Ik heb met voor het eerst sinds lang nog eens geamuseerd met een endurance race gisteren. Niet van de baan geramd worden helpt daar blijkbaar bij

We zijn nog wat te traag, maar hadden deze keer toch wat auto's om mee te racen in plaats van doelloos achteraan rond te rijden. Uiteindelijk P16 gehaald in de race.
Toch heb ik 1 mindere ervaring van gisteren, en dat tijdens de warm-up. Er blijven mensen rondrijden die de free practice en de warm-up zien als een sessie hotlappen. Op een bepaald moment kom ik tijdens die warm-up de pits uit en zit een HPD anderhalve seconde achter me. Bij het oprijden van Raidillon zit hij echter op mijn staart en in plaats van even in te houden, rijdt hij gewoon recht op mij in. Ik wijs hem daarop en hij antwoordt met "nice outlap", met andere woorden, het was doelbewust.
Ik dacht dat die warm-up diende om wat gewoon te worden aan het verkeer en de omstandigheden? Zou hij tijdens de race hetzelfde doen als een GTE voor hem de pits uit komt? Ik heb het erbij gelaten, maar achteraf gezien had ik het gewoon moeten aandienen bij RC.
Voor die off-tracks, veel mensen begrijpen inderdaad niet dat NEO off-tracks niet hetzelfde zijn als de iRacing off tracks. In theorie kan je iedere bocht een iRacing off-track halen terwijl je voor NEO binnen de limiet zit. Dat is toch duidelijk voor dat je aan het seizoen begint uit de regulations?