Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

iRacing 2016-2018 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 130 ... 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JoepW
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:25

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Nymphetic13 schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 16:30:
Nou, voorlopig ligt de game er weer eens uit...
Kijk eens onder aan deze post
quote:
AequitasII schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 15:54:
Ik hoop dat ik op tijd ben voor vanavond. Treinverkeer schijnt pas vanaf 17:00 weer op te starten. Vervolgens duurt de reis nog zon anderhalf uur en moet ik nog eten.

Ik houd jullie op de hoogte :)
Dat wordt spannend, want er rijdt nog niks.
Ik heb mijn vrouw net van Ede opgehaald, die was gestrand met de trein.

JoepW wijzigde deze reactie 18-01-2018 17:15 (44%)

iRacing info GoT iRacing iR Profiel Rig GoT YT Live

• Extera
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13:57
Ik moet helaas afzeggen.... en daar baal ik enorm van :-(
Ik weet hoeveel tijd en moeite erin is gestopt, en op het laatste moment afzeggen is niet mijn stijl...

Helaas moet ik vanavond -last minute- aan het werk om een storing bij een klant op te lossen....

sorry heren! :-(

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:28
quote:
JoepW schreef op donderdag 18 januari 2018 @ 17:14:
[...]

Kijk eens onder aan deze post

[...]

Dat wordt spannend, want er rijdt nog niks.
Ik heb mijn vrouw net van Ede opgehaald, die was gestrand met de trein.
Inderdaad, er rijdt nog niets. Vrees dat ik het ook niet ga redden. Vind het ook enorm jammer gezien de tijd die jullie er in steken en hetgeen wat ik had kunnen leren..

• TecTo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 04-10 11:49
Indien we niet gelijk uitkomen wegens de omstandigheden dan offer ik mijn plek op en fungeer ik als reserve.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 23:06
Niet nodig hoor, gewoon afwisselen kan prima.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Ik heb nog 2 afzeggingen...

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 21:28
Ik ben nog niet thuis. Al vanaf 15:30 onderweg :( :(. Veel plezier vanavond!

• FastFred
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 22:48
Joep en Nick en iedereen die meegedaan heeft bedankt!

Vind dit soort sessies onwijs leuk, gewoon met de MX5 aankloten, van elkaar leren, gein hebben, ff gauw een race aan 't eind.

Ga nu m'n bed in, de komende 4 dagen zit ik in Eindhoven om een migratie af te ronden. Morgen om 7 uur in de auto voor een rit van 2 uur, dagje voorbereiding, laatste puntjes op de i... Zaterdag om 6 uur in de auto voor daadwerkelijke migratie en maandag om half 6 in de auto, om vanaf half 8 gebruikersondersteuning te doen met uitloop naar dinsdag.

FastFred wijzigde deze reactie 18-01-2018 22:23 (24%)

Everything that is, sprang from what was | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Of het zinvol is weet ik niet, wel mooi :? _O-

Bron: http://www.partsnotinclud...iracing-plugin-prismatik/

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 22:39
Cool, ik sta al een maand of 2 op het punt ook de meuk voor zo'n DIY ambilight opstelling te bestellen.
Dan wel meer gewoon voor wat verlichting bij m'n pc, maar met zo'n plugin wordt het nog net iets leuker natuurlijk.

Trouwens @JoepW, is er ook nog een gerelateerd topic op het iRacing forum toevallig?
Heb even zitten zoeken, maar kon er daar verder niets over vinden, dus vroeg me af hoe je het uberhaupt gevonden had :)

Red Baron wijzigde deze reactie 19-01-2018 02:39 (32%)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Red Baron schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 00:38:
Cool, ik sta al een maand of 2 op het punt ook de meuk voor zo'n DIY ambilight opstelling te bestellen.
Dan wel meer gewoon voor wat verlichting bij m'n pc, maar met zo'n plugin wordt het nog net iets leuker natuurlijk.

Trouwens @JoepW, is er ook nog een gerelateerd topic op het iRacing forum toevallig?
Heb even zitten zoeken, maar kon er daar verder niets over vinden, dus vroeg me af hoe je het uberhaupt gevonden had :)
Ik volg via RSS Reddit en daar was een post hierover: https://www.reddit.com/r/...isplays_iracing_api_data/

• A1AD
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 10-10 18:13
De racing school was top, ik heb vooral geleerd dat schakel flippers zwaar overgewaardeerd zijn :+ _O-

@JoepW Ik hoor telkens positieve reacties na de fun races op het einde van de sessie, kan dat niet meer vraag ik mij dan af. Elke week een "open sessie" zoals we een tijdje op maandag gedaan hebben maar zonder verwachtingen, voorbereidingen. Gewoon wat close racen voor de fun.

I don't fail. I successfully identify suboptimal methods. iRP

• Red Baron
quote:
A1AD schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:58:
we een tijdje op maandag gedaan hebben maar zonder verwachtingen, voorbereidingen. Gewoon wat close racen voor de fun.
Dat klinkt redelijk als een standaard maandag toch?

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:56

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Vanavond is er een hotfix. iRacing is offline vanaf 20:00.
quote:
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2018 Season 1 Patch 1 Hotfix 2 Release TODAY, beginning at 2:00pm EST.

This is an emergency deployment to resolve some issues before our Daytona event this weekend.

This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. The Test Drive iRacing service is now online.

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Tjeerd84
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 18:46
quote:
Niellie41 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 17:59:
Vanavond is er een hotfix. iRacing is offline vanaf 20:00.

[...]
Wat betekent het voor de races die al gestart zijn? Ik zat in een race die om 19:45 is gestart. Ben er tien minuten geleden uitgegooid..

• NickThissen
Alsof ze nooit gestart zijn.

Mijn iRacing profiel

• Nymphetic13
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-07 20:43
lekker zeg die "bugfixes", waar zijn toch mee bezig bij dat iRacing... Dinsdag, donderdag en vrijdag... Doe het lekker in 1x goed...

• FastFred
quote:
A1AD schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 11:58:
De racing school was top, ik heb vooral geleerd dat schakel flippers zwaar overgewaardeerd zijn :+ _O-
Overgewaardeerd? Het is mij nog altijd vele malen sneller dan zelf door de versnellingen roeren

En idd, al die updates zo midden in het seizoen, niet handig. Laat ze dat lekker in week 13 doen ofzo.

Hoop dat dit ook mijn geflikker van het scherm op full screen gaat oplossen. Windowed mode geeft 20fps minder dan fullscreen.

FastFred wijzigde deze reactie 19-01-2018 21:55 (27%)

• Nymphetic13
quote:
FastFred schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:22:
[...]

Overgewaardeerd? Het is mij nog altijd vele malen sneller dan zelf door de versnellingen roeren

En idd, al die updates zo midden in het seizoen, niet handig. Laat ze dat lekker in week 13 doen ofzo.

Hoop dat dit ook mijn geflikker van het scherm op full screen gaat oplossen. Windowed mode geeft 20fps minder dan fullscreen.
echt he... mja de testdrive staat het hele weekend open

• A1AD
quote:
Red Baron schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 14:21:
[...]

Dat klinkt redelijk als een standaard maandag toch?
Wel nee niet helemaal, maar snap je reactie wel, doe gewoon lekker meer op maandag :)
quote:
FastFred schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:22:
[...]

Sure, ik doelde op mijn defecte kabel base > wheel waardoor mijn flippers niet meer werkte en met de pijltjes toetsen heb moeten schakelen. Best een uitdaging in VR

A1AD wijzigde deze reactie 20-01-2018 00:06 (42%)

• FastFred
@A1AD ah, op die fiets! :9

• Phydomir
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:05

Phydomir

Dennis

quote:
Nymphetic13 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 21:09:
lekker zeg die "bugfixes", waar zijn toch mee bezig bij dat iRacing... Dinsdag, donderdag en vrijdag... Doe het lekker in 1x goed...
Serieus? Denk je dat ze dat zelf ook niet willen? Of heb je liever dat als ze een kritieke bug ontdekken ze die laten zitten en pas fixen als het jou goed uitkomt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Nymphetic13
quote:
Phydomir schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:14:
[...]

Serieus? Denk je dat ze dat zelf ook niet willen? Of heb je liever dat als ze een kritieke bug ontdekken ze die laten zitten en pas fixen als het jou goed uitkomt?
Tja dan moet er misschien VAN te VOREN goed getest worden he... Maar nee joh, je betalende klanten zijn niet belangrijk zolang ze geen enduro racen...

• Phydomir

Phydomir

Dennis

quote:
Nymphetic13 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 08:31:
[...]

Tja dan moet er misschien VAN te VOREN goed getest worden he... Maar nee joh, je betalende klanten zijn niet belangrijk zolang ze geen enduro racen...
Dat het van te voren getest moet worden ben ik met je eens. Maar met zo'n enorme code kunnen er altijd bug in komen die je pas in een hele specifieke situatie tegen gaat komen. Het is onmogelijk om iedere auto (combinatie) op iedere baan te testen. Als ze dan iets tegen komen op de officiŰle practice servers dan lijkt het me logisch dat daar een hotfix voor komt.

Je tweede argument slaat natuurlijk kant nog wal. Hoe kan een patch/hotfix niet belangrijk zijn voor alle klanten? Probeer je eens in te leven in andere? Jij hebt nu tijd verspilt doordat ze server plots down moesten. Heel vervelend, maar een uur later kan je het opnieuw doen. Probeer je eens voor te stellen hoe je je voelt als je na 22 uur uit een (eenmalige) race wordt gegooid door een bug die van te voren gefixt had kunnen zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• derx666
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:04

derx666

mecker ende blaet

Phydomir: doe geen moeite, Kevin komt hier alleen om te zieken over iRacing omdat hij het talent mist om enigszins competitief te zijn. Dit ligt natuurlijk volledig aan alle iRacing bugs en niet aan hem.

My iRacing | My Simrig

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Vanavond om 21:10 doe ik weer mee met de Heusinkveld Global MX-5 World Tour. Deze keer op Zandvoort.

Hier is de live broadcast van GSRC

Hopelijk gaat het beter dan de vorige keer ;)

JoepW wijzigde deze reactie 20-01-2018 22:23 (26%)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nog meer team van hier die de 24 uur van Daytona aan het rijden zijn? Wij (Marcel Bosman, Michael Storm en ik) zitten in split twee met onze Mercedes GT3 en liggen nu 6e. Hebben wel ongeveer een rondje verloren in de pits door repairs maar de auto voelt nog prima. We zitten pas op een kwart dus nog een lange weg te gaan.

• SkullboyNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:36
@Phydomir Ja wij van NAB Racing (Gerrit Kortlever, Martijn Joon en ik) rijden ook mee. We rijden in de 7de split nu op p9 met de Ferrari GTE.

http://image.kloosterman.cloud/image.php?di=YBCD

iRacing Profiel

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Nou, ik denk dat wij klaar zijn. Beeld stond ineens stil, geluid haperen alsof de pc vast loopt. Doe mijn Rift af om te kijken wat er aan de hand is en op dat moment gaat de game verder maar ik op de oval haaks de muur in. Bijna 45min repairs. Weet nog niet of we verder gaan.

Edit: Besloten om niet door te gaan.

Je ziet een kleine hapering in de video, dat was bij mij dus een seconde of 6 waarbij het leek alsof mijn pc vast liep.

Phydomir wijzigde deze reactie 20-01-2018 22:13 (28%)

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Elfde geworden. weinig enerverende race voor mij. Beetje jammer dat Lorn in het begin ging vechten ipv aansluiting maken met de voorliggers. Daardoor compleet de aansluiting kwijt geraakt en dus weinig tot geen draft.
Hier de video van de race.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Joep: tegen het einde lijkt het net alsof je geen 100% full throttle meer geeft. Ik weet niet of je telemetrie hebt aanstaan, maar ik zou het even voor de zekerheid checken. Het leek net (in de stream iig) dat je ergens tussen de 95 en 98 procent zat.

My iRacing | My Simrig

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
derx666 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:33:
Joep: tegen het einde lijkt het net alsof je geen 100% full throttle meer geeft. Ik weet niet of je telemetrie hebt aanstaan, maar ik zou het even voor de zekerheid checken. Het leek net (in de stream iig) dat je ergens tussen de 95 en 98 procent zat.
Ik was idd wat moe en was lichtjes aan het saven. Daarnaast had jagen geen zin meer. Maar ik zal er ff naar kijken. Telemetry staat altijd aan, dus morgen idd ff checken. Thnx voor de tip.
quote: Kevin Bobbitt
Obviously not the start to the morning we were hoping for. Our sincere apologies to anyone who was negatively impacted. Please know that staff has been all over this all morning, digging into logs and data to see what was going on - we have staff from multiple departments on standby for all big events. I don’t have info to share presently, I’ll leave that to the technical guys. Staff is continuing to monitor.

We are not planning to restart the session or start another race at this point.
Bron: http://members.iracing.co...ist/3589285.page#10874525

Ik ben echt nog steeds dol op iRacing, maar wanneer hebben ze dit nou eens opgelost! :(

• Gianni Q.
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 02-07 17:49
Sorry Joep, had een slechte start en na de off track in bocht 2 twaalf ook nog een zware damage en understeer. Ik was 1 seconde trager dan normaal. Ik weet dat ik jullie heb opgehouden maar ik wou zo snel mogelijk naar voor om punten te scoren. Every point counts.
Ik wist dat Nick veel sneller was. Wou hem laten zonder Murray weer onderdoor kwam die ging voor elk gaatje gisteren. Maar net in het gras en race volledig over.

https://members.iracing.com/membersite/SubscriptionChoices.do?refid=281776

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Gianni Q. schreef op zondag 21 januari 2018 @ 08:36:
Sorry Joep, had een slechte start en na de off track in bocht 2 twaalf ook nog een zware damage en understeer. Ik was 1 seconde trager dan normaal. Ik weet dat ik jullie heb opgehouden maar ik wou zo snel mogelijk naar voor om punten te scoren. Every point counts.
Ik wist dat Nick veel sneller was. Wou hem laten zonder Murray weer onderdoor kwam die ging voor elk gaatje gisteren. Maar net in het gras en race volledig over.
ja jouw race was niet best.... Ruzie gehad met je vriendin (nog gefeliciteerd overigens) of je wel of niet mocht rijden? ;)
Maar die Lom knipperde ook nog als een gek dus ik durfde niet echt dicht bij hem te rijden.

• Gianni Q.
quote:
JoepW schreef op zondag 21 januari 2018 @ 08:44:
[...]

ja jouw race was niet best.... Ruzie gehad met je vriendin (nog gefeliciteerd overigens) of je wel of niet mocht rijden? ;)
Maar die Lom knipperde ook nog als een gek dus ik durfde niet echt dicht bij hem te rijden.
Deze week was geen probleem. Volgende week was het probleem. Maar het is opgelost. Ze doet haar verjaardag voor familie op vrijdag ik betaal op zondag een etentje en zaterdag kan ik racen. :D gelukkig is interlagos 1 van mijn favoriete circuits. Spijtig dat Zandvoort mij totaal niet ligt. Geen idee hoe het komt. Altijd zo geweest in elke wagen.
Soms ree die gewoon een hele sector op 2 wielen voor me uit! Haha 8)7

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
derx666 schreef op zaterdag 20 januari 2018 @ 22:33:
Goed gezien. Ik heb mijn gaspedaal enige tijd geleden verlost van een piepje (volledig gedemonteerd) en vergeten dat ik de boel opnieuw in de global settings opnieuw had gekalibreerd, maar dus niet per auto :(
Dus moest ik heel hard trappen voor half gas. ;)
Nu hersteld.
Thanks nogmaals.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

quote:
JoepW schreef op zondag 21 januari 2018 @ 14:39:
[...]
Goed gezien. Ik heb mijn gaspedaal enige tijd geleden verlost van een piepje (volledig gedemonteerd) en vergeten dat ik de boel opnieuw in de global settings opnieuw had gekalibreerd, maar dus niet per auto :(
Dus moest ik heel hard trappen voor half gas. ;)
Nu hersteld.
Thanks nogmaals.
Zeker tegen het einde toen (Sara?) je inhaalde leek het net of je gewoon power te kort kwam op de rechte stukken. Toen zag ik dus ineens het throttle balkje licht fluctueren. Misschien had je dan net wel bij kunnen blijven... mja.. Nu is het iig opgelost. Morgen pole tijdens het toernooi ;)

My iRacing | My Simrig

• Red Baron

Zo, dat oogt weer even vreemd zeg.
Nog meer mensen die de Daytona 24 gedaan hebben? :Y)

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
Red Baron schreef op zondag 21 januari 2018 @ 22:50:
[afbeelding]

Oeps....

• TkillaB
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:23
quote:
[afbeelding]

Ja, in dezelfde split als u denk ik.
Maar de race niet kunnen uitrijden jammer genoeg.
Lap 2 werd mijn teamgenoot in T1 al uitgetikt door de iberian achter ons :( -> de muur in.
topsnelheid 265km/h. Dus 10a12 trager dan normaal. Geen goed begin.

In mijn een DP aan de buitenkant van T1 niet gezien.
en toen er een GTE me dan aan de binnenkant net voor T1 wou inhalen moest ik naar rechts, waar dus die DP zat.
Gevolg, weer de muur in. 40mijn req repair, 4 optional. en dat al in op lap 136.
We hebben de handdoek dan maar in de ring gesmeten.

Volgende keer beter.

iRacing Profiel

• Scifo83
  • Registratie: oktober 2014
  • Nu online
Hier ook deelgenomen aan 24h. Blijkbaar moogde niet 3 wide gaan op de oval als je in gte class een goeie run hebt op 2 gt3 wagens :p

Ik wil het filmke best hier nog es posten maar op fb op een sim racers group 200 "burn to hell" reacties gehad dus ik weet niet goed :D

Voor de rest over de race: hoe kan je een deftig resultaat rijden als je al begint met een lap achterstand door disconnects -.-

3u later word je eraf gekegeld door een Merc die graag zij aan zij in T1 wilt remmen.

Nog 3u later na 12min repair van vorig incident staan ze versteld dat je agressief door het veld raced met 3 wide situaties die dan slecht aflopen omdat anderen geen ruimte laten tja...beetje meewerking langs beide kanten kan geen kwaad denk ik dan

/rage

Lucht wel eens op ^^

Scifo83 wijzigde deze reactie 22-01-2018 02:14 (50%)

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Burn to hell :)

My iRacing | My Simrig

• FrankTM
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 02-10 13:47
quote:
Scifo83 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 02:01:
Voor de rest over de race: hoe kan je een deftig resultaat rijden als je al begint met een lap achterstand door disconnects -.-
Dat is ~1m40s op 24 uur. Weinig aan de hand :P
quote:
[b][message=53984481,noline]
Nog 3u later na 12min repair van vorig incident staan ze versteld dat je agressief door het veld raced met 3 wide situaties die dan slecht aflopen omdat anderen geen ruimte laten tja...beetje meewerking langs beide kanten kan geen kwaad denk ik dan
Ik was er niet bij, maar dit klinkt toch wel alsof je vooral naar jezelf moet kijken :X

FrankTM wijzigde deze reactie 22-01-2018 09:55 (40%)

iRacing Profiel

• Scifo83
  • Nu online
quote:
FrankTM schreef op maandag 22 januari 2018 @ 09:53:
[...]

Ik was er niet bij, maar dit klinkt toch wel alsof je vooral naar jezelf moet kijken :X
Voila video ook ff op YT gezet, nog enkele ongezouten meningen kunnen er nog wel bij :D

iRacing Profiel

• Riqy
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 18:57
Ik ga geen kant kiezen, maar ik zie 2 dingen gebeuren:

- Jij probeert in te halen door het midden, vind ik persoonlijk niet erg handig
- De mercedes rijder verliest grip, waardoor hij jou aantikt en jij van de baan raakt

iRacing Profiel | Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• NickThissen
Tsja.... Aan de ene kant moet 3-wide gewoon kunnen op de oval. Aan de andere kant is het een 24u race en kun je best een halve seconde verlies pakken door er even achter te blijven. Afhankelijk van de situatie (is dit in het eerste uur, of laatste ronde? Zit je vlak voor of achter degene waarmee je in gevecht bent?) zou ik kiezen tussen (1) erg agressief maar acceptabel risico of (2) gewoon ontzettend onhandig.

Als dit in de GES zou gebeuren zou je van mij in ieder geval in beide gevallen een penalty gehad hebben :+

Als beide auto's overduidelijk alle ruimte maken dan had ik 3 wide acceptabel gevonden, maar in dit geval zie je dat ze enkel elkaar ruimte geven en niet ruimte voor nog een 3e auto. In dat geval moet je er volgens mij gewoon achter blijven.
quote:
Riqy schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:02:
- De mercedes rijder verliest grip, waardoor hij jou aantikt en jij van de baan raakt
Denk eerder dat hij aangetikt wordt met beetje ghost contact (lag), waarom zou je op de oval ineens grip verliezen?

NickThissen wijzigde deze reactie 22-01-2018 11:06 (34%)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
Best mooi....

• Scifo83
  • Nu online
quote:
NickThissen schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:04:

Als dit in de GES zou gebeuren zou je van mij in ieder geval in beide gevallen een penalty gehad hebben :+

Als beide auto's overduidelijk alle ruimte maken dan had ik 3 wide acceptabel gevonden, maar in dit geval zie je dat ze enkel elkaar ruimte geven en niet ruimte voor nog een 3e auto. In dat geval moet je er volgens mij gewoon achter blijven.
Als ik het objectief bekijk is de positionering van de Merc echt f*cked up. Hij moet zijn lijn kiezen om mij duidelijk te maken of ik kan passeren of niet. Hij verkiest hoog te gaan tegen de muur maar als hij dan niet durft te wallriden dan ben ik dik genaaid. Waarom kan die geen normale overtake doen op de middelste lane zodat ik buitenom kan. Jeez -.-

ook de linkse wijkt een beetje van zijn lijn af waardoor ik een correctie moet maken naar rechts. Helpt allemaal niet :p Al die Neo endurance events, 10-tallen 24hr special events gereden en nog komde zo'n zaken tegen..

Als ik al geen 3 wide meer mag maken op een oval nota bene, dan kan ik beter mijn stuur aan de haak hangen 8)7

Scifo83 wijzigde deze reactie 22-01-2018 11:27 (4%)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-Monday-Supercup.png
GoT | Monday Supercup 18S1-W722-01-18
Car(s)Track(s)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Fuel42 % (+/- 42 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Mid-Ohio Sports Car Course - Full
Mid-Ohio Sports Car Course - Full
Time of DayMorning
Pit stalls46 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:30 (60 min.)
Qualification20:30 - 20:45 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race20:45 - 21:30 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Restricted fuel to force a pitstop.
Tot vanavond!

• FrankTM
quote:
staan ze versteld dat je agressief door het veld raced
quote:
volgens mij riep je zelf al dat je agressief bezig was, het filmpje bevestigd dat mooi inderdaad :P

iRacing Profiel

• Arfman
Te agressief, zeker in een 24 uurs race. Maar zelfs in een 20 minuten race had ik dit niet gedaan, je weet gewoon dat het eindigt in tranen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel |

• Gianni Q.
Woow! Totaal vergeten dat het al terug monday Supercup was 😄 zoals ik al eerder op facebook zei: niet nodig in een 24h race. Dat blijft mijn standpunt.

Wel ter verduidelijking: Je moet in deze races er van bewust zijn dat jij het misschien wel kan. Maar dat zei het niet kunnen. Soms denk ik als ik een move doe. Ik vertrouw die andere rijder niet in deze situatie. En dan wacht ik nog even. Je moet weten met wie je raced.
Moeilijk in te schatten. Maar in een 24h race zou ik eerder voor het zekere hebben gekozen.

• Luckeh
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-10 17:09

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

quote:
[afbeelding]

Ik zocht je even op. Ouch inderdaad :D
119 incidents op 202 rondes is daar debet aan. Maar het verbaasd me ook niet heel veel. 55 auto's op Daytona is ook wel erg druk. Ik zag al wat clipjes op Twitter voorbij komen. En dat leek me erg druk!
Ik denk met daar wat sterk (en lomp) commentaar erbij.

Hoe vaak organiseert iRacing eigenlijk 24 uur races? Ik zou wel een keer mee willen doen.

CPU's en GPU's ontleed!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

quote:
Luckeh schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:19:
Hoe vaak organiseert iRacing eigenlijk 24 uur races? Ik zou wel een keer mee willen doen.
Dit zijn alle special events van iRacing.

Roar Before the 24 // Jan 13-14
Daytona 24 Hour // Jan 20-21
Bathurst 12 Hour // Feb 10-11
Sebring 12 Hour // Mar 10-11
Nurburgring 24 // May 5-6
Indy 500 // May 19-20
6 Hours at the Glen // Jun 23-24
Kings Royal // Jul 7-8
24 Hours of Spa // Jul 21-22
24 Hours of Le Mans // Aug 18-19
Petit Le Mans // Oct 6-7

• Red Baron
Je kunt wel merken dat een aantal mensen hier geen D24 gereden hebben met de huidige combinaties.
Tussen de GT3 en GTE klasse zat echt niet veel verschil qua snelheid.
Sterker nog als je een snelle GT3 had en een GTE met topsnelheid schade lagen de ronde tijden soms bijna gelijk.

De oval is veruit de veiligste plek om in te halen, ook als dat 3 wijd gaat. Of prefereert heeft men hier liever een paar divebombs op het infield?
Nou kan je natuurlijk discussiŰren dat het gat hier niet helemaal optimaal is op het moment dat je aan de move begint, maar je mag toch ook wel een beetje verwachten dat ze ook in hun spiegels kijken en zien dat je eraan komt. Wellicht had even knipperen met de koplampen dat nog een extra duidelijk gemaakt voor hen.

Maar als je ook hier al gaat twijfelen of het wel kan, krijg je van die auto's die bijna te bang worden om in te halen. Persoonlijk heb ik als langzamere klasse liever de agressieve rijders die gewoon duidelijk ervoor gaan, dan van die twijfelaars die er maar achter blijven hangen en er ernstig lang over doen voor ze het een keer aandurven een paar ronden later.

Maar goed .....
Dit bovenstaande verhaal kan natuurlijk de prullenbak in, want als je bewust er voor kiest om je team met de laagste iRating rijder te registreren voor de race om een makkelijke overwinning te pakken in een lage split is zo'n crash wel weer verdiend natuurlijk @Scifo83 ;)
Dat je daar voldoening uithaalt is natuurlijk een keuze, maar dan zul je toch als betere rijders je standaarden aan moeten passen aan het niveau in die splits.
quote:
[...]

119 incidents op 202 rondes is daar debet aan.
Goh je meent het :+

Het is allemaal de schuld van @Niellie41 en NEO natuurlijk, waar ik vorige week de 6h op de NŘrburgring reed in NEO en waar er eigenlijk ook geen straf op off-tracks staat.
Omdat er bij de Daytona 24 dan ook geen incident limit was ben ik ook wel bewust de race in gegaan met het idee dat de off tracks me ook niets konden schelen. Dus in het geval dat de lijn door de busstop niet helemaal ideaal was ging ik dus niet liften om de offtrack op de exit te ontlopen, iets wat je wel doet in een IMSA race waar je bij 17 incs een DQ krijgt.

Overigens had ik gedacht dat de schade nog wel mee zou vallen, maar dit wordt nu even wat extra races doen voor de 1e race op Interlagos weer op het programma staat in maart.

• Phydomir

Phydomir

Dennis

quote:
Red Baron schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:32:
Nou kan je natuurlijk discussiŰren dat het gat hier niet helemaal optimaal is op het moment dat je aan de move begint, maar je mag toch ook wel een beetje verwachten dat ze ook in hun spiegels kijken en zien dat je eraan komt.
Kijk, daar gaat het mis. Ik ga een officiŰle race in met de gedachte dat iedereen een idioot is en dat ik niemand kan vertrouwen. Gedurende de race kom je er dan snel genoeg achter wie je wel en niet kan vertrouwen.
Als ik het filmpje van Ief bekijkt is een ding wel duidelijk. Die twee auto's voor hem zijn zeker niet bezig met de GTE die er aan komt. Vooral de lijnen van de rechter auto duiden daar op.

• FastFred
Oei, die dag gebruikersondersteuning na de migratie van afgelopen weekend valt wat zwaar. Ik weet niet of ik er vanavond bij ben.

• FrankTM
quote:
[...]

119 incidents op 202 rondes is daar debet aan. Maar het verbaasd me ook niet heel veel. 55 auto's op Daytona is ook wel erg druk. Ik zag al wat clipjes op Twitter voorbij komen. En dat leek me erg druk!
Ik denk met daar wat sterk (en lomp) commentaar erbij.

haha, wij hadden als team maar 140 incs :P
Er is zelfs een team met maar 26 inc (en uitgereden ja ;))

iRacing Profiel

• Wild Chocolate
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15-10 21:15
quote:
Scifo83 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:23:
[...]

Als ik het objectief bekijk is de positionering van de Merc echt f*cked up. Hij moet zijn lijn kiezen om mij duidelijk te maken of ik kan passeren of niet. Hij verkiest hoog te gaan tegen de muur maar als hij dan niet durft te wallriden dan ben ik dik genaaid. Waarom kan die geen normale overtake doen op de middelste lane zodat ik buitenom kan. Jeez -.-

ook de linkse wijkt een beetje van zijn lijn af waardoor ik een correctie moet maken naar rechts. Helpt allemaal niet :p Al die Neo endurance events, 10-tallen 24hr special events gereden en nog komde zo'n zaken tegen..

[afbeelding]

Als ik al geen 3 wide meer mag maken op een oval nota bene, dan kan ik beter mijn stuur aan de haak hangen 8)7
Ik weet niet hoe goed iRacing de aerodynamica simuleert, maar ik vraag me zelfs af of zijn achterkant "loose" wordt doordat jij er met je neus vlak naast komt rijden... Hij lijkt namelijk helemaal niet naar binnen te sturen, maar zijn achterkant kwijt te raken.

iRacing Profiel

• Luckeh

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

quote:
Phydomir schreef op maandag 22 januari 2018 @ 14:28:
[...]

Dit zijn alle special events van iRacing.

Roar Before the 24 // Jan 13-14
Daytona 24 Hour // Jan 20-21
Bathurst 12 Hour // Feb 10-11
Sebring 12 Hour // Mar 10-11
Nurburgring 24 // May 5-6
Indy 500 // May 19-20
6 Hours at the Glen // Jun 23-24
Kings Royal // Jul 7-8
24 Hours of Spa // Jul 21-22
24 Hours of Le Mans // Aug 18-19
Petit Le Mans // Oct 6-7
Bedankt. Eens kijken of een team kan vinden voor Spa of Le Mans.

CPU's en GPU's ontleed!

• Arfman
Protip: steek er niet al te veel voorbereiding in, ik kan me maar 1 of 2 grote events herinneren die vrijwel zonder problemen gingen, en ik ben 5+ jaar lid :)

• Brandon Weber
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16:23

Brandon Weber

Impossible is nothing

@ ai caramba : denk dat je je internetverbinding even moet nakijken....het was bepaald niet prettig om achter je te rijden, je verdween soms ineens om even later weer op te duiken ;-)

• aicaramba
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 15-10 20:51
quote:
Maar ben je je pro license kwijt?
quote:
Brandon Weber schreef op maandag 22 januari 2018 @ 22:40:
@ ai caramba : denk dat je je internetverbinding even moet nakijken....het was bepaald niet prettig om achter je te rijden, je verdween soms ineens om even later weer op te duiken ;-)
Sorry. Ik weet het. Dit heeft al vaker problemen opgeleverd.. Is een ziggo dingetje, was al bij mijn ouders thuis en nu weer.. Ik heb er ook last van als ik cs:go of rocket league speel.

Ik denk dat ik ga overstappen op KPN. Bij mijn ouders hebben we vanalles gedaan om het te verhelpen maar niets helpt. Ik hoor bij veel mensen die bij ziggo zitten deze klachten, dus ik verwacht niet dat Ziggo het voor me kan oplossen met een nieuwe modem/router.

aicaramba wijzigde deze reactie 22-01-2018 23:03 (71%)

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Brandon Weber
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 16:23

Brandon Weber

Impossible is nothing

ach oke, was zelf vroeger ook Ziggo klant, had ook modem issues en regelmatig connection losts, 2 jaar geleden overgestapt naar XS4All en dit bevalt mij uitstekend!! Haast nooit verbindingsproblemen of gekke dingen.

• NickThissen
Ik heb dan weer bij Ziggo nooit problemen. Ook geen ervaring met anderen maar om maar even een tegenwoord te geven :p

Mijn iRacing profiel

• Arfman
Ziggo bij mij ook altijd dikke prima. Nu glas van Caiway, ook geen issue.

• Linc
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16-10 09:14

Linc

mzzl

Ik ben ook overgestapt van Ziggo naar Xs4all omdat ik alleen maar problemen had. Nu met Xs4all nooit problemen.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb nu ong. 10 jaar Ziggo hier liggen. De eerste 8 jaar zonder problemen, altijd goede snelheid, geen gedoe. Toen bijna 2 jaar last gehad van random packet loss. Vanalles geprobeerd, uiteindelijk heeft een Ziggo monteur mijn hoofdaansluiting vervangen, en sindsdien geen enkel probleem meer.

My iRacing | My Simrig

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:56

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Ik ben er klaar voor! Over een klein half uurtje vertrek ik naar Schiphol voor een week Daytona en Orlando! :D

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• aicaramba
Wat ik heel erg leer bij de tweakers races is om in een uur een track te leren kennen en hem dan te kunnen rijden zonder te crashen.. Waar ik een tijd terug echt nog uren moest steken om alle ins en outs van de auto/track combinatie te leren kennen lukt het me nu steeds beter om met slechts 1 uur practice een race te rijden zonder grote fouten.

Een ding wat ik echt nog niet goed kan is dicht volgen.. Ik zie andere wel eens constant op 0,3s seconde van een voorganger rijden, maar als ik binnen 1s zit vind ik het erg lastig om dichterbij te komen. Ik verkijk me vaak nog op rempunten van anderen en als ik daar wat marge in bouw kom ik niet echt dichterbij dan 0,5s, dus wordt inhalen erg moeilijk.

Ook is het nog veel te makkelijk om mij foutjes te laten maken door dicht op me te zitten.. Steeds als er gisteren iemand achter me zat maakte ik wel een klein foutje, maar toen ik daarna niemand achter me had reed ik vrij constant.

aicaramba wijzigde deze reactie 23-01-2018 08:51 (14%)

• Phydomir

Phydomir

Dennis

quote:
aicaramba schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 08:50:
Een ding wat ik echt nog niet goed kan is dicht volgen.. Ik zie andere wel eens constant op 0,3s seconde van een voorganger rijden, maar als ik binnen 1s zit vind ik het erg lastig om dichterbij te komen. Ik verkijk me vaak nog op rempunten van anderen en als ik daar wat marge in bouw kom ik niet echt dichterbij dan 0,5s, dus wordt inhalen erg moeilijk.
Dat is ook lastig. Wat ik doe is eigenlijk door je voorganger heen kijken. Zo pak je gewoon je eigen lijnen en referentie punten.

• aicaramba
quote:
Phydomir schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:04:
[...]

Dat is ook lastig. Wat ik doe is eigenlijk door je voorganger heen kijken. Zo pak je gewoon je eigen lijnen en referentie punten.
Dat doe ik ook, maar kan kom ik vaak in de remzone dichterbij dan ik comfortable vind, ga ik extra remmen en maak ik een fout.. Ik weet dat je eigenlijk iets eerder het gas moet loslaten en dan naar de voorganger toe moet laten 'kruipen', maar dat overdrijf ik dan weer vaak waardoor ik weer op 1s zit na de bocht.

Ook kies ik nog wel eens een rempunt wat door de voorganger wordt geblokkeerd, zodat ik er geen goed zicht op heb.. Misschien maar eens afleren :+

aicaramba wijzigde deze reactie 23-01-2018 09:13 (11%)

• NickThissen
Vroeg gas los laten (nog niet perse remmen) zodat je ruimte maakt mocht de ander eerder remmen dan verwacht. Eerder remmen (niet wachten op zijn remlichten) maar niet volledig op de limiet (je remt immers eerder dan normaal dus niet nodig). Omdat je niet op de limiet remt heb je nu ruimte om iets harder of minder hard te remmen en zo je afstand te controleren.

Het blijft lastig vooral omdat je niet altijd kan reageren op de ander. Zo ging het voor mij gister ook nog mis bij jou waardoor ik iets te veel bij moest remmen in een lastige bocht en in die Porsche gaat dat al snel mis. In dit geval liet ik te vroeg gas los waardoor het gat te groot werd, waardoor ik (dom) dacht dat ik nog wel iets later kon remmen. Daardoor zat ik alsnog redelijk op de limiet te remmen, en toen moest ik bijremmen wat dus niet meer kon zonder te blokkeren.

Mijn iRacing profiel

• A1AD
quote:
Sja, waar was je op de close racing school ;)

• Richard117
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23:00
quote:
Wat ik heel erg leer bij de tweakers races is om in een uur een track te leren kennen en hem dan te kunnen rijden zonder te crashen.. Waar ik een tijd terug echt nog uren moest steken om alle ins en outs van de auto/track combinatie te leren kennen lukt het me nu steeds beter om met slechts 1 uur practice een race te rijden zonder grote fouten.

Ook is het nog veel te makkelijk om mij foutjes te laten maken door dicht op me te zitten.. Steeds als er gisteren iemand achter me zat maakte ik wel een klein foutje, maar toen ik daarna niemand achter me had reed ik vrij constant.
Eigenlijk geef je met je laatste opmerking al antwoord op je opmerking ervoor.
Als je niet zo veel sneller bent dat je hem er makkelijk tussen kunt zetten, dan volg je een tijdje op korte afstand en "kijkt" af en toe door een iets andere lijn te rijden. Doordat je voorganger dan meer in zijn spiegels moet kijken komen er vanzelf foutjes en dus kansen om toe te slaan.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Gianni Q.
Nogmaals sorry voor het incident met de micro! Mijn vader kwam binnen om te vragen waarom het geluid van de tv niet werkte :/

Gisteren zat ik echt in the zone! Ik was niet de snelste. Maar enorm consistent! Zo goed als alles tussen 1:24:3 en 1:24:8. Volledig op de setup van ton waarvoor bedankt! Maar 3 keer men apex gemist en maar 2 off tracks telkens net te ver over de curb net voor die laatste 180░ voor de finish. Zeer tevreden gaan slapen gisteren :*) Nu nog wat meer snelheid. Maar die komt wel door meer met de Porsche te rijden.

• ZFLaSH
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:19
Nou, zonde van mijn abbo zo. Met 2 kleintjes kom je echt nauwelijks aan racen toe. Heb al 2 maanden nauwelijks een fatsoenlijke race kunnen rijden. Hopelijk komt de -me- time weer beschikbaar..

• A1AD
quote:
ZFLaSH schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:31:
Nou, zonde van mijn abbo zo. Met 2 kleintjes kom je echt nauwelijks aan racen toe. Heb al 2 maanden nauwelijks een fatsoenlijke race kunnen rijden. Hopelijk komt de -me- time weer beschikbaar..
Same, maar ik vind het geen zonde. De paar keer die ik kan rijden blijven een geweldige ervaring

• Arfman
quote:
ZFLaSH schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:31:
Hopelijk dit jaar nog AI, kunnen de vaders ook weer een rondje rijden ;)

• ZFLaSH
quote:
A1AD schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Same, maar ik vind het geen zonde. De paar keer die ik kan rijden blijven een geweldige ervaring
Als je kan rijden is het geen zonde, maar een race uitrijden is me nog niet gelukt. In de skippy 8e ronde ineens geen controls meer. Mijn dochtertje dacht, heeeeeeee, waar is dat knopje PS3 voor? Weg controls en hallo muur! :X

• martijn_8519
  • Laatst online: 21:36
Gisteren naar aanleiding van het alweer kapot gaan van mijn fanatec v3 pedalen naar Heusinkveld gereden om nieuwe pedalen te scoren. Wat een verschil zeg !! En nog hun rigs mogen testen echt prachtig spul wat daar staat nu wel spierpijn haha

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

GoT iRacing co÷rdinator

Topicstarter
quote:
martijn_8519 schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 12:26:
Gisteren naar aanleiding van het alweer kapot gaan van mijn fanatec v3 pedalen naar Heusinkveld gereden om nieuwe pedalen te scoren. Wat een verschil zeg !! En nog hun rigs mogen testen echt prachtig spul wat daar staat nu wel spierpijn haha

[video]
Na zo'n testritje moest ik een OSW hebben ;)
Hoe verpruts je finaal een race.... Nou zo...

JoepW wijzigde deze reactie 23-01-2018 14:34 (10%)

• Luckeh

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

quote:
A1AD schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:48:
[...]

Ik had hetzelfde. Maar inmiddels zijn die twee kleine koters veranderd in uber-pubers die absoluut niet meer door hun vader geholpen willen worden. Tsjah, dan doet pappa wel wat anders intussen :D
quote:
ZFLaSH schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 10:57:
[...]

Als je kan rijden is het geen zonde, maar een race uitrijden is me nog niet gelukt. In de skippy 8e ronde ineens geen controls meer. Mijn dochtertje dacht, heeeeeeee, waar is dat knopje PS3 voor? Weg controls en hallo muur! :X
Ik verloor ooit het kampioenschap op GPCOS (2003?) doordat mijn wiel los kwam van mijn bureau en ik plots op het rechte stuk de muur in reed...
Of in de categorie van onhandig: Onze nieuwe poes mag graag op toetsenborden zitten, met de Rift op zie je die natuurlijk niet... Bedenk dat tijdens het racen ineens een paar keer je view gereset wordt.

CPU's en GPU's ontleed!

• ZFLaSH
quote:
Luckeh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik verloor ooit het kampioenschap op GPCOS (2003?) doordat mijn wiel los kwam van mijn bureau en ik plots op het rechte stuk de muur in reed...
Of in de categorie van onhandig: Onze nieuwe poes mag graag op toetsenborden zitten, met de Rift op zie je die natuurlijk niet... Bedenk dat tijdens het racen ineens een paar keer je view gereset wordt.
Dat heb ik gelukkig nooit gehad. Ik race in VR dus ik zie mijn oudste gewoon niet aankomen. Een mooie lichtgevend en knipperende Logitech muis is ook heel aanlokkelijk. Die knopjes klikken ook zo lekker dus je snapt dat, toen iRacing weer in focus was, mijn Porsche ergens rokend in de boarding hing. Hoop commentaar via de voicechat joh.. Kan er gelukkig wel om lachen. :*) :*)

• TonCoronel
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:25
quote:

Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik heb heb idee dat ik redelijk snel ben, een practice of quali rondje dat kan ik wel, anders zou ik niet pole of p2 elke keer pakken. Maar racen.... dat kan niet niet zo goed:

- Ik lig veilig eerste met 2 seconde voorsprong, blijft toch elke keer in de spiegels kijken en ja hoor maak daardoor een foutje en spin en val terug naar P3

- Ik lig op P3, denk natuurlijk veeeel sneller te zijn dan Nick en de eerste de beste mogelijkheid zet ik de auto naast Nick. Bedenk me vervolgens dat ik nu niet meer weet waar mijn rempunt is want ik zit niet op de ideale lijn en voer vevolgens (met succes :+ ) een divebomb uit op Nick. Echt geen toffe actie van mij.

- Ik crash de auto de muur in op start finish op P2, rij deze keer maar wel door om de pits op te zoeken voor een quick repair.

- Na de quick repair even vergeten dat je dan ook verse bandjes hebt die weer erg koud zijn, in mijn outlap verlies ik de auto bijna 2 keer en een 3e keer ga ik in de rondte

- Laatste paar rondes achter Nick aan en continue ben ik te laat aan het remmen en onderstuur de helft van de bochten. Hierdoor komt Casper die zelf ook net gespint was erg dichtbij en begin ik weer meer op mijn spiegels te rijden dan voor me te kijken waardoor de aansluiting met Nick verlies en Casper zelfs nog een wanhopige laatste poging op mij uitvoerde, die gelukkig compleet mislukte maar toch.

Die close racing school was zeker geen overbodige luxe en baal dat ik dan ook last minute er niet bij kon zijn. Ik heb 3-4 seizoen RUF en Porsche gereden en deed dan 4-8 races per week, toen ging het een stuk beter. Nu met alleen de monday tournament en dus 1 race per week bouw ik het gevoel niet echt op.

iRacing Profiel

• Arfman
quote:
Luckeh schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 14:42:
[...]

Ik had hetzelfde. Maar inmiddels zijn die twee kleine koters veranderd in uber-pubers die absoluut niet meer door hun vader geholpen willen worden. Tsjah, dan doet pappa wel wat anders intussen :D
Haha, heb jij ze al zo oud joh? Waar is de tijd gebleven dat we kansloos op het Clanbase forum hingen of in kleine zaaltjes in Aadorp zaten te lannen :P

Die van mij is nu 3,5 jaar en op zich krijg ik steeds iets meer vrijheid terug. Ik merk alleen dat als je iRacing goed wilt doen, je echt een complete avond er voor uit moet trekken, en ik heb vaak maar een uurtje ofzo de tijd ..

• PatrickPost1972
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14:49
Hoe verpruts je finaal een race.... Nou zo...
[/quote]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

iRacing Profiel Game Pc

• PatrickPost1972
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 14:49
pffffffff. dubbel

PatrickPost1972 wijzigde deze reactie 23-01-2018 16:01 (88%)

iRacing Profiel Game Pc

• A1AD
quote:
Arfman schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Haha, heb jij ze al zo oud joh? Waar is de tijd gebleven dat we kansloos op het Clanbase forum hingen of in kleine zaaltjes in Aadorp zaten te lannen :P

Die van mij is nu 3,5 jaar en op zich krijg ik steeds iets meer vrijheid terug. Ik merk alleen dat als je iRacing goed wilt doen, je echt een complete avond er voor uit moet trekken, en ik heb vaak maar een uurtje ofzo de tijd ..
gewoon wat zakken in iR :)

• Luckeh

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

quote:
Arfman schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 15:42:
[...]

Ja; ik heb ze inderdaad al zo oud (16 & 13). Ik heb vorig jaar nog wat QL gespeeld met een oud RegroupÚr, maar ik ben er echt te oud voor inmiddels :D

En ik deel je mening. Het vervelende van de wekelijkse rotatie is dat wanneer je een vaste avond hebt; je deze zelfs nog voor een groot deel kwijt bent aan het wennen van de auto/circuit. Probeer dan nog maar eens competitief te geraken. Ik heb besloten het maar bij drie auto's te houden en daar maar eens aan te wennen.

Wat mij brengt tot de volgende vraag: Als de 12 weken om zijn, worden alle 12 circuits dan vervangen of blijft een deel hetzelfde?

@JoepW Topic titel? :-)

Luckeh wijzigde deze reactie 23-01-2018 18:53 (4%)

CPU's en GPU's ontleed!

• TkillaB
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:23
Klein linkje leggen naar het iracing forum voor mensen dat een team zoeken!

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3590000.page

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 20:57

BM

Moderator Spielerij
quote:
Daar kan Joep niet zoveel aan doen. Ik heb m nu iig iets actueler gemaakt. Mocht het anders moeten worden horen we dat graag :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• flopdoc
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 17:23
Ik kom al een halve dag niet meer op de Iracing website vanaf mijn werkkamer pc. De andere -game- pc- daar is met nu een Fall Creator Update van Windows 10 al helemaal geen werkende iRacing meer :-( (iracing system service niet in gebruik- ook niet na herinstallatie, taakbalk verdwenen, triple screen setup verdwenen etc). Argh.

EDIT: na pc helemaal uit en aan wel weer gewone windows layout, maar iracing service nog steeds niet actief?? 8)7

flopdoc wijzigde deze reactie 24-01-2018 16:51 (16%)

iRacing Profiel | Mijn Wordpress Blog

• knightvision
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 17:33
quote:
flopdoc schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 16:47:
Ik kom al een halve dag niet meer op de Iracing website vanaf mijn werkkamer pc. De andere -game- pc- daar is met nu een Fall Creator Update van Windows 10 al helemaal geen werkende iRacing meer :-( (iracing system service niet in gebruik- ook niet na herinstallatie, taakbalk verdwenen, triple screen setup verdwenen etc). Argh.

EDIT: na pc helemaal uit en aan wel weer gewone windows layout, maar iracing service nog steeds niet actief?? 8)7
Aai allemaal dingen updaten op het systeem waar je ook op aan het racen bent... kan gevaarlijk zijn :)
Ik zelf doe alleen updaten van security patches, maar daadwerkelijk nieuwe windows versies niet, op mijn racebak. Anders kan dit gezeik met usb inputs of graphic tweaks changes geven en kun je alles weer instellen.
Je kan de servce van iracing ook handmatig starten, die kun je gewoon vinden in je install directory.

My Hardrocking iRacing Profile

• flopdoc
quote:
knightvision schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Aai allemaal dingen updaten op het systeem waar je ook op aan het racen bent... kan gevaarlijk zijn :)
Ik zelf doe alleen updaten van security patches, maar daadwerkelijk nieuwe windows versies niet, op mijn racebak. Anders kan dit gezeik met usb inputs of graphic tweaks changes geven en kun je alles weer instellen.
Je kan de servce van iracing ook handmatig starten, die kun je gewoon vinden in je install directory.
Dank voor de tip. De updates komen vanzelf. Het werkt inmiddels weer, en ik heb de service inderdaad handmatig gestart.

• TonCoronel
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 12:25
quote:
knightvision schreef op woensdag 24 januari 2018 @ 20:18:
[...]

Let wel even op dat een Windows 10 versie/build maar 18 maanden vanuit Microsoft wordt gesupport en dus alleen in die periode security updates krijgt. Als jij nu bijvoorbeeld de RTM versie (1507) van Windows 10 draait krijg je al vanaf April/Mei 2017 geen security updates meer...

iRacing Profiel

• FrankTM
Hmm, gisteren aangekondigde hotfix voor vandaag is ook al weer uitgesteld :P

iRacing Profiel

• flopdoc
quote:
aicaramba schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 09:06:
[...]

Dat doe ik ook, maar kan kom ik vaak in de remzone dichterbij dan ik comfortable vind, ga ik extra remmen en maak ik een fout.. Ik weet dat je eigenlijk iets eerder het gas moet loslaten en dan naar de voorganger toe moet laten 'kruipen', maar dat overdrijf ik dan weer vaak waardoor ik weer op 1s zit na de bocht.

Ook kies ik nog wel eens een rempunt wat door de voorganger wordt geblokkeerd, zodat ik er geen goed zicht op heb.. Misschien maar eens afleren :+
Herkenbaar.

Pagina: 1 ... 130 ... 156 Laatste

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True