Ah FF is met 46 op linux een gtk3 applicatie geworden ... en daardoor als default geen one-page scrolling meer bij een klik op de scrollbar (wel met rechtermuisknop) .. toch de legacy scroll maar aangekacheld.
Splatter bonus! Ben de puntentelling kwijt geraakt omdat ik te bezopen was.Merethil schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Hoeveel punten heb je gehaald? Bejaarden met een rollator zijn deze week de top target, dubbele punten als je ze raakt, drievoudige punten als je met de rollator een tweede bejaarde weet te raken
Zal de volgende keer beter op proberen te letten.
Volgens de Jehova's kunnen we homo's beter kwijt zijn. Helder verhaal, maar wordt met geen woord gerept over de puntentelling.
Lekker op de bank
Hoe kan je nou opletten als je én bezopen, én geblinddoekt bent? Je moet gewoon een bijrijder hebben. Doen ze ook bij Rally's; die man/vrouw zit daar uitsluitend om punten bij te houden, wist je dat?ZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Splatter bonus! Ben de puntentelling kwijt geraakt omdat ik te bezopen was.
Zal de volgende keer beter op proberen te letten.
Volgens de Jehova's kunnen we homo's beter kwijt zijn. Helder verhaal, maar wordt met geen woord gerept over de puntentelling.
* Mercatres denkt met plezier aan zijn fles Abt 12 Oak Aged die nog eens open moet.ElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:55:
[...]
Als jij naar de abdij wil of overpriced flesjes wil kopen uit een toeristenwinkeltje, go aheadIk pak dan liever een St. Bernardus abt 12 die toch bijna hetzelfde is
Geef maar aan mij. Ik krijg 'm wel open denk ik.
Lekker op de bank
Let wel op .. geen 2 mannen of 2 vrouwen .. anders gaat het detectie poortje bij het paradijs afMerethil schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:28:
[...]
Hoe kan je nou opletten als je én bezopen, én geblinddoekt bent? Je moet gewoon een bijrijder hebben. Doen ze ook bij Rally's; die man/vrouw zit daar uitsluitend om punten bij te houden, wist je dat?
(wel goed om te weten dat ze daar boven met hun tijd mee gaan en moderne techniek gebruiken)
Ja, je zal maar een Gordon in je tas hebben zitten ofzo.
Lekker op de bank
Zit er hier wel eentje van hem in de kast .. en hij komt er soms nog uit ook .. voor een feestjeZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:02:
Ja, je zal maar een Gordon in je tas hebben zitten ofzo.
Kom maar langsZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:52:
Geef maar aan mij. Ik krijg 'm wel open denk ik.
Ah puntentelling
Dat deden we bij autorijles altijd als ik weer eens vergeten was te kijken op de rotonde
Westvleteren is inderdaad compleet overpriced. Ik vind persoonlijk St. Bernardus (abt 12) zelfs lekkerder dan Westvleteren.ElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:55:
[...]
Als jij naar de abdij wil of overpriced flesjes wil kopen uit een toeristenwinkeltje, go aheadIk pak dan liever een St. Bernardus abt 12 die toch bijna hetzelfde is
Als een flesje Westvleteren iemand twaalf euro waard is en het kost toevallig ook twaalf euro, hoe is het dan overpriced?
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Goed punt
Misschien is "overhyped" een beter woord.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Dat doet mij denken aan een verhaal wat een docent van mij ooit vertelde. Hij was fan van Heineken, en als hij in Frankrijk op vakantie was kon hij daar op een terrasje Heineken drinken, maar waren de flesjes kleiner. Heineken bracht die flesjes toen ook uit in Nederland. Ze waren duurder, en er zat minder in. Maar zo stelde hij, als hij dan op een zomerdag in zijn tuin zo'n flesje dronk, voelde het net of hij weer even in Frankrijk was. En bespaarde zo een boel geld.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:05:
Als een flesje Westvleteren iemand twaalf euro waard is en het kost toevallig ook twaalf euro, hoe is het dan overpriced?
Heineken .. McBier (waarbij ze je in het buitenland nog wel eens denken een plezier mee te doen (of centen afhandig te maken, danwel de combinatie van beide))ThomasG schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:14:
[...]
Dat doet mij denken aan een verhaal wat een docent van mij ooit vertelde. Hij was fan van Heineken, en als hij in Frankrijk op vakantie was kon hij daar op een terrasje Heineken drinken, maar waren de flesjes kleiner. Heineken bracht die flesjes toen ook uit in Nederland. Ze waren duurder, en er zat minder in. Maar zo stelde hij, als hij dan op een zomerdag in zijn tuin zo'n flesje dronk, voelde het net of hij weer even in Frankrijk was. En bespaarde zo een boel geld.
[ Voor 10% gewijzigd door gekkie op 04-05-2016 15:23 ]
Voor als hier nog een paar andere verdwaalde SAP'erts rond lopen, er is volgende week vrijdagmiddag een SAP CodeJam over SAP HANA XS Advanced, bij interesse DM mij en ik stuur je de eventbrite link.
Ha, Heineken. In Amerika was iemand helemaal blij om eindelijk eens een stevig biertje te nemen. Ik heb niet verteld hoe ze in Nederland tegen Heineken aankijken, hij was er zo gelukkig mee
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ja, vergeleken met Bud is zelfs m'n pis nog lekker.incaz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:32:
Ha, Heineken. In Amerika was iemand helemaal blij om eindelijk eens een stevig biertje te nemen. Ik heb niet verteld hoe ze in Nederland tegen Heineken aankijken, hij was er zo gelukkig mee
Al hebben ze in de VS ook wel enkele goede bieren, dit spul zou ik hier best wel aan willen treffen:

Enkele? De VS het Mekka van de craft beers.Avalaxy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:46:
Ja, vergeleken met Bud is zelfs m'n pis nog lekker.
Al hebben ze in de VS ook wel enkele goede bieren, dit spul zou ik hier best wel aan willen treffen:
Maar inderdaad, als je naar de grote merken kijkt is Oranjeboom nog lekker. Bestaat dat nog
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ja, niet echt mijn ding. De bieren die ik geproefd heb kon ik niet waarderen (gewoon te rare smaakcombi's). Als jij daar wel van houdt dan is de VS inderdaad een goed bierland.
Het verschil zit hem denk ik vooral in dat de craft beers heel niet-traditioneel zijn. Óf ze proberen Europees bier te imiteren (op een slechte wijze), óf ze proberen heel anders te zijn, en komen daardoor met gekke smaakcombi's.
[ Voor 25% gewijzigd door Avalaxy op 04-05-2016 16:17 ]
Zeg, ik hou van bier, maar kan hier niet weer gewoon op PHP gescholden worden ofzo?
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Moet dat? Ik praat liever over bier dan over PHPGer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:22:
Zeg, ik hou van bier, maar kan hier niet weer gewoon op PHP gescholden worden ofzo?
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Ja, het is geen vrijdagmiddag(borrel).
Alhoewel het gelukkig wel zo voelt. Lekker 2 dagen vrij!
Dan mijn SonarQube plugin bijwerken en aanmelden. Toch wel een #trots momentje.
Alhoewel het gelukkig wel zo voelt. Lekker 2 dagen vrij!
Dan mijn SonarQube plugin bijwerken en aanmelden. Toch wel een #trots momentje.
let the past be the past.
Oranjeboom wordt sinds een paar maanden weer gebrouwen. Na de sluiting van de brouwerij in Breda mocht het heel lang niet worden gebrouwen van Interbrew/Inbev, maar dat 'verbod' is afgelopen.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Enkele? De VS het Mekka van de craft beers.
Maar inderdaad, als je naar de grote merken kijkt is Oranjeboom nog lekker. Bestaat dat nog
We are shaping the future
Grappig. Het enige bier waarvan ik niemand ken die er positief over is. Benieuwd hoe het dan weer in de markt wordt gezet. Misschien is iedereen het al vergeten of is er alweer een nieuwe generatie die het niet kent.Alex) schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:32:
[...]
Oranjeboom wordt sinds een paar maanden weer gebrouwen. Na de sluiting van de brouwerij in Breda mocht het heel lang niet worden gebrouwen van Interbrew/Inbev, maar dat 'verbod' is afgelopen.
Mijn vader heeft 27 jaar voor Oranjeboom gewerktkenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:33:
[...]
Grappig. Het enige bier waarvan ik niemand ken die er positief over is. Benieuwd hoe het dan weer in de markt wordt gezet. Misschien is iedereen het al vergeten of is er alweer een nieuwe generatie die het niet kent.
We are shaping the future
Ik ken er nog wel een paar. Maes bijvoorbeeld.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:33:
[...]
Grappig. Het enige bier waarvan ik niemand ken die er positief over is. Benieuwd hoe het dan weer in de markt wordt gezet. Misschien is iedereen het al vergeten of is er alweer een nieuwe generatie die het niet kent.
Maar inderdaad, Oranjeboom was bocht en tenzij ze iets aan de receptuur hebben gedaan wordt dat niks...
Heineken heeft een andere receptuur voor het spul dat ze exporteren. Ik vind de export-Heineken veel beter te drinken dan het spul dat we hier in Nederland voorgeschoteld krijgen.incaz schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:32:
Dat je veel thuisbrouwers hebt wil niet zeggen dat ze er veel van bakken.
Nah, je krijgt best leuk spul van Amerikaanse hobbybrouwers, maar ik heb het idee dat de Europese brouwers het beter aanpakken. In de VS moeten ze het heel erg van het "speciale" bier hebben, spul met jalepeñopepers ofzo, terwijl Europese brouwers het iets traditioneler houden, en dat waardeer ik meer.
Vanavond lekker weer aan de zelfgebrouwen weizen.
[ Voor 54% gewijzigd door NMe op 04-05-2016 16:46 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Haha oranjeboom ken ik idd ook wel als het minste 
Doe mij m'n dentergems witbiertje maar weer terug ...
Doe mij m'n dentergems witbiertje maar weer terug ...
[ Voor 34% gewijzigd door gekkie op 04-05-2016 16:40 ]
Prima Hoppige Pils ?Ger schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:22:
Een speciaalbiertje gaat er vaak wel in, maar meestal drink ik Hertog Jan, vind ik toch het lekkerste 'normale' bier xd
Wat is normaal aan pils waar maïs aan toegevoegd is?TheNephilim schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:43:
Een speciaalbiertje gaat er vaak wel in, maar meestal drink ik Hertog Jan, vind ik toch het lekkerste 'normale' bier xd
Ik moet toegeven dat ik Parbo, pils met rijst, wel erg lekker vind.
Kenneth: in de VS voegen ze vziw ongeveer overal mais of maisproducten aan toe. Gewoon omdat het kan.
NMe, ik zou het niet weten. Ik vind bier niet eens lekker, en bovendien was ik 'under age' daar en het leek nogal zinloos om daar dan moeite voor te doen. :=
Maar uiteindelijk dronken de volwassenen daar nooit (niet in mijn zicht in elk geval), geen wijntje bij het eten ofzo, dus zelfs een simpel biertje die ene keer in het jaar komt dan vast steviger aan.
NMe, ik zou het niet weten. Ik vind bier niet eens lekker, en bovendien was ik 'under age' daar en het leek nogal zinloos om daar dan moeite voor te doen. :=
Maar uiteindelijk dronken de volwassenen daar nooit (niet in mijn zicht in elk geval), geen wijntje bij het eten ofzo, dus zelfs een simpel biertje die ene keer in het jaar komt dan vast steviger aan.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Volgens mij is het als je twee kratjes haalt toch wel goedkoper per flesje? Ik zag in Italië ook veel bieren in spumante flessen die makkelijk 17,50 kostten. Zit wel twee keer zo veel in maar toch, sommig bier is gewoon duur om te brouwen of wordt hoog in de markt gezet.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:05:
Alles wat ik proefde was overigens wel van topkwaliteit, volgens mij mag je best vaker naar Italië kijken voor goed bier. Of eigenlijk wel alles wat eten/drinken betreft.
Onzin, juist Belgische bieren staan er om bekend allerlei vreemde dingen te proberen. De traditionele Angelsaksische bieren houden wel op met een Honey Ale qua additieven, in België wordt alles gemixt met fruitsoorten, extra suikers, gisting op de fles en weet ik veel wat. Natuurlijk heb je van die rare biertjes in de VS waar ze gebrek aan talent proberen te verbergen door dropbier o.i.d. te brouwen maar België treedt alle regels met de voeten en juist daarom zijn die bieren zo ontzettend lekker.NMe schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:37:
[...]
Nah, je krijgt best leuk spul van Amerikaanse hobbybrouwers, maar ik heb het idee dat de Europese brouwers het beter aanpakken. In de VS moeten ze het heel erg van het "speciale" bier hebben, spul met jalepeñopepers ofzo, terwijl Europese brouwers het iets traditioneler houden, en dat waardeer ik meer.
Hier in Argentinië heb je ook heel veel craft beers omdat importeren simpelweg onbetaalbaar is en Quilmes niet te zuipen is. Zeker 20 bars hier in de stad die eigen bier brouwen of gelimiteerde soorten voeren. Allemaal Amerikaanse stijl bieren, al had ééntje laatst een imitatie Belg. Niet erg complex qua smaak maar genoeg om even heimwee te krijgen
Naar mijn mening is de VS echt het tweede land ter wereld qua bieren na België. Maar België blijft gewoon door traditie altijd hét bierland. Ik hoop wel dat België door blijft gaan met traditie én met vernieuwen.
[ Voor 5% gewijzigd door BikkelZ op 04-05-2016 18:29 ]
iOS developer
ik zit na te denken om voor onze kenners van het graanwater het grote biertopic te open. is er animo?
[ Voor 11% gewijzigd door ard1998 op 04-05-2016 20:24 ]
ik zie net dat ie er al is Het grote bier topic. maar dat er in 2004 een slot op is gegaan omdat het er in de huiskamer veel over ging.
Het speciaalbiertopic deel II is voor speciaalbier.
wat denk je ervan, dorst in het nieuwe topic
Ik kom alleen maar in dit topic eigenlijk. En er wordt waarschijnlijk toch alleen maar geluld over bieren die ik maar één maand per jaar max kan proberenard1998 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:22:
ik zit na te denken om voor onze kenners van het graanwater het grote biertopic te open. is er animo?
iOS developer
ach, zelf drink ik als minderjarigge nog niet. ben het ook niet van plan. maar het leek me een goed idee om het bier van de devvers te scheiden (om plaats te maken voor koffie, wat ik overgens ook niet drink).BikkelZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 20:34:
[...]
Ik kom alleen maar in dit topic eigenlijk. En er wordt waarschijnlijk toch alleen maar geluld over bieren die ik maar één maand per jaar max kan proberen
één maand per jaar? hoe?
Remember Windows ME?Jan_V schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:43:
Nu is het wachten tot iemand de bijpassende xkcd post....
I knew it!
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Verwijderd
Bedoel je de volgendeJan_V schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:43:
Nu is het wachten tot iemand de bijpassende xkcd post....

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
De VS is echt niet het mekka van de craft beers. Ja het is daar enorm populair, maar de kwaliteit is echt niet erg hoog. Er zitten best een paar goede biertjes tussen, maar dat is al snel zo als je de kwaliteit van het "normale" bier daar meetelt.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:53:
[...]
Enkele? De VS het Mekka van de craft beers.
Dan hebben we het hier in NL, en zeker in BE een stuk beter voor elkaar. De kwaliteit van het "normale" bier is hier sowieso al een stuk beter IMHO.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik zat een keer in een cafeetje in New York en bestelde daar een lokaal biertje met een Nederlandse naam, kan 'm alleen niet meer herinneren. Duidelijk een referentie naar België. Dus ik spreek die naam op z'n Nederlands uit. Die griet achter de bar begreep me eerst niet, maar uiteindelijk wel en had dus door waar ik vandaan kwam. Althans... "Yeah I've been planning to go to Germany for some time now" 
.edit: ah ja, het was een Ommegang

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 04-05-2016 22:58 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
In NY heb ik vrij veel in https://www.facebook.com/TripleCrownNYC/ gezeten, en daar hadden ze inderdaad ook veel europese style bieren ( Het is tenslotte een ierse pub.oisyn schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:55:
Ik zat een keer in een cafeetje in New York en bestelde daar een lokaal biertje met een Nederlandse naam, kan 'm alleen niet meer herinneren. Duidelijk een referentie naar België. Dus ik spreek die naam op z'n Nederlands uit. Die griet achter de bar begreep me eerst niet, maar uiteindelijk wel en had dus door waar ik vandaan kwam. Althans... "Yeah I've been planning to go to Germany for some time now"
Ook in San Fransisco was er genoeg te proberen

En ik heb daar prima biertjes op, maar in een goed belgisch bier café ligt de kwaliteit van het bier toch echt hoger
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Ik zit nog even terug te lezen en omdat er wel eens wat misverstanden zijn omtrent mijn manier van uiten, wil ik nog effe benadrukken dat ik tegen met drank rijden ben en helemaal niets tegen homo's heb.
Bejaarden wel trouwens. Zo'n hekel aan
Lekker op de bank
Goedemorgen iedereen!
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
Bier ook voor mij!azerty schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 05:40:
Goedemorgen iedereen!
Nothing to see here!
héh héh .. eindelijk bier voor iedereen
... santé !
En jehova's en animatiefilm bakkers dan ?ZaZ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:19:
Ik zit nog even terug te lezen en omdat er wel eens wat misverstanden zijn omtrent mijn manier van uiten, wil ik nog effe benadrukken dat ik tegen met drank rijden ben en helemaal niets tegen homo's heb.
Zeg je nu gewoon dat je tegen homo's in het verkeer bent, en gun je Bejaarden hun borreltje niet? Dat kan echt niet hoorZaZ schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:19:
Nieuwe album van Dream Theater is echt heerlijk om bij te werken
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Werken? Wat is dat?Firesphere schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:07:
Nondeju, ik volg ze niet meer. Hebben ze weer nieuw materiaal?Firesphere schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:07:
Dan ben je niet goed op de hoogte van wat ze in de US allemal voor goed bier maken denk ikNMe schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:37:
Trappist-stijl, benieuwd wat dat is...ipa? wit? dubbel? blond? tripel? stout? quad? Of bedoel je dat je een gewaad aan gaat doen en er bij gaat zitten bidden?Vanavond lekker weer aan de zelfgebrouwen weizen.Binnenkort gaan we een biertje in trappist-stijl proberen te brouwen.
Ze kosten dus iets van €2,80 bij de brouwerij dus als je er 12 euro voor betaalt ben je gewoon niet wijs imo. Voor dat geld kun je simpelweg veel betere bieren kopen ook.kenneth schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:05:
offtopic:
Ja, bier is een hobby van me
Ja, bier is een hobby van me
[ Voor 21% gewijzigd door Cartman! op 05-05-2016 19:25 ]
Ik heb hem nu ook op staan, klinkt goed! Flink album ook met 30 tracks.Firesphere schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 09:07:
azerty schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:16:
* azerty zet Oostenrijkse halve liters klaar voor iedereen
Nu al?
Vandaag de enige op kantoor.. de rest is vrij.
Dan kan ik in ieder geval de muziek wat harder zetten
Dan kan ik in ieder geval de muziek wat harder zetten
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Vandaag dagje thuiswerken. Dan kan de muziek sowieso wat harder.
En eigen koffie! Yay!
En eigen koffie! Yay!
Dan moet je maar hopen dat er vanavond nog isElkeBxl schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 06:22:
[...]
Nu al?Ik ga nog even passen hoor, gisteren al genoeg gedronken op een cantus. Vanavond wil ik er wel eentje
Apple & SAP Partner to Revolutionize Work on iPhone & iPad
en de kort door de bocht versie van nu:
http://www.nu.nl/internet...p-slaan-handen-ineen.html
Hopelijk maakt de nieuwe SDK native iOS ontwikkelen voor SAP weer iets makkelijker.
Hopelijk maakt de nieuwe SDK native iOS ontwikkelen voor SAP weer iets makkelijker.
[ Voor 10% gewijzigd door Vincentio op 06-05-2016 09:35 ]
De vorige, hun self-titled album was erg goed. Maar nu weer een Rock Opera een beetje zoals Metropolis Pt. 2, maar veeeeeel beter.Mercatres schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:56:
[...]
Nondeju, ik volg ze niet meer. Hebben ze weer nieuw materiaal?
Complete verhaal en achtergrond:
http://www.dreamtheater.net/theastonishing
http://www.dreamtheater.net/theastonishingtracks
En er is ook een game van in de maak, dat je door GNEA kan lopen etc.
Je moet't album trouwens wel op volgorde luisteren, en na een paar keer luisteren het verhaal er bij pakken maakt het echt extra awesome.
[ Voor 11% gewijzigd door Firesphere op 06-05-2016 11:47 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Oeh een cantus, leuk!ElkeBxl schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 06:22:
[...]
Nu al?Ik ga nog even passen hoor, gisteren al genoeg gedronken op een cantus. Vanavond wil ik er wel eentje
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Ik mis toch een beetje het oude Rock gehalte van de oude Dream Theater platen.
Vooral de pakkende riffs van de oude platen. Het klinkt niet verkeerd maar het is geen lekker hard in de auto plaat.
Vooral de pakkende riffs van de oude platen. Het klinkt niet verkeerd maar het is geen lekker hard in de auto plaat.
[ Voor 22% gewijzigd door syl765 op 06-05-2016 12:01 ]
Ze zijn inderdaad bombastischer geworden, en minder op het technische. Mij bevalt het wel. Maar to each it's own natuurlijk.syl765 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:00:
Ik mis toch een beetje het oude Rock gehalte van de oude Dream Theater platen.
Misschien komen ze dan met een mooie OData client voor Swift/Objc van het kaliber als ze hebben in SAPUI5.Vincentio schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:35:
Apple & SAP Partner to Revolutionize Work on iPhone & iPad
Iemand nog meer fan van het React framework op een zonnige vrijdagmiddag?
Kop koffie erbij..
Kop koffie erbij..
Ja, maar ik moet SAPUI5 1.32.8 gebruiken dus...
Klote aan SAPUI5 is dat je een licentie nodig bent 
Dat is zo niet deze tijd..
Lang leve Open Source software!
Heb geen ervaring met SAPUI5, maar collega's van me wel.
Die willen graag dat het Open Source wordt, dan gaan meer mensen het pas gebruiken. Want ze waren wel tevreden!
Dat is zo niet deze tijd..
Lang leve Open Source software!
Heb geen ervaring met SAPUI5, maar collega's van me wel.
Die willen graag dat het Open Source wordt, dan gaan meer mensen het pas gebruiken. Want ze waren wel tevreden!
[ Voor 57% gewijzigd door Ask! op 06-05-2016 13:04 ]
Hier een hangmat, bob marley ... bos munt in wat heetwater .. en frunniken met postgres stats.
Je hebt toch alleen licentie nodig als je ondersteuning wil van SAP. Anders kan je gewoon OpenUI5 gebruiken (https://github.com/SAP/openui5). Als je OpenUI5 gebruikt hoef je ook niet maanden te wachten om de nieuwe functionaliteit van OpenUI5 in SAPUI5 te krijgen. Maar ja, als OpenUI5 kan je wel weer niet SAP Fiori Launchpad gebruiken etc.
Jep, maar ik laat het toch over aan degene die er meer van weet dan ikAsk! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:55:
Iemand nog meer fan van het React framework op een zonnige vrijdagmiddag?
Kop koffie erbij..
Nu half jaartje bezig met React in project..Firesphere schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:07:
[...]
Jep, maar ik laat het toch over aan degene die er meer van weet dan ik
Echt gruwelijk!
Snap niet dat mensen dit niet gebruiken voor de complete frontend in een project.
Dat iddFiresphere schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:07:
[...]
Jep, maar ik laat het toch over aan degene die er meer van weet dan ik
Heel simpel het vereist een hele andere manier van denken, dit is niet iets wat je zomaar even doet. Daarnaast helpen alle versies en tutorials ook niet echt mee want een tutorial van een jaar geleden kan eigelijk al bijna de prullenbak in voor een beginnerAsk! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Nu half jaartje bezig met React in project..
Echt gruwelijk!
Snap niet dat mensen dit niet gebruiken voor de complete frontend in een project.
[ Voor 56% gewijzigd door xleeuwx op 06-05-2016 13:13 ]
Yup, SAP UI5 is toch al geruime tijd als Open Source variant verkrijgbaar via OpenUI5. Er mist wel wat, maar niet echt hele belangrijke zaken.alienfruit schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:06:
Je hebt toch alleen licentie nodig als je ondersteuning wil van SAP. Anders kan je gewoon OpenUI5 gebruiken (https://github.com/SAP/openui5). Als je OpenUI5 gebruikt hoef je ook niet maanden te wachten om de nieuwe functionaliteit van OpenUI5 in SAPUI5 te krijgen. Maar ja, als OpenUI5 kan je wel weer niet SAP Fiori Launchpad gebruiken etc.
Hier een video van de sessie op UI5con hoe het in elkaar steekt: YouTube: The OpenUI5 Spirit
1.36.6 hier. Helaas nog wel op Gateway 7.4 en nog geen 7.5alienfruit schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:58:
Ja, maar ik moet SAPUI5 1.32.8 gebruiken dus...
[ Voor 13% gewijzigd door Vincentio op 06-05-2016 13:19 ]
Ik heb dat gevoel ook, vooral sinds het vertrek van PortnoyFiresphere schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:03:
[...]
Ze zijn inderdaad bombastischer geworden, en minder op het technische. Mij bevalt het wel. Maar to each it's own natuurlijk.

Het hangt er natuurlijk sterk van af of je website heel erg interactief is. Het blijft toch een heel framework wat je moet inladen.Ask! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Echt gruwelijk!
iOS developer
Ja, maar je kan OpenUI5 niet gebruiken met Fiori Launchpad en de tiles e.d.? We hopen binnenkort ook te upgraden naar 1.36.6.Yup, SAP UI5 is toch al geruime tijd als Open Source variant verkrijgbaar via OpenUI5. Er mist wel wat, maar niet echt hele belangrijke zaken.
Nu al sinds 9u 's ochtends bezig om een Fiori app als Tile werkend te krijgen. De andere 11 apps werken prima en hebben dezelfde structuur (copy-paste als basis) en ik snap er geen f---ck meer van.
Ik werk ook met React en heb tot nu toe gemengde gevoelens, maar over het algemeen positief.Ask! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:12:
[...]
Echt gruwelijk!
Ik ben wel benieuwd wat je er gruwelijk aan vind
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
http://x-tag.github.io/#api_xtag_createfragment
Bij gebrek aan kunnen linken naar het fragment in de pagina, screenshot:

Testje:
You've got to be fucking kidding me
Bij gebrek aan kunnen linken naar het fragment in de pagina, screenshot:

Testje:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
| > var fn = function() {/* ... Some Comment ... */}; undefined > fn.toString() 'function () {/*\nSome Comment\n*/}' > fn.toString().match(/\/\*[\r\n]+([^*]*?(\*[^\/]+)*?)[\r\n]+\*\//)[1] 'Some Comment' |
You've got to be fucking kidding me
[ Voor 18% gewijzigd door Gamebuster op 06-05-2016 14:54 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Hoe goed alles gescheiden (actions, reducers, noem maar op) is, dat alles enorm verdeeld is in componenten (ben ik erg fan van, code zoveel mogelijk in hapbare stukjes), open source, en vast nog wel meer..Gamebuster schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:41:
[...]
Ik werk ook met React en heb tot nu toe gemengde gevoelens, maar over het algemeen positief.
Ik ben wel benieuwd wat je er gruwelijk aan vind
Ik ben erg benieuwd waarom het voor beginnende programmeurs moeilijk zou zijn. Het is gewoon Javascript, je moet wellicht wel even wennen aan bijvoorbeeld JSX maar verder.. Ik hoor het graag
[ Voor 17% gewijzigd door Ask! op 06-05-2016 14:58 ]
Ik dacht:Ask! schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:57:
[...]
Hoe goed alles gescheiden (actions, reducers, noem maar op) is, dat alles enorm verdeeld is in componenten (ben ik erg fan van, code zoveel mogelijk in hapbare stukjes), open source, en vast nog wel meer..
Ik ben erg benieuwd waarom het voor beginnende programmeurs moeilijk zou zijn. Het is gewoon Javascript, je moet wellicht wel even wennen aan bijvoorbeeld JSX maar verder.. Ik hoor het graag
Je hebt een punt haha.Devilly schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:09:
[...]
Ik dacht:Daarna vond ik dat dat Redux, geen React dingetjes zijn.
Redux is geen React. Daar zit ik fout

Geweldig wat deze schoolkinderen even neerzetten:
YouTube: The best of Aaron O'keefe
Vooral de 46 & 2 cover van Tool is briljant.
YouTube: The best of Aaron O'keefe
Vooral de 46 & 2 cover van Tool is briljant.
Ik zie steeds meer recruiters memes gebruiken om mensen te lokken. Of allerlei Star Wars referenties. Zo triest. Zo'n "Dat vinden die nerds leuk" gedachte. En dan uiteraard totaal niet leuk.
Wat dacht je gewoon van zeggen wat je gaat verdienen op voorhand en dat dat dan meteen ook een interessant bedrag is? Nee geef ze maar een dom plaatje dan komen ze wel
Wat dacht je gewoon van zeggen wat je gaat verdienen op voorhand en dat dat dan meteen ook een interessant bedrag is? Nee geef ze maar een dom plaatje dan komen ze wel
iOS developer
Memes ?
Je maakt me nu wel nieuwsgierig .. enige aansprekende beeltenissen ter leering ende vermaeck ?
Heb er bij gebrek aan linkedin niet zo heel veel mee te maken, maar duidelijkheid kunnen ze inderdaad over het algemeen niet zo goed tegen. Kom maar terug als je gewoon zegt .. bij wie het is .. wat ik daadwerkelijk geacht wordt te gaan doen .. waar dat is .. en wat het concreet op gaat leveren.
Je maakt me nu wel nieuwsgierig .. enige aansprekende beeltenissen ter leering ende vermaeck ?
Heb er bij gebrek aan linkedin niet zo heel veel mee te maken, maar duidelijkheid kunnen ze inderdaad over het algemeen niet zo goed tegen. Kom maar terug als je gewoon zegt .. bij wie het is .. wat ik daadwerkelijk geacht wordt te gaan doen .. waar dat is .. en wat het concreet op gaat leveren.
[ Voor 58% gewijzigd door gekkie op 06-05-2016 19:13 ]
Stack exchange soms... Is mijn vraag nu echt zo onduidelijk?
http://serverfault.com/qu...-and-also-accepting-incom
OpenVPN is gewoon niet makkelijk.lauwsa schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 20:22:
Stack exchange soms... Is mijn vraag nu echt zo onduidelijk?
Het beste is denk ik dit:
https://community.openvpn...iki/IgnoreRedirectGateway
In combinatie met custom routing rules.
Maar vangt OpenVPN standaard ook je lokale traffic af? Lijkt me sterk toch?
Edit: wat je wilt kan volgens mij gewoon standaard. Werkt het wel als je OpenVPN uit zet?
[ Voor 7% gewijzigd door Pizzalucht op 06-05-2016 21:41 ]
Het werkt wel met OpenVPN uit. Bedankt voor de link, als het daar niet mee lukt zal ik een apart topic aanmaken op Tweakers. Thanks!Pizzalucht schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:37:
[...]
OpenVPN is gewoon niet makkelijk.
Edit: wat je wilt kan volgens mij gewoon standaard. Werkt het wel als je OpenVPN uit zet?
OpenVPN is niet zo ingewikkeld, het is alleen een hele hoop stappen.Pizzalucht schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:37:
[...]
OpenVPN is gewoon niet makkelijk.
Ik gebruik deze repo meestal om de config snel draaiende te krijgen:
https://github.com/StarshipEngineer/OpenVPN-Setup
Goedemorgen noorderwereld!
* Firesphere stuurt de walking fridge de coffee corner in
* Firesphere stuurt de walking fridge de coffee corner in
Denk dat het probleem vooral is je routing steeds aanpassen aan het dynamische van je openvpn.
Maar goed zou je toch met een ifup scriptje op je tunnel device moeten kunnen doen.
Maar goed zou je toch met een ifup scriptje op je tunnel device moeten kunnen doen.
Goedemorgen iedereen die nu nog op een oor lichtgekkie schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 10:12:
Denk dat het probleem vooral is je routing steeds aanpassen aan het dynamische van je openvpn.
* ard1998 is wakker aan het worden voor een nieuwe werkdag.
Apache Allure ontdekt.
Best cool, alleen geen geld/tijd om er een nieuwe server voor open te trekken
https://allura.apache.org/
Best cool, alleen geen geld/tijd om er een nieuwe server voor open te trekken
https://allura.apache.org/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic