Dank jeGeeMoney schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 14:18:
[...]
Je increase is hetzelfde als bij mijn normale 55 ongeveer 70pk dacht ik alleen standaard heeft de S dus 435 (lees ik nu) en geen 365 (met boost dus 408) zoals de reguliere 55. Jij zit met je boost dacht ik op 465pk ofzo. Dus je extra “oomph” zal qua beleving ongeveer hetzelfde zijn denk ik.
Techniek van die S is wel mooi maar hij was er helaas niet ten tijde dat ik aan het shoppen was anders had ik hem ook zeker genomen. Mooie bak man.
Wacht even: op de S stand vertel je mij dat je geen enkel verschil in vermogen voelt bij vol gas? Dan is dat gedrag blijkbaar net als op de 50? Bij mij is het duidelijk merkbaar.
Ja, die bump zal wel hetzelfde zijn, heel prettig. Het is absoluut geen straf daarin te rijden.
Alleen wel wat ongemakkelijk soms hoor, al die ogen op mij,
Zo moest ik gisteravond mijn vriendin ophalen vanuit de binnenstad (A'dam), nou, all eyes on me zeg.
Werd er bijna ongemakelijk van en voelde me net een patser terwijl ik dat niet ben.
Wel ook alle chicks die keken, dat was minder erg
Huh? Integendeel, in S krijg je juist een extra boost, mijn vraag is dus of het kwaad kan/iets extra's kost als ik hem continu in S laat staan. Soms heb je wel eens iets extra's nodig en dan is het handig als hij al in S staat, vandaar, maar dat wil ik dan weer niet als ik vantevoren weet dat het bijvoorbeeld veel meer kost of andere consequenties heeft.Wacht even: op de S stand vertel je mij dat je geen enkel verschil in vermogen voelt bij vol gas? Dan is dat gedrag blijkbaar net als op de 50? Bij mij is het duidelijk merkbaar.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.