iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 265 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08 09:51
ActualFantasy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:12:
[...]

Daarnaast remt hij veel eerder dan normaal, en ik heb hem niet geraakt hoor. Er kwam zelfs niet eens een 0X in beeld tijdens de race. Hij remt veel eerder, en laat rem weer los waardoor hij doorschiet en daarna vol moet remmen en rond gaat.
Het lijkt er toch sterk op dat je hem raakt. Netcode misschien Geen idee hoe jij kan zien dat hij de rem los laat?
Ik ben exact zo van de baan getikt vandaag en gister. Vandaag geen contact en gister een 0x.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Beltoni schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:26:
Over 2 minuten rijdt @Jimmy J. met de Skip op Belle Isle! Top split vanaf p5.

http://www.twitch.tv/jimhertroijs
@atcualfantasy, weet niet of je kijkt naar deze steam, maar Jimmy deed net exact hetzelfde op het rechte stuk en dat ging prima.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:53
MartijnA3 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:34:
[...]

Waarom niet? Hij doet het niet abrupt en ik zou er vanuit gaan dat jij de bocht op de snelst mogelijke manier wil maken. En dat doe je vanaf de racelijn. Waarom bleef je daar in het midden rijden? Je zat er al naast.
Ik ben nog steeds van mening dat ik het hem ook zo lastig mogelijk mag maken die bocht te halen. Daarom bleef ik daar rijden, want hoe krapper ik de bocht voor hem maak, hoe eerder hij moet remmen.

En dan bedoel ik niet door op hem in te rijden.

Nee, sorry ik was aan het racen in de derde split. ;)

van 17 naar 6, en weer paar tiende dichter richting de 1.43. Nog 4tiende te gaan.

En netcode of niet, ik rijdt hem er iig niet bewust af, of wil hem express aantikken.

[ Voor 12% gewijzigd door ActualFantasy op 14-05-2020 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
ActualFantasy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:12:
[...]

Ik rij daar toch? Hij stuurt in op mij? Jij vindt dat normaal? Dat is gewoon bewust iemand eraf willen tikken.

Daarnaast remt hij veel eerder dan normaal, en ik heb hem niet geraakt hoor. Er kwam zelfs niet eens een 0X in beeld tijdens de race. Hij remt veel eerder, en laat rem weer los waardoor hij doorschiet en daarna vol moet remmen en rond gaat.

Maar dan zijn we het eens over de actie op het rechte stuk. Niet ok.
op het rechte stuk is voor mij gewoon race incident.
bij die laatste als je hem raakt 100% jou fout in mijn ogen. (maar ik ken de baan niet en dus ook de rem punten ook niet. maar dan nog.)

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Nou, zeg het maar. nogmaals. ik zeg dat ik hem niet raak, maar als ik het zo zie, dan vindt zijn game wel dat hij geraakt wordt, want zijn vleugel raakt krom.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomolino
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-08-2024
Hier word ik vrolijk van!
Vanmiddag een uur aan het martelen geweest om mijn beeldscherm dichterbij het stuur te krijgen, nadat ik het eindelijk redelijk voor elkaar had (hij zou nog iets lager mogen) ben ik meteen koud in de kwalificatie gestapt voor een race op Road America.
Na gepruts in de qualy uiteindelijk geen tijd weten neer te zetten en dus als 18e gestart, ik was auto nummer 8.
Echt een hele fijne foutloze race weten te rijden, de baan had duidelijk meer grip dan gedurende mijn race afgelopen dinsdag en ik wist dan ook een stuk betere rondetijden te noteren.
Aan het eind van de rit als 5e over de streep gekomen zonder incidenten, alles weten te ontwijken en redelijk constante rondetijden kunnen rijden.

https://members.iracing.c...id=32421375&custid=181707

Oh en ondanks dat het niet topprioriteit heeft ben ik wel voor het eerst boven de 2k iR. Hopelijk kan ik deze stijgende lijn vasthouden en rijd ik met een paar weken topsplit. :)

[ Voor 9% gewijzigd door tomolino op 14-05-2020 19:19 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
ActualFantasy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:15:
Nou, zeg het maar. nogmaals. ik zeg dat ik hem niet raak, maar als ik het zo zie, dan vindt zijn game wel dat hij geraakt wordt, want zijn vleugel raakt krom.

[YouTube: 2020 05 14 19 10 06]
Wat ik al zei, netcode.
Dan heeft hij het wel zo ervaren en weet hij niet beter dan dat je er op een gewone manier niet voorbij kwam en het dan maar zo deed. Ik neem in dit geval het risico niet. Ik ga eerder van m’n gas of kies een iets andere lijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jimmy J.
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 06-09 13:05
kampers schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:08:
[...]

Hoe heb je dat getest? want ik zou in de (verre) toekomst ook wel 3 schermen willen. Gewoon 3 schermen eraan gehangen? of is daar één of andere programmaatje voor?
Nee, dat was een single screen test. Weet nu nog niks dus haha. Geen idee of de extra CPU load van de extra schermen bij die 80% van die ene core, of bij de 35% van de overige cores komt. Reed overigens gewoon met taakbeheer open over iRacing heen.
Beltoni schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 18:26:
Over 2 minuten rijdt @Jimmy J. met de Skip op Belle Isle! Top split vanaf p5.

Hahaha ik dacht al, wat heb ik opeens veel publiek :+ Ik stream vooral voor 'naslagwerk', of zodat als er iets grappigs/tofs gebeurt ik gelijk een clip kan maken. Maar wel super grappig om na afloop te zien dat er een paar man met me meegeleefd hebben haha :*)

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Jimmy J. schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:30:
[...]
Nee, dat was een single screen test. Weet nu nog niks dus haha. Geen idee of de extra CPU load van de extra schermen bij die 80% van die ene core, of bij de 35% van de overige cores komt. Reed overigens gewoon met taakbeheer open over iRacing heen.

[...]
Hahaha ik dacht al, wat heb ik opeens veel publiek :+ Ik stream vooral voor 'naslagwerk', of zodat als er iets grappigs/tofs gebeurt ik gelijk een clip kan maken. Maar wel super grappig om na afloop te zien dat er een paar man met me meegeleefd hebben haha :*)
Misschien maar goed dat je het niet van te voren wist.

Eerste keer dat mijn broertje en een nog iemand meekeken ging groots mis bij mij iig van de zenuwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
[...]
Ik PM mijn bankgegevens, dan kunnen we de opbrengst splitten :*)

Jammer dat je snel een positie verloor en vast kwam te zetten. Wel een leuke race om naar te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
De top 2 was erg snel. Had in een slipstream misschien aankunnen haken, maar op pure pace had ik geen recht om ervoor te zitten. Kan dus goed leven met P3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Session30
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:39
[...]
Ik heb de stream ook even aangezet tijdens het koken. Toffe race en mooi resultaat! Gave baan ook.
De komende dagen ben ik voor de 6H Silverstone a.s. zaterdag aan het oefenen, maar denk nu dat ik zondag nog wel een paar racejes Skip meepak.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
ActualFantasy schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:00:
[...]

Ik ben nog steeds van mening dat ik het hem ook zo lastig mogelijk mag maken die bocht te halen. Daarom bleef ik daar rijden, want hoe krapper ik de bocht voor hem maak, hoe eerder hij moet remmen.

En dan bedoel ik niet door op hem in te rijden.
Het probleem met die gedachtengang is dat je het jezelf ook moeilijk maakt om a) die bocht op snelheid te nemen en b) om er samen doorheen te kunnen.

Zoals eerder gezegd is het gebruikelijk om terug te gaan naar de racelijn.

En nee, ik praat niet alles goed wat hij deed, maar jij kon meer doen om dit te voorkomen. En geloof me, het is zó herkenbaar. Uiteindelijk leer je hoe je aanvallend kunt rijden met minder risico.

In de bocht waar jij 'm eraf tikte heb ik al een paar keer iemand in een fout gedwongen door op het laatste moment alleen maar uit z'n slipstream te duiken en net te doen of ik m er naast zette.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Jimmy J. schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:42:
De top 2 was erg snel. Had in een slipstream misschien aankunnen haken, maar op pure pace had ik geen recht om ervoor te zitten. Kan dus goed leven met P3 :)
Wat gebeurde er met degende die achter je zat? Verloor hij de aansluiting met je door het gevecht met degene daar weer achter of maakte hij een fout?

Knap dat je het tempo vast kon houden met die druk achter je.

[ Voor 7% gewijzigd door MartijnA3 op 14-05-2020 19:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:22
MartijnA3 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:49:
[...]

Het probleem met die gedachtengang is dat je het jezelf ook moeilijk maakt om a) die bocht op snelheid te nemen en b) om er samen doorheen te kunnen.

En nee, ik praat niet alles goed wat hij deed, maar jij kon meer doen om dit te voorkomen. En geloof me, het is zó herkenbaar. Uiteindelijk leer je hoe je aanvallend kunt rijden met minder risico.
Ik had in die situatie exact hetzelfde gedaan als beide heren.

Als je aan het verdedigen bent dek je eerst de binnenkant af en zodra je de aanvallende partij aan de buitenkant zit probeer je zover mogelijk weer terug naar de racelijn te gaan zodat je de volgende bocht zo optimaal mogelijk in kunt gaan.

Als aanvallende partij probeer je juist de de verdedigende partij zo krap mogelijk richting die bocht te loodsen zodat hij weinig ruimte heeft en een hele lage bochtensnelheid moet aanhouden, jij zelf gaat dan natuurlijk last minute terug naar de ideale lijn bij het rem punt om hem dan met een veel hogere snelheid bij het uitkomen van de bocht er naast te kunnen zetten.

Die 2 dingen gaan uiteraard niet samen, dus is het een beetje een staring contest om te kijken wie het eerst toegeeft op het moment dat de auto's dichter bij elkaar komen. In dit geval heb je er dus twee die allebei niet toegeven en volgt er een heel licht contact wat verder ook nauwelijks impact heeft want het is nog redelijk ver voor het rem punt.

Niets meer of minder dan lekker hard racen dus en dat moet prima kunnen vind ik.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 12:21
[quote]Niellie41 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 16:49:
Tony Gardner heeft een aantal hints op het iRacing forum geplaatst

[...]

In een topic over Long Beach. Zou het dan toch eindelijk af zijn? *O*

[...]

Yeah Long Beach for the win *O*

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dozo71
Nicolas80 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 15:59:
Hallo even voorstellen. ;)

Nick Okhuijzen. Bijna 40..... Nu 5 jaar actief op Iracing en was opzoek naar wat meer community om mee te racen.

Ben Oval gestart maar dat was geen succes. Nu net 2 maanden Road achter de rug en het is heerlijk.

Ow en ik rijd een G29 desk mounted, g29 pedals en een Skiller SGS4 gamestoel.
Pas in mijn volgend huis gaan we trips,Rig etc .

Skippy is awesome BTW!! :)

Zie je op de baan!
Volgens mij een beetje ondergesneeuwd in de discussie maar welkom. Volgens mij heb ik je naam wel eens voorbij zien komen op het iracing forum.

Wat rijdt je zoal? Ik op het ogenblik voornamelijk bmw 12.0 met bijbehorende nadelen 8)
Tot op de baan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ben mijn mojo kwijt :X

Vlieg er zo vaak af en rijd dusdanig slecht dat ik niet eens een race durf aan te zetten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-01-2024

Mithriel

bwoah

Ik wil graag GTE kopen voor volgend seizoen waar ik IMSA wil rijden (en lijkt erop dat het ook GoT league auto wordt).

Ik zie BMW, Ferrarri, Porsche en Ford.....

Is er manier om te testen wat me lekker ligt? Gaat niet om snelste auto persé, maar wel een fijne auto (liefst ook voor een wat beginnende rijder).

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:21

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mithriel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:04:
Ik wil graag GTE kopen voor volgend seizoen waar ik IMSA wil rijden (en lijkt erop dat het ook GoT league auto wordt).

Is er manier om te testen wat me lekker ligt? Gaat niet om snelste auto persé, maar wel een fijne auto (liefst ook voor een wat beginnende rijder).
Tijdens een build, patch of downtime testdrive!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
Beltoni schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 20:59:
Ben mijn mojo kwijt :X

Vlieg er zo vaak af en rijd dusdanig slecht dat ik niet eens een race durf aan te zetten :/
Had naar mijn onderbuik gevoel moeten luisteren. Haal twee man in na T2 en wordt vervolgens in T3 echt getorpedeerd. Vrees dat hij schade had opgelopen bij het uitkomen van T2, waardoor ik hem ook inhaalde.

Vervolgens speeding in the pits... merk dat ik daar wel vaker problemen mee heb na een ongeluk. Teruggevallen tot de laatste plaats en op de valreep nog een plekje cadeau gekregen. Rondetijden waren wel oké, denk dat een top 10 klassering er wel in had gezeten met een SoF van 3.000.

Op naar de volgende!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Beltoni schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Had naar mijn onderbuik gevoel moeten luisteren. Haal twee man in na T2 en wordt vervolgens in T3 echt getorpedeerd. Vrees dat hij schade had opgelopen bij het uitkomen van T2, waardoor ik hem ook inhaalde.

Vervolgens speeding in the pits... merk dat ik daar wel vaker problemen mee heb na een ongeluk. Teruggevallen tot de laatste plaats en op de valreep nog een plekje cadeau gekregen. Rondetijden waren wel oké, denk dat een top 10 klassering er wel in had gezeten met een SoF van 3.000.

Op naar de volgende!!
Hehe gewoon een avond vrij nemen.

Heb net 2 races gedaan in de ~1300 SOF, ongeveer gestart als 6-7 maar na eerste ronde al 2x pitstop moeten maken. Uiteindelijk wel lekker reraced en als 7 en 6 ook afgevlagd, maar deze SoF splits is echt regelrechte carnage!

iRacing | Rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerard27
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-09 16:44
MartijnA3 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 19:49:
[...]

In de bocht waar jij 'm eraf tikte heb ik al een paar keer iemand in een fout gedwongen door op het laatste moment alleen maar uit z'n slipstream te duiken en net te doen of ik m er naast zette.
Volgens mij is het niet gebruikelijk om het de verdedigende partij zo makkelijk te maken ik had precies het zelfde gedaan als fantasy maar denk dat red baron het perfect omschrijft

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Beltoni schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:03:
[...]

Op naar de volgende!!
Ik zat in de 2e split en had mijn beste en leukste race sinds ik weer ben begonnen. Als 4e gekwalificeerd, bij de start parkeert P2 m in de muur, maar ik verlies daarna een plek en blijf op P4. Daarna nog een plek verloren maar die na een paar ronden terug gepakt. Iemand uit de top 3 verdwijnt en ik ben tot het eind van de race mijn P3 aan het verdedigen. Totdat de leider wordt aangetikt en wij hem zo tegenkomen. Stom dat ik naar rechts kwam nadat ik naast hem zat, snap ook niet waarom ik dat deed. Maar goed, P2 in the pocket! En PR van 1:43.488 :)

https://streamable.com/9792qy

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 18:58

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Mithriel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 21:04:

Als je het vol kunt houden wachten tot de volgende build zoals Joep al zegt. Ik heb zelf de BMW, Ferarri en Porsche en vind persoonlijk de BMW de fijnste allrounder.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mithriel

Mithriel

bwoah

Doubleoz schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:25:
[...]

Als je het vol kunt houden wachten tot de volgende build zoals Joep al zegt. Ik heb zelf de BMW, Ferarri en Porsche en vind persoonlijk de BMW de fijnste allrounder.
Geduld is niet mijn beste zaak.... heb gewoon tracks voor volgend seizoen gekocht en BMW en Mercedes (GT3) :)

Kan ik stiekum vast oefenen!

[ Voor 4% gewijzigd door Mithriel op 14-05-2020 22:30 ]

iRacing | Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Mithriel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:30:
[...]

Geduld is niet mijn beste zaak.... heb gewoon tracks voor volgend seizoen gekocht en BMW en Mercedes (GT3) :)

Kan ik stiekum vast oefenen!
Ik heb stiekem ook zojuist al 2 tracks gekocht voor volgend seizoen;-)

Net mijn eerste ervaring op Belle Island met de Skip (practice). Leuk circuit maar fouten worden wel hard afgestraft maar vind het lastig om rustig mijn tempo op te bouwen dus geduld wordt op de proef gesteld. Hopelijk kan ik nog ergens een twee seconde per ronde vinden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

JoepW schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 10:14:
[Afbeelding]

Zondag en maandag as. ben ik weer vanaf ca. 20:00 aanwezig op onze TeamSpeak Server (kanaal "GoT iRacing School") voor allerlei vragen en ook voor instructie.
Helaas gemist :) leuk iniatief. Kan de zondag/maandag ook deelgenomen worden als je geen teamspeak/mic hebt?

Zelf kom ik net niet onder de 1:25 dus heb een hoop te leren wat dat betreft met Summit Point Raceway. Wel onlangs in Class D terecht gekomen en heb wel de ambitie om vaker iRacing te gaan doen en wellicht in een team oid?

De spanning wanneer iemand constant op je staart rijdt zorgt er wel voor dat ik gevoelig ben voor fouten :+

[ Voor 13% gewijzigd door AOC op 14-05-2020 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

MartijnA3 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 17:57:

In de laatste video wil hij je terug duwen naar de race lijn, iets wat heel normaal is. Jij blijft midden op de baan rijden terwijl de racelijn links is.
Niet eens met jou. Hij rijdt rechtdoor en die andere auto stuurt op hem in. Maakt me niet uit hoe weinig schermen hij heeft, moet hij maar een knopje binden om naar links te kijken. En dat is het hele idee van racen de andere het zo moeilijk mogelijk maken om door de bocht te gaan.

En jou argument je moet toch terug naar de race lijn. Hoe dicht tegen de zijkant is dan racelijn genoeg? 10 cm naast het gras? een halve auto breedte?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Waterkoker schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:38:
[...]

Helaas gemist :) leuk iniatief. Kan de zondag/maandag ook deelgenomen worden als je geen teamspeak/mic hebt?

Zelf kom ik net niet onder de 1:25 dus heb een hoop te leren wat dat betreft met Summit Point Raceway. Wel onlangs in Class D terecht gekomen en heb wel de ambitie om vaker iRacing te gaan doen en wellicht in een team oid?

De spanning wanneer iemand constant op je staart rijdt zorgt er wel voor dat ik gevoelig ben voor fouten :+
Aankomende zondag doen we Okayama aan.
We gebruiken spraak van Teamspeak voor vragen en instructie.
Zonder dat werkt instructie echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
JPM85 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 10:20:
@Birelissimo @Blerf @GrillSkippy @joeristein @ourplayground @Stromer_jb

Tot op heden 7 mensen die hebben aangegeven vanuit Tweakers / GoT racing mee te willen doen aan de 24h van Le Mans.

Verhaal
Met hoeveel benzine word er gereden als ik het vragen mag.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kampers
Officieel bericht,

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de begrafenis. Geef een Like als eerbetoon!

https://twitter.com/i/status/1261041913312010244

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V_YydHjrVbFQhDXYj8ES9e7prtE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zoBXxIaHGCWhcWqIgp3XlkgH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Mithriel schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:10:
[...]

Hehe gewoon een avond vrij nemen.
Dat had ik beter kunnen doen. 2e race mijn snelste quali ooit (1.43,9) en mocht vanaf P10 starten. Verpest het echt compleet in de eerste ronde, volledig mijn eigen fout...

Daarna wel (nipt) mijn snelste tijd tot dusver gereden maar vanwege een aantal cadeautjes slechts P15.

Snel vergeten maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mopperonkel22
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-08 11:07
kampers schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:17:
Officieel bericht,

Bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de begrafenis. Geef een Like als eerbetoon!

https://twitter.com/i/status/1261041913312010244

spoiler:
tja ken het gevoel .. :)
of beter gezegt.. was er maar gevoel bij de gt3's

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Imac2011
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 02-06 21:58
Eindelijk weer eens een leuke race gereden vanavond met de BMW op Zandvoort .2 e plek quali en 3e gefinished in de race .1 inc .Had 2e kunnen blijven maar nmr 3 was stuk constanter en zat te pushen achter me , heb hem voorbij gelaten en maar gaan jagen , bijna gelukt maar hij liet zich niet gek maken .Ben ook gepromoveerd naar C license , nu hopen op wat goede races en mijn irating omhoog halen , door veel pech in de skip races flink gekelderd.Sla deze week de skip over ivm circuit ,heb al veel te veel gekocht dit seizoen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Even vraagje kan iedereen die streamed of youtube filmpjes maakt mij even een PM sturen?
We zijn bezig met de OP en bezig met een nieuw format wat we binnen de community willen doen en daar heb ik wat hulp bij nodig :D

Dus graag even je channels er in zetten uiteraard in de PM.
( scheelt ons veel werk ) *O*

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dozo71
Imac2011 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 23:48:
Eindelijk weer eens een leuke race gereden vanavond met de BMW op Zandvoort .2 e plek quali en 3e gefinished in de race .1 inc .Had 2e kunnen blijven maar nmr 3 was stuk constanter en zat te pushen achter me , heb hem voorbij gelaten en maar gaan jagen , bijna gelukt maar hij liet zich niet gek maken .Ben ook gepromoveerd naar C license , nu hopen op wat goede races en mijn irating omhoog halen , door veel pech in de skip races flink gekelderd.Sla deze week de skip over ivm circuit ,heb al veel te veel gekocht dit seizoen.
Gister 4 races in de BMW op Zandvoort gereden met wisselend succes. Irating blijft zo rond de 1500-1600 hangen en af en toe weer de fijne klappers omdat iemand voor je spint en je hem niet kan ontwijken. Dan maar andere doelen stellen >:). Kan nu eindelijk regelmatig 1.36 rijden met 136.01 als optimum. Hoe er lui zijn die die 1.34 rijden :? 7(8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 12:02
PatrickPost1972 schreef op donderdag 14 mei 2020 @ 22:54:
[...]

Met hoeveel benzine word er gereden als ik het vragen mag.
Ik test met een volle tank, volgens mij zit ik dan met de Ferrari op zo'n 80liter.
BMW moet ik nog even induiken, daar heb ik nog maar 2 rondjes mee gereden.

Hierbij mijn snelste testronde tot op heden, tips zijn welkom!

[ Voor 15% gewijzigd door JPM85 op 15-05-2020 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:06
JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:37:
[...]

Ik test met een volle tank, volgens mij zit ik dan met de Ferrari op zo'n 80liter.
BMW moet ik nog even induiken, daar heb ik nog maar 2 rondjes mee gereden.

Hierbij mijn snelste testronde tot op heden, tips zijn welkom!
[YouTube: Le Mans 3:55.540]
Netjes! Tip van mij: mij even je setup doorgeven want dit komt kwa drivetrain ongeveer 0,0 overeen met wat ik heb... :)
Sowieso wellicht handig om een algemene setup te hebben voor het testen, linkje in de excel naar een google drive?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
ourplayground schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:52:
[...]

Netjes! Tip van mij: mij even je setup doorgeven want dit komt kwa drivetrain ongeveer 0,0 overeen met wat ik heb... :)
Sowieso wellicht handig om een algemene setup te hebben voor het testen, linkje in de excel naar een google drive?
Zal straks eens een extra tabblad aan maken, met links naar setups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:14

Tijn96

In speed we trust

ourplayground schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 08:52:
[...]

Weersomstandigheden helpen ook voor het vergelijk. Verschil tussen 18 en 30 graden is enorm

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Tijn96 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:47:
[...]

Weersomstandigheden helpen ook voor het vergelijk. Verschil tussen 18 en 30 graden is enorm
Klopt, alleen in dit geval zijn we aan het oefenen voor de 24h van Le Mans.
Om elkaar te helpen bij het trainen, hebben we allemaal dezelfde instellingen tijdens een practice sessie, anders is het inderdaad appels & peren vergelijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:53:
[...]

Klopt, alleen in dit geval zijn we aan het oefenen voor de 24h van Le Mans.
Om elkaar te helpen bij het trainen, hebben we allemaal dezelfde instellingen tijdens een practice sessie, anders is het inderdaad appels & peren vergelijken.
dan heb ik niks gezegd!
wij zijn ook aan het testen nu met een team. Quali runs en lange runs

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Tijn96 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:54:
[...]

dan heb ik niks gezegd!
wij zijn ook aan het testen nu met een team. Quali runs en lange runs
Cool! Mochten jullie interesse hebben, in week13 zullen we een oefensessie van 2uur inplannen.
Jullie zijn welkom om mee te doen, kunnen we misschien wat van elkaar opsteken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mopperonkel22
nieuw item.... de klapper van de week !! :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 09:58:
[...]

Cool! Mochten jullie interesse hebben, in week13 zullen we een oefensessie van 2uur inplannen.
Jullie zijn welkom om mee te doen, kunnen we misschien wat van elkaar opsteken.
Kan wellicht idd geen kwaad! Zal zelf wel aan willen sluiten. Wellicht nog meer interesse.

Heb nu een quali run op 18 graden van 3:47.823

Offtrack is alleen zo gemaakt dus daar ben ik nu mee bezig en lange tijd constant rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mopperonkel22
haha is practice..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Tijn96 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:01:
[...]

Kan wellicht idd geen kwaad! Zal zelf wel aan willen sluiten. Wellicht nog meer interesse.

Heb nu een quali run op 18 graden van 3:47.823

Offtrack is alleen zo gemaakt dus daar ben ik nu mee bezig en lange tijd constant rijden
In mijn signature staat een link naar het google document.
Voel vrij om je gamertag achter te laten en wat dagen in te vullen. Aan de hand hiervan plan ik een sessie in & tag ik de mensen hier even met de info.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
Maverick schreef op woensdag 13 mei 2020 @ 14:51:
[...]

Had deze thread ook al gezien. Op zich vind ik het wel jammer dat er door de devvers niet op gereageerd wordt. Zou goed zijn als verteld zou worden waarom dit zo is.
Ondertussen is er een reactie, ze gaan ermee aan de slag.

https://members.iracing.c...500/3733317.page#12049032

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:12

Niellie41

[object Object]

Een solide 5/7

Mooie hoogte en afstand. Alleen jammer dat je niet op je banden landt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 10:12:
[...]

In mijn signature staat een link naar het google document.
Voel vrij om je gamertag achter te laten en wat dagen in te vullen. Aan de hand hiervan plan ik een sessie in & tag ik de mensen hier even met de info.
Zal ik doen en tevens vanavond eens met jullie settings een paar ronden rijden om te kijken waar ik op uitkom. Wij rijden tevens met de rsr. Zie dat jullie die nog niet geprobeerd hebben dus wellicht een interessant vergelijk!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Community-Video-Compilation.png

Als GoT iRacing willen we bij ontvangst van voldoende leuk materiaal geregeld een video compilatie maken op basis van door jullie aangeleverd video materiaal van spannende, bizarre, gekke of mooie momenten in races die jij zelf hebt meegemaakt.

De compilatie zal gepubliceerd worden op onze site en social media.

De voorwaarden zijn simpel en als volgt:
  • De video moet aangeleverd worden in MP4 formaat
  • De clip mag maximaal 10-15 seconden duren
  • In de clip mag je zelf een tag zetten en anders zetten wij jouw GoT naam er in.
  • Je dient geregistreerd te zijn op de site om mee te kunnen doen
Klik hier om te lezen hoe je jouw clip kan inleveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beltoni
#SupportJimmy

Race start on 15.28u

Skip Barber @ Belle Isle (top split) incl. ex F1 coureur Heikki Kovalainen

[ Voor 33% gewijzigd door Beltoni op 15-05-2020 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Beltoni schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:24:
#SupportJimmy

Race start on 15.28u

Skip Barber @ Belle Isle (top split) incl. ex F1 coureur Heikki Kovalainen
@Scr33x0r rijdt ook mee in de split :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomolino
  • Laatst online: 29-08-2024
@JoepW Leuk initiatief! Ik ben zelf geen filmpjes maker, maak kan wel net zoveel genieten van kijken naar Iracing als het spelen. Dit moet ook wel aangezien moeders de vrouw het niet gezellig vind wanneer ik hele avonden boven zit te spelen... :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ken nog niet alle Tweakers bij naam O+

De nummer 1 en 2 zie ik echt elke race terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Heikki Kovaileinen ook, weet niet of het de echte is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Belangrijker nog, Heikki Kovalainen ook!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Beltoni schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:36:
[...]

Ken nog niet alle Tweakers bij naam O+

De nummer 1 en 2 zie ik echt elke race terug.
Die gaan inderdaad echt veel te hard, 2 races in dezeflde split meegereden.
Hoe die de skip rond dat circuit gooien, niet normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
JPM85 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:36:
[...]

Heikki Kovaileinen ook, weet niet of het de echte is...
Laatste post op IG is van zijn sim rig dus ik acht de kans aanwezig. Hij doet het een stuk beter dan Barrichello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Beltoni schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:37:
[...]

Laatste post op IG is van zijn sim rig dus ik acht de kans aanwezig. Hij doet het een stuk beter dan Barrichello.
Haha...die was inderdaad best snel klaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:50
Twee mensen die met elkaar ruzieën over wie een crash schuld is laat me wel meteen weer zien waarom ik voice chat uit heb staan :X
In @Jimmy J.'s stream dus, voor de duidelijkheid :P

[ Voor 19% gewijzigd door Wormaap op 15-05-2020 15:43 ]

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
neeeeh!! dit kan toch niet!!
(dit gaat over de crash van Jim..)
edit: ik ben blij te zien dat het de beste overkomt om te ver door te rijden in de pits... :+

[ Voor 81% gewijzigd door ourplayground op 15-05-2020 15:47 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
Gewoon recht van achteren ertegenaan op het rechte stuk 8)7
Ook over de crash van Jim :+

[ Voor 25% gewijzigd door Wormaap op 15-05-2020 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ourplayground schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:44:
neeeeh!! dit kan toch niet!!
(dit gaat over de crash van Jim..)
Wormaap schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:45:
Gewoon recht van achteren ertegenaan op het rechte stuk 8)7
Ook over de crash van Jim :+
Tja wat daar nou gebeurde...
@Scr33x0r en @Jimmy J. moeten dat maar eens uitleggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
JoepW schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:47:
[...]

[...]

Tja wat daar nou gebeurde...
@Scr33x0r en @Jimmy J. moeten dat maar eens uitleggen....
Oh hee, dat was @Scr33x0r :+ Dan ben ik sowieso wel benieuwd wat er gebeurde. Het is natuurlijk makkelijk om in een primaire reactie met 8)7 -smilies te gooien, maar misschien is dat wel onterecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Ik vind het echt een beginnersfout maar ik zeg niet van wie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Stome vraag misschien, maar met hoeveel brandstof racen jullie met de Skip? Ik hoor de crewchief bij Jim zeggen dat ie nog 2 liter ove rheeft, maar dat heb ik nooit gehoord. Ik race met 11,9 liter.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy J.
Best ironisch... Ik bewoog naar links om Arjan er voorbij te laten, in de hoop dat hij de top 2 kon aanvallen. Ik wou het gevecht dus niet eens aangaan haha.

Helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Laatst online: 17-09 09:01
Ik zeg niks, maar het kan zo zijn dat een teammate op mijn 2e account rijdt.. |:( ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
MartijnA3 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:58:
Stome vraag misschien, maar met hoeveel brandstof racen jullie met de Skip? Ik hoor de crewchief bij Jim zeggen dat ie nog 2 liter ove rheeft, maar dat heb ik nooit gehoord. Ik race met 11,9 liter.
Ik rij daar ook mee en Jim ook.. Ik denk dat het te maken heeft met je instellingen van CrewChief. Ik hoor die melding namelijk wel.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
MartijnA3 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 15:58:
Hier ook 11.9. In sommige races kan het een klikje minder (en héél soms moet het voor de allersnelsten zelfs een klikje meer), maar ik heb vaker gelezen dat het verschil minimaal is. Dus één keer vergeten genoeg mee te nemen maakt meer verschil dan 10 keer iets lichter zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
ok, thanks, dan heb ik dus niet teveel mee. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22-09 10:32
Is er eigenlijk een manier om iRacing te testen? Aangezien korting alleen geldt op een nieuw account is het zonde om dat te gebruiken op een test account van een maandje.

Zoek gewoon iets waar men een beetje weet zich fatsoenlijk te gedragen en dat is in PC, AM2 of AC ver te zoeken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:03:
Is er eigenlijk een manier om iRacing te testen? Aangezien korting alleen geldt op een nieuw account is het zonde om dat te gebruiken op een test account van een maandje.
Testen op een tijdelijk account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:03:

Zoek gewoon iets waar men een beetje weet zich fatsoenlijk te gedragen en dat is in PC, AM2 of AC ver te zoeken.
Voor 10 euro kan je 3 maanden testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:04:
[...]

Testen op een tijdelijk account ;)
Mja maar ze doen geen cross check met je creditcard/naam om te zien of je niet al eerder een account hebt gehad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:12:
[...]

Mja maar ze doen geen cross check met je creditcard/naam om te zien of je niet al eerder een account hebt gehad dan?
Nee hoor, je krijgt een 2 achter je naam vanwege de doublure dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JoepW schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:14:
[...]

Nee hoor, je krijgt een 2 achter je naam vanwege de doublure dat is alles.
Oh crap, ik denk je kunt wel ergens je account instellen nadat je betaald hebt. Zucht... kan ik dus niet tegen zo'n cijfer achter mijn naam straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:22:
[...]

Oh crap, ik denk je kunt wel ergens je account instellen nadat je betaald hebt. Zucht... kan ik dus niet tegen zo'n cijfer achter mijn naam straks...
Daar is natuurlijk een oplossing voor: Een mail aan support met het verzoek je naam te veranderen. Mag alleen niet te veel afwijken ivm fraude. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
JoepW schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:23:
[...]

Daar is natuurlijk een oplossing voor: Een mail aan support met het verzoek je naam te veranderen. Mag alleen niet te veel afwijken ivm fraude. :)
Ik las al dat die naam dan evengoed niet vrijkomt voor iemand anders, als ie ooit gebruikt is geweest... fijn systeem. Nu al geen zin meer haha.

Dan laat maar... als ze dat nu even vooraf aangeven ergens als je je aanmeld. Ik ga straks niet racen met een 2 achter mijn naam en ook niet meer betalen omdat ik nu mijn korting heb verspild aan een account van 3 maanden.

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 15-05-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:24:
[...]

Ik las al dat die naam dan evengoed niet vrijkomt voor iemand anders, als ie ooit gebruikt is geweest... fijn systeem. Nu al geen zin meer haha.

Dan laat maar... als ze dat nu even vooraf aangeven ergens als je je aanmeld. Ik ga straks niet racen met een 2 achter mijn naam en ook niet meer betalen omdat ik nu mijn korting heb verspild aan een account van 3 maanden.
Iracing kost sowieso geld, met alleen je jaarlijkse abbo ben jer nog niet en zal je nog aardig wat dollars moeten/gaan spenderen aan tracks en auto's. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar het verlies van je korting is waarschijnlijk maar een fractie op het totaal wat je uit gaat geven.

Kortom, gewoon lekker mee doen :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnA3
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:24:
[...]

iRacing heeft op het moment zo'n 160.000 actieve betalende leden. Alleen aan abonnementsgelden al een omzet van minimaal 1,2 miljoen dollar per maand (!). En toch zijn er altijd mensen die iets niet goed vinden aan hun systeem. :+

Ik begrijp je hele reactie trouwens niet. Waarom wil je 2x korting?
Overigens, als je je uitschrijft en je wacht lang genoeg, dan doet iracing je vanzelf een keer een aanbod om terug te komen. Met korting!

[ Voor 12% gewijzigd door MartijnA3 op 15-05-2020 16:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:22:
[...]

Ik heb gwn 3 maanden gedaan voor iets meer dan 5€ en koop met zwarte vrijdag wel een abbo voor 1of2j.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MartijnA3 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:42:
[...]

iRacing heeft op het moment zo'n 160.000 actieve betalende leden. Alleen aan abonnementsgelden al een omzet van minimaal 1,2 miljoen dollar per maand (!). En toch zijn er altijd mensen die iets niet goed vinden aan hun systeem. :+
Ik ben nu al een kwartier bezig om het uberhaupt te installeren. Installer downloaden, steam key genereren, in steam registreren, terug naar iRacing, steam key invalid...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnA3
Je hebt steam toch helemaal niet nodig?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:47:
[...]

Ik ben nu al een kwartier bezig om het uberhaupt te installeren. Installer downloaden, steam key genereren, in steam registreren, terug naar iRacing, steam key invalid...
Uh Steam?! Ik heb nog nooit Steam hoeven te installeren voor iRacing...

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JS1990
  • Laatst online: 17-06 11:32
Leuk dagje vandaag!
4 races gedaan, waarvan 1 verkloot en tiende.

Maar de andere 3 van Pole gestart en 1x 2e, 1x4e en 1x 5e.
Die waar ik 5e ben geworden op het rechte stuk na de start rond getikt door iemand met een betere start die zijn neus en mijn achterkant verkeerd inschatte. Daarna achteraan beginnen.
Die waar ik 4e was 12 ronden op P2 gereden vlak achter nummer 1 en toen gaf nummer 3 een kusje op de achterbumper waardoor ik terugviel.

Moet beetje werken aan mijn racepace. Op koudere banden in de kwali vaak sneller dan in de race. Maar hopelijk is dat een stukje ervaring.

Wat ben ik blij dat ik begonnen ben hiermee!
Irating schiet ook lekker omhoog zo! Nu over de 1400 :)

Nu rustig aan kijken naar waar ik nu naartoe wil. Wil volgende week Fanatec Global Challenge gaan rijden op Summit Point (Waarschijnlijk Cadillac) om mijn C-licentie te halen.
Maar twijfel wat ik daarna wil gaan doen. Zit te kijken naar de IMSA Michelin Pilot Challenge om langzaam aan de snelheid op te bouwen. Weet alleen niet of ik dan voor de Audi of voor de Porsche moet gaan. Wil uiteindelijk richting GTE/GT3/Porsche Cup.

Wat raden jullie aan? O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mopperonkel22
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:47:
[...]

ik herken mijn meerdere :X ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Doubleoz schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:56:
[...]

Uh Steam?! Ik heb nog nooit Steam hoeven te installeren voor iRacing...
Sorry had ik moeten vermelden, is nodig voor mijn VR headset.

Helaas werkt het allemaal niet lekker en als je dan uiteindelijk zoveel moet betalen, moet het wel heel goed zijn wil ik dat blijven doen.

Voor het eerst zie ik alles dubbel in een VR game, nooit eerder gehad. Verder kan de muis niet verder naar rechts om bij options of quit te komen. De muis hangt steeds vast ook. FFB doet helemaal niks op mijn Fanatec.

Eerste ervaring is dus niet positief.

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 15-05-2020 17:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
JS1990 schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:59:

Maar twijfel wat ik daarna wil gaan doen. Zit te kijken naar de IMSA Michelin Pilot Challenge om langzaam aan de snelheid op te bouwen. Weet alleen niet of ik dan voor de Audi of voor de Porsche moet gaan. Wil uiteindelijk richting GTE/GT3/Porsche Cup.

Wat raden jullie aan? O-)
Gelijk overstappen op de GTE klasse. Op basis van tussenstand van de poll wordt dat de klasse tot nu toe die we volgend jaar als GoT gaan rijden dus dan heb je veel gelegenheid om ervaring op te doen en met een breed deelnemersveld mee te rijden. Daarnaast vind ik de GTE klasse persoonlijk makkelijker rijden dan de Porsche in de pilot challenge.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
Het schema voor de Skip voor 2020S3 en 2020S4 is bekend :)

Hierrrrzo
Schedules for the next seasons:

2020 Season 3

W1. Summit Point (Full)
W2. Spa Francorchamps (GP Pits)
W3. Canadian Tire Motorsport Park
W4. Zandvoort (GP)
W5. VIR (North)
W6. Laguna Seca
W7. Donington (National)
W8. Nurburgring Nordschleife (Industriefahrten)
W9. Phillip Island
W10. Zolder (GP)
W11. Montreal
W12. Belle Isle

2020 Season 4

W1. Lime Rock Park (Classic)
W2. Mosport
W3. Interlagos
W4. VIR (Grand West)
W5. Watkins Glen (Classic)
W6. Spa Francorchamps
W7. Belle Isle
W8. Nordschleife
W9. Zolder (GP)
W10. Tsukuba
W11. Donington (GP)
W12. Bathurst
Bathurst *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:59:
[...]

Helaas werkt het allemaal niet lekker en als je dan uiteindelijk zoveel moet betalen, moet het wel heel goed zijn wil ik dat blijven doen.

Voor het eerst zie ik alles dubbel in een VR game, nooit eerder gehad. Verder kan de muis niet verder naar rechts om bij options of quit te komen. De muis hangt steeds vast ook. FFB doet helemaal niks op mijn Fanatec.

Vervelend... Ik heb zelf geen verstand van VR maar hier zijn genoeg rijders op het forum die er wel gebruik van maken. Mijn advies om in onderstaand topic je settings (VR type, settings iRacing etc.) te delen om te kijken of ze je kunnen helpen.

https://gathering.tweaker...ist_messages/1968088/last

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Phusebox schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 16:59:
[...]

Wat is je probleem? en welke headset ( VR ) gebruik je?
In het forum zitten inderdaad mensen die Oculus en alle andere wel eens gebruikt hebben en of nog rijden dus wat meer info is handig

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Blerf schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 17:28:
[...]

Wat is je probleem? en welke headset ( VR ) gebruik je?
In het forum zitten inderdaad mensen die Oculus en alle andere wel eens gebruikt hebben en of nog rijden dus wat meer info is handig
Odyssey+

Heb het nu beter werkend maar zie nog steeds dubbel. Met andere games geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Mensen hier ervaring met VR en iRacing?
Beter dan 3 schermen?
Wat doet het met je pc qua belasting?
Welke zou je "minstens" moeten nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
kampers schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 17:41:
Beter dan 3 schermen?
Zeker ervaring mee. Maar de ervaring in dit topic leert dat we het vaak maar kort hebben over VR i.c.m. iRacing, en dat het snel een lange serie posts over VR in z'n algemeenheid wordt. Daarom heb ik een tijdje geleden VR Racing geopend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat iemand met 4K iR en 500+ races toch in z'n achteruit z'n kapotte auto de baan op rijdt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

kampers schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 17:41:
Beter dan 3 schermen?
Zat! Er is ook een speciaal VR topic.
VR is tof en er zijn genoeg iRacers die VR prefereren over een 3 schermen setup. VR heeft als voordelen: immersie en neemt weinig ruimte in. Downsides: Warm apparaat op je hoofd en afgesloten van de omgeving. Wellicht iets minder geschikt voor hele lange sessies, al is dat ook afhankelijk van temperaturen en hoe goed je lichaam met VR omgaat.
VR is een pittige belasting op je systeem. Je hebt met name een zware videokaart nodig. Maar drie schermen vreten ook aardig wat resources. Waar je met je tripples weg komt met een variabele refreshrate is dat in VR een stuk minder.

VR werkt in principe goed op alle sets vanaf de Oculus Rift. Ik zou nu minimaal een Rift S nemen of een recente HTC Vive. De HTC Index is populair, maar je hebt echt een high end computer nodig wil je daar het maximale uithalen. De Rift S is wat dat betreft iets vriendelijke (ook qua prijs).

Verkrijgbaarheid is wel een issue momenteel.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 265 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies