Had ik gevraagd, zet de getallen op een rij (of geef me de id's van een serie dingen die niet kloppen dan kijk ik ze wel na). Maar nee allemaal vage en relatieve verwijzingen, naja retour afzender met de mededeling wat de headers zijn van de gegevens die die bij elkaar mag plukken en in excel mag mikken.incaz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:04:
Ik vond Laura Dekker in Expeditie Poolcirkel eigenlijk wel cool, en in tweede instantie vraag ik me ook af waarom we zo tegen haar zeiltocht waren. (Oh nee! Niet iets doen wat gaaf en avontuurlijk is, als je je ook te pletter kunt vervelen op school!) Had toch een beetje een 'boven het maaiveld'-gevoel, zelfs al dacht ik er op dat moment anders over.
En gekkie: vraag het je klantenOp een vriendelijke respectvolle manier. Beetje feedback daarover helpt vaak een boel.
En laura, tsja wat was er minder gaaf aan geweest als ze het een jaar later had gedaan ?
Vooral een geld dingetje, want niet de eerste van die leeftijd, dus geen guiness book, dus minder publiciteit, dus minder geld. Achja gelukkig gaat iedereen tegenwoordig voor avontuur op het dak van een trein, alleen nog wachten tot de eerste net iets te ver met z'n hoofd boven het letterlijke maaiveld uitsteekt.
Yippie ruzie met de klant, fijn dat mijn voorganger semi-random numbers (ruis) een interpretatie heeft gegeven als zou het wat zijn, maar dat is niks ... dus wat eruit komt is onzin, maar de bug dat de onzin er niet goed bij opgeteld werd is wel verholpen, so shut up en hou de problemen bloody hell eens uit elkaar.
*grmbll*
[ Voor 11% gewijzigd door gekkie op 30-06-2016 12:58 ]