Bedankt! En bedankt Dennis!Phydomir schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:34:
[...]
Ik had hem tijdens de sessie gedeeld, maar voor het gemak: https://www.dropbox.com/s...%20GoT%20%20Race.sto?dl=0
Zo dadelijk eens testen.
Bedankt! En bedankt Dennis!Phydomir schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 07:34:
[...]
Ik had hem tijdens de sessie gedeeld, maar voor het gemak: https://www.dropbox.com/s...%20GoT%20%20Race.sto?dl=0
Graag gedaan. Wel onder de voorwaarde dat je niet sneller dan mij mag gaan natuurlijkScifo83 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:09:
[...]
Bedankt! En bedankt Dennis!
Zo dadelijk eens testen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Oh wacht jij bent Dennis. Dat was een dankjewel teveelPhydomir schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 15:21:
[...]
Graag gedaan. Wel onder de voorwaarde dat je niet sneller dan mij mag gaan natuurlijk
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nogmaals de oproep voor de Racespot 24 uur van Le Mans. Zijn er (voormalige?) GES stewards wellicht geïnteresseerd?Niellie41 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:02:
Over NEO gesproken, voor de 24h (24 en 25 maart) zoeken we nog extra krachten in race control. Je hoeft niet heel de race aanwezig te zijn. Al kan je maar een paar uur, dat zou al enorm helpen!
Heb je interesse? Stuur mij een PB.
Het is net een trailer van een film zoals het begin is opgezet
[ Voor 35% gewijzigd door FastFred op 01-03-2018 22:18 ]
Niet te enthousiast he....Scifo83 schreef op donderdag 1 maart 2018 @ 22:46:
Porsche ligt me niet denk ik. Ik krijg dat ding maar nie onder de knie.
- Na 1 lap remt da ding al nimmer met -4 camber
- draaien is ook een probleem
- met lage Brake bias durf ik niet rijde
Pffff, nog maar te zwijgen over die klote slow downs
Dat fuel een uitdaging zou worden is psies de bedoelingTonCoronel schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:17:
Gisteren nogmaals een paar ronden gestuurd, wederom op 1.2 seconde afstand van de nummer 1 en 0.8 van de nummer 2. Stiekem hoop ik dat ze met quali setup reden maar dat zal wel niet. Ik reed in ieder geval met race fuel.
Over die fuel gesproken... dat wordt nog een leuke uitdaging die race. Ik zit nu op 6.28 liter per ronde gemiddeld dan kom je over 19 rondes dus op 119.32 liter. Dus tanken met minder dan 1 liter in de tank, of veeeel draft pakken en veeeel fuel saven om maar 1 pitstop te hoeven maken.
[ Voor 11% gewijzigd door FastFred op 02-03-2018 09:22 ]
Sparen doe je met name door vroeg van het gas af te gaan. Minder vlug op het gas zet volgens mij geen tot zeer weinig zoden aan de dijk.FastFred schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:14:
Hoe simuleert iRacing het brandstofverbruik cq wat is de manier om brandstof te sparen? Eerder van het gas af uiteraard, maar bij acceleratie bijvoorbeeld net niet volgas geven of gewoon plankgas en iets eerder opschakelen? Op dit moment schakel ik net voor dat hij in de limiter knalt.
Overigens ben ik erg benieuwd naar de gereden tijden van gisteravond, maar die kan ik nergens vinden onder league's of in mijn series results. Is geen openbare link?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik denk net dat het rendabel is om zo veel te saven dat je maar één stop hoeft te doen. De race is 23 rondjes. Dan moet je echt heel veel gaan sparen. 10 rondjes op een tank is vrij eenvoudig, misschien zelfs wel 11 in de draft.TonCoronel schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 08:17:
Over die fuel gesproken... dat wordt nog een leuke uitdaging die race. Ik zit nu op 6.28 liter per ronde gemiddeld dan kom je over 19 rondes dus op 119.32 liter. Dus tanken met minder dan 1 liter in de tank, of veeeel draft pakken en veeeel fuel saven om maar 1 pitstop te hoeven maken.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Oja ik dacht dat het 19 rondjes warenPhydomir schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 10:04:
[...]
Ik denk net dat het rendabel is om zo veel te saven dat je maar één stop hoeft te doen. De race is 23 rondjes. Dan moet je echt heel veel gaan sparen. 10 rondjes op een tank is vrij eenvoudig, misschien zelfs wel 11 in de draft.
Ah, daar zat ik, maar ik dacht dat dat gewoon een agenda item was voor het event op zondag. Had niet door dat ik daar op moest klikken om de tijden van de trainingen te zien.JoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 09:55:
[...]
Sparen doe je met name door vroeg van het gas af te gaan. Minder vlug op het gas zet volgens mij geen tot zeer weinig zoden aan de dijk.
En de resultaten zijn gewoon te vinden in de league. Zoals in elke league:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 02-03-2018 10:25 ]
[ Voor 12% gewijzigd door w4rguy op 02-03-2018 11:14 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Ach.... Je had het ook ff kunnen overleggen.w4rguy schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:06:
Misschien een beetje asociaal om hier neer te zetten, maar ik doe het toch even.....
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 02-03-2018 11:34 ]
Zalige insteekJoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:33:
[afbeelding]
Philippe Leybaert organiseert op zaterdag 2 juni as.. om 14 uur CET deze race voor teams.
Het motto is dat er gezegd wordt dat banden van de Skippy het lang uithouden en dat wil hij bewezen zien.
De race is open voor teams met 2 tot 4 rijders met een iRating hoger dan 1500 en wordt uitgezonden op Racespot.
Het zal toch al snel gaan over ca. 330 rondjes!
Inschrijven kan hier: KLIK
en alle details kan je hier vinden: KLK
Een of meerdere GoT teams lijkt mij toch wel leuk aan de start..... Ik wil alles faciliteren en misschien wel meedoen..... Wie o wie heeft er nog meer interesse?
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Ik wil zeer zeker meedoen met enkele GoTers. Heb altijd al eens een endurance race willen doen maar heb dus totaal geen ervaring met driver swap etc. Dit lijkt me de ideale instaprace daarvoor. Dus als iemand een team wilt vormen waar fun, uitrijden en vooral ervaring opdoen op de eerste plaats komt ....JoepW schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 11:33:
[afbeelding]
Philippe Leybaert organiseert op zaterdag 2 juni as.. om 14 uur CET deze race voor teams.
Het motto is dat er gezegd wordt dat banden van de Skippy het lang uithouden en dat wil hij bewezen zien.
De race is open voor teams met 2 tot 4 rijders met een iRating hoger dan 1500 en wordt uitgezonden op Racespot.
Het zal toch al snel gaan over ca. 330 rondjes!
Inschrijven kan hier: KLIK
en alle details kan je hier vinden: KLK
Een of meerdere GoT teams lijkt mij toch wel leuk aan de start..... Ik wil alles faciliteren en misschien wel meedoen..... Wie o wie heeft er nog meer interesse?
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
TLDR:
With V7 the variation in laptimes from cold to hot temperatures is much better, there is no longer a “Golden Out Lap” syndrome, and the grip loss with temperature and feel over the limit has been improved. Plus a whole lot of other good stuff!
[ Voor 54% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 18:14 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 19% gewijzigd door Scifo83 op 02-03-2018 20:22 ]
Same here, als we iets kunnen doen..Arfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 19:34:
Klopt, en als het goed is ook andere auto's niet meer.
@NickThissen : enig idee wanneer Setup Sync weer gaat werken? Kan iemand je ergens mee helpen anders? (hosting oid)
Nee, al dagen niet.NickThissen schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 20:33:
Momenteel is alles weer up voor mij.. Jullie niet?
[ Voor 74% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 20:44 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 21:45 ]
Ik heb bij Hetzner een cloud instance met 2x vCPU, 40GB NVMe SSD, 4GB ram en 20TB traffic per maand. Met Windows Server 2016, IIS 10.0 en SQL Server 2017 (Express) werkend. Beschikbaar mocht het daarop draaien.NickThissen schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 21:12:
Nee dit is allemaal bekend idd, er is een DNS probleem, maar ze zouden er maandag al naar kijken en ik had eigenlijk net hoop dat het gefixed was want bij mij werkt het momenteel gewoon. Maar blijkbaar nog steeds niet...
[ Voor 32% gewijzigd door Arfman op 02-03-2018 22:34 ]
Ik ben het meest blij metArfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:27:
EDIT: even doorheen gebrowsed en behalve de nieuwe auto's (Audi R18 en Porsche 919) weinig echt spannende dingen imo.
Eindelijk. Heb ik 3 jaar geleden al gespecificeerd in een brief aan tony samen met Nick.frankivo schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 23:06:
- Car Classes can now be selected when creating a hosted race.
heuj
Ik vind het wel een mooie update. Veel kleinere dingen die stiekem (hopelijk) veel effect zullen hebben, vooral voor de races die worden gestreamd.Arfman schreef op vrijdag 2 maart 2018 @ 22:27:
Releasenotes van de patch van 6 maart zijn al online:
http://members.iracing.co...ist/3596447.page#10942072
EDIT: even doorheen gebrowsed en behalve de nieuwe auto's (Audi R18 en Porsche 919) weinig echt spannende dingen imo.
[ Voor 51% gewijzigd door Arfman op 03-03-2018 22:08 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 34% gewijzigd door JoepW op 03-03-2018 23:24 ]
Keertje opnieuw uploaden naar Trading Paints? Volgens mij zag ik jouw skin wel, ik zal eens terugkijken op mijn stream.diknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:10:
Mij skin was blijkbaar weer niet te zien, ik zie het zelf maar is niet te zien in de gsrc en Joep z'n stream
Ik plaatste het gewoon in mn iracing folder (ja de juiste), heb het nu eens geüpload naar TP, hopelijk werkt het wat beter nu. Komt waarschijnlijk door die Belgische vlagArfman schreef op zondag 4 maart 2018 @ 10:27:
[...]
Keertje opnieuw uploaden naar Trading Paints? Volgens mij zag ik jouw skin wel, ik zal eens terugkijken op mijn stream.
Als je wilt dat anderen jouw skin zien MOET je uploaden naar Trading Paints. Als je lokaal je skin neerzet en niet op TP zet zie je je skin enkel zelf.diknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:10:
[...]
Ik plaatste het gewoon in mn iracing folder (ja de juiste), heb het nu eens geüpload naar TP, hopelijk werkt het wat beter nu. Komt waarschijnlijk door die Belgische vlag. Ga toch wat moeten oefenen blijkbaar op pitstops en de juiste hoeveelheid benzine nemen, kost me gisteren toch 2 plaatsen.
quote: Sonny KanchinSome notable moments:
......
------------------------------------
Impressive : Marco Derix
Marco Derix all of his first stint, very promising start and also handled his own mistakes very well, this guy is someone to watch out for!
-------------------------------------
.....
[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 04-03-2018 12:16 ]
Ah ok, ik dacht als je een skin lokaal neerzet dat die hetgeen overschreef van wat je normaal in iracing inkleurt, thx voor de inlichting.JoepW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 11:39:
[...]
Als je wilt dat anderen jouw skin zien MOET je uploaden naar Trading Paints. Als je lokaal je skin neerzet en niet op TP zet zie je je skin enkel zelf.
Cube Nuroad Race (2022)
Dat dacht ik ook eerstdiknmuis schreef op zondag 4 maart 2018 @ 12:16:
[...]
Ah ok, ik dacht als je een skin lokaal neerzet dat die hetgeen overschreef van wat je normaal in iracing inkleurt, thx voor de inlichting.
[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 04-03-2018 18:42 ]
Ik heb een kater vandaag, dus hoop dat ik geen domme dingen doeJoepW schreef op zondag 4 maart 2018 @ 18:28:
De uitzending begint om ca. 21:15 CET.
En als je wel meedoet: Veel plezier en succes!
Geen id.
Cube Nuroad Race (2022)
Toch sukkel ik met de wagen, na 2 ronden lig ik altijd wel ergens in het decors lol. Ik weet niet of Wing 1 echt verstandig is, ben aant twijfelen om wing 3 erop te gooien -.-derx666 schreef op zondag 4 maart 2018 @ 19:12:
Damn Ief, als jij die tijden rijdt als je een kater hebt, dan vraag ik me af wat je doet als je nuchter bent
[ Voor 8% gewijzigd door Scifo83 op 04-03-2018 22:20 ]
[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 04-03-2018 23:37 ]
Tjah watskeburt....
GoT | Monday Madness 18S1-H1 | 05-03-18 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Morning |
GoT | Monday Madness 18S1-H2 | 05-03-18 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
Afternoon |
GoT | Monday Madness 18S1-H3 | 05-03-18 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
|
Weather |
Late Afternoon |
[ Voor 99% gewijzigd door JoepW op 05-03-2018 08:57 ]
Het mooie is dat alle geregistreerde rijders hier te vinden zijn: https://www.got-racing.eu/?page_id=3868
Cube Nuroad Race (2022)
Succes!JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:13:
Ik ga vandaag de server verhuizen. Dus het kan zijn dat got-racing.eu tijdelijk uit de lucht gaat.
Geen probleem hoor. Ik miste zelf mijn rempunt en mijn bandjes waren al aardig aan het glijden toen. Kwam niet speciaal door jou actie. Daarna uit eindelijk toch nog terug kunnen komen en als 29ste gefinisht. Wat wel het maximale was na mijn valse start op het begin. En rondje met problemen erna. Waardoor ik nog eens 20 seconde verloor.
Er stond niet voor niets in de drivers briefing dat je die op 20-30 moest zetten, hier stond ie ook op 20.Scifo83 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:26:
- gestutter van de frame rate doordat ik 60 wagens visible had op track
[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 05-03-2018 10:59 ]
Haha gatverdamme, drivers brieving idd niet gelezeFastFred schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:59:
[...]
Er stond niet voor niets in de drivers briefing dat je die op 20-30 moest zetten, hier stond ie ook op 20.
Kijk @JoepW ik kan wel lezen
[ Voor 20% gewijzigd door Scifo83 op 05-03-2018 11:30 ]
Welke briefingFastFred schreef op maandag 5 maart 2018 @ 10:59:
[...]
Er stond niet voor niets in de drivers briefing dat je die op 20-30 moest zetten, hier stond ie ook op 20.
Kijk @JoepW ik kan wel lezen
Qua pace zat het wel goed ja. Had ook totaal geen problemen met het inhalen. Deed niet veel moeite om het tegen te gaan, ik zat daar prima op mijn plek. Ook omdat diegene voor mij op dat moment nogal aan het blinken was.Scifo83 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 11:22:
Hier lekker momentje in de openingslap, overtake op Dennis. Damn Dennis lekkere rondetijd in lap 4 had je. (4.02.5) We hadden moeten samenwerke joh
[video]
Verwijderd
Bij deze me geregistreerd op de site, als de registratie goedgekeurd wordt tot vanavond misschien?JoepW schreef op vrijdag 23 februari 2018 @ 16:19:
Ik doe de mededeling aan de onderstaande rijders even hier openbaar aangezien iedereen dan meteen weet dat we een aantal zaken hebben veranderd. Met name simpeler.
We hebben het gebruik van de 'rijdersdatabase' op de site van Nick afgeschaft om een overzicht te hebben en houden van alle communityleden. Dat doen we nu op basis de de toegang tot de got-racing.eu site.
Op de site kan je je registreren als rijder en daardoor heb je toegang tot wat afgeschermde data (liveries, financien etc.) en kan je benaderd worden voor special events (karten). Tevens is registratie op de website ook de basis voor vrijstelling van eventuele irating en safety rating grenzen voor ons georganiseerde races.
Dus als je nog steeds actief bent met iRacing en een geregistreerd rijder wilt blijven gaarne een account maken op de site: https://www.got-racing.eu/?page_id=1229
[ Voor 15% gewijzigd door Alibambam op 05-03-2018 17:22 ]
De registratie op de site wordt automatisch goedgekeurd. Staat daar ook zo beschreven. Enkel zal de mail misschien nog niet werken want de site is net verhuisd.Alibambam schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:19:
[...]
Bij deze me geregistreerd op de site, als de registratie goedgekeurd wordt tot vanavond misschien?
Mocht iemand me dit nog even kunnen verduidelijken, op de kalender staan voor vandaag 3 events, waar staan de H1/2/3 voor precies?
Ik heb men vraag zelf opgelost denk ik: staat voor heats uiteraard. Maar dan is de tijdstip van heat 1 niet helemaal juist denk ik! Is het trouwens ok om pas in te springen vanaf heat 2? of moet je vanaf de eerst eerbij zijn? Het koken/eten/afwassen is hier pas gedaan om 8 uur
Daarmee bedoel je applyen voor de session?JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:34:
[...]
De registratie op de site wordt automatisch goedgekeurd. Staat daar ook zo beschreven. Enkel zal de mail misschien nog niet werken want de site is net verhuisd.
Maar om mee te doen vanavond zal je je een aanvraag in iracing moeten doen.
Nope.
Mijn account zit er nog in van vroeger zie ik
Tja het is allemaal handwerk. Een foutje is snel gemaakt. Vandaar ook dat ik de 'rijdersdatabase' heb samengevoegd met de 'website-membership'.Alibambam schreef op maandag 5 maart 2018 @ 17:50:
[...]
Mijn account zit er nog in van vroeger zie ik![]()
(ik was een van die personen in jouw lijstje van diegenen die zich nog niet hadden geregistreerd op de nieuwe site)
goede zet idd, ben in ieder geval onder de indruk van je werk om de league en GoT te onderhouden!JoepW schreef op maandag 5 maart 2018 @ 18:26:
[...]
Tja het is allemaal handwerk. Een foutje is snel gemaakt. Vandaar ook dat ik de 'rijdersdatabase' heb samengevoegd met de 'website-membership'.
PSA 2: Als je nieuw content wil kopen nav de build vandaag kijk dan ook ff welke tracks je eventueel nog wilt kopen voor het Maandag toernooi!Niellie41 schreef op dinsdag 6 maart 2018 @ 07:38:
PSA: vandaag komt de nieuwe build van iRacing. Vanaf 14:00 gaan de servers offline.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq