Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Verwijderd
Rustig opbouwen is voor mietjes?Brakkie41 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:46:
/me strooit wat koffie en pannekoeken in het rond
Spierpijn als een modderfokker. Zondag voor eerste keer in lange tijd naar de sportschool geweest nou dat merk ikKan amper rechtop lopen zoveel spierpijn heb ik in m'n buik
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
True, ware het niet dat deze dude hier al 2 maanden met pijnsteken in arm loopt door een gewichtje te veel. *sad panda*
https://www.youtube.com/watch?v=jMNyPqC12O4
[ Voor 48% gewijzigd door mbarie op 28-06-2016 08:54 ]
Typisch voor mij
[ Voor 20% gewijzigd door Swedish Clown op 28-06-2016 09:22 . Reden: Members only reply ]
Brakkie41 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:01:
[...]
Is het jouw medewerker of een collega? (Je spreekt van mijn team maar daarnaast als collega). Geeft het door aan je manager zou ik zeggen!
[ Voor 16% gewijzigd door Firesphere op 28-06-2016 09:09 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Firesphere schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:09:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Brakkie41 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Members only:
[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 28-06-2016 09:41 ]
In mijn ervaring hebben (iets te) veel programmeurs daar last van... Een soort superieuriteitsgevoel wanneer ze andere kunnen betrappen op een fout.Firesphere schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:40:
[...]
Members only:
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Capslockday is 22 oktoberAcid_Burn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:55:
Zucht... alle statusborden hier ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS... capslockday
http://www.timeanddate.com/holidays/fun/caps-lock-day
Je viert je verjaardag toch ook niet 2x per jaar?
[ Voor 8% gewijzigd door Jegorex op 28-06-2016 10:13 ]
Niet elke programmeur gelukkig. Ik ken er inderdaad meer die dat doen. Dat superieuriteitsgevoel. Hoef je bij mij in ieder geval niet mee aan te komen. En zoals in de geschetste situatie, dat je het tegen mij doet, krijg je het te horen. Als je het tegen een junior doet, dan krijg je echt op je sodeflikker van mij.EddoH schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:54:
[...]
In mijn ervaring hebben (iets te) veel programmeurs daar last van... Een soort superieuriteitsgevoel wanneer ze andere kunnen betrappen op een fout.
En mocht iemand mij ooit betrappen op hetzelfde gedrag, verwacht ik dezelfde reactie.
Gelukkig gebeurd dat laatste nooit

[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 28-06-2016 10:18 ]
Wikipedia: Caps lockJegorex schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:11:
[...]
Capslockday is 22 oktober
http://www.timeanddate.com/holidays/fun/caps-lock-day
Je viert je verjaardag toch ook niet 2x per jaar?
Blijkbaar 2x per jaar (en daar gaan ze hier dan ook in mee

ALLE DAN, ALLES IN HOOFDLETTERS IS ZOOOOOO COOOOL xDAcid_Burn schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:55:
Zucht... alle statusborden hier ALLEMAAL IN HOOFDLETTERS... capslockday
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Firesphere schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:48:
Members only:
Firesphere schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:40:
[...]
Members only:
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Over superieuriteitsgevoel gesprokenDevWouter schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:14:
[...]
Members only:
DevWouter schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:14:
[...]
Members only:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Tijdje terug heb ik hier een bug in productie gegooid die snoeihard tijdens de nightjob is ontploft.mbarie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:53:
Naja, team effort, team commitment, team responsibility, toch? Als er een fout in de code zit zou je de verantwoordelijkheid als team moeten dragen toch? Normaalgesproken wordt iets gecode, gereviewed en getest dus hebben er minstens 4 ogen (idealiter 6 of meer) naar gekeken.
Team responsiblity above anything else
Niks gevoel, ben het gewoon
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
aaaaand he scores!
[YouTube: https://youtu.be/Ew5dGedbCRI]
[ Voor 90% gewijzigd door EddoH op 28-06-2016 14:34 ]
Ik zie een heerlijk dagje tegemoet. Zonnetje schijnt, het hele team is op vakantie of is ziek

Vroege vogels om 9:31? Ben al lang aan het werk dan.Brakkie41 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:31:
* Ryur zet koffie, thee, chocolademelk, diverse soorten pannenkoeken en voor de vroege vogels or kiwi's bier klaar.
Ik zie een heerlijk dagje tegemoet. Zonnetje schijnt, het hele team is op vakantie of is ziekStraks lekker het dak op, in het zonnetje zitten en met een bakkie pleur en uitzicht over Stockholm coden
Ondertussen veel voor mijn eigen woning regelen, net makelaar gebeld, straks hypotheker. Niet mijn meest productieve dag, maar het mag van mijn werkgever
Wel lekker dat jij het dak op kan! Zou ik ook wel willen!
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 29-06-2016 09:40 ]
Vroege vogels als het gaat om bier drinken. Ik drink meestal nog geen bier om 09.31 jij wel? Of mag dat ook van je werkgever?Ryur schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:39:
[...]
Vroege vogels om 9:31? Ben al lang aan het werk dan.
Ondertussen veel voor mijn eigen woning regelen, net makelaar gebeld, straks hypotheker. Niet mijn meest productieve dag, maar het mag van mijn werkgever
Wel lekker dat jij het dak op kan! Zou ik ook wel willen!
Ah zo, ik dacht in het algemeenBrakkie41 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:41:
[...]
Vroege vogels als het gaat om bier drinken. Ik drink meestal nog geen bier om 09.31 jij wel? Of mag dat ook van je werkgever?
Ik drink zelfs helemaal geen bier
Sweet! Maar: pics or it didn't happen!Brakkie41 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:31:
Ik zie een heerlijk dagje tegemoet. Zonnetje schijnt, het hele team is op vakantie of is ziekStraks lekker het dak op, in het zonnetje zitten en met een bakkie pleur en uitzicht over Stockholm coden
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Hoe is jouw Zweeds inmiddels, Brakkie41?
[ Voor 64% gewijzigd door Alex) op 29-06-2016 10:15 ]
We are shaping the future
De Commonwealth, dat is toch die regio waar je in Fallout 4 in rondloopt?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
De Commonwealth is toch die persoonlijke unie tussen Polen en Litouwen die vervolgens tijdens de unie van Lublin werd omgezet in de Pools-Litouwse Commonwealth?Merethil schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:22:
[...]
De Commonwealth, dat is toch die regio waar je in Fallout 4 in rondloopt?
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Verzekering doet niet wat ze beloven. As usual. En ik mag het oplossen terwijl het hun fout is.
Our offices:DeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:27:
Leuk, klanten zelf vertalingen laten beheren. Hebben ze de tekst in het menu aangepast waardoor het te lang is voor het menu en over het volgende menu item valt. En dat dan melden als bug *zucht*
- Paris
- Seattle
- Delft
- Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
Naar mijn mening dan ook gewoon terecht. Vervelend; maar het blijft een bug.DeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:27:
Leuk, klanten zelf vertalingen laten beheren. Hebben ze de tekst in het menu aangepast waardoor het te lang is voor het menu en over het volgende menu item valt. En dat dan melden als bug *zucht*
Je geeft de user een optie om iets te doen. User maakt gebruik van je optie en submit zijn form. Verwacht resultaat; een mooie interface waarin zijn input is terug te vinden. Werkelijk resultaat; een ander deel van de interface is niet meer leesbaar.
Ja nou, is toch niet zo vreemd? Of staat er expliciet vermeld in de specs dat het niet meer dan 'x' karakters mag zijn?DeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:27:
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
PHP .. het is net als het snijden van een kilo uien
Hele meuk zit vol met het uiterst leesbare contrapties als: nowdoc

Laat eens wat code ziengekkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:59:
Tjinkie dinkie, in iemands anders codebase bezig, in bloody PHP, maar het had net zo goed Perl kunnen zijn.
PHP .. het is net als het snijden van een kilo uien![]()
.
Hele meuk zit vol met het uiterst leesbare contrapties als: nowdoc
Meh voor je het weet komt little bobby tables langs

Er wordt niks gelogd, maar toch staat het log vol, lang leven PHP die unquoted array indexes zelf wel tracht up te fixen ipv gewoon te melden "sterf af".
Achja blijde boodschap voor koning klant, "rm -rf *" actually is the way forward this time.
[ Voor 29% gewijzigd door gekkie op 29-06-2016 13:10 ]
Ik kan het menu ook variabel maken in breedte. Maar dan zie ik het al gebeuren dat ze daar hele zinnen in gaan zetten. Blijft er niks meer over van het content gedeelte.GateKeaper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:40:
[...]
Naar mijn mening dan ook gewoon terecht. Vervelend; maar het blijft een bug.
Je geeft de user een optie om iets te doen. User maakt gebruik van je optie en submit zijn form. Verwacht resultaat; een mooie interface waarin zijn input is terug te vinden. Werkelijk resultaat; een ander deel van de interface is niet meer leesbaar.

Ik denk dat de truuk eerder is dat je er tactisch mee om moet gaan, ipv gelijk de schuld gelijk bij de klant te leggen zou je kunnen communiceren waarom het niet kan en of ze misschien een kortere titel in het menu zouden kunnen zetten. Misschien kan je daar zelfs wat suggesties bij geven.DeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Ik kan het menu ook variabel maken in breedte. Maar dan zie ik het al gebeuren dat ze daar hele zinnen in gaan zetten. Blijft er niks meer over van het content gedeelte.
Heb ik ze ergens de schuld van gegeven? Volgens mij niet.Pizzalucht schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:53:
[...]
Ik denk dat de truuk eerder is dat je er tactisch mee om moet gaan, ipv gelijk de schuld gelijk bij de klant te leggen zou je kunnen communiceren waarom het niet kan en of ze misschien een kortere titel in het menu zouden kunnen zetten. Misschien kan je daar zelfs wat suggesties bij geven.
Het is hier een uitlaatklep toch?

Zo vat ik het wel opDeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:00:
[...]
Heb ik ze ergens de schuld van gegeven? Volgens mij niet.
Het is hier een uitlaatklep toch?
Maar de belangrijkste vraag: kun je het uitspreken? Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch lukt dan nog wel, maar "Seattle" en "Delft"?Skyaero schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:10:
[...]
Our offices:
- Paris
- Seattle
- Delft
- Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Of gewoon de lengte van wat ze kunnen invullen limiteren op de maximale breedte die jij wil.DeluxZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Ik kan het menu ook variabel maken in breedte. Maar dan zie ik het al gebeuren dat ze daar hele zinnen in gaan zetten. Blijft er niks meer over van het content gedeelte.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Dat doen de meesten immers met wachtwoorden ookGer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Of gewoon de lengte van wat ze kunnen invullen limiteren op de maximale breedte die jij wil.
Laatst eentje waarbij mijn wachtwoord minimaal 8 karakters moest zijn, en maximaal 8. Dat was lastig want toen ik er daadwerkelijk 8 invulde vond hij het nog niet goed. Validatie, it's hard.Skyaero schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:30:
[...]
Dat doen de meesten immers met wachtwoorden ook
Ook dat is niet altijd handig, wantGer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Of gewoon de lengte van wat ze kunnen invullen limiteren op de maximale breedte die jij wil.
wwwwwwwwww
is een stuk langer dan
iiiiiiiiii
terwijl het beiden 10 characters zijn.
Ik zou gewoon een overflow: hidden; doen
Heb er ooit eens een javascript fokker voor geschreven, eerst multiline, dan eventueel resize font, dan eventueel zelf afkorten met ellipses erin, niet omdat het mooi moest zijn, maar wel zoveel mogelijk van de beschikbare tekst enigzins leesbaar weergeven binnen de beschikbare ruimte.
1
| |
[ Voor 9% gewijzigd door wackmaniac op 29-06-2016 15:34 ]
Read the code, write the code, be the code!
Wat een dom voorbeeld, er bestaan helemaal geen steden met de namen "wwwwwwwwww" of "iiiiiiiiii"diabolofan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Ook dat is niet altijd handig, want
wwwwwwwwww
is een stuk langer dan
iiiiiiiiii
Of een str.substr(0,10)Ger schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:57:
Je limiteert dan natuurlijk gewoon op de breedte van wwwwwwwwwwww - 10% en gooit er voor de zekerheid nog een ellipsize en een overflow:hidden overheen.
https://developer.mozilla.org/en/docs/Web/CSS/text-overflow
Substrings nou juist niet - echt heel irritant als je woorden te vroeg afbreekt terwijl ze wel passen. Css kan het, javascript dat checkt op breedte kan het ook, substr kan het niet behalve bij een fixed width font.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Lekker op de bank
Dat zal ik onthouden voor mijn volgende wachtwoord. Ik hoor altijd dat langere wachtwoorden veiliger zijndiabolofan schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Ook dat is niet altijd handig, want
wwwwwwwwww
is een stuk langer dan
iiiiiiiiii
"Hmmm deze website werkt niet, even nieuwe monitor kopen". Met de verschillende gemeentewebsites blijf je dan kopenZaZ schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:21:
Gewoon uit beeld laten lopen die zooi. Koop je maar een betere monitor
Je datacontext kan en mag verschillend zijn van de weergave.
mjah dat ding doet dus weer geen gewrapte en dus multiline tekst helaas pindakaas.incaz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:19:
text-overflow: ellipsis;
https://developer.mozilla.org/en/docs/Web/CSS/text-overflow
Substrings nou juist niet - echt heel irritant als je woorden te vroeg afbreekt terwijl ze wel passen. Css kan het, javascript dat checkt op breedte kan het ook, substr kan het niet behalve bij een fixed width font.
Wat zou je willen?gekkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 18:38:
[...]
mjah dat ding doet dus weer geen gewrapte en dus multiline tekst helaas pindakaas.
https://jsfiddle.net/oo49d1oh/
Edit: ik ben erg trots op mijn :hover{ overflow: visible } maar ik zou het wel even testen met mobiles en ipads want het zou kunnen dat sommige browsers het beter denken te weten en dat omzetten naar een click-actie ipv gewoon lekker te negeren wat ze niet kunnen verwerken.
[ Voor 35% gewijzigd door incaz op 29-06-2016 19:32 ]
Als puntjes fetisjist ben ik toch licht teleurgesteld: https://jsfiddle.net/1kwfo7gm/incaz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 19:29:
[...]
Wat zou je willen?
https://jsfiddle.net/oo49d1oh/
Edit: ik ben erg trots op mijn :hover{ overflow: visible } maar ik zou het wel even testen met mobiles en ipads want het zou kunnen dat sommige browsers het beter denken te weten en dat omzetten naar een click-actie ipv gewoon lekker te negeren wat ze niet kunnen verwerken.
Was aardiger geweest als het:
- regels die in de hoogte niet passen niet toont
- maar wel de mij oh zo geliefde puntjes ...
[ Voor 12% gewijzigd door gekkie op 29-06-2016 19:39 ]
CU2030?
Kammewattes ?
(was trouwens al wel een bugreport bij mozilla over, maar goed die is dan onderhand ook wel een jaartje of 3 a 5 oud gok ik zo. achja past prima in je rant over de focus javascript versus css, aangezien ik het nu dus met javascript hebt opgelost en bij iedere resize een berg cpu-cycles verstook wat minimaal een zeehondje per jaar kost).
[ Voor 50% gewijzigd door gekkie op 29-06-2016 20:06 ]
En tegen de tijd dat Utrecht CS klaar is, kunnen ze vast ook een verticale overflow wel geregeld hebben.
(Maar helemaal zeker weet je het nooit. We zijn recent nog tegen bugs van meer dan 10 jaar oud opgelopen...

En mag ik elke week mijn fietsroute weer veranderenincaz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:17:
(En! Voorlopig liggen ze behoorlijk op schema en zie je per week dingen groeien. Het is best imponerend.)
Al is dat eigenlijk niet meer voorgekomen sinds ik ten oosten van het centrum woon ipv ten zuiden.
[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 29-06-2016 20:22 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De bouw en planingen halenincaz schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:17:
CU2030 is waarmee ze de verbouwing van het stationsgebied hier hebben gemarket - in 2030 zou het klaar moeten zijn. (En! Voorlopig liggen ze behoorlijk op schema en zie je per week dingen groeien. Het is best imponerend.)
En tegen de tijd dat Utrecht CS klaar is, kunnen ze vast ook een verticale overflow wel geregeld hebben.
(Maar helemaal zeker weet je het nooit. We zijn recent nog tegen bugs van meer dan 10 jaar oud opgelopen...)
(al heb ik ooit bewezen dat het aardig kan)
De bouw is in dat opzicht net de IT sectorgekkie schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:22:
[...]
De bouw en planingen halen![]()
(al heb ik ooit bewezen dat het aardig kan)
Deels wel, complex geheel, veel interfaces, specs komen pas na de prijs en gedurende het werk.
Al heb je in de bouw nog meer onderaanneming en snapt de gemiddelde arbeider soms nog net waarmee die bezig is.
Blijft leuk als je eens gaat kijken op de werkvloer of een inspectie doet:
Stabiliteitswanden op verdieping 2 van de 11 .. die puur op lucht zouden komen te staan, bij navraag aan de hulpjes van de electricien: "Ja nou die stekker waren wel handig om alle 40 electrabuizen door te leggen, vanuit de meterkast, dan bleven te tenminste mooi liggen".
Inspectie wapening op verdieping 2 van de 11 .. errrrhmm de tekening zegt dat hier 19 wapeningsstaven 30mm doorsnede 10m lang moeten liggen ... ik tel er 3 .. waar zijn de overige ? "Uhmm geen idee", hmm over 3 uur is de stort over 2 uur inspectie bouw en woningtoezicht .. zou ze maar gauw opsnorren meneer de onderaannemer van de vlechtcentrale.
En qua veiligheidscultuur zal het ook wel aardig overeenkomen, neem een alphen aan de rijn
Soms vraag je je af hoe het komt dat er nog relatief zo weinig fout gaat

[ Voor 4% gewijzigd door gekkie op 29-06-2016 21:57 ]
Hey, waar is je . naartoe op 9gag?.oisyn schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 20:21:
[...]
En mag ik elke week mijn fietsroute weer veranderen.
Al is dat eigenlijk niet meer voorgekomen sinds ik ten oosten van het centrum woon ipv ten zuiden.
Is gekkie langsgeweest en heeft 'ie ze meegenomen omdat ie er zelf te kort begint te hebben?
[ Voor 14% gewijzigd door azerty op 29-06-2016 22:36 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Nee, een Linksys E2000.Alex) schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:39:
Welk model is het? Niet toevallig de standaard-EPC3925 die Ziggo uitlevert?
Vast kanaal. Niets automatisch.Matis schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:39:
Klinkt als of de frequentie band vol loopt en alleen een reboot de band veranderd.
Hmm misschien de firmware eens updaten.
[ Voor 43% gewijzigd door Acid_Burn op 29-06-2016 22:44 ]
Puntjesmonster strikes again .. Nomnomnomnomom ... Nomnomnomnomnomazerty schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:34:
[...]
Is gekkie langsgeweest en heeft 'ie ze meegenomen omdat ie er zelf te kort begint te hebben?
Geen bier? Meh, dan niet hoor.
Jij was aan de beurt om het te regelenFiresphere schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:53:
* Firesphere stapt de devschuur binnen
Geen bier? Meh, dan niet hoor.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nou. Bier at my place dan, gok ik?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Ik had niet anders verwacht. Jij haakt altijd af.Creepy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:34:
Sorry Firesphere, maar ik kan niet.......
Dat klinkt als een epische reis, neem je Laura mee? Ik kan alvast een applicatie indienen bij INZ als je dat wil?gekkie schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:42:
* gekkie begint z'n volvo oceanracer alvast maar te pakken.
[ Voor 6% gewijzigd door Firesphere op 30-06-2016 10:44 ]
Die hokt toch al bij jou ?Firesphere schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:43:
[...]
Dat klinkt als een epische reis, neem je Laura mee? Ik kan alvast een applicatie indienen bij INZ als je dat wil?
Nahja zou nu in iedergeval niet meer strafbaar zijn

Edit:
Toch verdacht, die locatie.Op 28 maart 2015 trouwde Dekker op 19-jarige leeftijd met de Duitse 31-jarige Daniël Tealman in de bergen van Whangarei in Nieuw-Zeeland.[15]
[ Voor 39% gewijzigd door Tjolk op 30-06-2016 10:54 ]
Heb je ooit iets laten zien (qua foto's) van je nieuwe place (of een beetje omschreven waar je zit)? Ben wel benieuwd
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jazeker, https://casa-laguna.net/news/show/a-month-in-new-zealand en https://casa-laguna.net/news/show/im-homeBtM909 schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:53:
[...]
Heb je ooit iets laten zien (qua foto's) van je nieuwe place (of een beetje omschreven waar je zit)? Ben wel benieuwd
En meer onder de tag New Zealand
Je zou het haast denken he?gekkie schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Die hokt toch al bij jou ?
Nahja zou nu in iedergeval niet meer strafbaar zijn.. maar lijkt me veder maar een enorme dram(a) tante.
Whangarei is toch echt niet Wellington!Ger schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 10:52:
Schijnbaar is ze getrouwd met een duitsert. FS komt volgens mij weliswaar het uit Ôôsten maar als ik mij niet vergis heeft hij een Nederlandisch paspoort.
Edit:
[...]
Toch verdacht, die locatie.
[ Voor 54% gewijzigd door Firesphere op 30-06-2016 11:08 ]
En gekkie: vraag het je klanten
Lekker op de bank
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic