Meteorjs mag van mij echt dood, wat een kul systeem vergeleken met PWA (Progressive Web Apps).
Nu is dit project (een erfenis) zowiezo niet al te best geschreven, maar dat kan ik fixen. Het onderliggende framework (meteorjs) daarin tegen ga ik niet herschrijven.
Man, wat ben ik blij wanneer ik dit systeem mag porten naar iets anders.
Had niet gedacht dat dit zo hoog op mijn lijst van dingen die ik haat zou eindigen.
Sterf, Meteor. Sterf!
Nu is dit project (een erfenis) zowiezo niet al te best geschreven, maar dat kan ik fixen. Het onderliggende framework (meteorjs) daarin tegen ga ik niet herschrijven.
- Elke `meteor` commando lijkt een telefoontje naar huis te doen, ook als er geen enkele reden is.
- Het is niet mogelijk om een dependency graph te bouwen van alle packages (leuk als een dependency van een dependency van een dependency stilletje je applicatie fout laat werken)
- Een "build" maken kan je een compleet andere oplossing (met andere packages) leveren dan als je via de command line draait.
- Geen enkele vorm van logging (acceptabel bij een simpele package, niet een compleet framework)
- Minimaal exception tracing
- De documentatie beschrijft alleen maar de ideale situatie waarbij ze hun eigen hosting oplossing pushen
Man, wat ben ik blij wanneer ik dit systeem mag porten naar iets anders.
Had niet gedacht dat dit zo hoog op mijn lijst van dingen die ik haat zou eindigen.
Sterf, Meteor. Sterf!
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel