| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 15:15 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Uit interesse, vanwaar de mk2 en niet de mk 1 of 3?CeesKees schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Dat is snel!
Ik heb alleen een bestelbevestiging (kom op met die RX100mk2!!!!!!)
Koekje d'r bij?
Ik ben van plan de Sennheiser Momentum M2 IEG aan te schaffen.
Nu is de actie geldig op audio producten dus logischerwijs zou ik zeggen dat de oordopjes daaronder vallen.
Echter worden in-ear's tegenwoordig steeds meer als accesoires gezien..
Iemand een idee onder welke catergory ze vallen?
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Zoals op de site te zien doen deze wel mee. 99/1,21=81,81Bastie-88 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:41:
Weet niet of ik het hier mag vragen maar kan er niet echt info over vinden op de MM site.
Nu is de actie geldig op audio producten dus logischerwijs zou ik zeggen dat de oordopjes daaronder vallen.
Als jij je in zou kunnen leven in andere leefsituaties dan zou je dat heel goed begrijpen.
Daarbij; ja hier en daar worden de prijzen verhoogd, maar ik heb mooi 153 euro korting kunnen ritselen ten opzichte van de goedkoopste aanbieder in de PW. Kan ik toch mooi 3x uit eten, met je 'beetje korting'.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 15:15 ]
Verwijderd
Ze doen wel mee maar bij een aantal Sennheiser oordopjes kwam bij bestelling gisteren al de meldingBastie-88 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:41:
Weet niet of ik het hier mag vragen maar kan er niet echt info over vinden op de MM site.
"maximaal aantal bestellingen van dit product is overschreden"
Vreemde melding als er bij de producten gewoon staat levertijd 1-4 dagen.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Om weer verder ontopic te gaan; mijn bestelling is helaas niet te tracken. Ik wacht wel tot ze magisch voor de deur staan.. beetje het rode loper effect
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 15:17 ]
Oordopjes doen gewoon allemaal mee, net de JBL Everest 100 gekocht voor een leuk prijsje in UtrechtVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:49:
[...]
Ze doen wel mee maar bij een aantal Sennheiser oordopjes kwam bij bestelling gisteren al de melding
"maximaal aantal bestellingen van dit product is overschreden"
Vreemde melding als er bij de producten gewoon staat levertijd 1-4 dagen.
Dat wil ik je best vertellen.ohnotheydidnt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:37:
[...]
Uit interesse, vanwaar de mk2 en niet de mk 1 of 3?
Ik speel al een tijd (maanden) met de gedachte de mk1 te kopen. Deze was in januari 360 euro, dit bedrag had ik er voor, en er voor over.
Toen kwamen de BTW dagen van MM in zicht. Ik besloot dat ik een MK2 wilde voor hetzelfde bedrag als ik voor de MK1 zou betalen.
Vervolgens ontdek ik dat Sony een actie heeft (EUR 50 retour) en zou ik dus (in theorie ) net zoveel kwijt zijn voor een MK2 als voor een 1
Dat deze minitieus beter is dan de MK1, en een aantal extra features heeft deed mij uiteindelijk de knoop doorhakken.
De 3 vind ik gewoon teveel geld voor een camera.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Idem dito bij mijn koelkastSjurm schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:10:
Canon camera die gister is besteld is nu binnengekomen. Mooi snel nog, had verwacht dat in de levertijd van 1 tot 4 werkdagen de volle tijd wel benut zou worden.
Kon hem vandaag al laten bezorgen. Nu voor zaterdag gekozen.
Toch wel een dikke thumbs up voor hoe mediamarkt dit nu geregeld heeft.
Als ze het bij mediamarkt kunnen, dan kan mediamarkt het bij de volgende ibood hunt ook wel zo regelen.
WTF?! Is dit ook door MM bevestigd naar jou toe? Ik heb behalve de bestelbevestiging... Niets!Sjurm schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:10:
Canon camera die gister is besteld is nu binnengekomen. Mooi snel nog, had verwacht dat in de levertijd van 1 tot 4 werkdagen de volle tijd wel benut zou worden.
Ik ook niet en ik denk wel meerdere niet. Nog even afwachten.CeesKees schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:12:
[...]
WTF?! Is dit ook door MM bevestigd naar jou toe? Ik heb behalve de bestelbevestiging... Niets!
[ Voor 96% gewijzigd door Perkouw op 28-01-2016 13:25 ]
Four Wheels Moves The Body, Two Wheels Moves The Soul.
Soundbar is daar verkeerd geschreven. kansloos
Even mijn duit in het zakje mbt levering:
Gisteravond besteld. Aangegeven dat ik mijn 3 artikelen in 1x geleverd wil hebben. Krijg ik om 02.00 een mailtje met 2 tracking codes. De eerste zending is inmiddels binnen. De 2e komt morgen.
Alle artikelen stonden op de site aangegeven als levertijd 1-4 dagen. Bijzonder.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 15:16 ]
Kan vanavond het grote uitpakken beginnen
Scherp, dank je wel!R J schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:27:
[...]
Gisteravond besteld. Aangegeven dat ik mijn 3 artikelen in 1x geleverd wil hebben. Krijg ik om 02.00 een mailtje met 2 tracking codes. De eerste zending is inmiddels binnen. De 2e komt morgen.
Alle artikelen stonden op de site aangegeven als levertijd 1-4 dagen. Bijzonder.
Dit! Fijn dat ze de keuze geven maar dan verwacht je ook dat ze zich eraan houden,R J schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:27:
[...]

Vorige keer 3 bestellingen 3 keer los gekregen en 3 keer overdag(snap niet zo goed waarom je niet meteen kunt aangeven dat het een avond bestelling moet zijn). Verder verbaasd het me nog hoe rustig het was bij Amersfoort
Iemand die weet vanaf hoe groot/zwaar Mediamarkt een ander partij inhuurt voor de bestellingen?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Klantenservice MediaMarkt geeft aan dat de bestelling bij hen is afgehandeld en verzonden.
Klantenservice Dynalogic geeft aan dat de bezorging is geannuleerd ivm manco bij aankomst
Geen idee wanneer en wat er nu gaat gebeuren, ik kan niets anders dan afwachten.
Ik heb nog een kleine hoop op morgen.
Verwijderd
Dat zal wel aan postnl liggen:weszz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:32:
[...]
Iemand die weet vanaf hoe groot/zwaar Mediamarkt een ander partij inhuurt voor de bestellingen?
Maximale afmetingen 175x78x55 cm.
Minimale afmetingen 10x10x1 cm.
Het pakket mag niet zwaarder zijn dan 30 kg.
Ik denk dat je die ook nog wel even blijft houden met die prijskansloze schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:20:
[mbr]*knip*[/]
Dit wil heel waarschijnlijhk zeggen dat ze 2x een pakket voormelden, bij postnl en bij dyna maar pas bij inpakken bekijken via welke partij het verstuurd wordt ivm formaat en gewicht.jamas schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:35:
Mijn bestelling is manco!
Klantenservice MediaMarkt geeft aan dat de bestelling bij hen is afgehandeld en verzonden.
Klantenservice Dynalogic geeft aan dat de bezorging is geannuleerd ivm manco bij aankomst
Geen idee wanneer en wat er nu gaat gebeuren, ik kan niets anders dan afwachten.
Ik heb nog een kleine hoop op morgen.
Ja, plus Track & Trace voor PostNLCeesKees schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:12:
[...]
WTF?! Is dit ook door MM bevestigd naar jou toe? Ik heb behalve de bestelbevestiging... Niets!
Edit: 15:40 - 16:10
[ Voor 7% gewijzigd door MegaTronics op 28-01-2016 14:01 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Inmiddels al een update voor het terugvragen van de korting voor internetbestellingen bij Mediamarkt Sontplein Groningen? Ik was er gisteravond ook tevergeefs.ohnotheydidnt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:24:
Okeeeee een vriendelijke heads up voor de mensen die in GRONINGEN geld terug wilden gaan vragen van een INTERNETbestelling. Ik was er om half 11 en hun systeem om de online orders in te zien ligt er nog steeds uit! Op zn vroegst vanmiddag or vanavond werkt het systeem weer. Heb je iets in de winkel gekocht dan kun je 't gewoon terug gaan vragen zonder problemen.
Dus je kunt nu nog even thuisblijven
Staat op de MM site. Dus even kassabon checken!Beste Media Markt klanten,
Tijdens onze 1e dag (woensdag 27 januari) '21% BTW weg ermee' actie is er tot onze spijt in een beperkt aantal gevallen 0,36% te weinig korting gerekend.
Dit is veroorzaakt door een technische fout in ons kassasysteem die inmiddels is opgelost.
Controleer uw kassabon, mocht het zo zijn dat u te weinig korting hebt ontvangen, kom dan naar de vestiging waar u de aankoop heeft gedaan. U ontvangt dan uiteraard het resterende kortingsbedrag terug.
Onze excuses voor het ongemak.
Zojuist in de winkel geweest. Hier waren de camera's nog gewoon te koop. Schijnbaar is alleen het online magazijn leeg.MrFl0ppY schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:10:
[...]
Bijzonder, bij mij is alleen de 5100 beschikbaar. De 6000 varianten zijn allemaal uitverkocht. In de search is de camera nog "op voorraad"
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Niet van mijn kant helaas - ze zeiden dat ze het druk hadden (no seriouslycvheereveld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Inmiddels al een update voor het terugvragen van de korting voor internetbestellingen bij Mediamarkt Sontplein Groningen? Ik was er gisteravond ook tevergeefs.

Koekje d'r bij?
Wat denk jij dat een goede prijs hier voor is? We weten niet echt wat we hier voor moeten vragen namelijk.Bender schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:39:
[...]
Ik denk dat je die ook nog wel even blijft houden met die prijs
Ik merkte gisteren dat de voorraad van de webshop en online voorraad indicatie van de verschillende winkels totaal niet lijkt te kloppen.MrFl0ppY schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:06:
[...]
Zojuist in de winkel geweest. Hier waren de camera's nog gewoon te koop. Schijnbaar is alleen het online magazijn leeg.
De Nikon D5300 was online uitverkocht en niet op voorraad in Deventer, maar er lagen er toch echt nog 2 (incl demomodel) toen ik om 21:30 in de winkel was. (Daarna 1 minder
Daarnaast hebben de winkels ook artikelen die op de website uberhaupt niet te vinden zijn. Viel me bij een paar lenzen op.
Verwijderd
Die is er net op gekomen, las dat een airfryer een veel gezocht item is.
Verkocht
[ Voor 5% gewijzigd door tweegroenethee op 28-01-2016 14:20 ]
Even aangepast, als men zo graag impulsaankopen doet moet je sowieso niet zeuren.Goverman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:28:
[...]
2016 gang van zaken:
1. Shortlist van producten die je 'nodig' hebt
2. prijs checken bij Mediamarkt en andere winkels
3. wachten op 27 januari
4. prijs op 27 januari gecheckt op feitelijke voordeel (zowel bij MM als bij concurrentie)
5. bestellen
Zelf heb ik gebruik gemaakt van de gelegenheid om een ultrawide monitor aan te schaffen want die vond ik relatief duur. Nu even niet meer dus.
Media markt outlet site:Daan87423 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:15:
https://outlet.mediamarkt..._87_1110&product_id=12108
Die is er net op gekomen, las dat een airfryer een veel gezocht item is.
Product(en) niet gevonden!
Dan is die al verkocht.. Ik had hem net in beeld staanarjoderoon schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:17:
[...]
Media markt outlet site:
-
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier
Een van de meer "Premium" chromebook modellen, gisteren ook een besteld, nog een keer de BTW zakelijk terug vragen dan wordt de prijs helemaal leukTheDutchChef schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:24:
Leuk voor mensen die nog een low budget chromebook zoeken:
http://www.mediamarkt.nl/...ker&utm_campaign=regulier

What you see is always what you get.
Zijn er mensen die een videokaart gehaald hebben met korting in een van de winkels?
Verder nog niets over de verzending. Is dit gek of niet ? Ik heb geen haast maar wil wel graag zeker weten dat de order goed verwerkt wordt.
In de laatste mail staat "zodra uw bestelling gereed is voor transport word u per mail geinformeerd"
Videokaarten vallen duidelijk onder de accessoires. Komt ook in beeld als een medewerker het artikel scant trouwens, dus raar dat hij het niet wist.Ruadhan schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:36:
Het is me niet helemaal duidelijk of videokaarten onder accessoires vallen of niet, de media markt medewerker van Alphen aan de Rijn aan de telefoon wist het ook niet. Die zei dat ik maar langs moest komen in de winkel.
Zijn er mensen die een videokaart gehaald hebben met korting in een van de winkels?
Hij is er weer..arjoderoon schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:17:
[...]
Media markt outlet site:
https://outlet.mediamarkt...107_1144&product_id=12108
Gewoon om de klant naar de winkel lokken, de verkoper heeft niets fout gezegd toch?macmellow schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:38:
[...]
Videokaarten vallen duidelijk onder de accessoires. Komt ook in beeld als een medewerker het artikel scant trouwens, dus raar dat hij het niet wist.
ora et labora
Lijkt me niet zo heel gek, gezien het aantal bestellingen dat verwerkt moet wordenPlenkske schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:38:
Gisteravond een 60 inch samsung TV besteld online. Kreeg rond half 11 de orderbevestiging (2e mail dus).
Verder nog niets over de verzending. Is dit gek of niet ? Ik heb geen haast maar wil wel graag zeker weten dat de order goed verwerkt wordt.
In de laatste mail staat "zodra uw bestelling gereed is voor transport word u per mail geinformeerd"
Ze hebben van te voren al aangekondigd dat ze ivm drukte een wat langere levertijd aanhouden.
Snap ik, maar ik dacht laat ik het even duidelijk maken. Niet echt netjes van de verkoper.mrc4nl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:39:
[...]
Gewoon om de klant naar de winkel lokken, de verkoper heeft niets fout gezegd toch?
Catergorie: tablets?

ora et labora
Dat begrijp ik, maar ik lees hier al een boel over verzendingen / leveringenR J schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Lijkt me niet zo heel gek, gezien het aantal bestellingen dat verwerkt moet worden
Ze hebben van te voren al aangekondigd dat ze ivm drukte een wat langere levertijd aanhouden.
Ik snap het wel hoor.. ik zou er ook bovenop zitten als ik verder nog niks van ze had gehoord.Plenkske schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:44:
[...]
Dat begrijp ik, maar ik lees hier al een boel over verzendingen / leveringenvandaar dat ik het vraag. Ik was ook niet heel laat met bestellen (omstreeks 19:00).
Gelukkig heb ik de mazzel dat het bij mij wel goed is gegaan (bestelling geplaatst rond ~18.30)
Overigens zat daar de airfryer bij. heb ik even mazzel dat die nog goed te verkrijgen was
Gs naar de winkel volop voorraad,alles wat op de site niet is heb je gewoon in de winkel. Snap niet dat ze op site zetten geen voorraad.tiguan schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:43:
Hmm, de 50W755c hebben ze nu maar helemaal van de website gehaald
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waarschijnlijk is er in het magazijn van de webshop geen voorraad meer, hoewel ik daar mijn twijfels bij heb.Amaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:47:
[...]
Gs naar de winkel volop voorraad,alles wat op de site niet is heb je gewoon in de winkel. Snap niet dat ze op site zetten geen voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 28-01-2016 14:49 ]
https://outlet.mediamarkt..._87_1110&product_id=12111
pricewatch: Philips 32PFK5300 Zwart
[ Voor 3% gewijzigd door ITsEZ op 28-01-2016 14:49 ]
What you see is always what you get.
Vind je ook niet dat telefoons tegenwoordig té groot worden?

https://outlet.mediamarkt..._83_1078&product_id=11841
Ja ga ik ook doen. Eerst stond ie er nog wel op, met de melding dat ie niet meer op voorraad was. Nu kan je 'm gewoon niet meer vinden.Amaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:47:
[...]
Gs naar de winkel volop voorraad,alles wat op de site niet is heb je gewoon in de winkel. Snap niet dat ze op site zetten geen voorraad.
Ze willen de klanten naar de winkel krijgen. Dan is de kans groter dat ze nog meer kopen.Amaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:47:
[...]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
[ Voor 3% gewijzigd door FortyOne op 28-01-2016 15:15 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Postnl mag het helemaal niet bij de buren afleveren. Kun je een klacht over indienen.Atomsk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:16:
Mijn camera is binnen. Tenminste afgeleverd bij buren, net nadat ik naar m'n werk was. Snel binnen dus, al vraag je je af wat de waarde is van "handtekening bij ontvangst" wanneer de bezorger het toch bij buren afgeeft.
Handtekening voor ontvangst en hangtekening voor ontvangst + alleen huisadres zijn twee verschillende verzendwijzenVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Postnl mag het helemaal niet bij de buren afleveren. Kun je een klacht over indienen.
Zullen ze ook echt wat aan doen. NotVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Postnl mag het helemaal niet bij de buren afleveren. Kun je een klacht over indienen.

Is het niet zo dat "handtekening voor ontvangst" betekent dat zolang er een handtekening word gezet het goed is? Maakt dan niet uit of de buren dat doen of jijzelf. Dat zou het hele idee van een handtekening wel een beetje nutteloos maken.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Ik heb al een paar keer gezien dat de Phantom 3 Standard niet meer op voorraad was, om vervolgens na een uurtje of twee weer op te duiken.TradeMarkNL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:15:
Twijfelen is helaas nooit slim tijdens dit soort acties. Wilde een DJI Phantom 3 halen, maar de betalbare modellen zijn natuurlijk uitverkocht inmiddels. Volgens de site dan...
Ik zou dus de site gewoon in de gaten houden
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
het staat op hun klantenservicepagina dat ze daar afspraken met postnl over hebben.Rub147 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Handtekening voor ontvangst en hangtekening voor ontvangst + alleen huisadres zijn twee verschillende verzendwijzen
Hebben ze de nieuwe Samsung Galaxy A5 (2016) in de schappen liggen?prld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:34:
Ik sta nu in MM zaandam, moet er nog iemand wat weten?
Hoe zit het met de Tom Tom voorraad? ( aangezien online bijna alles weg is ) De start 50 go 50 etc.prld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:34:
Hebben ze de tv Sony 50W756C nog staan.prld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:34:
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Nog 3 stuks volgens de medewerkerDaan87423 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:35:
[...]
Hebben ze de nieuwe Samsung Galaxy A5 (2016) in de schappen liggen?
De start 50 zie ik nog 5 liggen in het schapcorporalnl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:37:
[...]
Hoe zit het met de Tom Tom voorraad? ( aangezien online bijna alles weg is ) De start 50 go 50 etc.
Top bedankt voor het kijken!prld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:41:
[...]
De start 50 zie ik nog 5 liggen in het schap
Ja I know, doe ik de hele dag al maar heb weinig hoop dat ze nog terugkeren. Maar wie weet!Kecin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:31:
[...]
Ik heb al een paar keer gezien dat de Phantom 3 Standard niet meer op voorraad was, om vervolgens na een uurtje of twee weer op te duiken.
Ik zou dus de site gewoon in de gaten houden. Erg leuk speelgoed (heb er zelf ook 1
, gekocht voor 799 ipv 495 bij de MM, 3 maanden terug
)
Hier zie ik er nog 20 + op een pallet staan, is de gen2 die te koop is voor 478ringlord_oc schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:40:
Hebben ze nog veel Sonos Play 5?
Heb foto van de voorraad als je wilt
Ja, oke deal, maar ik moet je iets verklappen..... gister, toen die ernog was, stond die voor 495 te bestellen.FortyOne schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:14:
Voor de actie een Sony 43W755c gekocht voor 599, prijs is nu (in de winkel) tijdens de actie 639 geworden waardoor ik 'slechts' 70+ euro terugkreeg in plaats van de 100+. Ach ja, alsnog prima deal
Ik kan nu alleen de order annuleren, nadat de credit card order wordt aangemaakt en een uniek nummer krijgt, maar dat is niet eens een zekerheid. Nu moet ik dus afwachten en achter mijn eigen geld aangaan, jammer dat ze hun zaakjes niet op orde hebben.
ora et labora
Deze zie ik helemaal niet staan,audiojunk schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:37:
[...]
Hebben ze de tv Sony 50W756C nog staan.
Wel veel 55 inch tv en een enkele met typenummer"49"
Oke bedanktprld schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:47:
[...]
Deze zie ik helemaal niet staan,
Wel veel 55 inch tv en een enkele met typenummer"49"
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
ja hoor, morgen ochtend.. ze hebben een heel gedetailleerde track and traceJackson6 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:45:
Zijn er meer mensen hier die morgen via DynaLogic een product krijgen maar de aflevertijd op 08.00-22.00 staat? Gaat dit nog veranderen naar een tijdsvak?
(ik had die mail gister, en wordt vandaag bezorgd)
[ Voor 7% gewijzigd door msmilde op 28-01-2016 15:51 ]
Hier hetzelfde, of ze het gaan veranderen weet ik niet maar is voor mij ook geen probleem. Meestal wijken de routes van de verschillende koeriers niet heel veel af van elkaar (naar mijn beleving). Ik zou er dan ook voorzichtig van uit gaan dat DynaLogic ongeveer net zo laat aan de deur staat dan de andere koeriers.Jackson6 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:45:
Zijn er meer mensen hier die morgen via DynaLogic een product krijgen maar de aflevertijd op 08.00-22.00 staat? Gaat dit nog veranderen naar een tijdsvak?
Meestal kreeg ik de update 's nachts (rond 12 of 1 uur), met het bericht dat ze tussen half 8 en half 9 langskwamenmsmilde schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:50:
[...]
ja hoor, morgen ochtend.. ze hebben een heel gedetailleerde track and trace
(ik had die mail gister, en wordt vandaag bezorgd)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik snap dat ik even geduld moet hebben, maar ik zou graag mijn nieuwe beamer plaatsen aangezien mijn projectiescherm ook binnen gekomen is.
Ik hoop dat ik vannacht een mailtje krijg, dat hij morgen afgeleverd zal worden. Hadden degenen die vandaag een pakket ontvangen hebben, deze bestelstatus ook gisteren?
(ordertijd gisteren 18:10)
Verwijderd
Is het de moeite waard om deze speler nieuw te halen? Of zouden jullie uberhaupt een andere halen? Gaat om budget bluray speler, zonder poespas (mag wel) en liefst vrij stil. Ik las op internet dat bovenstaand model niet heel luidruchtig is.
Redelijk offtopic, maar dat nemen ze erg serieus ja en er wordt wel degelijk actie op ondernomen. Vorige week nog meegemaakt dat de bezorger zelf een handtekening had gezet en naar later bleek, het drie deuren verder had afgeleverd, zonder ook maar iets bij ons adres binnen te gooien. Pakketje bestemd voor "alleen huisadres en handtekening voor onvangst". TT info gaf aan dat het op ons adres was afgeleverd inclusief zichtbare (voor ons onbekende) handtekening voor ontvangst.
Ik zal je zeggen dat er garen op de klos kwam bij PostNL, want dat kan ze een hoop gezeik opleveren met de shop waarmee ze de afspraken hebben gemaakt. Dus ja, ze nemen het heel erg hoog op.
Verder met de aanbiedingen.
Testing, one, two ...
Hier weet de postbode dat ook dat bij buren mag worden afgeleverd dus soms is dat gewoon zo onderling geregeldVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Maar dat is dus wel per adres verschillend maar wij hebben dus wel echt een hele fijne vaste postbode en betrouwbare buren
Ik woon in een flat en ik voel het alweer aankomen, die rat van een PostNL bezorger hier die brengt grote pakketten gewoon niet boven maar dondert ze bij een winkel hier in de buurt en doet vervolgens een briefje in de brievenbus dat je niet thuis was.Roos79 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 16:15:
[...]
Hier weet de postbode dat ook dat bij buren mag worden afgeleverd dus soms is dat gewoon zo onderling geregeld![]()
Maar dat is dus wel per adres verschillend maar wij hebben dus wel echt een hele fijne vaste postbode en betrouwbare buren
Ga daar maar niet vanuit. Bij mij is dat niet zo althans.UTwizard schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:52:
[...]
Hier hetzelfde, of ze het gaan veranderen weet ik niet maar is voor mij ook geen probleem. Meestal wijken de routes van de verschillende koeriers niet heel veel af van elkaar (naar mijn beleving). Ik zou er dan ook voorzichtig van uit gaan dat DynaLogic ongeveer net zo laat aan de deur staat dan de andere koeriers.
Ik kreeg gisteravond al een mailtje van DynaLogic dat mijn TV vandaag zou komen tussen 08:00 - 22:00. Vanmorgen was dit al bijgesteld naar 16:00 - 19:00. DynaLogic heeft een heel gedetailleerd volgsysteem, je kunt precies zien waar het busje zich bevind en met welke zending hij of zij bezig is. Ik heb pakketje 32 in het busje en hij of zij is nu bezig met pakketje 27, mijn TV komt dus bijna
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.