel vrienden zijn) denk niet dat ze al die spullen voorzichzelf kopen,er was altijd iemand bij hun.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IM4N
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-09 10:48
Step-han schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 00:14:
[...]

Enige filiaal die dit toestel nog op voorraad heeft is Alphen aan de Rijn.

Ik zie inderdaad dat het toestel nu weer te bestellen is met een levertijd van 5 á 6 dagen. Morgen vroeg direct weer even contact opnemen met MediaMarkt online.

Vanavond toen ik contact had met MediaMarkt online was de TV uitverkocht..

Nu ga ik gewoon eisen dat ze mijn defecte toestel gaan omruilen. Bedankt voor de tip, heb nu ook nog even screenshots genomen.
Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de webshop niet doet aan omruilen. Retour sturen is geld terug bij de webshop van MM. Bespaar jezelf die hoofdpijn (geloof me maar 8)7 ) en bestel die tv opnieuw voordat ie weer is uitverkocht. En stuur die defecte gewoon retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Gisteren even naar de MM geweest om het verschil met een eerdere online aankoop te claimen. Was geen probleem maar het systeem had storing dus kon op dat moment geen geld terug krijgen. Zou gebeld worden.... Jaja, straks nog maar een keer die kant op. Anders voor het einde van de actie een zwarte op wit verklaring met handtekening :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 17:16
The_Worst schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:38:
Kan iemand wijs worden uit de bestelstatus?

In behandeling, verzonden naar magazijn, aagemaakt?
In behandeling:
Ze weten niet zeker of ze het product aan jou kunnen geven

Verzonden naar magazijn:
Ze weten nog niet wanneer je hem krijgt.. Maar het gaat niet heel lang meer duren

Aangemaakt:
Ze hebben je pakketje binnen en maken het nu klaar om te verzenden, grote kans dat je morgen je pakket kan verwachten.

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09:36
Het kraakt hard bij Mediamarkt volgens mij. Woensdag avond om 19.30 besteld, pas om 6.00 s' ochtend een bevestiging gekregen. Nu ineens staat PostNL voor de deur met maar een gedeelte van mijn bestelling, zonder dat ik een verzendbevestiging heb gekregen.. Volgens de site: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending,
bij alle artikelen terwijl ik er nu al 2 van de 3 heb. Alleen het belangrijkste ontbreekt nog de tv die ik had bestelt. Hopelijk komt de tv vandaag nog met Dynalogic.

Alles wat ik heb besteld staat op uitverkocht, ben er wel bang voor. Zonder Tv heb ik aan die andere dingen ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Kogel070 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:13:
Het kraakt hard bij Mediamarkt volgens mij. Woensdag avond om 19.30 besteld, pas om 6.00 s' ochtend een bevestiging gekregen. Nu ineens staat PostNL voor de deur met maar een gedeelte van mijn bestelling, zonder dat ik een verzendbevestiging heb gekregen.. Volgens de site: Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending,
bij alle artikelen terwijl ik er nu al 2 van de 3 heb. Alleen het belangrijkste ontbreekt nog de tv die ik had bestelt. Hopelijk komt de tv vandaag nog met Dynalogic.

Alles wat ik heb besteld staat op uitverkocht, ben er wel bang voor. Zonder Tv heb ik aan die andere dingen ook niks.
vrees dat je al bericht van Dynalogic gehad moet hebben dan (vannacht)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32

swv

Ik heb ook nog niks gehoord. Ik was zo 'slim' om mij als gast aan te melden. Vanwege de haast om te bestellen, de traagheid van de site woensdag om 18:00 uur en ik mijn inloggegevens niet meer wist heb ik dat maar gedaan en kan nu dus niet mijn status zien. Heb dus wel keurig woensdag de mailtjes gehad maar tot op heden nog geen verzendbevestiging. Ik hoop tegelijk wel en niet dat ze onverwachts voor de deur komen te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Allemaal extra inkomsten voor de Mediamarkt deze BTW dagen, maar ik vraag me af of dit echt wel wat voor ze oplevert. Aangezien er veel mis gaat (dubbel verzenden, etc), je moet meer personeel inzetten/trainen, je bent langer open, marges zullen vrij krap zijn, veel gezeur/inefficiëntie en je krijgt steeds grotere drukte op deze dagen, terwijl je de rest van het jaar dus minder klanten zult krijgen (beetje kaas van je eigen brood laten eten). Al denk ik dat de Mediamarkt een van de grootste concerns is die wel ruimte hiervoor hebben, dit kan misschien ook een tactiek zijn om marges de minder bedeelde concurrenten te slopen.

Ik ga niet mee in de gekte, je moet alleen iets kopen als je het nodig hebt of als de prijs of prijs/kwaliteit aantrekkelijk genoeg is om een impuls aankoop te doen!

[ Voor 12% gewijzigd door _Heisenberg_ op 29-01-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere rommeltje ... een droger, wasmachine en blender in 1x besteld woensdag bij MediaMarkt webshop ... en dan nu

- vandaag komt de blender via pakket postnl (ok begrijpelijk)
- vandaag komt de droger via postnl extra .... uhm wat ??
- morgen komt de wasmachine via postnl extra .... uhm wat ??

Oh ja kregen gisteravond om 22:45 mail van postnl dat er een bezorging was (eerder 0 communicatie) en dat je tot 22:30 deze kon wijzigen ... erg handig. Gebeld en bij postnl vonden ze dit ook erg onhandig echter was de chauffeur al onderweg vandaag. Ze konden het naar morgen verhuizen mits MediaMarkt de kosten zou nemen voor een extra rit.
Helaas, MediaMarkt doet dit niet ....dus hoewel 1x besteld, op 2 data, 2 zware machines (en ja met witgoed extra) .

We hebben de ruimte en uiteindelijk ga ik het zelf wel goedzetten maar jebus wat een knuppels, laatste keer dat wij groot spul daar bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 09:12
sww89 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:20:
Ik heb ook nog niks gehoord. Ik was zo 'slim' om mij als gast aan te melden. Vanwege de haast om te bestellen, de traagheid van de site woensdag om 18:00 uur en ik mijn inloggegevens niet meer wist heb ik dat maar gedaan en kan nu dus niet mijn status zien. Heb dus wel keurig woensdag de mailtjes gehad maar tot op heden nog geen verzendbevestiging. Ik hoop tegelijk wel en niet dat ze onverwachts voor de deur komen te staan ;)
Ik wilde ongeveer hetzelfde posten...
Net als jullie nog geen verzendbevestiging gekregen, ook nog geen pakketje gezien. Het gaat bij mij om een 60 inch TV , iemand enig idee of die met PostNL of de andere verstuurd word?

Ik heb woensdag ongeveer om 19:00 besteld zonder inloggegevens. Rond 22:30 kreeg ik orderbevestiging (de 2e mail). Gister aan het einde van de middag nog contact gehad via twitter over mijn order. Ze zeiden: "order is door gekomen en is nog bij ons. zal zo spoedig mogelijk worden verzonden naar de vervoerder." en "op de dag van levering krijg je track&trace code".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
Heb in MM Tilburg gisteren toch nog een mooie aanbieding gezien op een NAS, ging om de Synology DS214+ die voor €199 te koop stond als extra btw aanbieding. Officieel doen ze niet mee, maar ze hebben in Tilburg voor dit model een uitzondering gemaakt, stonden er nog een stuk of 6 geloof ik.

Ook hadden ze nog best wel wat Zenwatch 2, Gear S2 en andere smartwatches op voorraad, las op internet dat dit niet in elke vestiging zo was.

[ Voor 19% gewijzigd door Schizo007nl op 29-01-2016 09:32 ]

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-08 09:21

Hokkie

Hello

_Heisenberg_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:21:
Allemaal extra inkomsten voor de Mediamarkt deze BTW dagen, maar ik vraag me af of dit echt wel wat voor ze oplevert. Aangezien er veel mis gaat (dubbel verzenden, etc), je moet meer personeel inzetten/trainen, je bent langer open, marges zullen vrij krap zijn, veel gezeur/inefficiëntie en je krijgt steeds grotere drukte op deze dagen, terwijl je de rest van het jaar dus minder klanten zult krijgen (beetje kaas van je eigen brood laten eten). Al denk ik dat de Mediamarkt een van de grootste concerns is die wel ruimte hiervoor hebben, dit kan misschien ook een tactiek zijn om marges de minder bedeelde concurrenten te slopen.

Ik ga niet mee in de gekte, je moet alleen iets kopen als je het nodig hebt of als de prijs aantrekkelijk genoeg is om een impuls aankoop te doen!
Al die zaken die je opnoemt (personeel, openingstijden, BTW-acties, keuzemogelijkheden, groot > groter > grootst) is juist de reden dat ze de markt (hebben) gedomineerd. Ten koste van de concurrent? Zeker! Ten koste van service? JA, onbedoeld wellicht. Maar de visie is dan ook helder! Ze verdienen liever 10x10cent dan 1x1euro > lomper gezegd; niet zeiken, maar kopen.

Waar MM zich op heeft vergaloppeerd zijn de online kansen. Vasthouden aan een klassieke stenen winkel heeft de omzet doen dalen (zie voorbeeld Saturn > moederbedrijf MM).

Ik ben het overigens met je eens, ook niet mijn winkel. Aan de andere kant. 80 euro korting op bijvoorbeeld een Apple Watch > ja graag! ;)

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Die Google Maps Track&Trace van Dynalogic werkt toch niet zo heel best volgens mij. Hij staat al sinds 7.58 op de A12.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 29-01-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen179
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:05
Jackson6 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:38:
Die Google Maps Track&Trace van Dynalogic werkt toch niet zo heel best volgens mij. Hij staat al sinds 7.58 op de A12.
File? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Gisteren ook naar de Mediamarkt geweest voor een Canon 70D. Hier in Venlo waren die dingen voor de actie nog goed op voorraad. De prijs van de camera was voor de actie €808,-. Dus ik was even bang dat deze nu ook zou zijn verhoogd naar de "adviesprijs", maar dat hadden ze dus niet gedaan. Online stond deze camera voor € 808,- -BTW voordeel = 667.xx. Mooi voordeel zou ik zeggen. Daar kan ik dan nog eens de Canon Cashback van €80,- claimen. Kom je uit op € 587 voor een 70D. Mooie prijs zou je zeggen.

Kom ik gisteren bij de MM, is die uitverkocht. Ze hebben wel nog een 1200D, 750D, 6D en 7DMII staan, maar nét de 70D is weg. Beetje vreemd. Maar mijn vriendin zat toevallig in Apeldoorn, dus die is daar naar de MM gereden, maar exact hetzelfde verhaal. Ja, er was nog een doos met Body die in de schappen stond, dus mijn vriendin pakt die, loppt ermee naar zo'n MM meiske.. Ow, dan moeten we even het Demo-model pakken, want deze doos is leeg. Ja daahaag, ik ga geen €600 voor een afgeragde camera neerleggen.

Dat is een beetje té toevallig. Alle instapmodellen zijn nog ruim op voorraad, maar de camera die net een trap hoger ligt is uitverkocht. Ook op de site is deze nu weg, dus heel Nederland is aan de 70D of wat? 8)7

Maar goed, ik kijk wel wat er gaat gebeuren. Achteraf gezien had ik hem gewoon maandag moeten halen en dan nu het geld claimen.

We wachten af!

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Haha ja had zo'n reactie wel verwacht maarnee de locatie is na 7.58 ook niet meer bijgewerkt. Niet echt real-time dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
Jackson6 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:42:
[...]

Haha ja had zo'n reactie wel verwacht maarnee de locatie is na 7.58 ook niet meer bijgewerkt. Niet echt real-time dus.
nee, maar staat er ook bij (ivm veiligheid koerier en zo).. en komen zo nu en dan updates op de locatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogel070
  • Laatst online: 09:36
msmilde schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:16:
[...]

vrees dat je al bericht van Dynalogic gehad moet hebben dan (vannacht)....
Tjaa zelfde geld voor postnl dan :P. Ben nu aan het werk, dus vanmiddag kijk ik wel weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Laatst online: 09:12
Dalijk krijgt de klantenservice nog vragen van mensen "waarom staat de koerier al X minuten op dezelfde plek ? is er een ongeluk gebeurd ? Is mijn product nog wel heel ? Hellluuuup !!!1!1!!!11!! "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:24:
[...]

We shall see. Maar de 200-500 hebben ze alleen online. :+
Weet niet of je nog een body zoekt, maar in Cruquius lagen er gisteren nog genoeg D610's en D750's, met korting. Viel me alles mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
msmilde schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:44:
[...]

nee, maar staat er ook bij (ivm veiligheid koerier en zo).. en komen zo nu en dan updates op de locatie..
Ja klopt, ben benieuwd hoe de bezorging gaat aangezien PostNL met grotere pakketten hier (flat) gewoon niet aanbeld en het bij een postkantoor dropped. Waarschijnlijk omdat ze geen zin hebben om naar boven te komen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:30

Case_C

[Team Carrack]

Woensdagavond gekeken in de webshop, en daar de Sennheiser Urbanite XL besteld voor 123 euro. Met behulp van een 10 euro coupon :P .

Vannacht een mail gehad van MM dat mijn bestelling is verzonden, en volgens de track-and-trace vandaag tussen 9:00 en 11:00 afgeleverd zou worden.

Nu geeft de track-and-trace aan dat het pakket nog niet bij PostNL is afgegeven, en dat ze het op zaterdag afleveren... (Jammer maar dan zit ik echt niet op kantoor te wachten op m'n pakje) Hopen dat ik 't via de app nog voor levering kan wijzigen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
IM4N schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:34:
[...]

Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat de webshop niet doet aan omruilen. Retour sturen is geld terug bij de webshop van MM. Bespaar jezelf die hoofdpijn (geloof me maar 8)7 ) en bestel die tv opnieuw voordat ie weer is uitverkocht. En stuur die defecte gewoon retour.
Ik had beter gelijk naar je kunnen luisteren. Toch met de goede wil weer naar MediaMarkt online gebeld, na 25 minuten in de wachtrij een mevrouw aan de lijn.

Gehele verhaal weer uitgelegd, kwam er op neer dat ze alsnog niet aan omruiling deden. Product is niet voorradig maar met levertijd van 5 á 6 dagen.

Ze kwam zelf ook niet met een oplossing dus heb ik het zelf maar voorgedragen, de TV wordt nu volgende week opgehaald, krijg mijn geld terug en heb inmiddels een nieuwe besteld voor €395.

Wat een service van de MediaMarkt, dus niet. Het is dat ik hem nu nog voor €395 kon bestellen anders was ik met smart naar bijvoorbeeld CoolBlue gegaan waar de service wel op niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:56
Die webshop/site gaat ook niet helemaal lekker. Ik wil mijn adres wijzigen in mijn profiel maar zover kom ik niet eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
55inch TV besteld op woensdag om 22:00, kreeg om 2:00 op donderdag de bevestiging. Bestelling staat nu nog steeds op verzonden naar het magazijn. Ik verwacht mijn bestelling toch echt pas volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
Step-han schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Wat een service van de MediaMarkt, dus niet. Het is dat ik hem nu nog voor €395 kon bestellen anders was ik met smart naar bijvoorbeeld CoolBlue gegaan waar de service wel op niveau is.
Volgens mij moet bij elk bedrijf eerst het product terug eer je de nieuwe krijgt er word bijna nooit direct zo omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Vandaag zou mijn bestelling moeten aankomen van Mediamarkt Outlet. Nog geen verzendingsmail/update/telefoontje of wat dan ook gehad. Iemand dezelfde ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Laatst online: 09:32

TradeMarkNL

Videoproducer
Stond net klokslag 10U bij Amsterdam Centrum voor de deur, met zo'n 10 anderen. Lekker rustig dus en ze hadden nog een stuk of 5 DJI Phantom 3 Standards liggen. Nu dus eentje minder ;) Achteraf we blij dat hij er ik de webshop niet meer was als ik zo de berichten over bezorging lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
Roos79 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:28:
[...]

Volgens mij moet bij elk bedrijf eerst het product terug eer je de nieuwe krijgt er word bijna nooit direct zo omgeruild.
Als de televisie op voorraad was dan had de MediaMarkt online bij een defect van mijn huidige toestel binnen 14 dagen het toestel direct omgeruild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Step-han schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:31:
[...]

Als de televisie op voorraad was dan had de MediaMarkt online bij een defect van mijn huidige toestel binnen 14 dagen het toestel direct omgeruild.
Meesten webshops geven vaak het advies om niet om te ruilen, vanwege de langere procudere dan nieuwe bestelling en andere retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
Axente schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Meesten webshops geven vaak het advies om niet om te ruilen, vanwege de langere procudere dan nieuwe bestelling en andere retourneren.
Ze stelden zelf de oplossing niet eens voor om het te retouren en zelf opnieuw te bestellen. Niet erg klantgericht daar.

Zoals ik al eerder zei, het is dat de prijs nu goed is bij de MediaMarkt maar mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben, en het prijsverschil met bijvoorbeeld CoolBlue is maar 20 euro, bestel ik het liever daar, tenminste een webshop waar je wel service krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Tadango schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:44:
Gisteren even naar de MM geweest om het verschil met een eerdere online aankoop te claimen. Was geen probleem maar het systeem had storing dus kon op dat moment geen geld terug krijgen. Zou gebeld worden.... Jaja, straks nog maar een keer die kant op. Anders voor het einde van de actie een zwarte op wit verklaring met handtekening :)
Jup - right there with you, cheereveld had ook exact dat probleem. Ze zitten al sinds woensdagavond met die storing, ga even proberen of ik misschien ergens anders dat verschil alvast kan claimen.

Zijn er meer mensen die bij ANDERE media markten WEL hun geld hebben teruggekregen na een online aankoop in de afgelopen 14 dagen? Zo ja, waar? :9 Want ik word een beetje gek van MM Groningen Sontplein die geen tijd heeft om die shit te fixen |:(

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik ga vanmiddag nog even bij MM Sontplein langs om geld terug te claimen en zal dan nog wel even informeren voor je.
Heb zelf een bon van do 14 jan van diezelfde winkel, dus neem aan dat het voor mij geen probleem moet zijn geld terug te krijgen. Do 14 jan viel tenslotte binnen 2 weken voor de start van de BTW-actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Farmerwood schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:42:
Ik ga vanmiddag nog even bij MM Sontplein langs om geld terug te claimen en zal dan nog wel even informeren voor je.
Heb zelf een bon van do 14 jan van diezelfde winkel, dus neem aan dat het voor mij geen probleem moet zijn geld terug te krijgen. Do 14 jan viel tenslotte binnen 2 weken voor de start van de BTW-actie.
Top, ben benieuwd naar jouw ervaring straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:43
Zo werkt dat niet, je bent 1 dag te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 21:39
Met de nieuwe club heb je toch 28 dagen?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

TommyGun

Stik er maar in!

Napsju schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:46:
:Y

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Ze zeiden tegen mij dat het geen zin heeft om eerder langs te komen dan dat ze me zouden bellen. Gistermorgen zeiden ze dat het smiddags wel weer zou werken, maar gisteravond werkte het nog niet. Heb net Media Markt Drachten even gebeld, die hebben GEEN storing, dus als het verschil groot genoeg is en je NU je geld terug wil vragen kun je het daar natuurlijk ook proberen :P (misschien doe ik dat dan wel 8)7 )

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Laatst online: 13-09 21:02
Calitomnication schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:40:
Gisteren ook naar de Mediamarkt geweest voor een Canon 70D. Hier in Venlo waren die dingen voor de actie nog goed op voorraad. De prijs van de camera was voor de actie €808,-. Dus ik was even bang dat deze nu ook zou zijn verhoogd naar de "adviesprijs", maar dat hadden ze dus niet gedaan. Online stond deze camera voor € 808,- -BTW voordeel = 667.xx. Mooi voordeel zou ik zeggen. Daar kan ik dan nog eens de Canon Cashback van €80,- claimen. Kom je uit op € 587 voor een 70D. Mooie prijs zou je zeggen.

Kom ik gisteren bij de MM, is die uitverkocht. Ze hebben wel nog een 1200D, 750D, 6D en 7DMII staan, maar nét de 70D is weg. Beetje vreemd. Maar mijn vriendin zat toevallig in Apeldoorn, dus die is daar naar de MM gereden, maar exact hetzelfde verhaal. Ja, er was nog een doos met Body die in de schappen stond, dus mijn vriendin pakt die, loppt ermee naar zo'n MM meiske.. Ow, dan moeten we even het Demo-model pakken, want deze doos is leeg. Ja daahaag, ik ga geen €600 voor een afgeragde camera neerleggen.

Dat is een beetje té toevallig. Alle instapmodellen zijn nog ruim op voorraad, maar de camera die net een trap hoger ligt is uitverkocht. Ook op de site is deze nu weg, dus heel Nederland is aan de 70D of wat? 8)7

Maar goed, ik kijk wel wat er gaat gebeuren. Achteraf gezien had ik hem gewoon maandag moeten halen en dan nu het geld claimen.

We wachten af!
Bij MM Rotterdam Centrum lagen er gisteren nog wel een aantal 70D's.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
De duurdere Sony camera's raken ook snel op. Daaorm dinsdag al gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Weet niet of je nog een body zoekt, maar in Cruquius lagen er gisteren nog genoeg D610's en D750's, met korting. Viel me alles mee in ieder geval :)
Met korting? :o

Nee, heb al een body. D610 en D750 zijn niet compatible met mijn handen. Vind ze heel naar vasthouden.

Lenzen zijn nu zelfs met BTW korting nog duurder dan vorig jaar, met dank aan de 30% prijsstijging afgelopen jaarwisseling.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Napsju schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:46:
http://www.mediamarkt.nl/...vlet/MultiChannelClubHome

Yep.

het is mij alleen niet duidelijk of dat ook voor de outlet geldt.
Ze hebben het over alle MM winkels incl. online in NL en je gegevens bij de outlet worden net als de rest ook gehamsterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

virtualJac schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:49:
[...]

Bij MM Rotterdam Centrum lagen er gisteren nog wel een aantal 70D's.
Thanks voor de tip, maar Venlo <> Rotterdam is toch een beetje te ver, rij ik m'n voordeel aan benzine weg. Zal straks een bellen naar MM in Venlo en Roermond, of zij hem nog hebben liggen. Stuur ik m'n vriendin op pad. Anders is het jammer de pammer :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Iemand toevallig die langs de MM Leidsche Rijn gaat en wil kijken naar de prijs van de LG 55EG910V?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Woensdagavond rond 21.00 uur 2 items besteld, eentje werd net bezorgd. Gelukkig was ik net thuis, anders stond de bezorger weer voor een dichte deur. Heb ook geen enkele update van MediaMarkt gekregen met betrekking tot de levering.
Kijk ik nu op mijn PostNL account, is die opeens toegevoegd en status bezorgd.
Nu dus nog even wachten op het andere item.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmerwood
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
S_tef schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Zo werkt dat niet, je bent 1 dag te laat.
Op de website van de mediamarkt staat:
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
De BTW-actie begon op woensdag 27 januari en dus viel donderdag 14 januari binnen die termijn. Het maakt dus niet uit of ik vandaag of gisteren met die bon terug ga.

Die 28 dagen voor members geldt voor retourneren. Ik ben tevreden met de e-reader waar het in dit geval om gaat. Wil alleen graag de BTW-actie mee pakken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Farmerwood op 29-01-2016 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
VincentVega schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:13:
Ik vond net deze coole link http://dealsorgtfo.nl/#/d...load/-K98LEir8A7VerCDucAe Het is een lange lijst van Media Markt producten met de prijzen van voor de start van de BTW actie en de huidige prijzen!

"Deals die aanzienlijk goedkoper zijn geworden vanwege de BTW actie (check het zelf via de Pricewatch)"

Doe er je voordeel mee :P
Zo te zien heeft iemand mijn lijst gevonden :+

Ik heb deze zojuist geupdate zodat er weer alleen producten op staan die voorradig zijn. Voor de duidelijkheid: dit is dus niet de complete database van de Media Markt ofzo. Dit zijn de producten die het goedkoopste zouden moeten zijn dankzij de MM BTW actie. Pricewatch links zitten er bij zodat je dit zelf makkelijk kunt checken. Het kan soms voorkomen dat er toch partijen zijn die goedkoper zijn. Mijn dataset is helaas niet zo uitgebreid als die van Tweakers ;-)

Hopelijk heeft iemand er iets aan: http://dealsorgtfo.nl/#/d...load/-K98LEir8A7VerCDucAe

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Amaze86 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 03:31:
[...]

Omdat andere voor hun de spullen haalden en ervoor tekenden,20% personeelskorting bovenop de btw. Ook beveiligers die bij mm werken tekenden voor andere (zullen wel vrienden zijn) denk niet dat ze al die spullen voorzichzelf kopen,er was altijd iemand bij hun.
Iedere personeelsaankoop dient door beveiliging gecontroleerd en getekend te worden. Zodat er geen Macbook in een printerdoos gestopt kan worden bijvoorbeeld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 09:39
Woensdag avond een monitor besteld, donderdag ochtend een bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Hij staat nu al een geruime tijd op:

"Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."

Het is geen probleem dat in deze drukte de levering langer duurt en het zal vast en zeker goed komen. Maar ik vind de informatie voorziening wel betreurend. Veel sites geven meer gedetailleerde informatie met timestamps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNG
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02-07 10:06

SNG

Robertobananas schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:15:
Woensdag avond een monitor besteld, donderdag ochtend een bevestiging van mijn bestelling ontvangen.

Hij staat nu al een geruime tijd op:

"Bestelling verzonden naar magazijn
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending."

Het is geen probleem dat in deze drukte de levering langer duurt en het zal vast en zeker goed komen. Maar ik vind de informatie voorziening wel betreurend. Veel sites geven meer gedetailleerde informatie met timestamps.
Zelfde status hier, ik heb besteld om 19.45. Zal allemaal uiterlijk volgende week wel bezorgd worden, maar de informatievoorziening is echt om te huilen. Ligt overigens niet per se aan de BTW-actie, een paar weken geleden stond de PostNL bezorger ineens voor de deur zonder een verzendbevestiging te hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 10:48
Hmm ik snap alleen 1 ding niet van de webshop. Op het ene item geven ze wel met grote letters aan dat de korting er nog niet af is en dat dat bij het afrekenen gebeurt (gebeurt ook) en op andere items uit de zelfde categorie, dus niet uitgesloten van actie, wordt die korting niet verrekend :S wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
SNG schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:19:
[...]

Zelfde status hier, ik heb besteld om 19.45. Zal allemaal uiterlijk volgende week wel bezorgd worden, maar de informatievoorziening is echt om te huilen. Ligt overigens niet per se aan de BTW-actie, een paar weken geleden stond de PostNL bezorger ineens voor de deur zonder een verzendbevestiging te hebben ontvangen.
Zelfde hier gaat wel om een televisie, deze worden volgens mij door hun eigen bezorgservice geleverd en niet door postnl o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 05:49
Iemand een idee hoe het zit met cashbacks? De Canon G7X is weer te bestellen, maar levertijd is 5 tot 6 werkdagen. De cashback actie is t/m 31 januari. Op je factuur van de Media Markt staat altijd de datum dat 'ie verzonden is, dus zou die er buiten vallen. Kan je alsnog een cashback claimen als je voor de 31e besteld en betaald hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 06:32

swv

SnoozeOperator schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:22:
Hmm ik snap alleen 1 ding niet van de webshop. Op het ene item geven ze wel met grote letters aan dat de korting er nog niet af is en dat dat bij het afrekenen gebeurt (gebeurt ook) en op andere items uit de zelfde categorie, dus niet uitgesloten van actie, wordt die korting niet verrekend :S wat doe ik verkeerd?
In dat geval is de prijs zoals ie er staat, met waarschijnlijk de 17,36% korting al in de prijs verrekend als het een 'gek' bedrag is. Wat ik daarmee bedoel: Is het artikel een mooi rond bedrag zoals €10 €9,99 of €9,95 o.i.d.? Dan zit er geen korting op het artikel tenzij die rode banner er staat zoals jij beschrijft. Zie je prijzen als €26,43 €49,16 96,31 en noem maar op dan zijn dat vanzelfsprekend de btw actie artikelen waarbij de korting al verrekend is.

Waarom dan bij het ene artikel die meedoet wel al de korting is verrekend, en bij het andere artikel dat ook meedoet pas in de winkelwagen, snap ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Milan17 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:27:
Iemand een idee hoe het zit met cashbacks? De Canon G7X is weer te bestellen, maar levertijd is 5 tot 6 werkdagen. De cashback actie is t/m 31 januari. Op je factuur van de Media Markt staat altijd de datum dat 'ie verzonden is, dus zou die er buiten vallen. Kan je alsnog een cashback claimen als je voor de 31e besteld en betaald hebt?
Gisteren nog even bij mijn lokale fotograaf langs geweest om te vragen over de Cashback. Die meid achter de counter had voor Canon gewerkt, ze gaf aan de Canon een marge van 5 dagen heeft. Dus dat moet goedkomen :)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-09 10:48
sww89 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:29:
[...]

In dat geval is de prijs zoals ie er staat, met waarschijnlijk de 17,36% korting al in de prijs verrekend als het een 'gek' bedrag is. Wat ik daarmee bedoel: Is het artikel een mooi rond bedrag zoals €10 €9,99 of €9,95 o.i.d.? Dan zit er geen korting op het artikel tenzij die rode banner er staat zoals jij beschrijft. Zie je prijzen als €26,43 €49,16 96,31 en noem maar op dan zijn dat vanzelfsprekend de btw actie artikelen waarbij de korting al verrekend is.

Waarom dan bij het ene artikel die meedoet wel al de korting is verrekend, en bij het andere artikel dat ook meedoet pas in de winkelwagen, snap ik ook niet.
ah kijk dat is een logische verklaring inderdaad! niet geheel logisch dat ze het op deze manier doen maargoed wellicht is het aantrekkelijker ofzo. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desperation
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:54
Iemand een idee of een soortgelijke actie ook in België loopt? Ik wou deze week een Gopro kopen, en in verscheidene topics verwees men naar deze BTW actie. Om de 1e of andere reden heb ik flyer van België te zien gekregen, maar nu blijkt dat daar in kleine letters op stond, dat deze actie geldig was ergens in mei 2015.... dus op de links die ik kreeg toegestuurd van de personen hier, werd ik naar de Nederlandse webshop gestuurd, in de veronderstelling dat ik dus ook uit jullie landje (of er vlakbij) afkomstig ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneakyman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-05 20:45
Weet iemand of de Canon 6D ook nog op voorraad is in Leeuwarden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:09
Dus ehm, het was toch op=op?

Vrijwel vanaf het begin was de Sony STR-DH550 receiver uitverkocht, en nu is ie opeens weer te koop. Levertijd 5-6 dagen. Ik ben verward. Ik klaag niet, maar ik ben wel verward.

Ding maar besteld, want ja, 197,- is een goeie prijs. Ik wilde gewoon een goeie 5.1/5.2 receiver die 4k en HDMI2 aankan, maar niet al die extra streaming-/bluetooth-ongein doet. Dat is na paar jaar maar achterhaald, terwijl ik er nu gewoon een pi aanhang, die gewoon bijgewerkt/vervangen kan worden naar wens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:27
Net Dynalogic aan de deur gehad met mijn bestelde Philips BDM4065UC *O* .......dacht ik tenminste... :X

De pret was echter van korte duur omdat ik nadat ik de deur achter me had dichtgedaan merkte dat ik niet mijn bestelde Philips BDM4065UC (UHD Monitor) had ontvangen, maar een Samsung UE40JU6400 (UHDTV) :? 8)7.

Op de bijgeleverde pakbon stond idd mijn adres en de Philips BDM4065UC vermeld, dus blijkbaar hebben de mannen van de MM webshop lekker zitten slapen tijdens het orderpicken. Beetje jammer dit.

Telefonisch is er uiteraard geen doorkomen aan momenteel, dus dan maar het contactformulier. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 05:49
Calitomnication schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:29:
[...]

Gisteren nog even bij mijn lokale fotograaf langs geweest om te vragen over de Cashback. Die meid achter de counter had voor Canon gewerkt, ze gaf aan de Canon een marge van 5 dagen heeft. Dus dat moet goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Met korting? :o

Nee, heb al een body. D610 en D750 zijn niet compatible met mijn handen. Vind ze heel naar vasthouden.

Lenzen zijn nu zelfs met BTW korting nog duurder dan vorig jaar, met dank aan de 30% prijsstijging afgelopen jaarwisseling.
Jep, met korting. D610 was daar 1150, D750 stond er voor 1610 euro. Vind ik beide niet heel duur, ik was 1400 kwijt destijds voor mijn D600 maar dat is ook alweer 3 jaar terug. Voor de D610 lijkt mij het dan ook een prima prijs. Objectieven lagen er niet echt, laat staan duurdere. Daarvoor moet je waarschijnlijk naar Utrecht of Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Twam schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:39:
Dus ehm, het was toch op=op?

Vrijwel vanaf het begin was de Sony STR-DH550 receiver uitverkocht, en nu is ie opeens weer te koop. Levertijd 5-6 dagen. Ik ben verward. Ik klaag niet, maar ik ben wel verward.
Heel interessant dit! Ik heb even de data erbij gepakt die ik heb gebruikt om deze lijst te maken. Wat blijkt? Er zijn best wel wat producten die gisteren uitverkocht waren weer te koop :+

Dit is de lijst van producten die ik kon vinden die 28 januari uitverkocht waren en nu weer te koop:
Check voor meer MM deals ook even http://dealsorgtfo.nl/#/d...load/-K98LEir8A7VerCDucAe

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
Lekker dan, TV is binnen, dikke deuken in het beeldscherm.. Blijkbaar niet goed vervoerd. Wat nu? Kan ik 'm als DOA op geven? Kan ik een vervangend product verwachten of gewoon geld terug? Was van de outlet...

Ben nu voor de zoveelste keer aan het proberen de klantenservice te bereiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
test_slang_776 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:57:
Lekker dan, TV is binnen, dikke deuken in het beeldscherm.. Blijkbaar niet goed vervoerd. Wat nu? Kan ik 'm als DOA op geven? Kan ik een vervangend product verwachten of gewoon geld terug? Was van de outlet...

Ben nu voor de zoveelste keer aan het proberen de klantenservice te bereiken..
Als het van de outlet was denk ik dat je moet rekenen op je geld terug. Zaten die deuken niet al in het scherm voordat ie vervoerd werd? Hij kwam immers uit de outlet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
DivZero schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:58:
[...]

Als het van de outlet was denk ik dat je moet rekenen op je geld terug. Zaten die deuken niet al in het scherm voordat ie vervoerd werd? Hij kwam immers uit de outlet.
Nope, alles was in perfecte conditie stond er.

Lijkt me sterk dat ze dit nog ooit verkocht krijgen na een retour van mij...

[ Voor 10% gewijzigd door test_slang_776 op 29-01-2016 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
DivZero schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:54:
[...]

Dit is de lijst van producten die ik kon vinden die 28 januari uitverkocht waren en nu weer te koop:

[...]
Amper Tv's ertussen, denk dat Tv's toch dat is waar het de meesten om ging.

Nou, geen klagen over Bcc bestelling, gister gedaan, chauffeur is onderweg. Wel jammer dat Dhl dan geen tijdsvak aanduidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:20
Axente schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:57:
Iemand toevallig die langs de MM Leidsche Rijn gaat en wil kijken naar de prijs van de LG 55EG910V?
Ja dat zou ik ook interessant vinden. Maar ben bang dat alleen rotterdam centrum de speciale prijs heeft. Ik heb getracht te bellen naar een van de vestigingen van MediaMarkt Amsterdam, maar niet te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firedragon
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-07 23:13
Sjah schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:
[...]

Amper Tv's ertussen, denk dat Tv's toch dat is waar het de meesten om ging.

Nou, geen klagen over Bcc bestelling, gister gedaan, chauffeur is onderweg. Wel jammer dat Dhl dan geen tijdsvak aanduidt.
Even naar beneden scrollen bij je track en trace van dhl en je postcode invoeren.
Hoe laat komt de bezorger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14-09 20:23
netvista schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:42:
Net Dynalogic aan de deur gehad met mijn bestelde Philips BDM4065UC *O* .......dacht ik tenminste... :X

De pret was echter van korte duur omdat ik nadat ik de deur achter me had dichtgedaan merkte dat ik niet mijn bestelde Philips BDM4065UC (UHD Monitor) had ontvangen, maar een Samsung UE40JU6400 (UHDTV) :? 8)7.

Op de bijgeleverde pakbon stond idd mijn adres en de Philips BDM4065UC vermeld, dus blijkbaar hebben de mannen van de MM webshop lekker zitten slapen tijdens het orderpicken. Beetje jammer dit.

Telefonisch is er uiteraard geen doorkomen aan momenteel, dus dan maar het contactformulier. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Wat is duurder :P de UHD TV of de Philips monitor? als de UHD TV duurder is gewoon op Marktplaats zetten vandaag :+ en de monitor opnieuw bestellen
test_slang_776 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:01:
[...]

Nope, alles was in perfecte conditie stond er.

Lijkt me sterk dat ze dit nog ooit verkocht krijgen na een retour van mij...
Foto's? gewoon uit nieuwschierigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
Ben benieuwd naar de huawei p8 lite. Deze staat nu met 194,11 op de site. Als de btw hier nog af zou gaan, zou het leuk zijn, maar gezien de ,11 denk ik dat dit de prijs al min de btw is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In principe is elke prijs, al de prijs waarvoor je hem koopt, tenzij het in een grote rode balk wordt aangegeven dat de prijs pas bij het bestelproces verrekend wordt.

Daarnaast is bij de 1e concurrent op de lijst (Bol.com) de telefoon € 234. Dus de prijs die je ziet, is zeker de prijs inclusief de korting.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
arjoderoon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:21:
Ben benieuwd naar de huawei p8 lite. Deze staat nu met 194,11 op de site. Als de btw hier nog af zou gaan, zou het leuk zijn, maar gezien de ,11 denk ik dat dit de prijs al min de btw is.
Dit is via Wehkamp ( & cashbackxl ) te verkrijgen voor +/- € 122,--

Dit ; http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Dis is via Wehkamp ( & cashbackxl ) te verkrijgen voor +/- € 122,--

Dit ; http://www.wehkamp.nl/Zoe...rpp=96&Blocks=0&View=Grid
Ja die bij wehkamp heb ik hier open staan. Daarom was ik benieuwd of hij bij MM tijdens de btw actie daar nog onder zou komen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
Waah schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:20:
Foto's? gewoon uit nieuwschierigheid....
Heb 'm alweer ingepakt. Maandag komen ze 'm ophalen en krijg ik mijn geld terug. De vorige "eigenaar" had alle accessoires (schroeven, haken en beugels) VOOR het beeldscherm gedaan, logisch dat je dan krassen en deuken krijgt...

De bovenste laag van het scherm was kapot, (bovenste 'velletje' eraf..), waardoor je bij het kijken een doffe plek op het scherm krijgt. 120 euro korting is leuk, maar niet voor zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
test_slang_776 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:00:
[...]

Heb 'm alweer ingepakt. Maandag komen ze 'm ophalen en krijg ik mijn geld terug. De vorige "eigenaar" had alle accessoires (schroeven, haken en beugels) VOOR het beeldscherm gedaan, logisch dat je dan krassen en deuken krijgt...

De bovenste laag van het scherm was kapot, (bovenste 'velletje' eraf..), waardoor je bij het kijken een doffe plek op het scherm krijgt. 120 euro korting is leuk, maar niet voor zoiets..
Dat is nogal dom XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
muffstuff schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:08:
[...]

Ja dat zou ik ook interessant vinden. Maar ben bang dat alleen rotterdam centrum de speciale prijs heeft. Ik heb getracht te bellen naar een van de vestigingen van MediaMarkt Amsterdam, maar niet te doen.
Ik ga na mijn werk langs( kom er toch langs) om te kijken. Je hoort het wel of het wat is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
Ja precies, snap echt niet hoe ze dat hebben kunnen doen, er is zelfs amper ruimte voor het scherm...

Baal er zo van joh! Anders had ik nu een puike TV gehad... Natuurlijk zijn alle "niet-outlet" modellen alweer uitverkocht.. Grr. Achja, was het risico waard. :) Nu hopen dat het ophalen en het geld terugkrijgen vloeiend zal gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
test_slang_776 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:00:
[...]

De bovenste laag van het scherm was kapot, (b ;w ovenste 'velletje' eraf..), waardoor je bij het kijken een doffe plek op het scherm krijgt. 120 euro korting is leuk, maar niet voor zoiets..
En dan adverteren ze als onbeschadigd? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
Waah schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:07:
[...]

En dan adverteren ze als onbeschadigd? :o
Neem aan dat dus tijdens het shippen dat is gebeurd. Leg maar eens een paar schroeven en beugels tegen het scherm aan, na welke beweging dan ook (tijdens het shippen dus) krijg je schade.. Niet de schuld van de bezorger, maar puur degene die 'm heeft ingepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:20
Axente schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:04:
[...]

Ik ga na mijn werk langs( kom er toch langs) om te kijken. Je hoort het wel of het wat is of niet.
MM Arena? Was daarook van plan om te kijken, zit toch al om de hoek. Ik dnek dat ik MM west ook nog wel even meepak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
muffstuff schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:09:
[...]

MM Arena? Was daarook van plan om te kijken, zit toch al om de hoek. Ik dnek dat ik MM west ook nog wel even meepak.
MM utrecht Leidsche Rijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
test_slang_776 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:08:
[...]

Neem aan dat dus tijdens het shippen dat is gebeurd. Leg maar eens een paar schroeven en beugels tegen het scherm aan, na welke beweging dan ook (tijdens het shippen dus) krijg je schade.. Niet de schuld van de bezorger, maar puur degene die 'm heeft ingepakt..
De schuld van de MM dus lijkt me :+ die hebben hem nagekeken en ingepakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
Waah schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:15:
[...]

De schuld van de MM dus lijkt me :+ die hebben hem nagekeken en ingepakt 8)
Yup, mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik dacht dat ik ff kom besparen, maar sinds vanochtend hapert het lcd scherm van mijn laptop. Was niet echt van plan om een nieuwe te kopen, maar dit in anders wel hét moment :/

Thuis maar eens kijken of het aan de LCD kabel ligt of de GPU, met die laatste is het inderdaad tijd voor een nieuwe

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bezorger is onderweg hij heeft nog 11 minuten om binnen het time frame te zitten :p Doorrijden gast!
Pagina: 1 ... 28 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.