https://www.marktplaats.n...ro-stuur-met-t3pa-pedalen
deze is ook de goede toch? dan koop ik deze :-D
deze is ook de goede toch? dan koop ik deze :-D
Nice straks ophalen voor 140.. heb er zin in. bedankt voor de snelle reactie.Frontysco schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:13:
Ja hoor, zelfde set als waar ik mee rijd.
Volgende tip. Ik weet niet of je al iRacing hebt je kunt met een nieuwe account 2 jaar afsluiten voor 120€ scheelt je toch weer 80€Ozza schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:33:
[...]
Nice straks ophalen voor 140.. heb er zin in. bedankt voor de snelle reactie.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
En nog een tip: Probeer geen Bottas in Hongarije te doen. Winnen doe je niet in bocht 1 van ronde 1Frontysco schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:53:
Als we toch tips aan het geven zijn. Bedenk je dat iRacing geen Need for speed is. Een sim rijden doe je niet in een uurtje. Geef het tijd en luister en voel goed naar de auto.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Daarom doe ik dat in bocht 2.AlwaysNick schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:20:
[...]
En nog een tip: Probeer geen Bottas in Hongarije te doen. Winnen doe je niet in bocht 1 van ronde 1
Dat is ook een optie
Ik raad je aan zo snel mogelijk de driving line uit te zetten. Anders ga je op die line rijden ipv een goed gevoel voor de auto te ontwikkelen. Je moet je aanleren om op markers langs de baan te reageren met remmen en insturen.Ozza schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 11:20:
Eerste rondjes ondertussen gemaakt.. gaat beter dan verwacht. Wat ik begrijp.. eerst beginnen in de Mazda en als het beetje constant gaat op de test drive, dan de mazda cup races doen?
Ik doe nu op test drive met driving line aan om de goede lijnen erin te krijgen e.d.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
[ Voor 23% gewijzigd door Ozza op 23-04-2022 21:06 ]
Ik gebruik at the moment https://racelab.app/. Daarbij gebruik ik ook nog crew chief (https://thecrewchief.org/). En Trading paints (https://www.tradingpaints.com/dashboard).Ozza schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:56:
Welke overlays gebruiken jullie?
In-game niets anders dan wat iRacing beschikbaar heeft. Voor het streamen gebruik ik Racelab app.Ozza schreef op zondag 24 april 2022 @ 10:56:
Welke overlays gebruiken jullie?
Zo dat lijkt op het eerste oog echt een bak te schelenRazkin schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:19:
De 5800X3D is voor iRacing VR een heel stuk sneller, vergelijkbaar met de Flight Simulator benchmarks. Ik heb diverse vergelijkingen gemaakt en één ervan op Youtube gezet. Dit vergelijk is puur om het verschil tussen de CPU's aan te geven.
5800X vs 5800X3D, 3733MHz(14-15-14-14-28), RTX3080. 20 auto AI Race op Long Beach.
Settings:
https://imgur.com/a/ZRz1bfu
Video vergelijk:
YouTube: iRacing 5800X vs 5800X3D Long Beach Replay
https://forums.iracing.co...brake-dragging-on-iracingWe appreciate your patience as we have been monitoring and evaluating the increased discussion regarding drivers dragging their brakes during qualifying sessions in order to build more temperature in their tires.
First and foremost, it is important to note that iRacing takes these discussions seriously. Any delay in response by staff is a product of a number of internal discussions and tests. It is important for us to ensure we fully understand what the community is experiencing and discuss the impact that any, of a number of possible updates, would have on the service as a whole.
Secondly, it is important to note that the process of dragging brakes while warming the tires on an outlap is a commonly used real-world tactic across many levels of motorsport from club level all the way to professional ranks. iRacing’s physics model takes such heat transfers into account. This concept, in-of-itself, is not an exploit. This is simply part of the process of racing.
We are aware of everyone's concerns regarding qualifying scrutiny and currently have our team evaluating what the most appropriate course of action is in both the short term and over time to minimize exploitive behaviors and to keep the on-track action as realistic as possible.
I can say that the first option that we are looking at is to make the qualifying sessions more transparent. The ability to view your fellow drivers during qualifying would make those sessions more entertaining while you are waiting but also would allow for community policing of unrealistic driving behavior (such as pit lane driving) and a simpler process to submit a protest. As with most things, making such a change is not changing a single line of code but we are looking at this as a change in the near future to help.
We are also evaluating our Qualifying Scrutiny Systems to improve their detection methods for unrealistic driving behaviors. We do currently have a stronger scrutiny level that would require drivers to maintain higher speeds during qualifying and we are currently looking at how such a change would impact the service as a whole. While weaving and dragging brakes is not a violation of the sporting code, requiring drivers to maintain higher speeds would minimize the reliance on such tactics.
Keeping the iRacing service a fair and competitive environment has always been a top priority. This is the reason that we employ a full team of Race Stewards and continue to develop systems such as our Qualifying Scrutiny System. We understand that the community would like us to do more and we are looking at what the best options will be to accomplish that.
See you on the track!
[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 25-04-2022 08:50 ]
Ik ben het met je eens dat het niet de laatste keer is dat er een exploit zal worden gevonden en dat uiteindelijk iRacing als simulator beter zal worden.Niellie41 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:46:
Ze zijn er mee bezig:
[...]
https://forums.iracing.co...brake-dragging-on-iracing
Ik vind het wel bijzonder dat men op het forum steeds moord en brand schreeuwt wanneer er een exploit wordt gevonden. Om dan het hele riedeltje steeds weer te herhalen bij de volgende exploit. "ermagerd, this is the worst thing ever. This is the end of the world." etc. etc.
Dit zal niet de laatste keer dat er een exploit wordt gevonden en misbruikt. Dit blijft gewoon een kat en muis spel tussen de (pro) rijders en de developers. Zo wordt iRacing wel steeds beter. Ik vind het goed als je tijdens de kwalificatie andere auto's kan bekijken.
Wat ik alleen niet snap bij deze exploit: geldt dit nu alleen voor GT3? Ik zie geen berichten of videos van andere auto's.
Het werkt zeker wel voor de 992, het is allemaal zo'n beetje begonnen met de PESC races.Doubleoz schreef op maandag 25 april 2022 @ 09:09:
[...]
Ik ben het met je eens dat het niet de laatste keer is dat er een exploit zal worden gevonden en dat uiteindelijk iRacing als simulator beter zal worden.
T.a.v. je laatste punt geldt het zeker niet voor iedere klasse. Met de brazilian stockcar helpt het opwarmen van banden juist niet voor je kwalificatie run en volgens mij ook niet voor de Porsche 992. Maar bij de GT3 is wel aangetoond hoeveel voordeel je er van hebt, dus dat staat in ieder geval niet ter discussie.
Hier is een video met meer uitleg.dawg schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:12:
Hoe werkt dat brake dragging? Heb er wel wat over gelezen maar begrijp niet goed hoe het werkt. Ik rijd ook niet vaak GT3 moet ik zeggen.
Helemaal mee eens dat er altijd mensen zijn die lopen te zeiken en nooit tevreden zijn maar in dit geval vind ik het wel terecht dat er kritiek is op iracing. Deze bug/exploit is al zeker meer dan een jaar bekend en er is helemaal niks aan gedaan om het in de kern op te lossen. Zie deze clip van 9 januari vorig jaar: https://www.twitch.tv/pab...clips&range=all&sort=timeNiellie41 schreef op maandag 25 april 2022 @ 08:46:
Ze zijn er mee bezig:
[...]
https://forums.iracing.co...brake-dragging-on-iracing
Ik vind het wel bijzonder dat men op het forum steeds moord en brand schreeuwt wanneer er een exploit wordt gevonden. Om dan het hele riedeltje steeds weer te herhalen bij de volgende exploit. "ermagerd, this is the worst thing ever. This is the end of the world." etc. etc.
Dit zal niet de laatste keer dat er een exploit wordt gevonden en misbruikt. Dit blijft gewoon een kat en muis spel tussen de (pro) rijders en de developers. Zo wordt iRacing wel steeds beter. Ik vind het goed als je tijdens de kwalificatie andere auto's kan bekijken.
Wat ik alleen niet snap bij deze exploit: geldt dit nu alleen voor GT3? Ik zie geen berichten of videos van andere auto's.
Die video is niet het zelfde probleem. Dat was inderdaad die burnout exploit in de PESC. Wat er nu aan de hand is iets heel anders, want men gaat remmen en heel hard sturen.Swoesh schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:42:
[...]
Helemaal mee eens dat er altijd mensen zijn die lopen te zeiken en nooit tevreden zijn maar in dit geval vind ik het wel terecht dat er kritiek is op iracing. Deze bug/exploit is al zeker meer dan een jaar bekend en er is helemaal niks aan gedaan om het in de kern op te lossen. Zie deze clip van 9 januari vorig jaar: https://www.twitch.tv/pab...clips&range=all&sort=time
Het enige wat ze hebben gedaan is de qualifying scrutiny toegevoegd, wat als resultaat heeft gehad dat het nog steeds net zo goed mogelijk is maar nu kost het veel meer tijd en moeite om precies uit te zoeken waar je het wel/niet kunt doen. Nu hebben ze de scrutiny zelfs zo aangepast dat er bij de NEC race rijders DQs kregen terwijl ze een normale outlap/qualy lap reden.
Als je het wil vergelijken met een kat en muis spel dan zie ik het zo voor me: YouTube: Garfield | "Cat and Mouse" Clip | Fox Family Entertainment
[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 25-04-2022 12:52 ]
Het probleem is identiek aan toen, het sturen voegt heel weinig toe en je ziet ook bij de PESC dat ze dat dus nog maar amper doen. Het enige verschil met het filmpje van Interlagos zijn de toevoeging van de Q scrutiny en het aanpassen van de koppeling, initieel werd het draggen gedaan op slippende koppeling, nu kan dat niet meer met de cup auto omdat die dan door brand.Niellie41 schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:49:
[...]
Die video is niet het zelfde probleem. Dat was inderdaad die burnout exploit in de PESC. Wat er nu aan de hand is iets heel anders, want men gaat remmen en heel hard sturen.
De Q stcutiny is inderdaad toegevoegd als pleister op de wond en om dat eerste probleem snel aan te pakken. Volgens mij zijn er in de tussentijd wel dingen aangepast aan het bandenmodel. GT3 klasse heeft afgelopen build een flinke update gehad (niet alleen aero) en sindsdien hoor ik over de huidige brake drag exploit.
Edit: net de kwalificatie van PESC even bekeken, maar ik zie ze daar niet abrupt sturen. Alleen remmen, wat niet abnormaal is. Het kan natuurlijk ook zijn dat de wedstrijdleiding hier streng naar kijkt, maar dat is lastig met zo'n vol veld.
Ik kan je wel een YT video linken maar ik vind het against de rules dus uit principe doe ik het niet. Maar er is genoeg op YT te vindendawg schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:12:
Hoe werkt dat brake dragging? Heb er wel wat over gelezen maar begrijp niet goed hoe het werkt. Ik rijd ook niet vaak GT3 moet ik zeggen.
[ Voor 12% gewijzigd door AlwaysNick op 25-04-2022 16:51 ]
De gelinkte Twitch VOD is hetzelfde probleem, het is pas later uitgevonden dat heel hard sturen het effect nog meer laptime geeft. Deze PESC race op Interlagos was de eerste keer dat het brake dragging op road gebruikt is, origineel kwam het van oval af. Burnouts was iets dat hiervoor gebruikt werd, iets waartegen de scrutiny wel enigzins tegen helpt en voor zover ik weet werkt het ook niet meer.Niellie41 schreef op maandag 25 april 2022 @ 12:49:
[...]
Die video is niet het zelfde probleem. Dat was inderdaad die burnout exploit in de PESC. Wat er nu aan de hand is iets heel anders, want men gaat remmen en heel hard sturen.
De Q stcutiny is inderdaad toegevoegd als pleister op de wond en om dat eerste probleem snel aan te pakken. Volgens mij zijn er in de tussentijd wel dingen aangepast aan het bandenmodel. GT3 klasse heeft afgelopen build een flinke update gehad (niet alleen aero) en sindsdien hoor ik over de huidige brake drag exploit.
Edit: net de kwalificatie van PESC even bekeken, maar ik zie ze daar niet abrupt sturen. Alleen remmen, wat niet abnormaal is. Het kan natuurlijk ook zijn dat de wedstrijdleiding hier streng naar kijkt, maar dat is lastig met zo'n vol veld.
Doe rustig aan! ik sla hem ook over geen energie atm. Moet nog wat dingetjes doen voor het werk en dan ga ik lekker chill banen leren kennen! En als je al veel banen moet kopen wil het wel aantikken jaFrontysco schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:13:
Ik ben er niet bij vanavond. Heb deze leaque al veel banen moeten aanschaffen, tis nu even klaar haha! Ik zie dat ik nog 3 andere mis, kijk wel even wat ik daar doe.
Bedankt voor de heldere uitleg.konfig0 schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:10:
[...]
De gelinkte Twitch VOD is hetzelfde probleem, het is pas later uitgevonden dat heel hard sturen het effect nog meer laptime geeft. Deze PESC race op Interlagos was de eerste keer dat het brake dragging op road gebruikt is, origineel kwam het van oval af. Burnouts was iets dat hiervoor gebruikt werd, iets waartegen de scrutiny wel enigzins tegen helpt en voor zover ik weet werkt het ook niet meer.
Het draggen is in elke auto iets anders, in de 992 Cup sturen ze volgens mij niet maar in GT3 is dit nog wel het geval. Hetzelfde in GT4, GTE (geloof ik), LMP2 en ook meerdere Formula auto's hebben er last van onder andere de Mercedes AMG F1.
Sinds het nieuwe GT3 model deze build is de pace gain ongeveer van 3-4 tienden naar 8 tienden tot een seconde per rondje gesprongen. Het brake draggen is dus al een lange tijd een "probleem" en nu dus nog erger geworden omdat er zoveel rondetijd in zit dat qualifying qualifying niet meer is. Diegene die de scrutiny het meeste omzeilt en dus de meeste tijd in een outlap spendeert aan het brake draggen, zal het snelste zijn.
In PESC wordt het brake draggen nog steeds gebruikt ondanks de toepassing van de qualifying scrutiny. Het is daar zelfs zo erg dat ze meerdere "outlaps" doen en dan het laatste rondje pas normale snelheid gaan.
Ik heb Winton ook niet gekocht. Vind het geen leuke baan en is voor de GT klasse ook vrij ongeschikt, zoals ze in de league ook al hebben aangegeven. Qua kosten ben ik daar ook vrij kieskeurig in.Frontysco schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:13:
Ik ben er niet bij vanavond. Heb deze leaque al veel banen moeten aanschaffen, tis nu even klaar haha! Ik zie dat ik nog 3 andere mis, kijk wel even wat ik daar doe.
[ Voor 88% gewijzigd door Doubleoz op 27-04-2022 17:25 ]
Ik heb spijt dat ik Winton heb aangeschaft. Vind het niks. Maar ja, te laat.ZFLaSH schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 12:51:
[...]
Ik heb Winton ook niet gekocht. Vind het geen leuke baan en is voor de GT klasse ook vrij ongeschikt, zoals ze in de league ook al hebben aangegeven. Qua kosten ben ik daar ook vrij kieskeurig in.
Same here, ik heb hem zondag voor ik de GOT league in ging aangeschaft, na 3 rondjes was ik de baan al helemaal spuugzat en heb ik nog een race op Road America gedaan maar in plaats van niet te gretig te zijn en eindelijk eens die 2K grens te doorbreken qua iRating moest ik in de een na laatste ronde toch nog even de auto naast iemand zetten die een foutje maakte. Ik was er voorbij maar desbetreffende persoon ging met 2 bandjes het gras in, raakte de controle kwijt en nam mij mij... als ik 10s had gewacht had ik hem voorbij kunnen steken op het rechte stuk maarja "slim rijden" vergeet ik nog wel eensdawg schreef op woensdag 27 april 2022 @ 17:33:
[...]
Ik heb spijt dat ik Winton heb aangeschaft. Vind het niks. Maar ja, te laat.
@Doubleoz nice! Eindelijk een officiële app.
GT4, TCR, Ferrari Challenge, allen leuk en D license.Ozza schreef op donderdag 28 april 2022 @ 18:36:
Na de MX comp, welke is daarna leuk om te doen? GT3 is populair en formula 4 zie ik...
ben nu class d met bijna 3 SR.. dan naar class c...
[ Voor 8% gewijzigd door dawg op 28-04-2022 19:06 ]
Als je het zo goedkoop mogelijk wil houden kun je het beste de Ferrari GT3 kopen, daarmee kun je in de D klasse Ferrari GT3 fixed rijden, in de B klasse de VRS sprint en de IMSA serie, dan kun je met een beetje plannen met heel weinig banen iedere week rijden. Dan moet je wel nog van D naar B klasse zien te komen met een andere auto.Ozza schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:32:
Ja.. als ik het goed begrijp is er elke week een nieuwe baan in de roulatie toch? Dus als ik nu een GT3 auto koop en de baan van deze week.. moet ik volgende week weer nieuwe baan kopen?
@Ozza we weten vanuit GoT nog niet wat we volgend seizoen rijden. Dat besluiten we pas in week 13 als ook bekend is welke nieuwe content wordt toegevoegd aan het nieuwe seizoen.Frontysco schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:43:
Klopt, je kan hier het schema van GOT zien (we volgen de officiele rotatie) https://members.iracing.com/membersite/login.jsp
Let op, wellicht wil je even vragen aan @Doubleoz waar we komend seizoen mee gaan rijden.
@Ozza je kunt in iracing ook 1 licentieklasse qua races overslaan: zodra je bijv. een C licentie met safety rating 4.00 hebt kun je ook al aan B klasse races meedoen en 4 van die races tellen dan ook om een licentieklasse hoger te komen. Op die manier hoef je dus niet per se een C klasse te rijden.Swoesh schreef op donderdag 28 april 2022 @ 19:55:
[...]
Dan moet je wel nog van D naar B klasse zien te komen met een andere auto.
[ Voor 7% gewijzigd door Raimond613 op 01-05-2022 10:02 ]
[ Voor 69% gewijzigd door Ozza op 02-05-2022 15:18 ]
Gefeliciteerd en succes met de GT3, dat is wel even iets anders dan de MX5.Ozza schreef op zondag 1 mei 2022 @ 23:29:
Thanks voor de tip(s)!
Edit:
Net class C geworden.
Morgen de GT3 ferrari kopen en de baan om dat te proberen..
Damn jij gaat rap door de license classes heen!Ozza schreef op zondag 1 mei 2022 @ 23:29:
Thanks voor de tip(s)!
Edit:
Net class C geworden.
Morgen de GT3 ferrari kopen en de baan om dat te proberen..
Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)
Wat betreft de config files. Ze hebben een aantal regels mbt het renderen van de app.ini naar de renderer(etc).ini bestanden verplaatst.TiemenC schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:18:
iemand een idee/oplossing voor onderstaande misschien?:
Na iedere update run ik altijd de graphics config. Ik zette dan in de app.ini fullscreen & border op 0 zodat ik overlays kon gebruiken.
Nu na de laatste update zijn die regels blijkbaar weggehaald uit de app.ini. Maar nu heb ik gelijk het volgende probleem.
Hoewel ik de resolutie bij de graphics config, in de app.ini, rendererDX11.ini & rendererDX11monitor.ini op 2560x1440 heb staan. Forceert iRacing bij het opstarten steeds naar een resolutie van 1024x720 in windowed mode (terwijl windowed mode ingame en in de .ini's uit staat).
Ik krijg het helaas niet gefixt tot nu toe.
I know, maar los van dat ik die regels niet terug vindt, forceert iRacing steeds opstarten in windowed mode in 1024x720, Dat is het gekste van alles.Niellie41 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:21:
[...]
Wat betreft de config files. Ze hebben een aantal regels mbt het renderen van de app.ini naar de renderer(etc).ini bestanden verplaatst.
[ Voor 4% gewijzigd door Frontysco op 05-05-2022 20:31 ]
Wat cool, heb ook een T150.Frontysco schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:31:
Voor degene met een T150 die willen upgraden, overweeg eens een mod: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2546742839
Ik heb net lagers besteld, ben heel benieuwd. Vind het stuur niet fijn meer, te weinig feedback, maar een upgrade naar CSL bijv te duur.
Mensen zijn erg blij met de mod, ik hopelijk ook!
Hardware gerelateerde posts graag in het daarvoor bestemde topic: Racesturen, servo's en pedalenFrontysco schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:31:
Voor degene met een T150 die willen upgraden, overweeg eens een mod: https://steamcommunity.co...iledetails/?id=2546742839
Ik heb net lagers besteld, ben heel benieuwd. Vind het stuur niet fijn meer, te weinig feedback, maar een upgrade naar CSL bijv te duur.
Mensen zijn erg blij met de mod, ik hopelijk ook!
Ja, maar niet zo heel vaak. Wel leuk om te rijden hoorFrontysco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 14:58:
Wordt dit circuit vaker gebruikt? Heb m helaas niet zie ik.
Vanmiddag een paar rondjes gedaan. Configuratie leek prima in orde zo. Nogmaals thanks voor je hulp!!Frontysco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:42:
Thanks @Doubleoz .
Vanavond heb ik andere plannen, wellicht morgen!
Even een ander vraagje, vandaag met @Ronster gezeten om z’n VR in te stellen. Plots rees mij de vraag; stel dat je nog in rookie class zit, kun je dan wel meerijden in de got races? Ik neem aan van wel, maar ik weet niet of je die wagen dan al mag kopen.
Jahoor. In de GoT league is er geen minimum iRating of licentie. Iedereen kan meedoen mits je enige wagenbeheersing hebt.Frontysco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:42:
Thanks @Doubleoz .
Even een ander vraagje, vandaag met @Ronster gezeten om z’n VR in te stellen. Plots rees mij de vraag; stel dat je nog in rookie class zit, kun je dan wel meerijden in de got races? Ik neem aan van wel, maar ik weet niet of je die wagen dan al mag kopen.
Ik heb net mee gereden op Brands Hatch, was echt weer leuk! Ik kan niet in je portemonnee kijken maar ik zou hem wel aanschaffen ☺️Frontysco schreef op zondag 8 mei 2022 @ 15:42:
Thanks @Doubleoz .
Met hulp van het member forum en support heb ik het gefixed, maar niet op de manier zoals het zou moeten werken.TiemenC schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 10:18:
iemand een idee/oplossing voor onderstaande misschien?:
Na iedere update run ik altijd de graphics config. Ik zette dan in de app.ini fullscreen & border op 0 zodat ik overlays kon gebruiken.
Nu na de laatste update zijn die regels blijkbaar weggehaald uit de app.ini. Maar nu heb ik gelijk het volgende probleem.
Hoewel ik de resolutie bij de graphics config, in de app.ini, rendererDX11.ini & rendererDX11monitor.ini op 2560x1440 heb staan. Forceert iRacing bij het opstarten steeds naar een resolutie van 1024x720 in windowed mode (terwijl windowed mode ingame en in de .ini's uit staat).
Ik krijg het helaas niet gefixt tot nu toe.
Dat is balen zeg Ik neem dat je aan de configuratie van je netwerk geen wijzigingen hebt doorgevoerd? Heb je verder wel gewoon stabiel internet?TiemenC schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:46:
[...]
Met hulp van het member forum en support heb ik het gefixed, maar niet op de manier zoals het zou moeten werken.
Nu ik de service 2 dagen gebruik heb ik ineens last van connection issues, ook nooit eerder last van gehad. Heb nog geen practice sessie of race sessie kunnen voltooien zonder er te worden uitgegooid. Volgende troubleshoot issue. Werkt niet mee voor de motivatie dit
Ik ben nu inderdaad begonnen mijn eigen netwerk te checken. Niks aan veranderd maar je weet maar nooit. Ben nu even een ping logje aan het bijhouden voor een halve dag/dag.Doubleoz schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:31:
[...]
Dat is balen zeg Ik neem dat je aan de configuratie van je netwerk geen wijzigingen hebt doorgevoerd? Heb je verder wel gewoon stabiel internet?
Ik heb het zelfde. Ik lagg of ineens zijn de relatives weg. Heel vaag....Doubleoz schreef op maandag 9 mei 2022 @ 12:31:
[...]
Dat is balen zeg Ik neem dat je aan de configuratie van je netwerk geen wijzigingen hebt doorgevoerd? Heb je verder wel gewoon stabiel internet?
[ Voor 20% gewijzigd door ISaFeeliN op 09-05-2022 19:46 ]
— iRacing (@iRacing) 9 mei 2022
Ik adviseer je vooral om hiervoor in andere topics te informeren. Hieronder een aantal suggesties:Paulus07 schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 20:57:
Voor de VR racers: wie rijd er met de HP Reverb G2 en met welke hardware setup?
Ben beetje aan het rondkijken voor een pc upgrade en uiteindelijk ook weer VR (Mis toch de rift S die ik ooit had...). Zal het puur voor het sim gebeuren gaan gebruiken (iracing, msfs2020).
Dus benieuwd wat jullie ervaringen zijn mbt de VR en hardware combo of dingen waar je tegenaan liep (nee niet lopen met VR bril tegen een muur)
@Razkin ik had toevallig net vandaag deze vraag in het VR topic gezet.Razkin schreef op zondag 24 april 2022 @ 11:19:
De 5800X3D is voor iRacing VR een heel stuk sneller, vergelijkbaar met de Flight Simulator benchmarks. Ik heb diverse vergelijkingen gemaakt en één ervan op Youtube gezet. Dit vergelijk is puur om het verschil tussen de CPU's aan te geven.
5800X vs 5800X3D, 3733MHz(14-15-14-14-28), RTX3080. 20 auto AI Race op Long Beach.
Settings:
https://imgur.com/a/ZRz1bfu
Video vergelijk:
YouTube: iRacing 5800X vs 5800X3D Long Beach Replay
Fijn dat iRacing bevalt!Ozza schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 23:17:
Race nu maandje op Iracing, super gaaf, gaat steeds beter.
Rij nu MX5, VEE en heel afentoe GT3 (moeilijk)..
Wil er eigenlijk weer wat bij proberen.. zit de denken aan Skippy/F4/F3.. waarvan F4/F3 mn voorkeur heeft.. welke zouden jullie kiezen?
Ook stiekum te kijken naar pedal upgrade.. wellicht V3s met performance kit... maar denk pas over maandje.
Als je de GT3 moeilijk vind, zou ik voorlopig nog niet naar de F3 gaan. Daar is het nog wat gevoeliger met te vroeg op het gas gaan, sneller blokkeren etc. Nu is de ene GT3 de andere ook weer niet. Een 488 is een heel andere auto dan een 992, dus welke GT3 rij je precies?Ozza schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 23:17:
Race nu maandje op Iracing, super gaaf, gaat steeds beter.
Rij nu MX5, VEE en heel afentoe GT3 (moeilijk)..
Wil er eigenlijk weer wat bij proberen.. zit de denken aan Skippy/F4/F3.. waarvan F4/F3 mn voorkeur heeft.. welke zouden jullie kiezen?
Ook stiekum te kijken naar pedal upgrade.. wellicht V3s met performance kit... maar denk pas over maandje.
Ik ben wel even benieuwd, ik reed afgelopen seizoen voornamelijk skippy. Ben nu GT3 aan proberen/oefenen, met de porsche 922. Maar is dat dan een 'lastige' GT3 auto of juist niet? Ik merk dat ik heel voorzichtig moet rijden voor mijn gevoel, andwra breekt die uit.kroegtijger schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:22:
[...]
Als je de GT3 moeilijk vind, zou ik voorlopig nog niet naar de F3 gaan. Daar is het nog wat gevoeliger met te vroeg op het gas gaan, sneller blokkeren etc. Nu is de ene GT3 de andere ook weer niet. Een 488 is een heel andere auto dan een 992, dus welke GT3 rij je precies?
De skippy's zijn erg leuk, zeker op kleinere tracks maar na meerdere jaren vermaak ik me nog steeds ook prima met de MX5's. Wat hierboven ook al aangegeven werd, is blijf vooral bij 1 of enkele klassen totdat je die echt goed in de vingers hebt voordat je verder gaat kijken. Geloof het of niet, maar de meesten van ons zijn niet geboren met het talent van Verstappen en hebben gewoonweg heel veel oefening nodig om goed te worden.
Waar? Via iRacing is het $17,80 + tax voor een nieuw account voor 3 maanden.Ozza schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 10:28:
Zie net dat je op steam voor 30 usd, 12 maanden sub kan kopen.
Heb vorige week voor 40 usd (incl tax), 3 maanden gekocht...
"34,39€ voor 12 maanden, daarna 12 maanden voor 125,99€ " zie ik op Steam staan.Heb in 'mijn content' alleen de Ferrari 488 en 1 track gekocht voor totaal 32 usd...
Dus ipv 160 usd/jaar (incl tax), 30 usd/1 jaar.. scheelt 130 usd/1 jaar.. dat is best veel.. Ook de renewal via steam is stuk goedkoper voor 112.99 usd/jaar. Voor zover ik kan zien komt er geen tax bij via steam.
[ Voor 5% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-05-2022 13:32 ]
Ik rij met de Porsche sinds hij beschikbaar is en waar de Merc en Ferrari over het algemeen aangeraden worden als wagens die het “makkelijkst” te rijden zijn stond ik met de Merc vaker achterstevoren dan met de Porsche en was ik met de Ferrari altijd trager dan met de Porsche. Voor de Porsche reed ik met de Audi, schijnt ook niet de meest vergevingsgezinde wagen te zijn maar die beviel me destijds ook prima.nii3k schreef op zondag 29 mei 2022 @ 13:02:
[...]
Ik ben wel even benieuwd, ik reed afgelopen seizoen voornamelijk skippy. Ben nu GT3 aan proberen/oefenen, met de porsche 922. Maar is dat dan een 'lastige' GT3 auto of juist niet? Ik merk dat ik heel voorzichtig moet rijden voor mijn gevoel, andwra breekt die uit.
Sluit me aan bij bovenstaande. Probeer vooral niet teveel te wisselen van auto.R2D2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:50:
[...]
Ik rij met de Porsche sinds hij beschikbaar is en waar de Merc en Ferrari over het algemeen aangeraden worden als wagens die het “makkelijkst” te rijden zijn stond ik met de Merc vaker achterstevoren dan met de Porsche en was ik met de Ferrari altijd trager dan met de Porsche. Voor de Porsche reed ik met de Audi, schijnt ook niet de meest vergevingsgezinde wagen te zijn maar die beviel me destijds ook prima.
Kunst is denk ik vooral om 1 auto te kiezen en daar mee te gaan rijden en niet wekelijks te gaan switchen. Maar als je wacht tot iRacing weer eens een update uit rolt en de test servers online zijn kun je ze allemaal proberen en degene pakken die je het fijnst vind.
Gewoon in V&A en de juiste rubriek kiezen (game of zo)Helishoot schreef op zondag 29 mei 2022 @ 18:11:
Ik heb een non-PC part te koop. Waar op Tweakers kan ik die te koop zetten?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nu we toch op het onderwerp zijn, ik ben zelf de porsche een beetje zat en wilde een andere GT3 gaan doen. De vorige Ferrari had ik en die vond ik op zich best aardig, maar gaf me niet echt dezelfde beleving als de Porsche. Ik zit nu naar de BMW M4 GT3 te kijken, of toch de Merc. Hoe moet ik die 2 enigszins inschatten?R2D2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 15:50:
[...]
Ik rij met de Porsche sinds hij beschikbaar is en waar de Merc en Ferrari over het algemeen aangeraden worden als wagens die het “makkelijkst” te rijden zijn stond ik met de Merc vaker achterstevoren dan met de Porsche en was ik met de Ferrari altijd trager dan met de Porsche. Voor de Porsche reed ik met de Audi, schijnt ook niet de meest vergevingsgezinde wagen te zijn maar die beviel me destijds ook prima.
Kunst is denk ik vooral om 1 auto te kiezen en daar mee te gaan rijden en niet wekelijks te gaan switchen. Maar als je wacht tot iRacing weer eens een update uit rolt en de test servers online zijn kun je ze allemaal proberen en degene pakken die je het fijnst vind.
Kijk eens bij DaveCam (YouTube)kroegtijger schreef op maandag 30 mei 2022 @ 00:29:
[...]
Nu we toch op het onderwerp zijn, ik ben zelf de porsche een beetje zat en wilde een andere GT3 gaan doen. De vorige Ferrari had ik en die vond ik op zich best aardig, maar gaf me niet echt dezelfde beleving als de Porsche. Ik zit nu naar de BMW M4 GT3 te kijken, of toch de Merc. Hoe moet ik die 2 enigszins inschatten?
Er rijden meerdere tijdens de GoT league rond in de Ford, maar die behoren altijd toch de snelste van het veld dus laat je daar niet teveel door beinvloedenR2D2 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:08:
Alleen de Ford zou ik niet meer aanschaffen, die zal er wel als eerste uit gaan en staat ook niet bekend als “snelste” optie. Aan de andere kant, er rijdt in de GOT league rijdt er nog wekelijks iemand mee rond en die kan ik niet bij houden
Laat je ook niet beïnvloeden door deze post. De Ford is met afstand de langzaamste, ik zou deze niet aanschaffen. Ik heb daarnaast ook het idee dat hij wel heel snel een meatball krijgt.Doubleoz schreef op maandag 30 mei 2022 @ 09:36:
[...]
Er rijden meerdere tijdens de GoT league rond in de Ford, maar die behoren altijd toch de snelste van het veld dus laat je daar niet teveel door beinvloeden
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq