Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 131 ... 154 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• iFaben
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19-09 18:48
Na een succesvol seizoen in de qualifiers, alleen heel veel unluck in Spa, dus hadden we amper punten gescoord toch een mooie licentie bijgekregen :) Nu zijn we p10 geŰindigd in de qualifiers, had normaal p4 moeten zijn zonder al de unluck in Spa :( Maar toch mogen we gaan knallen in BGT vanaf maart! Let's go!
https://twitter.com/Faben99/status/957007378721001472

iFaben wijzigde deze reactie 26-01-2018 23:12 (28%)

iRacing profile Twitch channel Pure Driving School

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter

Vanavond de laatste race van Seizoen 14.
De race duurt deze keer 90 minuten.
Natuurlijk is er weer coverage op GSRC en ik zal ook weer een broadcast starten.

En hier mijn stream: YouTube: GoT iRacing - Joep Willemsen

De start om ca. 21:15 uur CET

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 12:05
Succes Joep en anderen! Ik zal proberen te volgen :)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 15:48:
Succes Joep en anderen! Ik zal proberen te volgen :)
Ik verwacht er niet veel van. Ik moet het hebben van niet te veel fouten.
Ik ben eeb seconde of zo te langzaam en dan ook nog 90 minuten. Dat is voor mij lang..
Update: Mijn 'rem'-knie ging zo ongeveer op slot..... Dus helaas gestopt bij de eerste pitstop :(
Wel op een 10de plek met erg leuk racen tot dan toe....
Ik sport momenteel geloof ik te veel ;)

JoepW wijzigde deze reactie 27-01-2018 21:57 (23%)

• AequitasII
Wat is er aan de hand Joep?

Edit: Ah, je knie. Jammer, het was leuk je te volgen. Goed groepje met 3 NL-ers.

AequitasII wijzigde deze reactie 27-01-2018 22:00 (60%)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:00:
Wat is er aan de hand Joep?

Edit: Ah, je knie. Jammer, het was leuk je te volgen. Goed groepje met 3 NL-ers.
Zie vorige post...

• AequitasII
Wat is in de Rookie League racen af en toe toch genieten zeg! _O- _O-

Blijf kijken tot het einde :')

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:59:

[video]

ben jij die rode auto?

• AequitasII
quote:
Nee. De witte met twee rode strepen die wordt klemgereden in het muurtje. Daarna gepit met fast repair en tot mijn verassing derde geworden. Ik wist toen nog niet op welke manier mijn rode vriend de rest had uitgeschakeld _/-\o_

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 23:24:
[...]

Nee. De witte met twee rode strepen die wordt klemgereden in het muurtje. Daarna gepit met fast repair en tot mijn verassing derde geworden. Ik wist toen nog niet op welke manier mijn rode vriend de rest had uitgeschakeld _/-\o_
Trieste bedoening idd.

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:30
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 22:59:

[video]

Wat een stakker die rooie :') voor ik mijn eerste race in de MX5 reed heb ik eerst 2 uur lang geoefend juist zodat ik niet alles en iedereen van de baan knal...

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• Gianni Q.
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-07 17:49
Spijtig om de laatste race zo te moeten eindigen Joep! Nochtans leuk als je zo 90 min kan racen met andere om je heen! :) Hoe langer de race hoe leuker ik het vind!

Ik nog net top 5 doordat Eroo een incident had. Maar ik had mijn beste race van het seizoen. Bijna perfect! Prachtige afsluiter en het Am klassement winnen. Volgend seizoen maar eens bewijzen dat ik pro waardig ben in de Mazda 8) :)B

Gianni Q. wijzigde deze reactie 28-01-2018 00:17 (42%)

https://members.iracing.com/membersite/SubscriptionChoices.do?refid=281776

• Richard117
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:47
Zo moet je het als achterblijver (iRating 551 |:( ) dus niet doen bij het lappen. Ik zag het al aankomen en remde dus eerder, maar dat hij zou spinnen had ik dan weer niet op gerekend. Gelukkig was mijn voorsprong groot genoeg om een nieuwe vleugel te halen en maar 1 plek te verliezen. Maar liever was ik natuurlijk in de aanval gegaan voor een plekje winst.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-Monday-Supercup.png
GoT | Monday Supercup 18S1-W829-01-18
Car(s)Track(s)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Fuel42 % (+/- 42 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Silverstone Circuit - National
Silverstone Circuit - National
Time of DayAfternoon
Pit stalls54 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:30 (60 min.)
Qualification20:30 - 20:45 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race20:45 - 21:30 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Restricted fuel to force a pitstop.
Tot vanavond!

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Leuk, ik zie nu dat ik deze layout nog nooit gereden heb 8)7
Ik had de andere korte in gedachten (International), wist helemaal niet dat er nog een kortere was :+

Mijn iRacing profiel

• Gianni Q.
Weet nog niet of ik vanavond Porsche Supercup rij of application voor torque freak racing. Amuzeer me elke week hier. Maar voor torque freak racing kunnen rijden zou ik ook wel leuk vinden 8) ik denk dat zo een team me hopelijk nog wat sneller kan maken. Zeker in Porsche en GT3 heb ik moeilijkheden. Maar dan moet ik me eerst bewijzen.

Maar de Supercup is zo leuk!! :?

Trouwens: ik heb nu enkel de McLaren GT3. Maar die wagen ligt me totaal niet. Ik krijg hem niet onder controle. Welke GT3 raden jullie aan? Gewoon de Mercedes of toch een andere? (Ik heb wel degelijk al wat getest in de GT3 maar geen officiŰle races omdat ik er niet klaar voor ben) thanks!

• TkillaB
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 19-09 23:14
Gianni, doe maar gewoon de Supercup.
Een andere dag eens online komen in ook goed :)

Voor het moment is de Merc gewoon OP tegenover de rest.

TkillaB wijzigde deze reactie 29-01-2018 17:48 (25%)

iRacing Profiel

• Gianni Q.
quote:
TkillaB schreef op maandag 29 januari 2018 @ 17:48:
Gianni, doe maar gewoon de Supercup.
Een andere dag eens online komen in ook goed :)

Voor het moment is de Merc gewoon OP tegenover de rest.
Thanks, Supercup it is!

Wel spijtig dat GT3 de Mercedes cup is. Vind het de minst mooie wagen :P

• NickThissen
  • Nu online
Volgens mij is de Blancpain series nu voorbij dus zal er vast elk moment een BOP update komen.

Mijn iRacing profiel

• Gianni Q.
quote:
NickThissen schreef op maandag 29 januari 2018 @ 18:48:
Volgens mij is de Blancpain series nu voorbij dus zal er vast elk moment een BOP update komen.
Nog even wachten dus!

• MartijnV03
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-09 23:19
Net weer even lopen stoeien met de DW12 op Monza, wat een geweld.
Races zijn niet druk maar vermaak me prima met dat ding.

iRacing Profiel

• RKD
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 11:48
Gisteren mijn eerste race gereden op zandvoort met de Skip, kende het circuit nog niet dus uiteraard eerst geoefend, het bevalt me erg goed en 3e geworden met mooi clean racing. Zeker voor herhaling vatbaar.

RKD wijzigde deze reactie 31-01-2018 09:10 (7%)

iRacing Profiel

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ow, wist niet dat de skip deze week op Zandvoort reed, dan ga ik ook ff 'n race doen. Wilde de rest van het seizoen eigenlijk geen skip meer doen.

Nog even terug naar de Glen BSS.
Video: https://clips-media-assets.twitch.tv/181823943.mp4#t=0
Soms ontkom ik weleens aan een wisse dood maar Matt zie ik regelmatig schier onmogelijke situaties doorstaan.
Zelf heb ik 2 slechte en 2 goede races gehad. In de 2 slechte ben ik in de 1e in de Outer Loop aan de buitenkant in de flank geraakt door iemand die de binnenkant niet kon houden. In de 2e na de Outer loop in T6 gepunt nadat ik 1 had ingehaald die dat kennelijk niet kon waarderen.
In de 2 goede races achteraan gestart en respectievelijk van p27/27 naar p7 en van p30/30 naar p8 gereden met in beide races 0x.

Op de Nurburgring BSS de week daarvoor werd ik in 1 race zelfs in de formatie ronde al geramd. Ongelofelijk maar waar. Voor het einde van de 1e ronde had ik al 12 incs..!!

iRacing Profiel

• FrankTM
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 15-08 10:30
Samen met de Skip is ook de Lotus 49 op Zandvoort. Races donderdag en maandag 20:30 en zaterdagmiddag een broadcast race :P

iRacing Profiel

• Brandon Weber
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 07:34

Brandon Weber

Impossible is nothing

Zeg eens, kan ik ergens de statistieken zien van hoeveel iracers er actief zijn, gemiddelde irating onder alle rijders, aantal irating op 1000, 2000, 3000 en ga zo door....hoeveel racers zitten er eigenlijk op 8000+ ? Lijkt mij een piramide maar hoe ziet dat in getallen eruit?

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 12:35

Phydomir

Dennis

quote:
Brandon Weber schreef op woensdag 31 januari 2018 @ 11:20:
Zeg eens, kan ik ergens de statistieken zien van hoeveel iracers er actief zijn, gemiddelde irating onder alle rijders, aantal irating op 1000, 2000, 3000 en ga zo door....hoeveel racers zitten er eigenlijk op 8000+ ? Lijkt mij een piramide maar hoe ziet dat in getallen eruit?
http://members.iracing.com/membersite/member/DriverLookup.do

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• FastFred
Ik heb maandag de Supercup na de training maar ff overgeslagen. Bedacht ik me ineens dat de National Series deze week op Daytona rijd en ik had nog geen enkele race in mijn Chevy gereden... 3e in kwali en direct bij de start al naar p1 gereden omdat p1 en p2 niet op zaten te letten. 8 rondjes op P1 kunnen rijden en daarna in de rondte getikt door iemand, 2 rondjes achterstand, maar omdat de kopgroep vlak achter me reed heb ik me terug laten zakken en in hun draft de laatste 12 rondjes vol gemaakt, toch nog een paar plekken goedgemaakt en 12e geŰindigd :)

Met 310km/h linksaf bumper aan bumper vind ik echt gaaf :D

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Dank je Dennis

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Ons Domein (got-racing.eu) zal vandaag en misschien morgen ook nog wat instabiel kunnen zijn of niet bereikbaar. We verhuizen met de site namelijk naar een nieuwe server / hosting. De TeamSpeak server blijft voorlopig nog op de 'oude' server staan.

Hier wil ik alvast @DirkT bedanken voor het hosten van de site & mail de afgelopen jaren. En voor het kunnen continueren van de TS server op de huidige locatie. _/-\o_

De hosting en domein registratie wordt dus vanaf nu door mijn bedrijf gedaan en de teamspeak server door het bedrijf van @DirkT 8)
Update 17:00 uur
Als het goed is werkt de site nu weer goed.
Mail werkt ook goed (tbv TeamSpeak licentie).
En op de nieuwe locatie heb ik ook een backup teamspeak server draaien.
Morgen is Hotfix 3 'alweer' ingepland.
Om 15:00 uur CET gaat iRacing uit de lucht.
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3590832.page
Ik denk dat Scott Speed beter even een ban kan krijgen!
Zie hier waarom: https://www.reddit.com/r/...a_1_driver_scott/dtjxx9q/
Hier het bijbehorende draadje op reddit: https://www.reddit.com/r/...exformula_1_driver_scott/
ook de komende dag kan de site nog traag of ff offline zijn aangezien ik de server nog moet herinrichten.

JoepW wijzigde deze reactie 01-02-2018 15:16 (42%)

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 12:49
De release notes voor vandaag
quote: 2018 S1 Patch 1 Hotfix 3 Release Notes 2018.01.31.01
This update contains several fixes for the 2018 Season 1 Patch 1 update.

CHANGE LOG:

membersite
- Updated some informational text for the Stats pages.

Physics
- The object settling process is now run before dirt is added to tracks.
- - This prevents objects from appearing to float above the racing surface at dirt tracks.

Heat Racing
- Some additional Heat Racing session configurations are now available for use in Hosted Races.

Spotter
- Fixed an issue that was causing the Spotter to stop functioning after using fast-forward or Rewind in a Replay.

Visual Effects
- Fixed an issue where the Sim could sometimes crash due to distant smoke effects, like from the jet fly-over at Le Mans.

Replay
- Fixed an issue where opponent cars were not appearing when viewing old replays.

iRacing BETA Interface
- Fixed a purchasing issue with Hosted Session Order IDs that could sometimes appear.
- - The modal menu for creating Hosted Sessions may take slightly longer (1 to 3 seconds) to appear on the screen.
En dat gedrag van Scott is zeker niet fraai nee :N

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Nu online

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Eindelijk hebben ze het probleem van de spotter bug gevonden!
quote:
David Tucker wrote:
I may have found the issue wit this, it is in testing and we will see what the testers find. If it works then I have it marked to go out to you in the next maintenance build.

Basically if you are out of your car and the replay is not playing at normal speed and the spotter tries to make noise then we will fail to notice that the sample did not play and get stuck waiting for it to finish. This can happen in many ways but the easiest way to trigger it is to change the spotter volume while rewinding the replay tape.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• BruceLee
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:02

BruceLee

i5 8600K - Geforce 1070ti

net als shane van gisbergen

PC: .: intel i5 8600K (Noctua D15S) :: Asus Maximus X Hero :: 16GB Corsair 3600mhz:: GeForce 1070 Ti:: 500GB M.2 Samsung 970 EVO SSD :.

• Richard117
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:47
Ach ja Scott Speed...
De man waar ik jaren terug ooit een Indycar race mee reed (volgens mij zelfs de Indy 500) toen hij tijdens een caution moest pissen. Zijn auto midden op de baan parkeerde waardoor de caution nog langer duurder, en toen hij terug kwam eiste hij zijn plekje weer op door als een debiel op volle snelheid het hele veld weer in te halen.
Dat leverde hem toen ook al weinig sympathie op, nog steeds rare fratsen dus ;)

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 08:58

derx666

mecker ende blaet

Die actie van Shane was dom, beetje overmoedig, en verkeerd ingeschat. Hij dacht dat hij het daar wel zou redden om aan de binnenkant in te voegen, maar had gewoon nog teveel snelheid omdat je in iRacing op gras niet of nauwelijks afremt.
Scott Speed daarentegen elimineert zich eerst zelf door Jake te proberen af te knijpen richting de Schumacher S, wordt pissed off, en probeert daarna tot 3x toe om Jake bewust eraf te rijden. Elk ander persoon zou hiervoor op z'n minst een ban van 1 maand krijgen.

My iRacing | My Simrig

• NickThissen
  • Nu online
Tsja dat hou je er toch in met vrijwel al die real life coureurs helaas... Ze zien het toch meer als een spelletje natuurlijk. Jammer maar helaas. Zelfde met Barichello tijdje geleden die z'n zoontje ging helpen door mensen eraf te rammen. Toen had ik toch ineens een stuk minder medelijden dat ik hem een keer in de FR2.0 eraf getikt heb :p

En ja ze zouden gewoon een dikke ban moeten krijgen maar dat ligt beetje gevoelig als diezelfde mensen in videos staan te claimen hoe geweldig het allemaal is.

NickThissen wijzigde deze reactie 01-02-2018 19:04 (19%)

Mijn iRacing profiel

• mowa
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Absurde acties van zowel Shane als Scott. Zo'n type als Scott kwam ik dus op de Glen tegen. Ingehaald worden werkt kennelijk als een rode lap bij deze gasten.
Daar zouden ze dus de toekomstige AI voor kunnen gebruiken door voor een bepaalde periode eerst te laten zien dat ze netjes kunnen rijden zonder contact voordat ze aan races mee kunnen doen.

Tyson deed vandaag ook een poging tot racen op Interlagos BSS.
https://clips.twitch.tv/EmpathicIgnorantEchidnaSSSsss
https://clips.twitch.tv/ShakingPeppyMooseHeyGuys

De hotfix heeft helaas geen GT3 bop opgeleverd wat ik had gehoopt. Wellicht komt dat met Seizoen 2.

iRacing Profiel

• Brandon Weber

Brandon Weber

Impossible is nothing

Gelukkig heb je ook Gentlemen, zo had ik gisteren een race met Porsche op Nurburgring en werd ik per ongeluk afgetikt in eerste bocht, die persoon ging eindje verderop op mij wachten...heel netjes!

Heb ook van iemand gehoord dat er in Porsche cup meer nette en faire rijders dan in de GT3....wie kan dat beamen?

• MartijnV03
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 19-09 23:19
quote:
Brandon Weber schreef op donderdag 1 februari 2018 @ 19:22:
Gelukkig heb je ook Gentlemen, zo had ik gisteren een race met Porsche op Nurburgring en werd ik per ongeluk afgetikt in eerste bocht, die persoon ging eindje verderop op mij wachten...heel netjes!

Heb ook van iemand gehoord dat er in Porsche cup meer nette en faire rijders dan in de GT3....wie kan dat beamen?
Vorige week een aantal wedstrijden gereden, 2x dezelfde idioot tegen gekomen. Verder clean racing.
GT3 op de nurburgring was het iedere wedstrijd weer een andere waar je uit de buurt moest blijven.

iRacing Profiel

• martijn_8519
  • Laatst online: 13:04

iRacing Profiel

• iFaben
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 19-09 18:48
Verschiet zelf een beetje van Scott.. leuke kerel en altijd fun geweest om mee te racen! Nu ik zie dat hij zijn rig verkoopt op fb of toch van plan was zou hij misschien stoppen vertelde hij. Beetje jammer zo een dingen want hij zou toch een voorbeeld moeten zijn voor ons allemaal..

iRacing profile Twitch channel Pure Driving School

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter

Omdat ik de server waar got-racing is gehost ga upgraden en verbouwen is onze site tijdelijk uit de lucht.

• FransJansen
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 12:36
Misschien wel de safe van het jaar d:)b
En even naar de pits voor een schone onderbroek.

Video: https://www.facebook.com/Bathurst12Hour/videos/2129266007110671/

Kom hem op youtube niet vinden, via facebook wel _/-\o_

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• RKD
quote:
JoepW schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 11:40:
[afbeelding]

Omdat ik de server waar got-racing is gehost ga upgraden en verbouwen is onze site tijdelijk uit de lucht.
Succes!

iRacing Profiel

• A1AD
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 00:04
Waarom heb ik "System Not In Service" na de update? :(
Service herstart / pc herstart en de core opnieuw geninstalleerd brachten geen oplossing.. iemand nog tips?

Replace user and try again... (no script was aangesprongen)

A1AD wijzigde deze reactie 02-02-2018 14:15 (17%)

I don't fail. I successfully identify suboptimal methods. iRP

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Manmanman. Wat zijn harde schijven langzaam als een paar TB teruggezet moet worden. :z

• NinjaTrek2891
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 20:33
quote:
iFaben schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 07:06:
Verschiet zelf een beetje van Scott.. leuke kerel en altijd fun geweest om mee te racen! Nu ik zie dat hij zijn rig verkoopt op fb of toch van plan was zou hij misschien stoppen vertelde hij. Beetje jammer zo een dingen want hij zou toch een voorbeeld moeten zijn voor ons allemaal..
Hij ligt onder vuur voor wangedrag in iRacing. Dit is de roots van zijn verkoop.

iRacing Profiel | YouTube Channel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
NinjaTrek2891 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:22:
[...]
Hij ligt onder vuur voor wangedrag in iRacing. Dit is de roots van zijn verkoop.
Dat was al bekend hier ;): klik

JoepW wijzigde deze reactie 02-02-2018 22:06 (3%)

• AequitasII
Pfoe. Afgelopen dinsdag ben ik naar license C gepromoveerd. Direct oefenen voor de Advance Mazda Cup natuurlijk. Alleen had ik enorme moeite om meer dan 2 ronden op de baan te blijven in Suzuka (overigens mijn eerst gekochte baan nu).
Toch maar een race gestart vanavond, omdat ik wilde ervaren hoe een race zou zijn buiten Rookies. Ik kwalificeer als 10de en eindig als 9de met maar 1 incident punt en 4 keer een verbetering van mijn beste rondetijd. <3

AequitasII wijzigde deze reactie 02-02-2018 22:04 (5%)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dat is geen goeie pr voor Scott en RedBull.
Ik zag op het iRacing forum nog een bericht voorbij komen met een screenshot van een discord chat met oa nim, waar hij toegeeft dat hij een ban heeft.

My iRacing | My Simrig

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
derx666 schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:33:
Dat is geen goeie pr voor Scott en RedBull.
Ik zag op het iRacing forum nog een bericht voorbij komen met een screenshot van een discord chat met oa nim, waar hij toegeeft dat hij een ban heeft.
Maar terecht dat ie de ban heeft.
Hier een post van Nim hierover: http://members.iracing.co...ist/3591055.page#10894887

Edit: En dat Speed het een spel noemt en het dus niet serieus neemt klinkt er wel aardig in door. Bah.

JoepW wijzigde deze reactie 02-02-2018 22:42 (10%)

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
quote:
JoepW schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 22:41:
Edit: En dat Speed het een spel noemt en het dus niet serieus neemt klinkt er wel aardig in door. Bah.
Het is ook gewoon een spel.

Maar een spel wordt ook alleen leuk als de kaders serieus genomen worden.

Als je bij Monopoly de bank berooft uit de gevangenis ontsnapt of tegenstanders hun huizen gaat slopen is de lol er ook snel vanaf.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
enchion schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 00:37:
[...]

Het is ook gewoon een spel.

Maar een spel wordt ook alleen leuk als de kaders serieus genomen worden.

Als je bij Monopoly de bank berooft uit de gevangenis ontsnapt of tegenstanders hun huizen gaat slopen is de lol er ook snel vanaf.
Goh, is dat niet precies wat ik bedoel.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter

De inschrijving voor Seizoen 15 is geopend en start al op 15 februari.

Hier vind je alle info: http://members.iracing.co...ist/3591126.page#10895869

Laten we met een leuke groep meedoen vanuit GoT!

• Arfman
  • Laatst online: 12:46
Het jeukt echt om aan zoiets mee te doen ... Beginnen die races nu eerst om 21:15 en later om 20:15 onze tijd?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• NinjaTrek2891
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 19-09 20:33
quote:
JoepW schreef op vrijdag 2 februari 2018 @ 20:49:
[...]

Dat was al bekend hier ;): klik
Klopt... ik was impulsief met antwoorden. :)

iRacing Profiel | YouTube Channel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:32:
Het jeukt echt om aan zoiets mee te doen ... Beginnen die races nu eerst om 21:15 en later om 20:15 onze tijd?
Nee altijd zelfde tijd in cet. (Geloof ik) iets met zomer en wintertijd..

• FransJansen
quote:
JoepW schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 11:31:
[afbeelding]

De inschrijving voor Seizoen 15 is geopend en start al op 15 februari.

Hier vind je alle info: http://members.iracing.co...ist/3591126.page#10895869

Laten we met een leuke groep meedoen vanuit GoT!
Misschien moet ik mijn racehandschoenen maar weer eens uit het vet halen en meedoen,er moet toch ook iemand achteraan rijden :9~

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” Mijn iRacing profiel | www.facebook.com/bcapaintings

• JoostBaksteen
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 12:33
quote:
Arfman schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 12:32:
Volgens mij heeft gmt geen zomertijd, dus als wij ook op die datum naar zomertijd gaan zou het dezelfde tijd moeten zijn...

ff snel ASP leren

• NickThissen
  • Nu online
Race start is gewoon 21:15 onze tijd elke keer.

Mijn iRacing profiel

• WLC91
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 18-07 18:48
<knip> Dit hoort ook in V&A en niet op het forum :) We hebben namelijk liever niet dat het forum ook gebruikt wordt als advertentieplek.

Grotman wijzigde deze reactie 04-02-2018 17:38 (82%)

• Jeroen Ursem
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 09-09 19:57
quote:
NickThissen schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 14:21:
Race start is gewoon 21:15 onze tijd elke keer.
Klopt! Wij gaan van +1 GMT (race 1-4) naar +2 GMT (race 5-13)

Elke race start 21:15 Nederlandse tijd.

iRacing Profiel

• AequitasII
Ik wacht tot seizoen 15 of 16 om mee te doen, gezien ik de meeste tracks nog niet bezit. Lijkt mij wel echt heel gaaf! Ik ga natuurlijk jullie vanachter de stream wel weer enthousiast supporteren. :Y)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
AequitasII schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:31:
Ik wacht tot seizoen 15 of 16 om mee te doen, gezien ik de meeste tracks nog niet bezit. Lijkt mij wel echt heel gaaf! Ik ga natuurlijk jullie vanachter de stream wel weer enthousiast supporteren. :Y)
Dit is al Seizoen 15 ;)
Maar aanmoedigen mag ook hoor.

• Arfman
IK heb Jeroen een PM gestuurd om me in te schrijven, hopelijk ben ik nog op tijd :)

EDIT: en geld overgemaakt, ik ben erbij *O*

Arfman wijzigde deze reactie 04-02-2018 14:17 (22%)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op zondag 4 februari 2018 @ 12:16:
IK heb Jeroen een PM gestuurd om me in te schrijven, hopelijk ben ik nog op tijd :)

EDIT: en geld overgemaakt, ik ben erbij *O*
En skins vraag je niet op het iRacing forum, maar hier toch. We hebben al een MX-5 skin die we kunnen aanpassen voor iedere GoT rijder naar wens.

Pfffff
Migratie van de site is gelukt alles werkt weer zoals het moet zijn. Waarom is het altijd meer werk dan verwacht en waarom moest ik een backup van een backup opsnorren omdat ik teveel had opgeruimd 7(8)7

• FransJansen
quote:
JoepW schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:19:
[...]

En skins vraag je niet op het iRacing forum, maar hier toch. We hebben al een MX-5 skin die we kunnen aanpassen voor iedere GoT rijder naar wens.
Iedere GOT rijder dezelfde skin maar met een eigen kleur(zoals destijds met de McLaren) _/-\o_
Als het kan wil ik er ook wel een :*)
De hoofdkleur mag dan rgb(171, 0, 0); #ab0000 zijn.

• Arfman
Helemaal niet bij stilgestaan JoepW, sorry! ;)

Als er al mooie got skins zijn hou ik me natuurlijk aanbevolen :Y)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Ik zal de PSD opsnorren.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
We hebben als GoT onze naam verbonden aan de eerste race van de Heusinkveld – MX-5 World Tour Season 15. Zie hier het resultaat _/-\o_

http://www.got-racing.eu/wp-content/uploads/Heusinkveld_MX5WT_S15_GoT_Race_1.jpg

Als je mee wilt doen meldt je dan hier aan: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3591126.page

• Gianni Q.
Zag het net op fb!
Thunder from down under!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Nog meer Speed gedoe. Steve heeft gereageerd.
Update: Steve Myers, the executive producer of iRacing, confirmed Speed’s suspension to Polygon and said it was not a permanent ban, but he declined to talk about the length of the sanction.

“We don’t do [a permaban] with anyone unless they’ve done something incredibly egregious,” Myers said. “It’s the same process for everyone and he wasn’t treated any different than anyone else.”

Myers pointed out that Speed contributed — on an uncompensated basis — to the dirt and rallycross racing series that were just added to iRacing at the end of last year. “I think people forget that he really poured his heart and soul into helping us develop the rallycross stuff on iRacing.”

That made the discipline tougher to mete out, though Myers said he had nothing to do with that. iRacing has a dedicated race steward, just like real life, who hears and adjudicates grievances. Speed was dealt with the same as any other driver, Myers said.

“At the same time, I’m the one who has a relationship with Scott,” Myers said. “So when something like this happens, it goes up the chain pretty quickly. I saw the video at, like, 1 a.m. in the morning and I wanted to throw up.

“I’ve known Scott since he was in NASCAR,” Myers added. “When I saw that, I sent him a message that said, ‘Man, this is unacceptable.’ And I told him that it was 99.9 percent (probability) that he was gonna get suspended for this.”

Though Myers stands by his steward’s determination and doesn’t excuse Speed’s behavior at all, he pointed out that Speed’s celebrity may have been involved in the provocation that sent him headhunting on the track. “With that celebrity comes a target on the back, and maybe people goaded him a little bit,” Myers said. “That does not help the situation.

“It’s easy to be kicking a guy when he’s down, but I think people forget he really poured his heart and soul into developing the rallycross stuff on iRacing.” Myers said.

iRacing’s dirt series — oval dirt track and rally racing — launched back in December after a year of development. Speed, the triple-defending champion in the Global RallyCross Series, helped out by giving iRacing access to his Volkswagen Andretti rallycross vehicle and reams of data from it.

Myers is moving ahead with iRacing’s spring series plans, including the introduction of two World of Outlaws branded series this spring (sprint and late model racing series) and two new rally vehicles, the Porsche 919 and the Audi R18. The sprint and late model driving series will join three others in iRacing, including the Peak Antifreeze Series that is an officially sanctioned NASCAR event. Qualifying for the new events begins in two weeks.

Myers noticed that Speed had put his iRacing driving setup up for sale, but didn’t know if it meant he was done with online driving for good. He hopes not.

“I know (Speed) is a genuinely nice guy, but I also know that he is a competitor, in a sport where it’s either win, or you’re the first loser.” Myers said.
Bron: https://www.polygon.com/2...t-speed-iracing-suspended

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
FransJansen schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:33:
[...]

Iedere GOT rijder dezelfde skin maar met een eigen kleur(zoals destijds met de McLaren) _/-\o_
Als het kan wil ik er ook wel een :*)
De hoofdkleur mag dan rgb(171, 0, 0); #ab0000 zijn.
Zoiets Frans? (velgen, kleding, helm en startnummer moet je zelf doen).

quote:
Arfman schreef op zondag 4 februari 2018 @ 18:25:
Helemaal niet bij stilgestaan JoepW, sorry! ;)

Als er al mooie got skins zijn hou ik me natuurlijk aanbevolen :Y)
Je mag een basis kleur kiezen en dan bak ik wel wat....

• SvenDeLigt
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-09 23:44
Hey allemaal!

Ik ben nieuw hier en zal me dus even kort voorstellen. Ik ben Sven, 24 jaar en woon en studeer in Groningen. Zo'n 2 weken geleden heb ik m'n eerste racestuur en -pedalen aangeschaft (Logitech G29) en sindsdien ben ik regelmatig op iRacing te vinden. Het is me gelukkig gelukt om snel uit de Rookie klasse van het roadracen te komen en op dit moment race ik vooral in de Skippy.

iRacing Profiel

• RKD
quote:
SvenDeLigt schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:45:
Hey allemaal!

Ik ben nieuw hier en zal me dus even kort voorstellen. Ik ben Sven, 24 jaar en woon en studeer in Groningen. Zo'n 2 weken geleden heb ik m'n eerste racestuur en -pedalen aangeschaft (Logitech G29) en sindsdien ben ik regelmatig op iRacing te vinden. Het is me gelukkig gelukt om snel uit de Rookie klasse van het roadracen te komen en op dit moment race ik vooral in de Skippy.
Volgens mij zag ik je laatst al rijden tijdens een race. Have fun!

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
SvenDeLigt schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:45:
Hey allemaal!

Welkom!
En veel plezier, Skippy is echt leuk!

• FransJansen
quote:
JoepW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:38:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Toppertje Joep, oOo Stuur maar door. De velgen, kleding,helm en startnummer heb ik al klaar. :)F

• Arfman
quote:
JoepW schreef op maandag 5 februari 2018 @ 15:38:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Supermooi! Mag ik een lekkere felle gele kleur? :)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:01:
[...]

Ik weet niet welke kleur @NickThissen gebruikt.
Als dat blauw of rood is kan dat zeker.

• NickThissen
  • Nu online
Ik heb oranje / zwart zoals op de poster te zien :)

Mijn iRacing profiel

• FastFred
Best leuke race gisteravond, kon in het begin ook goed mee komen, paar keer een slow down gehad en toen zag ik Joep dichterbij komen, wilde te hard rijden, ging foutjes maken en spinde vervolgens. Totaal 32x'jes... Wel een toffe baan met de Porsche.

Ik had vorige week een Zandvoort setup van setup sync geplukt en daar reed ik gisteravond per ongeluk mee, dat ging verrassend goed. Heb nog een Donington setup geprobeerd maar die was me te veel overstuur. Ik kan overstuur nog niet fatsoenlijk opvangen in de Porsche en als ie gaat dan hou je er ook niks meer aan, dus liever wat onderstuur.

@Gianni Q. sorry trouwens voor dat incidentje in de slotfase, bij het uitkomen van de chicane voor start/finish ging ik na een honderd meter van m'n gas af om je langs te laten, maar je reed bij mij achterop :/ Ik had daar eigenlijk naar links moeten gaan om je langs te laten.

FastFred wijzigde deze reactie 06-02-2018 09:52 (59%)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 20:01:
[...]

Zie DM

JoepW wijzigde deze reactie 08-02-2018 14:56 (21%)

• DutchDevil79
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 08:36

DutchDevil79

I race, therfore I am

Gister weer gemist de Porsche race. Was te laat thuis en had geen zin zonder enkele practise de race te rijden. Ben geen Paul. haha.
Volgende week moet ik hem jammer genoeg ook missen. Dan lig ik in het ziekenhuis voor mijn kaakoperatie. Hopelijk daarna wat meer tijd om weer eens mee te rijden. i.i.g. mag ik niet veel anders doen daarna. hahaha

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
DutchDevil79 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 11:44:
Gister weer gemist de Porsche race. Was te laat thuis en had geen zin zonder enkele practise de race te rijden. Ben geen Paul. haha.
Volgende week moet ik hem jammer genoeg ook missen. Dan lig ik in het ziekenhuis voor mijn kaakoperatie. Hopelijk daarna wat meer tijd om weer eens mee te rijden. i.i.g. mag ik niet veel anders doen daarna. hahaha
Alvast sterkte gewenst!
Mooie instructie over 'look where you going / going where you look'

JoepW wijzigde deze reactie 06-02-2018 12:12 (11%)

• Arfman
quote:
*O* *O*

Ben ook ingeschreven voor de Heusinkveld mx5 cup, idien mogelijk graag ook een skin Joep, mss wel met een andere drie-kleur :)B andere kleuren maken niks uit.

Tevens een leuke race gisteren, de porsche enkele malen mooi kunnen opvangen die ik anders ging kwijt zijn, de nieuwe hardware loont blijkbaar

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
diknmuis schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 12:46:
Ben ook ingeschreven voor de Heusinkveld mx5 cup, idien mogelijk graag ook een skin Joep, mss wel met een andere drie-kleur :)B andere kleuren maken niks uit.

Tevens een leuke race gisteren, de porsche enkele malen mooi kunnen opvangen die ik anders ging kwijt zijn, de nieuwe hardware loont blijkbaar
Zit in je berichtenbox...

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
FYI, a rescanned and "redone" version of Pocono Speedway is on schedule to be in the March quarterly software update.

If you own the existing Pocono Speedway, you will be granted the new one for free.

We will be making the old Pocono Speedway, a free track and it will be granted to everyone. We probably will rename it Pocono Speedway Circa 20XX year. (Not sure what year we will choose).

Good racing...
Eindelijk de rescan van Pocono!

http://members.iracing.co...ist/3591515.page#10901070

Nu nog Michigan, Texas, Silverstone, Charlotte (nieuwe roval). :P

Niellie41 wijzigde deze reactie 06-02-2018 16:12 (6%)

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Niellie41 schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 16:11:
[...]

Eindelijk de rescan van Pocono!

http://members.iracing.co...ist/3591515.page#10901070

Nu nog Michigan, Texas, Silverstone, Charlotte (nieuwe roval). :P
lrp!

• Gianni Q.
@Gianni Q. sorry trouwens voor dat incidentje in de slotfase, bij het uitkomen van de chicane voor start/finish ging ik na een honderd meter van m'n gas af om je langs te laten, maar je reed bij mij achterop :/ Ik had daar eigenlijk naar links moeten gaan om je langs te laten.

Geen probleem! Ik had zelf niet zo een goede race en was al even niet echt meer gefocust aan het rijden. Kan even goed mijn eigen fout zijn geweest. Kan het me zelfs al niet meer herinneren! :P

Gianni Q. wijzigde deze reactie 06-02-2018 16:41 (3%)

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

quote:
LRP hebben ze nog niet gescand, omdat het circuit misschien gaat renoveren. Dit zeggen ze al een tijd.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Mijn pa vierde gisteravond zijn verjaardag, dus ik kon er niet bij zijn. Had zondag wel al even wat rondjes gedaan op Donnington en het zag eruit alsof ik wel redelijk rond kwam daar, daarom best zuur dat ik niet mee kon doen. Nja... volgende week maar weer proberen :)

My iRacing | My Simrig

• Arfman
Ben alvast aan het oefenen voor de MX5 World Tour op Philllip Island. Ik rij met de default setup, er is vast een betere? Wat gebruiken jullie?

• NickThissen
  • Nu online
Ik rij bijna elke keer met VRS S4 Zolder, volgens mij zonder aanpassingen, misschien alleen de arbs.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 10:03:
Ben alvast aan het oefenen voor de MX5 World Tour op Philllip Island. Ik rij met de default setup, er is vast een betere? Wat gebruiken jullie?
Nu nog de juiste auto kiezen ;)

• Arfman
quote:
JoepW schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 12:00:
[...]

Nu nog de juiste auto kiezen ;)
Ssssttttt!

Nick, thanks. Ik ga die setup ook even zoeken.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Arfman schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 13:39:
[...]

Ssssttttt!

Nick, thanks. Ik ga die setup ook even zoeken.
Denk je er ook aan dat de race op Philip Island setting time of day 'morning' heeft.

• Arfman
Dankjewel Joep. Gelukkig nog genoeg tijd om te testen :)

• JoepW
  • Nu online

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Ik wil even inventariseren wie er allemaal meedoen met Seizoen 15 van de Heusinkveld MX-5 World Tour.
Zeker weer ik het van:
  1. @JoepW
  2. @NickThissen
  3. @Linc
  4. @Arfman
  5. @FransJansen
  6. @diknmuis
  7. @Gianni Q. <- Wil je 'onder' GoT vlag rijden?
en
  • @BobvK twijfelde nog.... 8? ....
Zijn er nog meer rijders van GoT die meedoen en onder GoT vlag willen rijden?

Het lijkt me leuk om als GoT-rijders een paar zaken te doen / regelen:
  • Allemaal rijden met een GoT livery met afwijkende basis kleur
  • Gezamenlijk oefenen (misschien op korte termijn al even aan een setup 'werken'
  • Een PM-draadje openen om af te spreken wie wel of niet meedoet en wanneer we eventueel per race oefenen.
  • En ik wil op onze site / Facebook / Twitter en hier geregeld aandacht geven aan de races en onze rijders.

Pagina: 1 ... 131 ... 154 Laatste

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True