GeeMoney schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:58:
Nee, dat is alleen bij de plus het geval.
En/of als je camera spiegels hebt, dat weet ik niet zeker, bij gewone spiegels en geen verwarm plus gaan die niet voorverwarmen. (Al is dat na het starten overigens binnen 30sec gedaan).
@
Tijgert volgens mij kan je de topview hebben zonder achteruitrij camera.
Maar die achteruitrij camera is dus relatief makkelijk en goedkoop origineel te plaatsen. Als dat dus de enige optie is die mist dan zou ik het daar niet op laten hangen.
Verder ben ik erg tevreden over de s line bekleding (half leer) en vol elektrische comfort stoelen inclusief geheugen. Als je veel op de weg zit zou ik dat ook als optie niet laten schieten.
Ik heb daarnaast nog het panorama dak, zwart optiekpakket en een trekhaak.
Een hud was grappig geweest en die voorverwarm plus had ik nog wel gewild maar dat zie je ook zelden. En ik had verwacht dat het voorverwarm plus eigenlijk wel als function on demand zou komen. Als iets makkelijk te activeren is leek mij dat het wel maar die ontbreekt

.
Overigens zou ik voor jezelf wel een budget stellen want anders blijft het oplopen

.
Een van de redenen waarom ik de hud dus niet heb en night vision bijvoorbeeld. Leken mij grappige gadgets maar zeker op een 55 tikt het allemaal lekker aan

.
Ik kijk eigenlijk niet enkel naar een 55 maar ook naar een S en een Sportback S.
Het vervelende is dat de pakketten en opties dus niet voor alle modellen gelijk is.
Ik meen te zien dat de S geen aparte achteruitcamera heeft en dat het dus in de 360 view moet zitten.
Maar de Sportback S heeft geen 360 view optie, dus zal het standaard zijn wellicht (al staat dat er ook niet bij, confusing).
Jouw wensenlijstje lust ik ook wel.
Ambiance plus - Wil ik.
Virtual cockpit plus - Wil ik, zit in de S al standaard.
Electrische voorstoelen incl geheugen - Wil ik.
MMI plus - Wil ik, zit in de S al standaard.
Keyless entry - Is wel handig maar geen dealbreaker. Zou dat aftermarket nog kunnen?
City en tour assist - Degene die ik nu bekijk heeft geen City, dat is wel jammer.
Minimaal half leren bekleding - Uiteraard, S stoelen in de S.
DAB+ - Hoef ik denk ik niet, nooit gebruikt, zit in de S al standaard.
Matrix HD LED - Wil ik.
Normale spiegels inclusief alles elektrisch dimmend en verstelbaar - Wil ik, zit in de S al standaard. Virtual is te gimmicky.
Privacy glass vanaf de B stijl - Zit er idd in waar ik naar kijk, maar is het handig?
Zwarte hemel bekleding/s line pakket - Wil ik, zit in de S al standaard.
B&O Audio - Wil ik, belangrijk.
Top view 360 graden - Wil ik, zit in de S al standaard denk ik... lijkt me erg handig, de Polestar heeft het ook.
Achteruitrij camera (PDC voor+ achter) - Wil ik, zit in de Top view 360 camera.
Wat ik zelf ook fijn zou vinden is een tweede laadpunt aan de andere kant, akoestisch glas i.p.v. warmtewerend (denk ik, merk je dat?) en zonwering in de deuren achterin. De laatste twee zitten er niet in waar ik naar kijk en van de zonwering is dat vooral jammer vind ik.
Ook de 4 zone AC lijkt me wel handig... zal wel onmogelijk zijn om dat achteraf in te bouwen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.