Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.939 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
sijbren schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:48:
Om +/- 18.10 uur een Sonos play 5 besteld. Net (22.40 uur) een track & track nummer in de mail ontvangen. Bezorging morgen tussen 17.00 en 19.00. Sneller dan verwacht, stond namelijk een levertijd van 1-4 dagen.
Nu hopen dat ik ook vandaag nog een bevestiging en track & track nummer krijg van mijn Sonos Sub bestelling. Die staat op de website nu op "Niet op voorraad".. Hopelijk staat die van mij al klaar en gereserveerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:58

swv

sijbren schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:48:
Om +/- 18.10 uur een Sonos play 5 besteld. Net (22.40 uur) een track & track nummer in de mail ontvangen. Bezorging morgen tussen 17.00 en 19.00. Sneller dan verwacht, stond namelijk een levertijd van 1-4 dagen.
Goed om te zien dat er nog mails de deur uit gaan. Hopelijk worden mijn Play:1's nog verzonden.
nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:49:
[...]

Vraagje; wat heb je daarvoor betaald?
Als ik het goed heb betaal je er momenteel nog maar ± €479 voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Ik hoop niet dat je daar heel veel moeite voor hebt gedaan. :>

[ Voor 199% gewijzigd door nubcaek op 27-01-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
sww89 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:50:
Als ik het goed heb betaal je er momenteel nog maar ± €479 voor
Dat is de prijs voor de oude Sonos Play:5. MediaMarkt verkoopt de 2e generatie die meer kosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Sony 100RX IV besteld en en bijpassend SD kaartje uit de outlet. Geen problemen gehad met betalen. Geen idee wanneer het verzonden wordt, maar dat zal wel goedkomen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
maniak schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:53:
[...]

Dat is de prijs voor de oude Sonos Play:5. MediaMarkt verkoopt de 2e generatie die meer kosten ;)
Nope, gen2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

maniak schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:53:
[...]

En beter zijn ;) Maar om precies te zijn betaal je dus €478,48 voor de tweede generatie :)
http://www.mediamarkt.nl/...play-5-zwart-1412842.html en dan in winkelmandje stoppen nubcaek.
Hun gaan mee met Mediamarkt en dan scheelt het 1 euro. Woehoe :P

[ Voor 25% gewijzigd door swv op 27-01-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Lama.. ik reageerde op een ander bericht die ineens weer weg was.. maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sijbren
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
Inderdaad €478,48 voor de play 5 2nd gen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 13:44
Joshua schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:45:
[...]

Waarschijnlijk krijg je later nog een mailtje om de betaling nogmaals te doen.
Ah, dat zou mooi zijn.

Super frustrerend dit.
Ik op mijn bestelbevestiging antwoorden met "De betaling is mislukt na het bestellen".
Krijg ik te horen "Wanneer het artikel is uitverkocht is het helaas niet meer mogelijk dit alsnog te bestellen en te betalen."
Goh.
Wil ik antwoorden, krijg ik 'delivery failed'... Hebben ze de case waarschijnlijk op 'opgelost' gezet, terwijl dat totaal niet het probleem was. :( :( :(
Gewoon weer gereageerd op m'n bestelbevestiging :P
Ondertussen is m'n case nummer 512 cijfers hoger dan m'n vorige... Ik hoop niet voor ze dat de case nummers met 1 optellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Lennart H. op 27-01-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Graag had ik de BenQ w1080st+ Projector gekocht vandaag. even na 6e gecheckt maar was direct al uitverkocht. gaan die dingen nou echt zo hard? morgenvroeg even kijken bij MM Amsterdam (centraal). Maak ik kans dat de beamer daar nog wel te koop is? Zo nee kan MM hem dan voor mij bestellen bij de leverancier of is dat niet iets wat de MM doet? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
*knip* doe eens wat vriendelijker, doei.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Lennart H. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:59:
[...]

Ah, dat zou mooi zijn.

Super frustrerend dit.
Ik op mijn bestelbevestiging antwoorden met "De betaling is mislukt na het bestellen".
Krijg ik te horen "Wanneer het artikel is uitverkocht is het helaas niet meer mogelijk dit alsnog te bestellen en te betalen."
Goh.
Wil ik antwoorden, krijg ik 'delivery failed'... Hebben ze de case waarschijnlijk op 'opgelost' gezet, terwijl dat totaal niet het probleem was. :( :( :(
Gewoon weer gereageerd op m'n bestelbevestiging :P
Ondertussen is m'n case nummer 512 cijfers hoger dan m'n vorige... Ik hoop niet voor ze dat de case nummers met 1 optellen.
Als het geld van de rekening is staat daar ook het bestelnummer.
Had van de week ook een error....en direct besteld, nu heb ik er twee thuis.
Was ook gebeld door MM en melde dat ik de tweede kon weigeren, maar na het werk lag het al achter de deur. Kost me een loopje, maar de service is vooruit gegaan met MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
@nubceak: oke dan... alle 93 pagina's? heb wel veel gelezen trouwens maar dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
thethe2010 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:07:
[...]

Als het geld van de rekening is staat daar ook het bestelnummer.
Had van de week ook een error....en direct besteld, nu heb ik er twee thuis.
Was ook gebeld door MM en melde dat ik de tweede kon weigeren, maar na het werk lag het al achter de deur. Kost me een loopje, maar de service is vooruit gegaan met MM.
Tja, als ik al betaald had maakte ik me geen zorgen, maar het is dus zo dat de betaling mis ging. Ik heb dus niet betaald. Vandaar m'n zorgen. Ik ben bang dat ie weer op de productpagina komt te staan, waarna ik hem misloop. Hopelijk krijg ik nog een mail na met een betaallink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streelder
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-06 01:20
Vanavond een Samsung Tab E 9,6 gehaald voor de kinderen.

137 nu met de btw actie en had nog een cadeau kaart van 15 euro liggen.

Dus al met al voor +/- 120 euro een leuke tablet. Hadden er trouwens een hele bak vol van bij MM Amersfoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
G4mert schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:08:
@nubceak: oke dan... alle 93 pagina's? heb wel veel gelezen trouwens maar dit niet.
Dit is voldoende...

Wat doet er mee tijdens de BTW-actie?

Deze actie is geldig op • Tv's • Audio • Foto, video & drones • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops & tablets • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging.

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
•Games, films & muziek
•Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm- & computeraccessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, kabels, inkt, opslag; bijv. harde schijven, USB, SSD en (micro)SD-kaarten etc.)
•Gamingaccessoires
•Alle Apple-producten
•Consoles
•Computersoftware
•Speelgoed, boeken & spellen
•Prepaidkaarten, prepaidpakketten en abonnementen
•Power Service en verzekeringen
•Giftcards en tegoedkaarten
•E-bikes

Overige voorwaarden

Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op..

HOE WERKT DE KORTING?

Media Markt betaalt voor jou de BTW! Dit houdt in dat het toegevoegde BTW-bedrag van 21% als korting wordt gegeven.

Rekenvoorbeeld:

•Een led-tv kost € 1.210 (inclusief BTW).
•Om te berekenen hoeveel de led-tv zonder BTW kost, houd je de volgende som aan: € 1.210 x (100/121)= € 1.000 (exclusief BTW).
•Aan de kassa ontvang je dus € 210 voordeel (=17,36% effectieve korting).

Het is wettelijk verplicht om op iedere aankoop BTW in rekening te brengen, dus ook op de aankopen gekocht tijdens de BTW-actie. (Met de led-tv uit het rekenvoorbeeld in gedachten: in de actieprijs van € 1.000 zit nog altijd de wettelijke BTW.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
Boelsjit 40/50 lukt soms net maar 120 op een laptop eraf krijgen normaal neet dat kan je vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
its_me_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:41:
Toch ook even aan het kijken naar de aanbiedingen van Mediamarkt.
Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe Desktop PC voor video editing en wat gamen. Goede combi lijkt mij een i7-6700(K) + een Geforce GTX 970. Heb zelf gekeken om iets samen te stellen via de Pricewatch op basis van bovenstaande eisen en dan kom ik uit op systemen van ruim 1350 euro, incl. besturingssysteem. Nu zie ik bij Mediamarkt de HP Envy Phoenix 860-000nd. Dit systeem ziet er goed uit. Is te koop voor 1264 euro. Iemand ervaring met dit systeem of HP als merk? Geheugenupgrade zal ik zelf uitvoeren.
http://www.mediamarkt.nl/...ix-860-000nd-1403404.html
Ga lekker zelf een systeem bouwen, dan heb je tenminste alle vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4mert
@pred!: bedankt! had daar overhee gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
ragnaroks schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:02:
Ik zie dat MM wat producten op hun website hebben weggehaald die eigenlijk onder de zonder BTW vallen (vooral non-apple smartphones). Morgen even naar de vestiging en kijken dan maar. Iemand hier ervaring mee?
Kan ook zijn dat het dan op is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, bij een winkel die al te duur is om mee te beginnen.
its_me_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:41:
Toch ook even aan het kijken naar de aanbiedingen van Mediamarkt.
Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe Desktop PC voor video editing en wat gamen. Goede combi lijkt mij een i7-6700(K) + een Geforce GTX 970. Heb zelf gekeken om iets samen te stellen via de Pricewatch op basis van bovenstaande eisen en dan kom ik uit op systemen van ruim 1350 euro, incl. besturingssysteem. Nu zie ik bij Mediamarkt de HP Envy Phoenix 860-000nd. Dit systeem ziet er goed uit. Is te koop voor 1264 euro. Iemand ervaring met dit systeem of HP als merk? Geheugenupgrade zal ik zelf uitvoeren.
http://www.mediamarkt.nl/...ix-860-000nd-1403404.html
Die kant en klare systemen zijn toch altijd gebouwd op basis van componenten die je eigenlijk nooit los zou kopen. Bij die HP; 1x 8GB DDR4 2133; tja... nee. Of W10 home; wil je ook niet hebben. Of een GTX 970 met een slechte koeler; wil je ook niet. 128GB SSD; ook niet kopen. 1TB HDD; ook niet doen.
Gewoon lekker zelf bouwen dus. Installeren moet je sowieso doen; kant en klare systemen zitten altijd vol met bloatware, trials en verouderde drivers.

In de VS had Dell laatst 4790K systemen voor echt een habbekrats, maar dit zit er niet uit als een goede deal.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
maniak schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:36:
[...]

Wat ik vervelend vind, is dat een overzicht van de bestelde items niet in de eerste mail opgenomen zijn.
Klopt, ook daar had ik graag direct een overzicht van willen hebben. Ik ben dus niet de enige die direct rond 18u heeft besteld maar nog steeds geen orderbevestiging heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
test_slang_776 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:04:
[...]

Staat dat het met PostNL gaat gebeuren, Track&Trace vakje is leeg in de mail.

Oh, haha, ik lees de kleine lettertjes weer eens niet:

" Indien uw gewenste leverdatum haalbaar blijkt, ontvangt u op de dag van levering een e-mailbevestiging met daarin het verwachtte tijdstip van levering." Problem solved. :)
Bij mij was het T&T vakje wel gevuld, staat ook al in de PostNL app. Ben benieuwd of vannacht de status gaat veranderen in "Ontvangen door PostNL".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is aangemeld en als het goed is morgen hier:
Hartelijk dank voor uw bestelling bij Media Markt.
Uw Bestelling
Uw bestelling wordt verzonden met PostNL pakketservice.

U kunt uw levering volgen via uw persoonlijke Track & Trace link. Indien de link niet werkt, kunt u het adres kopiëren en plaatsen in de adresbalk van uw internet browser:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Rody schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
De GoPro silvers waren snel online uitverkocht :)
Hoeveel was ie? 292?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol;
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dEALOdH853iz4EidGb9Pj37D/full.png

Nu is het vast interessant voor mij om te weten dat ze die niet willen verkopen voor de actieprijs, maar marketingtechnisch was het handiger van ze geweest om alleen dingen te laten zien die ook bestelbaar zijn..

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:44:
Lol;
[afbeelding]

Nu is het vast interessant voor mij om te weten dat ze die niet willen verkopen voor de actieprijs, maar marketingtechnisch was het handiger van ze geweest om alleen dingen te laten zien die ook bestelbaar zijn..
Is gewoon op voorraad hoor:
http://www.mediamarkt.nl/...nel14a-zwart-1398330.html

[ Voor 6% gewijzigd door miicker op 27-01-2016 23:56 ]

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik iig na lang geklungel op mijn foon toch naar Eindhoven gereden. Geeneens eens rij xD
805 was op een zag online dat daar zelfs ook de 807 en 755 er niet meer waren... Heb de laatste 43" meegenomen was er wel klaar mee... en maar meteen een laptop meegenomen. Ben alles via mn foon echt beu :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigTasty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 09:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Ik heb er geen mail van gekregen maar de bestelling staat nu ook in de lijst van bestellingen bij mijn MM acount. Hij heeft als status "Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending.".. we gaan het meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Is toch gewoon dezelfde als uit jouw foto..

Afbeeldingslocatie: http://1.1m.yt/oc0y90z.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
miicker schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:58:
[...]

Is toch gewoon dezelfde als uit jouw foto..

[afbeelding]
Dat is de linker uit zijn foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disheaver
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
4h03 later en ik heb de bestelbevestiging binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Lennart H. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:59:
[...]

Dat is de linker uit zijn foto.
Ja klopt, maar dan klopt zijn post dus niet, want hij geeft aan dat het marketingtechnisch handig zou zijn als het getoonde artikel in voorraad is, en dat is dus ook in voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamf
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
hier staat de teller op meer dan 4 en een half uur, nog geen bestelbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 23:53:
Ik iig na lang geklungel op mijn foon toch naar Eindhoven gereden. Geeneens eens rij xD
805 was op een zag online dat daar zelfs ook de 807 en 755 er niet meer waren... Heb de laatste 43" meegenomen was er wel klaar mee... en maar meteen een laptop meegenomen. Ben alles via mn foon echt beu :p
Welk 43 incher heb je?

Als ik zie hoe snel de FHD lijn van Sony is gegaan, kan dat aan 2 dingen liggen, of ze hadden weinig ingekocht, of de "net wat luxere lijn FHD die sony voert" raakt the sweet spot. Mijn gok is het laatste, en als Sony slim is doen ze dit jaar nog steeds op FHD gokken in de 600 tot 850€ klasse. Ik bedoel, kijk naar de Uhd, volgens mij is daar geen run op bij MM of Bcc, vziw. Ook de Samsung J/H6200 FHD heeft het niet vreselijk goed gedaan zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
En ik wacht op mn verzendbevestiging, heb de rest gehad en mijn monitor is gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
miicker schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:01:
[...]

Ja klopt, maar dan klopt zijn post dus niet, want hij geeft aan dat het marketingtechnisch handig zou zijn als het getoonde artikel in voorraad is, en dat is dus ook in voorraad.
Dan snap je zijn post niet denk ik.
Er staat "Interessant voor jou", en vervolgens tonen ze een product die uitverkocht is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
[...]

Nou, hij zegt: marketingtechnisch was het handiger van ze geweest om alleen dingen te laten zien die ook bestelbaar zijn..

Dus dat dingen die niet op voorraad zijn wel te zien zijn op de site en dat het handiger zou zijn deze dingen niet op de site te hebben of laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb je het nu nog niet door? Er worden twee producten getoond; die D5200 kit met 18-55 die dus voor het getoonde bedrag leverbaar is, en daarnaast een niet-leverbare D5200 met 18-140. Ik heb het product wat er rechts stond van het plaatje afgeknipt, want dan werd 'ie smaller. Het product links heb ik laten staan in de crop, omdat anders het "Interessant voor u" ook zou wegvallen.

EDIT: een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...;
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jccpzOCLccKlRIINEa7FO0hs/full.png
Deadsy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:03:
[...]

Nou, hij zegt: marketingtechnisch was het handiger van ze geweest om alleen dingen te laten zien die ook bestelbaar zijn..

Dus dat dingen die niet op voorraad zijn wel te zien zijn op de site en dat het handiger zou zijn deze dingen niet op de site te hebben of laten zien.
Op zijn minst niet in zo'n box met suggesties neerzetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:02:
[...]

Welk 43 incher heb je?

Als ik zie hoe snel de FHD lijn van Sony is gegaan, kan dat aan 2 dingen liggen, of ze hadden weinig ingekocht, of de "net wat luxere lijn FHD die sony voert" raakt the sweet spot. Mijn gok is het laatste, en als Sony slim is doen ze dit jaar nog steeds op FHD gokken in de 600 tot 850€ klasse. Ik bedoel, kijk naar de Uhd, volgens mij is daar geen run op bij MM of Bcc, vziw. Ook de Samsung J/H6200 FHD heeft het niet vreselijk goed gedaan zo te zien.
805 was dus de 807 ietsie duurder ivm "mooiere grijze omlijsting "
En heb een maat laten adviseren over laptops want had geen huiswerk gedaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:03:
[...]

Op zijn minst niet in zo'n box met suggesties neerzetten.
Aye, had het een paar uur geleden al toen ik naar wat smartphones aan het kijken was.
Je weet gewoon dat die dingen niet meer op voorraad zullen komen tijdens de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 16:43
Hoelang duurde het bij jullie voor de verzendbevestiging ed. kwam? 1u na mn bestelling kwam de bestelbevestiging binnen, met vermelding van een besteldatum ruim een half uur na mn echte bestelling. Ondertussen nog geen verzendbevestiging gekregen :( Denk dat t m niet gaat worden om m donderdag (Vandaag dus eigenlijk) te krijgen... Heb 18:20 besteld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maniak
Lol.. Dit plaatje zie ik overal opduiken:

MediaMarkt BTW

Iedereen over de zeik... snap ik gewoon niet, kwestie van vraag en aanbod. En hoe moeilijk is het om even de prijs te checken bij de concurrent anno 2016 voordat je iets koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:08:
[...]

805 was ( edit! Op) de 807 dus, ietsie duurder ivm "mooiere grijze omlijsting "
En heb een maat laten adviseren over laptops want had geen huiswerk gedaan xD
Moest nog( op) tussen....

<Kutgetyp op foon >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:51
maniak schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:15:
Lol.. Dit plaatje zie ik overal opduiken:

[afbeelding]

Iedereen over de zeik... snap ik gewoon niet, kwestie van vraag en aanbod. En hoe moeilijk is het om even de prijs te checken bij de concurrent anno 2016 voordat je iets koopt?
Inderdaad, ik word er een beetje moe van, want de BTW-actie is gewoon het moment om iets duurs te kopen. Digitale prijskaartjes snappen ze ook niets van, waarschijnlijk vrouwen met een pitkortig kapsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
Vanavond om 18:00 stipt de KDL-43W805C gekocht online, kreeg een internal server error bij het afrekenen en zag dat het ook was afgeschreven, maar gelukkig toch een bevestiging ontvangen. Max een kwartier na de bestelling.
De Samsung RB29FERNCSA (A++ koelkast) was helaas uitverkocht toen ik wat later keek, en toen ik verder vergeleek werd ik er niet veel wijzer van. Zo absurd veel keuze, dus maar voor het A+ model gegaan (RB31FERNDSA) dat volgens mijn berekening niet veel meer dan €15 per jaar extra moet kosten. Goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-09 13:21
nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:49:
[...]

Vraagje; wat heb je daarvoor betaald?
€478,48 waarschijnlijk... Korting wordt pas verrekend in je winkelwagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-09 17:23

Mimiix

Professioneel Prutser

Boeiend artikel over dit feestje bij de mediamarkt... http://www.rtlnieuws.nl/n...rhoogd-voor-kortingsactie

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:20:
[...]
Inderdaad, ik word er een beetje moe van, want de BTW-actie is gewoon het moment om iets duurs te kopen. Digitale prijskaartjes snappen ze ook niets van, waarschijnlijk vrouwen met een pitkortig kapsel.
Jij hebt duidelijk ook die blog gelezen over vrouwen met kort haar... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:20
Een simpel zoekresultaat levert op dat de marktprijs voor de wasmachine en droger op €699 ligt.. Zowel bij Scheer & Foppen, Beterwitgoed en Witgoeddiscounter staan deze producten geprijsd voor €699.. Wanneer je de moeite neemt om in de Tweakers Pricewatch te kijken zie je dat de prijs van bijvoorbeeld de Samsung WW80J6403EW pricewatch: Samsung WW80J6403EW de afgelopen periode op diverse prijzen heeft gestaan.. Zoiets noemen ze marktwerking en MediaMarkt is een van de weinige die hier actief op inspeelt.

Boeiend antwoord op je bericht 🤓

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 19:17
In de voorwaarden staat tot duidelijk vermeld dat de cashback actie niet geldig is op de mediamarkt outlet of weet je zeker dat je de cashback terugkrijgt.

Prijzen:

Zijn kortingsacties en andere promoties van fabrikanten geldig tijdens de btw-actie?

De geldende kortings- en cash-back-acties en andere vergelijkbare promoties van onze leveranciers blijven ook van kracht tijdens de btw-actie. Echter zijn deze op Media Markt Outlet niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Ik was vandaag bij MM Rotterdam Cetrum om 18:00 maar wat een rij. Gelukkig had ik mijn mannetje in de rij gewonnen zodat ik als eerste naar binnen mocht. Meteen naar de Sony gelopen voor een nieuwe tv. We hebben nu de Sony Bravia KD-65X9305C Zwart gekocht. Ook meteen de subwoofer erbij en een muurbeugel. Maar ik moet nog even geduld hebben voordat ze het komen aansluiten en dergelijke want de subwoofer moest apart besteld worden. Ook trouwens 2 extra kabels maar daar krijg je geen korting op net als de muurbeugel. Nu was ik 3419.75 kwijt en zonder korting zou dit op 4085,85 komen. Toch mooi 666.10 euro bespaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 22:21
Tja met die kabels en muurbeugel pakken ze je weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig niet voor niks voor de deur gestaan aangezien de Gopro hero 4 silver adventure binnen no time was uitverkocht, zowel in de winkel als online.
Ook gelijk maar een Samsung Tablet S2 9.7 aangeschaft.
Toch weer mooi 150 euro bespaard O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20

mrc4nl

Procrastinatie expert

ASW1 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:34:
Tja met die kabels en muurbeugel pakken ze je weer terug.
voor 600 euro? denk het niet :+

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VR46 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:22:
Vanavond om 18:00 stipt de KDL-43W805C gekocht online, kreeg een internal server error bij het afrekenen en zag dat het ook was afgeschreven, maar gelukkig toch een bevestiging ontvangen. Max een kwartier na de bestelling.
De Samsung RB29FERNCSA (A++ koelkast) was helaas uitverkocht toen ik wat later keek, en toen ik verder vergeleek werd ik er niet veel wijzer van. Zo absurd veel keuze, dus maar voor het A+ model gegaan (RB31FERNDSA) dat volgens mijn berekening niet veel meer dan €15 per jaar extra moet kosten. Goede keuze?
Volgens opgave 299 vs 252 kWh = 47 kWh per jaar extra; da's ~11 euro per jaar. Maar hij is ook kleiner, dat lijkt me ook iets om naar te kijken. Als het verschil 60 euri was; ga je over 5,5 jaar per jaar 11 euro 'te veel' uitgeven.

Hoe dan ook vind ik die 370 voor die kast een aardig rotte deal. Voor € 484 heb je de Bosch KGE36MW40 (A+++) die volgens opgave 149 kWh doet per jaar; dat is een verschil van 150 kWh of €35 euro per jaar. TCO voor die Bosch over 10 jaar is dan €827. Voor de Samsung €1058
De Bosch / Siemens is er ook in RVS kleur; kost 'ie €80 meer, maar over 10 jaar gerekend nog steeds ~150 euro goedkoper.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:03:
[...]
Heb je het nu nog niet door? Er worden twee producten getoond; die D5200 kit met 18-55 die dus voor het getoonde bedrag leverbaar is, en daarnaast een niet-leverbare D5200 met 18-140. Ik heb het product wat er rechts stond van het plaatje afgeknipt, want dan werd 'ie smaller. Het product links heb ik laten staan in de crop, omdat anders het "Interessant voor u" ook zou wegvallen.

EDIT: een plaatje zegt meer dan 1000 woorden...;
[afbeelding]
Kan hem hier nog gewoon bestellen, maar dat gezegd hebbende; je wilt toch niet de oude sensor van Nikon in je toestel, 6400 ISO etc. Dan kun je beter voor >D5300 gaan. Alles wat een "2" als tweede cijfer draagt, is een oud model zonder de Expeed4 sensor (Expeed4=zonder alias filter=extra haarscherp.)

Ik heb nog liever voor de D3300 gekozen, dan de D5200, ook al heeft de eerste iets minder focuspunten.

Zomaar een tip, je mag zelf bepalen wat je koopt natuurlijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
*knip doe eens niet

[ Voor 89% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 07:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:43:
[...]

Kan hem hier nog gewoon bestellen, maar dat gezegd hebbende; je wilt toch niet de oude sensor van Nikon in je toestel, 6400 ISO etc. Dan kun je beter voor >D5300 gaan. Alles wat een "2" als tweede cijfer draagt, is een oud model zonder de Expeed4 sensor (Expeed4=zonder alias filter=extra haarscherp.)

Ik heb nog liever voor de D3300 gekozen, dan de D5200, ook al heeft de eerste iets minder focuspunten.

Zomaar een tip, je mag zelf bepalen wat je koopt natuurlijk... :)
Die van mij heeft een "1" als 2e cijfer; D810 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:45:
[...]
Die van mij heeft een 1 als 2e cijfer; D810 ;)
Ja er is nou eenmaal altijd baas boven baas he?! ;)
Ik begin onderaan, mijn eerste DSLR... :P
Kan niet wachten dit beest te leren beheersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:47:
[...]

Ja er is nou eenmaal altijd baas boven baas he?! ;)
Ik begin onderaan, mijn eerste DSLR... :P
Kan niet wachten dit beest te leren beheersen.
Ik vind die basic toestellen veel lastiger om te bedienen; te weinig knopjes, te veel gekloot in menu's. Nagenoeg alles wat ik wil kan gewoon direct met de knoppen. M'n pa heeft een D90, die ongeveer qua sensor gelijk is aan de D300. Maar wat een gedoe om instellingen te veranderen vergeleken met die D300.
De duurdere bodies hebben ook een top LCD, waarop je veel instellingen terug kunt zien. Los daarvan zie je ook veel meer settings al in je viewfinder, onderin. Al valt dat bij de D5300 nog wel weer mee. D810 heeft in de handleiding items 5 tm 25 op die onderste regel; D5300 7 tm 21.

En dan nog wat missende dingetjes; een tak van de familie hier heeft een of ander gen waardoor ze het voor elkaar krijgen om de ogen dicht te doen tussen TTL voorflits en de foto. Dan moet je dus FVL (flashvalue-lock) "flitswaardevergrendeling" hebben om een flitsfoto van die mensen te maken. D5300 lijkt dat niet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Laatst online: 02-02 13:13
Ik geloof alles...... goedkoopste elders vanaf 517,-
Zelfs deze bij de BCC. (Nu slechts € 261,05 en tijdelijk niet leverbaar)
http://www.bcc.nl/compute...tablet-t815-white(145205)

Ik hoopte op een hoop en er kwam een hoop en werd wakker op de WC. 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 28-01-2016 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40

vhal

ಠ_ಠ

RoFlame schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:14:
Hoelang duurde het bij jullie voor de verzendbevestiging ed. kwam? 1u na mn bestelling kwam de bestelbevestiging binnen, met vermelding van een besteldatum ruim een half uur na mn echte bestelling. Ondertussen nog geen verzendbevestiging gekregen :( Denk dat t m niet gaat worden om m donderdag (Vandaag dus eigenlijk) te krijgen... Heb 18:20 besteld...
18:15 besteld plus mail
19:00 de echte bevestigingsmail
21:47 de verzendmail

Kon slechter :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:23

Pater

Terry Tate

Ik moest voor een huis wat ik gemeubileerd ga verhuren nog een nieuwe TV, strijkijzer, strijkplank, waterkoker en Nespresso apparaat hebben. I think I did well!

Samsung UE48J6200 : EUR 539
Philips GC4510/30: EUR 35
Leifheit Fashion S strijkplan: EUR 22
Russell Hobbs Oxford: EUR 20
KRUPS Nespresso Pixie Electric Titan (XN3005): EUR 66

En via www.cashbackXL.nl krijg ik ook nog eens 3% terug van dit totaal! 😊

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:03
Leuk hoor koop je een mooie tv tijdens de actie schijnt ie defect tezijn pffff

kan ik weer terug

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Kaap schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:24:
[...]

Ging hier idem om de RX. Helaas bij onze MM hadden ze hem niet dus was afhankelijk van de webshop.

Balen zeg :(
Hij staat er weer op dus sla je slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 16:43
vhal schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:56:
[...]

18:15 besteld plus mail
19:00 de echte bevestigingsmail
21:47 de verzendmail

Kon slechter :+
18:20 besteld
18:50 bevestiging
02:00 verzendmail

Ze werken niet heel hard daar :P of hadden gewoon te veel te doen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 18:43
Ik heb deze tv gekocht (UE48J6200):

http://www.mediamarkt.nl/...ng-ue48j6200-1375157.html

Maar als ik de pricewatch van de tv wil bekijken:

pricewatch: Samsung UE48J6200AW Zwart

Staat de prijs van MM er niet tussen & is op de foto van MM de voet zwart en bij tweakers zilver/chroom?

Iemand enig idee of dit niet dezelfde tv is of er een foutieve foto op de site van MM staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 12-09 21:59
Mldn schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 05:52:
Ik heb deze tv gekocht (UE48J6200):

http://www.mediamarkt.nl/...ng-ue48j6200-1375157.html

Maar als ik de pricewatch van de tv wil bekijken:

pricewatch: Samsung UE48J6200AW Zwart

Staat de prijs van MM er niet tussen & is op de foto van MM de voet zwart en bij tweakers zilver/chroom?

Iemand enig idee of dit niet dezelfde tv is of er een foutieve foto op de site van MM staat?
Verschillend, hier ook met zwarte voet :
http://www.tvaudio.nl/sam...utm_campaign=tweakers_cpc

Zal wel samsung-ue48j6200 vs samsung-ue48j6200aw zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Hmm, dynalogic afspraak is geannuleerd en heb nu een maik gekregen dat mn bestelling via postnl briefpost wordt verstuurd.. Ik heb een TV besteld.

Anderen soortgelijke communicatie ontvangen?

Overigens kan ik mijn bestelling nu niet volgen..

[ Voor 12% gewijzigd door nubcaek op 28-01-2016 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:16
RoFlame schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 05:26:
[...]

18:20 besteld
18:50 bevestiging
02:00 verzendmail

Ze werken niet heel hard daar :P of hadden gewoon te veel te doen haha
19:45 besteld + onzin mail
6:20 bevestiging.
Yup niet echt snel :F

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:36
Gisteren direct 6 uur besteld (3 Sonos producten) en binnen 5 min order email. Gisteren avond laat email gehad dat het verzonden is. Wel als 3 losse pakketten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Ik baal nu best wel een beetje dat ik net iets meer dan een maand terug een Sony 40" R550 heb gekocht voor €400,--, die kost nu € 350,--, ik had nu voor hetzelfde geld zelfs een 40" W705 kunnen halen :-P

Rotterdam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, jammer de bammer. Ik heb in 2006 €275 betaald voor 2x1GB DDR2-800. Vorige maand 78 euro betaald voor 2x8GB DDR4 :+
Een jaar later was diezelfde set DDR2 overigens <100 euro |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2016 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Hier word vandaag ook de Nexus 5X en de vrieskist bezorgd. Ook handig, krijg je om 23:37 een mail dat je voor 22:30 kunt bepalen op welke dag de vriezer word bezord. Dat gaat dus niet werken. :p

Gelukkig is de vrouw vandaag thuis dus die mag hem vertellen waar ze hem mogen neerzetten (zolder).

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
Gisteren had ik hetzelfde ik kreeg 21:18 een mail dat het vandaag geleverd wordt, maar dat ik tot 21:00 kon wijzigen. Toen heb ik het gelijk gewijzigd en daar een bevestiging van DynaLogic gehad. Nu krijg ik om 21:40 en mail van mediamarkt dat mijn bestelling is verzonden met de brievenpost van PostNL. Ik neem aan dat de laatste mail niet klopt aangezien het een TV is. En dat hij gewoon geleverd wordt op de datum di ik aangegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
nooberke schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:50:
[...]

Ah die wil ik ook, lijkt nu al weg te zijn helaas

Raar gedoe zo met de bcc
Da's balen zeg. Ik heb blijkmaar gemazzeld, met dank aan de forumposter die me er opmerkzaam op maakte dat BCC's al begonnen was.

De laptop is de volgende ochtend om 12u geleverd ... blij mee!

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
rolandos582 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 05:57:
[...]

Verschillend, hier ook met zwarte voet :
http://www.tvaudio.nl/sam...utm_campaign=tweakers_cpc

Zal wel samsung-ue48j6200 vs samsung-ue48j6200aw zijn
Heb de tv in de winkel van te voren bekeken, voet is gewoon zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:36
MegaTronics schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:59:
Hier word vandaag ook de Nexus 5X en de vrieskist bezorgd. Ook handig, krijg je om 23:37 een mail dat je voor 22:30 kunt bepalen op welke dag de vriezer word bezord. Dat gaat dus niet werken. :p

Gelukkig is de vrouw vandaag thuis dus die mag hem vertellen waar ze hem mogen neerzetten (zolder).
Zolder haha, dat had je gedacht zeker!
Dit staat er in de voorwaarden over geschreven:

Bezorgservice
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd. Nadat uw bestelling door ons verwerkt is, ontvangt u van ons een Track & Trace-link waarmee u het bestelde pakket kunt volgen. De bezorgservice levert uw bestelling af t/m de derde verdieping en achter de eerste afsluitbare voordeur van het door u opgegeven adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
2e verdieping is bij ons de zolder :)

Ik had dinsdag al besteld online en ben er blij mee. Was rap uitverkocht. Straks even het verschil ophalen :) Gelijk even rondneuzen.... Dat dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

jamas schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Zolder haha, dat had je gedacht zeker!
Dit staat er in de voorwaarden over geschreven:

Bezorgservice
Grote pakketten zoals koelkasten, wasmachines en grote televisies worden door onze eigen bezorgservice bij u bezorgd. Nadat uw bestelling door ons verwerkt is, ontvangt u van ons een Track & Trace-link waarmee u het bestelde pakket kunt volgen. De bezorgservice levert uw bestelling af t/m de derde verdieping en achter de eerste afsluitbare voordeur van het door u opgegeven adres.
En zolder is geen verdieping? Een standaard doorsnee huis heeft de begane grond (1 verdieping), een eerste verdieping (2 verdieping) en een zolder (3 verdieping). Je kan dus verwachten dat ze het gewoon daar naartoe brengen, tenzij ze willen gaan discussieren of een zolder als verdieping geld.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

Lezen! '...achter de eerste afsluitbare voordeur van het door u opgegeven adres.' Dat betekent dus de voordeur en in het geval van een appartementencomplex gaan ze dan tot de derde verdieping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf een half jaar geleden een wasmachine laten bezorgen. Deze werd netjes op zolder geplaatst. Dus verwacht met jullie vrieskist niets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

sww89 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:24:
Lezen! '...achter de eerste afsluitbare voordeur van het door u opgegeven adres.' Dat betekent dus de voordeur en in het geval van een appartementencomplex gaan ze dan tot de derde verdieping?
Voor 15 euro extra de optie extra bezorgservice. :>

WITGOED EXTRA BEZORGSERVICE

Naast gewone bezorging van een witgoedapparaat, bieden wij ook de bezorgservice Witgoed Extra aan. Als u kiest voor deze extra dienst, plaatsen de bezorgers het apparaat op de gewenste plek in huis en koppelen het aan bestaande aansluitingen m.u.v. gas- en perilexaansluiting.

Ik ben toch niet gek. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv

swv

MegaTronics schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Naast gewone bezorging van een witgoedapparaat, bieden wij ook de bezorgservice Witgoed Extra aan. Als u kiest voor deze extra dienst, plaatsen de bezorgers het apparaat op de gewenste plek in huis en koppelen het aan bestaande aansluitingen m.u.v. gas- en perilexaansluiting.

d:)b

De bezorgdienst zal het er wel druk mee krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Ryatzu schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:00:
Gisteren direct 6 uur besteld (3 Sonos producten) en binnen 5 min order email. Gisteren avond laat email gehad dat het verzonden is. Wel als 3 losse pakketten :S
Euh, ligt het aan mij of zijn die Sonos apparaten helemaal niet van prijs veranderd bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:29:
[...]

Euh, ligt het aan mij of zijn die Sonos apparaten helemaal niet van prijs veranderd bij de Mediamarkt?
Even teruglezen al meerdere malen gemeld dat korting pas in je winkelmandje erbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
sww89 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:28:
[...]

d:)b

De bezorgdienst zal het er wel druk mee krijgen :D
Niet bij mij, inbouwoven besteld en vervolgens rond 01:00 bevestiging van levering met Dynalogic.
Alleen zag ik vanochtend in de Tracking log dat mijn oven om 05:30 manco was gemeld.
Jammer, ik had hem vandaag wel willen ontvangen.

En dan nog wat raars, rond 02:00 heb ik nog een mailtje gekregen dat mijn bestelling, OVEN, als briefpost met de PostNL zou zijn verstuurd! Lijkt me niet fijn voor de postbode op zijn fietsje :)

[ Voor 17% gewijzigd door jamas op 28-01-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Sander schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:30:
[...]

Even teruglezen al meerdere malen gemeld dat korting pas in je winkelmandje erbij komt.
Ja, ik ga even 48 pagina's doorlezen 8)7.
Andere producten (Nexus 5X) staan wel voor de actieprijs op de website namelijk!

Sommige pagina's laten nu tenminste wel duidelijk zien dat dit het geval is:
Afbeeldingslocatie: http://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-1410285859/feecms_x_x_x

[ Voor 19% gewijzigd door Sypher op 28-01-2016 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamas
MegaTronics schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Slim, MegaTronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 13-09 21:08
Haha, ik dacht even een camera te scoren bij MM. Kennelijk zijn ze ineens allemaal uitverkocht.

MMBTW actie

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey P
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Wat denken jullie mensen?

Ik heb afgelopen dinsdag het laatste model (Nikon D7200 body) gekocht uit de voorraad (m.u.v. het demomodel) voor 1069. Deze ging voor de volle mep, maar met Nikon cashback. Hij stond destijds al niet meer op de website.

Ik vroeg de verkoper of hij mee wilde gaan met laagste prijsgarantie van een fysieke winkel in de buurt (binnen een straal van 15 km) voor 1039, maar hij zei dat hij "duidelijke instructies had gekregen dat hij hier niet in mee kon gaan. Het was al zo'n lage prijs..." Mijn model was niet uitgesloten van de actie zei hij, dus zou ik de dag erop het prijsverschil (met de nieuwe MM-prijs terug kunnen vragen .

Nu mijn vraag:
- Heeft iemand ergens de nieuwe prijs zien staan tijdens de btw-kortingsdagen?
- Indien mijn model het laatste was in die vestiging, zullen ze dan überhaupt wel een btw-korting geven? Of behandelen ze dit dan anders?

Ik hoop het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
MrFl0ppY schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:44:
Haha, ik dacht even een camera te scoren bij MM. Kennelijk zijn ze ineens allemaal uitverkocht.

[afbeelding]
Kijk nog eens,ik zie ze gewoon en kan ze bestellen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 21:54

Bever!

3

Mikey P schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:46:
Wat denken jullie mensen?

Ik heb afgelopen dinsdag het laatste model (Nikon D7200 body) gekocht uit de voorraad (m.u.v. het demomodel) voor 1069. Deze ging voor de volle mep, maar met Nikon cashback. Hij stond destijds al niet meer op de website.

Ik vroeg de verkoper of hij mee wilde gaan met laagste prijsgarantie van een fysieke winkel in de buurt (binnen een straal van 15 km) voor 1039, maar hij zei dat hij "duidelijke instructies had gekregen dat hij hier niet in mee kon gaan. Het was al zo'n lage prijs..." Mijn model was niet uitgesloten van de actie zei hij, dus zou ik de dag erop het prijsverschil (met de nieuwe MM-prijs terug kunnen vragen .

Nu mijn vraag:
- Heeft iemand ergens de nieuwe prijs zien staan tijdens de btw-kortingsdagen?
- Indien mijn model het laatste was in die vestiging, zullen ze dan überhaupt wel een btw-korting geven? Of behandelen ze dit dan anders?

Ik hoop het beste
Gewoon terug naar de winkel en even aangeven prijsgarantie btw actie. Ken veel mensen die voordat de actie komt juist kopen, want dan is alles nog voorradig en dan terug voor het prijsverschil. Altijd snel gefixt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Schizo007nl schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 00:29:
[...]

Een simpel zoekresultaat levert op dat de marktprijs voor de wasmachine en droger op €699 ligt.. Zowel bij Scheer & Foppen, Beterwitgoed en Witgoeddiscounter staan deze producten geprijsd voor €699.. Wanneer je de moeite neemt om in de Tweakers Pricewatch te kijken zie je dat de prijs van bijvoorbeeld de Samsung WW80J6403EW pricewatch: Samsung WW80J6403EW de afgelopen periode op diverse prijzen heeft gestaan.. Zoiets noemen ze marktwerking en MediaMarkt is een van de weinige die hier actief op inspeelt.

Boeiend antwoord op je bericht 🤓
En dit antwoord heb ik tig pagina s terug ook al eens gemeld :+
Tevens als een van de was machines rond die eerste datum ergens in de aanbieding en dan is het logisch dat hij als de periode van aanbieding verstreken is de prijs weer stijgt maar ook dat is blijkbaar nu in ene raar :+

Zit in dubio Sonos play 3 wel of niet doen is dat zijn geld waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 16:17
Roos79 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:53:
[...]

En dit antwoord heb ik tig pagina s terug ook al eens gemeld :+
Tevens als een van de was machines rond die eerste datum ergens in de aanbieding en dan is het logisch dat hij als de periode van aanbieding verstreken is de prijs weer stijgt maar ook dat is blijkbaar nu in ene raar :+

Zit in dubio Sonos play 3 wel of niet doen is dat zijn geld waard?
Persoonlijk vind ik de play:1 zo dicht bij de 3 liggen dat ik die zou overwegen. Biedt je mooi perspectief om uit te breiden in de toekomst naar 2x Play:1, en dat is imho beter geluid dan één Play:3. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:18
Pater schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 01:57:
Ik moest voor een huis wat ik gemeubileerd ga verhuren nog een nieuwe TV, strijkijzer, strijkplank, waterkoker en Nespresso apparaat hebben. I think I did well!

Samsung UE48J6200 : EUR 539
Philips GC4510/30: EUR 35
Leifheit Fashion S strijkplan: EUR 22
Russell Hobbs Oxford: EUR 20
KRUPS Nespresso Pixie Electric Titan (XN3005): EUR 66

En via www.cashbackXL.nl krijg ik ook nog eens 3% terug van dit totaal! 😊
Prijzen zijn an sich wel netjes, maar vind het wel luxe spullen voor een verhuur. Of ben je van plan het later zelf te gebruiken? Aan de andere kant heb je met goede spullen het wel in 1x afgedekt, 2 goedkope strijkijzers zijn duurder dan 1 goede.

Mijn ouders willen een nieuwe tv, had ze de 43W755c of de 43W805c aangeraden, maar volgens mij is die uitgestorven ofzo, niet beschikbaar. Zo te lezen in het topic was er wel meer belangstelling voor.

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.