bij ons scheelde het 600 euro op de offerte geloof ik. ook partijen gehad die het onzin vonden, de muren konden dat toch niet componseren bla bla.steve911 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:25:
@Andrehj
Vandaar ook meer de vraag,
Vanmiddag daar een showroom bezoek met een andere adviseur dus eens kijken als ik nu wel wat wijzer word,
Wat me inmiddels wel opvalt bij kozijnenboeren
Dat is allemaal vaag doen over de meerprijs naar hr+++
glas totaal inkoop kreeg ik van de aannemer:1671 euro voor 15 m2, hier 2 maatregelen dus 222 euro ipv 111 euro, zelfs met 111 euro was de inkoop dus 30 euro zoiets (uiteraard los van het plaatsen en de marge van de aannemer) 4-15-4 hr+++ glasOffens1490 schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 22:16:
[...]
Toevallig aan het oriënteren en deze topic gevonden.
Tripple glas is wel flink gestegen in subsidie als ik zo lees van 65€ naar 111€, daarnaast zou je dat blijkbaar kunnen verdubbelen als je nog een isolatiemaatregel toepast. Tja heb al al dak en vloer wat nu nog?
Onze spouw 6 cm met veel troep.
[Afbeelding]
Binnenkort hebben we lokaal in onze regio informatieavond mbt subside/leningen misschien dat het interessant is.
We hebben 2 onder 1 kap 1972 hardhouten kozijnen en oud dubbelglas en schoonvader 73 stopt nu wel met verven.![]()
Vorig jaar had collega kozijnen vervangen en kwamen met verhalen dat trippleglas alleen geluid extra deed weren(Limburg) zo zie je maar weer hoe gereageerd wordt.
Ik ben wel van mening dat ik meer ga winnen om warmteverlies te verbeteren. Wat ik niet verlies hoef ik ook niet te verwarmen.