Ik heb dus een Sonos Sub gekocht.. Kost dankzij de BTW actie €615.. Zelf op marktplaats kon ik hem 2e hands niet vinden voor dat bedrag.. Vraag me af of Sonos deze actie wel goed zou keuren. Geloof dat alle winkels dezelfde prijzen hanteren.Torrentus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:55:
[...]
Persoonlijk vind ik de play:1 zo dicht bij de 3 liggen dat ik die zou overwegen. Biedt je mooi perspectief om uit te breiden in de toekomst naar 2x Play:1, en dat is imho beter geluid dan één Play:3.
Ach ik heb een playbar met een bundle play 1 besteldmaniak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:57:
[...]
Ik heb dus een Sonos Sub gekocht.. Kost dankzij de BTW actie €615.. Zelf op marktplaats kon ik hem 2e hands niet vinden voor dat bedrag.. Vraag me af of Sonos deze actie wel goud zou keuren. Geloof dat alle winkels dezelfde prijzen hanteren.
Overigens lekkere levertijden weer van postnl:
Vandaag 28 januari
8:30 - 21:30 uur
Trouwens, loopt de search achter of houdt mediamarkt ons voor de gek?

De wijzen komen uit het Oosten!
Maar is 1 Sonos play 1 voldoende voor een kleine woonkamer?Torrentus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:55:
[...]
Persoonlijk vind ik de play:1 zo dicht bij de 3 liggen dat ik die zou overwegen. Biedt je mooi perspectief om uit te breiden in de toekomst naar 2x Play:1, en dat is imho beter geluid dan één Play:3.
Want om er nou gelijk 2 te aan te schaffen is mij te gortig en het gaat mij gewoon om wat achtergrond muziek.
Ik krijg nu ook 2 sms berichten. De eerste met levering van vandaag en de andere met mijn gewijzigde dag.
Naar mijn mening zeker...Roos79 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:02:
[...]
Maar is 1 Sonos play 1 voldoende voor een kleine woonkamer?
Want om er nou gelijk 2 te aan te schaffen is mij te gortig en het gaat mij gewoon om wat achtergrond muziek.
Nouuuuuuu, hier nietAmaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:52:
[...]
Kijk nog eens,ik zie ze gewoon en kan ze bestellen.
What you see is always what you get.
Bijzonder, bij mij is alleen de 5100 beschikbaar. De 6000 varianten zijn allemaal uitverkocht. In de search is de camera nog "op voorraad"Amaze86 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:52:
[...]
Kijk nog eens,ik zie ze gewoon en kan ze bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door MrFl0ppY op 28-01-2016 09:11 ]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ja, echt meer dan voldoende.Roos79 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:02:
Maar is 1 Sonos play 1 voldoende voor een kleine woonkamer?
In het verleden was Sonos (officieel) uitgesloten in de folder, maar kon je in de winkel alsnog gewoon met BTW korting meenemen en stonden er volle pallets klaar. Inmiddels sluiten ze het ook in de folder niet meer uit, dus lijkt me dat Sonos daar wel weet van heeft ;-).maniak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:57:
[...]
Ik heb dus een Sonos Sub gekocht.. Kost dankzij de BTW actie €615.. Zelf op marktplaats kon ik hem 2e hands niet vinden voor dat bedrag.. Vraag me af of Sonos deze actie wel goed zou keuren. Geloof dat alle winkels dezelfde prijzen hanteren.
Mja.. ik heb me ook in het verleden niet gewaagd om daadwerkelijk naar een MM winkel te gaan.. Ben toch niet gek?!Sander schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:13:
[...]
In het verleden was Sonos (officieel) uitgesloten in de folder, maar kon je in de winkel alsnog gewoon met BTW korting meenemen en stonden er volle pallets klaar. Inmiddels sluiten ze het ook in de folder niet meer uit, dus lijkt me dat Sonos daar wel weet van heeft ;-).
Gister om 17:50 bij de MM Utrecht aangesloten in de rij. Schrok eerst wel een beetje van de rij, maar toen de winkel om 18:00 uur open ging was ik binnen 2 minuten binnen. Ongeloofelijk hoe druk het was, maar de foto's in eerdere post hebben dat beeld wel bevestigd.
Nexus 5X (32 gb) voor 370 euro! Had ook nog eens 170 euro aan VVV bonnen (kerstpaket) dus was maar 200 euro kwijt.
Nexus 5X (32 gb) voor 370 euro! Had ook nog eens 170 euro aan VVV bonnen (kerstpaket) dus was maar 200 euro kwijt.
Om de website snel te houden maken ze gebruik van caching. Dus het tijdelijk statisch opslaan van dynamische gegevens. Dit lijkt op een SOLR search, deze moet wachten totdat zijn index is bijgewerkt. Normaal zullen de volumes qua verkoop veel lager zitten waardoor de zoekmachine niet elke seconde hoeft worden bijgewerkt.NoepZor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:01:
[afbeelding]
Ze houden ons dus niet voor de gek, maar ze maken hun website snel :-). Wikipedia: Web cache
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat als ze bij Bcc nog niet meegegaan zijn op de website, en je komt in de winkel,en ze zien dat op MM de prijs er niet meer bij staat en die niet op voorraad is. Word je de Bcc uitgelachen dan?
Screenshotje maken van de site.Sjah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:38:
Wat als ze bij Bcc nog niet meegegaan zijn op de website, en je komt in de winkel,en ze zien dat op MM de prijs er niet meer bij staat en die niet op voorraad is. Word je de Bcc uitgelachen dan?
Screenshot maken, aan de andere kant, Media Markt biedt het product dan ook echt niet meer aan.Sjah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:38:
Wel gok ik dat BCC het je liever verkoopt met verlies, dan bijvoorbeeld jou naar de MM laat gaan
Vorig jaar wilde ik een Kobi Aura HD kopen. Ondanks dat ik zelfs foto's liet zien van de prijs tag in de MM wilde BCC het niet leveren voor die prijs. Je kunt het altijd proberen, maar geef je weinig kansSjah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:38:
Ja sureKecin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Wel gok ik dat BCC het je liever verkoopt met verlies, dan bijvoorbeeld jou naar de MM laat gaan.

Nickname does not reflect reality
Volgens mij worden producten gereserveerd als ze in winkelmandjes komen, om te voorkomen dat er teveel van verkocht worden.NoepZor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:01:
[afbeelding]
Houd een product dat je wilt hebben dus in de gaten, gisteren was ik in eerste instantie te laat voor een tv die ik wilde maar had al vermoeden van deze werkwijze.
15 minuten later was het product weer beschikbaar om aan te kopen.
Ik heb zelf op die manier ook 3 producten in winkelwagen gehouden als alternatief zodat ik daar nog een keuze uit kon maken ;-)
Er staat eigenlijk nog een chromebook in mijn lijstje, maar daarvan is het aanbod niet zo interessant.
Een vraagje aan jullie. Heeft iemand toevallig bij de Media Markt de Pioneer S-DJ60X zien staan. Kom zelf uit omgeving Rotterdam. Centrum geweest en Alexander. Alexander hadden ze alleen showmodel staan van de 50x versie en 1 studiomoninor van de 2 had een kleine kale plek op de ombouw. Wat is gangbaar ongeveer om procentueel hier korting op te vragen?
Wel een bestelknop tonen, maar niet in winkelwagen kunnen plaatsen.
Wat zou daar de achterliggende gedachte van kunnen zijn, ook reserveringen?

Onzin. Ik zoek een wasmachine. Zie hem goedkoop bij de MM maar niet voorradig. Naar de BCC dan maar! Okay uiteraard verkopen wij hem graag met verlies aan u! Wilt u er verder nog iets bij? Nee, maakt niet uit, fijn zaken met u te hebben gedaan (a €80 verlies).
Nou, nee.
Bug in de site door de overbelasting paar keer proberen toe te voegen en dan moet het lukken.Bender schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:46:
[afbeelding]
Heeft iemand al contact kunnen leggen over zijn/haar bezorging? Dynalogic is geannuleerd en postnl extra@home weet van niks. MM is niet bereikbaar. Anyone?
Ik heb geen haast, maar wil wel graag weten wanneer ik thuis word verwacht.
[ Voor 28% gewijzigd door nubcaek op 28-01-2016 09:51 ]
In supermarkt zeer gebruikelijk om te doen, dagelijkse producten onder inkoopsprijs verkopen zodat het goedkoop lijkt en mensen de rest van de boodschappen ook doen.Brad Pitt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Onzin. Ik zoek een wasmachine. Zie hem goedkoop bij de MM maar niet voorradig. Naar de BCC dan maar! Okay uiteraard verkopen wij hem graag met verlies aan u! Wilt u er verder nog iets bij? Nee, maakt niet uit, fijn zaken met u te hebben gedaan (a €80 verlies).
Nou, nee.
In de eerste mail die ik van MM kreeg stond dat het iets langer kon duren door drukte.nubcaek schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:49:
Heeft iemand al contact kunnen leggen over zijn/haar bezorging? Dynalogic is geannuleerd en postnl extra@home weet van niks. MM is niet bereikbaar. Anyone?
Laten we dat eerst eens afwachten.
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Ze maken in iedergeval geen winst: Elektronicawinkels BCC blijven verliesgevend http://www.retailnews.nl/...lijven-verliesgevend.htmlBrad Pitt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Nou, nee.
Verder zijn klanten en uitgavepatronen voor de BCC natuurlijk interessant, BI enzo... Ook hopen ze dat je extra meuk koopt zoals een HDMI kabel van 100 euro o.i.d.
Verder heeft deze discussie niet zoveel zin, maar gewoon proberen het product bij de BCC te halen i.p.v. de MediaMarkt als het daar is uitverkocht, of whatever. Hengelo (OV) is helemaal ideaal, daar zit de BCC naast de MediaMarkt.
[ Voor 4% gewijzigd door Kecin op 28-01-2016 09:54 ]
Mijn laptop was nadat ik hem bestelde ook op, en een uur of wat later, gewoon weer te bestellen. Ik zou zeggen: blijven proberen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Volgens mij krijg je die melding als dat product al in je winkelwagen zit en je mag er maar 1 per klant tegelijk bestellenBender schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:46:
[afbeelding]
Ik kreeg vanmorgen om 7:10 een mail van MM met het volgende:
Geachte meneer Voort,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt.
Uw Bestelling
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL brievenpost.
Brievenbuspost? Het gaat hier om een 34 inch ultrawide monitor
En om 9:10 kreeg ik een SMS van Dynalogic dat ze mijn bestelling morgen komen aanbieden. Tussen 08:00 en 22:00, wat zijn dat voor tijden dan?
Geachte meneer Voort,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt.
Uw Bestelling
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL brievenpost.
Brievenbuspost? Het gaat hier om een 34 inch ultrawide monitor

En om 9:10 kreeg ik een SMS van Dynalogic dat ze mijn bestelling morgen komen aanbieden. Tussen 08:00 en 22:00, wat zijn dat voor tijden dan?
Supermarkt =/= BCC, lijkt mij niet echt rocket science.Bender schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:52:
In supermarkt zeer gebruikelijk om te doen, dagelijkse producten onder inkoopsprijs verkopen zodat het goedkoop lijkt en mensen de rest van de boodschappen ook doen.
Tja, waar ik al bang voor was blijkt nu toch ook echt zo te zijn. Vorige week de Sony KDL-50W755C voor 699 euro gekocht met de bevestiging dat ik tijdens de btw-dagen de korting nog kan terugkrijgen.. maar natuurlijk niet als hij niet meer op voorraad is. Ik had dus om 18:00 bij de servicebalie moeten staan, wat ik helaas niet kon redden..
Cities aren't loud, cars are loud
Haha, je hebt gelijk!! Bedankt!he3763 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:53:
[...]
Volgens mij krijg je die melding als dat product al in je winkelwagen zit en je mag er maar 1 per klant tegelijk bestellen
ik heb gisteren om 17:00 dus een uur voor de btw actie laatste tv gekocht (showroom model). even een uur gewacht tot het 18:00 uur was en toen de btw opgehaald bij de service balie was geen enkel probleem. is ook niet op voorraad gecontroleerdFunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Tja, waar ik al bang voor was blijkt nu toch ook echt zo te zijn. Vorige week de Sony KDL-50W755C voor 699 euro gekocht met de bevestiging dat ik tijdens de btw-dagen de korting nog kan terugkrijgen.. maar natuurlijk niet als hij niet meer op voorraad is. Ik had dus om 18:00 bij de servicebalie moeten staan, wat ik helaas niet kon redden..
Afgelopen zaterdag ook geweest voor dezelfde tv. Verkoper gaf inderdaad aan dat je BTW terug kon krijgen. Toen niet aangeschaft. Gisteren in MM Zwolle geweest (wat een chaos trouwens) bleek de TV alleen nog maar via internet verkocht te wordenFunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:

Nu maar ophalen bij Expert waar hij voor 699 te verkrijgen is. Hoe bevalt de TV overigens?
Dat is begrijpelijk, maar als ik nu de deur uit ga en ze komen vandaag ineens wel langs, is dat toch even zonde, niet?CeesKees schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:52:
[...]
In de eerste mail die ik van MM kreeg stond dat het iets langer kon duren door drukte.
Laten we dat eerst eens afwachten.
Verder maakt het bij nader inzien ook eigenlijk vrij weinig uit, ze kunnen ook een 2e keer langs komen natuurlijk.
Ohoh, dit ziet er weer niet erg hoopvol uit:
Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.
Wel een uur geleden nog vrolijk een sms gehad van dynalogic dat de bezorging vandaag zou plaatsvinden. Wsl kunnen ze de drukte niet helemaal aan, dus ik wacht het wel gewoon nog even af.
Transportafspraak geannuleerd, reden: Opdracht niet uitgevoerd i.v.m. manco aankomst Dynalogic.
Wel een uur geleden nog vrolijk een sms gehad van dynalogic dat de bezorging vandaag zou plaatsvinden. Wsl kunnen ze de drukte niet helemaal aan, dus ik wacht het wel gewoon nog even af.
Ik richt me op de expats, op het hogere segment. Ik kan daarom ook EUR 1.400 a 1.500 per maand vragen voor een appartement van 80 m2.NoepZor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:57:
[...]
Prijzen zijn an sich wel netjes, maar vind het wel luxe spullen voor een verhuur. Of ben je van plan het later zelf te gebruiken? Aan de andere kant heb je met goede spullen het wel in 1x afgedekt, 2 goedkope strijkijzers zijn duurder dan 1 goede.
Mijn ouders willen een nieuwe tv, had ze de 43W755c of de 43W805c aangeraden, maar volgens mij is die uitgestorven ofzo, niet beschikbaar. Zo te lezen in het topic was er wel meer belangstelling voor.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Aan de ene kant te begrijpen en aan de andere kant kun je hem terugbrengen en door een bekende/familielid laten ophalen.FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Dan zeg je toch gewoon dat je hem gaarne wilt retourneren en gelijk weer wilt kopen? Na korting was de prijs nu €620 dacht ik. Die €699/1,21=€577 lukt dus niet.FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Er hoeft ook geen voorraad meer te zijn om je korting te krijgen, doen ze naar mijn weten niet moeilijk overFunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Nog een keer teruggaan en naar een andere medewerker gaan. Staat hij toevallig op de bcc site?
Verwijderd
Met grote producten (die je niet eens bij je hebt) wordt dat natuurlijk lastig.. Dan zegt zo'n medewerker natuurlijk, ok haal maar op..LuPo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:06:
[...]
Dan zeg je toch gewoon dat je hem gaarne wilt retourneren en gelijk weer wilt kopen? Na korting was de prijs nu €620 dacht ik. Die €699/1,21=€577 lukt dus niet.
Volgens mij gaan ze niet zo ver. Maar dan nog; ze hebben het al toegezegd dus afspraak is afspraak.Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:28:
[...]
Met grote producten (die je niet eens bij je hebt) wordt dat natuurlijk lastig.. Dan zegt zo'n medewerker natuurlijk, ok haal maar op..
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
En bij de BCC? Als die op de website daar wel voorradig is kan je alsnog je geld terugkrijgenFunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
-
[ Voor 99% gewijzigd door ATS op 28-01-2016 10:55 . Reden: spuit 11 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Op hun website zie ik niks staan over voorwaarden van voorraad...FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Volgens hun eigen voorwaarden moeten ze je gewoon de korting terug geven. Ik zou gewoon terug gaan!FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
edit:
Ik zie dat de voorwaarden boven mij zijn gepost! Terug gaan en geld terug vragen dus!
[ Voor 7% gewijzigd door ludipudi op 28-01-2016 10:47 ]
Gisteren eind van de avond even gekeken naar een Dyson, was goed te doen, maar voorraad was er niet. Bij de webshop besteld en dat ging prima.
Uiteraard via cashbacktotaal nog even die 3% extra korting pakken, scheelt toch weer ruim 6 euro (half kratje bier).
Uiteraard via cashbacktotaal nog even die 3% extra korting pakken, scheelt toch weer ruim 6 euro (half kratje bier).
Memento mori
Ben je überhaupt al langs geweest met de factuur?FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb hetzelfde, net even gebeld maar de meneer bij Dynalogic kon niets toevoegen aan wat ik al wist.netvista schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:59:
Manco, dus zodra deze vandaag binnen komt wordt er een vervolg afspraak ingepland.
Jammer, gisteren om 18:21 bevestigd maar helaas komt mijn bestelling vandaag toch niet.
Ach, het voordeel van de BTW actie in euro's is het extra dagje wachten wel waard
Gewoon langs gaan inderdaad. Manager erbij halen als ze moeilijk doen.Jumpman schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:50:
[...]
Ben je überhaupt al langs geweest met de factuur?
Zo toch maar een tv gekocht, het is de Sony KD-43X8309C geworden, gekocht bij plattetv, gekregen voor de prijs als die van de Sony KD-43X8305C bij de MM
Vandaag maar eens kijken voor een E-reader bij de MM, hoop dat ze nog wat hebben
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Bij BCC maak je gedurende de MediaMarkt BTW dagen elk uur kans op je geld terug.
Ik dacht dat zullen dan alleen maar kleine bedragen zijn die ze terug gaan geven, maar er staan meerdere bedragen boven de 500 euro tussen. Toch ook wel een leuke actie.
Ik dacht dat zullen dan alleen maar kleine bedragen zijn die ze terug gaan geven, maar er staan meerdere bedragen boven de 500 euro tussen. Toch ook wel een leuke actie.
Gisteren een Sonos Playbar gehaald in de MM Amersfoort. Op zich lagen er meer dan genoeg. De oorspronkelijke prijs is voor de actie volgens mij wel verhoogd, want die was op € 749,- gezet en als ik het me goed herinner was hij een paar weken ervoor nog € 699,-.
Betaalde nu dus € 621,67, wat net 2 euro meer is dan waarvoor BCC hem nu te koop heeft staan (zie pricewatch)......
Betaalde nu dus € 621,67, wat net 2 euro meer is dan waarvoor BCC hem nu te koop heeft staan (zie pricewatch)......
Verwijderd
Eentje met 1280 eurijamas schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:06:
Bij BCC maak je gedurende de MediaMarkt BTW dagen elk uur kans op je geld terug.
Als iemand ergens (randstad) nog een Canon G7X of Sony RX100III ziet liggen, hoor ik het graag. Gisteravond beiden helaas rap uitverkocht in de webshop.
Grappig, tussen 3 en 6 's nachts zijn ~40 orders gemaakt.. Heb je onderhand 10% kans om het terug te winnen! Not bad..jamas schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:06:
pfff wat een klote webshop, CC nog steeds niet beschikbaar en de oven die ik wilde staat nu op uitverkocht.
Straks maar even langs in Arnhem, als het daar ook weg is haal ik uit principe de spullen bij andere winkels, dan evt maar zonder korting. Lopen ze toch weer 2000+ mis.
Straks maar even langs in Arnhem, als het daar ook weg is haal ik uit principe de spullen bij andere winkels, dan evt maar zonder korting. Lopen ze toch weer 2000+ mis.
Loop jij je 400+ korting mis, zij maken toch verlies op de meeste producten die verkocht worden tijdens de BTW actieMrDrako schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:10:
pfff wat een klote webshop, CC nog steeds niet beschikbaar en de oven die ik wilde staat nu op uitverkocht.

What you see is always what you get.
Verwijderd
test_slang_776 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:10:
[...]
Grappig, tussen 3 en 6 's nachts zijn ~40 orders gemaakt.. Heb je onderhand 10% kans om het terug te winnen! Not bad..
Ja... dan zie ik misbruik al aankomen, zeker omdat ze het zo snel bekendmaken; rond 3 uur 's nachts tien keer hetzelfde ding bestellen (tien orders uiteraard); kijken welk ordernummer wint, de rest annuleren / terugsturen.
Beetje eigen schuld. Voor zekerheid moet u gewoon op de BTW-dagen zelf kopen.FunkyBro schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
U heeft betaald : 699,-
Tijdens de BTW dagen kost de tv €618,97
Verschil : €80,03
Misschien was de tv al voor de BTW actie uitvertkocht en was het sowieso niet mogelijk om deze voor de BTW actie prijs te kopen.
Als u er al bang voor was waarom koopt u de tv dan toch voor de BTW dagen?
Maar goed de MediaMarkt schrijft het volgende :
Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Er staat niet bij dat het niet voor artikelen geldt die niet meer op voorraad zijn.
Hmm, ja, lijkt wel aanlokkelijk zo, haha. Neem aan dat er in hun voorwaarden wel iets staat tegen dergelijk "abuse" ofzo?Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:15:
[...]
, dat zijn er echt weinig inderdaad.
Ja... dan zie ik misbruik al aankomen, zeker omdat ze het zo snel bekendmaken; rond 3 uur 's nachts tien keer hetzelfde ding bestellen (tien orders uiteraard); kijken welk ordernummer wint, de rest annuleren / terugsturen.
mwa ik denk dat veel van de producten sowieso de komende tijd met hoge kortingen er uit had gemoeten vanwege nieuwe modellen, dus denk dat hun verlies wel mee valt.ITsEZ schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:13:
[...]
Loop jij je 400+ korting mis, zij maken toch verlies op de meeste producten die verkocht worden tijdens de BTW actie
Ik had tussen 1:00 en 2:00 een laptop voor 800 euro besteld.
Maar volgens mij kiezen ze die expres niet omdat het zo'n hoog bedrag is.
Ik had trouwens order nummer dat eindigt op 404
Ik had trouwens order nummer dat eindigt op 404
[ Voor 7% gewijzigd door hitmetomaat op 28-01-2016 12:04 ]
Had ik een week of twee geleden ook met een TV die ik besteld had. De volgende dag werd alles wel verwerkt en kon ik precies kiezen welke datum en welk tijdvak (tijdvak van 3 uur) de levering moest plaatsvinden, alles was realtime te volgen.netvista schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:59:
Geen paniek, verder is Dynalogic echt een prima club
HAHA nummer 404? Weet je zeker dattie besteld is?hitmetomaat schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
Ik had tussen 1:00 en 2:00 een laptop voor €784,99 besteld.
Ik had trouwens order nummer 404
Ik geloof niet dat ze verlies draaien, marginaal winst wellicht maar geen verlies.MrDrako schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
[...]
mwa ik denk dat veel van de producten sowieso de komende tijd met hoge kortingen er uit had gemoeten vanwege nieuwe modellen, dus denk dat hun verlies wel mee valt.
Het TV aanbod is overigens wel aanlokkelijk, alhoewel ik geen nieuwe TV nodig heb. Wel even vrijdag langs de mediamarkt om een TV te scoren voor schoonpa, als ie geluk heeft =]
[ Voor 19% gewijzigd door beyazz06 op 28-01-2016 11:22 ]
Dat eindigt op 404layzzzz schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:20:
[...]
HAHA nummer 404? Weet je zeker dattie besteld is?
Verlies niet, als je de afzet er tegen aan gooit. Maar er zijn ongetwijfeld honderden producten welke onder inkoop de deur uit gaan. Echter bestaat er een grote kans dat fabrikanten dit weer compenseren. Anders zou een Media Markt dit nooit kunnen doen.beyazz06 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:21:
[...]
Ik geloof niet dat ze verlies draaien, marginaal winst wellicht maar geen verlies.
Het TV aanbod is overigens wel aanlokkelijk, alhoewel ik geen nieuwe TV nodig heb. Wel even vrijdag langs de mediamarkt om een TV te scoren voor schoonpa, als ie geluk heeft =]
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Denk eraan dat je even op de website van media markt kijkt wat het product daar kost. Bij het kopen van een wasmachine zat daar €40 verschil tussen. Dit Is vervolgens gewoon aangepast in de winkel.
Okeeeee een vriendelijke heads up voor de mensen die in GRONINGEN geld terug wilden gaan vragen van een INTERNETbestelling. Ik was er om half 11 en hun systeem om de online orders in te zien ligt er nog steeds uit! Op zn vroegst vanmiddag or vanavond werkt het systeem weer. Heb je iets in de winkel gekocht dan kun je 't gewoon terug gaan vragen zonder problemen.
Dus je kunt nu nog even thuisblijven
Dus je kunt nu nog even thuisblijven
Koekje d'r bij?
ABC constructie, onder de prijs wordt ruim gecompenseerd door de 'ze lijken goedkoper maar stonden al duur in de shop' producten en dan nog de 'we hebben al genoeg marge opgebouwd in voorgaande maanden'.THE_BASE schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:23:
[...]
Verlies niet, als je de afzet er tegen aan gooit. Maar er zijn ongetwijfeld honderden producten welke onder inkoop de deur uit gaan. Echter bestaat er een grote kans dat fabrikanten dit weer compenseren. Anders zou een Media Markt dit nooit kunnen doen.
Zie ook de 'tijdelijk uitverkocht', zoiets zie je enkel tijdens de acties, daar is het 'budget' van de producten weer op
Zat nog even te kijken voor leuke nieuwe PC monitor, maar marges zijn vrij klein en niet veel bijzonders.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-01-2016 11:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat mij op valt is dat alle Sony producten met Chromecast integratie "niet mee doen" aan de actie (lees, permanent tijdelijk uitverkocht)
Dus alle Sony TV's met Google TV en alle Sony audio apparatuur met chromecast integratie. Uitzondering, voor de TV's heeft mediamarkt opeens een exclusieve 3d lijn met Google TV, de 807c serie? Staat op de sony site wel vermeld onder support, maar komt verder nergens voor.
Maar als je dus een Sony TV met Google TV zonder 3d wil hebben, dan vang je bot.
Dus alle Sony TV's met Google TV en alle Sony audio apparatuur met chromecast integratie. Uitzondering, voor de TV's heeft mediamarkt opeens een exclusieve 3d lijn met Google TV, de 807c serie? Staat op de sony site wel vermeld onder support, maar komt verder nergens voor.
Maar als je dus een Sony TV met Google TV zonder 3d wil hebben, dan vang je bot.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Zijn er mensen die langs de Mediamarkt geweest zijn ( of nog gaan ) en toevallig naar Tom Tom gekeken hebben? Als ik op de site kijk zijn bijna alle modellen uitverkocht. Is dit ook zo in de winkel?
Alle GoPro's zijn 'uitverkocht' op de website...SinergyX schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:27:
[...]Zie ook de 'tijdelijk uitverkocht', zoiets zie je enkel tijdens de acties, daar is het 'budget' van de producten weer op
Een paar jaar geleden had een collega van mij een laptopje voor z'n dochter gekocht; €399. Een week later was de BTW-Terug actie. Hij er flink de pest in hebben! Toen hebben we gezocht naar diezelfde laptop, die bleek toen € 389 te kosten. Oftewel opeens €470!
Zelf heb ik gisteren een smartwatch gekocht. De laagste Pricewatch-prijs komt daar heel dicht bij in de buurt. Maar het is natuurlijk altijd leuker om iets in de winkel mee te nemen dan een dag wachten op de postbode, nietwaar?
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik ga zo om 12 uur langs de mediamarkt korting terug halen ben benieuwd.
Gisteren waren ze er wel nog.. Alle 43/50W75X (zonder 3D) en 43/50W80X (met 3D) series, die zijn gewoon erg snel uitverkocht (ze doen dus wel gewoon mee?).. Zelf dus een 50W756C kunnen scoren met BTW aanbieding.sHELL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:37:
Wat mij op valt is dat alle Sony producten met Chromecast integratie "niet mee doen" aan de actie (lees, permanent tijdelijk uitverkocht)
Thanks voor je inputVerwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:39:
[...]
Volgens opgave 299 vs 252 kWh = 47 kWh per jaar extra; da's ~11 euro per jaar. Maar hij is ook kleiner, dat lijkt me ook iets om naar te kijken. Als het verschil 60 euri was; ga je over 5,5 jaar per jaar 11 euro 'te veel' uitgeven.
Hoe dan ook vind ik die 370 voor die kast een aardig rotte deal. Voor € 484 heb je de Bosch KGE36MW40 (A+++) die volgens opgave 149 kWh doet per jaar; dat is een verschil van 150 kWh of €35 euro per jaar. TCO voor die Bosch over 10 jaar is dan €827. Voor de Samsung €1058
De Bosch / Siemens is er ook in RVS kleur; kost 'ie €80 meer, maar over 10 jaar gerekend nog steeds ~150 euro goedkoper.
Anyway, ik hou nog even in de gaten of de Samsung RB29FERNCSA (A++, iets kleiner) terug komt bij MM, want die had ik eigenlijk liever.
[ Voor 4% gewijzigd door VR46 op 28-01-2016 11:48 ]
Hij heeft dit al meegenomen in zijn berekening TCO = Koop + stroomkosten per jaar. En blijft die 231€ over 10 jaar, waarbij natuurlijk als stroomprijzen zakken of stijgen dit verschil weer anders wordt.VR46 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:43:
[...]
Thanks voor je inputVolgens jouw berekening zou ik er dan over 10 jaar €231,- op vooruit gaan met een A+++ kast tov. die A+ die ik heb besteld, maar die eerste kost ook zo'n €115 meer, dus in feite is het verschil over 10 jaar €116,-.. Tja, dat is toch nog wel te overzien lijkt mij? Ik sluit overigens ook niet uit dat ik er minder lang mee zal doen, en hem bijvoorbeeld tweedehands verkoop na 6 jaar om maar iets te noemen. Dan is het toch niet zo'n 'rotte deal'? (Overigens lijkt het me helemaal niet zo'n rotte deal als ik puur naar de aanschafprijs kijk)
Anyway, ik hou nog even in de gaten of de Samsung RB29FERNCSA (A++, iets kleiner) terug komt bij MM, want die had ik eigenlijk liever.
Dit is ook precies de reden waarom de BTW actie eind januari wordt gehouden. Komende 3 maanden komen op bijna elk gebied nieuwe generaties eraan (denk aan TV, tablets, mobieltjes, etc.).MrDrako schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:18:
[...]
mwa ik denk dat veel van de producten sowieso de komende tijd met hoge kortingen er uit had gemoeten vanwege nieuwe modellen, dus denk dat hun verlies wel mee valt.
Goed opgelet het hele jaarsHELL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:37:
ik heb gister de kdl-43w756c nog gekocht... wel om 18.00 als een gek klikken.... maar uiteindelijk gelukt.sHELL schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:37:
's avond later waren al deze modellen uitverkocht
I seeAxente schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 11:53:
[...]
Hij heeft dit al meegenomen in zijn berekening TCO = Koop + stroomkosten per jaar. En blijft die 231€ over 10 jaar, waarbij natuurlijk als stroomprijzen zakken of stijgen dit verschil weer anders wordt.
Had ik er beter aan gedaan om zoiets te kopen (ben niet bekend met Haier)? Twijfel nu een beetje. Andere opties onder €400 en <40db inc. nofrost zie ik niet echt, denk dat die andere Samsung niet meer terugkomt.
Inmiddels is één product verzonden: de Garmin. De bevestiging daarvan kwam om 2:06 binnen, waardoor ik nog een dagje moet wachten (Morgen tussen 11:30 en 13:30 komt ie pas). De andere twee bestellingen hebben het nog niet tot een label bij de TNTpost geschopt. Hopelijk voor het einde van de dag, dan zijn die er ook morgen.Goverman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:16:
Ik heb drie bestellingen gedaan:
Bestelling 1 (Garmin Etrex Touch 35): 1e mail om 18:28, 2e mail om 19:50 (verschil van bijna anderhalf uur)
Bestelling 2 (Samsung Xpress C480W): 1e mail om 18:41, 2e mail om 20:38 (verschil van bijna twee uur)
Bestelling 3 (Sony ZS-RS70BTB): 1e mail om 18:55, 2e mail nog niet binnen.
In alledrie gevallen heb ik besteld met credit card.
De belangrijkste van de drie (de Etrex) is in ieder geval binnen.De Sony hebben ze bij de BCC ook voor dezelfde prijs (en op voorraad bij een winkel in de buurt).
Van de derde bestelling is de 2e mail binnen gekomen om 22:01. Ruim twee uur vertraging dus...
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Haier zegt zelf de grootste koelkastenfabrikant van de wereld te zijn. Dit wil ik wel geloven. want ze zijn in china heel grootVR46 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:00:
[...]
I see
Had ik er beter aan gedaan om zoiets te kopen (ben niet bekend met Haier)? Twijfel nu een beetje. Andere opties onder €400 en <40db inc. nofrost zie ik niet echt, denk dat die andere Samsung niet meer terugkomt.
Een sigaar uit eigen doos??
Ik vond het wel een opmerkelijk bericht:
https://m.facebook.com/st...ndex=0&id=100003831102349
Of het de waarheid is, ik heb geen idee. Maar wel iets om misschien over na te denken.
Of het de waarheid is, ik heb geen idee. Maar wel iets om misschien over na te denken.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Is niet echt nieuws. Bovendien zijn de standaardprijzen in de winkel eigenlijk al "aanbiedingsprijzen" aangezien dit niet de adviesprijs is. De prijzen in de winkel staan standaard al onder druk door de laagste prijsgarantie en concurrentie.jdiezrequejo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Bovendien zijn de prijzen voor kerst ook altijd veel lager dan na kerst.
[ Voor 5% gewijzigd door TweakGr op 28-01-2016 12:16 ]
Serieus, kunnen we niet gewoon ophouden over die foto? Het is zo willekeurig allemaal. We weten dat er wat met de prijzen gebeurd is, maar kan dit niet in een apart topic ofzo?jdiezrequejo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Elke paar minuten komt dit onderwerp weer naar boven. Ja mediamarkt hoogt hun prijzen op. Er zal vast vanuit hun een logische beredenering voor zijn, wellicht een te lage marge op een product, dus dat ze dan de prijzen ophogen onder het mom van 'prijs aanpassen aan de concurrent' en ja, heel toevallig gaan de concurrenten dus ook plotseling omhoog in de prijzen van producten.. Dus de vraag, prijsafspraken? Ja natuurlijk!jdiezrequejo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Noem één ding waar geen prijsafspraken zijn, zo goed als alles wordt kunstmatig duur gehouden maar daar hoor je niemand over.. Maar bij de mediamarkt.. Het is nou eenmaal de wereld waar we in leven
Als je niet 'bedrogen' uit wilt komen had je gewoon voor de actie een lijst met potentieel interessante producten moeten maken. Ik had bijvoorbeeld 5 mogelijk interessante koelkasten. Er zijn een paar 100 euro duurder geworden, een ander een 10tje duurder. Heeft me uiteindelijk alsnog 60 euro gescheeld op de prijs die ik normaal had moeten betalen.
Verwijderd
Juist. Een of andere zeurpiet die niet haar zin krijgt en toevallig dat product is in prijs omhoog gegaan in 2 maanden tijd...en maar blijven huilen dat haar droger nu duurder uitvaltZingo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:15:
[...]
Serieus, kunnen we niet gewoon ophouden over die foto? Het is zo willekeurig allemaal. We weten dat er wat met de prijzen gebeurd is, maar kan dit niet in een apart topic ofzo?
In 1 woord: TRIEST.

Verwijderd
Het postnl drama spint zich uit.
Zending over twee dagen opgesplitst terwijl op het zelfde moment aangemeld. Ik moet binnen twee uur een pakket ontvangen maar het is nog niet in het sorteercentrum terwijl de chauffeur al onderweg zou moeten zijn.
Dit is echt al minstens 80 keer voorbij gekomen hierjdiezrequejo schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Ik zie nog een plan B: Bij Wehkamp hebben ze de Samsung RB29FERNC (A++, uitverkocht bij MM) voor €429,- en met €50 cashback - komt neer op het zelfde bedrag dat ik nu kwijt ben.. Dat lijkt me dan een betere deal?Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:39:
[...]
Volgens opgave 299 vs 252 kWh = 47 kWh per jaar extra; da's ~11 euro per jaar. Maar hij is ook kleiner, dat lijkt me ook iets om naar te kijken. Als het verschil 60 euri was; ga je over 5,5 jaar per jaar 11 euro 'te veel' uitgeven.
Hoe dan ook vind ik die 370 voor die kast een aardig rotte deal. Voor € 484 heb je de Bosch KGE36MW40 (A+++) die volgens opgave 149 kWh doet per jaar; dat is een verschil van 150 kWh of €35 euro per jaar. TCO voor die Bosch over 10 jaar is dan €827. Voor de Samsung €1058
De Bosch / Siemens is er ook in RVS kleur; kost 'ie €80 meer, maar over 10 jaar gerekend nog steeds ~150 euro goedkoper.

De Nexus 5X is vanmorgen rond 9:30 afgeleverd, de vrieskist komt vanmiddag na 15:00. Lekker snel in huis.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
QFT en zo is het!Valandin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:19:
[...]
Elke paar minuten komt dit onderwerp weer naar boven. Ja mediamarkt hoogt hun prijzen op. Er zal vast vanuit hun een logische beredenering voor zijn, wellicht een te lage marge op een product, dus dat ze dan de prijzen ophogen onder het mom van 'prijs aanpassen aan de concurrent' en ja, heel toevallig gaan de concurrenten dus ook plotseling omhoog in de prijzen van producten.. Dus de vraag, prijsafspraken? Ja natuurlijk!
Noem één ding waar geen prijsafspraken zijn, zo goed als alles wordt kunstmatig duur gehouden maar daar hoor je niemand over.. Maar bij de mediamarkt.. Het is nou eenmaal de wereld waar we in leven
Als je niet 'bedrogen' uit wilt komen had je gewoon voor de actie een lijst met potentieel interessante producten moeten maken. Ik had bijvoorbeeld 5 mogelijk interessante koelkasten. Er zijn een paar 100 euro duurder geworden, een ander een 10tje duurder. Heeft me uiteindelijk alsnog 60 euro gescheeld op de prijs die ik normaal had moeten betalen.
Mijn gang van zaken:
1. zoeken van producten die ik wil hebben
2. prijs checken bij Mediamarkt en andere winkels
3. wachten op 27 januari
4. prijs op 27 januari gecheckt op feitelijke voordeel (zowel bij MM als bij concurrentie)
5. bestellen
Als een van de producten (te) duur was geworden dan had ik het niet gedaan. Dan was ik naar de concurrent gegaan of had ik iets anders gekocht. Zelf nadenken en huiswerk doen is natuurlijk altijd het beste. Een % korting klinkt leuk, maar zegt niets. Daarom dus stappen 1 t/m 4 voordat je naar 5 gaat
Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Veel gestelde vragen: Actiesite.