iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 133 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 12:15
Ik denk dat ik ook Le Mans maar 's ga kopen. En een Skip, want ik wil de C klasse in :P

Ingeschreven voor de seizoens finale :D @JoepW is er een GoT livery voor de Porsche in mijn kleuren (rood/wit?)

In de topicstart op het iRacing forum wordt trouwens gesproken over interviews na race 1 en 2. Maar er is er maar 1.

[ Voor 62% gewijzigd door FastFred op 21-02-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:40

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:32:Ingeschreven voor de seizoens finale :D @JoepW is er een GoT livery voor de Porsche in mijn kleuren (rood/wit?)
Eerst altijd ff zoeken op onze site. O-) https://www.got-racing.eu/?page_id=252
FastFred schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:32:In de topicstart op het iRacing forum wordt trouwens gesproken over interviews na race 1 en 2. Maar er is er maar 1.
Gecorrigeerd.
Inmiddels 27 inschrijvingen voor de GoT | Le Mans 195!
Inschrijvingen tot nu toe: https://docs.google.com/s...bzhLQNck/edit?usp=sharing

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 22-02-2018 06:00 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
Ja, en de topicstart lezen enzo, toch? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:45
JoepW schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 14:23:
Dit seizoen sluiten we af met de Porsche op Le Mans in een race van 23 ronden (ca. 90 minuten).
Om alvast in de stemming te komen :)

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik ga kijken of ik mee kan doen. De race begint om 21:30 NL-tijd?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:36:
Ik ga kijken of ik mee kan doen. De race begint om 21:30 NL-tijd?
Idd

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Is er een iRacing probleem momenteel? Alles sessie blijven op "loading" staan, en als ik een test race wil doen krijg ik Authorization denied. Billing history: nog tot ergens in maart betaald.

Ik heb al browser hergestart, en ook de computer hergestart. Zonder effect.

[ Voor 16% gewijzigd door flopdoc op 22-02-2018 13:02 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Er is om 15 uur een update gepland. Dat is denk ik de oorzaak.

• flopdoc
JoepW schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:19:
Er is om 15 uur een update gepland. Dat is denk ik de oorzaak.
Ah ok, Ga ik maar even piano spelen.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nieuwe bop update zou voor vandaag gepland zijn, zo gaan de geruchten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
CHANGE LOG:

GT3 Cars

- This is the final GT3 BoP before the start of the 2018 GT3 WCS. Please be aware that, unlike past seasons, we will monitor performance as the season progresses, and will make further, in-season BoP adjustments if necessary.

Audi R8 LMS GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: Small adjustment to fuel economy, +15 kg, baseline setup has been updated to pass Tech with a greater margin of success.

BMW Z4 GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: Rear wing sensitivity has been modified. As wing angles are reduced below 4 degrees, the car loses less drag, more downforce, and the center of pressure moves further forward (providing greater oversteer). Baseline setup has been modified to suit this change. The fuel consumption rate has been increased.

Ferrari 488 GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: Aerodynamic center of pressure has shifted rearward 25 mm. Fuel consumption has been adjusted slightly.

Ford GT GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: No updates.

McLaren MP4-12C GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: +5 kg, and fuel consumption has been adjusted slightly.

Mercedes-AMG GT3

- Preliminary 2018 Season 2 BoP Update: +2.5% aero downforce, and fuel consumption has been adjusted slightly.

• flopdoc
Vreemd, ik heb de updates aangevinkt, klik op Download en .. er gebeurt niets...(behalve dat de Download knop waar ik net op klikte nu verdwenen is) waar normaliter het downloadvoortgangsvenster in beeld komt. Mis ik iets? Heb voor de zekerheid ad blocker en antivirus ook uitgezet zonder effect.

[ Voor 32% gewijzigd door flopdoc op 22-02-2018 17:03 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:00:
Vreemd, ik heb de updates aangevinkt, klik op Download en .. er gebeurt niets...(behalve dat de Download knop waar ik net op klikte nu verdwenen is) waar normaliter het downloadvoortgangsvenster in beeld komt. Mis ik iets? Heb voor de zekerheid ad blocker en antivirus ook uitgezet zonder effect.
Werkt gewoon goed hier. Alles is al ge-update.
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/18s1_finale_banner.png

Er zijn nog maar 17 grid spot vrij. Schrijf je snel in als je nog mee wilt doen!
Update 18:30: Er zijn nog maar 15 grid spot vrij. Schrijf je snel in als je nog mee wilt doen!
Update 19:00: Er zijn nog maar 13 grid spot vrij. Schrijf je snel in als je nog mee wilt doen!
Update 20:15: Er zijn nog maar 8 grid spot vrij. Schrijf je snel in als je nog mee wilt doen!
Update 20:50: Er zijn nog maar 5 grid spot vrij. Schrijf je snel in als je nog mee wilt doen! 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door JoepW op 22-02-2018 20:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lol dat gaat snel! Spijtig genoeg weet ik pas volgende week of zondag lukt. En ik ga geen plaatsje van iemand afnemen zonder te rijden.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:44

Arfman

Drome!

Had graag meegedaan, maar die zaterdag ervoor is er een Heusinkveld MX5 race en zowel zaterdagavond als zondagavond besteden aan een race vind ik niet zo tof. Wel mooi dat de inschrijvingen zo snel gaan! d:)b

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We sluiten de dag af met nog maar 1 vrije plek voor de finale ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 23-02-2018 06:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Dat is lang geleden dat we een volle grid hadden tijdens een finale race. Volgens mij hebben we dit keer de goeie keuze gemaakt kwa combo :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuke statistiek met een vol grid voor de finale!

Gemiddelde iRating: ca 3500
Aantal nationaliteiten: 14
Landen van herkomst: Australia, Austria, Belgium, Denmark, France, Germany, Hungary, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, United States

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 23-02-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
JoepW schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 06:26:
Leuke statistiek met een vol grid voor de finale!

Gemiddelde iRating: ca 3500
Aantal nationaliteiten: 14
Landen van herkomst: Australia, Austria, Belgium, Denmark, France, Germany, Hungary, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, Turkey, United Kingdom, United States
wauw, wat een succes. d:)b

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
flopdoc schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:00:
Het updaten via Chrome lukte niet, via IE nu wel 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik doe de mededeling aan de onderstaande rijders even hier openbaar aangezien iedereen dan meteen weet dat we een aantal zaken hebben veranderd. Met name simpeler. ;)

We hebben het gebruik van de 'rijdersdatabase' op de site van Nick afgeschaft om een overzicht te hebben en houden van alle communityleden. Dat doen we nu op basis de de toegang tot de got-racing.eu site.
Op de site kan je je registreren als rijder en daardoor heb je toegang tot wat afgeschermde data (liveries, financien etc.) en kan je benaderd worden voor special events (karten ;) ). Tevens is registratie op de website ook de basis voor vrijstelling van eventuele irating en safety rating grenzen voor ons georganiseerde races.

Dus als je nog steeds actief bent met iRacing en een geregistreerd rijder wilt blijven gaarne een account maken op de site: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229

De rijders hieronder opgesomd stonden wel in de rijdersdatabase en niet op de site geregistreerd:

@beastdjw @thomms @Roderic @Richard117 @Verwijderd @alarma2nd @JazzGreenway @BuurjongenB @kof_tnc @Roy Visser @Verwijderd @gtrNL @BruceLee @Fuelke @Diek79 @Willem @jarninho @JoepW @RichardA @Def XR @Fragbeestje @Magevael @BM @MindWarp @Seninha @remco tr @Xept!on @Jubby @alexbl69 @Froggy @DirkT @Alexji @x1ao @devast8ion @Michiel77 @TkillaB @Brightfox @TuxieDeni @Nickrsd @Verwijderd @ThiJor @JoostBaksteen @stoofpeer @The_FrankO @Verwijderd @Tommy_the_Gun @MartijnV03 @larose @deRidder @Verwijderd @DurkB @freggel @Alibambam @toetsenbordje @wct12 @Verwijderd @Kyp5ki @aicaramba @Verwijderd @bypa66 @Brodinski @Verwijderd @Laundro @Ruud_ST @HansPeterB @Verwijderd @DeSelder @KingJelle @MatthijsV @do1631 @Michaelg @RKD @AequitasII @ivanzoomski

Tevens heb ik de League en de reg's opgeschoond. Alle rijders die langer dan een maand of zes niet hebben gereden in iRacing zijn verwijderd uit de bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Klote Porsche!

Tot zover mijn bijdrage -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scifo83 schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 18:53:
Klote Porsche!

Tot zover mijn bijdrage -.-
Wat een heerlijk eerlijk niet zeggende / toevoegende post. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Ik heb voor het eerst in lange tijd weer eens een official race gedaan in de Porsche op Suzuka en zag hem in de laatste bocht langs de baan staan dus ik gok dat het daarmee te maken heeft :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
Ik snap niet waarom mijn drop off in de banden zo groot is? Is Wing 8 te belasten voor de banden? Is het de camber settings die mijn banden opvreten? -3.5 range voor en achter. Help mij -.-
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/awgp4nkaendwn7w/Porsche_Cup.jpg?raw=1

@Nick wrijf het er nog maar is in. Dat was de race ervoor en idd die was ook al klote :D

Trouwens voor de Le Mans race van volgende zondag. Winnaar is al bekend, die Guven is een machien.

[ Voor 79% gewijzigd door Scifo83 op 24-02-2018 19:45 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik wilde even gaan oefenen voor de volgende Heusinkveld MX5 race, maar ik kan nergens de weer/trackstate instellingen vinden die ze gaan gebruiken :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:40:
Ik wilde even gaan oefenen voor de volgende Heusinkveld MX5 race, maar ik kan nergens de weer/trackstate instellingen vinden die ze gaan gebruiken :?
Het weer is altijd dynamisch en track state altijd 40%.
Time of day moet je ff opzoeken bij de league sessies ;)
Heren @diknmuis @Richard117 @FastFred @DutchDevil79 @TonCoronel,
willen jullie je invite honoreren voor de Special League tbv de finale?

[ Voor 16% gewijzigd door JoepW op 24-02-2018 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:53:
[...]

Thanks!

Ik heb nog _veel_ te oefenen op SIlverstone. Is nooit mijn favo track geweest maar T1 is listig en dan heb je nog Becketts en Meggets en Fleppetts en weetikveel wat voor namen :P Dit kon nog wel eens uitrijden worden en verder niks ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Hier mijn paint voor de Le Mans 195

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/X6HKoNSEozalxmXacZd5LdIf/full.png

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren SCO 10h Suzuka gereden. Wagen veilig thuis gebracht zonder fouten! Eerste stint save gereden maar wel trager. Mijn 2de stint wat meer vertrouwen en ook sneller. Van 2:02:4 naar 2:01:8. 7de gefinisht met het team (y) Er staat al terug "coming soon" op de SCO pagina. Misschien eens een GoT team inschrijven ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scifo83
derx666 schreef op zondag 25 februari 2018 @ 00:55:
Hier mijn paint voor de Le Mans 195
Mooi. Hier onze:Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/mCikw6/am_01.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

@spa? haha dat is geen spa vriend maar suzuka...... 8)7 :?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

knightvision schreef op zondag 25 februari 2018 @ 19:48:
[...]

@spa? haha dat is geen spa vriend maar suzuka...... 8)7 :?
En de auto en sessietype kloppen ook niet. Is waarschijnlijk een oude omschrijving die nog in Twitch stond.

Ik zie vooral 2 auto's die elkaar geen duimbreed toegeven en daardoor onnodig veel tijd verliezen t.o.v. P1 en P2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb vanmiddag dus Le Mans gekocht voor de race van zondag. En, de Skip om uit de D-klasse te komen. Waarom hebben jullie mij niet gewoon verplicht die te kopen? Wat een leuk ding :D

Eerste Skip race op Gilles Villeneuve er ook op zitten net, 4e gestart, 6e gefinished :)

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 25-02-2018 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Arfman schreef op zondag 25 februari 2018 @ 20:19:
[...]

En de auto en sessietype kloppen ook niet. Is waarschijnlijk een oude omschrijving die nog in Twitch stond.

Ik zie vooral 2 auto's die elkaar geen duimbreed toegeven en daardoor onnodig veel tijd verliezen t.o.v. P1 en P2.
Idd precies of we een afrekening hadden onder ons beiden. Ging er een beetje over :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb nog geen onderdelen besteld, en ik heb deze week toch geen tijd om een pc te bouwen voor het racen.

Dus, ik ga de race van zondag op mijn pc rijden en niet op mijn laptop. Kan ik de hele iRacing map in My Documents overkopieren zodat ik al mijn setups en settings gelijk heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
JoepW schreef op zaterdag 24 februari 2018 @ 20:53:
[...]

done, sorry dat het wat lang duurde
ik zal er btw vanavond niet bij zijn

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
FastFred schreef op maandag 26 februari 2018 @ 09:31:
Ik heb nog geen onderdelen besteld, en ik heb deze week toch geen tijd om een pc te bouwen voor het racen.

Dus, ik ga de race van zondag op mijn pc rijden en niet op mijn laptop. Kan ik de hele iRacing map in My Documents overkopieren zodat ik al mijn setups en settings gelijk heb?
Ja dat moet gewoon werken. Echter is het denk ik wel een goed idee om de graphics opnieuw te laten doen door de renderer.ini weg te gooien (even backup houden natuurlijk), dan doet hij opnieuw de graphics check en daarna kun je je settings wellicht nog wat hoger gooien als nodig. Puur kopie tussen twee computers zorgt nogal eens voor rare problemen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

I won gisteren, voor het eerst in 6 jaar, weer een race op iRacing. In de Porsche cup.
Daar waren maar liefst 45 starts voor nodig, maar het was de moeite waard.

Dan kom je op het punt dat je beseft dat je gaat winnen ==> concentratie heel even bij iets anders en prompt vlieg ik er bijna af.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
JoepW schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:19:
Ik doe de mededeling aan de onderstaande rijders even hier openbaar aangezien iedereen dan meteen weet dat we een aantal zaken hebben veranderd. Met name simpeler. ;)

We hebben het gebruik van de 'rijdersdatabase' op de site van Nick afgeschaft om een overzicht te hebben en houden van alle communityleden. Dat doen we nu op basis de de toegang tot de got-racing.eu site.
Op de site kan je je registreren als rijder en daardoor heb je toegang tot wat afgeschermde data (liveries, financien etc.) en kan je benaderd worden voor special events (karten ;) ). Tevens is registratie op de website ook de basis voor vrijstelling van eventuele irating en safety rating grenzen voor ons georganiseerde races.

Dus als je nog steeds actief bent met iRacing en een geregistreerd rijder wilt blijven gaarne een account maken op de site: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229

De rijders hieronder opgesomd stonden wel in de rijdersdatabase en niet op de site geregistreerd:

@beastdjw @thomms @Roderic @Richard117 @Verwijderd @alarma2nd @JazzGreenway @BuurjongenB @kof_tnc @Roy Visser @Verwijderd @gtrNL @BruceLee @Fuelke @Diek79 @Willem @jarninho @JoepW @RichardA @Def XR @Fragbeestje @Magevael @BM @MindWarp @Seninha @remco tr @Xept!on @Jubby @alexbl69 @Froggy @DirkT @Alexji @x1ao @devast8ion @Michiel77 @TkillaB @Brightfox @TuxieDeni @Nickrsd @Verwijderd @ThiJor @JoostBaksteen @stoofpeer @The_FrankO @Verwijderd @Tommy_the_Gun @MartijnV03 @larose @deRidder @Verwijderd @DurkB @freggel @Alibambam @toetsenbordje @wct12 @Verwijderd @Kyp5ki @aicaramba @Verwijderd @bypa66 @Brodinski @Verwijderd @Laundro @Ruud_ST @HansPeterB @Verwijderd @DeSelder @KingJelle @MatthijsV @do1631 @Michaelg @RKD @AequitasII @ivanzoomski

Tevens heb ik de League en de reg's opgeschoond. Alle rijders die langer dan een maand of zes niet hebben gereden in iRacing zijn verwijderd uit de bestanden.
Hoi Joep,

Grappige timing, ik heb een jaartje een break genomen van Iracing maar ben net sinds vorige week terug! ik
Ga me terug registreren dan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 04:56
Ik heb ook even een break ivm de kindjes. Ik zie dat een mede Nedeweertenaar goede zaken doet, dus dat komt helemaal goed. Zodra ik weer wat meer rust heb meld ik me weer. Tot die tijd is het incidenteel wat vliegen in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik vind Snetterton maar niks heb ik gistermiddag besloten :P ff aankijken of ik er vanavond mijn draai kan vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door FastFred op 26-02-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ga nog vlug snetterton aanschaffen zodat ik vanavond toch van de partij ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/GoT-Monday-Supercup.png

De laatste race van dit seizoen (volgende week maandag is het weer Monday Madness!) en daaraan voorafgaand een 'druk' race weekend met op zaterdag de Heusinkveld MX-5 World Tour en zondag onze finale @ Le Mans.

Maar goed we gaan vanavond naar Snetterton met de Porsche.... Inderdaad geen makkelijk circuit, maar zeker uitdagend om hier een clean rondje te rijden en ook nog wat racefun te hebben.

GoT | Monday Supercup 18S1-W1226-02-18
Car(s)Track(s)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Fuel100 % (+/- 100 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Snetterton Circuit - 300 (Heat 1)
Snetterton Circuit - 300
Time of DayLate Afternoon
Pit stalls24
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:30 (60 min.)
Qualification20:30 - 20:45 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race20:45 - 21:05 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:15 - 21:25 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:25 - 21:55 (30 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderTop 10 Inverted (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@JoepW wat een puinhoop in die laatste bocht :P

Ik zie net trouwens in de mail dat er 2 extra trainingsessies komen voor de Le Mans 195. Dat is fijn, ik heb volgende weekend weekendkamp met scouting dus kon er zaterdag al niet bij zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door FastFred op 26-02-2018 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27

Phydomir

Dennis

Of ik lees het verkeerd of je realiseert je niet dat de race al aankomende zondag is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Of ik verwoord het verkeerd, kon had kan moeten zijn in die laatste zin. Ik kan zaterdag niet bij de trainingsessies zijn omdat ik dan nog weekendkamp heb. Ben zondagmiddag pas terug namelijk. Dan zijn deze 2 extra trainingsessies wel fijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 26-02-2018 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 26 februari 2018 @ 16:56:
@JoepW wat een puinhoop in die laatste bocht :P
Ja voor die 12 demo laps rij ik ff opwarm en dan ronde op snelheid. En die laatste bocht ging niet goed, maar had geen zin om nog een rondje te doen. ;)
Maar het is moeilijk bochtje. Zelfs met de MX-5 in het vorig seizoen van de MX5WT had ik er moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
En het is niet de enige bocht die lastig is op dit circuit heb ik al gemerkt, ik ga nu rond met 1:53.5 als snelste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07

Ik heb me geregistreerd! Zal ik me nog voorstellen ook? :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michiel77
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-07-2022

@Michiel77

Ik was altijd druk met trainen van 1 auto in iracing (geen tijd voor iets anders) maar daar moet verandering in komen. Heb mij weer ingeschreven op de site. Wil komend seizoen mee gaan rijden met de skip en misschien dat ik nog 2 rijders kan over halen om mee te doen.
Net al even rondje gereden in de skip om te kijken hoe dat ook alweer reed :) maar ik denk dat het zeker leuk kan worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coning
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-03 22:23
Hallo iedereen :). Heb me net aangemeld op de site dus ik zal mezelf maar even voorstellen:

Mijn naam is Marco, 30 jaar oud en woonachtig in Utrecht. Zo'n 10 tot 15 jaar geleden heb ik veel geracet op de pc in de tijd van Grand Prix 3 en Grand Prix 4, voornamelijk in de GP-Proleague. Een tijd terug begon het allemaal weer te kriebelen dus heb ik een pc aangeschaft en m'n oude stuurtje afgestoft. Heb iRacing geïnstalleerd en ben daarmee nu druk aan het oefenen. Hopelijk kan ik hier nog ergens meedoen met een leuke competitie hier of elders. Grappig om te zien dat er nog een aantal dezelfde namen actief zijn als járen geleden.

[ Voor 62% gewijzigd door Coning op 26-02-2018 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ben ik nu de enigste die dit een leuke baan vond :9 ? Twee goeie races gehad tot dat ik de 2de race op het laatste die kever kwijt speelde. Heb trouwens 2 maal gehad dat iemand een eindje voor mij terug de baan op komt en het moment dat je ernaast gaat komen doen ze een uitwijk/verdedigingsbeweging. Zeg niet dat het bewust gedaan was maar het is aardig schrikken en imo niet kunnen. :? (edit op een recht stuk)

[ Voor 3% gewijzigd door diknmuis op 26-02-2018 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik moet zeggen dat ik Donington dit seizoen misschien wel de leukste baan vond :)

Is er al bedacht wat we volgend seizoen gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 09:33:
Ik moet zeggen dat ik Donington dit seizoen misschien wel de leukste baan vond :)

Is er al bedacht wat we volgend seizoen gaan doen?
De agenda van de site is al up-to-date.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Woohoo, Skippycup :D

Wel weer een flinke berg banen die ik zal 'moeten' kopen :'( Maar 's ff zien of ik dat ga doen. Wellicht dat een aantal banen ook gebruikt worden in de official races.

[ Voor 43% gewijzigd door FastFred op 27-02-2018 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:26
Wat een baan was dat zeg gisteren... nog nooit eerder gereden en dus speciaal aangeschaft voor de laatste 2 races van dit seizoen.

Het koste aardig wat moeite om foutloos een rondje te sturen op dit circuit, het is een nogal 'technisch' circuit. Uiteindelijk met een wat aangepaste Suzuka Setup redelijk rondgekomen en de pole pakken in de quali. Race 1 was weinig spannend, ik had een goede start en kon een gaatje van een aantal seconde trekken en de race gecontroleerd uitrijden.

Race 2 was weer zo'n race waarin ik ineens moest gaan inhalen en close racing e.d. dat kan ik dus weer blijkbaar niet. Ik start vanaf P10, heb een goede start maar denk expres ik hou me in dus probeer niet in de eerste bocht gelijk drie plekken goed te maken. Ik zit dus redelijk dicht achter Tim maar dacht voldoende afstand te houden. Helaas spint er iemand voor Tim, dus die gaat op zijn rem en ik kan hem niet meer ontwijken. In mijn replay ziet het er vreemd uit, mijn auto verdween half in die van Tim voordat er 'contact' werd gedetecteerd en we er beide af vlogen. Mijn auto had wel wat schade en ik moest daar even aan wennen waardoor ik 3 bochten later er nog eens af vlieg en bij het terugkomen op de baan nogmaals spin. Ik ging er dan ook vanuit dat de auto zwaar beschadigd was maar na een aantal bochten leek het wel mee te vallen, ik miste wel wat topspeed en onder remmen gedroeg te auto zich wat listig. Toen ik zag dat er 5 man in de pit stond toch maar besloten door te rijden. Door her en der foutjes van anderen toch nog 5e geworden.

Maarum @JoepW , waar blijft de podium ceremonie? Waar kan ik mijn bankrekening doorgeven voor al het prijzengeld? :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 12:03:......Maarum @JoepW , waar blijft de podium ceremonie? Waar kan ik mijn bankrekening doorgeven voor al het prijzengeld? :)
Mag ik ook nog tijd hebben om het uit te voeren....
Hier is de eeuwige roem: https://www.got-racing.eu/?p=3905

En verder kan je HIER je paypal-naam doorgeven aan GoT Racing ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
JoepW schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 13:10:
[...]

Mag ik ook nog tijd hebben om het uit te voeren....
Hier is de eeuwige roem: https://www.got-racing.eu/?p=3905

En verder kan je HIER je rekeningnummer doorgeven aan GoT Racing;)
Haha uhm ik zag geen optie om mijn rekening nummer op te geven... maar ik zal wel een donatie doen. Was de eerste keer dat ik meedeed en alle lof naar Jou (en Nick?) voor het regelen. Waren leuke en leerzame avonden!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Waarschijnlijk roepend in de woestijn, maar racen jullie ook op andere avond als maandagavond? Ik volleybal op maandagavond.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luckeh schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 14:07:
Waarschijnlijk roepend in de woestijn, maar racen jullie ook op andere avond als maandagavond? Ik volleybal op maandagavond.
Nee helaas voor jou is de maandag onze vaste avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:07

Niellie41

[object Object]

http://members.iracing.co...ist/3594738.page#10934524
Good day,

I thought I would make a post in regard to the new or updated content that will be in the build next week. Some of it you might know about and some you may not.

Two new LMP1 cars: The Porshe 919 Hybrid and the Audi R18 etron Quatrro. These two new cars will run in two new Lemans Series, an individual series and a team series with an LMP2 and a GTE Class. iRacing LeMans Series and iRacing Lemans Endurance Series. The Lemans Series will run every two hours with a 12-week schedule. 60-90 minute races as a regular official series. Then, every other week we will run the iRacing Lemans Endurance Series with 2-time slots. Saturday at 7:00GMT and Saturday at 19:00GMT. These are 6-hour sessions, and they are team events.

A new Indycar: The Indycar IR-18! We think you will really enjoy this car; our testers definitely are enjoying it. If you purchased the existing DW12 Indy car in the last six months, we would grant you full credit of $11.95. We also will be granting the existing DW12 Indycar free to all members.

New Dirt Track: Limaland Motorsports Park! This Quarter-Mile track is located in Northwest Ohio, and we also will include a night version.

New Dirt Track at Charlotte! A 4/10 mile Dirt Track located across the street from the Charlotte Motor Speedway and will include a night version.

New GRC Circuit: Sonoma

A rescanned and revised version of Pocono: If you own the existing Pocono track, you will get this for free. The old Pocono will be granted to every member for free.

FYI, we do have a new road course in the works (and many other content additions/updates) that is nearing completion, but it was not ready for this build, unfortunately.

We have videos in the works this week for all this content that will be out on the build.

Good racing!
Speaking of Indycar that is the next target for pit animation but in very early stages. For this build, we focused on finishing all the hand over hand animation for every car.

And before someone asks Yes, Day to night and new damage model still on track for 2018 but neither in this build.

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 27-02-2018 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Aanvulling...
quote: Patrick Mallet
Any word on the V7 tire model?
quote: Randy Cassidy
It's not in this build. But a little birdie tells me that Dave is writing a blog post about tire model development.
quote: Alan L Mitchell als reactie op Tony zijn mededeling over Indycar pit crew
If more are coming, brilliant! I take it each series with differing pit rules and styles is a massive headache.
quote: Tony Gardner
Yes lot of work, each different. One of the side projects working on for this one is working on the gas lines/tubing but then will have for other series animation as well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Een hoop verrassingen, leuk! Ben eigenlijk meer benieuwd naar de nieuwe IndyCar ipv de lmp1's

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BobvK schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:30:
Een hoop verrassingen, leuk! Ben eigenlijk meer benieuwd naar de nieuwe IndyCar ipv de lmp1's
Ik naar bandenmodel v7 en dag/nacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

In diezelfde thread stond dat er binnenkort een blog komt van Kaemmer over tyre model V7.

Net nog even een GRC raceje gedaan op Iowa. Paar leuke races gehad, wel veel verschil in rondetijden waardoor ik in heat 1 makkelijk 2e kon worden en in de main race op m'n sloffen naar de 3e plek ben gereden. Ben ondertussen op bijna 1600 iRating en een SR van D3.6 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:45
BobvK schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:30:
Idem :) Denk dat daar op de langere termijn meer mee geracet zal worden dan met de LMP1's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Two new LMP1 cars: The Porshe 919 Hybrid and the Audi R18 etron Quatrro. These two new cars will run in two new Lemans Series, an individual series and a team series with an LMP2 and a GTE Class. iRacing LeMans Series and iRacing Lemans Endurance Series.
Is dat een verstopte LMP2 wagen aankondiging of zie ik iets over het hoofd?
Ik ben best tevreden met mijn resultaten! Zowel qua participation als qua resultaten. Ik heb ook wel een aantal goede races gereden en ik merk dat ik steeds vaker het gevecht aan kan met bijvoorbeeld Joep, die een tijd terug toch steevast een stukje sneller was als ik. Een dingetje wel, is dat ik vaker plekken moet inleveren dan dat ik inhaal. Deels komt het omdat ik in de race toch minder constant / snel rij dan met quali, waardoor ik vaak snellere rijders achter me heb na de start. Voor inhalen moet ik echt nog leren om dichter te volgen, als me dat niet goed lukt krijg ik niet vaak goede runs op voorgangers.

[ Voor 51% gewijzigd door aicaramba op 27-02-2018 21:07 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:56:
In diezelfde thread stond dat er binnenkort een blog komt van Kaemmer over tyre model V7.....
Jaha: JoepW in "iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4" ;)
aicaramba schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:58:
.......ik merk dat ik steeds vaker het gevecht aan kan met bijvoorbeeld Joep, die een tijd terug toch steevast een stukje sneller was als ik.
Leeftijd (alhier) en te weinig echt rijden....

En nog meer nieuws....
quote: Tyler D Hudson
Hi All,

Wanted to give a quick update on things we have been working on for dirt and clue you in on some of the changes coming in the next build.

We have two new tracks joining the service! The 1/4 mile track of Limaland Motorsports Park and the 4/10 of a mile Dirt Track at Charlotte.

Improved cushion physics for all tracks. Quite a bit of testing has went into making the cushion more lively and feel more like a real cushion. More dirt can build up and the height at which it can build up has been increased significantly. Along with the cushion, there's a slight overall track grip adjustment for all tracks.

Dirt Street Stock Rev limiter increased to 6800 RPM.

Dirt Winged Sprint Suspension Adjustments from Season 1 reverted to initial spec and new adjustable nose wing angle available in the garage.

Non-wing sprint in-car shock adjustments removed per 2018 USAC Rules.

Dirt Late Model is getting a few significant suspesnion updates. Looks and drives more realistically than ever before.

Updated Class Structure and Race Formats. Now, dirt oval class c and up will all include heat racing.

Also, we have our Dirt World Championship Qualifying series set to begin March 15th for GRC and March 19th for the World of Outlaws Sprint Cars & Late Models! These races will have splits for 3 heats, and 2 consolation races. These series will be open to all dirt licenses and use the snake splits system. More details on these series will be announced very soon!
Bron: http://members.iracing.co...ist/3594804.page#10934968

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
DW12 wordt gratis lees ik, dat is wel weer leuk, weer een nieuwe auto die toch best leuk is om een keer te rijden :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-10 16:49
aicaramba schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 20:58:
[...]

Is dat een verstopte LMP2 wagen aankondiging of zie ik iets over het hoofd?
Denk dat ze hier gewoon de HPD mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Regel 1: hou de verwachtingen zo laag mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
Gisteravond nog even snel een paar rondjes op Le Mans geoefend, ik had zelf een aardige setup maar de setup die door Dennis Gerressen werd gedeeld voelde nog iets beter aan. Voor mijn gevoel zit ik echt al wel op de top van mijn kunnen kwa ronde tijd (4:02:178) en dan zie je een ronde tijd van 4:00:901 staan en dan denk je 'hoe dan?????'

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
JazzGreenway schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 23:30:
[...]

Denk dat ze hier gewoon de HPD mee bedoelen.
Ik weet het wel zeker... Het was toch al lang bekend dat LMP1 samen met de HPD gingen? De HPD is een LMP2 (ook al heeft hij qua snelheid meer van een LMP1 weg maar goed).
TonCoronel schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 08:24:
Gisteravond nog even snel een paar rondjes op Le Mans geoefend, ik had zelf een aardige setup maar de setup die door Dennis Gerressen werd gedeeld voelde nog iets beter aan. Voor mijn gevoel zit ik echt al wel op de top van mijn kunnen kwa ronde tijd (4:02:178) en dan zie je een ronde tijd van 4:00:901 staan en dan denk je 'hoe dan?????'
Tsja over een rondje van 4 minuten... Op een normale baan is dat misschien 0.5 s verschil, valt toch wel mee?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant rijdt je meer dan de helft van de ronde ook maar gewoon plankgas, kun je niet veel op verliezen (tenzij je bocht uit verpest). Ik zie mijzelf in ieder geval die tijd niet rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@TonCoronel Ik had eerst een setup van setupsync gehaald, maar met die setup van Dennis Gerrissen was ik direct 2 seconden per ronde sneller :P

Nog steeds maar 4 minuut 11 ofzo als snelste tijd. Is een lastige baan om goed te krijgen, ik vind de tracklimits heel vaag, op sommige plekken kun je zowat door het gras, andere plekken mag je amper de curb aanraken, op weer andere plekken mag je met 4 banden over de lijn, andere plekken weer niet etc...

En die achterlijke slowdowns, ook tijdens practice. Ik maak een foutje, ga buiten de baan, verlies 3 seconden op de persoon die achter me reed, en dan ook nog eens 2 seconden slowdown :?

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 28-02-2018 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En ik hoorde nogal wat limiter geluiden in de Porsche op Le Mans. Dat is wel een beetje jammer dat draften dan niet opgaat.

BTW: We hebben bij mij momenteel geen inet. Dus de website doet het ook ff niet ;(

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 28-02-2018 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

JoepW schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 09:20:
En ik hoorde nogal wat limiter geluiden in de Porsche op Le Mans. Dat is wel een beetje jammer dat draften dan niet opgaat.
Is is vooral het eerste rechte stuk, maar zelfs dan kan je wel door een goede exit van Tetre Rouge gebruik maken van de draft om hem er naast te zetten. Zelfde geld voor het stuk tussen de twee chicanes.

Daarnaast heeft de Porsche al niet te veel draft. Heb vorig seizoen in de Porsche cup op Le Mans gereden en ondanks de limiter was het racen heel vermakelijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik snap overigens nog geen snars van die livery's. Heb dat pakket van de GoT iRacing site gehaald, uitgepakt en in de porsche911cup map gezet. Ook geprobeerd 1 bestandje erin te zetten in plaats van alles, ook geprobeerd om de bestandsnaam mijn customerid te geven (dat kwam ik tegen toen ik gisteravond aan het Googlen was), maar als ik in iRacing dan naar paints ga zie ik alleen de default iRacing livery's.

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 28-02-2018 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:50:
Ik snap overigens nog geen snars van die livery's. Heb dat pakket van de GoT iRacing site gehaald, uitgepakt en in de porsche911cup map gezet. Ook geprobeerd 1 bestandje erin te zetten in plaats van alles, ook geprobeerd om de bestandsnaam mijn customerid te geven (dat kwam ik tegen toen ik gisteravond aan het Googlen was), maar als ik in iRacing dan naar paints ga zie ik alleen de default iRacing livery's.
Te vinden in de TS hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@JoepW Uiteraard heb ik dit keer eerst de TS gelezen voor ik de vraag stelde :P

Maar dat kan dus niet anders dan via trading paints? Ook als ik een test sessie voor alleen mezelf start? Ik wil gewoon ff zien hoe ze er uit zien zodat ik een keus kan maken voor ik ze een voor een moet gaan uploaden, sessie moet starten etc.

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 28-02-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 10:58:
@JoepW Uiteraard heb ik dit keer eerst de TS gelezen voor ik de vraag stelde :P

Maar dat kan dus niet anders dan via trading paints? Ook als ik een test sessie voor alleen mezelf start? Ik wil gewoon ff zien hoe ze er uit zien zodat ik een keus kan maken voor ik ze een voor een moet gaan uploaden, sessie moet starten etc.
In een testsessie bekijken:
1) Trading paints uitzetten ;)
2) in de desbetreffende directory de TGA plaatsen met de naam car_CUSTID.tga (staat ook in de sectie SKINS in de TS)

Testsessie starten en voila je ziet je skin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op dinsdag 27 februari 2018 @ 11:33:
[...]
De agenda van de site is al up-to-date.. ;)
Site plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
:+ zo ver was ik nog niet bij gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op woensdag 28 februari 2018 @ 12:42:
[...]

:+ zo ver was ik nog niet bij gelezen.
Daarom gebruik is nog steeds een rss feed voor het forum. ;)

https://gathering.tweakers.net/rss/list_messages/1661363

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 28-02-2018 12:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Na 9 uur is inet weer hersteld hier.... XS4ALL :(
Site is dus weer up.

[ Voor 18% gewijzigd door JoepW op 28-02-2018 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Indycar tweette eerder een screenshot van de nieuwe auto!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WXWuNAl.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Niellie41 op 28-02-2018 21:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Wat een bewogen avondje. Gisteren voor de eerste maal een officiële skippy race op Philip Island gereden, ging relatief lekker. Ging dit nog eens over doen vanavond en start tot mij grote verwondering op pole, T2 raakt P2 mij, race over. Ok zwaar gefrustreerd maar laten we nog eens proberen. Tot mijn nog grotere verwondering start ik weer op pole. Dit maal met P2 kunnen weg rijden door constant haasje over te doen en uiteindelijk gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Nu dat we toch aan het vragen zijn. Waar kan ik de setup vinden van Dennis voor Lemans ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Scifo83 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 00:48:
Nu dat we toch aan het vragen zijn. Waar kan ik de setup vinden van Dennis voor Lemans ?
Ik had hem tijdens de sessie gedeeld, maar voor het gemak: https://www.dropbox.com/s...%20GoT%20%20Race.sto?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Greg Hill heeft meer screenshots van de IR18 geplaatst.
Met hier en daar de nieuwe versie van Pocono.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 01-03-2018 08:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

BM

Moderator Spielerij
Delen van setups en elkaar helpen, helemaal top! Maar ook hier geldt dat het wel binnen de grenzen van het toelaatbare moet blijven. Zaken waarvoor betaald moet worden vallen daar niet onder, dus dat wil ik hier ook niet besproken zien.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Vind het toch wel knap lullig van iracing dat mensen die de DW-12 langer dan zes maanden in bezit hebben de volle mep laten betalen. Betalen wij minder voor Iracing ofzo....

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Tsja ze moeten toch ergens de grens trekken... Jammer als je er net buiten valt inderdaad maar ze kunnen slechts iedereen geld terug gaan geven elke keer dat ze een nieuwe auto uitbrengen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Dus de mensen die al een godsvermogen hebben uitgegeven, die laat je bloeden en de nieuwkomers krijgen alle leuke dingen. Krom heel krom maar goed ik koop hem toch wel, maar voel me toch aardig genomen door Iracing had al een berichtje willen sturen naar Tony maar die zijn box zit vol om hem berichten te sturen.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Als je 5 jaar geleden een nieuwe TV hebt gekocht ga je vandaag toch ook niet terug naar de winkel als blijkt dat er een nieuwe versie uit is? Je hebt die 5 jaar gewoon gebruik gemaakt van je TV dus waarom zou je geld terug verwachten? Alleen als je echt een week geleden ofzo het nieuwste merk hebt gekocht dan zullen winkels af en toe nog wel eens iets voor je kunnen betekenen. Dit is precies hetzelfde. Ik vind 6 maanden nog lang eerlijk gezegd, als je de auto al langer dan 6 maanden hebt heb je er toch ook langer dan 6 maanden gebruik van kunnen maken?

Hoe verwacht je dat iRacing boven water blijft als ze met de release van nieuwe auto's oude auto's terug gaan betalen? Dan geven ze letterlijk alles gratis weg, dat kan toch niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Daar heb je gelijk in Nick, maar neemt de rare smaak in mijn mond niet weg.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik kocht de DW12 afgelopen vrijdag. Dus ik ben wel blij met de compensatie.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 133 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies