Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.943 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Via de Mediamarkt Outlet.. Kan ik dan ook DynaLogic ipv PostNL verwachten of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik had even snel een vraagje, gaat niet persé om de MM. Ik had iets besteld en gekozen om achteraf te betalen. Straks wil ik een cashback aanvragen, nu vraag ik me af welke datum is de "aankoopdatum"? Datum dat ik heb besteld of de datum dat ik geld heb overgemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
test_slang_776 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:24:
Via de Mediamarkt Outlet.. Kan ik dan ook DynaLogic ipv PostNL verwachten of?
ik denk dat het van het bestelde product afhangt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• test_slang_776
  • Laatst online: 20-11-2023
msmilde schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:25:
[...]

ik denk dat het van het bestelde product afhangt....
50 inch TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
mijn tv ging via Dynalogic in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
kansloze schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Wat denk jij dat een goede prijs hier voor is? We weten niet echt wat we hier voor moeten vragen namelijk.
Een nieuwe 40" smart tv heb je al voor 300 euro.
Nu is die lichtbalk wel leuk, maar ik denk niet dat mensen daar zoveel meer voor over hebben.. de tv is mogelijk ook al 5+ jaar oud?
Volgens mij is het ook geen smart tv?
Ik denk dat als je er 250 voor krijgt je in je handjes mag wrijven eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red panther
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 12:39
Heeft iemand hier toevallig een idee of Mediamarkt ook nog Sony tablets verkoopt?
Ik was in de veronderstelling dat ze die altijd hadden, maar kan nu niks meer over terugvinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Zo, toch nog iets besteld, ik zat te kijken naar een Tv, maar ben vrij tevreden met dat wat ik heb, van net 2 jaar oud. Vanmorgen begeeft mijn printer het, dus nu voor een laserprinter gekozen, oke scheelt dankzij deze aktie maar een 10'tje, maar wie het kleine niet eert. O-)
Deze was uiteraard niet uitverkocht, bij MM, bij Bcc ook niet deze Samsung, Bcc de deal gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Bender schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:37:
[...]

Een nieuwe 40" smart tv heb je al voor 300 euro.
Nu is die lichtbalk wel leuk, maar ik denk niet dat mensen daar zoveel meer voor over hebben.. de tv is mogelijk ook al 5+ jaar oud?
Volgens mij is het ook geen smart tv?
Ik denk dat als je er 250 voor krijgt je in je handjes mag wrijven eigenlijk..
Kom eens op met die aanbiedingen dan ;)
Ik zoek namelijk een full-hd 32-40" smart tv voor MAX 300 euro voor de slaapkamer en kan toch echt niets vinden van max 300
Een beetje fatsoenlijke smarttv begint bij 350, is mij net teveel voor de slaapkamer

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren om 02:00 email gekregen dat m'n nexus 6p is verzonden naar PostNL, alleen als ik nu kijk via de tracker (ruim 14u later) heeft PostNL het pakketje nog steeds niet ontvangen! Ligt dit aan MM of PostNL? M'n nexus zou morgen komen, zou wel fijn zijn dat ik hem voor dit weekend nog zou hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Ja.
Ik heb online niets kunnen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ohnotheydidnt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:06:
[...]

Niet van mijn kant helaas - ze zeiden dat ze het druk hadden (no seriously 8)7 ) dus dat dat een beetje naar de achtergrond werd geschoven. Ik vroeg of het wellicht mogelijk was om NA de actie het verschil op te halen maar dat was ABSOLUUT niet mogelijk. Ik denk dat ik morgenochtend het maar weer probeer, als ik heel enthousiast ben vanmiddag tegen een uur of half 5. Ze hebben mn telefoonnummer genoteerd, en zeiden dan ze zouden bellen wanneer 't weer kon.
Ik ga vanavond nog weer even langs en zal het laten weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Gisteren om 18:10 de Sony KDL 55W755C online besteld en is om 14:20 afgeleverd door Dynalogic.

Prachtig beeld!

Ik kom van een Philips Cineos 47PFL9703D die het bekende defect heeft, zwart beeld. Dus ik "moest" ook een nieuwe aanschaffen. Zoals velen de strategie om 2 - 3 jaar met deze Full HD doen en dan naar de slaapkamer. En dan een nieuwe OLED 4K voor de woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeser
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-06 01:52
Arsenius schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:25:
Ik had even snel een vraagje, gaat niet persé om de MM. Ik had iets besteld en gekozen om achteraf te betalen. Straks wil ik een cashback aanvragen, nu vraag ik me af welke datum is de "aankoopdatum"? Datum dat ik heb besteld of de datum dat ik geld heb overgemaakt?
De dag dat je een orderbevestiging hebt gekregen, oftewel de datum die op je factuur staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

cvheereveld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:02:
[...]

Ik ga vanavond nog weer even langs en zal het laten weten :).
Same hahaha! Ik kreeg niemand aan de lijn toen ik navraag wilde doen, volgens mij staat de telefoon bij de MM roodgloeiend. Ga rond half 7 proberen, hopelijk is het dan wat rustiger :)
Arsenius schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:25:
Gaat om de FACTUUR datum voor cashback - weet niet hoe dat zit bij MM met latere betaling!

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Sloeser schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:19:
[...]

De dag dat je een orderbevestiging hebt gekregen, oftewel de datum die op je factuur staat.
Okay dat is dus vandaag, op de acceptgiro die ze meesturen zal de factuurdatum 28 januari zijn dan. Bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaco32
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09-2024
Routers doen mee aan de actie!
Brigit Moors
Valt een Wifi Router nou wel of niet onder computeraccessoires?
Media Markt NL
Hoi Brigit, Routers doen mee met de BTW-actie! Groetjes, Leonie
https://m.facebook.com/st...234816096&id=231513541095

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Sony KD-55X8505C voor €1219 bij Tvreus, nog goedkoper dan mediamarkt.

https://www.tvreus.nl//dailydeal/index/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

zojuist de UE55JU6800 gescoord

Leuke is dat het een beter model is dan de UE55JU6400, en die staat er voor een hoger bedrag op
(gister stond de 6800 er trouwens niet)

Mediamarkt link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst de prijs opvoeren en dan zonder de bewuste btw net onder de goedkoopste uitkomen.
Terwijl als ze de prijs als goedkoopste zouden houden ben je echt goedkoop uit.
Nu is het een vies spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 19:21
jaco32 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:23:
Routers doen mee aan de actie!
Brigit Moors
Valt een Wifi Router nou wel of niet onder computeraccessoires?
Media Markt NL
Hoi Brigit, Routers doen mee met de BTW-actie! Groetjes, Leonie
https://m.facebook.com/st...234816096&id=231513541095
Hmmm ik heb een archer c7 van tplink besteld maar heb de volle €103 betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Jake
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2020
corrado20vt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:51:
[...]

Bij online kopen heb je 14 dagen de teijd om het zonder ereden terug te sturen en bij aankoop in de winkel staat volgens mij op de bon 8 dagen.

Dus duur exemplaar terug en goedkope opnieuw bestellen. O-)

"Je bent toch niet gek ?" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:11

slaay

Natuurbeleven.com

"Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

"Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?

Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

Bron: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html#faq

Oftewel, niks aan de hand dus als ze nu de prijs hebben verhoogd. ;)
Dr.Jake schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:55:
[...]

Bij online kopen heb je 14 dagen de teijd om het zonder ereden terug te sturen en bij aankoop in de winkel staat volgens mij op de bon 8 dagen.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
NVM :(

[ Voor 96% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 28-01-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
Dr.Jake schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:55:
[...]

Waar? Op de site van mm staat ie nu net als gister voor €103.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Is al eerder gevraagd, maar heb er geen antwoord op kunnen vinden:

Als iets nu uitverkocht staat in de webshop is er nog een kans dat voorraden ervan aangevuld worden? Gaat in dit geval om een acer laptop.... bij ander webshops gewoon op voorraad (maar tegen 100 - 150 euro meer). Helaas niet bij de BCC met vergelijkbare prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Assix
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-01 18:52
slaay schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:57:
"Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?

Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

"Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?

Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel."

Bron: http://www.mediamarkt.nl/nl/shop/btw.html#faq

Oftewel, niks aan de hand dus als ze nu de prijs hebben verhoogd. ;)

[...]
Je krijgt dus het prijsverschil terug voor hoeveel het product nu zonder BTW kost. Dus niet de prijs waar jij het X aantal dagen geleden voor hebt gekocht - BTW. Ik was gisteren nog bij de mediamarkt en heb de verkoper terwijl ik stond te wachten dit aan zo'n 3 mensen horen uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goverman
  • Laatst online: 22:43

Goverman

not loaded

mindgem schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:10:
Is al eerder gevraagd, maar heb er geen antwoord op kunnen vinden:

Als iets nu uitverkocht staat in de webshop is er nog een kans dat voorraden ervan aangevuld worden? Gaat in dit geval om een acer laptop.... bij ander webshops gewoon op voorraad (maar tegen 100 - 150 euro meer). Helaas niet bij de BCC met vergelijkbare prijs...
Wat begrijp je niet aan "op = op"?

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
Goverman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:12:
[...]

Wat begrijp je niet aan "op = op"?
Ja maar kan toch dat iemand er een andere ervaring heeft. Als de hele webshop voorraad is uitverkocht heeft een actie t/m zondag niet zoveel zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:07
mindgem schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:13:
[...]

Ja maar kan toch dat iemand er een andere ervaring heeft. Als de hele webshop voorraad is uitverkocht heeft een actie t/m zondag niet zoveel zin :P
Nog nooit meegemaakt bij de Media Markt dus nee OP is echt OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sommige producten zijn alleen tijdelijk op. De Acer laptop die ik kocht, was daarna tijdelijk op en later weer op de site. De laatste keer dat ik keek was-ie weer op. Hetzelfde geldt voor de Phantom (drone/quadcopter) van DJI. Die is wisselend uitverkocht en beschikbaar. Het loont dus om later nog eens te kijken, of naar een vestiging te gaan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
Jorgen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 18:16:
Sommige producten zijn alleen tijdelijk op. De Acer laptop die ik kocht, was daarna tijdelijk op en later weer op de site. De laatste keer dat ik keek was-ie weer op. Hetzelfde geldt voor de Phantom (drone/quadcopter) van DJI. Die is wisselend uitverkocht en beschikbaar. Het loont dus om later nog eens te kijken, of naar een vestiging te gaan.
Heb er al een aantal gebeld en bij eentje geweest, maar schijnt een specifiek webshop artikel te zijn.

F5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:22

mrc4nl

Procrastinatie expert

samsung 4k monitor open box, mocht iemand zin hebben

https://outlet.mediamarkt...3_90_1092&product_id=6924
prijs ~100 euro goedkoper dan winkels zonder btw aktie

pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:19

vhal

ಠ_ಠ

Beetje eerste wereld probleem maar ik heb de postbode gemist die mijn mediamarkt pakket had. Nou ja, niks aan te doen. De levering ging nog snel ook, rekende eerder op het weekend.

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bassierau
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-04 20:24
cypher21 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:42:
[...]

Kom eens op met die aanbiedingen dan ;)
Ik zoek namelijk een full-hd 32-40" smart tv voor MAX 300 euro voor de slaapkamer en kan toch echt niets vinden van max 300
Een beetje fatsoenlijke smarttv begint bij 350, is mij net teveel voor de slaapkamer
http://www.mediamarkt.nl/...ng-ue32j5500-1375160.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GodDamage
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 14:27
Lang getwijfeld maar vanmiddag toch maar een beamer gekocht. Het is de Optoma HD26 geworden omdat ik voor de w1070 mijn steun op het plafond moet verplaatsen en hij was €60 goedkoper. De beamers zijn niet verkrijgbaar via de site maar in de zaak zelf stonden ze nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Het lijkt alsof er bij de outlet wel 21% btw korting af gaat (naast de 20% outletkorting) voor bijvoorbeeld computer accessoires!! Klopt mijn constatering?

bijvoorbeeld muizen: https://outlet.mediamarkt.../category&path=63_99_1157

[ Voor 24% gewijzigd door _Heisenberg_ op 28-01-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat een mazzel. Ik dacht net ga nog ff kijken op de website. Staan er opeens Pioneer S DJ60x monitoren op. Kon er maar 1 tegelijk bestellen. Maar kon dit wel twee keer doen, apart. Ga er vanuit dat dit niet uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2,5 uur en een fikse discussie verder toch prijsverschil van mijn online aankoop "teruggekregen". Jammer dat @mediamarkt_nl niet juist lijkt te informeren. Hoe zijn de andere ervaringen m.b.t. online bestellingen en prijsverschil? Kreeg je het direct terug of werd er een andere methode toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
Vanmiddag netjes mijn Philips 40PUK6400 TV geleverd door DynaLogic.

Natuurlijk gelijk geinstalleerd, en wat een prachtding voor dat geld!

Alleen, het moet ook altijd mij weer overkomen, zit er een ''rare'' streep in het paneel. Dit is vooral goed te zien als er grijs wordt weergegeven.

Via de PC en paint geprobeerd het zo goed mogelijk op de foto te krijgen, in het ''echt'' is het heel erg duidelijk te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads9/56aa64c454d33/56aa64c44b6d4-100.thumb.jpg

Wat is nu wijsheid? MediaMarkt online bellen?

Ik heb momenteel dus ook geen andere TV, en dit model is uitverkocht op de webshop. Ik heb geen zin om dagen zonder TV te zitten..

Voor de rest werkt alles echt fantastisch en snel. Heerlijk dat AndroidTV.

[ Voor 4% gewijzigd door Step-han op 28-01-2016 20:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
GovertNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 19:42:
Wat een mazzel. Ik dacht net ga nog ff kijken op de website. Staan er opeens Pioneer S DJ60x monitoren op. Kon er maar 1 tegelijk bestellen. Maar kon dit wel twee keer doen, apart. Ga er vanuit dat dit niet uitmaakt?
Gefeliciteerd, je hebt jezelf twee top speakers besteld!
Heb zelf deze schatjes ook staan! :)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ut68fk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 19:17
Sovereign schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
[...]

Dat denk ik wel.

Ik was net bij de BCC. Daar liep (ook) al een BTW actie en heb ik de Samsung UE65JU7500L gehaald voor 2726,45. Met de Samsung cashback komt hij dan op 2326,45.
Bij electroplace rotterdam kom je goedkoper uit. Vandaag nog een ue65ju7000 voor een mooi prijsje gescoord.
Ik ga alleen naar de mediamarkt om te kijken wat ik wil, heb ook geen zin om in die lange rijen te gaan staan voordat je kunt afrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
b00ster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:03:
[...]

Gefeliciteerd, je hebt jezelf twee top speakers besteld!
Heb zelf deze schatjes ook staan! :)

[afbeelding]
Had de 50 versie gehoord in media markt. Maar je hoorde dat laag wordt gepusht, net wat tekort komt. Geluid midden hoog was echt heel netjes. Mooie dagen gehad BTW-dagen. XDJ RX voor 1230 euro, PLX 1000 voor 530 en nu 2 speakers voor 150*2. Hoop geld bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Wat een drama om met BCC in contact te komen zeg. ik ben nu al 2 dagen bezig om me recht te halen. Zelfs als ik met een bewijs kom dat een product bij MM goedkoper is willen ze me niet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

MikeJoow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:08:
Wat een drama om met BCC in contact te komen zeg. ik ben nu al 2 dagen bezig om me recht te halen. Zelfs als ik met een bewijs kom dat een product bij MM goedkoper is willen ze me niet geloven.
Hebben ze het product bij de MM nog? Dan koop je hem toch daar en breng je de spullen terug naar de BCC. Ze kunnen je geld krijgen, of teruggeven. Keuze is aan jou.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test_slang_776 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
[...]

Hmm, ja, lijkt wel aanlokkelijk zo, haha. Neem aan dat er in hun voorwaarden wel iets staat tegen dergelijk "abuse" ofzo?
Als ik dat in samenwerking met aangetrouwde familie doe, dus verschillende rekeningnummers, verschillende IP adressen, verschillende afleveradressen en verschillende achternamen... kunnen ze daar dus nooit achter komen. Al blijft zo vaak hetzelfde product bestellen binnen een uur natuurlijk wel wat verdacht.
VR46 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Ik zie nog een plan B: Bij Wehkamp hebben ze de Samsung RB29FERNC (A++, uitverkocht bij MM) voor €429,- en met €50 cashback - komt neer op het zelfde bedrag dat ik nu kwijt ben.. Dat lijkt me dan een betere deal?
Ik snap niet waarom je zo graag een Samsung lijkt te willen, maar die komt op een TCO (aanschaf, 10 jaar verbruik, geen reparaties, nul restwaarde, huidige E prijzen) van €1008,60

Die Haier C2FE732CMJ komt dan op €982,85

Heb zelf nog nooit van het merk gehoord.

No Frost en A+++ gaat niet samen, enkel bij Liebherr lijkt het. No Frost ook nog als nadeel dat het je ijsklontjes opeet. De Bosch KGE49AW40 die ik nu 3,5 jaar heb, heb ik tot nog toe 2 keer van ijs ontdaan, allebei de keren omdat ik hem open had laten staan :$

Dat geluid; tja, dat laat zich niet vangen in een enkel dB cijfertje. Beter een constant compressorgebrom wat iets luider is dan van die "bellen" in het koelmiddel.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Jorgen schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:09:
[...]

Hebben ze het product bij de MM nog? Dan koop je hem toch daar en breng je de spullen terug naar de BCC. Ze kunnen je geld krijgen, of teruggeven. Keuze is aan jou.
Nee.. dat is dus het probleem. product hebben ze niet meer bij MM. nooit gehad trouwens. Alleen een showmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-09 16:12
Ik vond net deze coole link http://dealsorgtfo.nl/#/d...load/-K98LEir8A7VerCDucAe Het is een lange lijst van Media Markt producten met de prijzen van voor de start van de BTW actie en de huidige prijzen!

"Deals die aanzienlijk goedkoper zijn geworden vanwege de BTW actie (check het zelf via de Pricewatch)"

Doe er je voordeel mee :P

0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 17:03
Zojuist bij Zwolle met bon 76 euro opgehaald op een televisie.
Ideaal, als ik volgend jaar weer wat nodig heb doe ik het weer op deze manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
GovertNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:07:
[...]

Had de 50 versie gehoord in media markt. Maar je hoorde dat laag wordt gepusht, net wat tekort komt. Geluid midden hoog was echt heel netjes. Mooie dagen gehad BTW-dagen. XDJ RX voor 1230 euro, PLX 1000 voor 530 en nu 2 speakers voor 150*2. Hoop geld bespaard.
die XDJ RX is echt een mooi paneeltje! helaas zelf het geld niet voor over (DDJ RX voldoet aan al mijn wensen). Veel plezier met je aankoop! :9 (de sdj-60x zijn de beste uit de serie!)

Oja, heb zelf ook wat besteld haha: een Princess Aerofryer XL :) Gezond snacken onder het mixen!

[ Voor 3% gewijzigd door b00ster op 28-01-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MikeJoow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:10:
[...]

Nee.. dat is dus het probleem. product hebben ze niet meer bij MM. nooit gehad trouwens. Alleen een showmodel.
Dus je wil pricematchen op een showmodel :+
Rody schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:58:
[...]

Ja.
Ik heb online niets kunnen bemachtigen.
Had het al bevestigd gekregen idd (zie ook onder)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/343kxhf.jpgAfbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2ih5v8m.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 28-01-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste deal die ik tot nu toe heb gezien laptops is deze Medion Gaming laptop van 700 euro: http://www.mediamarkt.nl/...643-md99621--1407929.html Een GTX950M voor 700 euro, 17" inch FHD, i5-6200U en 8GB geheugen :). Geen SSD maar wel 8GB opstartcache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
apis29 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:24:
[...]

Dus je wil pricematchen op een showmodel :+
Ja, maar BCC weet dat niet. ik heb een foto gemaakt met het prijskaartje.. Doet er toch niet toe, hun beweren laagste prijs garantie. Als hun nu niet de laagste prijs hanteren houden hun zich niet aan hun garanties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
b00ster schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:19:
[...]

die XDJ RX is echt een mooi paneeltje! helaas zelf het geld niet voor over (DDJ RX voldoet aan al mijn wensen). Veel plezier met je aankoop! :9 (de sdj-60x zijn de beste uit de serie!)

Oja, heb zelf ook wat besteld haha: een Princess Aerofryer XL :) Gezond snacken onder het mixen!
Bedankt man en eet smakelijk! Ja ben er ook echt blij mee. Heb hem al poos op het oog. Nu 260 euro goedkoper en zelfs 200 goedkoper dan laagste prijs online zoals bij BaxShop. Heb denk wel mazzel gehad met alles maar soms moet het eens mee zitten. Die monitors kwamen net helemaal met toeval uit de lucht vallen. Heb die al heel lang niet gezien op hun site, eigenlijk helemaal niet. En drie media markten geweest hadden ze geen van allen 1 van de versies van die Pioneer boxen. Alleen showmodelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jansenn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-05-2018
Voor de liefhebber, snel wat shots van Media Markt Amsterdam Centrum.

DIJI Phantom 2 en 3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VLlL0oL.jpg

GoPro 4 Black Adventure Edition

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ybZDNMV.jpg

GoPro Hero 4

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1YbYMtF.jpg

TomTom

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RM3mlKS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/11wwcIe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BCC:
Het artikel heeft bij de alternatieve aanbieder hetzelfde typenummer als bij BCC.
Het artikel is bij de concurrent in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.
Het artikel is ook bij de alternatieve aanbieder voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
De lagere verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.
Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan hanteert BCC dezelfde actievoorwaarden.
Schade- en showartikelen zijn uitgesloten van de BCC Prijsgarantie.
De BCC Prijsgarantie is niet van toepassing op (telecom)abonnementen bij andere aanbieders.
De BCC Prijsgarantie is na het moment van aankoop 14 dagen geldig.
Zit je nu te klagen dat je BCC niet voor de gek kunt houden @MikeJoow ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:43:
BCC:

[...]

Zit je nu te klagen dat je BCC niet voor de gek kunt houden @MikeJoow ?
Dat is niet voor de gek houden, is gewoon hun garantie die ze geven. Even hun site lezen en je snapt wat ik bedoel:

Wij controleren dagelijks de prijzen bij vergelijkbare concurrenten binnen een straal van 20 km van onze winkels. Dit doen we met tientallen medewerkers die in het hele land de prijzen noteren in andere winkels. Wij passen onze prijzen daar dan direct op aan.
Mocht u binnen een straal van 20 km rond uw BCC winkel alsnog een lagere prijs zien, zelfs tot 14 dagen na aankoop, vertel het ons dan. Wij passen na controle de prijs direct aan, en betalen u het verschil terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeJoow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:10:
[...]

nudge nudge wink wink say no more
Het artikel heeft bij de alternatieve aanbieder hetzelfde typenummer als bij BCC.
Het artikel is bij de concurrent in nieuwstaat en direct leverbaar in de originele gesloten fabrieksverpakking.
Het artikel is ook bij de alternatieve aanbieder voorzien van het door de officiële Nederlandse importeur afgegeven garantiebewijs.
Het artikel moet in de winkel of op de website van de concurrent duidelijk zijn geprijsd.
De lagere verkoopprijs moet door BCC gecontroleerd kunnen worden.
Is de lagere prijs het gevolg van een kortingsactie, dan hanteert BCC dezelfde actievoorwaarden.
Schade- en showartikelen zijn uitgesloten van de BCC Prijsgarantie.
De BCC Prijsgarantie is niet van toepassing op (telecom)abonnementen bij andere aanbieders.
De BCC Prijsgarantie is na het moment van aankoop 14 dagen geldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
Wie kan me voorzien van een antwoord?

Afgelopen maandag heb ik de Sony Xperia Z5 Black gekocht voor €599 in de MM Eindhoven Centrum. Ik heb heel duidelijk van de verkoper te horen gekregen dat ik tijdens de BTW-actiedagen terug kon komen met de bon om het prijsverschil terug te krijgen bij de informatiebalie. Dit mocht ook in het andere filiaal (Eindhoven Ekkersrijt), ook al was er daar geen voorraad van dat model; dat hebben ze me overigens daar ook verteld.

Nu blijkt deze telefoon online niet op voorraad te zijn; wel enkele andere kleuren, maar die waren ten tijde van mijn aankoop sowieso duurder (bijv. de witte variant was €659).

Morgen wil ik teruggaan om het verschil (€599 / 1.21 = €495) te claimen, maar ik vraag me af of ze zich kunnen verschuilen - ondanks dat er letterlijk tegen mij is gezegd dat ik sowieso het verschil terugkrijg - achter de mogelijkheid dat mijn telefoon niet (meer) op voorraad is. Dat maakt toch niet uit hè?

Sorry als deze vraag al vaker is gesteld, heb de afgelopen 2 dagen niet actief meer gekeken en de zoekfunctie helpt me niet aan het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Schade: Chromecast voor 33 euro, wou er 1 extra.
Lijkt wel op een vervoer/val schade.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:24:
De beste deal die ik tot nu toe heb gezien laptops is deze Medion Gaming laptop van 700 euro: http://www.mediamarkt.nl/...643-md99621--1407929.html Een GTX950M voor 700 euro, 17" inch FHD, i5-6200U en 8GB geheugen :). Geen SSD maar wel 8GB opstartcache.
Haha? Een -U CPU en "gaming"? Yeah right.
Een Sandy Bridge (de i5-2520M bijvoorbeeld) uit 2011 is dan nog net zo snel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FortyOne
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-09 14:11
DonkMatt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:56:

Afgelopen maandag heb ik de Sony Xperia Z5 Black gekocht voor €599 in de MM Eindhoven Centrum. Ik heb heel duidelijk van de verkoper te horen gekregen dat ik tijdens de BTW-actiedagen terug kon komen met de bon om het prijsverschil terug te krijgen bij de informatiebalie. Dit mocht ook in het andere filiaal (Eindhoven Ekkersrijt), ook al was er daar geen voorraad van dat model; dat hebben ze me overigens daar ook verteld.

Nu blijkt deze telefoon online niet op voorraad te zijn; wel enkele andere kleuren, maar die waren ten tijde van mijn aankoop sowieso duurder (bijv. de witte variant was €659).

Morgen wil ik teruggaan om het verschil (€599 / 1.21 = €495) te claimen, maar ik vraag me af of ze zich kunnen verschuilen - ondanks dat er letterlijk tegen mij is gezegd dat ik sowieso het verschil terugkrijg - achter de mogelijkheid dat mijn telefoon niet (meer) op voorraad is. Dat maakt toch niet uit hè?

Sorry als deze vraag al vaker is gesteld, heb de afgelopen 2 dagen niet actief meer gekeken en de zoekfunctie helpt me niet aan het antwoord.
Ik heb voor de actie een TV gekocht á 599 euro. Op de website staat deze voor de 599 / 1,21 actieprijs maar was hij uitverkocht. In de winkel was de verkoopprijs echter verhoogd naar 639 met een actieprijs van 528 euro. Ik kreeg dus slechts het verschil terug tussen 599 en 528 euro. Ik heb gewezen op de lagere prijs op de webshop, maar omdat hij daar niet meer te bestellen was geldt dat dus niet als de 'laagste prijs'.

Dus het antwoord is ja, het maakt wel uit of de telefoon nog op voorraad is of niet. Als hij in de winkel niet meer op voorraad is, weet ik alleen niet zeker of je dan helemaal niks terugkrijgt maar die kans bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-08 18:39

Ttje

"We shall never surrender"

Is een U cpu dan echt zo 'slecht'?

Ik heb woensdag de Asus GL552vw gekocht rond 18:50.
Bestelstatus staat nog steeds op 'in behandeling' :') .
Prima deal trouwens, €825 i7 6700HQ 960M 8gb alleen zelf een SSD'tje inbouwen.
Hopelijk komt hij voor/in het weekend binnen!

Was veder ook nog van plan mijn (oude) LG G2 te vervangen maar volgens mij ben ik de enigste die het huidige mobiele aanbod maar niks vind, teminste er zitten op dit moment geen modellen tussen waarvan ik denk dat dat een goede opvolger zou kunnen zijn. Nog ff wachten op MWC eind februari ;) .

[ Voor 35% gewijzigd door Ttje op 28-01-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:43

TradeMarkNL

Videoproducer
Jansenn schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:43:
Voor de liefhebber, snel wat shots van Media Markt Amsterdam Centrum.

DIJI Phantom 2 en 3

[afbeelding]
Damn, ik moet die Phantom 3 Standard hebben! Op de site is ie uitverkocht namelijk :( Hopen dat ie er morgenochtend nog ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JosPrairievos
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:24:
Qua gaming laptop heeft deze de beste prijs/kwaliteit verhouding: https://www.mediamarkt.nl...v5-591g-58z3-1417002.html > 15,6" FHD, I5-Skylake-HQ, 8GB DDR4, 1TB HDD en GTX950M voor €743,67 of optioneel met SSD: https://www.mediamarkt.nl...v5-591g-562r-1416548.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Damn, de wasdroger die ik op het oog had is uitverkocht (in de webshop) en de productpagina is ook niet eens meer beschikbaar. Wel een wasmachine en een koel-vriescombinatie besteld, maar ik wil de droger er nog wel heel graag bij. Morgen dan maar even fysieke winkels bellen of ze er nog één hebben staan.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-09 20:06
Vandaag de pricewatch: Acer K222HQL (HDMI) Zwart binnengekregen! Voor €60 een prima monitor. Stond op het outlet gedeelte van de webshop, enkel de verpakking was opnieuw dichtgeplakt, voor de rest was hij nog als nieuw.

Dus bijna de helft goedkoper dan de goedkoopste in de PW *O* .

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:37
Ik heb vanavond mijn € 190 BTW-korting opgehaald bij de MM in Zoetermeer :) Ze hebben daar hun servicebalie in twee delen gedeeld: links de rij voor de laagste prijsgarantie, rechts voor alle overige service :Y) Was wel 40 minuten wachten, ze hebben wel een aantal minuten per persoon nodig om het af te wikkelen.

Toen ik van mijn auto in de parkeergarage naar de winkel liep kwam ik onderweg nagenoeg alleen maar mensen tegen met dozen van Samsung, Asus, Acer enzovoorts. Leek wel of er in dat winkelcentrum alleen maar elektronica te krijgen was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
ohnotheydidnt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Same hahaha! Ik kreeg niemand aan de lijn toen ik navraag wilde doen, volgens mij staat de telefoon bij de MM roodgloeiend. Ga rond half 7 proberen, hopelijk is het dan wat rustiger :)

[...]
\\
Voor een ieder die naar MM Sontplein in Groningen wil voor zijn online aankopen om de korting terug te vragen, het werkt nog steeds niet. Ik had een printje van mijn factuur mee, die hebben ze gekopieerd en mijn 06 achtergelaten zodat ik niet nog eens terug hoef.

En, als je er toch bent, toch maar de Galaxy Tab S2 meegepakt. Mijn god wat moest daar toch echt wel een verzekering en een hoesje bij van de MM verkoper. Neen.

[ Voor 7% gewijzigd door SqnLdr op 28-01-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

corrado20vt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:51:
[...]

Wellicht intressant ...
https://www.ziggo.nl/internet/wifi-punt/
RobinF in "Wifi bereik is slecht, kabel werkt wel. Router kopen?"

[ Voor 6% gewijzigd door Fish op 28-01-2016 21:39 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ik snap dan niet waarom een Dyson stofzuiger DC52 of Dyson stofzuiger DC63 niet meedoet.
Dyson stofzuiger DC37 ook niet. En andere modellen dan weer niet. Heel raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:44:
Ik snap dan niet waarom een Dyson stofzuiger DC52 of Dyson stofzuiger DC63 niet meedoet.
Afspraken met de fabrikant/importeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corrado20vt
Ik heb gister een Nexus 5x en een router besteld. Gister avond om tien voor elf een mail gehad met de opdracht bevestiging.

Verder nog helemaal niets over verzending.

Zijn er meer mensen met datzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:48:
[...]

Afspraken met de fabrikant/importeur?
Hmmm maar dan enkel voor specifieke modellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
corrado20vt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:48:
Ik heb gister een Nexus 5x en een router besteld. Gister avond om tien voor elf een mail gehad met de opdracht bevestiging.

Ik heb gisteren een huawei smartwatch besteld.
Vanmorgen vroeg een mail met opdracht bevestiging.
En verder nog niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-09 17:16
Teletekst schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:52:
[...]

Ik heb gisteren een huawei smartwatch besteld.
Vanmorgen vroeg een mail met opdracht bevestiging.
En verder nog niets. :/
Komt nog wel, het duurde bij mij ook 24 uir maar ze sturen geen verzendemail totdat ze de spullen in hun magazijn hebben

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

rolandos582 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:44:
Dat klinkt allemaal juist heel consequent: alle Dyson-modellen doen niet mee. Volgens mij bedoelde je iets heel anders dan je schreef :)

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Ttje schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:07:
Is een U cpu dan echt zo 'slecht'?

Ik heb woensdag de Asus GL552vw gekocht rond 18:50.
Bestelstatus staat nog steeds op 'in behandeling' :') .
Prima deal trouwens, €825 i7 6700HQ 960M 8gb alleen zelf een SSD'tje inbouwen.
Hopelijk komt hij voor/in het weekend binnen!

Was veder ook nog van plan mijn (oude) LG G2 te vervangen maar volgens mij ben ik de enigste die het huidige mobiele aanbod maar niks vind, teminste er zitten op dit moment geen modellen tussen waarvan ik denk dat dat een goede opvolger zou kunnen zijn. Nog ff wachten op MWC eind februari ;) .
Die had ik voor dat geld ook wel willen hebben. Is inmiddels bij zowel MM als BCC ''niet beschikbaar''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Tomatoman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Dat klinkt allemaal juist heel consequent: alle Dyson-modellen doen niet mee. Volgens mij bedoelde je iets heel anders dan je schreef :)
Jawel kijk maar op hun site. Sommige modellen doen mee en sommige niet.
Kijk bijvoorbeeld naar BCC :
http://www.bcc.nl/huishou...lehead-allergy%2879163%29
& http://www.bcc.nl/huishou...c52-multifloor%2879161%29

Of de DC37C
http://www.bcc.nl/huishou...37c-musclehead%2879158%29
vs http://www.bcc.nl/huishou...vanced-allergy%2879123%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

corrado20vt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:48:

Eergisteren nog een Nexus 5X besteld, nog niet binnen maar zou binnen 4 werkdagen binnen zijn. Afgelopen zondag nog een 5X in de fysieke winkel gehaald en daar hadden ze er nog maar 1 (Maastricht). Leverbaarheid van de Nexus toestellen is nooit zoals Apple of Samsung of consorten, maar dat is gewoon zo, was bij mijn Nexus 5 en Nexus 6P ook al. Op de 5 heb ik een maand zitten wachten.

Overigens wel al de 70 euro teruggekregen van die 5X die zondag in de winkel is gekocht, niet al te lang hoeven wachten maar verder niet de winkel ingelopen, te druk. Blijkbaar was het gisteren zo druk in Maastricht dat men gewoon tegen werd gehouden aan de ingang, als er 2 uit liepen mochten er weer 2 naar binnen, parkeerplekken waren er al helemaal niet...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag de pricewatch: Dirt Devil M607 Spider laten bestellen. Direct aanbetaald, mooi voor 70,24 euro dadelijk een huishoudgadget in huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0ekoe
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-08 22:41
Denken jullie dat uitverkocht op de site ook betekend dat ze het tot einde van de BTW actie niet meer binnen gaan krijgen?
Ik wilde namelijk de Sony Bravia KDL50W756c kopen maar die was woensdag om 7u al uitverkocht... :'(
In de MM hier vlakbij was die ook niet meer op voorraad.
Online kan ik niets vinden wat ook maar in de buurt van deze prijs komt jammer genoeg..
Zou het wachten voor niets zijn of is er nog een kansje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:23

Twazerty

AVCHDCoder developer

Zojuist via de website wilde ik 3x dezelfde printer bestellen die ook meedoet aan de BTW actie. Echter laat de website het niet toe om meer dan 1 stuks te bestellen. Ik heb nu dan maar 3x 1 printer besteld, daar wordt op de website niet op gecontroleerd.

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Laatst online: 14-09 16:56

Tomatoman

Fulltime prutser

rolandos582 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:59:
[...]

Jawel kijk maar op hun site. Sommige modellen doen mee en sommige niet.
Dat is niet wat je schreef. "Model X en Y doen niet mee. Model Z ook niet. En andere modellen dan weer niet." In deze tekst zou ik verwachten dat je had bedoeld dat andere modellen dan weer wel meedoen.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
uutje1107 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:09:
Heb vanmiddag in Duiven ook de MacBook Pro CTO gehaald voor 1329. Kan me idd niet voorstellen dat ik daar morgen nog korting vanaf krijg met de bon....maar als het iemand lukt dan houd ik me aanbevolen
is dit gelukt? net ook een gehaald voor de genoemde prijs, dat was al lager dan vorige week, toen was die 200+ duurder..

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
D0ekoe schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:09:
Denken jullie dat uitverkocht op de site ook betekend dat ze het tot einde van de BTW actie niet meer binnen gaan krijgen?
Ik wilde namelijk de Sony Bravia KDL50W756c kopen maar die was woensdag om 7u al uitverkocht... :'(
Online kan ik niets vinden wat ook maar in de buurt van deze prijs komt jammer genoeg..
Die M607 spider was online ook uitverkocht, in de vestiging (Zwolle) waar ik was hadden ze hem ook niet in voorraad. Maar de medewerkster kon hem gewoon met btw-korting laten bestellen. Dus ik zou gewoon terug naar de vestiging bij jou in de buurt en hem door een medewerker laten bestellen. Aanbetaling doen en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
MikeJoow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:25:
[...]

Ja, maar BCC weet dat niet. ik heb een foto gemaakt met het prijskaartje.. Doet er toch niet toe, hun beweren laagste prijs garantie. Als hun nu niet de laagste prijs hanteren houden hun zich niet aan hun garanties
Zo'n los prijskaartje of eentje in beeld? Kan me niet herinneren dat er bij de showmodellen hier een los prijskaartje bij zat, alleen op het scherm zelf. Maar als het dezelfde prijs was als op de site dan heb je wel een punt en zou ik gewoon bij de (BCC) vestiging langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
D0ekoe schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:09:
wat kostte die bij de MM?
http://hificorner.nl/beel...-tv/sony/sony-kdl-50w756c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Tomatoman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:12:
[...]

Dat is niet wat je schreef. "Model X en Y doen niet mee. Model Z ook niet. En andere modellen dan weer niet." In deze tekst zou ik verwachten dat je had bedoeld dat andere modellen dan weer wel meedoen.
Model X & Y doen niet meer, maar model X1 doet wel mee. Maar die moet ik niet hebben. Sommige producten doen mee, en sommige niet. Kijk naar Dyson DC33c Mattress wel en de Dyson DC33c Origin niet. Iets anders maar toch raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Laatst online: 21:57
DonkMatt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:56:

Melden bij de service balie.

Ik heb voor mijn vriendin op Zondag een LG G4 gekocht bij Amsterdam Arena (enige filiaal met fysieke voorraad)
Gisteravond binnen 10min zonder vragen in Hoorn het BTW verschil verrekend.

Stond in een rij met +-15 andere claimers die allemaal zonder vragen cash geld retour kregen.
en ze hadden een BERG aan cash in die kassa zitten :o ...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
FortyOne schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:06:
[...]
Dus het antwoord is ja, het maakt wel uit of de telefoon nog op voorraad is of niet. Als hij in de winkel niet meer op voorraad is, weet ik alleen niet zeker of je dan helemaal niks terugkrijgt maar die kans bestaat.
Bedankt voor je reactie. Opvallend is wel dat de medewerker van MM Eindhoven Ekkersrijt maandag zei dat ik de (bij hen) niet-voorradige telefoon kon kopen in MM Eindhoven Centrum (daar maandag wel voorradig) en tijdens de BTW-actie het verschil kon claimen in hun winkel (Eindhoven Ekkersrijt) bij de infobalie. Expliciet gevraagd of voorraad ertoe zou doen en het antwoord was "nee". Vandaar dat ik het hier vroeg, maar ik lees nu dus jouw ervaring. Ik ga het meemaken morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0ekoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
D0ekoe schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:16:
[...]

600 euro en een paar centen :)
Aj.. dat is idd wel een groot verschil ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0ekoe
Joosie200 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:12:
[...]

Die M607 spider was online ook uitverkocht, in de vestiging (Zwolle) waar ik was hadden ze hem ook niet in voorraad. Maar de medewerkster kon hem gewoon met btw-korting laten bestellen. Dus ik zou gewoon terug naar de vestiging bij jou in de buurt en hem door een medewerker laten bestellen. Aanbetaling doen en klaar.
Goed idee! Ik werk zelf in Zwolle dus kan morgen even kijken hoe en wat. Kom zaterdag ook nog elders dus kan het daar ook nog even proberen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 15:57
icy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:56:

[...]

Lijkt wel op een vervoer/val schade.
Contact gehad met MediaMarkt online, enige wat ze me kunnen aanbieden is dat ze hem komen ophalen en geld terug, hij is online niet meer voorradig dus kan hij niet worden omgeruild. Nu kan ik deze TV (Philips 40PUK6400) niet meer krijgen voor de prijs van €395 (ipv €479).

Heb zelf nog gebeld met filiaal Zwolle, daar is die niet meer op voorraad, in Alphen aan de Rijn wel. Heb nogmaals contact gehad met MediaMarkt online of zij niet konden regelen dat zij 1 van die regelen om bij mij om te ruilen, maar dat deden ze niet...

Enige wat ik zelf kan doen is dus met mijn huidige TV rijden naar Alphen aan de Rijn om hem om te wisselen.. dit kost mij tijd en bijna €50 aan brandstof, ik laat hem wel ophalen en bestel hem bij een andere webshop (goedkoopste nu €475).

Top service weer van MediaMarkt, dit is voor mij de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Phantomic schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:55:
[...]

Komt nog wel, het duurde bij mij ook 24 uir maar ze sturen geen verzendemail totdat ze de spullen in hun magazijn hebben
Ik krijg zojuist verzendbevestiging binnen. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aquafreak
  • Laatst online: 23:20
Step-han schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:20:
[...]

Contact gehad met MediaMarkt online, enige wat ze me kunnen aanbieden is dat ze hem komen ophalen en geld terug, hij is online niet meer voorradig dus kan hij niet worden omgeruild. Nu kan ik deze TV (Philips 40PUK6400) niet meer krijgen voor de prijs van €395 (ipv €479).

Heb zelf nog gebeld met filiaal Zwolle, daar is die niet meer op voorraad, in Alphen aan de Rijn wel. Heb nogmaals contact gehad met MediaMarkt online of zij niet konden regelen dat zij 1 van die regelen om bij mij om te ruilen, maar dat deden ze niet...

Enige wat ik zelf kan doen is dus met mijn huidige TV rijden naar Alphen aan de Rijn om hem om te wisselen.. dit kost mij tijd en bijna €50 aan brandstof, ik laat hem wel ophalen en bestel hem bij een andere webshop (goedkoopste nu €475).

Top service weer van MediaMarkt, dit is voor mij de laatste keer dat ik hier wat bestel.
In veronderstelling dat MM niks met het defect te maken heeft, vind ik dat ze toch goed hun best doen om te helpen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn zending is weer uit het zwarte gat getrokken en bevindt zich nu in het sorteercentrum bij postnl. De Chromecast is nog steeds 'niet opgehaald'.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:12
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze hem daadwerkelijk verzenden. Hij staat sinds vannochtend op Bestelling verzonden naar magazijn. Ik had gehoopt dat hij dan ook vandaag zou worden verzonden.. We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Step-han schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:20:
[...]

Niet dat ik het hele proces doorlopen heb maar lijkt gewoon te bestellen? http://www.mediamarkt.nl/...40puk6400-12-1404887.html En je hebt alles tussen Zwolle en Alphen a/d Rijn gehad? :D
Pagina: 1 ... 27 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.