Tjolk is lekker. overal en altijd.
En dat meisje ook dan maar gelijk! Kijken of ik ook moet verhuizen naar Nieuw-Zeeland!azerty schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:30:
Zeg FS, no pics no proof hé... Wij willen plaatjes zien van die chocoladecake!
Dat was de impliciete redenering achter het vragen van plaatjes van de cake, want dan moet FS gaan aankloppen bij de maaktster in kwestieGer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:36:
Ik zie liever pics van de maakster van die cake.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| let canShowWebservices = false console.log('hihi ' + dataset.hasWebServices) if (dataset.hasWebServices === true) { canShowWebservices = true } console.log('haha ' + canShowWebservices) |
Op zich niet heel raar..
Output is:
1
2
3
4
5
6
| hihi true haha false hihi true haha false hihi true haha false |
Nog nooit gezien..
Op naar 4 bakken koffie.

Aah JavaScript zou die lets en consts moeten uitroeien._Erikje_ schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:54:
dataset.hasWebServices is geen boolean?
Geef mij maar lekker Java ofzeuh..
Goeie
Excuseer??1!!!!11
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Daar heb je een punt..
* Loetn heeft een auto met nog een plaatsje over...
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Loetn schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:05:
[...]
Daar heb je een punt..
* Loetn heeft een auto met nog een plaatsje over...

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Die lompe runtime is anders wel een enorm strak staaltje engineering. JIT rocks.Gamebuster schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:25:
Ik snap de haat naar Java niet. Java is een uitstekende taal. Ik haat die lompe runtime, maar de taal is leuk.
https://niels.nu
dataset.hasWebServices is een string met de tekst "true".Ask! schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:52:
Wat ik nou toch tegenkom op het werk.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 let canShowWebservices = false console.log('hihi ' + dataset.hasWebServices) if (dataset.hasWebServices === true) { canShowWebservices = true } console.log('haha ' + canShowWebservices)
Op zich niet heel raar..
Output is:
code:
1 2 3 4 5 6 hihi true haha false hihi true haha false hihi true haha false
Nog nooit gezien..
Op naar 4 bakken koffie.
"Ooh! Ik start hello-world! Hier met die halve gigabyte! Je weet maar nooit wanneer ik die halve gieg nodig heb"Hydra schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Die lompe runtime is anders wel een enorm strak staaltje engineering. JIT rocks.
edit: Na een korte test blijkt dat Java tegenwoordig snel start en weinig memory gebruikt
[ Voor 25% gewijzigd door Gamebuster op 02-05-2016 14:33 ]
Tja, PHP doet "Ik start hello-world!" ..... "Ik start hello-world!" .... "Ik start hello-world!"Gamebuster schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:27:
[...]
"Ooh! Ik start hello-world! Hier met die halve gigabyte! Je weet maar nooit wanneer ik die halve gieg nodig heb"
En ja, PHP kan je ook JIT draaien, of op een runtime. Maarja, dan zit je nog vast aan de belachelijkheid van de taal zelf
Wat ik het jammerst vind aan Java (komende van iemand die Java verder helemaal prima vindt en er graag mee werkt) is dat ze zoveel rotzooi uit oudere versies erin blijven houden. Zou graag op een makkelijke manier een kleinere JVM downloaden waar sommige rotzooi uitgesloopt is die je nooit nodig gaat hebben (omdat je bijvoorbeeld al een andere library hebt gevonden die 't beter doet, of omdat er andere, betere oplossingen voor zijn)
Ik kijk naar jou, Date-class!
"Yay we hebben nu de Calendar class in Java 5, of vanaf Java 8 de Time-API, maar laten we alles wel gewoon een java.util.Date-object (Java 0.0.1 ofzo?) returnen om mee te werken. Want die werkt toch het beste, he?"
[ Voor 10% gewijzigd door Merethil op 02-05-2016 15:01 ]
Gaat het puur om Voip bellen, of ook met beeld? In Amerika hebben ze Highfive, dat zijn devices met microfoon en webcam ingebouwd. Kan je naast (erg goed) video bellen, ook nog eens je scherm delen en dergelijke. Al is 't wel erg duur in aanschaf ;-)..Snoz Lombardo schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:32:
Iemand ervaring met Slack Voice Chat? Is vooralsnog een beta feature en alleen beschikbaar voor 'paid teams'.
We zijn niet super tevreden over de kwaliteit van Skype calls en de integratie van third party apps in Slack is ook wel interessant.
Het is hier ook prima te gebruiken, maar is hier nog niet officieel op de markt.
[ Voor 6% gewijzigd door jbdeiman op 02-05-2016 16:21 . Reden: Aanvulling ]
Toch vind ik de runtime van C# / .NET wel wat beter in elkaar zitten.Hydra schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:27:
[...]
Die lompe runtime is anders wel een enorm strak staaltje engineering. JIT rocks.
/me start de java vs. C# discussie
Nothing to see here!
/me pakt de popcornRutix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:18:
[...]
Toch vind ik de runtime van C# / .NET wel wat beter in elkaar zitten.
Al ben ik zelf ook meer van .NET
Ach java bestaat wat langer .. gun C# ook de tijd om het te verkloten.Rutix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:18:
[...]
TBH denk ik eerder dat C# het niet zo verkloot heeft doordat het heeft gekeken naar Java hoe het niet te doengekkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:33:
[...]
Ach java bestaat wat langer .. gun C# ook de tijd om het te verkloten.
Nothing to see here!
Mwah zijn een hoop projecten die het in het begin idd nog wel clean houden .. maar als de tijd verstrijkt er er nieuwe technieken, patterns, inzichten of andere spannende zaken verschijnen er toch langzaam ook een zooitje van maken.Rutix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:34:
[...]
TBH denk ik eerder dat C# het niet zo verkloot heeft doordat het heeft gekeken naar Java hoe het niet te doen. Alhoewel Microsoft niet bang is om gewoon grotendeels opnieuw te beginnen zoals .NET Core enzo en dat heb ik java nog niet zien doen.
Vraag is dan of ze dan de "smaak" en de wil hebben om alles op een nette manier in te passen en op te lossen ... en opnieuw beginnen kan ook .. maar daar maak je een hoop mensen ook (tijdelijk) niet ontzettend gelukkig mee. Bij python hebben ze het semi anders geprobeerd en ook dat heeft/geeft nog genoeg gedoe.
[ Voor 12% gewijzigd door gekkie op 02-05-2016 16:40 ]
"rm" is "read mail" and "-rf" means "really fast", and of course you know that "/*" means start at the beginning. Stop misleading people about what these things do.
Vroeger was 'men' daar vele malen voorzichtiger mee dan nu. Dus dat is wel te begrijpen dat met Java zo veel backward compatible is. Zeker met al die enterprises die nog oude zooi gebruiken en niet willen upgraden.
Maar op een gegeven moment moet het idd ophouden.
Zeker bij major versie updates zou dat wmb wel mogen (alhoewel: backwards compatible??)
MS heeft hier een groot voordeel over Java: zij kunnen het runtime backwards compatible houden, maar toch nieuw gebruik blokkeren door niet alles compile-time aan te bieden.
In Java heb je alleen de @Deprecated, waarbij de ontwikkelaar enkel een melding over krijgt, maar zelf moet kiezen om het niet meer te gebruiken. Er is vooralsnog geen mechanisme waar je kan afdwingen dat ervan geen gebruik meer mag worden gemaakt, behalve het daadwerkelijk verwijderen. Daarom blijven die deprecated methodes zo lang bestaan. In nieuwe code wordt dat niet geblokkeerd.
let the past be the past.
Gelukkig hoef ik deze discussie niet op m'n werk te voerenRutix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:18:
Want?Java heeft een deprecation mechanisme. Je krijgt nogal flinke warnings als je spul gebruikt wat je niet meer moet gebruiken. Ik snap niet zo goed wat het je boeit dat er een java.util.Date meegeleverd wordt: als je dat ding niet gebruikt wordt 'ie niet geladen.SPee schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:30:
Bij een grote userbase is er weinig animo om 'breaking changes' door te voeren.
Vroeger was 'men' daar vele malen voorzichtiger mee dan nu. Dus dat is wel te begrijpen dat met Java zo veel backward compatible is. Zeker met al die enterprises die nog oude zooi gebruiken en niet willen upgraden.
Maar op een gegeven moment moet het idd ophouden.
Als je wil weten hoe het Java proces werkt zou je bijvoorbeeld eens eens tuk terug kunnen lezen op 't blog van Mark Reinhold. Er is goed nagedacht over hoe het deprecaten van dingen zou moeten werken. Een paar echt nasty dingen (sun.misc.Unsafe is een bekend voorbeeld) worden in Java 9 echt verwijderd. Dat zijn dingen die je niet eens zou mogen gebruiken en dit levert al heel veel problemen op.
Heel simpel gesteld: als je wil weten wat een incompatible major upgrade teweeg kan brengen hoef je alleen maar naar de Python 2/3 rotzooi te kijken. Jigsaw (java 9) is en stap naar het modulair maken van de JVM waardoor je runtime veel kleiner wordt. Gelukkig pakken ze dat een stuk slimmer aan dan het domweg verwijderen van dingen "die toch niemand nodig heeft".
[ Voor 75% gewijzigd door Hydra op 02-05-2016 18:58 ]
https://niels.nu
Alleen jammer dat ze net als Java covariante arrays in C# hebben gestopt.Rutix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:34:
[...]
TBH denk ik eerder dat C# het niet zo verkloot heeft doordat het heeft gekeken naar Java hoe het niet te doen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ik heb die soft typed bullshit in JavaScript net zo hard nodig als null-pointers. Met wat hersengymnastiek kan ik een theorietje bedenken waarbij het in een uitzondering handig kan zijn en 98% van de tijd lever het alleen maar slecht onderhoudbare kak op.
[ Voor 57% gewijzigd door BikkelZ op 02-05-2016 20:35 ]
iOS developer
Vraagje, ik heb ook al wat gelezen over spring certified te worden. Ik vraag me eigenlijk af of dat iets nuttigs is, zeker nu ze er 4 dagen cursus aan vast hangen en doorfactureren
BikkelZ schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:33:
Ach als het geen Swift, F# of Kotlin is is het bij voorbaat eigenlijk al zo'n beetje kansloos.
Gefeliciteerd! Persoonlijk zou ik het niet doen. Spring is niet meer de "need to know" die het was en de basis die je wel op veel plaatsen tegenkomt, kun je vrij gemakkelijk zelfstandig leren.Tarkin schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:54:
Vandaag het oca8 certificaat behaald. Op naar ocp!
Vraagje, ik heb ook al wat gelezen over spring certified te worden. Ik vraag me eigenlijk af of dat iets nuttigs is, zeker nu ze er 4 dagen cursus aan vast hangen en doorfactureren
* Xenophon zet wat koffie klaar en pakt een whisky van de plank voor Firesphere
Path of Exile IGN: Isolocis/Henk
Xenophon moet ook nog even leren doe de /me tag werktXenophon16 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:28:
Goeiemorgen!
* Xenophon zet wat koffie klaar en pakt een whisky van de plank voor Firesphere
En bedankt voor whisky

[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 03-05-2016 08:35 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
* Xenophon16 Zo dan?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Iets te compenseren?RMX schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:36:
Dell U3415W besteld! 34 inch wide screen programmeren en debuggen
/me Skyaero legt stroopwafels bij de koffie
Ik ben echt heel erg benieuwd wat .NET Core nu gaat worden. Ook omdat de project bestanden nu json (?) zijn ipv een eigen formaat. Helaas krijgt ASP.net alle liefde wat die vernieuwingen betreft. Ik maak alleen maar ouderwetse desktop apps
Hmm dan moet ik er ook maar eentje bij de zorgverzekeraar gaan declareren (heb ik daar ook eens wat aan .. al is het eigen risico ook al de helft van de prijs)
Hmm server aanslingeren als je er wat op wil doen .. kan ook helpen .. tijd om een bakkie troost te aanvaarden.
[ Voor 16% gewijzigd door gekkie op 03-05-2016 09:19 ]
Toch nog 45 km gereden met dat ding met enkel de handrem. Best spannend.
Wordt nu gemaakt. Hopelijk is ie straks weer normaal.
Lekker op de bank
Of eigenlijk, misschien zuig ik in encryptie. Defuse is best complex eigenlijk.
Bij nader inzien
Defuse zuigt. Gewoon omdat ik nooit zuig.
Kiwi's ook niet blijkbaarFiresphere schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:05:
Gloeiendegloeiende. Encryptie zuigt!
Of eigenlijk, misschien zuig ik in encryptie. Defuse is best complex eigenlijk.
Bij nader inzien
Defuse zuigt. Gewoon omdat ik nooit zuig.
YOLO?ZaZ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:00:
Vanmorgen de auto gepakt, lag er allemaal vloeistof onder dat ding. Bleek remvloeistof te zijn denk ik, want de remmen deden het niet meer.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Damn...Ik zou even naar de site van de lotterij gaan en eens meedoen...ZaZ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:00:
Vanmorgen de auto gepakt, lag er allemaal vloeistof onder dat ding. Bleek remvloeistof te zijn denk ik, want de remmen deden het niet meer.
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
ZaZ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:00:

Met enkel de handrem verlies je een gigantische remcapaciteit; ze remmen nl. alleen de achterremmen, terwijl juist je voorwielen belangrijk zijn bij remmen. Erg gevaarlijk voor jezelf maar vooral voor anderen.
[ Voor 20% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2016 10:40 ]
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen, maar dit vind ik eerlijk gezegd echt niet kunnen.....Dat je jezelf tegen een boom vouwt, soit, moet je zelf weten. Maar niet (voldoende) kunnen remmen voor iemand en toch gaan rijden anders vind ik gewoon echt not done..ZaZ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:00:
En wat wil je daarmee zeggen? Dat de stofzuigers hier zuigen?
Defuse? Linkje? Deze?
Because:
// WARNING: Do NOT encode $key with bin2hex() or base64_encode(),
// they may leak the key to the attacker through side channels.

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 03-05-2016 10:40 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
+1 voor de comments hierboven. Wil je aub voortaan alleen je eigen leven in de waagschaal leggen?ZaZ schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:00:
Daar hebben we zelfs knopjes voor tegenwoordig
[ Voor 4% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2016 10:42 ]
Ja, die ja. Niets mis met die warning, het is blijkbaar (helaas) gedaan. Dat is developer stupidity, niet library stupidity
Die hele source-file doet pijn aan m'n ogen...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
| use \Defuse\Crypto\Crypto; use \Defuse\Crypto\Exception as Ex; require_once 'autoload.php'; try { $key = Crypto::createNewRandomKey(); // WARNING: Do NOT encode $key with bin2hex() or base64_encode(), // they may leak the key to the attacker through side channels. } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely create a key'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely create a key'); } $message = "ATTACK AT DAWN"; try { $ciphertext = Crypto::encrypt($message, $key); } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely perform encryption'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely perform encryption'); } try { $decrypted = Crypto::decrypt($ciphertext, $key); } catch (Ex\InvalidCiphertextException $ex) { // VERY IMPORTANT // Either: // 1. The ciphertext was modified by the attacker, // 2. The key is wrong, or // 3. $ciphertext is not a valid ciphertext or was corrupted. // Assume the worst. die('DANGER! DANGER! The ciphertext has been tampered with!'); } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely perform decryption'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely perform decryption'); } |
Lijkt wel een rapnummer
*epic geluiden met allemaal vuurwapens die afgaan en luide instrumenten*
*rap-schreeuwend:*
WARNING
DANGER DANGER
VERY IMPORTANT
ATTACK AT DAWN
DIE DIE
DANGER DANGER
DIE DIE
VERY IMPORTANT
ATTACK AT DAWN
[ Voor 5% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2016 10:47 ]
Gamebuster schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:42:
[...]
Daar hebben we zelfs knopjes voor tegenwoordig

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Gamebuster schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Dat je zelf suïcidaal bent, whatever, maar breng daarbij geen anderen in gevaar a.u.b.
Met enkel de handrem verlies je een gigantische remcapaciteit; ze remmen nl. alleen de achterremmen, terwijl juist je voorwielen belangrijk zijn bij remmen. Erg gevaarlijk voor jezelf maar vooral voor anderen.
Jullie weten dat ook de handrem genoeg remcapaciteit heeft om die auto te stoppen? Het zal niet fijn gaan en totaal anders als wat je gewend bent maar dat ding kan de auto prima stoppenEddoH schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:37:
[...]
Ik wil niet de moraalridder uit gaan hangen, maar dit vind ik eerlijk gezegd echt niet kunnen.....Dat je jezelf tegen een boom vouwt, soit, moet je zelf weten. Maar niet (voldoende) kunnen remmen voor iemand en toch gaan rijden anders vind ik gewoon echt not done..
Handrem remt alleen je achterwielen. Ervan uitgaande dat jij hard genoeg aan die kabel kan trekken zonder rembekrachtiging om daadwerkelijk de remmen goed te kunnen benutten, heb je enkel remmende achterwielen.Ealanrian schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:05:
Jullie weten dat ook de handrem genoeg remcapaciteit heeft om die auto te stoppen? Het zal niet fijn gaan en totaal anders als wat je gewend bent maar dat ding kan de auto prima stoppen
Alleen remmen met achterwielen heeft een gigantisch negatieve impact op je remweg. Het is gewoon onverantwoord en onnodig. Zie je 'm al een noodstop maken met enkel de handrem? Dat loopt echt niet positief af hoor
[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 03-05-2016 11:09 ]
Moeten we hier nou echt serieus op ingaan?Ealanrian schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:05:
[...]
[...]
Jullie weten dat ook de handrem genoeg remcapaciteit heeft om die auto te stoppen? Het zal niet fijn gaan en totaal anders als wat je gewend bent maar dat ding kan de auto prima stoppen
Dat je auto kan stoppen betekent nog niet dat het lekker veilig is he? Ik kan ook mn auto in zn 1 gooien om te remmen, maar dat zou ik ook niet echt aanraden.
if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team ...Gamebuster schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:45:
[...]
Die hele source-file doet pijn aan m'n ogen...
PHP:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 use \Defuse\Crypto\Crypto; use \Defuse\Crypto\Exception as Ex; require_once 'autoload.php'; try { $key = Crypto::createNewRandomKey(); // WARNING: Do NOT encode $key with bin2hex() or base64_encode(), // they may leak the key to the attacker through side channels. } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely create a key'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely create a key'); } $message = "ATTACK AT DAWN"; try { $ciphertext = Crypto::encrypt($message, $key); } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely perform encryption'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely perform encryption'); } try { $decrypted = Crypto::decrypt($ciphertext, $key); } catch (Ex\InvalidCiphertextException $ex) { // VERY IMPORTANT // Either: // 1. The ciphertext was modified by the attacker, // 2. The key is wrong, or // 3. $ciphertext is not a valid ciphertext or was corrupted. // Assume the worst. die('DANGER! DANGER! The ciphertext has been tampered with!'); } catch (Ex\CryptoTestFailedException $ex) { die('Cannot safely perform decryption'); } catch (Ex\CannotPerformOperationException $ex) { die('Cannot safely perform decryption'); }
Lijkt wel een rapnummer
*rap-schreeuwend:*
WARNING
DANGER DANGER
VERY IMPORTANT
ATTACK AT DAWN
DIE DIE
DANGER DANGER
DIE DIE
VERY IMPORTANT
ATTACK AT DAWN
Hmm vond gesleept worden zonder stuurbekrachtiging en rembekrachtiging al geen pretje .. onhandelbaar stuk staal van een kilotje of 1300 met een eigen willetje.
[ Voor 4% gewijzigd door gekkie op 03-05-2016 11:12 ]
Zonder te weten hoe en waar hij heeft gereden kan je niet oordelen of het wel of niet veilig is geweest. Een auto is nog heel lang relatief veilig te besturen met uitgevallen systemen. Zou ik het dagelijks doen? nee. Zijn er momenten waarop ik het zou doen? JaEddoH schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:09:
[...]
Moeten we hier nou echt serieus op ingaan?
Dat je auto kan stoppen betekent nog niet dat het lekker veilig is he? Ik kan ook mn auto in zn 1 gooien om te remmen, maar dat zou ik ook niet echt aanraden.
Edit, de 45 km had ik verkeerd gelezen ik dacht 5km te lezen. Ja 45 is onverantwoord dan bel je de wegenwacht en die fixen het vrij snel
[ Voor 10% gewijzigd door Ealanrian op 03-05-2016 11:17 ]
Als je 45 kilometer hebt gereden dan ben je niet alleen eventjes naar de garage gereden over een weg zonder bochten, kruispunten, waar je weinig tot geen andere weggebruikers tegenkomt, denk je niet?Ealanrian schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Zonder te weten hoe en waar hij heeft gereden kan je niet oordelen of het wel of niet veilig is geweest. Een auto is nog heel lang relatief veilig te besturen met uitgevallen systemen. Zou ik het dagelijks doen? nee. Zijn er momenten waarop ik het zou doen? Ja
edit: je editte tijdens het typen van mijn post
[ Voor 4% gewijzigd door EddoH op 03-05-2016 11:20 ]
WTF?Firesphere schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 10:43:
[...]
Ja, die ja. Niets mis met die warning, het is blijkbaar (helaas) gedaan. Dat is developer stupidity, niet library stupidity
Wat boeit het hoe ik die key opsla? Of ik nou binary opsla of base64 of als hex... Als dat een (mogelijke) side-channel oplevert zit 't probleem al in de key, niet in de manier waarop ik 't opsla

Oh, wacht, ik snap 'm al. Ja, je hebt kans op timing sidechannel attacks door bin2hex of base64 als je dat gaat doen terwijl je 'user' ('attacker') nog zit te wachten op response. Ja, d'uh. Maar dat heb je altijd als je die key gaat opslaan voordat de response helemaal verstuurd is want ergens zal 't (meestal) toch serialized worden naar een-of-ander formaat. Zeg dan gewoon dat je een constant-time bin2hex of base64 of whatever moet gebruiken. Die warning is gewoon raar geformuleerd (en eigenlijk helemaal niet op z'n plek; zorg dan dat je library in die (constant-time) functionaliteit voorziet en bied zo'n "bin2hex" of "base64" in constant-time meteen aan (of maak er een extra argument van op die createNewRandomKey functie en return het gewenste formaat)).
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 03-05-2016 12:04 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Voornamelijk polderweg, geen ring Amsterdam of iets dergelijks.Ealanrian schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Zonder te weten hoe en waar hij heeft gereden kan je niet oordelen of het wel of niet veilig is geweest. Een auto is nog heel lang relatief veilig te besturen met uitgevallen systemen. Zou ik het dagelijks doen? nee. Zijn er momenten waarop ik het zou doen? Ja
Edit, de 45 km had ik verkeerd gelezen ik dacht 5km te lezen. Ja 45 is onverantwoord dan bel je de wegenwacht en die fixen het vrij snel
Ik heb gewoon heel rustig gereden en als ik al ander verkeer tegenkwam gewoon heel veel afstand gehouden.
De keuze om niet de anwb te bellen is meer geweest dat ik 'm nu naar een bevriende garage kon brengen en dat ik weet dat ie straks klaar is.
Als de anwb het niet on the spot kon fixen ben ik straks mijn auto een tijdje kwijt ofzo.
Lekker op de bank
Tjolk is lekker. overal en altijd.

Die ene keer dat ik dit nodig had heb ik me er over verbaasd hoe goed dit geregeld is in Nederland. Ik had m'n auto total-loss gereden op de snelweg. Binnen tien minuten stond er een berger die me kostenloos de snelweg afhaalde en naar een garage naar keuze bracht. Schijnt betaald te worden vanuit de wegenbelasting.Ger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:33:
... bellen een bergingsdienst die je auto (al dan niet inclusief jezelf, net wat je wil) daar aflevert. ...
Is de

Het zit in de verzekeringskostendev10 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
[...]
Die ene keer dat ik dit nodig had heb ik me er over verbaasd hoe goed dit geregeld is in Nederland. Ik had m'n auto total-loss gereden op de snelweg. Binnen tien minuten stond er een berger die me kostenloos de snelweg afhaalde en naar een garage naar keuze bracht. Schijnt betaald te worden vanuit de wegenbelasting.
Meh .. weet niet of de NL'se zo slim is om hun eigen otto te slopen om mij te helpen ... de belse daarentegen
gekkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:44:
[...]
Meh .. weet niet of de NL'se zo slim is om hun eigen otto te slopen om mij te helpen ... de belse daarentegen

Qua formaat is er enige gelijkenis met waar ze uiteindelijk mee aan kwamen zetten
Maar alleen zover als de afstand van waar de auto staat tot aan je huis in een straal rondom de auto. Ze gaan hem dus niet verder wegbrengen. Dan nog zou ik hem naar je huis laten slepen en dan pas weer gaan rijden, scheelt weer een stuk waarschijnlijk.Ger schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:33:
Als de ANWB iets niet ter plekke kan repareren, dan slepen ze je naar een garage naar keuze of bellen een bergingsdienst die je auto (al dan niet inclusief jezelf, net wat je wil) daar aflevert. In het geval dat je vervangende auto service hebt, kun je vervolgens een leenauto halen.
Dat scheelt ook bakken met geld. Moet je eens zien hoeveel een file, die er in no time staat in beide richtingen, kost.dev10 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:38:
[...]
Die ene keer dat ik dit nodig had heb ik me er over verbaasd hoe goed dit geregeld is in Nederland. Ik had m'n auto total-loss gereden op de snelweg. Binnen tien minuten stond er een berger die me kostenloos de snelweg afhaalde en naar een garage naar keuze bracht. Schijnt betaald te worden vanuit de wegenbelasting.
[ Voor 30% gewijzigd door Caelorum op 03-05-2016 19:54 ]
Zal het merk wel zijngekkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:44:
[...]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Euhmm poeh geen idee eigenlijk .. is alweer een paar jaar geleden ...Damic schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 21:08:
[...]
Zal het merk wel zijnWelke van de 2 was het eigenlijk, Touring of VAB
Leuk dagje leuven .. geparkeerd op min 2 in vrij krappe parkeergarage city centre .. begin s'avonds wat te miezeren .. en toen had ik al nattigheid moeten voelen.
Eenmaal terug in de parkeergarage .. drukt men in de otto op de start knop (ja net als bij windows dezelfde om ook weer te stoppen ondanks dat het start is). Maar goed .. gelijk nog nooit zoveel lampjes op het dashboard wilt zien knipperen .. zeg maar gerust allemaal ... errrr that's no good .. nog eens .. zelfde .. hmm uitstappen .. snuif snuif .. ruikt lichtjes verbrand .. no good .. naja dan maar de parkeergarage uit voor bereik .. en eens gebruik maken van de ANWB ... naja netjes uitgelegd waar ik stond .. dat dat een parkeergarage was .. op min 2 .. en dat ik verwachte dat het de startmotor was.
Ahwel zij zouden de belgen in schakelen .. so far so good. Ik wachten .. en wachten .. maar geen wegenwacht auto ... tot er zo'n kleine sleepvrachtwagen de straat in gereden kwam ... stopt netjes voor de parkeergarage .. ik loop er naar toe .. maar kennis .. en hij vraagt "Waar is uwen auto ?" ... erhhmm "IN de parkeergarage op min 2" ..... "Maar amai .. daar ga ik met mijne camion toch niet ingeraken ?" "Erhmmm ja hoe moet ik het zeggen ..." "Maar wat is eigenlijk het probleem ..." "Waarschijnlijk startmotor kaduuk" ... "Aii .. nouja toch maar even kijken met de jumpstarter .. wellicht is het toch de accu.." .... ahwel .. de garage in .. maar helaas helaas het was toch de startmotor ... "Amai .. dan zal er toch iemand anders moeten komen om u eruit te halen .. ik ga dat voor u regelen .." ... naja klinkt goed ... hij komt terug .. "Er zal straks iemand komen met een jeep" (geen djziep .. maar een echte jeep).
"Als hij de straat in komt dan zal hij z'n alarmlichten aan doen .. dan weet u wie het is" .. "Erhhmm owwwkee naja met een jeep zou het opzich moeten lukken die 1300 kilo van de stationwagen om hoog te hijsen" .... ahwel ..wachten wachten wachten .. geen jeep .. en ook geen djziep ... wachten wachten .. niks met alarmlichten ... wachten wachten ... oh wacht .. wat is dat met die alarmlichten daar ... maar dat is geen djziep ... ook geen jeep .. maar een peugotje 205 benzine .... naja dat zal wel niet ... toch ?! .. toch ?!?! hmm stapt wel een pief in overall uit ... erhmmm juist toch wel .... "Ik begreep dat ik u uit de parkeergarage moest slepen" ... "erhmm als het even kan wel ja ... maar de vorige had het over een jeep ... ik sta wel op min 2 .. dus dat is een schansje of 4 op .." .... "amai .. we gaan wel zien heh ..." Zo gezegd zo gedaan ... peugotje 205 op benzine .. kort sleepkabeltje .. 1300 kilo .. erhmm mij erbij .. bijna 1400 kilo .. schoon aan de haak ... haakse bochtjes voor de schansen .. geen stuurbekrachtiging en rembekrachtiging ... feest ...
Schans1 .... gehaald ..
tot halverwege dan ... de peugot gesmoord en afgeslagen .. en maar vlug op de handrem .. en daar staan/hangen we dan ... peugot weer gestart ... flinke peut gas ... maar nu met slippende koppeling ...en daar kwam de trein dan toch weer langzaam met de nodige rook en stank langzaam op gang ...
1 gehaald ....
Op naar 2 .... ah fijn er zijn nog meer mensen in de parkeergarage .... schans 2 .... weer braaf met een slippende koppeling en een hoop gas ... maar nu met extra uitdaging .... belgen die het slim vinden om op 2 meter achter mij op de schans het spektakel van dichtbij mee te maken ... *zucht* ..
Maar we hebben de smaak te pakken .. en ook 3 en 4 komen we op .... ennnn we zijn buiten ... whooot ... fresh air .. de stank van verbrande koppelingsplaten is weer een beetje te harden.
"Amai dat ging maar net ...ga ik u nu proberen aan te slepen" .... en het fijne is dan dat in een meter of 4 mijn motor al aansloeg ... hrrmmm dat had dus ook gewoon op min 2 in de parkeergarage gekund
En daarna moet je nog even non-handsfree bellen met de ANWB die je telefonisch terroriseert om te weten of je nog leeft
Hoop niet dat het peugotje z'n privé auto was .. al vrees ik er ergens voor .. want er zat geen belettering of niks op .. naja dan hoop ik dat tie koppelingsplaten kan declareren.
Zo dat was een klein episteltje

[ Voor 21% gewijzigd door gekkie op 03-05-2016 22:25 ]
Verwacht je ... echt ... dat iemand .. dit gaat ... lezen?gekkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:12:
[...]
Euhmm poeh geen idee eigenlijk .. is alweer een paar jaar geleden ...
Leuk dagje leuven .. geparkeerd op min 2 in vrij krappe parkeergarage city centre .. begin s'avonds wat te miezeren .. en toen had ik al nattigheid moeten voelen.
Eenmaal terug in de parkeergarage .. drukt men in de otto op de start knop (ja net als bij windows dezelfde om ook weer te stoppen ondanks dat het start is). Maar goed .. gelijk nog nooit zoveel lampjes op het dashboard wilt zien knipperen .. zeg maar gerust allemaal ... errrr that's no good .. nog eens .. zelfde .. hmm uitstappen .. snuif snuif .. ruikt lichtjes verbrand .. no good .. naja dan maar de parkeergarage uit voor bereik .. en eens gebruik maken van de ANWB ... naja netjes uitgelegd waar ik stond .. dat dat een parkeergarage was .. op min 2 .. en dat ik verwachte dat het de startmotor was.
Ahwel zij zouden de belgen in schakelen .. so far so good. Ik wachten .. en wachten .. maar geen wegenwacht auto ... tot er zo'n kleine sleepvrachtwagen de straat in gereden kwam ... stopt netjes voor de parkeergarage .. ik loop er naar toe .. maar kennis .. en hij vraagt "Waar is uwen auto ?" ... erhhmm "IN de parkeergarage op min 2" ..... "Maar amai .. daar ga ik met mijne camion toch niet ingeraken ?" "Erhmmm ja hoe moet ik het zeggen ..." "Maar wat is eigenlijk het probleem ..." "Waarschijnlijk startmotor kaduuk" ... "Aii .. nouja toch maar even kijken met de jumpstarter .. wellicht is het toch de accu.." .... ahwel .. de garage in .. maar helaas helaas het was toch de startmotor ... "Amai .. dan zal er toch iemand anders moeten komen om u eruit te halen .. ik ga dat voor u regelen .." ... naja klinkt goed ... hij komt terug .. "Er zal straks iemand komen met een jeep" (geen djziep .. maar een echte jeep).
"Als hij de straat in komt dan zal hij z'n alarmlichten aan doen .. dan weet u wie het is" .. "Erhhmm owwwkee naja met een jeep zou het opzich moeten lukken die 1300 kilo van de stationwagen om hoog te hijsen" .... ahwel ..wachten wachten wachten .. geen jeep .. en ook geen djziep ... wachten wachten .. niks met alarmlichten ... wachten wachten ... oh wacht .. wat is dat met die alarmlichten daar ... maar dat is geen djziep ... ook geen jeep .. maar een peugotje 205 benzine .... naja dat zal wel niet ... toch ?! .. toch ?!?! hmm stapt wel een pief in overall uit ... erhmmm juist toch wel .... "Ik begreep dat ik u uit de parkeergarage moest slepen" ... "erhmm als het even kan wel ja ... maar de vorige had het over een jeep ... ik sta wel op min 2 .. dus dat is een schansje of 4 op .." .... "amai .. we gaan wel zien heh ..." Zo gezegd zo gedaan ... peugotje 205 op benzine .. kort sleepkabeltje .. 1300 kilo .. erhmm mij erbij .. bijna 1400 kilo .. schoon aan de haak ... haakse bochtjes voor de schansen .. geen stuurbekrachtiging en rembekrachtiging ... feest ...
Schans1 .... gehaald ..
tot halverwege dan ... de peugot gesmoord en afgeslagen .. en maar vlug op de handrem .. en daar staan/hangen we dan ... peugot weer gestart ... flinke peut gas ... maar nu met slippende koppeling ...en daar kwam de trein dan toch weer langzaam met de nodige rook en stank langzaam op gang ...
1 gehaald ....
Op naar 2 .... ah fijn er zijn nog meer mensen in de parkeergarage .... schans 2 .... weer braaf met een slippende koppeling en een hoop gas ... maar nu met extra uitdaging .... belgen die het slim vinden om op 2 meter achter mij op de schans het spektakel van dichtbij mee te maken ... *zucht* ..
Maar we hebben de smaak te pakken .. en ook 3 en 4 komen we op .... ennnn we zijn buiten ... whooot ... fresh air .. de stank van verbrande koppelingsplaten is weer een beetje te harden.
"Amai dat ging maar net ...ga ik u nu proberen aan te slepen" .... en het fijne is dan dat in een meter of 4 mijn motor al aansloeg ... hrrmmm dat had dus ook gewoon op min 2 in de parkeergarage gekund... ahwel "U heeft genoeg benzine" ... "check check double check" ...
En daarna moet je nog even non-handsfree bellen met de ANWB die je telefonisch terroriseert om te weten of je nog leeft... Maar goed al met al opzich qua eindresultaat prima geholpen en een ervaring rijker ... (gewoon gelijk proberen aan te slepen
).
Hoop niet dat het peugotje z'n privé auto was .. al vrees ik er ergens voor .. want er zat geen belettering of niks op .. naja dan hoop ik dat tie koppelingsplaten kan declareren.
Zo dat was een klein episteltje... achja
je kunt in iedergeval met ze lachen
.. een hollander had waarschijnlijk gezegd dat je het zelf maar uit moest zoeken.
neuh maar het vult wel lekkerPizzalucht schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:32:
[...]
Verwacht je ... echt ... dat iemand .. dit gaat ... lezen?
Echt?gekkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:12:
[...]
Euhmm poeh geen idee eigenlijk .. is alweer een paar jaar geleden ...
Schans1 .... gehaald ..
1 gehaald ....
"Amai dat ging maar net ...ga ik u nu proberen aan te slepen" .... en het fijne is dan dat in een meter of 4 mijn motor al aansloeg ... hrrmmm dat had dus ook gewoon op min 2 in de parkeergarage gekund... ahwel "U heeft genoeg benzine" ... "check check double check" ...
En daarna moet je nog even non-handsfree bellen met de ANWB die je telefonisch terroriseert om te weten of je nog leeft... Maar goed al met al opzich qua eindresultaat prima geholpen en een ervaring rijker ... (gewoon gelijk proberen aan te slepen
).
.. een hollander had waarschijnlijk gezegd dat je het zelf maar uit moest zoeken.
Die enkele artistieke zinnen van je af en toe is niet erg maar tering, mijn ogen bloeden nu al zonder dat ik het heb gelezen.
tfu;dr
to fucked up, didn't read
Ik heb poging gedaan om het te lezen. Je kan inderdaad soms nogal lachen met de stoten die wij hier uithalen, maar hij heeft je er gelukkig uitgekregengekkie schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:12:
[...]
Waar heb jij toch zo'n schrijfstijl vandaan gehaald eigenlijk?
* ElkeBxl gooit thermos koffie, thermos chocomelk en thermos thee in de corner. En voor de kiwi ligt er een St. Bernardus Abt 12 in de frigo, eens wat kwaliteit voorschotelen
* Damic wisselt de abt 12 voor iets anders en drinkt de abt 12 leeg. Dank je ElkeElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 06:37:
[...]
Ik heb poging gedaan om het te lezen. Je kan inderdaad soms nogal lachen met de stoten die wij hier uithalen, maar hij heeft je er gelukkig uitgekregen
Waar heb jij toch zo'n schrijfstijl vandaan gehaald eigenlijk?![]()
* ElkeBxl gooit thermos koffie, thermos chocomelk en thermos thee in de corner. En voor de kiwi ligt er een St. Bernardus Abt 12 in de frigo, eens wat kwaliteit voorschotelen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Douweegbertje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 03:44:
[...]
Echt?
Die enkele artistieke zinnen van je af en toe is niet erg maar tering, mijn ogen bloeden nu al zonder dat ik het heb gelezen.
tfu;dr
toofucked up, didn't read
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Jaren lange ontwikkeling ... and you haven't seen my code yetElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 06:37:
[...]
Ik heb poging gedaan om het te lezen. Je kan inderdaad soms nogal lachen met de stoten die wij hier uithalen, maar hij heeft je er gelukkig uitgekregen
Waar heb jij toch zo'n schrijfstijl vandaan gehaald eigenlijk?
* gekkie kaapt snel de abt 12* ElkeBxl gooit thermos koffie, thermos chocomelk en thermos thee in de corner. En voor de kiwi ligt er een St. Bernardus Abt 12 in de frigo, eens wat kwaliteit voorschotelen
* gekkie timmert snel een kappelletje in elkaar ... stopt de zak DE bonen in een malletje ... en giet een beeldje van een mix van gips en ultra sterke espresso ... et voila .. een bedevaartsoort voor de koffieleut is geboren. Kan maria nog een puntje aan slurpen.Douweegbertje schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 03:44:
[...]
mijn ogen bloeden nu al zonder dat ik het heb gelezen.
[ Voor 25% gewijzigd door gekkie op 04-05-2016 08:30 ]
Pak dan het echte werk en zet even een Westvleteren klaarElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 06:37:
[...]
Read the code, write the code, be the code!
Als jij naar de abdij wil of overpriced flesjes wil kopen uit een toeristenwinkeltje, go aheadwackmaniac schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:50:
[...]
Pak dan het echte werk en zet even een Westvleteren klaar
Die moet je als bierliefhebber een keer hebben gehad. Dan maar een keer wat geld kapotslaanElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:55:
[...]
Als jij naar de abdij wil of overpriced flesjes wil kopen uit een toeristenwinkeltje, go aheadIk pak dan liever een St. Bernardus abt 12 die toch bijna hetzelfde is
Dat werkte bij mij dan weer andersom ... abt 12wackmaniac schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Die moet je als bierliefhebber een keer hebben gehad. Dan maar een keer wat geld kapotslaanEn ondanks dat ze officieel dezelfde receptuur hebben smaken ze toch anders, maar dat kan ook puur gevoelsmatig zijn..
Als bierliefhebber moet je het zeker eens gehad hebben, akkoordwackmaniac schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:57:
[...]
Die moet je als bierliefhebber een keer hebben gehad. Dan maar een keer wat geld kapotslaanEn ondanks dat ze officieel dezelfde receptuur hebben smaken ze toch anders, maar dat kan ook puur gevoelsmatig zijn..
Het kan gevoelsmatig zijn, ik heb ook gevoel dat er verschil op zit maar voor mij is het het grote prijsverschil niet waard. Ergens vind ik de St Bernardus abt 12 net iets beter smaken
Nah .. neem dan een lekkere porter .. om je soppige warme chocoladecake te complementeren
gekkie schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:05:
[...]
Nah .. neem dan een lekkere porter .. om je soppige warme chocoladecake te complementeren
De receptuur is gelijk, maar de oorsprong van de ingrediënten niet. Met name de oorsprong van het water en het gist kunnen de smaak behoorlijk beïnvloeden.ElkeBxl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:04:
[...]
Het kan gevoelsmatig zijn, ik heb ook gevoel dat er verschil op zit maar voor mij is het het grote prijsverschil niet waard. Ergens vind ik de St Bernardus abt 12 net iets beter smaken
Maar genoeg over bier, nu weer over computers: nieuws: Kwetsbaarheid in ImageMagick gevaar voor groot aantal websites
[ Voor 6% gewijzigd door wackmaniac op 04-05-2016 09:07 ]
libgd was afgelopen week toch ook al voorbij gekomen .. geen idee van de details zou ook remote exploitable kunnen zijn .. vandaag openssl ook alweer op herhaling met 5 of 6 CVE's ... php5 ook met een bescheiden lijstje. Aandeeltjes hansaplast gaan het weer goed doen.wackmaniac schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:07:
[...]
De receptuur is gelijk, maar de oorsprong van de ingrediënten niet. Met name de oorsprong van het water en het gist kunnen de smaak behoorlijk beïnvloeden.
Maar genoeg over bier, nu weer over computers: nieuws: Kwetsbaarheid in ImageMagick gevaar voor groot aantal websites
Donker bier.. naja zwart wel eigenlijk .. met een stevige hint van pure choco in de afdronk.
bijvb. een harviestoun old engine oil
[ Voor 22% gewijzigd door gekkie op 04-05-2016 09:16 ]
j/k
Lekker op de bank
Dus deze morgen dacht je: "Gisteren een hele hoop mensen in gevaar gebracht, laat ik daar vandaag nog een schepje bovenop doen!"?ZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:37:
Remmen doen het weer, dus vandaag maar geblinddoekt naar het werk gereden om mijn thrill te behalen![]()
j/k
En dan lees je het artikel
Ondanks mijn liefde voor SQLite zijn er er zijn zat scenarios te bedenken waarbij SQLite niet de meeste geschikte oplossing is vooor lokaal data opslag. Zoals ze het omschrijven lijkt het wel alsof ze de "heilige graai" (nee, niet de "graal", die staat namelijk bij mij thuis) hebben ontdekt.SQLite version 3.11.2 is shipping with the Windows 10 Anniversary edition as part of the Universal Windows Platform (UWP) and is recommended for all UWP local data storage needs
Het grote nieuws is dat ze het nu standaard als ADO.NET driver installeren en beschikbaar maken (iets wat je voorheen handmatig moest doen).
De mooiste grap van alles is echter dat ze voor documentatie verwijzen naar de "C" implementatie.

(hopelijk is dat alleen maar vanwege de pre-release)
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel
Oeps.Wehkampf
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Pijnlijk ..CodeCaster schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:52:
Ik kreeg een mail van Amazon over een seminar door bedrijven die hun services gebruiken:
[...]
Oeps.
Je bent met een blinddoek in de trein gaan zitten?ZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:37:
Remmen doen het weer, dus vandaag maar geblinddoekt naar het werk gereden om mijn thrill te behalen
Hoeveel punten heb je gehaald? Bejaarden met een rollator zijn deze week de top target, dubbele punten als je ze raakt, drievoudige punten als je met de rollator een tweede bejaarde weet te rakenZaZ schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:37:
Remmen doen het weer, dus vandaag maar geblinddoekt naar het werk gereden om mijn thrill te behalen![]()
j/k
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic