2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
Meh, als je eenmaal die geparkeerde auto's aan het passeren bent, en dan verschijnt de tegenligger pas, zit de tegenligger fout door je terug te dwingen.Voutloos schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:37:
[...]
De 'maar-ik-kon-het-bijna-halen-dus-ik-mag-eerst'-regel scoort anders ook niet het maximaal aantal punten voor sociaal rijden.
Je zat gewoon fout, en hebt nog steeds geen Audi, deal with it.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Da's toch wel de meest praktische manier om het hier in de woonwijk op te lossen eigenlijk - ook allemaal van die onmogelijk smalle straatjes. Rechts heeft voorrang werkt bv ook niet als die auto van rechts de bocht niet kan nemen omdat je in de weg staat. Meer praktisch is het nu dus vaak dat degene die naar een vrije straat gaat voorrang krijgt.Voutloos schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:37:
[...]
De 'maar-ik-kon-het-bijna-halen-dus-ik-mag-eerst'-regel scoort anders ook niet het maximaal aantal punten voor sociaal rijden.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Meh Maraurder winsVerwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 20:49:
[...]
Paar meter na de laatste auto was een kruispunt, waar hij om de hoek kwam. Doe je weinig aan... Maar ja, strict gezien zat ik fout. Maar als iedereen altijd z'n gelijk wilt halen in het verkeer, wordt het écht een bende.
Ik zou best een Audi willen...

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hrrmm toch nog gevonden .. moet alleen wel je searchengine goed localizen.
[ Voor 9% gewijzigd door gekkie op 09-04-2016 18:29 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hmm well enigszins logisch. Na de five++; wordt het geconverteerd van een Number-object naar een integer. En op integers kan je geen properties meer definiëren.
*ard maakt schoon zodat azerty straks in een schone omgeving koffie kan zetten
ard moet ook leren de /me tag te gebruiken.ard1998 schreef op zondag 10 april 2016 @ 05:37:
Een hele goede morgen iedereen
*ard maakt schoon zodat azerty straks in een schone omgeving koffie kan zetten
* Firesphere gaat maar eens verder werken.
* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.
Ze zijn bij ons al een half jaar bezig met "environmental control", omdat het binnen vaak niet erg prettig was.
Tot zover: sommige kleppen waren stuk, arico was lek, schimmels in luchtbuizen, vochtgehalte laag, veel stof. Dus de acties waren: repareren, TL buizen schoonmaken (schoner en lichter), en vloer grondig reinigen.
En nu: buro's schoonhouden, zodat de schoonmakers dit goed kunnen schoonmaken en toetsenbord + monitor zelf schoonmaken.
Alleen wel een nadeel van een clean desk: Het wordt een aantrekkelijke plek voor andere collega's om te gaan zitten. En dus je semi-vaste plek kwijtraken.
let the past be the past.
* Firesphere likes space science
Dragon capsule gevangen?Firesphere schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:32:
Toch knap, met een paar honderd kilometer per uur vliegen en dan een capsule vangen.
* Firesphere likes space science
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Yep.
Ik vind die tak van wetenschap erg gaaf. En om dan live te zien/horen "We captured a Dragon" blijft gewoon erg tof. Vooral omdat de astronauten en Houston hun lingo er op hebben aangepast om zoveel mogelijk draak-gevangen-grapjes te maken.
Zet nog maar z'n thermos, ik ben nog niet over m'n jetlag heenazerty schreef op zondag 10 april 2016 @ 07:35:
Goedemorgen iedereen!
Echt als je dat kijkt is die naam wel verwarrend steeds
Bak bier gaat er wel in .. zo halfnaakt in het zonneke.azerty schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:54:
* azerty zet een thermos met koffie en een bak bier klaar voor de gegadigden
Dragon 9: you still love meF.West98 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:12:
"Of course I still love you we have a Falcon 9 on board!"
Ship: Offcourse I still love you
Dragon 9: Owke

[ Voor 78% gewijzigd door Damic op 10-04-2016 20:51 ]
Nee, hij was deze keer juist níet off course.Damic schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:50:
Dragon 9: you still love me
Ship: Offcourse I still love you
Dragon 9: Owke![]()
![]()
Jezus wat een zware ochtend zo zeg...
WhiskyMerethil schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:10:
* Merethil zet koffie klaar. En whisky voor Firesphere. En whisky voor zichzelf. En whisky voor iedereen.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
voor mij is niet het opstaan het probleem maar de plicht die erna komt, "leren" op het VSOElkeBxl schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:07:
Het deed pijn om weer vroeg te moeten opstaan
/me ard1998 gaat verder met zijn proefexamens waar de komende weken mee gevuld zijn.
[ Voor 1% gewijzigd door ard1998 op 11-04-2016 08:30 . Reden: me tag ]
Whisky
Is het al bijna weekend? Ze zijn hier in 't bedrijf posters gaan ophangen om de trap te nemen ipv de lift. Maar dan doen ze ook leuk de lift afplakken met tape zodat je richting de trap geforceerd wordt. Super handig, aangezien ik op de bovenste verdieping zit, met een collega die net een knie-operatie heeft gehad. Lang leve PR en marketing en hun stunts...
WhiskeyMerethil schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:10:
* Merethil zet koffie klaar. En whisky voor Firesphere. En whisky voor zichzelf. En whisky voor iedereen.

Murgh, nieuwe sprint begint weer. Maar wel eentje van 3 weken...
Whisky. Niet whiskeyMercatres schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:46:
[...]
Whiskey
Murgh, nieuwe sprint begint weer. Maar wel eentje van 3 weken...
True
Owhh maar dan bel je PR en marketing toch .. dat ze voor wat inspanning en training je collega de trappen op mogen gaan zeulenMerethil schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:31:
[...]
Whisky![]()
![]()
Is het al bijna weekend? Ze zijn hier in 't bedrijf posters gaan ophangen om de trap te nemen ipv de lift. Maar dan doen ze ook leuk de lift afplakken met tape zodat je richting de trap geforceerd wordt. Super handig, aangezien ik op de bovenste verdieping zit, met een collega die net een knie-operatie heeft gehad. Lang leve PR en marketing en hun stunts...
De collega in kwestie heeft gewoon alle tape eraf gescheurd, de lift gepakt en heeft een mailtje gestuurd met "Prima, maar denk even aan de mensen die letterlijk niet met de trap kunnen".gekkie schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:51:
[...]
Owhh maar dan bel je PR en marketing toch .. dat ze voor wat inspanning en training je collega de trappen op mogen gaan zeulen. Er is maar één manier om het ze af te leren.
Altijd leuk, die ideeën die ze niet goed doordenken.
Ah daar heb je de kerncompetentie van PR en marketing wel te pakken .. en ongetwijfeld ook management want die zal het wel goedgekeurd hebbenMerethil schreef op maandag 11 april 2016 @ 09:53:
[...]
Altijd leuk, die ideeën die ze niet goed doordenken.
Achja .. hier is kantoortuin op BG .. vandaag inclusief zonnetje en hangmat
[ Voor 11% gewijzigd door gekkie op 11-04-2016 10:28 ]
Het is nationale Traploopweek van 11 april t/m 15 april; http://www.nu.nl/gezondhe...er-weinig-trap-nemen.htmlMerethil schreef op maandag 11 april 2016 @ 08:31:
[...]
Whisky![]()
![]()
Denk dat het daar mee samenhangt
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Ah daarom hangen er ook van die posters. Nog steeds, in een zakelijke omgeving ga je geen liften die midden in de receptieruimte staan afplakken, noch mensen in de weg zitten die niet met de trap kunnenDieVeenman schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:37:
[...]
Het is nationale Traploopweek van 11 april t/m 15 april; http://www.nu.nl/gezondhe...er-weinig-trap-nemen.html
Denk dat het daar mee samenhangt
Haha geniaal. F.West legt correct uit hoe het zit, maar alsnog: Geniaal.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Alleen... die zetten ze op de deuren van de trap en niet op de lift

let the past be the past.
We are shaping the future
Verouderde Drupal-installaties, verouderde Wordpress-installaties en meer verourderde software.
Read the code, write the code, be the code!
Verwijderd
Not quite. Het inlogscherm dat je ziet is van Forefront Threat Management Gateway, dat in 2009 is uitgebracht. Sindsdien heeft Microsoft wel een aantal patches uitgebracht (en een SP1 in 2010), maar Microsoft laat het copyrightjaar altijd staan op het jaar waarin de RTM-versie van een bepaald product is uitgekomen.Mossack Fonseca's Outlook Web Access has seemingly not been updated since 2009
Forefront TMG is ge-EOL'd in 2012, maar wordt nog gewoon ondersteund door Microsoft en krijgt nog patches tot 2020.
Bij echt alles wat ik doe komt er weer een ander probleem naar voren, die ik oplos en vervolgens is er weer iets anders mis en dat gaat zo maar door.

Lekker op de bank
Wat me nog meer verbaasd, is hoe zo'n "gerenommeerd" bureau, blijkbaar blind vertrouwd op bijvoorbeeld WP, waarvan er heel erg regelmatig securitybugs van naar buiten komen.wackmaniac schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:30:
Lekkere lekke bende bij Mossack Fonseca: http://www.wired.co.uk/ne...website-security-problems
Verouderde Drupal-installaties, verouderde Wordpress-installaties en meer verourderde software.
En ook blindelings op externe plugins. Of hun bouwer, die blijkbaar ook maar half weet wat hij doet. Het gaat hier verdorie om financiele gegevens, niet om een paar kermisattracties.
Dat eerste en laatste dus. Ik snap ook wel hoe't in elkaar zit, maar het ziet er gewoon heel stom uitGamebuster schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:09:
[...]
Haha geniaal. F.West legt correct uit hoe het zit, maar alsnog: Geniaal.
[ Voor 17% gewijzigd door Firesphere op 11-04-2016 11:42 ]
Wat mij dan weer verbaasd is dat je nog geloofd in die facade van "gerenomeerd".Firesphere schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:41:
[...]
Wat me nog meer verbaasd, is hoe zo'n "gerenommeerd" bureau, blijkbaar blind vertrouwd op bijvoorbeeld WP, waarvan er heel erg regelmatig securitybugs van naar buiten komen.
En ook blindelings op externe plugins. Of hun bouwer, die blijkbaar ook maar half weet wat hij doet. Het gaat hier verdorie om financiele gegevens, niet om een paar kermisattracties.
[...]
Dat eerste en laatste dus. Ik snap ook wel hoe't in elkaar zit, maar het ziet er gewoon heel stom uit
Enige waar dat onderhand nog voor lijkt te staan is "Kennis ruim gecompenseerd door gebrek aan ethiek"
Ga je nou opzettelijk volledig voorbij aan het feit dat ik gerenomeerd tussen aanhalingstekens heb gezet?gekkie schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:53:
[...]
Wat mij dan weer verbaasd is dat je nog geloofd in die facade van "gerenomeerd".
Enige waar dat onderhand nog voor lijkt te staan is "Kennis ruim gecompenseerd door gebrek aan ethiek"
Gerenomeerd, als in "Door velen die blijkbaar creatief met belasting zijn gebruikt" is ook gerenomeerd, alleen bij een bepaalde groep mensen, met een bepaald doel.
Leuk trapliften
Wat is jou avatar eigenlijk voor iets?!
De eerste heette geloof ik "Just read the instructions" o.i.d.F.West98 schreef op zondag 10 april 2016 @ 16:12:
"Of course I still love you we have a Falcon 9 on board!"
Dat is een hand die een muis vasthoud.Ryur schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:01:
[...]
Leuk trapliften
Wat is jou avatar eigenlijk voor iets?!
dacht dat het een quote wasFiresphere schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:01:
[...]
Ga je nou opzettelijk volledig voorbij aan het feit dat ik gerenomeerd tussen aanhalingstekens heb gezet?
Gerenomeerd, als in "Door velen die blijkbaar creatief met belasting zijn gebruikt" is ook gerenomeerd, alleen bij een bepaalde groep mensen, met een bepaald doel.

PS: Kan de schoonmaker ook de kantoortuin weer eens vegen ?

[ Voor 7% gewijzigd door gekkie op 11-04-2016 12:47 ]
Make that the cat wise.
Hmm ik prefereer onderricht aan pussies
Hmm rozemarijnbloemetjes smaken ook gewoon subtiel naar rozemarijn.
[ Voor 15% gewijzigd door gekkie op 11-04-2016 12:58 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Alex) op 11-04-2016 13:11 ]
of libresse ... "want wie is er nou recht en hoekig ?"
(maar als die theorie klopt dan krijg je binnenkort foto's met vleugels,
voordeel is dat je beter beschermd bent met wordpress .. en je foto's niet meer lekken

[ Voor 74% gewijzigd door gekkie op 11-04-2016 13:21 ]
Rond is het nieuwe vierkantAlex) schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:11:
Waar komt die hype met ronde user-avatars ineens vandaan? Zelfs in Outlook Web App zijn alle foto's ineens rond...
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
En soft is de nieuwe Hype! je weet wel.. met jezelf in contact komen enzo. Doet t goed bij de vrouwtjes

iOS developer
BikkelZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:19:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
gekkie schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:36:
[...]
Members only:
iOS developer
BikkelZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:47:
[...]
Members only:
Nog iemand een biertje ? .. hier smaakt tie inmiddels prima.
[ Voor 56% gewijzigd door gekkie op 11-04-2016 17:21 ]
gekkie schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:49:
[...]
Members only:
[ Voor 8% gewijzigd door BikkelZ op 11-04-2016 17:27 ]
iOS developer
BikkelZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:25:
[...]
Members only:
gekkie schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:31:
[...]
Members only:
iOS developer
BikkelZ schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:37:
[...]
Members only:
[...]
Members only:
Douweegbertje schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:08:
Members only:
[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 11-04-2016 20:43 ]
iOS developer
[...]
Members only:
Volgens hun website zou ik een email krijgen met het trackingnummer en zou de bezorger tussen 30 en 60 minuten voor bezorging en SMS sturen. Dit zou tussen 18:00 en 22:30 gebeuren.
Vol vertrouwen ben ik aan het klussen geweest in de schuur, mijn telefoon nauwlettend in de gaten houdend. Toen ik om iets over tien binnen stapte, trof ik een briefje in de bus, dat de bezorger al geweest was....
Nu heb ik dus wel een probleem

Al een mailtje gestuurd naar Bax Shop. Ben benieuwd naar hun oplossing.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Hoewel het niet netjes is dat de SMS blijkbaar niet is verzonden/aangekomen, weet ik niet in hoeverre je sympathie van Bax kan verwachten. Ze hebben gewoon geleverd, alleen is de vervoerder/bezorgdienst tekort geschoten door niet de SMS te versturen vlak voor de daadwerkelijke verzorging.Matis schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 00:14:
Argh, vandaag om 12:30 iets bij Bax Shop besteld en als extra "Vanavond bezorgd" gekozen (tegen meerprijs), dan heb ik zeker voor morgen binnen.
Volgens hun website zou ik een email krijgen met het trackingnummer en zou de bezorger tussen 30 en 60 minuten voor bezorging en SMS sturen. Dit zou tussen 18:00 en 22:30 gebeuren.
Vol vertrouwen ben ik aan het klussen geweest in de schuur, mijn telefoon nauwlettend in de gaten houdend. Toen ik om iets over tien binnen stapte, trof ik een briefje in de bus, dat de bezorger al geweest was....
Nu heb ik dus wel een probleemwant morgenmiddag vliegt mijn collega waarvoor ik het moest bestellen.
Al een mailtje gestuurd naar Bax Shop. Ben benieuwd naar hun oplossing.
Je zou het eventueel op kunnen halen op 1 van de fysieke locaties van de winkel? (Er zijn twee locaties in NL volgens mij).
Ik denk ook niet dat Bax in gebreke is gebleven, maar hun "onderaannemer" wel. En aangezien ik met Bax een overeenkomst heb, zijn zij uiteindelijk verantwoordelijk.Laurens-R schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 00:30:
Hoewel het niet netjes is dat de SMS blijkbaar niet is verzonden/aangekomen, weet ik niet in hoeverre je sympathie van Bax kan verwachten. Ze hebben gewoon geleverd, alleen is de vervoerder/bezorgdienst tekort geschoten door niet de SMS te versturen vlak voor de daadwerkelijke verzorging.
Je zou het eventueel op kunnen halen op 1 van de fysieke locaties van de winkel? (Er zijn twee locaties in NL volgens mij).
Ik kreeg overigens vannacht pas een trackingnummer van Bax.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
BarôZZa schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 00:02:
[...]
Members only:
Members only:
iOS developer
Verwijderd
Zo moeilijk klinkt dat niet...BikkelZ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]
Members only:
Lijkt me wel aardig om te proberen voor een nieuw project maar het is me momenteel onduidelijk wat de status nu is (gaat het in de toekomst nog ondersteund worden, etc).

Spot het aantal syntax errors
Mess with the best, die like the rest
1
2
3
4
5
6
7
8
| if (advertentie.LooksLikeCode()) { GoFilesystemcheckYourself(); } else { GoFilesystemcheckYourselfAnyway(); } |
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Humor dat iemand nog met de laatste = toevoegde aan
If (student.Gender === female
“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”
Wat het alleen maar erger maakt, want dit is geen JavascriptDieVeenman schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:04:
[...]
Humor dat iemand nog met de laatste = toevoegde aan
If (student.Gender === female
Zal wel een vrouwendingetje zijn, gelijk moord en brand roepen en in janken uitbarsten.
Stel je eens voor dat de eerste hit in die (verder trouwens volledig lege) list direct een vent is. Dan kunnen vrouwen dus nooit programmeren daar. Wat een kutclubEddoH schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:07:
Wel behoorlijk rigoreus om gelijk een Exception te throwen bij een mannelijke student..
Zal wel een vrouwendingetje zijn, gelijk moord en brand roepen en in janken uitbarsten.
[ Voor 3% gewijzigd door Merethil op 12-04-2016 16:12 ]
Mess with the best, die like the rest
Je bent te rap voor m'n editThaStealth schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:12:
Ach, zoveel studenten komen er blijkbaar niet, de list word niet gevuld
Jij paste altijd URLs rechtstreeks in je code?F.West98 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:15:
Word ik nou gek of is er technisch niets mis mee; behalve de vreemde spacing?
Ja behalve dat natuurlijk. Wat moeten ze daar anders van maken?Mercatres schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:16:
[...]
Jij paste altijd URLs rechtstreeks in je code?
- Het field is public en niet readonlyF.West98 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:15:
Word ik nou gek of is er technisch niets mis mee; behalve de vreemde spacing?
- Het field wordt niet gevuld in deze class
- Er mist nullchecking
- Er wordt een exception gegooid bij de eerste failure (gender != "Female")
Oh, en er staat een plaintext URL in
Alex) schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:17:
[...]
- Het field is public en niet readonly
- Het field wordt niet gevuld in deze class
- Er mist nullchecking
- Er wordt een exception gegooid bij de eerste failure (gender != "Female")
Oh, en er staat een plaintext URL in
Behalve die URL is de syntax prima
Behalve die snor zag ze er best goed uit.
Je vroeg wat er technisch mis mee was. Niet of de syntax klopt
Ik kon het juiste woord zo snel niet vinden...Alex) schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 16:26:
[...]
Je vroeg wat er technisch mis mee was. Niet of de syntax klopt
Dit topic is gesloten.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic