Als ik naar je laatste resultaten kijk, lijk je structureel een seconde of 15 per ronde langzamer te zijn dan de snelste in je split. Aangezien je tegenstanders ook zulke lage iRatings hebben en dus ook niet de snelste iRacers zijn is dat wel een groot verschil. En dat snelheidsverschil maakt het ook wel gevaarlijk en onvoorspelbaar voor anderen, waardoor je (maar dat kan ik vanaf hier niet inschatten) misschien juist wel in incidenten terecht komt zonder dat je zelf echt iets fout doet.Water_824 schreef op vrijdag 3 januari 2025 @ 08:32:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan iemand mij helpen?
Doe ik het goed of doe ik het slecht?
En ik zit naar die World Records te zoeken.
Je snelste ronde kon je dan terug zoeken.
Waar zit die World Records?
Maar racen om Irating en punten is toch ook een soort van grinden?
We kunnen niet allemaal de snelste zijn, maar ik zou toch wel adviseren om eerst eens voldoende trainingskilometers te maken totdat je een zekere basissnelheid hebt. Daarmee wordt het voor iedereen veiliger en uiteindelijk voor jou ook leuker omdat je dan met anderen kunt racen ipv alleen rondjes rijden.
Want als je veel alleen rond rijdt kan ik mij wel voorstellen dat het als grinden gaat voelen. Uiteindelijk race je voor je lol en afhankelijk van je niveau doe je dat bij een iRating van 300 of 9000. Winnen is leuk, maar soms is 15e worden met een mooie strijd nog wel leuker.
/f/image/DMD5pJmDo1SAFZQC0whxjlfj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SSsuWzYCSsggMMV6arSdCk6h.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/fxigp6047oxpyD0n4LEmWLDp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8rwLKjoIEmvdG9VGxznZ85hD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WvQrkVj6deyPHux40BP2nCtN.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/o13hXHOyjXGDNIQSUsoQp0pI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8KWSyvEfEKdSjbXFqu96Hhem.png?f=fotoalbum_large)