iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 134 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Bedankt! En bedankt Dennis!

Zo dadelijk eens testen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Scifo83 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:09:
[...]

Bedankt! En bedankt Dennis!

Zo dadelijk eens testen.
Graag gedaan. Wel onder de voorwaarde dat je niet sneller dan mij mag gaan natuurlijk ;)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Phydomir schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:21:
[...]

Graag gedaan. Wel onder de voorwaarde dat je niet sneller dan mij mag gaan natuurlijk ;)
Oh wacht jij bent Dennis. Dat was een dankjewel teveel :D

Euh zal er op letten :p

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:06

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als er mensen zijn die geregeld streamen met iracing zou ik graag hun link van hun live-kanaal willen hebben om te plaatsen op de site. Maakt de site nog interessanter voor bezoekers.
En voor de Le Mans 195 een leuke aanvulling (als je meedoet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Niellie41

[object Object]

Niellie41 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:02:
Over NEO gesproken, voor de 24h (24 en 25 maart) zoeken we nog extra krachten in race control. Je hoeft niet heel de race aanwezig te zijn. Al kan je maar een paar uur, dat zou al enorm helpen!

Heb je interesse? Stuur mij een PB.
Nogmaals de oproep voor de Racespot 24 uur van Le Mans. Zijn er (voormalige?) GES stewards wellicht geïnteresseerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is net een trailer van een film zoals het begin is opgezet :D
”In a world where everyone is driving on ice, here is the car you have been waiting for. Music composed by Hans Zimmer and in your local sim this summer”

sorry, ik kom te vaak in de bioscoop :X

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 12:15
Woohoo, in 4 minuut 6 rond met een slowdown en 2incjes. Rijd zoveel beter dan op m'n laptop :D Helaas kan ik nu zondag middag pas weer :'(

En trading paints heb ik nu voor elkaar, denk ik :)

[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 01-03-2018 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Porsche ligt me niet denk ik. Ik krijg dat ding maar nie onder de knie.

- Na 1 lap remt da ding al nimmer met -4 camber
- draaien is ook een probleem
- met lage Brake bias durf ik niet rijde

Pffff, nog maar te zwijgen over die klote slow downs :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scifo83 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:46:
Porsche ligt me niet denk ik. Ik krijg dat ding maar nie onder de knie.

- Na 1 lap remt da ding al nimmer met -4 camber
- draaien is ook een probleem
- met lage Brake bias durf ik niet rijde

Pffff, nog maar te zwijgen over die klote slow downs :p
Niet te enthousiast he.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10 15:26
Gisteren nogmaals een paar ronden gestuurd, wederom op 1.2 seconde afstand van de nummer 1 en 0.8 van de nummer 2. Stiekem hoop ik dat ze met quali setup reden maar dat zal wel niet. Ik reed in ieder geval met race fuel.

Over die fuel gesproken... dat wordt nog een leuke uitdaging die race. Ik zit nu op 6.28 liter per ronde gemiddeld dan kom je over 19 rondes dus op 119.32 liter. Dus tanken met minder dan 1 liter in de tank, of veeeel draft pakken en veeeel fuel saven om maar 1 pitstop te hoeven maken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:17:
Gisteren nogmaals een paar ronden gestuurd, wederom op 1.2 seconde afstand van de nummer 1 en 0.8 van de nummer 2. Stiekem hoop ik dat ze met quali setup reden maar dat zal wel niet. Ik reed in ieder geval met race fuel.

Over die fuel gesproken... dat wordt nog een leuke uitdaging die race. Ik zit nu op 6.28 liter per ronde gemiddeld dan kom je over 19 rondes dus op 119.32 liter. Dus tanken met minder dan 1 liter in de tank, of veeeel draft pakken en veeeel fuel saven om maar 1 pitstop te hoeven maken.
Dat fuel een uitdaging zou worden is psies de bedoeling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hoe simuleert iRacing het brandstofverbruik cq wat is de manier om brandstof te sparen? Eerder van het gas af uiteraard, maar bij acceleratie bijvoorbeeld net niet volgas geven of gewoon plankgas en iets eerder opschakelen? Op dit moment schakel ik net voor dat hij in de limiter knalt.

Overigens ben ik erg benieuwd naar de gereden tijden van gisteravond, maar die kan ik nergens vinden onder league's of in mijn series results. Is geen openbare link?

[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 02-03-2018 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:14:
Hoe simuleert iRacing het brandstofverbruik cq wat is de manier om brandstof te sparen? Eerder van het gas af uiteraard, maar bij acceleratie bijvoorbeeld net niet volgas geven of gewoon plankgas en iets eerder opschakelen? Op dit moment schakel ik net voor dat hij in de limiter knalt.

Overigens ben ik erg benieuwd naar de gereden tijden van gisteravond, maar die kan ik nergens vinden onder league's of in mijn series results. Is geen openbare link?
Sparen doe je met name door vroeg van het gas af te gaan. Minder vlug op het gas zet volgens mij geen tot zeer weinig zoden aan de dijk.

En de resultaten zijn gewoon te vinden in de league. Zoals in elke league:
Race Seasons
Serie openklappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 14:44

Arfman

Drome!

Morgenavond de Heusinkveld World tour op Silverstone. Heb deze week nog niet kunnen oefenen en nu zijn zowel vrouw als dochter ziek (buikgriep). Hopen dat ik morgen mee kan doen :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

TonCoronel schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:17:
Ik denk net dat het rendabel is om zo veel te saven dat je maar één stop hoeft te doen. De race is 23 rondjes. Dan moet je echt heel veel gaan sparen. 10 rondjes op een tank is vrij eenvoudig, misschien zelfs wel 11 in de draft.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Phydomir schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:04:
[...]

Ik denk net dat het rendabel is om zo veel te saven dat je maar één stop hoeft te doen. De race is 23 rondjes. Dan moet je echt heel veel gaan sparen. 10 rondjes op een tank is vrij eenvoudig, misschien zelfs wel 11 in de draft.
Oja ik dacht dat het 19 rondjes waren 8)7 , dat was nog wel te doen, maar 23 rondjes... dan moet je dus 25 liter saven... ik heb nog nooit geoefend met fuelsaven... dat wordt een spannende dan want 10 rondjes op een tank in draft zal dan wel te doen zijn maar je zult er dus echt 12 moeten doen op je eerste tank.. dus maar 5 liter per rondje ten opzichte van 6.28 nu...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
JoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:55:
[...]

Sparen doe je met name door vroeg van het gas af te gaan. Minder vlug op het gas zet volgens mij geen tot zeer weinig zoden aan de dijk.

En de resultaten zijn gewoon te vinden in de league. Zoals in elke league:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, daar zat ik, maar ik dacht dat dat gewoon een agenda item was voor het event op zondag. Had niet door dat ik daar op moest klikken om de tijden van de trainingen te zien.

@TonCoronel of 2x een fuelstop maken zodat je harder kunt trappen, net wat sneller is over die 90 minuten.

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 02-03-2018 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Inderdaad maar eens onderzoeken wat fuelsaving kost per ronde om op 5 liter per ronde te komen (lastig als je niet weet wat een draft opleverd) en kijken wat een extra pitstop met 25 liter aan tijd kost.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

NAB Racing is op zoek naar nieuwe rijder(s)!

NAB Racing is een team, in januari 2016 begonnen via dit geweldige forum/topic. Het doel was toen om de 24 uur van Spa te rijden. Met de toenmalige 4 rijders hebben we de eerste race helaas niet gefinisht.

Sinds die race is er veel gebeurd. We zijn meer special series gaan rijden, hebben private-series gereden, rijders zijn minder actief geworden en nieuwe rijders zijn er bij gekomen. Met als toppunt het winnen van het amauterkampioenschap in het afgelopen seizoen van de DGFX in de HPD-klasse.

Onder de specials die we zoal rijden:
24 uur van Spa
12 uur van Sebring
24 uur van Le Mans
24 uur van Nurburgring Nordschleife.
24 uur van Daytona

De private-series die we hebben gereden:
2 seizoenen Gathering of tweakers Endurance Series (GES), waarvan 1 seizoen met 2 auto's
2 seizoenen DGFX Endurance Series. (2017 Kampioen HPD amateurklassement).

Helaas heeft 1 van onze rijders besloten naar een groter team over te stappen waardoor we een tekort hebben aan 'vaste rijders'

Wie zijn wij
Wij zijn op dit moment (nog) 3 vaste rijders uit Nederland. Onze voertaal is dus Nederlands en hebben elkaar via dit forum leren kennen. Inmiddels zijn we ook meer vrienden geworden dan alleen teamgenoten.

Wat doen wij
Wij rijden eigenlijk alleen specials en private leagues. We willen de DGFX opnieuw gaan rijden vanaf September. Ook de 24 uur van Le Mans, Nordschleife, 12 uur Sebring staan op de rol. We rijden eigenlijk altijd voor ons plezier met een gematigde pace. Je zult ons niet 20 uur per week op iRacing vinden en dat verwachten we dus ook niet van jou. We richten ons met name op Endurance series.We richten ons met name op endurance races in een scala van auto's. Zo hebben we de BMW Z4 gereden, Honda Prototype (HPD), Ferrari 488 GTE, Porsche, en in de toekomst zullen de LMP1's daar vast bij komen!

Wat zoeken wij
Gezellige jongens/dames die voor hun plezier iRacing spelen en daar graag een vast team voor hebben. Finishen is voor ons belangrijker dan eerste worden. Het zou ons heel erg helpen als je ook zicht hebt op het bouwen van setups.

Stuur me gerust een berichtje als je interesse hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 02-03-2018 11:14 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
w4rguy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:06:
Misschien een beetje asociaal om hier neer te zetten, maar ik doe het toch even.....
Ach.... Je had het ook ff kunnen overleggen. :? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/2k_world_cup_12h_at_the_glen.png
Philippe Leybaert organiseert op zaterdag 2 juni as.. om 14 uur CET deze race voor teams.

Het motto is dat er gezegd wordt dat banden van de Skippy het lang uithouden en dat wil hij bewezen zien.

De race is open voor teams met 2 tot 4 rijders met een iRating hoger dan 1500 en wordt uitgezonden op Racespot.

Het zal toch al snel gaan over ca. 330 rondjes!

Inschrijven kan hier: KLIK
en alle details kan je hier vinden: KLK

Een of meerdere GoT teams lijkt mij toch wel leuk aan de start..... Ik wil alles faciliteren en misschien wel meedoen..... Wie o wie heeft er nog meer interesse?

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 02-03-2018 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
JoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:33:
[afbeelding]
Philippe Leybaert organiseert op zaterdag 2 juni as.. om 14 uur CET deze race voor teams.

Het motto is dat er gezegd wordt dat banden van de Skippy het lang uithouden en dat wil hij bewezen zien.

De race is open voor teams met 2 tot 4 rijders met een iRating hoger dan 1500 en wordt uitgezonden op Racespot.

Een of meerdere GoT teams lijkt mij toch wel leuk aan de start..... Ik wil alles faciliteren en misschien wel meedoen..... Wie o wie heeft er nog meer interesse?
Zalige insteek :) :)
Lijkt me wel leuk om te doen, al is het om eens een team race mee te maken. Ik toon alvast interesse onder voorbehoud (nakijken agenda, gezin, ...)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
JoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:33:
[afbeelding]

Ik wil zeer zeker meedoen met enkele GoTers. Heb altijd al eens een endurance race willen doen maar heb dus totaal geen ervaring met driver swap etc. Dit lijkt me de ideale instaprace daarvoor. Dus als iemand een team wilt vormen waar fun, uitrijden en vooral ervaring opdoen op de eerste plaats komt ....

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klein blogje van Kaemmer met een klein beetje info over NTMv7: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3596425.page
TLDR:

With V7 the variation in laptimes from cold to hot temperatures is much better, there is no longer a “Golden Out Lap” syndrome, and the grip loss with temperature and feel over the limit has been improved. Plus a whole lot of other good stuff!

[ Voor 54% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 18:14 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ah, dus geen snelle MX5 meer op koude banden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Klopt, en als het goed is ook andere auto's niet meer.

@NickThissen : enig idee wanneer Setup Sync weer gaat werken? Kan iemand je ergens mee helpen anders? (hosting oid)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
Mijne teamgenoot is ne cheater. Dees kan toch gewoon niet :p ik zou zondag toch zeker zijn start in het oog houden hehe

[ Voor 19% gewijzigd door Scifo83 op 02-03-2018 20:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Arfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:34:
Klopt, en als het goed is ook andere auto's niet meer.

@NickThissen : enig idee wanneer Setup Sync weer gaat werken? Kan iemand je ergens mee helpen anders? (hosting oid)
Same here, als we iets kunnen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Momenteel is alles weer up voor mij.. Jullie niet?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NickThissen schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:33:
Momenteel is alles weer up voor mij.. Jullie niet?
Nee, al dagen niet.

PS C:\Users\Arfman> ping iracingsetupsync.nickthissen.nl
Ping request could not find host iracingsetupsync.nickthissen.nl. Please check the name and try again.

Krijg ook een foutmelding als Setup Sync opstart:

Error: 3/2/2018 8:43:28 PM
Initializing service.
System.ServiceModel.EndpointNotFoundException: There was no endpoint listening at http://iracingsetupsync.n.../Service/SetupService.svc that could accept the message. This is often caused by an incorrect address or SOAP action. See InnerException, if present, for more details. ---> System.Net.WebException: The remote name could not be resolved: 'iracingsetupsync.nickthissen.nl'
at System.Net.HttpWebRequest.GetRequestStream(TransportContext& context)
at System.Net.HttpWebRequest.GetRequestStream()
at System.ServiceModel.Channels.HttpOutput.WebRequestHttpOutput.GetOutputStream()
--- End of inner exception stack trace ---

Server stack trace:
at System.ServiceModel.Channels.HttpOutput.WebRequestHttpOutput.GetOutputStream()
at System.ServiceModel.Channels.HttpOutput.Send(TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Channels.HttpChannelFactory`1.HttpRequestChannel.HttpChannelRequest.SendRequest(Message message, TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Channels.RequestChannel.Request(Message message, TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Dispatcher.RequestChannelBinder.Request(Message message, TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannel.Call(String action, Boolean oneway, ProxyOperationRuntime operation, Object[] ins, Object[] outs, TimeSpan timeout)
at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.InvokeService(IMethodCallMessage methodCall, ProxyOperationRuntime operation)
at System.ServiceModel.Channels.ServiceChannelProxy.Invoke(IMessage message)

Exception rethrown at [0]:
at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.HandleReturnMessage(IMessage reqMsg, IMessage retMsg)
at System.Runtime.Remoting.Proxies.RealProxy.PrivateInvoke(MessageData& msgData, Int32 type)
at iRacingSetupsClient.ServiceReference.ISetupService.GetVersion()
at iRacingSetupsClient.Classes.Service.<>c.<Connect>b__3_0()
at System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- End of stack trace from previous location where exception was thrown ---
at System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
at System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
at iRacingSetupsClient.Classes.Service.<Connect>d__3.MoveNext()
-----------

Dat dikgedrukte lijkt mij belangrijk :)

[ Voor 74% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bekend bij @NickThissen
Zijn hostadres is instabiel en een cheapo asp huppeldepup hoster is niet te vinden of hij moet alles herprogrammeren ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nee dit is allemaal bekend idd, er is een DNS probleem, maar ze zouden er maandag al naar kijken en ik had eigenlijk net hoop dat het gefixed was want bij mij werkt het momenteel gewoon. Maar blijkbaar nog steeds niet...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

IK heb net 4 DNS servers geprobeerd en daavan kreeg ik van 1 een ip adres terug (185.41.127.17). Als ik die open krijg ik een IIS pagina maar URL's zoals /Home/About (die je via google vindt) werken dan nog steeds niet (mogelijk doe je iets met rewrite/vhosts in je IIS config zodat het alleen op URL werkt ?).

EDIT: even toegevoegd aan het hosts bestand, dan werkt alles wel weer. Wat een prutshoster dan, dit is toch makkelijk te fixen :?

[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:35
NickThissen schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:12:
Nee dit is allemaal bekend idd, er is een DNS probleem, maar ze zouden er maandag al naar kijken en ik had eigenlijk net hoop dat het gefixed was want bij mij werkt het momenteel gewoon. Maar blijkbaar nog steeds niet...
Ik heb bij Hetzner een cloud instance met 2x vCPU, 40GB NVMe SSD, 4GB ram en 20TB traffic per maand. Met Windows Server 2016, IIS 10.0 en SQL Server 2017 (Express) werkend. Beschikbaar mocht het daarop draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Releasenotes van de patch van 6 maart zijn al online:

http://members.iracing.co...ist/3596447.page#10942072

EDIT: even doorheen gebrowsed en behalve de nieuwe auto's (Audi R18 en Porsche 919) weinig echt spannende dingen imo.

[ Voor 32% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:35
Arfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:27:
EDIT: even doorheen gebrowsed en behalve de nieuwe auto's (Audi R18 en Porsche 919) weinig echt spannende dingen imo.
Ik ben het meest blij met
  • Complete hand-over-hand animations for all vehicles
  • Improved the ability to map a multiple button press trigger to a single control response.
  • For Example: Button A = Action 1 -and- Button A + Button B = Action 2
Handanimaties vind ik heerlijk in VR (lotus 79!) en nu makkelijker nog meer functies op m'n stuur binden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
@Arfman @NickThissen IP mappen in host file en werkt hier ook weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
- Car Classes can now be selected when creating a hosted race.
heuj :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
frankivo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:06:
- Car Classes can now be selected when creating a hosted race.
heuj :)
Eindelijk. Heb ik 3 jaar geleden al gespecificeerd in een brief aan tony samen met Nick. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:27:
Releasenotes van de patch van 6 maart zijn al online:

http://members.iracing.co...ist/3596447.page#10942072

Ik vind het wel een mooie update. Veel kleinere dingen die stiekem (hopelijk) veel effect zullen hebben, vooral voor de races die worden gestreamd.

Ik ben namelijk enthousiast over de volgende dingen:
  • Custom classes in hosted sessies uiteraard.
  • Het tonen van de versnellingen en RPM's bij andere auto's.*
  • Stabiliteit van replays. Hugo (van Racespot) had hier best last van. Ik ook af en toe.
  • De LMP1 auto's uiteraard!
  • Zo te zien hebben de developers veel nieuwe dingen over hybride systemen geleerd, aan de aanpassingen van de McLaren MP4-30 te zien.
* dit zag er namelijk best knullig uit bij streams.

Verder hebben ze nog een paar grote projecten die ook ver gevorderd zijn. Dan verwacht ik zelf ook wel dat deze (en misschien de volgende) builds wat minder features zullen hebben. Qua content is er in ieder geval voor iedereen wat wils. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik denk ook dat er op de achtergrond voornamelijk wordt gewerkt aan dag nacht en het nieuwe damage model. Dat zie je terug in de imo ietwat magere feature lijst. Mij hoor je niet klagen hoor, ik vermaak me wel.

Vanavond met de MX5 op Silverstone. Wordt spannend, heb een half uur kunnen oefenen :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beste GoT-iRacers,

Door wijzigingen in de hosting bij @DirkT, had ik bedacht de hosting van GoT-Racing.eu op mij te nemen met mijn 'privé'-server.

Maar er zit toch een te grote downside aan. Tot dat ik GoT-Racing.eu ging hosten had de server al 4 doelen: data opslag van onze 2 bedrijven, onze privé documenten en webserver voor ons privé domein.

De hosting van GoT-Racing.eu erbij op deze server is te veel van het goede. Zakelijk merken we vertragingen op onze server en de website van GoT-Racing.eu is traag.

Daarom hebben we in de coordinatie-groep besloten de hosting te verhuizen naar een commerciële partij. Dit kost de community €18,- (ca. $21) per iRacing seizoen. Zoals we de laatste jaren een balans hebben tussen inkomsten door referrals en af en toe wat vrijwillige giften van jullie via PayPal, de steun van Heusinkveld Engineering en de verder bescheiden uitgaven kunnen we dat prima dragen.

De TeamSpeak server blijft vooralsnog gewoon door @DirkT gehost worden en op mijn server thuis draait al een backup TeamSpeak server voor het geval het nodig is.

Voor gedetailleerde inzage in onze financiën verwijs ik jullie naar de Financiën-pagina op onze site. Deze pagina is overigens enkel toegankelijk voor geregistreerde community leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/HeusinkveldMX5WT.png

Vanavond doen een aantal van ons (en ook ik) mee op Silverstone met ronde 2 van deze league.
De race start om 21:15.

En je kan mijn verrichtingen (of gepruts) hier volgen: YouTube: GoT iRacing - Joep Willemsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Misschien ga ik ook streamen, ik plak de link hier wel voor als je ECHT gepruts wil zien ;)

@JoepW : goed verhaal mbt. de server, prima opgelost. Als er wat geld nodig is horen we het wel d:)b

EDIT: for shits and giggles ga ik streamen vanuit het achterveld, om 21:15
YouTube: iRacing - Heusinkveld MX5 World Tour Round 2 - Silverstone

EDIT: video even op Private gezet. Ik zal eens kijken hoe je met 1 geluidskaart toch kunt zorgen dat niet TeamSpeak wordt opgenomen, ik kan er iig. niks over vinden in OBS.

[ Voor 51% gewijzigd door Arfman op 03-03-2018 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Weer eraf gereden in de laatste paar rondjes op weg naar een goeie top 10 :-(

Replay:

De ander zei "mijn stuur stond recht" en "ik volg de lijn van de track". Zie ik nou gewoon spoken? Zijn auto zit eerst OP de curb en tijdens contact met mij een halve auto-breedte naast de curb. Mijn auto volgt de curb volgens mij exact. En dan nog, ik zit volledig voor hem mid-corner, ik mag rijden waar ik wil en had hem ook kunnen blokken. Weet ik dus in ieder geval wat ik volgende keer moet doen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Zoals ik op ts al zei, wat een idioot

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tja Nick. volgens mij duidelijk dat het niet aan jou lag.
Bij mij was het hetzelfde, maar misschien iets minder duidelijk.
Ik zien dat de rijder links iets post als ‘ik kan geen haakse bochten maken’. Tja dan moet je dus opgeven, toch of moet ik helemaal maar rechts om hem alle ruimte te geven.... huh?

[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 03-03-2018 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mijn fantastische moment :

Zal mij benieuwen wat voor straf ik krijg. Hij ging echt veel trager dit die bocht dan ik verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Mij skin was blijkbaar weer niet te zien, ik zie het zelf maar is niet te zien in de gsrc en Joep z'n stream :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

diknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:10:
Mij skin was blijkbaar weer niet te zien, ik zie het zelf maar is niet te zien in de gsrc en Joep z'n stream :?
Keertje opnieuw uploaden naar Trading Paints? Volgens mij zag ik jouw skin wel, ik zal eens terugkijken op mijn stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Arfman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:27:
[...]

Keertje opnieuw uploaden naar Trading Paints? Volgens mij zag ik jouw skin wel, ik zal eens terugkijken op mijn stream.
Ik plaatste het gewoon in mn iracing folder (ja de juiste), heb het nu eens geüpload naar TP, hopelijk werkt het wat beter nu. Komt waarschijnlijk door die Belgische vlag :P . Ga toch wat moeten oefenen blijkbaar op pitstops en de juiste hoeveelheid benzine nemen, kost me gisteren toch 2 plaatsen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
diknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:10:
[...]

Ik plaatste het gewoon in mn iracing folder (ja de juiste), heb het nu eens geüpload naar TP, hopelijk werkt het wat beter nu. Komt waarschijnlijk door die Belgische vlag :P . Ga toch wat moeten oefenen blijkbaar op pitstops en de juiste hoeveelheid benzine nemen, kost me gisteren toch 2 plaatsen.
Als je wilt dat anderen jouw skin zien MOET je uploaden naar Trading Paints. Als je lokaal je skin neerzet en niet op TP zet zie je je skin enkel zelf.
quote: Sonny Kanchin
Some notable moments:
......
------------------------------------
Impressive : Marco Derix

Marco Derix all of his first stint, very promising start and also handled his own mistakes very well, this guy is someone to watch out for!
-------------------------------------
.....
:+ :)F
Bron: http://members.iracing.co...175/3591126.page#10944240

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 04-03-2018 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
JoepW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:39:
[...]
Als je wilt dat anderen jouw skin zien MOET je uploaden naar Trading Paints. Als je lokaal je skin neerzet en niet op TP zet zie je je skin enkel zelf.
Ah ok, ik dacht als je een skin lokaal neerzet dat die hetgeen overschreef van wat je normaal in iracing inkleurt, thx voor de inlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mixed feeling race. Vooraf blij geweest met P10, achteraf was P5/P6 mogelijk geweest als ik m'n pitstop niet zo verprutst had.
Een waanzinnige goede quali ronde zette me op P4 op de grid, en kon de top3 makkelijk volgen tijdens de 1e stint. In de pitstop dacht ik dat ik het bijtanken gestopt had, maar dat was dus niet het geval. Hierdoor verloor ik zeker 5s en viel terug naar P10. Door frustratie minder geconcentreerd, en maakte een domme inhaalpoging richting Vale corner, wat me uiteindelijk verschrikkelijk veel tijd kostte, en 2 plekken. Daarna nog een keer gedivebombed richting Brooklands, waar ik een ongeluk alleen kon voorkomen door weg te sturen. Uiteindelijk door late pitstops en crashes nog 10e geworden.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/18s1_finale_banner.png
Als je vanavond niet meedoet....
Kijk dan hier naar de live stream van GSRC: https://www.got-racing.eu/?page_id=2494

De uitzending begint om ca. 21:15 CET.

En als je wel meedoet: Veel plezier en succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
diknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:16:
[...]
Ah ok, ik dacht als je een skin lokaal neerzet dat die hetgeen overschreef van wat je normaal in iracing inkleurt, thx voor de inlichting.
Dat dacht ik ook eerst :P Als het goed is was ik vanmiddag en ben ik vanavond in de Porsche met een GoT livery te zien :)

Ben benieuwd hoe het gaat vanavond, mijn snelste ronde momenteel is een 4 minuut 6.1 Ik heb even geprobeerd om met verse banden en weinig brandstof een paar snelle rondes er door te jassen, maar dat wilde nog niet echt lukken.

Ik gebruik de setup die Dennis hier afgelopen week via dropbox gedeeld heeft, met remverhouding van 45.

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 04-03-2018 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
JoepW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:28:

De uitzending begint om ca. 21:15 CET.

En als je wel meedoet: Veel plezier en succes!
Ik heb een kater vandaag, dus hoop dat ik geen domme dingen doe :p Wie voorziet de commentaar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scifo83 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:48:
[...]
Wie voorziet de commentaar?
Geen id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:56
GSRC de beste in de service IMO.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Damn Ief, als jij die tijden rijdt als je een kater hebt, dan vraag ik me af wat je doet als je nuchter bent :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
derx666 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:12:
Damn Ief, als jij die tijden rijdt als je een kater hebt, dan vraag ik me af wat je doet als je nuchter bent :)
Toch sukkel ik met de wagen, na 2 ronden lig ik altijd wel ergens in het decors lol. Ik weet niet of Wing 1 echt verstandig is, ben aant twijfelen om wing 3 erop te gooien -.-

Trouwens, is het verstandig om tijdens pitstop geen banden te nemen?

EDIT:

Kheb het echt gehad met dieje Porsche. Wat een drama weer om rond te geraken -.-

[ Voor 8% gewijzigd door Scifo83 op 04-03-2018 22:20 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Bah... pc liep vast met ~3 ronden te gaan :@

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Leuke race :)

Gestart met 60 liter, banden en 45 liter bij de eerste stop in ronde 10. 30 liter in ronde 18. Gefinished met 8 liter in de tank. Van p59 naar p34. Geen andere auto's geraakt, 1x gespind, paar incjes, paar slowdowns

@TonCoronel watskeburt?

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 04-03-2018 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
Tjah watskeburt....

Ik had van de week wel twee keer geoefened en met een ietswat aangepaste setup van Dennis had ik wel het idee redelijke tijden neer te kunnen zetten. Toen ik hoorde dat de Quali een open Quali was was ik toch wel een beetje bang rchting P15-20 te gaan. Toch maar besloten om eerst eens een rondje zonder draft te proberen, ik reed dus zielsalleen helemala vooraan. met een 4.0.2.2** een redelijk rondje neergezet, zeker nadat iedereen die wel een draft probeerde te pakken daar meer last van leek te hebben dan voordeel.
Uiteindelijk 1 rondje toch wat draft kunnen pakken, maar vervolgens ook een lastige inhaalmanouvre toen de persoon voor me wijdt ging, de tijd naar 4.01.9** kunnen verbeteren, een mooie P5 dus in de Quali.

Terwijl ik op de grid sta voor de start denk ik alleen maar aan @JoepW zijn wijze woorden 'The race is not won on the first lap', 'The race is not won on the first lap', 'The race is not won on the first lap', 'The race is not won on the first lap'.

Ik had een redelijke start en in de eerste chicane dacht ik echt heeeel rustig aan te doen, maar tik ik heel zachtjes Tim aan, ik neem gelijk even gas terug en ga daarbij te wijdt in die chicane en pak dus een slowdown. Met die slowdown viel ik terug van P5 -> P25.

Uiteraard gefrustreed maar ik denk de race is nog lang. Dus rustig aan doorgaan. 3 bochten later zit er echt een auto lengte of 5-10 tussen mij en mijn voorganger. Helaas remt de voorganger echt zo verschrikkelijk veel eerder dan ik verwacht en al trap ik boven op mijn rem ik raak hem alsnog bij het insturen en ik spin.... Ik sta precies met de neus in de verkeerde richting, in de binnenkant van de bocht. Moet dus zowat het hele veld voorbij laten. Als ik weer de baan op kan rijden lig ik P52!!. Door mijn spin blijkt nog eens de 'Coiled' USB kabel van mijn stuur tussen de stuurnaaf en mijn 5inch display bekneld is komen te zitten... wanhopig probeer ik die weer los te krijgen terwijl ik in gevecht ben met de achterhoede. Op start-finish kom ik als 47 de eerste ronde door. Zucht 'The race is lost on the first lap' |:( |:( |:(

Toch maar mijn kalmte bewaard en er eens goed voor gaan zitten. Heel veel leuke gevechten gehad, ook heel veel slowdowns elke keer te pakken, denk er wel 10 gehad te hebben. Met name als je dicht achter anderen zit en duikt een bocht in... en weer een slowdown omdat je de apex niet goed kan zien. Dat zijn dus mijn geweldige 'race skils'.

Uiteindelijk door andere pitstopstrategie en veel inhalen wel van plek 52 naar plek 12 kunnen rijden, dat was dan weer het positieve, maarja er had zoveel meer in gezeten...
Op het einde nog een leuk gevecht gehad met Bas, het was een spannende maar het kon :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@TonCoronel Ik startte 59 dus ik kon niet veel verder terugvallen :9

Quali was waardeloos, een half uur is best kort als een ronde 4 minuten duurt. Geen enkele ronde zonder incjes kunnen rijden dus.

Zit hier ook ene Robbert? Ik had met hem nog even een momentje in de laatste sector. De voorlaatste 'snelle' chicane zat ik bij het aanrijden te dicht achter hem, te dicht om mijn rempunt te zien. Dus ik schuif op naar links om te voorkomen dat ik er achterop klap, ik rij een autolengte achter hem. Hierdoor heeft hij waarschijnlijk gedacht dat ik een inhaalpoging wilde doen. Hij ging dus dusdanig hard in de ankers dat hij spint in de chicane.

Dat was niet mijn bedoeling. Sorry :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@TonCoronel Echt heel netjes teruggevochten en je hoofd cool gehouden! Chapeau!
@FastFred Jij bedoelt Robbert de Rooij ;)

Afbeeldingslocatie: https://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Monday-MADness_static.png

Vanavond gaan we weer bijzondere / vreemde / woeste combo's rijden tijdens ons bekende Monday Madness avondje!

GoT | Monday Madness 18S1-H105-03-18
Car(s)Track(s)
Ford Fiesta RS WRC
Ford Fiesta RS WRC
Fuel100 % (+/- 28 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
VW Beetle GRC
VW Beetle GRC
Fuel100 % (+/- 28 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Road Atlanta - Club
Road Atlanta - Club
Day or NightDay
Pit stalls43 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:05 (35 min.)
Qualification20:05 - 20:10 (5 min.) (Lone: 1 Laps)
Race20:10 - 20:25 (15 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Morning
GoT | Monday Madness 18S1-H205-03-18
Car(s)Track(s)
Ford Fiesta RS WRC
Ford Fiesta RS WRC
Fuel100 % (+/- 28 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
VW Beetle GRC
VW Beetle GRC
Fuel100 % (+/- 28 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Phoenix International Raceway - 2008 - Rallycross
Phoenix International Raceway - 2008 - Rallycross
Day or NightDay
Pit stalls7 / 16
Basic contentYes
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:30 - 21:00 (30 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:00 - 21:15 (15 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
Afternoon
GoT | Monday Madness 18S1-H305-03-18
Car(s)Track(s)
Indycar Dallara circa 2011
Indycar Dallara circa 2011
Fuel100 % (+/- 83,2 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Suzuka International Racing Course - East
Suzuka International Racing Course - East
Day or NightDay
Pit stalls60 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up21:20 - 21:35 (15 min.)
QualificationUitslag vorige race / aparte qualificatie
Race21:35 - 21:55 (20 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast RepairsUnlimited
Disqual. Inc's-
Weather
Late Afternoon

[ Voor 99% gewijzigd door JoepW op 05-03-2018 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@JoepW Jup, die was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Het mooie is dat alle geregistreerde rijders hier te vinden zijn: https://www.got-racing.eu/?page_id=3868 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Jaaahaaa!! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:03
Mijn race ging niet helemaal zoals ik gehoopt had. Ik kreeg in de practice en kwali de sectoren niet aan elkaar, waardoor ik niet verder kwam dan een 4.07 ipv de 4.05 die er wel in zat. Dat scheelde op de grid toch 15-20 plekken.

In de openingsfase kon ik gelukkig om alle problemen heen rijden en kwam zo in de top 40 terecht. Helaas in de 3e ronde bij het ingaan van de Porsche curves wat ongelukkig contact. Bij Karting kwam ik er op de harde manier achter dat ik daar wel wat schade bij opgelopen had. Met overstuur de muur in, en wel zo hard dat iRacing mij automatisch naar de pits towde. Daar iets meer dan een minuut mee verloren en mijn fast repair verbruikt. Maar ik wist dat er nog meer verlies aan ging komen, dit was namelijk 1 rondje buiten mijn pitwindow. Ik moest later dus nog een extra stop voor 1 rondje benzine gaan maken, of extreem zuinig gaan rijden. Gezien dat ik al niet de snelste was, leek dat laatste mij niet verstandig.

Vervolgens wat auto's in kunnen halen, tot ik later in de race de Porsche bochten iets te wijd neem en weer schade heb. Gelukkig kon ik de reparatie combineren met de stop die ik nog moest maken, maar hierdoor wel op een ronde achterstand gekomen.

In de laatste ronde nog veel tijd en bijna een plek verloren doordat mijn motor slecht begon te lopen en ik snelheid te kort kwam, ik denk dat ik toch wat koelproblemen door de schade heb gehad.
Uiteindelijk wel de finish gehaald op de 47e plek. Zonder problemen was de top 30 denk ik wel in zicht geweest. Het belangrijkste is dat ik een leuke avond heb gehad d:)b

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik had gisteren niet de snelheid om met de top 10 mee te kunnen. Rond P20 gequalificeerd, in lap 1 in de 1e chicane om de problemen heen kunnen rijden en meteen een aantal plekjes gewonnen. Daarna gebeurt er in de 1e chicane op mulsanne vlak voor mijn neus een ongeluk wat ik ternauwernood kan ontwijken, en win hierdoor weer wat plekjes. Verderop heb ik weer mazzel als in de haakse rechter aan het einde van Mulsanne het vlak achter me mis gaat, en er weer een aantal op elkaar klappen. Ik denk dat ik dan rond P12-13 lig.
De rest van de race is vooral het verkloten van mijn banden in de 1e stint, een redelijke 1e pitstop waarin ik geen banden pak. Daarna de 2e stint waarbij ik regelmatig een apex mis doordat ik in de 1e stint mijn banden dusdanig verkloot heb dat het lijkt alsof ze van kauwgom zijn, en ik 20-30m eerder moet remmen... Daarna nog een pitstop voor de laatste 4 rondes, waarbij ik een paar rondes voor het einde nog door een mooie actie ingehaald wordt door Ton in Arnage.
Uiteindelijk gefinished op P14. Niet slecht, maar ook niet echt goed. Moet echt leren om bij langere Porsche races mijn banden beter te managen.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga vandaag de server verhuizen. Dus het kan zijn dat got-racing.eu tijdelijk uit de lucht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:07

RKD

JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:13:
Ik ga vandaag de server verhuizen. Dus het kan zijn dat got-racing.eu tijdelijk uit de lucht gaat.
Succes!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
Mijn qualy was niet echt denderend en een seconde trager dan mijn standaard. In de eerste ronde in een accordeon file terecht gekomen met een kettingbotsing. De wereld even op z'n kop gezien en dan als laatste proberen de pits te bereiken. Uiteindelijk een leuke race gehad en nog heel wat posities kunnen goed maken, in de laatste meters krijg ik nog een slowdown waardoor ik in de laatste chicane nog een plaatsje moet afstaan en op p37 eindig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Geen probleem hoor. Ik miste zelf mijn rempunt en mijn bandjes waren al aardig aan het glijden toen. Kwam niet speciaal door jou actie. Daarna uit eindelijk toch nog terug kunnen komen en als 29ste gefinisht. Wat wel het maximale was na mijn valse start op het begin. En rondje met problemen erna. Waardoor ik nog eens 20 seconde verloor.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
Ook mijn verhaal maar doen over race van gisteren.

Qualifying was een "mess" met 60 wagens op de baan. Geen enkele ronde kunnen doen waarbij verkeer geen rol speelde. Beste rondje was 1 waar ik een gat liet van 4sec (kon niet meer ruimte geven) bij de start en bij de Porsche Curves side by side een overtake moet doen en kerel wou niet toegeven. Een seconde verloren, P10 op de grid. (Met 7min te gaan vertrek ik 3de maal uit pits maar dacht dat ik geen flying lap meer kon doen -.-)

Race begon wel goed. Paar gasten met slow downs. Dennis lekker kunnen pakken in Arnaga doordat die ruimte moest laten aan Mittner, kon ik meeglippen :D

Dan lag ik op P6, maar had het gevoel dat ik het gat niet kon dichten naar de leiders. Hoewel ik sneller dan de race leider onderweg was met enkele tiendes maar doordat P4 en P5 draft hadden, had ik een ander gevoel.

Dan lap 5, teveel willen pushen en slow down in Dunlop Curves. Wou de tijd teruggeven op rechte stuk maar kreeg stop & go dus rage quit xD Mittner zat op dat moment achter mij en als ik zie dat die nog P2 haalde, beter doorgezet gehad ma soit.

Rage quit was het gevolg van:

- slechte qualifying
- gestutter van de frame rate doordat ik 60 wagens visible had op track
- setup die na paar ronden crap aanvoelde (had een andere setup genomen dan die van dennis met meer rake maar blijkbaar geen goed idee) Wing1, hoge rake... bad idea

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
Scifo83 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:26:
- gestutter van de frame rate doordat ik 60 wagens visible had op track
Er stond niet voor niets in de drivers briefing dat je die op 20-30 moest zetten, hier stond ie ook op 20.

Kijk @JoepW ik kan wel lezen :P

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 05-03-2018 10:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
FastFred schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Er stond niet voor niets in de drivers briefing dat je die op 20-30 moest zetten, hier stond ie ook op 20.

Haha gatverdamme, drivers brieving idd niet geleze :D

Ik lolde wel toen Joep tijdens de sessie in de chat typte, read the F* manual >:)

Hier lekker momentje in de openingslap, overtake op Dennis. Damn Dennis lekkere rondetijd in lap 4 had je. (4.02.5) We hadden moeten samenwerke joh :p

[ Voor 20% gewijzigd door Scifo83 op 05-03-2018 11:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
FastFred schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:59:
[...]

Welke briefing :X :? Nee jammer dat sommige mensen dit inderdaad niet lezen. Was nochtans wederom top gedaan door Joep, met linkjes naar de resultaten van vorige practice reeksen etc d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Scifo83 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:22:

Hier lekker momentje in de openingslap, overtake op Dennis. Damn Dennis lekkere rondetijd in lap 4 had je. (4.02.5) We hadden moeten samenwerke joh :p

[video]
Qua pace zat het wel goed ja. Had ook totaal geen problemen met het inhalen. Deed niet veel moeite om het tegen te gaan, ik zat daar prima op mijn plek. Ook omdat diegene voor mij op dat moment nogal aan het blinken was.

Mijn race ging goed tot ik em in het begin van mijn 2e stint kwijt raakte voor Indianapolis. Werd afgeleid door een gele vlag en remde daardoor niet goed. Vanaf dat punt was de concentratie ver te zoeken en zakte ik terug tot P10. Goed om te zien dat ik er qua pace bij zat maar er had wel een top5 in gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De site is verhuisd en werkt weer. Als jullie nog vreemde zaken zien, graag ff een berichtje!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was voor mij de eerste keer dat ik mee heb gedaan met GoT racing.
Al met al een zeer geslaagde race te noemen.
Helaas ben ik 1 ronde te vroeg voor het einde naar binnen gegaan ( foutje SODE) waardoor ik in lap 22 nogmaals 7 ltr. bij moest tanken.
Hierdoor 3 plekjes verloren.
Zeker toch eens proberen meer GoT events mee te pakken.

Allen van de organisatie bedankt, ik heb er van genoten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
JoepW schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:19:
Ik doe de mededeling aan de onderstaande rijders even hier openbaar aangezien iedereen dan meteen weet dat we een aantal zaken hebben veranderd. Met name simpeler. ;)

We hebben het gebruik van de 'rijdersdatabase' op de site van Nick afgeschaft om een overzicht te hebben en houden van alle communityleden. Dat doen we nu op basis de de toegang tot de got-racing.eu site.
Op de site kan je je registreren als rijder en daardoor heb je toegang tot wat afgeschermde data (liveries, financien etc.) en kan je benaderd worden voor special events (karten ;) ). Tevens is registratie op de website ook de basis voor vrijstelling van eventuele irating en safety rating grenzen voor ons georganiseerde races.

Dus als je nog steeds actief bent met iRacing en een geregistreerd rijder wilt blijven gaarne een account maken op de site: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229
Bij deze me geregistreerd op de site, als de registratie goedgekeurd wordt tot vanavond misschien? :)

Mocht iemand me dit nog even kunnen verduidelijken, op de kalender staan voor vandaag 3 events, waar staan de H1/2/3 voor precies?

Ik heb men vraag zelf opgelost denk ik: staat voor heats uiteraard :). Maar dan is de tijdstip van heat 1 niet helemaal juist denk ik! Is het trouwens ok om pas in te springen vanaf heat 2? of moet je vanaf de eerst eerbij zijn? Het koken/eten/afwassen is hier pas gedaan om 8 uur

[ Voor 15% gewijzigd door Alibambam op 05-03-2018 17:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:19:
[...]

Bij deze me geregistreerd op de site, als de registratie goedgekeurd wordt tot vanavond misschien? :)

Mocht iemand me dit nog even kunnen verduidelijken, op de kalender staan voor vandaag 3 events, waar staan de H1/2/3 voor precies?

Ik heb men vraag zelf opgelost denk ik: staat voor heats uiteraard :). Maar dan is de tijdstip van heat 1 niet helemaal juist denk ik! Is het trouwens ok om pas in te springen vanaf heat 2? of moet je vanaf de eerst eerbij zijn? Het koken/eten/afwassen is hier pas gedaan om 8 uur
De registratie op de site wordt automatisch goedgekeurd. Staat daar ook zo beschreven. Enkel zal de mail misschien nog niet werken want de site is net verhuisd.
Maar om mee te doen vanavond zal je je een aanvraag in iracing moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:34:
[...]

De registratie op de site wordt automatisch goedgekeurd. Staat daar ook zo beschreven. Enkel zal de mail misschien nog niet werken want de site is net verhuisd.
Maar om mee te doen vanavond zal je je een aanvraag in iracing moeten doen.
Daarmee bedoel je applyen voor de session?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:37:
[...]

Daarmee bedoel je applyen voor de session?
Nope.
Toegang vragen tot de League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:40:
[...]

Nope.
Toegang vragen tot de League.
Mijn account zit er nog in van vroeger zie ik :)

(ik was een van die personen in jouw lijstje van diegenen die zich nog niet hadden geregistreerd op de nieuwe site)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:50:
[...]

Mijn account zit er nog in van vroeger zie ik :)

(ik was een van die personen in jouw lijstje van diegenen die zich nog niet hadden geregistreerd op de nieuwe site)
Tja het is allemaal handwerk. Een foutje is snel gemaakt. Vandaar ook dat ik de 'rijdersdatabase' heb samengevoegd met de 'website-membership'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alibambam
JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:26:
[...]
Tja het is allemaal handwerk. Een foutje is snel gemaakt. Vandaar ook dat ik de 'rijdersdatabase' heb samengevoegd met de 'website-membership'.
goede zet idd, ben in ieder geval onder de indruk van je werk om de league en GoT te onderhouden! _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 15-10 20:15
Wat een ervaring gisteren, schitterend met zo'n groot veld.
Doelstelling was ergens in de bovenste helft te eindigen. Q als 35st geëindigd en het gevoel dat de rondes niet optimaal waren. Was ook lastig met zoveel mensen tegelijk, maar dat hoort erbij.
De start rustig aan gedaan, paar plaatsen verloren. Daarna een touche in de tweede chicane en de muur in.
Nog geprobeerd door te rijden, maar miste toch veel topsnelheid.
Bij de pitstop vergeten de fastrepair aan te zetten, niet gezien dat het mogelijk was. Repair time viel nog mee.
Tijdens de tweede stop wel fastrepair en uiteindelijk toch nog als 35st gefinisht.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Wat een heerlijke autotje voor dat soort circuits.. Het was echt leuk racen.. Alleen jammer dat ik op een of andere manier al mijn races om zeep heb weten de helpen.

1e race zwarte vlag na speeding in pit, dat wilde ik zeggen, maar drukte ik per ongeluk de handrem in.

2e race had ik een bandenwissel die niet nodig was.. Ik viel van potentieel 1e positie terug naar 6e of 7e ofzo.

3e race bij de start dacht ik dat ik er wel naast kon, maar de persoon links van mij kreeg wat overstuur bij uitaccelereren en ging naar de apex waar ik zat..

Voor de rest wel leuk, want je kan echt goed close racen en een klein tikje hier aan daar is nog niet het einde van de wereld/race.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een fun met die GRC karretjes.
Road Atlanta, Suzuka, Jefferson Reverse en LRP.
LRP was wel mijn favoriet. Maar alle 4 de keren fun.
Finale S2 tig heats van 10 minuten met deze gebakjes! _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
Ja was dikke fun, moeten we eens proberen op road ovals en iedere turn verplicht handrem gebruik 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
Ja. Kan er niet vaak bij zijn op maandag, maar dit was echt heel leuk :D
Tof gevecht met Patrick in de laatste race, totdat we beiden wijd gingen in T1 :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

PSA: vandaag komt de nieuwe build van iRacing. Vanaf 14:00 gaan de servers offline. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alibambam
Mijn eerste Monday Madness in meer dan anderhalf jaar en wat heb ik een pret beleefd. Dat smaakt naar meer..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:38:
PSA: vandaag komt de nieuwe build van iRacing. Vanaf 14:00 gaan de servers offline. ;)
PSA 2: Als je nieuw content wil kopen nav de build vandaag kijk dan ook ff welke tracks je eventueel nog wilt kopen voor het Maandag toernooi!

Pagina: 1 ... 134 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies