Officiële Tweakers Discordserver

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Topicstarter
Spielerij is het forumgedeelte bij uitstek om lekker te ouwehoeren over je favoriete games. Zeker bij grote releases gaan jullie lekker los en hebben we al enkele jaren Kroeg-topics rondom de launch van grote games of als er vraag naar is. Daarnaast is samen gamen vaak veel leuker en al helemaal als je voicechat kunt gebruiken ook.. dat kan nu ook via onze spiksplinternieuwe Discord-server.

Discord is natuurlijk geen vervanging voor de discussies op ons forum, dus je kan op ons forum terecht voor alles wat je daar altijd al besprak. Discord is hier, ook mede door de mogelijkheid tot voice-chat een mooie toevoeging op. Op de server is er ruimte voor gesprekken over allerlei onderwerpen.

Onze crew heeft al een tijd toegang tot de server en twee weken geleden hebben wij als proef onze abonnees gevraagd onze server te joinen. De inrichting van de server zal waarschijnlijk nog wat aanpassingen nodig hebben. Wie dat wil, kan de server joinen door op onderstaande knop te drukken.

Wil jij onze Discord joinen, klik dan hier: Officieel Tweakers Discord

[ Voor 0% gewijzigd door Moonsugar op 11-09-2020 12:59 . Reden: Discord link ongeldig ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:08

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Na herhaalde verzoeken zijn er wat tekst- en voice-chat kanalen bijgemaakt, specifiek voor Apex Legends en Elite Dangerous. Zoals hierboven al aangegeven, zijn dit geen vervangers voor het forumtopic, maar je kunt er iets slapper zeveren ;) en LFG roepen enzo

Mochten er andere games zijn waar jullie graag een eigen kanaal voor willen, spreek me aan op Discord, via DM mag maar bij voorkeur in #feedback.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-01 00:18
Leuk initiatief, ik heb me meteen gemeld op de server 👍🏻 Vraagje; hebben Tweakers Supporter abonnees ook nog verschillende rechten op de DC server?

Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heijmenberg99
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-04 08:31
Ik ben aanwezig als Heijmenberg op de server. Het linkje uit de server om je te melden heb ik geen rechten voor. Dus dan maar hier :)
topic 1901912

[ Voor 20% gewijzigd door Heijmenberg99 op 03-03-2019 18:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Heijmenberg99 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 18:18:
Ik ben aanwezig als Heijmenberg op de server. Het linkje uit de server om je te melden heb ik geen rechten voor. Dus dan maar hier :)
topic 1901912
Soniqueta schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:48:
Leuk initiatief, ik heb me meteen gemeld op de server 👍🏻 Vraagje; hebben Tweakers Supporter abonnees ook nog verschillende rechten op de DC server?
Dat is, voor zover ik weet, alleen voor Hero en Elite abonnees. Die krijgen een mooi blauw kleurtje en een paar extra kanalen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soni
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-01 00:18
Yorinn schreef op zondag 3 maart 2019 @ 20:12:
Dat is, voor zover ik weet, alleen voor Hero en Elite abonnees. Die krijgen een mooi blauw kleurtje en een paar extra kanalen.
Ok, roger that (y)

Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyJ.
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-08-2023
[verwijderd]

[ Voor 97% gewijzigd door TonyJ. op 03-05-2020 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:46

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Soni schreef op zondag 3 maart 2019 @ 17:48:
En sinds kort krijgen abo's naast het blauwe kleurtje ook een icon ;)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-04 21:15
Heb probleem voor op de server van tweakers te geraken. Vragen om mijn account te claimen email adres zou al in gebruik zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker_19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-03 20:08
Ik krijg de melding dat de invite-link verlopen is. Heeft iemand een nieuwe voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Tweaker_19 schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 19:56:
Ik krijg de melding dat de invite-link verlopen is. Heeft iemand een nieuwe voor mij?
Bij welke link krijg je dat? Discord.gg/Tweakers zou het moeten doen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1