Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.946 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arslan_b_
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-02 20:08
HaskoF schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:27:
Ik heb afgelopen weekend een OLED TV 55EG910 gekocht van LG en de medewerker heeft mij aangegeven dat ik later deze week met de BON terug kan komen om het prijsverschil terug te krijgen. Daarna dit ook nog eens bij de servicebalie nagevraagd en ook hier kreeg ik hetzelfde antwoord. Verder vroeg ik natuurlijk of ik de TV mee moest nemen om het prijsverschil terug te krijgen en het antwoord hierop was nee. Dus je kan het prijsverschil terugkrijgen. Echter rust er nu de grote vraag of de prijs van de TV niet omhoog wordt gehaald tijdens de actie periode. Een antwoord op die vraag zal woensdag blijken als ik naar de winkel ga. De webshop hanteert een andere prijs voor deze TV 2299 en bij MM rdam heb ik 1999 betaald
Heeft iemand nog kunnen bevestigen wat de prijs nu in MM rdam is ? Is het verhoogd naar 2299 of is het op 1999 gebleven waardoor er nog btw eraf gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In principe staan tijdens de actie alle prijzen vast. Het kan natuurlijk zijn dat de webshop, of een winkel een andere prijs hanteert, maar ook die is dan de gehele actietijd hetzelfde.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:02
arslan_b_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:30:
[...]

Heeft iemand nog kunnen bevestigen wat de prijs nu in MM rdam is ? Is het verhoogd naar 2299 of is het op 1999 gebleven waardoor er nog btw eraf gaat?
Ga er maar vanuit dat je het prijsverschil terugkrijgt van 2299 aangezien je dan op een prijs uitkomt van ongeveer 1900. Dan kan het alleen maar meevallen, mocht je meer krijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
GovertNL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:
[...]

Das klote man. Ik was gister die XDJ RX al wezen halen. Net 260 euro opgehaald. Schitterende deal, zelfs nog 200 euro onder de prijs van BaxShop. En in de rij op mijn telefoon nog een Pioneer PLX 1000 besteld voor 532 euro ipv 649. Heel erg geslaagd dus!
Shadowzon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:16:
[...]

Ik heb daarom gister al de RX online bestelt. Komt morgen binnen. Dan met de factuur naar de mediamarkt om mijn korting op te halen.

Zekere voor het onzekere gekozen.
Alsnog een oplossing. Vanmorgen de lokale Mediamarkt binnen gelopen. Verhaal verteld en het product wouden ze aldaar ook wel bestellen voor me en tegen de kortingsprijs. Opgelost dus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

cvheereveld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Voor een ieder die naar MM Sontplein in Groningen wil voor zijn online aankopen om de korting terug te vragen, het werkt nog steeds niet. Ik had een printje van mijn factuur mee, die hebben ze gekopieerd en mijn 06 achtergelaten zodat ik niet nog eens terug hoef.
Ik heb de fiets gepakt en ben naar Westerhaven gefietst. Ze deden daar het product retour om vervolgens een nieuwe factuur voor me uit te draaien en mn geld terug te geven _/-\o_ (dat ze dat niet bij Sontplein deden snap ik ook niet 8)7 ) Was binnen 2 minuten geholpen en stond na 5 min weer buiten :D

Ze hadden daar overigens ook storing, maar ze hielpen me in ieder geval WEL d:)b

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 15:46
In Mediamarkt sontplein (Groningen) waren nog genoeg Canon 700D met 18-55 IS lens voor 428, daar kun je nog 45 cashback op krijgen tm 31 januari. Mooie koop als je naast foto's ook nog wat wilt filmen. Ik ben er in ieder geval content mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 19:54
sambalbaj schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:51:
[...]

http://www.mediamarkt.nl/...vlet/MultiChannelClubHome

Yep.

het is mij alleen niet duidelijk of dat ook voor de outlet geldt.
Ze hebben het over alle MM winkels incl. online in NL en je gegevens bij de outlet worden net als de rest ook gehamsterd.
Dan moet het artikel wel met de clubcard gekocht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:09:
[...]

Ik snap niet waarom je zo graag een Samsung lijkt te willen, maar die komt op een TCO (aanschaf, 10 jaar verbruik, geen reparaties, nul restwaarde, huidige E prijzen) van €1008,60

Die Haier C2FE732CMJ komt dan op €982,85

Heb zelf nog nooit van het merk gehoord.

No Frost en A+++ gaat niet samen, enkel bij Liebherr lijkt het. No Frost ook nog als nadeel dat het je ijsklontjes opeet. De Bosch KGE49AW40 die ik nu 3,5 jaar heb, heb ik tot nog toe 2 keer van ijs ontdaan, allebei de keren omdat ik hem open had laten staan :$

Dat geluid; tja, dat laat zich niet vangen in een enkel dB cijfertje. Beter een constant compressorgebrom wat iets luider is dan van die "bellen" in het koelmiddel.
Ik snap je punt, ik heb nu maar de Siemens KG36EBW40 besteld voor €458, die scheelde inderdaad ruim 100kwh met die tweede Samsung. Nogmaals dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
No frost eet ijsklontjes op? Gek, dan lust die van ons ze niet zeker :) Is ook een No Frost en ijs blijft prima liggen in een bakje. Lucht circulatie zorgt ervoor dat het vocht niet aanvriest. Wert prima.... Deur alarm zorgt dat hij niet open blijft staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arslan_b_
Exor schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:40:
[...]

Ga er maar vanuit dat je het prijsverschil terugkrijgt van 2299 aangezien je dan op een prijs uitkomt van ongeveer 1900. Dan kan het alleen maar meevallen, mocht je meer krijgen :).
Ik bedoel meer van, als de prijs 1999 is gebleven in MM rdam, dan kost de tv 1570 nog wat... dus dat scheelt meer dan 300 ;) maar dat zal wel niet.... niemand bevestigt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Wat een partij dat Dynalogic...

Vandaag vrij genomen omdat ik de melding krijg dat het vandaag bezorgd zou worden. Geheel met raming tussen 1200 - 1500.

29 jan. 2016 11:17 1
Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. sorteerfout
29 jan. 2016 10:32 1
Vertrek van depot
29 jan. 2016 01:03 1
Order gesorteerd
28 jan. 2016 14:54 -
Goederen ontvangen op depot
28 jan. 2016 10:05 1
Transport gepland op vrijdag 29 januari 2016 tussen 08:00 en 22:00 uur
28 jan. 2016 10:05 -
Order geregistreerd

Prutsers......

Sorteerfout... serieus het is een doos in de juiste bestelwagen zetten... pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

TommyGun

Stik er maar in!

The_Cure schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:46:
Prutsers......

Sorteerfout... serieus het is een doos in de juiste bestelwagen zetten... pffff
Mwoah, ik weet niet of je wel 's zo'n sorteercentrum gezien hebt ;)

[ Voor 47% gewijzigd door TommyGun op 29-01-2016 14:53 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Net telefoon van MM sontplein, ze kunnen me verder helpen :) Straks effe cachen. Ook nog 1 keer langs de canon spullen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
arjoderoon schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:28:
[...]

Ja die bij wehkamp heb ik hier open staan. Daarom was ik benieuwd of hij bij MM tijdens de btw actie daar nog onder zou komen :-)
En uitverkocht :(
Is het jou gelukt te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Laatst online: 09:02
arslan_b_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Ik bedoel meer van, als de prijs 1999 is gebleven in MM rdam, dan kost de tv 1570 nog wat... dus dat scheelt meer dan 300 ;) maar dat zal wel niet.... niemand bevestigt het ;)
Het is hoe dan ook beter om naar de winkel te gaan om het prijsverschil te krijgen ongeacht of je 100 euro of 350 euro terugkrijgt. Immers korting is korting ;) .

Wat zou je dan gaan doen als blijkt dat het product in de winkel is verhoogd naar 2399, waardoor jouw effectieve korting maar 100 euro bedraagt? Je zou dan uit principe de tv terug kunnen brengen, maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen doen (uitzonderingen nagelaten).

Zolang je niet bereid bent om het product retour te sturen, dan maakt het naar mijn mening niet uit of een product tijdens de btw dagen een verhoogde adviesprijs heeft gekregen. Uiteindelijk betaal je hoe dan ook een lager prijs dan de oorspronkelijke aankoopprijs. Natuurlijk is het voor een gedeelte een sigaar uit eigen doos :+ , maar voor veel producten die amper in de aanbieding kopen is de prijs daadwerkelijk lager (wasmachine van 494 euro naar 405 euro).

Hmm volgens mij heb ik de verkeerde persoon oorspronkelijk gequoot :p, moest HaskoF quoten...

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 29-01-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Ik stond wel stomverbaasd te kijken bij media markt vandaag, Nexus 5X 16gb was 367 euro met de btw korting, op zich apart aangezien voor de btw week deze 399 euro was.

Weet iemand trouwens waarom games en consoles niet meedoen met de actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Mizgala28 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:09:
Ik stond wel stomverbaasd te kijken bij media markt vandaag, Nexus 5X 16gb was 367 euro met de btw korting, op zich apart aangezien voor de btw week deze 399 euro was.

Vaak betalen fabrikanten een deel mee in deze actie en dit zullen de console fabrikanten wel niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:51

CeesKees

I rest my Kees

Alom bekend verhaal.
En toch is deze goedkoper dan EUR 399. Dus alsnog een prima aanbieding!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
CeesKees schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:11:
[...]

Alom bekend verhaal.
En toch is deze goedkoper dan EUR 399. Dus alsnog een prima aanbieding!
Niet echt een goede deal dus, bij Google is de 16gb Nexus 5X nu 349 euro...

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 29-01-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
The_Cure schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:46:
Wat een partij dat Dynalogic...

Vandaag vrij genomen omdat ik de melding krijg dat het vandaag bezorgd zou worden. Geheel met raming tussen 1200 - 1500.
Ik kreeg dezelfde melding, maar uiteindelijk kwam er nog wel een bezorger aanzetten. Hij zei dat hij vanochtend uit bed was gebeld om de "restjes" nog te bezorgen. Regio Groningen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
Superbaddd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:02:
[...]

En uitverkocht :(
Is het jou gelukt te bestellen?
Nee, maar heb het niet geprobeerd. Ik zat te twijfelen maar heb het niet gedaan omdat ik al een telefoon heb (en er nu geen nodig heb).
Ik heb me in kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Nordlys schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:17:
[...]

Ik kreeg dezelfde melding, maar uiteindelijk kwam er nog wel een bezorger aanzetten. Hij zei dat hij vanochtend uit bed was gebeld om de "restjes" nog te bezorgen. Regio Groningen overigens.
Ok dat geeft hoop... Je kon hem niet volgen daarna maar toch bezorgd?

Normaal niet zo'n probleem maar nu vrij genomen en er komt niets... En ze bezorgen alleen doordeweeks pffff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Even een waarschuwing, niet helemaal off-topic omdat deze keten ook meegaat in de 21% btw-actie:
Foto Klein schijnt faillisement te hebben aangevraagd.
Alle winkels van Foto Klein zijn vrijdag gesloten gebleven. Volgens een anonieme medewerker heeft het personeel donderdagavond te horen gekregen dat het bedrijf failliet is. De sloten zijn inmiddels vervangen. Het hoofdkantoor in Barendrecht is onbereikbaar.
Bron: http://www.rijnmond.nl/ni...keten-Foto-Klein-failliet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Winkels dicht, slechte kant op doorstart, uitverkoop binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Tadango schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:29:
Winkels dicht, slechte kant op doorstart, uitverkoop binnenkort?
Er was van het weekend als een magazijn uitverkoop in barendrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Consoles worden toch al met verlies verkocht of tegen break-even hooguit?
arslan_b_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:36:
[...]

In het OLED topic werd gezegd dat ie idd daadwerkelijk ~1650 in R'dam was (1999/1,21 niet -21% :+ ;) )

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 29-01-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-09 22:21
Ik stond wel stomverbaasd te kijken bij media markt vandaag, Nexus 5X 16gb was 367 euro met de btw korting
In de webshop is hij 330.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-01 13:38
Zijn er mensen die een tegoed kaart hebben ontvangen van de laagste prijs garantie?

Vanwege 2 mislukte pogingen het geld in de avonduren terug te krijgen, heeft mij ma aangeboden dit overdag te doen. Nu hebben ze haar het tegoed op een kaart gegeven, omdat de lenzen niet in de BTW actie zijn gekocht, maar 1,5 week ervoor. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit wettelijk gezien niet helemaal correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Sppak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:35:
Zijn er mensen die een tegoed kaart hebben ontvangen van de laagste prijs garantie?

Vanwege 2 mislukte pogingen het geld in de avonduren terug te krijgen, heeft mij ma aangeboden dit overdag te doen. Nu hebben ze haar het tegoed op een kaart gegeven, omdat de lenzen niet in de BTW actie zijn gekocht, maar 1,5 week ervoor. Ik meen ergens gelezen te hebben dat dit wettelijk gezien niet helemaal correct is.
Je moet gewoon contant geld terug kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:14
Sppak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:35:

Wettelijk hoeft een WINKEL geen geld terug te geven... Als je 'm online hebt gekocht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapie
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 10:23
Een soundbar besteld woensdagavond. Na de opdracht bevestiging donderdagmorgen niks meer gehoord. Nu opeens niet op voorraad. Wellicht volop voorradig bij de MM vestiging op de hoek.Kan ik die order dan cancelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Rapie schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:53:
Een soundbar besteld woensdagavond. Na de opdracht bevestiging donderdagmorgen niks meer gehoord. Nu opeens niet op voorraad. Wellicht volop voorradig bij de MM vestiging op de hoek.Kan ik die order dan cancelen?
Je kan een order sowieso cancellen binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden. 't makkelijkste is om hem te weigeren aan de deur als ie toch nog komt.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn LG 29UM57-P woensdag 21.48 bestelt maar hij staat nog steeds op bestelling verzonden naar magazijn en word er ook op zaterdag gelevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:00:
ik heb mijn LG 29UM57-P woensdag 21.48 bestelt maar hij staat nog steeds op bestelling verzonden naar magazijn en word er ook op zaterdag gelevert?
Hier hetzelfde met een TV, ik heb via twitter contact gehad met de MM, zij geven aan dat er een achterstand weggewerkt moet worden. Ze kunnen geen datum geven helaas. Ik verwacht zelf zaterdag of maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kupauw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Hier hetzelfde met een TV, ik heb via twitter contact gehad met de MM, zij geven aan dat er een achterstand weggewerkt moet worden. Ze kunnen geen datum geven helaas. Ik verwacht zelf zaterdag of maandag.
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:00:
Levertijden waren natuurlijk niet voor niets 1 tot 7 dagen. Ik heb rond 18:30 na heel veel proberen besteld en ik kreeg de bestelling pas vandaag. Ik zou gewoon afwachten, je krijgt vanzelf wel de rest van de mails zodra je product een stap verder is.

De Dynalogic bezorger was niet heel blij met de BTW-dagen, die had een hele drukke route zei die mij :X

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2dtuq7p.jpg

Bedankt Media Markt en DynaLogic voor dit prachtige scherm voor een nog prachtigere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de problemen in Groningen betreft: ik heb Sontplein gebeld, nog steeds storing. Volgens hun was het landelijk, verder 0 medewerking van hun kant. Toen maar naar Assen gereden en daar was ik in 5 minuten klaar. Van een storing wisten zij in ieder geval niets :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:07
Jackson6 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:06:
[afbeelding]

Bedankt Media Markt en DynaLogic voor dit prachtige scherm voor een nog prachtigere prijs!
Welk scherm is dat? Wilde zelf nog een monitor aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 09:39
Kupauw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Ik verwacht zelf ook inmiddels volgende week. Daar baal ik wel van, want meestal ben ik niet thuis door werk. Weet iemand of het mogelijk is om de bestelling te laten afleveren op een PostNL pickup point? Ik zie hier nergens een mogelijkheid voor.

Snap ook niet hoe dit niet een standaard mogelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

hoeveel inch is die monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Hooglander1 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:06:
[...]

[...]

Levertijden waren natuurlijk niet voor niets 1 tot 7 dagen. Ik heb rond 18:30 na heel veel proberen besteld en ik kreeg de bestelling pas vandaag. Ik zou gewoon afwachten, je krijgt vanzelf wel de rest van de mails zodra je product een stap verder is.

De Dynalogic bezorger was niet heel blij met de BTW-dagen, die had een hele drukke route zei die mij :X
Dus jou product stond ook op verzonden naar magazijn maar is vandaag wel geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kupauw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:09:
[...]

Dus jou product stond ook op verzonden naar magazijn maar is vandaag wel geleverd?
Verzonden naar magazijn stond hij al op in de nacht van woensdag op donderdag. Maar uiteindelijk donderdag de mail gekregen dat hij vrijdag bezorgd ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Hooglander1 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:11:
[...]

Verzonden naar magazijn stond hij al op in de nacht van woensdag op donderdag. Maar uiteindelijk donderdag de mail gekregen dat hij vrijdag bezorgd ging worden.
Ja bij mij ook maar donderdag niks gehad, staat nu nog steeds op verzonden naar magazijn. Blijkbaar staan de grote TV's achterin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenberg
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:28
ohnotheydidnt schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb de fiets gepakt en ben naar Westerhaven gefietst. Ze deden daar het product retour om vervolgens een nieuwe factuur voor me uit te draaien en mn geld terug te geven _/-\o_ (dat ze dat niet bij Sontplein deden snap ik ook niet 8)7 ) Was binnen 2 minuten geholpen en stond na 5 min weer buiten :D

Ze hadden daar overigens ook storing, maar ze hielpen me in ieder geval WEL d:)b
Net ook 45 min in de Mediamarkt gestaan (Westerhaven) Na 2 maal zonder resultaat bij Sontplein te zijn geweest. Hier bleek toch dat het terug betalen van de Btw een lastig verhaal is bij online orders. Ook de reden waarom Sontplein simpelweg aangeeft dat er storing is.

Hun procedure bij Online retour/ ruiling is de boosdoener wat ik begreep. Mocht je dus toch nog naar Sontplein willen gaan voor btw retour dan zou ik daar aangeven dat ze even moeten bellen met hun collega's voor uitleg! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheUninvited schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Er staat LG op, dan neem ik aan dat het ook een LG is.

"Als er LG op de sticker staat, kunt u er vanuit gaan dat het een originele is"
Aldus "Pierre" van de LG Live chat zojuist... wat een oetlukkels daar. Ik heb hier een (vermoed ik) namaak-LG accu, en dan komen ze met zulk soort bullshit... Mijn vraag was gewoon of de accu's van nu anders zijn dan die van 3 jaar geleden; 2 gram minder, 0,5mm dunner..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Kupauw schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Ja bij mij ook maar donderdag niks gehad, staat nu nog steeds op verzonden naar magazijn. Blijkbaar staan de grote TV's achterin :)
Het gaat gewoon op bestelvolgorde gok ik. Ik zie dat je pas om 22 uur besteld hebt. Grote kans dat er 3 dagen aan bezorgingen voor je zitten. De capaciteit van de bezorgers is ook eindig. Je komt vanzelf wel aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:07:
Wat de problemen in Groningen betreft: ik heb Sontplein gebeld, nog steeds storing. Volgens hun was het landelijk, verder 0 medewerking van hun kant. Toen maar naar Assen gereden en daar was ik in 5 minuten klaar. Van een storing wisten zij in ieder geval niets :-)
Het is ook geen storing maar ze helpen de klanten op volgorde die ze willen blijkbaar. Wellicht eerst een controle vooraf? Ik kreeg vanmiddag telefoon dat ik aan de beurt was en als de "storing" voorbij was zou iedereen dus geholpen moeten kunnen worden. Tenzij ze dus zaken handmatig moeten voorbereiden wat door de storing niet kan.... Ik geef ze het voordeel van de twijfel als ik straks mijn geld heb. zo niet gaan we wat anders regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tadango schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:21:
No frost eet ijsklontjes op? Gek, dan lust die van ons ze niet zeker :) Is ook een No Frost en ijs blijft prima liggen in een bakje. Lucht circulatie zorgt ervoor dat het vocht niet aanvriest. Wert prima.... Deur alarm zorgt dat hij niet open blijft staan :)
Hapklare onzin. Dat vocht vriest wél aan, maar gaat dan door die circulatie van droge lucht over van de vaste fase naar gas. Dat heelt sublimatie. No frost laat vervolgens het vocht volledig uit je vriesvak verdwijnen (en maakt dus weer ruimte om een extra ijsklontje op te vreten) via een afvoerkanaaltje, maar daarvoor stookt hij die radiator wel af en toe heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Mijn SP4 strak op tijd binnengekregen. De bezorger zou tussen 15-17 komen en 15:05 was hij er. Nog nooit meegemaakt.

De bestelling die ik 2 uur eerder had aangemaakt, slechts een printer, staat nog steeds op 'verzonden naar magazijn'. Maakt ook niet uit, het leukste speeltje heb ik. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:08:
[...]

hoeveel inch is die monitor?
34" UltraWide
TheUninvited schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:07:
[...]

pricewatch: LG 34UM95C Zilver, Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Hebben hier de mensen die tijdens de BTW actie de GL552VW hebben
gekocht (of een ander product), hun status van de bestelling ook nog steeds op in behandeling staan?
Ik verwachtte wel dat het wat sneller ging als ik jullie verhalen zo allemaal hoor. Hopelijk komt MM dadelijk niet met het verhaal dat ze niet uitgeleverd kunnen worden....

[ Voor 6% gewijzigd door Ttje op 29-01-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:41
Mijn 48j6200 word als het goed is straks afgeleverd door dynalogic. Bezorger is onderweg en nog 2 adressen voor mij :), heerlijk dat volg systeem van hun.

Dikke prima zover qua snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
Deezers schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Wettelijk hoeft een WINKEL geen geld terug te geven... Als je 'm online hebt gekocht wel.
In hun eigen voorwaarden staat wel degelijk contant geld genoemd.

http://www.mediamarkt.nl/...open-bij-media-markt.html

Website tekst:

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:
•Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
•Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
•De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
•Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
•Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
•Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zojusit even met de Mediamarkt op en neer getwitterd. Ze kunnen geen voorraad bij winkels inzien, dus ze kunnen me niet vertellen waar ik een 70D kan krijgen, artikelen die zijn uitverkocht worden niet meer aangevuld. Dus een camera uit het semi-pro assortiment is binnen 1 dag landelijk uitverkocht. 8)7 Beetje jammer dit, BTW actie is meer een wassen neus :|

Begrijp me niet verkeerd, er zullen zeker goede deals te scoren zijn, maar het lijkt me meer dat ze de voorraad enigszins drukken.

[ Voor 15% gewijzigd door Calitomnication op 29-01-2016 16:49 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Sppak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:44:
[...]

In hun eigen voorwaarden staat wel degelijk contant geld genoemd.

http://www.mediamarkt.nl/...open-bij-media-markt.html

Website tekst:

Laagste prijsgarantie

Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:
•Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
•Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
•De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
•Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
•Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
•Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.

Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
Spreek hun daarop aan, als hun zelf aangeven dat ze contant uitbetalen kun je ze mooi terugpakken bij de consumentenbond.

En dat weet media markt donders goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sppak
Mizgala28 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:01:
[...]

Spreek hun daarop aan, als hun zelf aangeven dat ze contant uitbetalen kun je ze mooi terugpakken bij de consumentenbond.

En dat weet media markt donders goed.
Dat ga ik ook zeker doen, de voorwaarden liggen al geprint klaar. Ik vroeg me alleen af of misschien meer mensen dit aan de hand hebben gehad, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21

Woensdag was hij 330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

Woensdagavond tussen 9 en 10 de Sony xperka z5 compact besteld, donderdag een mailtje met bevestiging. (Bij besteldatum stond 28.1.16 1:18, dus toen pas door het systeem gekomen?)
En tot op heden staat de status nog steeds op 'in behandeling'...
Maar schijnbaar ben ik dus niet de enige?..

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Bever! schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:52:
[...]

Gewoon terug naar de winkel en even aangeven prijsgarantie btw actie. Ken veel mensen die voordat de actie komt juist kopen, want dan is alles nog voorradig en dan terug voor het prijsverschil. Altijd snel gefixt ook.
Gelukt! De MediaMarkt van Zoetermeer had zelfs nog een nieuw model liggen (zo leek het althans). Ze hadden gisteravond naast mijn camera, ook nog veel andere D3** en D5** liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
MediaMarkt Outlet nu ;

MSI GE62 2QE-031NL Apache (4K Edition), 15.6 inch (3840 x 2160) Processor: Intel Core i7-4720HQ Werkgeheugen: 16 GB Opslag: 256 GB SSD + 1 TB HDD Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 965M (3 GB) @ € 1176,20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arslan_b_
Kan nog iemand bevestigen het liefst met een plaatje dat LG 55EG910 in Media Markt Rotterdam voor 1652,07 euro kost i.p.v. 1900 zoals hier bij Mediamarkt in Alkmaar. (zie plaatje hieronder)

Ik heb geen zin in om 1,5 uur te rijden en blijkt achteraf toch op 1900 te staan i.p.v. 1652.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/fvfxdwdzo0w.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door arslan_b_ op 29-01-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry21
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 17:47
Warmtepompdroger aangeschaft, scheelde mooi 160 euro met de rest van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
[afbeelding]

Diezelfde staat straks ook op mijn bureau, echter is meneer de koerier ruim 2 uur te laat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
MM Sontplein heeft geen storing meer... maar makkelijk was het niet. Na wachten in de rij bij de info balie moest ik eerst naar de service balie..... okee. Daar kwam het meisje er niet helemaal uit. Ik kreeg een te laag bedrag terug want ze had een gek bedrag erop gezet. Ik: Hoe kom je daar aan? Zij: Dat is het bedrag zonder btw meneer. Ik: Echt niet, het bedrag tijdens de actie is dit bedrag zonder btw, dus gedeeld door 1.21. Zij: Nee meneer, zo reken we niet. Je krijgt geen 21% korting. Ik: Nee, 17.3nog iets %, dus het bedrag op de bon gedeeld door 1.21 Zij: Nee, de computer rekent anders en dat houden wij aan. Ik: Voer dan dit bedrag in dan rekent de computer je het voor (inmiddels ook al telefoon erbij). Zij: Nee meneer, zo moet je rekenen -> bedrag X 100 / 121....... ow, dat is wat u zegt. Ja maar hij staat in de computer nu duurder Ik: Nee, dat is een ander model, deze is uitverkocht. Zij: Dan weet ik het ook niet, moet u maar bij de info balie proberen...... en bedankt :) Bij de service balie trof ik iemand die wel kon nadenken en die belde simpelweg met de manager en rekende het correcte bedrag uit en regelde alles.

Wat een gedoe..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Vincent Dave schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:29:
[...]

Diezelfde staat straks ook op mijn bureau, echter is meneer de koerier ruim 2 uur te laat. :(
Prachtig ding alleen ik heb last van backlight bleeding dus ik ga denk ik vragen om een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Die Tv raken ze nooit kwijt voor dat geld, oud model, geen supermodel, en duur ivm wat je nu kan krijgen aan 2015 modellen voor dat geld. Ik weet dat de 47 incher daarvan op het laatst voor `~570 wegging in ongeopende doos...

[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 29-01-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Jackson6 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:36:
[...]

Prachtig ding alleen ik heb last van backlight bleeding dus ik ga denk ik vragen om een andere.
Oh dat is balen zeg. Ik heb wel begrepen dat die bleeding waar jij het over hebt IPS glow betreft. Zeker bij ultrawide heb je daar met name in de hoeken last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Tadango schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:32:
MM Sontplein heeft geen storing meer... maar makkelijk was het niet. Na wachten in de rij bij de info balie moest ik eerst naar de service balie..... okee. Daar kwam het meisje er niet helemaal uit. Ik kreeg een te laag bedrag terug want ze had een gek bedrag erop gezet. Ik: Hoe kom je daar aan? Zij: Dat is het bedrag zonder btw meneer. Ik: Echt niet, het bedrag tijdens de actie is dit bedrag zonder btw, dus gedeeld door 1.21. Zij: Nee meneer, zo reken we niet. Je krijgt geen 21% korting. Ik: Nee, 17.3nog iets %, dus het bedrag op de bon gedeeld door 1.21 Zij: Nee, de computer rekent anders en dat houden wij aan. Ik: Voer dan dit bedrag in dan rekent de computer je het voor (inmiddels ook al telefoon erbij). Zij: Nee meneer, zo moet je rekenen -> bedrag X 100 / 121....... ow, dat is wat u zegt. Ja maar hij staat in de computer nu duurder Ik: Nee, dat is een ander model, deze is uitverkocht. Zij: Dan weet ik het ook niet, moet u maar bij de info balie proberen...... en bedankt :) Bij de service balie trof ik iemand die wel kon nadenken en die belde simpelweg met de manager en rekende het correcte bedrag uit en regelde alles.

Wat een gedoe..............
Daarom ga ik altijd naar Westerhaven. Daar zijn ze tenminste wel slim 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Vincent Dave schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:49:
[...]

Oh dat is balen zeg. Ik heb wel begrepen dat die bleeding waar jij het over hebt IPS glow betreft. Zeker bij ultrawide heb je daar met name in de hoeken last van.
Backlight bleeding LG 34UM95C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
rolandos582 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:49:
[...]

Daarom ga ik altijd naar Westerhaven. Daar zijn ze tenminste wel slim 8)7
Daar kom ik echt nooooooit meer vanwege de slechte service en behandeling :) Ieder zijn ding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 03:14
arslan_b_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:59:
Kan nog iemand bevestigen het liefst met een plaatje dat LG 55EG910 in Media Markt Rotterdam voor 1652,07 euro kost i.p.v. 1900 zoals hier bij Mediamarkt in Alkmaar. (zie plaatje hieronder)

Ik heb geen zin in om 1,5 uur te rijden en blijkt achteraf toch op 1900 te staan i.p.v. 1652.

[afbeelding]
Die kost overal 1900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 21:59
Tadango schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:50:
[...]

Daar kom ik echt nooooooit meer vanwege de slechte service en behandeling :) Ieder zijn ding.....
3x geweest met retouren + afhandeling. Altijd ben ik met 5min weer buiten en geld terug. Maarja inderdaad ieder zijn ding hehe. Internet is nog veel makkelijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een kut service heeft media markt, ik kan het niet anders verwoorden.

Afgelopen woensdag om 18.06 een televisie gekocht met mijn creditcard. Na de betaling kreeg ik echter een foutmelding, waardoor ik dacht dat er iets mis was gegaan met de betaling. De minuten daarna probeerde ik de TV opnieuw te bestellen en hierbij gebeurde na de betaling twee keer precies hetzelfde. Bij de 4e poging bleek het artikel uiteindelijk niet meer op voorraad te zijn. Vervolgens, een uur later, kon ik de TV alsnog opnieuw bestellen. Het was gelukkig weer op voorraad. Dus heb ik dit wederom gedaan en dit maal met succes. Direct kreeg in een bestelling-bevestiging en een uur of 3/4 later een order bevestiging.

Nu lees ik vandaag hier iets van mensen die dezelfde problemen hebben ondervonden met hun creditcard, waarna ook ik even ging checken of mijn bestedingslimiet was gewijzigd. En ja hoor, inderdaad ook daar was 600 euro afgeschreven. Ik dus MediaMarkt NL opgebeld en na 40 minuten in de wachtrij te hebben gezeten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Deze vertelde mij dat zij niks kon vinden over mijn eerste aankoop. Ik moest mijn `creditcard bedrijf bellen en vragen naar de omschrijving van de aankoop. Daarin zou namelijk een ordernummer vermeld staan. Vervolgens vroeg ik of ze ook naar de status van mijn 2e bestelling kon kijken, omdat ik hier na woensdag niks meer van gehoord had. De telefonische medewerker vertelde me vervolgens dat het product niet op voorraad was. Er was wat verkeerd gegaan met de voorraad status en mijn order, waardoor ik een artikel had besteld wat in feite niet meer leverbaar was. Daarop vervolgde mevrouw dat het product n.a.w. ook niet leverbaar meer zal worden en dat ik hier in de loop van volgende week meer over zal horen.

Vervolgens mijn creditcard bedrijf gebeld, deze konden echter geen andere omschrijving vinden als 'MediaMarkt Rotterdam'. Dus wederom MediaMarkt gebeld om allereerst wederom 35 (!) minuten in de wachtrij door te brengen. Hierna kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die me vervolgens vroeg om geduld te houden tot volgende week. Dan zouden de orders officieel gecancelled worden waarna ik vervolgens zonder BTW korting (!) een nieuwe aankoop zou kunnen maken. Het terugstorten van het geld duurt echter wel om en nabij de 2 weken. Enige uitzonderingen wat betreft kortingen of andere tegemoetkomingen konden ze helaas niet maken.

Eindstand: 1200,- armer en 0 toestellen rijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 06:32

swv

thijsco19 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:41:
Woensdagavond tussen 9 en 10 de Sony xperka z5 compact besteld, donderdag een mailtje met bevestiging. (Bij besteldatum stond 28.1.16 1:18, dus toen pas door het systeem gekomen?)
En tot op heden staat de status nog steeds op 'in behandeling'...
Maar schijnbaar ben ik dus niet de enige?..
Ik Sonos Play:1 om 18:15 en ik duim voor een verzendbericht vanavond. Er stond 1 tot 4 werkdagen dus dan wordt het nu wel tijd vind ik ;) Ik hoop in ieder geval niet dat ze artikelen zijn gaan verkopen die niet op voorraad waren zoals bovenstaande ervaring en vervolgens geen korting meer geven op nalevering. Dat is toch idioot. Als je als consument ren betalingsovereenkomst bent aangegaan met Mediamarkt dan dienen zij toch te leveren voor die prijs? De btw prijzen zijn immers niet onredelijk dus je kunt hierin toch wel je gelijk halen. Punt 2 is of je daar al die moeite voor wil doen als ze voet bij stuk houden natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:47
sww89 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:30:
[...]

Ik Sonos Play:1 om 18:15 en ik duim voor een verzendbericht vanavond. Er stond 1 tot 4 werkdagen dus dan wordt het nu wel tijd vind ik ;) Ik hoop in ieder geval niet dat ze artikelen zijn gaan verkopen die niet op voorraad waren zoals bovenstaande ervaring en vervolgens geen korting meer geven. Dat is toch idioot. Als je als consument ren betalingsovereenkomst bent aangegaan met Mediamarkt dan dienen zij toch te leveren voor die prijs? De btw prijzen zijn immers niet onredelijk dus je kunt hierin toch wel je gelijk halen. Punt 2 is of je daar al die moeite voor wil doen als ze voet bij stuk houden natuurlijk :/
Same story here. Wacht nog steeds op verzendbericht. Ik gok dat het niets te maken heeft met voorraden, maar dat er een enorme achterstand is met het verwerken van alle orders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn chromecast hangt al sinds woensdag avond als aangemeld bij postnl, maar niet in bezit, en ik al een half uur aan de lijn nu, gelukkig bel ik vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
[...]

Ik Sonos Play:1 om 18:15 en ik duim voor een verzendbericht vanavond. Er stond 1 tot 4 werkdagen dus dan wordt het nu wel tijd vind ik ;)
Heb een Sonos Sub besteld op 27.01.2016 rond 20:00.. staat nog steeds op "Levering binnen 1 tot 4 werkdagenin behandeling" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

jaco32 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:23:
Routers doen mee aan de actie!
Brigit Moors
Valt een Wifi Router nou wel of niet onder computeraccessoires?
Media Markt NL
Hoi Brigit, Routers doen mee met de BTW-actie! Groetjes, Leonie
https://m.facebook.com/st...234816096&id=231513541095
Volgens mij klopt dit niet. In de winkel werd mij verteld dat routers zijn uitgesloten. Ook via de webshop betaal je gewoon het volle pond.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:39:
Mijn chromecast hangt al sinds woensdag avond als aangemeld bij postnl, maar niet in bezit, en ik al een half uur aan de lijn nu, gelukkig bel ik vast...
Via de outlet woensdagavond binnen een paar minuten de bevestiging en track en trace voor 2 chromecast audio's. Die kwamen de dag er na in twee verschillende formaten doos binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
De verleiding werd me toch teveel... Toch maar een Samsung UE55JU7000LXXN TV gekocht. In Amsterdam Noord was deze uitverkocht maar bij de Arena hadden ze er nog 20 staan.
Woensdag word de TV bezorgd en geïnstalleerd. En dat voor €1486,69 + €30 bezorgkosten en er gaat nog €200 cashback vanaf. Toch wel een nette deal.
Verder nog een Oral-b tandenborstel meegenomen voor €14,87 en een tosti apparaat voor €20,74.
Ze hadden ook nog een stapel ASUS F555LA-XX1243T laptops liggen voor €495,74 in de Arena (weet niet meer wie hier naar vroeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:52:
[...]

Via de outlet woensdagavond binnen een paar minuten de bevestiging en track en trace voor 2 chromecast audio's. Die kwamen de dag er na in twee verschillende formaten doos binnen.
De monitor die ik ook besteld had kwam vandaag. Gestopt met bellen want ik moet weg. Heb ze een mail gestuurd :p succes daar mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
sambalbaj schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:52:
[...]

Hier ook, woensdagavond een monitor besteld in de outlet, direct trackingscode en dag erna binnen.

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
Webshop ligt er hier gewoon uit vanwege "onderhoud" whut 7(8)7

-edit-

Nu weer niet, huh? :?

[ Voor 27% gewijzigd door ITsEZ op 29-01-2016 21:27 ]

What you see is always what you get.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alve
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-07-2024
Vincent Dave schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:29:
[...]

Mooi hoor!
Is deze monitor geschikt om met een MacBook pro te gebruiken of is hier de 34um95-p beter voor geschikt ivm de Thunderbolt aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Zal me benieuwen wanneer me chromecast wordt bezorgd. Dacht gisteren na bestellen, o had net zo goed er langs kunnen gaan want ik rij er toch langs.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07:16
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:10:
Wat een kut service heeft media markt, ik kan het niet anders verwoorden.

Afgelopen woensdag om 18.06 een televisie gekocht met mijn creditcard. Na de betaling kreeg ik echter een foutmelding, waardoor ik dacht dat er iets mis was gegaan met de betaling. De minuten daarna probeerde ik de TV opnieuw te bestellen en hierbij gebeurde na de betaling twee keer precies hetzelfde. Bij de 4e poging bleek het artikel uiteindelijk niet meer op voorraad te zijn. Vervolgens, een uur later, kon ik de TV alsnog opnieuw bestellen. Het was gelukkig weer op voorraad. Dus heb ik dit wederom gedaan en dit maal met succes. Direct kreeg in een bestelling-bevestiging en een uur of 3/4 later een order bevestiging.

Nu lees ik vandaag hier iets van mensen die dezelfde problemen hebben ondervonden met hun creditcard, waarna ook ik even ging checken of mijn bestedingslimiet was gewijzigd. En ja hoor, inderdaad ook daar was 600 euro afgeschreven. Ik dus MediaMarkt NL opgebeld en na 40 minuten in de wachtrij te hebben gezeten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Deze vertelde mij dat zij niks kon vinden over mijn eerste aankoop. Ik moest mijn `creditcard bedrijf bellen en vragen naar de omschrijving van de aankoop. Daarin zou namelijk een ordernummer vermeld staan. Vervolgens vroeg ik of ze ook naar de status van mijn 2e bestelling kon kijken, omdat ik hier na woensdag niks meer van gehoord had. De telefonische medewerker vertelde me vervolgens dat het product niet op voorraad was. Er was wat verkeerd gegaan met de voorraad status en mijn order, waardoor ik een artikel had besteld wat in feite niet meer leverbaar was. Daarop vervolgde mevrouw dat het product n.a.w. ook niet leverbaar meer zal worden en dat ik hier in de loop van volgende week meer over zal horen.

Vervolgens mijn creditcard bedrijf gebeld, deze konden echter geen andere omschrijving vinden als 'MediaMarkt Rotterdam'. Dus wederom MediaMarkt gebeld om allereerst wederom 35 (!) minuten in de wachtrij door te brengen. Hierna kreeg ik een andere medewerker aan de lijn die me vervolgens vroeg om geduld te houden tot volgende week. Dan zouden de orders officieel gecancelled worden waarna ik vervolgens zonder BTW korting (!) een nieuwe aankoop zou kunnen maken. Het terugstorten van het geld duurt echter wel om en nabij de 2 weken. Enige uitzonderingen wat betreft kortingen of andere tegemoetkomingen konden ze helaas niet maken.

Eindstand: 1200,- armer en 0 toestellen rijker.
Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt als jij, echt vervelend om zo achter je geld aan te moeten gaan. In mijn geval mislukte de eerste creditcard betaling pas aan het eind van het betaalscherm, maar lukte de iDeal betaling wel.

Gevolg, toch afgeschreven van mijn creditcard en ook nog van mijn bankrekening, maar ik had maar 1 order nummer bevestigd gekregen. Na druk heen en weer mailen en bellen, heeft het sturen van een screenshot van mijn bankrekening en een screenshot van mijn creditcard met daarop identieke afschrijvingen geholpen.

Ze hebben vandaag (2 dagen later) het geld weer netjes terug gestort en ik heb de helft van mijn bestelling in ieder geval binnen. De andere helft is afwachten...

Misschien helpt het om te zeggen dat je al contact hebt gehad met je creditkaart maatschappij en dat deze je doorverwezen naar de Mediamarkt, de incasserende partij moet namelijk verantwoordelijkheid nemen.

Sta er ook op dat je gewoon de goederen geleverd krijgt tegen de 21% prijs.Een beetje aanhouden en het moet wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

[...]

Ik Sonos Play:1 om 18:15 en ik duim voor een verzendbericht vanavond. Er stond 1 tot 4 werkdagen dus dan wordt het nu wel tijd vind ik ;) Ik hoop in ieder geval niet dat ze artikelen zijn gaan verkopen die niet op voorraad waren zoals bovenstaande ervaring en vervolgens geen korting meer geven op nalevering. Dat is toch idioot. Als je als consument ren betalingsovereenkomst bent aangegaan met Mediamarkt dan dienen zij toch te leveren voor die prijs? De btw prijzen zijn immers niet onredelijk dus je kunt hierin toch wel je gelijk halen. Punt 2 is of je daar al die moeite voor wil doen als ze voet bij stuk houden natuurlijk :/
Word inderdaad wel eens tijd :p.

Ik hoop inderdaad dat ze het gewoon leveren voor de prijs die ik betaald heb. Wil ik best wat moeite voor doen, huidige telefoon werkt gelukkig nog.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:48
icy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:04:
Zal me benieuwen wanneer me chromecast wordt bezorgd. Dacht gisteren na bestellen, o had net zo goed er langs kunnen gaan want ik rij er toch langs.
Ah crap, ik heb vandaag ook een CC 2 besteld. Zal ook wel enige tijd gaan duren dan.. Mijn Creditcard betaling ging overigens wel direct goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flyingdutchboy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-09 20:58
Wat een ellende.. als ik dit zo lees. Ik heb gewoon in de fysieke shop gekocht. Geen probleem. Kun je ook met AMEX betalen. Leuk voor de flying blue miles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 19:25
Snoekebeest schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:55:
De verleiding werd me toch teveel... Toch maar een Samsung UE55JU7000LXXN TV gekocht. In Amsterdam Noord was deze uitverkocht maar bij de Arena hadden ze er nog 20 staan.
Woensdag word de TV bezorgd en geïnstalleerd. En dat voor €1486,69 + €30 bezorgkosten en er gaat nog €200 cashback vanaf. Toch wel een nette deal.
Verder nog een Oral-b tandenborstel meegenomen voor €14,87 en een tosti apparaat voor €20,74.
Ze hadden ook nog een stapel ASUS F555LA-XX1243T laptops liggen voor €495,74 in de Arena (weet niet meer wie hier naar vroeg).
Die tv staat voor 1450 in de pricewatch. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 06:32

swv

TheDutchChef schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:36:
[...]

Same story here. Wacht nog steeds op verzendbericht. Ik gok dat het niets te maken heeft met voorraden, maar dat er een enorme achterstand is met het verwerken van alle orders ;)
maniak schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:49:
[...]

Heb een Sonos Sub besteld op 27.01.2016 rond 20:00.. staat nog steeds op "Levering binnen 1 tot 4 werkdagenin behandeling" ;)
Verzonden *O* Lachen dit. Ik heb twee T&T codes gekregen van tweemaal hetzelfde product. De Sonos Play:1 duo pack. Het ene pakket is +5kg en het andere pakket +800kg*. Ben zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.**

*Geen typefout, althans van mijn kant :+
**mits de zending bij postnl aanbelandt

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 29-01-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Joster schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:11:
[...]

Ah crap, ik heb vandaag ook een CC 2 besteld. Zal ook wel enige tijd gaan duren dan.. Mijn Creditcard betaling ging overigens wel direct goed.
Ach het is maar even wachten. Het is toch voor een extra chromecast zodat ik hem niet elke keer hoeft te verschuiven van de tv van de speelkamer van de Kids naar de slaapkamer. Komt volgende week vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
nubcaek schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:23:
[...]

Die tv staat voor 1450 in de pricewatch. :>
Denk niet dat die shop onder de cashback valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMDS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 18:44
Afgelopen donderdag bij de mediamarkt in Tilburg geweest. Het was overdag (rond 13:00) nog verrassend rustig; maar toch een koelkast, laptop en chromecast 2 + audio gekocht. Bij de kassa zette de juf de laptop (smalle doos!) rechtop en deze viel pardoes op een pin waar ze de pinnetjes op steken. Zou geen probleem zijn want hij zit dubbel verpakt. Vandaag bleek wel dat er gewoon een gat in de bovenkant van het scherm zit. Erg irritant omdat ik er nu op een drukke zaterdag terug naartoe zal moeten. ik hoop dat ze geen gezeur doen voor omruilen voor een andere. Garantie of reparatie vind ik geen optie; iemand een inschatting van of dit gaat kunnen? desnoods even camerabeelden van de kassa op het moment van aankoop erbij laten zoeken om aan te tonen dat de fout bij hun kassamedewerkster ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Joster schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:11:
[...]

Krijg net een mail dat die is verzonden, ik had hem gisteren besteld

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 29-01-2016 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
icy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:05:
[...]

Vraag me af toe hoe laat ze nog verzendingen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDutchChef
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:47
sww89 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 22:34:
[...]

[...]

Verzonden *O* Lachen dit. Ik heb twee T&T codes gekregen van tweemaal hetzelfde product. De Sonos Play:1 duo pack. Het ene pakket is +5kg en het andere pakket +800kg*. Ben zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.**

*Geen typefout, althans van mijn kant :+
**mits de zending bij postnl aanbelandt
Hoop dat mijn bestelling ook snel verzonden wordt! Volgensmij maken ze op dit moment overuren bij de MM online ;) Ben ook wel benieuwd wat je binnen krijgt.. want één Sonos play weegt ~1,85 kilogram!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wann0wfhc
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:21
Ook nog maar even toegeslagen op een koelvriescombinatie. Heb nu een oud tafelmodel koelkast en een losse vriezer dus mooie upgrade.

Past tevens bij de nieuwe kleuren na het verven van de keuken dus ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
SndBastard schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:02:
Afgelopen donderdag bij de mediamarkt in Tilburg geweest. Het was overdag (rond 13:00) nog verrassend rustig; maar toch een koelkast, laptop en chromecast 2 + audio gekocht. Bij de kassa zette de juf de laptop (smalle doos!) rechtop en deze viel pardoes op een pin waar ze de pinnetjes op steken. Zou geen probleem zijn want hij zit dubbel verpakt. Vandaag bleek wel dat er gewoon een gat in de bovenkant van het scherm zit. Erg irritant omdat ik er nu op een drukke zaterdag terug naartoe zal moeten. ik hoop dat ze geen gezeur doen voor omruilen voor een andere. Garantie of reparatie vind ik geen optie; iemand een inschatting van of dit gaat kunnen? desnoods even camerabeelden van de kassa op het moment van aankoop erbij laten zoeken om aan te tonen dat de fout bij hun kassamedewerkster ligt...
Gewoon netjes uitleggen en dan komt dat vast goed! Ga vroeg dan zal het nog rustig zijn.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:48
icy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 23:05:
[...]

Ik ook, vanmiddag besteld, wordt morgen geleverd. Prima.
Pagina: 1 ... 29 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.