iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 405 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:18
Helaas niet. Ik gebruik de Oculus software niet.

Ik heb deze tool gevonden, Gratuit. Nog niet geprobeerd maar het ziet er veelbelovend uit!
https://store.steampowered.com/app/1494460/Desktop/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxu-3Tk64JMTHVdbPLsQIilTrco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1pih9YZQMeKRJo5ZCxH4uVXM.png?f=fotoalbum_large

Vanavond & Morgenavond rijden we met de GT3s op Daytona International. Hopelijk loopt F1 vanavond niet teveel uit. Maar het programma gaat gewoon door!

Programma:
19:30 - 21:00 | Practice
21:00 - 21:08 | Kwalificatie
21:10 - 21:25 | Race 1
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop.

[ Voor 15% gewijzigd door Luckeh op 27-03-2022 16:10 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

F1 is rond de 20:30 afgelopen, er van uitgaande dat er geen safety car is. Afgaande op de crashes in Q en bij de F2 ga ik er van uit dat er minstens 1 safety car komt. Denk dat het rustig wordt vanavond :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Arfman schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:39:
F1 is rond de 20:30 afgelopen, er van uitgaande dat er geen safety car is. Afgaande op de crashes in Q en bij de F2 ga ik er van uit dat er minstens 1 safety car komt. Denk dat het rustig wordt vanavond :+
Je kan tot 20:59 registeren en dan heb je nog tot circa 21:10 om te gridden. Het is Daytona, quali is niet persé nodig :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ik pas voor vanavond. Lopen stoeien met de kleine met een kras op m’n voorhoofd met gevolg. Gevalletje oorlogswond 😂😂.
Irriteert enorm met de VR dus helaas.

Wel jammer dat Zolder klaar is, vind het een leuk circuit!

Die VR overlay (desktop+) doet het trouwens prima! Je kunt gewoon je pc scherm als overlay in je game krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Frontysco schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:10:
Die VR overlay (desktop+) doet het trouwens prima! Je kunt gewoon je pc scherm als overlay in je game krijgen!
Jup, vanmiddag even geprobeerd met discord. Nu kijken of ik het tijdens het racen ook goed kan zien.

Also: called it :+ (F1)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-09 17:34

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bgMxK6draxcOqsFA_ZzBB2vAKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1ZUo9ZFSokJ4Fiq0KE5worS.png?f=user_large

Morgenavond rijden we vanaf 19:30 met de Stock Cars op Spa! Ook een erg leuk circuit gevarieerd circuit. Het gaat ongetwijfeld weer een leuke avond worden.

Programma:
19:30 - 21:00 Open Practice
21:00 - 21:08 Lone Quali, 2 laps
21:10 - 21:25 Heat #1, 15m
21:27 - 21:42 Heat #2, 15m (Top-10 reversed)
21:44 - 21:59 Heat #3, 15m (Top-10 reversed)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 15:48
Frontysco schreef op zondag 27 maart 2022 @ 19:10:
Ik pas voor vanavond. Lopen stoeien met de kleine met een kras op m’n voorhoofd met gevolg. Gevalletje oorlogswond 😂😂.
Irriteert enorm met de VR dus helaas.

Wel jammer dat Zolder klaar is, vind het een leuk circuit!

Ik heb al weken naweeën van een voorhoofdholteontsteking en kan nog steeds moeilijk een vr-bril of zelfs koptelefoon op hebben. Snap je volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
ZFLaSH schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Ik heb al weken naweeën van een voorhoofdholteontsteking en kan nog steeds moeilijk een vr-bril of zelfs koptelefoon op hebben. Snap je volledig.
Bagger! Begin je het rijden al te missen? :+

Afgelopen week weer wat gereden. Desktop+ werkt volledig naar wens als overlay in VR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
Frontysco schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Bagger! Begin je het rijden al te missen? :+

Afgelopen week weer wat gereden. Desktop+ werkt volledig naar wens als overlay in VR.
Harstikke mooi. ik vond weer een extra tool erbij onhandig, terwijl CrewChief alles al in huis heeft om alle tools in VR weer te geven.

Edit: Oh, ik rij nu gewoon op de tripples. Worden die ook nog gebruikt :)

[ Voor 8% gewijzigd door ZFLaSH op 31-03-2022 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is er soms nog wel eens een aanbieding om je sub. te activeren..?
heb al een paar jaar niet meer iracing gedaan. wil het weer is oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Nickrsd schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 22:27:
is er soms nog wel eens een aanbieding om je sub. te activeren..?
heb al een paar jaar niet meer iracing gedaan. wil het weer is oppakken.
Over het algemeen zijn er tussentijds niet heel vaak goede verlenging acties. Tijdens blackfriday afgelopen jaren in ieder geval altijd 25%. Dus als je verlengt, dan zou mijn advies zijn om maximaal tot 1 december te verlengen.

Je zou via Google nog kunnen kijken of je een discount code kunt vinden. Ik kwam op deze site terecht: https://www.dontpayfull.com/at/iracing.com waarmee je 5% korting zou kunnen krijgen. Ik weet niet of deze werkt, maar in ieder geval de moeite waard om te proberen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Van de black friday ben ik van op de hoogte.. dat duurt nog even. Ik kijk wel even. Zal wel een 1 jaar abbo worden.

Maatje van me heb het iracing virus te pakken.. goed aangepakt met een nieuwe pc, vr en rig.. 😎 dus ik ga maar mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxu-3Tk64JMTHVdbPLsQIilTrco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1pih9YZQMeKRJo5ZCxH4uVXM.png?f=fotoalbum_large

Vanavond en maandag rijden we met de GT3s op de Gesammtstrecke 24h (Nurb+Nord). Een mooie warmup voor diegenen die volgende week ook met de 24h meedoen.

Vanwege de rondetijden; een iets aangepast programma voor vanavond. Daardoor duurt de avond ongeveer 5-6 minuten langer dan normaal.

21:00 - 21:10 Lone Quali (1 lap, 10m)
21:12 - 21:28 R1 - 2 laps
21:32 - 22:05 R2 - 4 laps (top-10 reversed)

De fuel is aangepast naar 45%. Met de 39% die we normaliter hanteren voor dit seizoen zou iedereen precies halverwege R2 een stop moeten maken. Nu zit daar wat flexibiliteit in en kun je na 1, 2 of 3 ronden naar binnen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
Terug van 9 maand weggeweest! Wat is dat met die nieuwe Ferrari GT3? Moet ik hem opnieuw aankopen??

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
A1AD schreef op maandag 4 april 2022 @ 19:24:
Terug van 9 maand weggeweest! Wat is dat met die nieuwe Ferrari GT3? Moet ik hem opnieuw aankopen??
Welkom terug! Dat hangt er vanaf wanneer je de vorige hebt aangekocht. Als dat minder dan 2 jaar geleden is geweest dan werd dit verrekend en kreeg je deze gratis. Ik weet alleen niet zeker of dit nog steeds geldt maar het is in ieder geval goed om even naar de aankoopdatum van de vorige Ferrari te kijken.

Helaas had ik zelf de pech dat ik 25 maanden ervoor de Ferrari heb aangeschaft en dus net 1 maand deze te lang in het bezit had :|

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodro0ster
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:19
Doubleoz schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:27:
[...]

Welkom terug! Dat hangt er vanaf wanneer je de vorige hebt aangekocht. Als dat minder dan 2 jaar geleden is geweest dan werd dit verrekend en kreeg je deze gratis. Ik weet alleen niet zeker of dit nog steeds geldt maar het is in ieder geval goed om even naar de aankoopdatum van de vorige Ferrari te kijken.

Helaas had ik zelf de pech dat ik 25 maanden ervoor de Ferrari heb aangeschaft en dus net 1 maand deze te lang in het bezit had :|
Je krijgt hem niet automatisch. Je krijgt wel je originele aankoop bedrag terug in jouw account en daarmee kan je dan de Evo aankopen. Iedereen die de Ferrari nog geen 2 jaar had bij de release van de Evo, heeft iRacing dollars ontvangen.

30x Jinko JKM380M-6RL3 (11.4kWp) 12x oost 90° - 18x west 270°, 45° incl. | Marstek Venus 5.12kWh | Vaillant Arotherm 75/5 | Zehnder ComfoAir Q450 | Tesla Model 3 RWD 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Broodro0ster schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 10:28:
[...]

Je krijgt hem niet automatisch. Je krijgt wel je originele aankoop bedrag terug in jouw account en daarmee kan je dan de Evo aankopen. Iedereen die de Ferrari nog geen 2 jaar had bij de release van de Evo, heeft iRacing dollars ontvangen.
Dank voor de aanvulling. Ik dacht dat dit werd verrekend maar het werkte dus iets anders. Dat krijg je als je er zelf niet voor in aanmerking bent gekomen haha

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Doubleoz schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 07:27:
[...]

En hoe kan ik dat nakijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

A1AD schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 12:54:
[...]

En hoe kan ik dat nakijken?
Inloggen op je account en kijken of je iRacing credits hebt :).

https://members.iracing.com/membersite/account/Home.do

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d4jo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 09:59
Gaaf topic, wist niet dat iRacing hier zo actueel was joh. Heb nog 1600 pagina's te gaan...
Race nu sinds januari ergens en zal binnenkort eens kijken of ik een race kan joinen (of hoe dat uberhaupt werkt...). Heb een A license en ben niet mega vlug, moet ook eens gaan focussen op één (type) auto ipv alles maar proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Jay-v schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 13:23:
[...]

Inloggen op je account en kijken of je iRacing credits hebt :).

https://members.iracing.com/membersite/account/Home.do
Net terug en al direct geconfronteerd worden met de portefeuille :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

d4jo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:17:
Moet ook eens gaan focussen op één (type) auto ipv alles maar proberen :-)
Beter voor iRating en beter voor de portemonnee. win-win :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
d4jo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 16:17:
Gaaf topic, wist niet dat iRacing hier zo actueel was joh. Heb nog 1600 pagina's te gaan...
Race nu sinds januari ergens en zal binnenkort eens kijken of ik een race kan joinen (of hoe dat uberhaupt werkt...). Heb een A license en ben niet mega vlug, moet ook eens gaan focussen op één (type) auto ipv alles maar proberen :-)
Allereerst succes met lezen ;-) Inderdaad verstandig om je te focussen op één type auto, dan maak je het snelst progressie. Daarnaast is het goed om te weten dat als er een update is van iRacing dat de testdrive omgeving beschikbaar is. Daar kan je veel banen en tracks testen zonder dat je ze hoeft aan te schaffen. Waar je alleen wel rekening mee moet houden is dat de nieuwe tracks en banen ontbreken maar zeker de moeite waard om eens te proberen.

De volgende downtime is al over 2 dagen: Downtime has been scheduled for the 2022 Season 2 Patch 2 Release on April 7th at 0800 EDT / 1200 UTC. Please see Staff Announcements on the iRacing Forums for more details

https://testdrive.iracing.com/login.html

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d4jo
Ik heb me aangemeld op got-racing. Ben benieuwd, zit nu op A 2.93 op 1393IR. Speel sinds januari op een t300RS met T-LCM pedalen en een knutsel houten frame met gare MP autostoel. Maar vermaak me prima tot nu toe, grootste uitdaging is toch wel remmen. Daar verlies ik denk ik de meeste tijd mee...

Rij veel production series in MX-5, en soms GT3 en andere exotische auto's waar SR/IR van kelderen maar wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
d4jo schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:20:
Ik heb me aangemeld op got-racing. Ben benieuwd, zit nu op A 2.93 op 1393IR. Speel sinds januari op een t300RS met T-LCM pedalen en een knutsel houten frame met gare MP autostoel. Maar vermaak me prima tot nu toe, grootste uitdaging is toch wel remmen. Daar verlies ik denk ik de meeste tijd mee...

Rij veel production series in MX-5, en soms GT3 en andere exotische auto's waar SR/IR van kelderen maar wel leuk zijn :)
Gewoon lekker blijven oefenen en IR loslaten. Dan heb je het meeste plezier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7bgMxK6draxcOqsFA_ZzBB2vAKM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h1ZUo9ZFSokJ4Fiq0KE5worS.png?f=user_large

Vanavond rijden we vanaf 19:30 met de Stock Cars op Hockenheim!

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Release notes for patch 2 van S22.2 van vanmiddag:

Clickerdeclick naar de iRacing site

Met daarin een hoop changes. Ze hebben ook een change teruggedraaid:

Dallara P217
Reverted a previous change where the clutch would no longer disengage the engine while driving at high speeds.
- - This fuel saving technique may now be used once again, at your own risk.

Wellicht dat je nu je koppeling kan slopen in de LMP2 bij excessief gebruik.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond en morgenavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de GT3 op Barbers Motorsport.

Programma:
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Ben wel benieuwd wat nu de meest gereden GT3 auto is. Heb zelf de Ferrari, maar tijdens de testdrive was ik een stuk sneller in de BMW. Vind alleen hem wat "saai" en "mat" qua geluid en gevoel maar wel vlot. Ook de Porsche vond ik wel gaaf maar wel opletten als je het gas erop zet of te vroeg downshift zonder wat gas erbij.

En is er een overzicht met banen die vaak gereden worden in de weekly? Of is er zelfs een programma ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
d4jo schreef op zondag 10 april 2022 @ 16:13:
Ben wel benieuwd wat nu de meest gereden GT3 auto is. Heb zelf de Ferrari, maar tijdens de testdrive was ik een stuk sneller in de BMW. Vind alleen hem wat "saai" en "mat" qua geluid en gevoel maar wel vlot. Ook de Porsche vond ik wel gaaf maar wel opletten als je het gas erop zet of te vroeg downshift zonder wat gas erbij.

En is er een overzicht met banen die vaak gereden worden in de weekly? Of is er zelfs een programma ergens?
De BOP in de GT3 is wel heel erg goed, dus over het algemeen is niet één auto direct veel sneller dan de ander. Het hangt o.a. ook van het circuit af maar vooral welke auto past het beste bij jouw rijstijl. De meeste personen in onze league rijden met de Ferrari, BMW maar de Porsche is ook geliefd, maar wel meer tricky dus dat zou niet mijn eerste keuze zijn.

In de GoT Weekly volgen we altijd het officiële schema. Dus als je die erbij pakt dan weet je welke banen we aankomende weken nog zullen rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Doubleoz schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:09:
[...]

De BOP in de GT3 is wel heel erg goed, dus over het algemeen is niet één auto direct veel sneller dan de ander. Het hangt o.a. ook van het circuit af maar vooral welke auto past het beste bij jouw rijstijl. De meeste personen in onze league rijden met de Ferrari, BMW maar de Porsche is ook geliefd, maar wel meer tricky dus dat zou niet mijn eerste keuze zijn.

In de GoT Weekly volgen we altijd het officiële schema. Dus als je die erbij pakt dan weet je welke banen we aankomende weken nog zullen rijden.
Ok helder, en welk schema is het officiële schema precies? Ik kan namelijk niets vinden qua GT3 buiten de Class B GT3 Fanatec Challenge op Nürnburg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

d4jo schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:50:
[...]

Ok helder, en welk schema is het officiële schema precies? Ik kan namelijk niets vinden qua GT3 buiten de Class B GT3 Fanatec Challenge op Nürnburg
https://members.iracing.c...mber/GetSeasonSchedulePDF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
d4jo schreef op zondag 10 april 2022 @ 21:50:
[...]

Kijk je wel in de race schedule van dit seizoen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bn4Wqd-8ehFWkTcZBseQdQVXg9g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/C2l90QEv2SSpeEuOsDlVk2Ir.png?f=user_large

Dan zie je daar bijvoorbeeld de GT VRS Sprint die we qua schema momenteel volgen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4jo
Ah ok, dat is dan hoe je weken interpreteert :) iRacing wisselt zo te zien op dinsdag van week waardoor in mijn overzicht ik nog uitging van Nürnburg. Ik snap hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
d4jo schreef op maandag 11 april 2022 @ 09:39:
Ah ok, dat is dan hoe je weken interpreteert :) iRacing wisselt zo te zien op dinsdag van week waardoor in mijn overzicht ik nog uitging van Nürnburg. Ik snap hem!
Klopt en GoT loopt tijdens de weekly tournament op zondag en maandag dus voor op het iRacing schema. Het grote voordeel daarvan is dat je al practice tijd hebt en direct kunt instappen vanaf dinsdag in de official series.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d4jo
Doubleoz schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:34:
[...]

Klopt en GoT loopt tijdens de weekly tournament op zondag en maandag dus voor op het iRacing schema. Het grote voordeel daarvan is dat je al practice tijd hebt en direct kunt instappen vanaf dinsdag in de official series.
Ja precies, heb denk ik de meeste banen wel. Zal even checken en dan een keer meedoen om te zien of het wat is en ik een soort van kan meekomen :)

Heb nu oa brake assist uitgezet, en eindelijk voelt de Ferrari bij remmen ergens op. Wat een vreselijke assist is dat zeg, had ik helemaal niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
d4jo schreef op maandag 11 april 2022 @ 12:44:
[...]

Ja precies, heb denk ik de meeste banen wel. Zal even checken en dan een keer meedoen om te zien of het wat is en ik een soort van kan meekomen :)

Heb nu oa brake assist uitgezet, en eindelijk voelt de Ferrari bij remmen ergens op. Wat een vreselijke assist is dat zeg, had ik helemaal niet door.
Hmm staat die std aan? Ook maar eens checken dan. Remmen met de 488 blijf ik uitdagend vinden.

Was weer leuk gisteren, vanavond ben ik weer vd partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

iRacing naar consoles? Of in elk geval, de World of Outlaws dirt racing series.

https://www.iracing.com/w...n-launching-in-fall-2022/
Monster Games, an iRacing Studio, is Developing Latest World of Outlaws Game and Includes iRacing Assets in a Console Title for the First Time
The World of Outlaws will make its long-awaited return to PlayStation and Xbox in the fall of 2022 thanks to a partnership between the series, iRacing, and its studio Monster Games, the parties announced today. The game will be iRacing’s first official step into the world of console gaming after acquiring the Monster Games and Orontes Games studios in the winter of 2021 to expand its product offerings beyond its core PC simulation product.

“We’re excited to partner with the World of Outlaws to release Monster Games’ first title under iRacing ownership,” said Rich Garcia, Monster Games founder. “The addition of some iRacing assets and expertise in creating authentic vehicle models will allow us to continue pushing MGI products forward. With iRacing’s resources, we were able to take extra time in development to add features and content that will provide a fun and realistic experience for everyone, from multiplayer online action to a career mode featuring real-world drivers and tracks. We’re excited to give the robust dirt racing community and World of Outlaws’ passionate fanbase a console gaming experience that they’ve long craved!”

“We’ve been exploring the right opportunity for iRacing to move into the console gaming market for quite some time and are excited to partner with World of Outlaws in order to take this first step later this year,” said iRacing president Tony Gardner. “iRacing’s acquisition of Monster Games enabled us to step in and help provide some improvements to this title while it was already in development, and we look forward to being able to contribute even more to MGI’s future titles. We look to provide the dirt racing community with an engaging and fun console gaming experience.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Frontysco schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:41:
[...]

Hmm staat die std aan? Ook maar eens checken dan. Remmen met de 488 blijf ik uitdagend vinden.

Was weer leuk gisteren, vanavond ben ik weer vd partij!
Check meteen of je brake force factor op 0 staat wanneer je gebruik maakt van load cell pedalen… duurde bij mij ook een week of wat voor ik doorhad dat ook niet echt een setting is die mee helpt 😉

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-09 14:59

TiemenC

iRacing

R2D2 schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:57:
[...]

Check meteen of je brake force factor op 0 staat wanneer je gebruik maakt van load cell pedalen… duurde bij mij ook een week of wat voor ik doorhad dat ook niet echt een setting is die mee helpt 😉
bij mij een paar maand |:(

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Daarna verdubbelde je irating…

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

dawg schreef op maandag 11 april 2022 @ 14:52:
iRacing naar consoles? Of in elk geval, de World of Outlaws dirt racing series.

https://www.iracing.com/w...n-launching-in-fall-2022/

[...]
Ik keek even naar de calender, maar het is al lang geen 1 april meer. Bijzondere move, maar niet geheel onverwacht.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 22:25

Niellie41

[object Object]

Hier is ook een reactie van Tony Gardner op een topic, waar men zorgen uitte over de ontwikkeling van dirt oval in iRacing zelf:
Just commenting on a few comments. I know you have heard it before from Tyler Hudson, etc. but we do have plans to update the tire model for dirt, do AI for dirt, work further on the surface model, work on the general physics/driving and add the new damage model for dirt. In fact, we have a plans for it all and not long-terms plans, much of that work is underway specifically for Dirt. Dirt does add different challenges and specialized engineer projects however, it is additional/substantial work on top of all the other work. That said, it is extremely important to us and still a priority. Again, we think we can continue to improve the driving surface and the car physics and we need to address some loopholes in the physics as fast as possible. We know there could be other tweaks to make as well, some mentioned in this post. Thanks for your patience, but I just wanted you to know for what it is worth, maybe not much at this point, that we are going to continue to invest heavily into dirt racing. This year we have committed to adding more dirt oval track as well.
https://forums.iracing.co...ent/161866#Comment_161866

Maar goed. Het is niet iRacing zelf die hieraan werkt, maar de studio die ze laatste hebben overgenomen. Ik denk dat dit wel een interessante ontwikkeling is. Dit spel is natuurlijk gericht op de VS, aangezien dirt ovals in de rest van de wereld niet echt populair is.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 12-04-2022 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we vanaf 19:30 met de Stock Cars op Bathurst!

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Wat zijn trouwens de 'spelregels' omtrent het streamen van de GoT races?

Ik ben sinds een week of 2 aan het pielen met streamen en ik heb er best lol in.
Helaas heb ik grote moeite om de audio stromen goed te laten verlopen. Door middel van Voicemeeter heb ik het voor elkaar om bijvoorbeeld Discord weg te leiden van de stream zodat de GoT rijders niet in de stream te horen zijn.

Helaas zorgt Voicemeeter voor een ondoenlijke vertraging in game waardoor het erg lastig rijden is. Inmiddels heb ik ruim 12 uur lopen troubleshooten maar ik krijg het niet naar wens.

Concreet mijn vraag: Vinden jullie het vervelend om jezelf terug te horen op Twitch?
Voor de geïnteresseerde, mijn Twitch kanaal is gelijk aan mijn userID hier.

Overigens, in OBS studio is dit wel te doen, maar ik gebruik Streamlabs, daar deze veel meer opties heeft.

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Het is in principe not done. Ik heb ook wel eens gestreamd maar mensen vonden het toch vervelend. Toen aan het prutsen gegaan met Voicemeeter en aanverwante tooltjes maar dat heeft me uiteindelijk een herinstallatie van Windows gekost en toen was ik er wel klaar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Frontysco schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 17:09:
Wat zijn trouwens de 'spelregels' omtrent het streamen van de GoT races?

Ik ben sinds een week of 2 aan het pielen met streamen en ik heb er best lol in.
Helaas heb ik grote moeite om de audio stromen goed te laten verlopen. Door middel van Voicemeeter heb ik het voor elkaar om bijvoorbeeld Discord weg te leiden van de stream zodat de GoT rijders niet in de stream te horen zijn.

Helaas zorgt Voicemeeter voor een ondoenlijke vertraging in game waardoor het erg lastig rijden is. Inmiddels heb ik ruim 12 uur lopen troubleshooten maar ik krijg het niet naar wens.

Concreet mijn vraag: Vinden jullie het vervelend om jezelf terug te horen op Twitch?
Voor de geïnteresseerde, mijn Twitch kanaal is gelijk aan mijn userID hier.

Overigens, in OBS studio is dit wel te doen, maar ik gebruik Streamlabs, daar deze veel meer opties heeft.

Ben benieuwd!
Bij GoT league juichen we het streamen toe! Er zijn meestal 3-4 mensen die de wedstrijden streamen naar Twitch of YT. Maar we hebben inderdaad wel de afspraak met elkaar gemaakt om de audio van Discord eruit te filteren. Je eigen stem mag uiteraard wel op de stream.

edit: Jim heeft ooit eens een mooie instructie gemaakt. Misschien dat je hieraan wat hebt. Ik heb geen vertraging met de iRacing audio zelf.

[ Voor 8% gewijzigd door Luckeh op 15-04-2022 19:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frontysco
Jij verdient een koekje @Luckeh ! Ik heb de handleiding van Jim bekeken, en alles eigenlijk ingesteld zoals ik al had. Met uitzondering van de microfoon, deze had ik in eerste instantie zelf niet geport in Voicemeeter. De vertraging is nu nagenoeg weg! Als ik echt ga mieren, zit er nog een kleine delay in, maar niet wat mij tegenhoud in game!

Mijn vraag is beantwoord én ik ben geholpen met m'n stream! Dankje en tot zondagavond!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Frontysco schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 20:21:
Jij verdient een koekje @Luckeh ! Ik heb de handleiding van Jim bekeken, en alles eigenlijk ingesteld zoals ik al had. Met uitzondering van de microfoon, deze had ik in eerste instantie zelf niet geport in Voicemeeter. De vertraging is nu nagenoeg weg! Als ik echt ga mieren, zit er nog een kleine delay in, maar niet wat mij tegenhoud in game!

Mijn vraag is beantwoord én ik ben geholpen met m'n stream! Dankje en tot zondagavond!?
Volgens mij verdient @Jimmy J. een koekje :)

Maar fijn dat het is gelukt en zie je on-track.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Frontysco schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 20:21:

Dit kan ook zonder voicemeter als je, net zoals ik, meerdere geluidskaarten gebruikt en voicemeter de handel in de war schopt.

Zie bijv. Deze link: https://www.remote.tools/...ow-to-mute-discord-on-obs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ZFLaSH schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 09:48:
[...]

Dit kan ook zonder voicemeter als je, net zoals ik, meerdere geluidskaarten gebruikt en voicemeter de handel in de war schopt.

Zie bijv. Deze link: https://www.remote.tools/...ow-to-mute-discord-on-obs
Of gewoon met een OBS plugin bepalen welke .exe je wil laten horen :)
https://github.com/bozbez/win-capture-audio/tree/v2.2.2-beta

[ Voor 7% gewijzigd door Dennischo op 16-04-2022 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Dennischo schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 10:54:
[...]

Of gewoon met een OBS plugin bepalen welke .exe je wil laten horen :)
https://github.com/bozbez/win-capture-audio/tree/v2.2.2-beta
Vergeet dat maar met Streamlabs 😜.

Binnen obs zelf, werkt dat prima idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Dacht gisteren weer even te gaan racen sinds de laatste patch/update maar had weer grote z-fighting problemen ;(
Dat is zo irritant met het rijden helaas.
Graphics config opnieuw gedraaid, compleet nieuwe app.ini en redner files gemaakt/gegenereerd maar het bleef terugkomen...... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe disable ik de Steering Setup wizard?
Elke keer als ik Options open krijg ik hem, maar ik heb geen controls nodig om een replay te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Eenmaal doorlopen per output (vr, monitor etc) zou voldoende moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernsthx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hFuP_M-21XRNBHfD6QvA1W1DsTQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XKYo1oOTHp6U90MMzSf87K8Y.png?f=user_large

Vanavond en morgenavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de GT3 op Road America

Programma:
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ben bang dat het vandaag niets wordt met mij.
Voicemeeter zit wéér te kutten met Iracing, C Bar helemaal vol.

Ja, Voicemeeter input staat als default (dat was de eerdere fix), nu werkt dat ook niet om welke mirakele wijze. Wat een drama weer. Ik ga nog ff verder stoeien, hopelijk tot morgen!

**edit** Ik denk dat ik het ei gevonden heb. Als de C bar weer zo hoog staat, ookal staan je in en outputs op Voicemeeter. Herstart Voicemeeter even, lost het hier instant op. Jammer dat het weer een uur uitzoeken kostte.

Fijne race zo heren!

@Elbaceever Ik heb vandaag evt nog tijd!

[ Voor 33% gewijzigd door Frontysco op 17-04-2022 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Dingen debuggen en uitzoek blijft altijd irritant. Zeker als je dan net zoiets hebt van: ff lekker avondje racen....

Hier ook weer aan het debuggen mbt die z-fighting problemen die sinds de laatste patch aanwezig zijn :(
Heb het nu kunnen traceren tot de SMP optie. Voorheen stond die aan en nergens last van.
Zodra ik die nu dus ook aan heb begint de ellende. Zet ik hem uit is het flickeren van textures weg (zoals de BMW logos op nurburgring bij start/finish, of de marshall posts/hokjes die dan wel/niet knipperen met dat logo erop).

Maar als ik die SMP uitzet is er weer een grote fps drop dus dan zorgt dat weer voor ellende met racen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
Ik heb dat z fighting eens bekeken, lijkt veel op het c bar issues. Flikkerend beeld, iedere x sec. Wat geven je bars aan @Paulus07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Frontysco schreef op maandag 18 april 2022 @ 09:41:
Ik heb dat z fighting eens bekeken, lijkt veel op het c bar issues. Flikkerend beeld, iedere x sec. Wat geven je bars aan @Paulus07
Die zijn allemaal rustig. Met of zonder die SMP aan.
Maar met SMP aan zijn die textures dus een disco aan het houden (wat voorheen niet was).

ff crappy foto, screenshot pakt die balkjes niet mee.... :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eeunz7NnJMgrHjGt9T36-aEYb54=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TqgxmZ29i2kp2uRbg6uePkSX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 21:10
Hallo allemaal, ik heb mij vanochtend ook aangemeld op GoT racing (ik wacht nog op toelating :+ )

Ongeveer 2 jaar geleden begonnen met sim racen (eerst Assetto Corsa en Assetto Corsa: Competizione) en sinds ~6 maanden ook/ voornamelijk iRacing. De eerste 2 seizoenen in iRacing met de MX5 geraced en dit seizoen rij ik voor het eerst mee in de Ferrari Fixed GT3.

Het lijkt me leuk om een keer met een GoT evenement mee te rijden. Al is het alleen maar voor de sfeer, qua pace heb ik weinig verwachtingen ;) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
dnbo schreef op maandag 18 april 2022 @ 11:32:
Hallo allemaal, ik heb mij vanochtend ook aangemeld op GoT racing (ik wacht nog op toelating :+ )

Ongeveer 2 jaar geleden begonnen met sim racen (eerst Assetto Corsa en Assetto Corsa: Competizione) en sinds ~6 maanden ook/ voornamelijk iRacing. De eerste 2 seizoenen in iRacing met de MX5 geraced en dit seizoen rij ik voor het eerst mee in de Ferrari Fixed GT3.

Het lijkt me leuk om een keer met een GoT evenement mee te rijden. Al is het alleen maar voor de sfeer, qua pace heb ik weinig verwachtingen ;) O-)
Welkom! Ik zal straks je aanvraag goedkeuren en dan ontvang je hier een bevestiging van in de e-mail.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Weer stukje verder met debuggen (je moet iets op 2e paasdag :+ ) en de texture problemen. heb denk nu gevonden wat de oorzaak is/was. Combi tussen dat SMP en FOV.
Als ik de FOV lager zet ergens rond de 120-130 range dan lijkt het probleem te fixen tot bijna geen flickering van de textures _/-\o_

Nog ff verder testen en wat online practice sessies joinen om te kijken hoe het is met meerdere wagens op de baan etc (en wat AI races).

Maar lijkt nu in ieder geval weer voortgang te zijn 8)

Oh en zo ook maar eens aanmelden op GoT racing.

[ Voor 5% gewijzigd door Paulus07 op 18-04-2022 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
N00b vraag mbt setups. Is er eigenlijk een makkelijke/overzichtelijke manier om setups te vergelijken met elkaar?

Net ff een hosted le mans sessie gedaan met de standaard iracing sprint setup en daarna de le mans setup. Maar was beniwud of er dus iets is om makkelijk het verschil erin te kunnen zien om te kijken wat er nu precies echt anders is. Zonder dus steeds handmatig te switchen en nummertjes te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Paulus07 schreef op maandag 18 april 2022 @ 22:17:
N00b vraag mbt setups. Is er eigenlijk een makkelijke/overzichtelijke manier om setups te vergelijken met elkaar?

Net ff een hosted le mans sessie gedaan met de standaard iracing sprint setup en daarna de le mans setup. Maar was beniwud of er dus iets is om makkelijk het verschil erin te kunnen zien om te kijken wat er nu precies echt anders is. Zonder dus steeds handmatig te switchen en nummertjes te vergelijken.
Persoonlijk ken ik geen programma wat hierin faciliteert maar ik vind het wel een goede vraag. Op dit moment maak ik van beide setups printscreens en vergelijk ze dan handmatig met elkaar.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

VRS houdt de aanpassingen van de setup bij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
Paulus07 schreef op maandag 18 april 2022 @ 22:17:

Dit is een handige tool daarvoor: https://svappslab.com/iRacing/SetupDiffer

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
Hee goeie. Die kende ik ook niet. Misschien even door @JoepW aan de topicstart toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nice. Die eens testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Thanks deze gaan we zeker een keer uitproberen! 8)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elbaceever
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-01 10:05
gezien ik intussen een stuur heb met rotary encoders vroeg ik mij af hoe ik deze best inzet en wanneer deze te gebruiken. Ik doe voornamelijk sprint races (porsche cup / gt3 fixed of vrs) en vroeg mij af of het de moeite is om bijvoorbeeld TCR / ABS / brake bias aan te passen mid race of qualify? (Of zijn deze settings voornamelijk bedoeld voor de endurance races?) Brake bias kan ik nog begrijpen gezien de shift in gewicht in het latere verloop van een race maar TCR / ABS zie ik niet direct het nut :)

iRacing Profiel - Race Rig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swoesh
Elbaceever schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 10:15:
gezien ik intussen een stuur heb met rotary encoders vroeg ik mij af hoe ik deze best inzet en wanneer deze te gebruiken. Ik doe voornamelijk sprint races (porsche cup / gt3 fixed of vrs) en vroeg mij af of het de moeite is om bijvoorbeeld TCR / ABS / brake bias aan te passen mid race of qualify? (Of zijn deze settings voornamelijk bedoeld voor de endurance races?) Brake bias kan ik nog begrijpen gezien de shift in gewicht in het latere verloop van een race maar TCR / ABS zie ik niet direct het nut :)
ABS pas ik zelf echt nooit aan tijdens de race, TCR heel soms met de LMP2 maar alleen tijdens endurance races.

Brake bias gebruik ik wel veel vaker, vooral in de practice om een goede balans te vinden, tijdens de kortere races zoals bijvoorbeeld bij de GoT league gebruik ik het amper zodra het eenmaal goed staat ingesteld. Alleen bij de Porsche 911 cup is het verschil vaak wel zo groot dat het loont om het tijdens de race aan te passen maar nu bij de GT3 bijvoorbeeld met ABS kijk ik er amper naar.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ZFLaSH schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 09:42:
[...]

Hee goeie. Die kende ik ook niet. Misschien even door @JoepW aan de topicstart toevoegen?
Of zelfs in de faq op de site @Doubleoz ?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JoepW schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 11:05:
[...]

Of zelfs in de faq op de site @Doubleoz ?
Ja, daar zat ik ook aan te denken aangezien de informatie vanuit de topic start is verplaatst naar de WIKI pagina op de website. Ik zal hem in ieder geval toevoegen.

@ZFLaSH ter info: https://www.got-racing.eu/?cat=68

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eendenreetx
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 11-09 07:47
verkoop mag via Vraag & Aanbod :)

[ Voor 83% gewijzigd door BM op 19-04-2022 19:57 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
Paulus07 schreef op maandag 18 april 2022 @ 11:22:
[...]

Die zijn allemaal rustig. Met of zonder die SMP aan.
Maar met SMP aan zijn die textures dus een disco aan het houden (wat voorheen niet was).

ff crappy foto, screenshot pakt die balkjes niet mee.... :+

[Afbeelding]
Mag ik vragen wat voor setup jij hebt met 120fps? Ik ben een nieuwe setup aan het bouwen (triple screen) en was benieuwd met wat voor componenten jij dit doet. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Streskip schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:17:
[...]

Mag ik vragen wat voor setup jij hebt met 120fps? Ik ben een nieuwe setup aan het bouwen (triple screen) en was benieuwd met wat voor componenten jij dit doet. :D
Ik draai 144 fps met mijn setup. Kijk maar ff in mijn rig specs.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we vanuit GoT met de Stock Cars op Road America!

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Streskip schreef op woensdag 20 april 2022 @ 21:17:
[...]

Oh dit was puur met een test op zandvoort. Dus niks anders op de baan verder. Dus dan haal ik de 120fps wel :P (of met een grotere grid ook wel als het veld wat verder uit elkaar zit).

Maar normaal hangt het ergens rond/tussen de 90-120 en op hele drukke momenten kakt het dan nog beetje in maar voor mij goed speelbaar op oude hardware :P

Heb hier nog een oud beestje staan met een i7-7700K en 1080Ti erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 00:34
JoepW schreef op woensdag 20 april 2022 @ 22:46:
[...]

Ik draai 144 fps met mijn setup. Kijk maar ff in mijn rig specs.
Dat geeft hoop, zojuist een 3080 gekocht :*) Is nu allemaal wat betaalbaarder dus aan de slag gegaan om nieuw systeempje te bouwen.
Paulus07 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 09:02:
[...]

Oh dit was puur met een test op zandvoort. Dus niks anders op de baan verder. Dus dan haal ik de 120fps wel :P (of met een grotere grid ook wel als het veld wat verder uit elkaar zit).

Maar normaal hangt het ergens rond/tussen de 90-120 en op hele drukke momenten kakt het dan nog beetje in maar voor mij goed speelbaar op oude hardware :P

Heb hier nog een oud beestje staan met een i7-7700K en 1080Ti erin.
Toch best aardig qua fps, verbaasd me ergens wel. Is dit op een enkel scherm of triples? Ik zit met mijn i7 8700k en 1080 op triples tegenwoordig op maar 30fps, dus ik ben qua settings wat terug gegaan om de dips in fps te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Brutale vraag misschien. En ik kan het goed begrijpen dat jullie niet alles zomaar prijs willen geven omdat iRacing redelijk prijzig is etc.

Maar is er toevallig een lijstje met 3rd party programs (die niet cheaten of iets) die jullie adviseren. Ik doe nu vooral nog Fixed races maar ik wil ook met eigen builds gaan proberen te racen.

Zelf gebruik ik Crewchief en RaceLab.app. Als jullie nog tips of iets hebben hoor ik het graag :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZFLaSH
AlwaysNick schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:37:
Brutale vraag misschien. En ik kan het goed begrijpen dat jullie niet alles zomaar prijs willen geven omdat iRacing redelijk prijzig is etc.

Maar is er toevallig een lijstje met 3rd party programs (die niet cheaten of iets) die jullie adviseren. Ik doe nu vooral nog Fixed races maar ik wil ook met eigen builds gaan proberen te racen.

Zelf gebruik ik Crewchief en RaceLab.app. Als jullie nog tips of iets hebben hoor ik het graag :)
Er zijn geen geheimen of zo :). Wij proberen alle tools in die FAQ te zetten incl. de betaalde setup shops. Ik zelf gebruik het volgende:

- JRT
- Soundshift
- CrewChief
- Trading Paints
- Motec (om rondes te analyseren naast die van VRS of Niels ;) bijv.)
- Fanalab (fanatec software)
- Joy2Key (joystick input omzetten in keybindings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

ZFLaSH schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:41:
[...]

Er zijn geen geheimen of zo :). Wij proberen alle tools in die FAQ te zetten incl. de betaalde setup shops. Ik zelf gebruik het volgende:

- JRT
- Soundshift
- CrewChief
- Trading Paints
- Motec (om rondes te analyseren naast die van VRS of Niels ;) bijv.)
- Fanalab (fanatec software)
- Joy2Key (joystick input omzetten in keybindings)
Thanks zie de wiki nu ook :X 8)7 . Heb jij ervaring met KAPPS? Want ik heb twitch prime dus zou ''gratis'' deze software kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
AlwaysNick schreef op donderdag 21 april 2022 @ 14:49:
[...]

Thanks zie de wiki nu ook :X 8)7 . Heb jij ervaring met KAPPS? Want ik heb twitch prime dus zou ''gratis'' deze software kunnen gebruiken :)
KAPPS gebruik ik zelf niet, maar er zijn er genoeg die het wel naar volle tevredenheid gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
[...]

Ik gebruik inderdaad deze combinatie. Werkt prima, maar let wel goed in Twitch dat je het juiste vinkje zet:)

https://kapps.kutu.ru/faq...bscribe-with-prime-gaming

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoesh
[...]

Kapps werkt super en is voor normale races de enige overlay die je nodig hebt, zelf gebruik ik daarnaast alleen trading paints en soundshift. JRT draai ik ook maar dat is vooral voor endurance races een mooie tool en voegt voor normale races eigenlijk niet echt iets toe.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nu officieel: Magny Cours komt naar iRacing!
https://www.iracing.com/c...-cours-coming-to-iracing/

Afbeeldingslocatie: https://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2022/04/20220421-MagnyCoursFinal.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 21-04-2022 16:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Streskip schreef op donderdag 21 april 2022 @ 11:00:
[...]

Dat geeft hoop, zojuist een 3080 gekocht :*) Is nu allemaal wat betaalbaarder dus aan de slag gegaan om nieuw systeempje te bouwen.

[...]

Toch best aardig qua fps, verbaasd me ergens wel. Is dit op een enkel scherm of triples? Ik zit met mijn i7 8700k en 1080 op triples tegenwoordig op maar 30fps, dus ik ben qua settings wat terug gegaan om de dips in fps te overleven.
triples 1080p.

Draai het hier met deze settings:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4YbNVLmOi8Xpi0BGLe2ck_yOc94=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dfgp2beR5x3hELsGe1EYOXGR.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Het was gisteravond gezellig voor diegene die er waren. Jammer dat ik de hond moest uitlaten en na die tijd dood op was. Eens kijken of ik ergens in mijn rustmomenten een plek kan creëren om wat vaker/langer mee te doen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
AlwaysNick schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 07:13:
Het was gisteravond gezellig voor diegene die er waren. Jammer dat ik de hond moest uitlaten en na die tijd dood op was. Eens kijken of ik ergens in mijn rustmomenten een plek kan creëren om wat vaker/langer mee te doen!
Leuk dat je erbij was Nick. Helaas was gisteren het aantal deelnemers laag en de andere die mee reden (op mij na) zijn ervaren rijders dus die hebben een flinke pace waardoor er eigenlijk niemand voor je overbleef om echt mee te racen. Maar goed dat je mee bleef doen zo lang het kon om ervaring op te doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Doubleoz schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 07:41:
[...]

Leuk dat je erbij was Nick. Helaas was gisteren het aantal deelnemers laag en de andere die mee reden (op mij na) zijn ervaren rijders dus die hebben een flinke pace waardoor er eigenlijk niemand voor je overbleef om echt mee te racen. Maar goed dat je mee bleef doen zo lang het kon om ervaring op te doen.
Je moet het leren van de beste he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
Ik wil iRacing eens proberen.. is het te doen met een controller om mee te beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ozza schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:42:
Ik wil iRacing eens proberen.. is het te doen met een controller om mee te beginnen?
Het is mogelijk, maar het is wel (erg) lastig zonder stuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
Zou ik niet aanraden. Wellicht een T150 op de kop tikken? Prima stuur waar ik me alweer een paar jaar mee vermaak (wel met T3pa pedalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Frontysco schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 10:01:
Zou ik niet aanraden. Wellicht een T150 op de kop tikken? Prima stuur waar ik me alweer een paar jaar mee vermaak (wel met T3pa pedalen)
Ik heb de Logitech G29 nu een jaar of 2. Vermaak me er goed mee! Al gebruik ik niet altijd het clutch padaal. Denk als je over het algemeen GT3 races doet je genoeg hebt aan 2 pedalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 11:52
ok bedankt. Ik ga op zoek naar een T150 met T3pa pedalen of een G29.

edit:

https://www.marktplaats.n...or-pc-windows-ps3-ps4-ps5

Deze is perfect toch?

[ Voor 58% gewijzigd door Ozza op 22-04-2022 11:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ozza schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 09:42:
Mijn advies zou zijn, niet doen. Op het moment dat je met stuur en pedalen rijdt dan geeft dit een hele andere beleving. Ook al begin je met een Thrustmaster of Logitech.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ozza schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 11:09:
ok bedankt. Ik ga op zoek naar een T150 met T3pa pedalen of een G29.

edit:

https://www.marktplaats.n...or-pc-windows-ps3-ps4-ps5

Deze is perfect toch?
Dit is een mooi stuurtje om mee te beginnen :)

Pagina: 1 ... 405 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies