Afhankelijk van de taal!Alex) schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:18:
Tabs zijn kut. Spaties FTW!
Zo, dan hebben we het volgende onderwerp ook alvast te pakken.
In Ruby werk ik met 2 spaties.
In C#/JavaScript werk ik met een tab
*hap, hap*
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Afhankelijk van de taal!Alex) schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:18:
Tabs en spaties mengen is da bomb, talen die daar warnings over geven zijn kut.Alex) schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:18:
Tabs zijn kut.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
[ Voor 57% gewijzigd door Skyaero op 29-09-2016 12:20 ]
In zo'n situaties kan je natuurlijk altijd enkele tabs losmaken en als apart venster gebruiken. Dan kan je alt-tabben tussen de browservensters en je andere toepassing.Adion schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:39:
[...]
Recentelijk lijkt het mij regelmatig te gebeuren dat die dubbele tabs net verwarring veroorzaken (tabs binnen programma's, en de tabs om tussen programma's te wisselen.
Zolang je enkel wat aan het browsen bent is het prima dat je browser eigen tabs beheert, maar als je wat moet opzoeken en tussen programma's moet wisselen raak ik de laatste tijd regelmatig in de war. Het helpt daarbij niet dat er steeds meer mogelijk is binnen de browser.
Daardoor wissel je voor sommige taken tussen tabs binnen de browser (een google docs document en hetgeen je aan het opzoeken bent) en andere keren tussen de browser en word of excel.
Een andere keer is het weer een tab binnen je tekst-editor ten opzichte van een tab binnen je browser.
En als je dan 2 tabs in je browser en 1 document in een andere applicatie hebt gebeurd het helemaal snel dat je naar de browser switched, ziet dat wat je wil er niet is, en weer terugswitched, waarna je bedenkt dat je wel in de browser moet zijn maar in een andere tab.
...
[ Voor 14% gewijzigd door Otherside1982 op 29-09-2016 13:16 ]
Linux er overheen installeren geeft het schoonste resultaat.alienfruit schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
Ik moet mijn windows bak nog opschonen. Loopt om de 10 minuten vast. Is CCleaner nog steeds een goede tool?
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Ik zou eerder drivers e.d. controleren... zo crashte mijn Windows 10 om de haverklap omdat de displaydriver klapte en niet meer kon recoveren (met een auto reboot tot gevolg).alienfruit schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
Ik moet mijn windows bak nog opschonen. Loopt om de 10 minuten vast. Is CCleaner nog steeds een goede tool?
[ Voor 11% gewijzigd door Laurens-R op 29-09-2016 13:36 ]
https://decentsecurity.com/#/holiday-tasks/alienfruit schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:51:
Hé wel oppassen straks voelen mensen die tabs gebruiken zich beledigd! Dit bevestigt nou precies weer die vervelende cultuur binnen de IT!Alex) schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:18:
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 29-09-2016 14:08 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 29-09-2016 14:32 ]
We are shaping the future
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
[ Voor 5% gewijzigd door DevWouter op 29-09-2016 15:25 ]
dvorak.oisyn schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:07:
Weet je waar we het al lang niet meer over hebben gehad? Toetsenborden!
Weet iemand al een volwaardige opvolger van de UltraX?
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik vond hem helemaal niet zo goed. Het verplaatsen van het numeriek eiland woog niet op tegen de crappyness.DevWouter schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:24:
Dit was trouwens ook een geweldige keyboard, puur vanwege het feit dat je de numeriek eiland kon verplaatsen.
[afbeelding]
Verder niet zo fantastisch toetsenbord
Is trouwens de Microsoft sidewinder X6
Nothing to see here!
Rutix schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:20:
[...]
Ik gebruik nu deze:
[afbeelding]
Das Keyboard 4 Professional
Die gebruik ik ook op het werk, prima ding. Thuis een versleten UltraX liggen, te fijn toetsenbordje om weg te doen, maar eigenlijk is het wel nodigStyxxy schreef op donderdag 29 september 2016 @ 15:21:
Tegenwoordig op het werk heb ik een standaard keyboard ban Dell, de KB-212-B; typt wel aardig.
[afbeelding]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
A FatalError has occured. You died. Continue (y/n)?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 33% gewijzigd door whoami op 30-09-2016 09:37 ]
https://fgheysels.github.io/
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Gewoon een Das Ultimate kopen en met Tipp-Ex de toetsen bijwerken?whoami schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:35:
[...]
Da's toch gewoon een keyboard layout zoals je azerty/qwerty hebt ?
Ik wil ook wel zo'n Das Keyboard, maar dan in azerty indeling, en dat vind ik niet. (Zo'n Das Keyboard ultimate is me dan weer te extreem).
A FatalError has occured. You died. Continue (y/n)?
Da's niet altijd voldoende..oisyn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:08:
Ja want dat is handiger dan gewoon de toetsen omdraaien
Heeft die Ultimate 4 nog steeds die hoogglansafwerking die de 3 ook heeft? Ik heb zowel thuis als op m'n werk een Das Keyboard Model S met blauwe switches. Fantastische toetsenborden, alleen je ziet er alles op.
Dan bestel je een setje Azerty keycaps: http://www.wasdkeyboards....cherry-mx-keycap-set.html. Dan kun je van een Das Keyboard makkelijk een azerty maken.whoami schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:30:
[...]
Da's niet altijd voldoende.![]()
Ik denk bv aan een key waarop -in mijn layout- <> en \ op één toets staan. Bij qwerty is dat niet zo.
Nu kan je wel aanhalen dat het om code te typen misschien wel handiger is om geen 2 toetsaanslagen te moeten doen om een \ te typen, maar ik ben dat nu zo gewoon.
[ Voor 34% gewijzigd door dev10 op 30-09-2016 11:44 ]
Nope. De DAS Keyboard 4 serie (zowel de Pro als de Ultimate) heeft een 'metaal' look & feel.dev10 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:39:
[...]
Heeft die Ultimate 4 nog steeds die hoogglansafwerking die de 3 ook heeft? Ik heb zowel thuis als op m'n werk een Das Keyboard Model S met blauwe switches. Fantastische toetsenborden, alleen je ziet er alles op.
Het ging over dvorak. Bij dvorak zitten de leestekens toch nog steeds op dezelfde toetsen als bij qwerty-us?
[ Voor 28% gewijzigd door .oisyn op 30-09-2016 12:08 ]
Browns. Ik vind dat een goede mix. Die blues maakte teveel geluid voor op het werk.Ryur schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 08:34:
[...]
Die gebruik ik thuis ook.
Welke switches heb jij eronder?
Ik heb de blacks geprobeerd maar die vond ik niet lekker typen. Maar iedereen zijn dingCreepy schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:40:
Wat ik jammer aan de DAS vindt, is dat ze alleen blue of brown hebben. De browns vindt ik veel te licht, de blues lijken me ook te licht en maken wat meer herrie. Liever heb ik black. Misschien moet ik de blues of clears nog eens goed uitproberen.....
Nothing to see here!
Ik had het over jouw opmerking die volgens mij een opmerking was over het bijwerken van de keycaps met tipp-ex..oisyn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:59:
[...]
Het ging over dvorak. Bij dvorak zitten de leestekens toch nog steeds op dezelfde toetsen als bij qwerty-us?
Lekker op de bank
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ontwikkelaars lezen ook meer dan ze schrijvenCodeCaster schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:47:
Ik typ nu zo'n twintig jaar met een zelfgefabriceerd twee- tot tienvingerig systeem. Waarschijnlijk suboptimaal, maar ik heb geen klagen qua tempo en fouten. Zie dát maar weer eens af te leren...
Goede ontwikkelaars lezen meer dan dat ze schrijvenDevWouter schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:50:
[...]
Ontwikkelaars lezen ook meer dan ze schrijven
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Niet dan?.Gertjan. schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]
Goede ontwikkelaars lezen meer dan dat ze schrijven
Helaas zijn er redelijk wat ontwikkelaars die denken dat ze betaald worden per geschreven regel code...
Enkel lange regels code tellen mee bij het vaststellen van de uitkering
[ Voor 13% gewijzigd door .Gertjan. op 30-09-2016 15:16 ]
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Lezen is overrated, wegwerpcode ftw.Gertjan. schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]
Helaas zijn er redelijk wat ontwikkelaars die denken dat ze betaald worden per geschreven regel code...
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Dat is best wel persoonlijk jaRutix schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:13:
[...]
Browns. Ik vind dat een goede mix. Die blues maakte teveel geluid voor op het werk.
[...]
Ik heb de blacks geprobeerd maar die vond ik niet lekker typen. Maar iedereen zijn ding
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Goed lezen wat er op SO staat en dat gewoon copy-pasten, vang je 2 vliegen in 1 klap..Gertjan. schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:49:
[...]
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Volgensmij wordt je key bij Microsoft geregistreerd als zijnde "is ingeschakeld voor Windows 10". Een clean install zou dus geen probleem mogen zijn, net zoals ik neem aan een recovery naar de oude Windows en dan een nieuwe update.alienfruit schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:11:
Nou ik dacht laat ik deze onbekende applicatie verwijderen van de Windows bak. Nu is de computer helemaal over de zeik en zo traag als dikke stront. Denk dat er maar een verse Windows op moet. Alleen nu een beetje in de war hoe het zit met recovery en de gratis Windows 10 update.
Je post echter de Colemak layout.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:59:
[...]
.edit: ja dus
[afbeelding]
Dat is niet de Dvorak layout maar de Colemak layout.oisyn schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:59:
[...]
.edit: ja dus
[afbeelding]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Da's overigens niet waar, de :/; toets is verplaatstSoultaker schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:29:
Bij Colemak zijn alleen de letters gepermuteerd.
Over het algemeen werkt dat pad inderdaad. Toen er nog redelijk veel W8 laptops in omloop waren, gooide ik eerst de update naar 10 er op, zaakje laten activeren en vervolgens clean install van W10.RobertMe schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:47:
[...]
Volgensmij wordt je key bij Microsoft geregistreerd als zijnde "is ingeschakeld voor Windows 10". Een clean install zou dus geen probleem mogen zijn, net zoals ik neem aan een recovery naar de oude Windows en dan een nieuwe update.
Van de clean install weet ik in ieder geval zeker dat die werkt, omdat mijn (originele Win. 8.1) tablet op een gegeven moment kuren vertoonde en ik daarvoor toentertijd een clean install heb gedaan naar Win. 10 (USB stick gemaakt met Media Creation Tool).
[ Voor 0% gewijzigd door CHeff op 01-10-2016 12:37 . Reden: Typo ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Lekker op de bank
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Is dat nou een OWERTY-layout?kenneth schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:25:
Er is maar een programmers keyboard!
[afbeelding]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Ik zal me best doen om de discussies op gang te brengen:Ryur schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:13:
Wat is het hier stil vandaag!
TabsRagingPenguin schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:16:
[...]
Ik zal me best doen om de discussies op gang te brengen:
PHP is de beste taal ooit gemaakt!
Tabs ftw!
Java > C#!
*Pakt popcorn*
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
markvt schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:58:
Hoe lees je data van een encrypted hdd?
[video]
Video embedding ondersteund de t parameter niet, vanaf 9 seconden.
spoiler: titlemet een hamer natuurlijk
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Veel geluk!Sebazzz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:53:
Overmorgen ga ik als .NET ontwikkelaar beginnen aan een audit (en try-out uitbreiding) van een Java 6 EE Webapplicatie. Wish me luck
Ook nog wijsheid .. of acht je het daarvoor nu te laat ?Sebazzz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:53:
Overmorgen ga ik als .NET ontwikkelaar beginnen aan een audit (en try-out uitbreiding) van een Java 6 EE Webapplicatie. Wish me luck
Sinds JEE 5 werken ze veel meer met annotaties. En JEE 6 is dat een stuk verbeterd, dus weinig XML meer nodig.Creepy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:51:
Sterkte!
Java 6..... en EE...... succes met code kloppen en aan elkaar rijgen in 10 tallen xml docs...
let the past be the past.
Ja waar is de koffie die ik niet krijgSPee schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Maarre... De discussie voor morgenochtend: Waar blijft Azerty met de koffie?
http://m.telegraaf.nl/dft...7585/kopje-koffie-duurderSPee schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:22:
[...]
Sinds JEE 5 werken ze veel meer met annotaties. En JEE 6 is dat een stuk verbeterd, dus weinig XML meer nodig.
Maarre... De discussie voor morgenochtend: Waar blijft Azerty met de koffie?
[ Voor 8% gewijzigd door ard1998 op 04-10-2016 09:21 ]
526735
Java, als in koffie?ard1998 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:12:
[...]
http://m.telegraaf.nl/dft...7585/kopje-koffie-duurder
Ik denk dat hij de koffie nu te duur vind om gratis uit te delen
Ik heb ooit java geprobeerd maar ik vind het de verplichting tot OOP echt vervelend.
Morgen!
The following is inspired by the article “It’s the future” from Circle CI. You can read the original here. This piece is just an opinion, and like any JavaScript framework, it shouldn’t be taken too seriously. No JavaScript frameworks were created during the writing of this article.
Hey, I got this new web project, but to be honest I haven’t coded much web in a few years and I’ve heard the landscape changed a bit. You are the most up-to date web dev around here right?
-The actual term is Front End engineer, but yeah, I’m the right guy. I do web in 2016. Visualisations, music players, flying drones that play football, you name it. I just came back from JsConf and ReactConf, so I know the latest technologies to create web apps.
Cool. I need to create a page that displays the latest activity from the users, so I just need to get the data from the REST endpoint and display it in some sort of filterable table, and update it if anything changes in the server. I was thinking maybe using jQuery to fetch and display the data?
-Oh my god no, no one uses jQuery anymore. You should try learning React, it’s 2016.
Oh, OK. What’s React?
[...]
https://hackernoon.com/ho...6-d3a717dd577f#.6ze25og86
Recentelijk heb ik ook zo iets moeten doorlopen waarbij het updaten van modules allerlei dependency issues optrad.orf schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:48:
Mooi artikel over hoe ik me voel als voormalig (frontend) developer. Waar ik vroeger makkelijk een projectje startte is het me nu allemaal wat te ingewikkeld geworden.
Vorig jaar wilde ik even meehelpen om een leuk tooltje te bouwen/hacken. Ik moest eerst even m'n VM updaten, daarna even NPM updaten en wat modules installeren. Na twee-en-een-half-uur had ik alles draaiend en heb ik in een half uurtje iets geschreven wat prima kon werken zonder al die extra zut, maar zonder die extra zut draaide het hele projectje niet.
[...]
Te ingewikkeld of te bloated?orf schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:48:
Mooi artikel over hoe ik me voel als voormalig (frontend) developer. Waar ik vroeger makkelijk een projectje startte is het me nu allemaal wat te ingewikkeld geworden.
ik plaats er wel een <hr> tussen om de twee onderwerpen van elkaar te scheiden
Vanuit een technische standpunt ben ik het met je eens. Javascript hoeft technische gezien nooit nodig te zijn om een website correct te laten functioneren.Skyaero schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:19:
Ik ben nog altijd van mening dat als ik alle javascript uitschakel (bijv met noscript plugin), dat een website nog steeds prima moet kunnen draaien. Ja een aantal zaken zijn misschien minder fancy of duren wat langer (ivm herladen pagina), maar functioneel en visueel zou het hetzelfde moeten zijn.
Denk je dat soort uitspraken beter kan vervangen door een subjectieve onderbouwing. Op die manier kunnen we de flamewar sneller op gang brengenSkyaero schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:19:
Javascript is gewoon kut, voor zowel developer als eindgebruiker. Of mag ik dat hier niet meer roepen?
we kunnen massaal overstappen naar CSS3 animaties en andere CSS methodes voor het maken van een animatie.DevWouter schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:36:
Vanuit een technische standpunt ben ik het met je eens. Javascript hoeft technische gezien nooit nodig te zijn om een website correct te laten functioneren.
Echter kijk je vanuit UX dan wordt het een ander verhaal. Een kleine animatie om het bewaren op de achtergrond te doen zonder dat je pagina tijdelijk wit wordt vanwege het laden verbetert de klantervaring gigantisch.
We are shaping the future
Maar we kunnen er geen data mee naar de server sturen. De animatie is puur om dingen te verhullen en die probeer ik altijd met CSS3 te doen (vaak is het toevoegen van een class doormiddel van javascript.ard1998 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:41:
[...]
we kunnen massaal overstappen naar CSS3 animaties en andere CSS methodes voor het maken van een animatie.
http://www.w3schools.com/css/css3_animations.asp
Valt wel mee, echter er is gewoon veel troep. De truc is om zo min mogelijk troep te introducerenAlex) schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:42:
Webdevelopment anno 2016 is inderdaad een puinhoop. Hoe hebben we het zo ver kunnen laten komen...
Naja kan met de webapplicatie natuurlijk ook weer terug gaan naar het veel betere meta-refresh en (i)framesSkyaero schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:19:
[...]
Ja, er zijn webapplicaties waarbij je het nodig hebt, maar 95% van de pagina's op het internet zou zonder gewoon moeten kunnen werken.
het is geen puinhoop, je moet aleen weten wat je echt nodig hebt en waarvoor je het nodig hebt.Alex) schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:42:
Webdevelopment anno 2016 is inderdaad een puinhoop. Hoe hebben we het zo ver kunnen laten komen...
FTFYard1998 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
het is geen puinhoop, je moet aleen weten wat je echt nodig hebt en waarvoor je het nodig hebt.
HTML5 -> structuur van een pagina.
CSS3 -> stijl en animaties van een webpagina.
PHP -> aan de server kant php code uitvoeren waarmee HTML gegenereerd word, als de CSS en HTML in dezelfde php bestand staan kan je zeer veel aanpassen en uitvoeren.
Python -> lekker op de server dynamische content genereren.
SQL -> opslag van ingevoerde gegevens.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja zo kan je wel redeneren dat niets een puinhoop is. Overigens skip je javascript wel heel gemakkelijk zo, dan lijkt het al een stuk minder puinhoop. Overigens heeft helemaal niemand PHP nodig natuurlijkard1998 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:50:
[...]
het is geen puinhoop, je moet aleen weten wat je echt nodig hebt en waarvoor je het nodig hebt.
HTML5 -> structuur van een pagina.
CSS3 -> stijl en animaties van een webpagina.
PHP -> aan de server kant php code uitvoeren waarmee HTML gegenereerd word, als de CSS en HTML in dezelfde php bestand staan kan je zeer veel aanpassen en uitvoeren.
SQL -> opslag van ingevoerde gegevens.
Ik weet onvoldoende van UX om daar iets over te kunnen zeggen. Ik ben wel benieuwd of er al wetenschappelijk onderzoek is naar UX. Ik heb het idee dat er ook nog veel mythes in UX land zijn, net zoals deze enkele jaren geleden ook in SEO land zijn ontstaan.DevWouter schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:36:
[...]
Echter kijk je vanuit UX dan wordt het een ander verhaal. Een kleine animatie om het bewaren op de achtergrond te doen zonder dat je pagina tijdelijk wit wordt vanwege het laden verbetert de klantervaring gigantisch.
Daar ben ik het volledig met je eens.En een prettig ervaring is voor veel "gewone" gebruikers toch erg belangrijk.
Daar was ik vorige week al mee begonnenDenk je dat soort uitspraken beter kan vervangen door een subjectieve onderbouwing. Op die manier kunnen we de flamewar sneller op gang brengen
[ Voor 72% gewijzigd door ard1998 op 05-10-2016 18:04 ]
[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 06-10-2016 12:03 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
[ Voor 83% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2016 11:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq