De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➓ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 99 Laatste
Acties:
  • 393.331 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Of men kapt gewoon eens met doen alsof 'er zijn te weinig vrouwen in de IT' het grote probleem is. Deze kutposter benadrukt imnsho enkel t stereotype, zou me niet eens verbazen als deze poster juist averechts werkt.

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:50
Voutloos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:10:
Of men kapt gewoon eens met doen alsof 'er zijn te weinig vrouwen in de IT' het grote probleem is. Deze kutposter benadrukt imnsho enkel t stereotype, zou me niet eens verbazen als deze poster juist averechts werkt.
Er zijn ook te weinig mannen in de zorg, dus dat gedoe van "verhoudingen moeten gerespecteerd worden!!!111oneonene" is ook zo overdreven. Sommige beroepen zijn nu eenmaal interessanter voor mannen dan voor vrouwen en vice versa. Maar ja, iedereen moet natuurlijk weer z'n stem hebben... en die vooral laten gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Mercatres schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:19:
[...]

Er zijn ook te weinig mannen in de zorg, dus dat gedoe van "verhoudingen moeten gerespecteerd worden!!!111oneonene" is ook zo overdreven. Sommige beroepen zijn nu eenmaal interessanter voor mannen dan voor vrouwen en vice versa. Maar ja, iedereen moet natuurlijk weer z'n stem hebben... en die vooral laten gelden.
hee ! blijf eens af van mijn kans op een leuke verpleegster !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Mercatres schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:19:
[...]

Aan de andere kant is er niks mis met proberen een betere verhouding te krijgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind als er vrouwelijke programmeurs in het team zitten. Vaak denken ze net iets anders en dat is verfrissend en draagt soms bij aan kwaliteit. En deze poster helpt misschien niet direct maar het hele initiatief om meer vrouwen in de software ontwikkeling te krijgen helpt wel. Ik merk namelijk in mijn directe omgeving dat toch aardig wat vrouwen frontend development bijvoorbeeld aan het uitproberen zijn.

Nothing to see here!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:33

F.West98

Alweer 16 jaar hier

.
Afbeeldingslocatie: https://az809444.vo.msecnd.net/image/1884065/0x0/0/recipe-schwarzwalder-kirsch-taart.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.toetjesentaarten.nl/wp-content/uploads/2013/02/menmtaart2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.foody.nl/P20370/614x412/panna-cotta-taart-met-aardbeien.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.koopmans.com/assets/_processed_/csm_chocolade-taart_d6e4dee299.png

Afbeeldingslocatie: http://az809444.vo.msecnd.net/image/1886005/0x0/0/recipe-double-chocolate-taart-met-luchtige-chocolade-bolletjes.jpgAfbeeldingslocatie: https://cdn1.welke.nl/photo/scale-700xauto-wit/hmmmm-M-M-taart-ziet-er-leuk-uit-helaas-geen-recept-maar-elk.1402316851-van-karenplantinga.jpegAfbeeldingslocatie: http://www.taartenland.be/assets/COVERPHOTOS/creme-au-beurre-taart.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.taartpraat.nl/wp-content/uploads/2013/07/appeltaart.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.simpele-recepten.nl/wp-content/uploads/2015/01/Citroen-meringue-taart-575x262.jpgAfbeeldingslocatie: http://assets.graaggedaan.nl/img/uploads/1319710189_monchou_taart_800x531.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.smulweb.nl/recepten/201304/1412619/high_res/koffie-walnoten-taart.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.petitmalden.nl/pics/slagroomtaart.png

Afbeeldingslocatie: http://www.taartbezorgers.nl/wp-content/uploads/2012/12/chocolademousse-taart.pngAfbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/handmadehelen.nl.webhosting78.transurl.nl/wp-content/uploads/2013/12/chocolade-pepernoten-taart1.pngAfbeeldingslocatie: http://www.hidjaab.nl/wp-content/uploads/2013/12/taart-3-300x221.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.laurasbakery.nl/wp-content/uploads/2014/05/chocolade-karamel-taart-2a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.animaatjes.nl/eten-en-drinken/eten-en-drinken-plaatjes/appeltaart/appeltaart_18.gifAfbeeldingslocatie: http://www.keukenliefde.nl/wp-content/uploads/2015/12/Ferrero-Rocher-taart-7729.jpg

* F.West98 gooit 18 taarten de devschuur in omdat hij 18 is geworden *O* *O* *O*
Genoeg voor de rest van de week lijkt mij zo :+

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Zo, vandaar dat jij zonodig een nieuwe meet wou organiseren :+

Feli uiteraard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ssst, zeg dat nou niet O-)
En bedankt! :)

[ Voor 23% gewijzigd door F.West98 op 13-04-2016 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:53
Gatverdamme man, ik ben ziek. Helemaal geen zin in taart.

Gefeliciteerd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Gefeliciteerd, jongste 6 jaar-actieve user. Beterschap, Avalaxy.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

kenneth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:02:
Gefeliciteerd, jongste 6 jaar-actieve user. Beterschap, Avalaxy.
Inmiddels 7 alweer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-09 16:07
Dan loop je zelf achter. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Rutix schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 22:01:
[...]

Aan de andere kant is er niks mis met proberen een betere verhouding te krijgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prettig vind als er vrouwelijke programmeurs in het team zitten. Vaak denken ze net iets anders en dat is verfrissend en draagt soms bij aan kwaliteit. En deze poster helpt misschien niet direct maar het hele initiatief om meer vrouwen in de software ontwikkeling te krijgen helpt wel. Ik merk namelijk in mijn directe omgeving dat toch aardig wat vrouwen frontend development bijvoorbeeld aan het uitproberen zijn.
Er is inderdaad niks mis met een betere verhouding proberen te krijgen. Maar het moet ook niet opgelegd worden. Ik ben volledig voor het motiveren om meer vrouwen in technische domeinen te hebben of bv. meer mannen in de zorgsector. Maar er is nu eenmaal een verschil tussen mannen en vrouwen, dat moet ook geaccepteerd kunnen worden. Ik heb al teveel volk horen zeggen "we moeten de verhoudingen aanpassen!" waarna ze afkomen met een hoop clichés. Maak gewoon alles toegangkelijk voor iedereen waarbij het je geen reet kan schelen wat zijn/haar geslacht is. Als men gelijk behandelt wordt, moet men vanzelf een pak minder moeite doen om "IT sexy te maken" (ik kots van die uitspraak by the way... :r ) of "de zorgsector stoer te maken" ( :r again)
Voutloos schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:10:
QFT. Ik vind de poster niet geslaagd. Waarom moet het weer in het paars? Waarom moet er een roos hartje bij staan? Ik zou het veel cooler vinden als er gewoon een doodskop of pacman of whatever in pixels erop stond met een andere niet-cliché kleur. Ik heb een "not again... |:( " gevoel bij deze poster.
Congrats! Een echte veteraan hier :p

[ Voor 4% gewijzigd door ElkeBxl op 13-04-2016 09:36 ]

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Hihihi, ik noemde mijn klasse 'Analizer' ipv 'Analyser' :o

en feli F.West98! Maar omdat er '98 in je naam staan ben je voor mijn gevoel nog steeds 9 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Gefeliciteerd F.West98 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:47
EddoH schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:49:
Zoiets ken ik. Ik heb wel eens in een belangrijk document "begeiler" geschreven i.p.v. "begeleider".

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Ryur schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:53:
[...]

Zoiets ken ik. Ik heb wel eens in een belangrijk document "begeiler" geschreven i.p.v. "begeleider".
Het één sluit het ander niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 16:33
Ryur schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:53:
[...]

Ik typ altijd activitiet ipv activiteit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ElkeBxl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:36:
Als men gelijk behandelt wordt, moet men vanzelf een pak minder moeite doen om "IT sexy te maken" (ik kots van die uitspraak by the way... :r )
Als ze de IT sexy willen maken moeten ze wel een beter filter implementeren voor de vrouwen die ze toelaten :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat de gemiddelde mening onder Nederlanders anders ligt dan in andere landen. Vooral in de iOS-community, waar veel mensen uit UK/USA komen, doen ze er nogal spastisch over.

Het feit dat er weinig vrouwen in technische gebieden werken begint bij de opleidingen. Als er 10% een dergelijke opleiding volgen, is het niet gek dat er maar 10% vrouwen in die vakgebieden werken... Moet je anders 90% van de mannen werkloos maken om zo op 50/50 uit te komen?

Maar goed, nu ben ik ongetwijfeld weer aan het mansplainen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 13:01

markvt

Peppi Cola

De mainpage van github is niet best. Snap best dat je wilt onboarden maar een extra klik om in te loggen. Doe het dan zoals linkedin.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:16

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Otherside1982 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:13:
[...]

Ik typ altijd activitiet ipv activiteit :o
Ik heb ondertussen al een aantal commits met "Activitit" gemaakt. Gelukkig nog geen reactie op gehoord.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Firesphere schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:43:
[...]
Ik heb ondertussen al een aantal commits met "Activitit" gemaakt. Gelukkig nog geen reactie op gehoord.
Mompelt iets met pointless :+

Nog iemand een tosti voor bij het bier ?
EddoH schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:49:
Some people can be very anal about spelling and typo's :p

Hoop dames op de TU vonden het geloof ik op zich zelf ook weer niet zo vervelend dat ze niet met allemaal erge vrouw vrouwen moesten samenwerken. Maar goed of je daar dan weer de "beoogde" diversiteit mee haalt weet ik dan ook weer niet (ook niet of dat werkelijk altijd een briljant streven is).

[ Voor 56% gewijzigd door gekkie op 13-04-2016 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere, wat houdt je huidige Kiwi level in? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:57:
Firesphere, wat houdt je huidige Kiwi level in? :+
Dat ik in NZ woon.
Dat ik een lief kiwi-vrouwtje heb ontmoet die mij niet verafschuwt
Dat ik een IRD nummer heb
Dat ik uberhaupt het land in ben gekomen met een kilo drop in m'n backpack
Dat ik hier een baan heb
Dat ik hier een huis heb wat ik "mine!" kan noemen (totdat ik een kat in huis krijg....)

Ongeveer zoiets. Ik vergeet vast wat zaken, maar dat zijn de basics. Kiwi 5.0 is dat ik residency krijg.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:07:
[...]

Dat ik in NZ woon.
Dat ik hier een baan heb
Dat ik hier een huis heb wat ik "mine!" kan noemen (totdat ik een kat in huis krijg....)

Ongeveer zoiets. Ik vergeet vast wat zaken, maar dat zijn de basics. Kiwi 5.0 is dat ik residency krijg.
Goed te horen dat je aardig je plekje gevonden hebt daar. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
[...]

Dat ik in NZ woon.
Dat ik hier een baan heb

9.0 wordt dat je kiwivrouwtje een kiwi-gold wordt ..
en 10.0 wordt een kiwi-(stam)boom met een berg mini kiwi's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

gekkie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:14:
[...]

9.0 wordt dat je kiwivrouwtje een kiwi-gold wordt ..
en 10.0 wordt een kiwi-(stam)boom met een berg mini kiwi's ?
Wil je echt dat ik me voortplant?! :X
Lijkt me niet echt een goed idee eerlijk gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Laatst online: 18:52
Firesphere schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:16:
[...]

Misschien dat de kiwi genoeg compenseert...
Nee doe maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22-09 16:47
[...]

Nee het zou niet goed zijn voor de maatschappij!
Maar zou je het willen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ryur schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:18:
[...]

Nee het zou niet goed zijn voor de maatschappij!
Maar zou je het willen? :)
God no!

Zie je't voor je? Mini Hansjes die nog erger zijn dan Hans zelf?
Ik hou't wel bij "oefenen".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, hij zit ver genoeg van ons vandaan... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ja, en bedankt hoor. Ik ook van jullie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
[...]
Ik vroeg me alleen af of dat een indicatie van de levels af ... niet of je ze zou gaan behalen .. noch of dat wenselijk zou zijn voor jou, je omgeving, het samenraapsel van deze aardkloot danwel het universum.
Firesphere schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:19:
[...]
Pas je dan wel op ... dat oefening geen kunst baart ? (zolang je alleen kunst baard loopt het vast nog wel los) :p

[ Voor 23% gewijzigd door gekkie op 13-04-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

fair point :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

.oisyn schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:37:
[...]

Als ze de IT sexy willen maken moeten ze wel een beter filter implementeren voor de vrouwen die ze toelaten :+
Als er een filter op de vrouwen moet komen, mogen ze ook wel eens een basis hygiëne eisen en hoe beetje deftig te kleden uitleggen aan de mannen :+
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:33:
Het feit dat er weinig vrouwen in technische gebieden werken begint bij de opleidingen. Als er 10% een dergelijke opleiding volgen, is het niet gek dat er maar 10% vrouwen in die vakgebieden werken... Moet je anders 90% van de mannen werkloos maken om zo op 50/50 uit te komen?

Maar goed, nu ben ik ongetwijfeld weer aan het mansplainen... :+
Dat is inderdaad niet gek. Het zou ook al helpen als men niet altijd zo verbaasd kijkt telkens ik zeg dat ik in IT zit. Niet makkelijk om andere vrouwen te overtuigen in IT te gaan als anderen reageren van "hoe hou je dat vol tussen al die mannen?".
gekkie schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:52:
[...]

Mompelt iets met pointless :+
oOo
Firesphere schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:19:
[...]
Practice makes perfect :9

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'll stick to practice :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ElkeBxl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:31:
[...]

Als er een filter op de vrouwen moet komen, mogen ze ook wel eens een basis hygiëne eisen en hoe beetje deftig te kleden uitleggen aan de mannen :+
Maar dat heeft (voor mij als heterosexuele man) niets met sexy te maken ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afbeeldingslocatie: http://celebritygossiper.com/wp-content/uploads/2016/04/ITS_A_TRAP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

On the topic of "Vrouwen in de IT", ik kwam laatst een sort-of Miss verkiezing tegen, maar dan met vrouwen in de techniek. Het zal wel weer aan mij liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar beter van gaat worden.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel vrouwen in de utopische wereld zonder vooroordelen graag software zouden willen schrijven, zou het dan echt 50/50 zijn? Zelfde voor mannen in het onderwijs of de zorg.

[ Voor 5% gewijzigd door windwarrior op 13-04-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Meer vrouwen in de IT? Dan hebben jullie het over iets als dit? http://www.dailymail.co.u...te-Chinese-employees.html :+

>:)

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Niet online
Mijn dag kan niet meer stuk, wat een juweeltje:
PHP:
1
2
3
4
5
   if($state=="On") { $state = "On"; } else
        {   if($state=="Off") { $state = "Off"; } else {
            if($state) { $state = "On"; } else { $state = "Off"; }
        }
        }

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En door zulke bagger bitchen nóg meer op PHP dan dat het verdient... :+ Gewoon vakkenvuller worden of zo, niet geschikt als programmeur als je zulke bagger produceert. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Iedereen die ooit in een dynamische taal wil programmeren moet toch eerst iets van compiler construction en functioneel programmeren gedaan hebben :p? Dan snap je types.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38

RayNbow

Kirika <3

windwarrior schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:50:
Iedereen die ooit in een dynamische taal wil programmeren moet toch eerst iets van compiler construction en functioneel programmeren gedaan hebben :p? Dan snap je types.
In een dynamische taal kun je gemakkelijk een expressie als (lambda x: x(x))(lambda x: x)(3) gebruiken. In vele statisch getypeerde talen gaat dit lastig (wat is zijn de types van de subexpressies? :p).

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

RayNbow schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:07:
[...]

In een dynamische taal kun je gemakkelijk een expressie als (lambda x: x(x))(lambda x: x)(3) gebruiken. In vele statisch getypeerde talen gaat dit lastig (wat is zijn de types van de subexpressies? :p).
Ik zeg alleen dat ik vind dat iemand sterke kennis over typen nodig heeft voordat je gaat stunten met dynamische talen :Y) .

Daarnaast, haskell vind het prima, toch een sterk getypeerde taal. (\x -> x . x) (\x -> x) (3)

[ Voor 10% gewijzigd door windwarrior op 13-04-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

KabouterSuper schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:43:
Mijn dag kan niet meer stuk, wat een juweeltje:
PHP:
1
2
3
4
5
   if($state=="On") { $state = "On"; } else
        {   if($state=="Off") { $state = "Off"; } else {
            if($state) { $state = "On"; } else { $state = "Off"; }
        }
        }
_O- ... :X :'(

Verschrikkelijk. Zulke mensen zouden een programmeer verbod moeten krijgen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:18:
[...]

_O- ... :X :'(

Verschrikkelijk. Zulke mensen zouden een programmeer verbod moeten krijgen.
Dat zou vanzelf moeten gaan... Als je medewerk(st)er zulke code produceert, gooi je hem/haar er uit... Of omscholing naar cheerleader indien vrouwelijk met genoeg qualitities. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:27:
[...]

Dat zou vanzelf moeten gaan... Als je medewerk(st)er zulke code produceert, gooi je hem/haar er uit... Of omscholing naar cheerleader indien vrouwelijk met genoeg qualitities. :+
Mannelijke cheerleader mag ook hoor :9 Historisch gezien waren cheerleaders eerst alleen mannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElkeBxl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:24:
[...]

Mannelijke cheerleader mag ook hoor :9 Historisch gezien waren cheerleaders eerst alleen mannen...
Maar wie moet er dan programmeren? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:26:
[...]

Niemand, dat besteed je toch uiteraard uit in India? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azerty schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:27:
[...]

Niemand, dat besteed je toch uiteraard uit in India? :+
Ah ja, tot er grote problemen zijn en dan mij vragen om het op te lossen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kwaakvaak_v2
  • Laatst online: 02-06 12:29
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:26:
[...]

Iemand die daar wel mentaal toe in staat is uiteraard. Man/Vrouw/Aap zal mij verder een zorg zijn.

Driving a cadillac in a fool's parade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
ElkeBxl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 17:24:
[...]
Is ondertussen wel flink verdund dan in de genenpool .. mijn moves zijn nu niet echt om over naar huis te schrijven oOo.

Tussenvraagje .. waarom zijn er zo'n hoop vrouwen in de IT uitgeroeid dan .. na de jaren 50, 60 ?
Was het toen niet hippiehipsterig meer ?

[ Voor 17% gewijzigd door gekkie op 13-04-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:38

RayNbow

Kirika <3

windwarrior schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:09:
Daarnaast, haskell vind het prima, toch een sterk getypeerde taal. (\x -> x . x) (\x -> x) (3)
Dat is een andere expressie. Probeer eens (\x -> x x) id 3. ;)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

My bad :p. Ik dacht al dat ik iets over het hoofd zag.

Java functioneel programmeren op z'n mooist
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8

segmentGroups.stream().collect(
        Collectors.toMap(
                Function.identity(),
                (SegmentGroup x) ->
                        x.stream().mapToDouble(y -> y.getStickyness()).sum()
        )
);

... :F ... en ondertussen bedacht dat het niet nodig was :+

[ Voor 151% gewijzigd door windwarrior op 13-04-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Maar wat doet het?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• windwarrior

windwarrior

ʍıupʍɐɹɹıoɹ

Het mapt een List<SegmentGroup> naar een Map<SegmentGroup, Double>. Een SegmentGroup is een lijst van Segments, en een segment heeft een stickyness. De double waarde is een aggregratie van de stickyness'en van de segments. Echter niet wat ik wilde.

Wat ik eigenlijk wou hebben was een comparator om de List<SegmentGroup> te sorteren op de aggregratie van de stickyness'en

[ Voor 31% gewijzigd door windwarrior op 13-04-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
ElkeBxl schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:36:
[...]

Er is inderdaad niks mis met een betere verhouding proberen te krijgen. Maar het moet ook niet opgelegd worden. Ik ben volledig voor het motiveren om meer vrouwen in technische domeinen te hebben of bv. meer mannen in de zorgsector. Maar er is nu eenmaal een verschil tussen mannen en vrouwen, dat moet ook geaccepteerd kunnen worden. Ik heb al teveel volk horen zeggen "we moeten de verhoudingen aanpassen!" waarna ze afkomen met een hoop clichés. Maak gewoon alles toegangkelijk voor iedereen waarbij het je geen reet kan schelen wat zijn/haar geslacht is. Als men gelijk behandelt wordt, moet men vanzelf een pak minder moeite doen om "IT sexy te maken" (ik kots van die uitspraak by the way... :r ) of "de zorgsector stoer te maken" ( :r again)

[...]

QFT. Ik vind de poster niet geslaagd. Waarom moet het weer in het paars? Waarom moet er een roos hartje bij staan? Ik zou het veel cooler vinden als er gewoon een doodskop of pacman of whatever in pixels erop stond met een andere niet-cliché kleur. Ik heb een "not again... |:( " gevoel bij deze poster.
Heb je natuurlijk helemaal gelijk. Geslacht moet niks uitmaken, je skills en resultaten moeten spreken. Ik ben helemaal voor gelijkheid in die dingen en ben ook mee eens dat er altijd verschillen zullen zijn tussen man en vrouw en dat men dat ook moet accepteren. Gelijke behandeling is op sommige plekken in de IT echt een issue. Ik heb situaties meegemaakt waar ik dacht "jongens dat kan toch niet", maar ik heb ook situaties meegemaakt waar de vrouwen een beetje misbruik maken omdat ze de underdog zijn. Ik heb zo'n situatie meegemaakt wat die Adria Richards toen bij een python conference had geflikt. Blijft dus lastig voor beide partijen ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Ik kende die persoon niet, dus net even https://amandablumwords.wordpress.com/2013/03/21/3/ en https://news.ycombinator.com/item?id=5398681 bijgelezen.

Had ik al iets over averechts werken gezegd? O-)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Voutloos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:32:
Ik kende die persoon niet, dus net even https://amandablumwords.wordpress.com/2013/03/21/3/ en https://news.ycombinator.com/item?id=5398681 bijgelezen.

Oh dat drama .. wtf is een "dev evangalist" anyway ..
iemand die dev'ers aan het kruis wil nagelen om er dan voor te gaan zitten bidden ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Voutloos schreef op woensdag 13 april 2016 @ 21:32:

Zo hé, bijna vergeten dat verhaal. Ik zag Adria Richards staan en mijn nekharen gingen gelijk overeind staan nog voor ik me het verhaal en de persoon weer kon herinneren :X

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Ah ik zit d'r blog en twitter eens te bekijken .. en ik denk dat ik het in NL wel snap ...
we zijn gewoon te klein ... hebben daarom geen conferentie voor lesbische devsters ... geen hackathon voor "trans-people-of-color".

Je wilt mensen niet in hokjes stoppen en het je gaat allerlei dingen organiseren voor speciale hokjes .. elke dag hameren op die hokjes ... zou ze dan echt denken dat je het daarmee ook maar 1 stap verder zou helpen .. zo naief lijkt ze me toch ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:10
BikkelZ schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 14:29:
[...]

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[...]

Members only:
Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Bedankt voor de felicitaties allemaal! :)

@vrouwen-discussie Er zijn ook heel weinig mensen die informatica doen op de uni. Echt 1 op 20 oid, waarbij ze het ook niet eens allemaal leuk vinden. Bij Natuurkunde is dat bijvoorbeeld een stuk meer, 1 op 4 is vrouw. Dus ook binnen de bèta-studies is er nog een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
F.West98 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:51:

@vrouwen-discussie Er zijn ook heel weinig mensen die informatica doen op de uni. Echt 1 op 20 oid, waarbij ze het ook niet eens allemaal leuk vinden. Bij Natuurkunde is dat bijvoorbeeld een stuk meer, 1 op 4 is vrouw. Dus ook binnen de bèta-studies is er nog een enorm verschil.
Owh feli nog op de valreep :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets "netjes" doen in Magento, ik moest lachen... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DieVeenman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01-2019

DieVeenman

.NET Gekkie

Azerty! Waar blijft m'n tas met koffie nou :(

“Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een dooie boel hier deze morgen... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 09:26

Acid_Burn

uhuh

Afbeeldingslocatie: http://www.francisvachon.com/blog/wp-content/uploads/2007/12/bag-full-of-coffee-beans-01-small.jpg
Voilá, een tas met koffie.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:23
Afbeeldingslocatie: http://ep.yimg.com/ay/villagestreetwear/fart-loading-huge-16oz-coffee-mug-3.jpg

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Naja voor de stemming dan eentje uit de oude doos tas bak YouTube: Rita Corita ---- Koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
DieVeenman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:46:
Azerty! Waar blijft m'n tas met koffie nou :(
Ik zit lekker thuis met een vervalst ziektebriefje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 19:50
azerty schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:31:
[...]

Ik zit lekker thuis met een vervalst ziektebriefje >:)
En daarom mogen wij geen koffie krijgen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Mercatres schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:58:
[...]

En daarom mogen wij geen koffie krijgen? :'(
Inderdaad. Ik staak vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
azerty schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:59:
[...]

Inderdaad. Ik staak vandaag :+
Toch waals bloed ?

* gekkie zet in goede TU traditie weer gewoon een filterpruttelmachine op de hoek van z'n eigen bureau.

[ Voor 25% gewijzigd door gekkie op 14-04-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Of gewoon geen zin om jullie koffie te geven vandaag? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door azerty op 14-04-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:49
F.West98 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:51:

Ik hoop dat je het anders bedoeld dan hier staat:
"er zijn ook heel weinig mensen die informatica doen op de uni. Echt 1 op 20 oid.." Zitten er dan ook honden en katten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Leuk, volgens mij heb ik iets nieuws uitgevonden. Een SQL querie die een X resultaat geeft, en wanneer ik deze query echo (bevat variablen) en vervolgens in PHPMyAdmin uitvoer krijg ik een Y resultaat...

Ben er al een uur of 3 mee bezig, absurd 8)7 8)7 8)7 8)7

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 21:41
jbdeiman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:23:
[...]

"er zijn ook heel weinig mensen die informatica doen op de uni. Echt 1 op 20 oid.." Zitten er dan ook honden en katten? :+
'Mensen die informatica doen' is hierbij het onderwerp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

jbdeiman schreef op donderdag 14 april 2016 @ 12:23:
[...]

Ehh.. :+
Vrouwen* die informatica doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8j2KKXu.png

Ok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Niet online
Programmeren voor een smart watch maakt het leven niet gemakkelijker. En de telegraaf is het met me eens:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tCsbERiV320989ZfxP6DlPwC/full.jpg
Of zouden ze misschien compilatie bedoelen O-) ?

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2016 @ 23:22:
Iets "netjes" doen in Magento, ik moest lachen... :+
Eitje. Zolang je maar zonder propere documentatie de vele MB's aan XML configs op de goede plek weet te zetten. :+

Protip mocht je ooit een nieuwe webshop opzetten: Magento (inc. versie 2) is nooit een optie.
Extra gratis protip #2: Negeer lui die alsnog benadrukken dat alle features er in zitten; je krijgt zelden een betere indicatie van incompetentie, oogkleppen, en/of sadomasochisme.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KabouterSuper schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:25:
Programmeren voor een smart watch maakt het leven niet gemakkelijker. En de telegraaf is het met me eens:
[afbeelding]
Nee. Het is een "complication". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
kenneth schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:12:
[...]

Zo hé, bijna vergeten dat verhaal. Ik zag Adria Richards staan en mijn nekharen gingen gelijk overeind staan nog voor ik me het verhaal en de persoon weer kon herinneren :X
Ik ken iemand die haar in het echt geinterviewt heeft en zij was eerst een beetje op Adria zijde maar na het interview totaal niet. Ik vind alle threats naar haar toe echt niet goed maar de feit dat ze ook niet onderkent dat haar public shaming actie gewoon dom was en ze dat veel beter had kunnen aanpakken doet me gewoon voelen net alsof zij boven andere staat. Dus bij mij gaan de nekharen ook gelijk overeind staan.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Rutix schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:12:
[...]

Ik ken iemand die haar in het echt geinterviewt heeft en zij was eerst een beetje op Adria zijde maar na het interview totaal niet. Ik vind alle threats naar haar toe echt niet goed maar de feit dat ze ook niet onderkent dat haar public shaming actie gewoon dom was en ze dat veel beter had kunnen aanpakken doet me gewoon voelen net alsof zij boven andere staat. Dus bij mij gaan de nekharen ook gelijk overeind staan.
Mjah als je rond dezelfde tijd wel zelf naar een man kan twitteren dat tie maar sokken in z'n broek moet gaan stoppen alvorens hij zich door de TSA laat visiteren. Zou je toch denken dat ze zelf ook niet aan elk sexistisch grapje aanstoot zou nemen. En het is verder niet echt "responsible disclosure" zoals je dat in de IT doorgaans toch wel tegen komt. Eerst netjes in stilte melden bij diegene die er overgaat en wat mee of aan kan doen. Pas als er stelselmatig niets mee gedaan wordt pas overwegen om het aan een grotere klok te hangen.
Achja misschien voor wat vuurwerk haar met suggeren voor die tweakers web dev meeting congres dinges geval achtigheid ? (heel erg storm loopt het daar niet met namen geloof ik)

Mooie kans om mezelf tot trending topic te verheffen door alleen al de footer van onze brusselse tassendraagster enpassant over een beamer heen te laten gaan (8> . (wel even zorgen dat ik dan naar de kapper ben geweest en er een beetje hip opsta)

[ Voor 9% gewijzigd door gekkie op 14-04-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Goedemorgen iedereen!

* azerty zet een thermos met koffie, een thermos met chocolademelk en een thermos met thee klaar voor de gegadigden. Ook Firesphere wordt niet vergeten: een goed gekoeld Belgisch biertje staat voor hem klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Rutix schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:12:
[...]

Ik moest opzoeken wie zij was, op 1 of andere manier heb ik alles gemist van die heisa :p Ze had het inderdaad veel beter kunnen aanpakken. Gewoon rustig melden dat ze beledigd was (al snap ik eigenlijk niet waarom ze nu echt beledigd was, haar tweet vind ik maar vaag) of gewoon doodleuk meegrappen, dat had beter geweest. Seksistische grapjes zullen altijd bestaan en sommigen kunnen echt niet leuk zijn, dat snap ik volledig want ik heb het zelf al meegemaakt. Als vrouw is IT niet altijd een makkelijk wereldje om in rond te lopen maar dan probeer ik terug te slaan met humor of een gelijkwaardige opmerking om duidelijk te maken dat ik het niet pik. Fight fire with fire :*) Tot nu toe heb ik wel het gevoel dat de mannelijke collega's wel wat aankunnen. En stel dat het daarmee niet genoeg is, zou ik wel naar mijn manager stappen (of in Adria haar geval bij de conference organisators).
gekkie schreef op donderdag 14 april 2016 @ 22:34:
[...]
Mooie kans om mezelf tot trending topic te verheffen door alleen al de footer van onze brusselse tassendraagster enpassant over een beamer heen te laten gaan (8> . (wel even zorgen dat ik dan naar de kapper ben geweest en er een beetje hip opsta)
Is er iets mis met mijn footer? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:18
KabouterSuper schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:25:
[afbeelding]
Nee hoor, die dingen heten zoals GuidoH zegt echt zo. Bij een Apple Watch kun je al op je klokje alles aanpassen. De dingen die in de onderstaande afbeelding rood omlijnd zijn, zijn die 'complicaties'

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kgY1z3i.png

Wat je overigens met een complicatie van de Telegraaf moet is me een raadsel. Er zijn maar heel weinig echt goede 3rd-party complicaties die echt nuttig zijn en meestal is het niet meer dan een shortcut naar de app zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-03 10:14
Goedemorgen! Ben ik hier als part-time dev en fulltime stromingsleerstudent in de goede koffiehoek beland?

Path of Exile IGN: Isolocis/Henk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 16:23
Hebben ze bij stromingsleer geen koffie? :+

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Er zijn hier mensen die kaas boven koffie kiezen :|

Help!
https://twitter.com/rhianakasey/status/720795729652879361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Haha altijd, anders komt die Matlab code niet af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

azerty schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 05:26:
Goedemorgen iedereen!

Ik vraag me af, wat is eigenlijk "goed gekoeld" en wat is "slecht gekoeld"? Hoe kun je iets goed of slecht laten koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Goed gekoeld is in een frigo die op paar graden staat, slecht gekoeld is in de vriezer zodat je een bierijsje hebt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophon16
Firesphere schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:08:
[...]

Ik vraag me af, wat is eigenlijk "goed gekoeld" en wat is "slecht gekoeld"? Hoe kun je iets goed of slecht laten koelen?
Koelen in een koelkast met CFK's? Koelen in droogijs/vloeibaar stikstof lijkt me ook niet in de categorie 'goed en verantwoord koelen' vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Laatst online: 18:52
Firesphere schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 09:08:
[...]

Slecht gekoeld is gekoeld tot net iets onder omgevingstemperatuur of tot ver onder vries punt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zou zeggen: goed koelen is de goede temperatuur die bij dat bier hoort. Het hangt er namelijk erg vanaf wat voor bier je drinkt. Een standaard pils koel je tot 4 graden, terwijl veel speciaalbieren warmer (vaak rond de 10 graden) word gedronken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
Gropah gaat door voor de koelkast! :+
Pagina: 1 ... 52 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic ;)