Gisteravond was even wennen ja. Sowieso had ik nog nooit meer dan een paar testrondjes op Laguna Seca gereden. Dat in combinatie met het feit dat ik maar een kwartier oefentijd had voordat quali en race begonnen zorgde ervoor dat ik niet echt lekker rondreed. Maargoed, ik ben wel vaker traag dus gewoon doorgaan.
Op het einde van (ik geloof) ronde 1 werd ik er op een ontzettend lullige manier vanaf getikt
(op het rechte stuk een paar keer van achteren aangetikt, net zolang tot ik spinde. Ik moet de replay nog even terugkijken of dat daadwerkelijk is wat er gebeurde, maar WTF
)
Daarna kwam ik ongenadig slecht een bocht uit, net terwijl @
NickThissen en @
Luckeh in gevecht voor p1 eraan kwamen. Daardoor was het snelheidsverschil dusdanig hoog dat ze me niet meer konden ontwijken en ik uiteindelijk samen met Luckeh in de grindbak stond. Superlullig natuurlijk, dus nogmaals excuses, ik was echt niet aan het liften, gewoon ontzettend traag
Race 2 had ik eigenlijk af willen haken, maar dat mocht niet van een aantal mensen op Teamspeak

Dus vanuit de pits gestart om in ieder geval geen oorzaak van ronde 1 puin te zijn. In ronde 1 al acht plekken ofzo gewonnen omdat die puinhoop er duidelijk wel was. Uiteindelijk nog een interessant 'gevecht' gehad voor de 1-na laatste plek van degenen die nog reden. Dat 'gevecht' werd vooral bepaald door wie het handigst opzij kwam voor verkeer in de lead lap dat ons inhaalde. Verder een probleemloze race zonder al te veel spannende zaken.
De auto is even wennen. Inderdaad flink onderstuurd als je te hard de bocht induikt, maar best goed beheersbaar als je op tijd remt. De setup die gedeeld was gaf me ook een stuk meer gevoel in de voorkant van de wagen.
Volgende week Sebring, da's in ieder geval een baan die ik ken. Eens kijken wat we daarvan maken