De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➓ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 99 Laatste
Acties:
  • 393.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Bosmonster

*zucht*

Ooit een keer een 2 518's op de kop getikt vlak voordat ze uit de handel gingen. Gebruik die beiden nu al vele jaren voor werk en prive.

1 per jaar lijkt me inderdaad wel erg veel! Weet niet hoe het met die nieuwe zit, maar de 518 gaat makkelijk jaren mee. Sterker nog, heb er nooit 1 stuk zien gaan. Vervang ze als ze beginnen te verteren aan de buitenkant :P

Volgens mij is de G400 de officiele vervanger van de MX 518.

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Mijn mx518 thuis werkt nog perfect. Maar de nieuwe serie van Logitech is diep triest. Weet even de serienummers niet, maar bij de ene muis die ik heb is de middle mouse button de scrollwheel ratel lock/unlock (dit is een wired variant), en moet je de knop eronder als MMB gebruiken, bij de andere muis (wireless) is de MMB wel echt de MMB, en zit de knop eronder als ratel lock/unlock.

Beiden hebben vervolgens de back/forward buttons ook nog eens geremapped staan, waardoor alles wat ik gewend ben te doen met die muis niet werkt tenzij Setpoint in admin mode draait. (Moet VS.NET in admin mode draaien voor IIS.) Die zooi werkt dan niet out of the box, dus zit je te kutten met de task scheduler om die software onder admin mode te draaien. Vervolgens krijg ik regelmatig dat Setpoint gewoon halverwege de dag sterft. Kan ik weer 2x dat ding afschieten opstarten als admin, en dan werkt het weer. Zoveel gedoe is het me niet waard, ik ben nu een Rapoo 7100p aan het proberen sinds vorige week toevallig. Tot nu toe bevalt ie aardig. Ligt even solide in de hand als de logitech die ik gebruikte, en kost maar 3 tientjes.

En dan heb je nog de logitech toetsenborden. De enige die in nederland te krijgen is van logitech met een US INTL layout is de K120, als je de business variant koopt. M.a.w. het simpelste van het simpelste. Wireless? Niet te krijgen. Dan krijg je een gare nederlandse layout waar rechts van de spatiebalk geen windows knop zit. Onacceptabel voor een power user. Ik wil WIN-pijltjes kunnen gebruiken met 1 hand om windows te docken. Logitech gevraagd of die te krijgen was, zei de helpdesk miep dat ik het beste een kennis in de VS kon vragen om er een op te sturen. WTF is dat voor klantenservice.

Nee, logitech is afgegleden van by far de beste naar benedengemiddeld. Ik heb 21 jaar lang uitsluitend logitech gebruikt voor muizen en toetsenborden, maar ben er nu klaar mee.

(Overigens, de reden dat ik graag wireless muis en tobo will hebben is zodat ik weinig hoef in te pluggen als ik op mn werk aankom, dan pak ik mn muis uit mn tas, en tobo staat al klaar. Helaas nog steeds een wired tobo nu dus, omdat er niks zinnigs is.)

(Overigens #2, wat is er loos met al die tobo fabrikanten, een fatsoenlijk full-layout US INTL keyboard is amper nog te krijgen. Waarom ramt iedereen die numpad tegen de rest van het toetsenbord aan?)

[ Voor 11% gewijzigd door Grijze Vos op 06-01-2016 16:42 ]

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Ik zou wel een 'muis' willen hebben die niet RSI veroorzaakt. Mijn baas gebruikt een drawpad als muis samen met een fingerpad van apple, maar ik kan er niet aan wennen. Heb zelf een verschrikkelijke apple muis :')

[ Voor 11% gewijzigd door Cornelisjuh op 06-01-2016 16:43 ]

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Setpoint ;(

Sowieso, software voor je friggin' muis. ;(

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Grijze Vos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:39:
Mijn mx518 thuis werkt nog perfect. Maar de nieuwe serie van Logitech is diep triest. Weet even de serienummers niet, maar bij de ene muis die ik heb is de middle mouse button de scrollwheel ratel lock/unlock (dit is een wired variant), en moet je de knop eronder als MMB gebruiken, bij de andere muis (wireless) is de MMB wel echt de MMB, en zit de knop eronder als ratel lock/unlock.

Beiden hebben vervolgens de back/forward buttons ook nog eens geremapped staan, waardoor alles wat ik gewend ben te doen met die muis niet werkt tenzij Setpoint in admin mode draait. (Moet VS.NET in admin mode draaien voor IIS.) Die zooi werkt dan niet out of the box, dus zit je te kutten met de task scheduler om die software onder admin mode te draaien. Vervolgens krijg ik regelmatig dat Setpoint gewoon halverwege de dag sterft. Kan ik weer 2x dat ding afschieten opstarten als admin, en dan werkt het weer. Zoveel gedoe is het me niet waard, ik ben nu een Rapoo 7100p aan het proberen sinds vorige week toevallig. Tot nu toe bevalt ie aardig. Ligt even solide in de hand als de logitech die ik gebruikte, en kost maar 3 tientjes.

En dan heb je nog de logitech toetsenborden. De enige die in nederland te krijgen is van logitech met een US INTL layout is de K120, als je de business variant koopt. M.a.w. het simpelste van het simpelste. Wireless? Niet te krijgen. Dan krijg je een gare nederlandse layout waar rechts van de spatiebalk geen windows knop zit. Onacceptabel voor een power user. Ik wil WIN-pijltjes kunnen gebruiken met 1 hand om windows te docken. Logitech gevraagd of die te krijgen was, zei de helpdesk miep dat ik het beste een kennis in de VS kon vragen om er een op te sturen. WTF is dat voor klantenservice.

Nee, logitech is afgegleden van by far de beste naar benedengemiddeld. Ik heb 21 jaar lang uitsluitend logitech gebruikt voor muizen en toetsenborden, maar ben er nu klaar mee.
Voor toetsenborden ben ik over naar mechanische borden van DAS. Qua muis... is anders uberOptions niet een optie?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

De allernieuwste serie heeft geen Setpoint meer, maar Options, en dat is een stuk betere software. Daar valt letterlijk alles heel goed en applicatiespecifiek aan te passen, en zijn er ook 'gestures' mogelijk. Dus nu heb ik knop onder mousewheel als F5 in firefox/chrome en build/run in visual studio, heb ik vorige/volgende in de mail als verwijder/archiveer en heb ik het horizontale scrollwiel als volumeregelaar in applicaties waar horizontaal scrollen niet van toepassing is. Werkt echt heerlijk

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:32
EddoH schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:29:
[...]
1 per jaar :/
'Muis' je zoveel of is het zulke brakke kwaliteit? :P
Kwaliteit is prima hoor. Ik doe er een stuk langer mee, maar de gliders zijn na een jaar hier ook wel op. Gelukkig zijn die zo vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Grijze Vos schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:39:
(Overigens #2, wat is er loos met al die tobo fabrikanten, een fatsoenlijk full-layout US INTL keyboard is amper nog te krijgen. Waarom ramt iedereen die numpad tegen de rest van het toetsenbord aan?)
pricewatch: Microsoft Sculpt Ergonomic Desktop <3

(Alhoewel die misschien weer wat ver gaat met de numpad. :+ En de muis is even hoog als mnt everest, moet je ook maar net willen.)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik zit erover te denken om die Sculpt te kopen... typt het een beetje lekker? Komt het in de buurt van een UltraX/laptoptoetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 12:10
Dat toetsenbord heb ik ook, zonder de muis. Microsoft Sculpt Ergonomic Keyboard En ik gebruik dat num gedeelte niet.
Wel jammer dat er geen uit knop op zit of geen energie gebruikt als hij niet verbonden is.
De eerste paar batterijen waren er in korte tijd doorheen. :( Nu blokkeer ik de batterijen met een papiertje en dan doet hij er wel langer mee. ;)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

* Firesphere heeft een NZ Bankrekening! *O*
* Firesphere heeft een NZ verzekering! *O*
* Firesphere heeft een NZ visum *O*

Wat heb ik nog meer nodig?

[ Voor 55% gewijzigd door Firesphere op 06-01-2016 18:52 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

F.West98 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:51:
Dus nu heb ik knop onder mousewheel als F5 [..] voor build/run in visual studio
Dat is ook pointless, in VS zit je voornamelijk met beide handen aan het toetsenbord.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Firesphere schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:31:

Huis inclusief stroom, gas, water, internet en andere basale dingen zoals een koelkast? telefoonnummer/contract?

Anyhow, vandaag weer een dag in duigen door ijzel en ijs op de weg -O- en het is nog niet eens zeker of het morgen beter word

[ Voor 13% gewijzigd door Gropah op 06-01-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Gropah schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:21:
[...]

Huis inclusief stroom, gas, water, internet en andere basale dingen zoals een koelkast? telefoonnummer/contract?
Daarvoor moet ik eerst een huis hebben. Voor nu heb ik een leuke studio via AirBnB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:03
Firesphere schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:31:

Vervoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ow ja, heb ik ook. 9 februari 2016, 10:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

.oisyn schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:47:
[...]

Dat is ook pointless, in VS zit je voornamelijk met beide handen aan het toetsenbord.
Niet als je een ander project wil runnen wat níet het StartUp project is en niet wil debuggen. Dan zit je toch met de hand aan de muis om dat startup project tijdelijk te veranderen en in dát geval is het handiger.
In het geval dat ik het project waar ik in werk als startup project wil maken heb ik een sneltoets om niet te hoeven verplaatsen.

Andere use-cases: je miste ergens een import, er stond een build-instelling verkeerd, zoiets. Maar het zijn er idd niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

[b]Firesphere schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:09:Ow ja, heb ik ook. 9 februari 2016, 10:25
Zorgen dat je douaneambtenaar je douanekaart goed leest zodat ze niet onnodig je baggage overhoop halen en je vier binnenlandse vluchten mist. Of het is het een directe vlucht naar Welly?

Goed dat je het zegt ik heb nog een rekening bij BNZ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

nieuws: Consumentenversie vr-bril Oculus Rift gaat 699 euro kosten

Die reacties...echt...wauw....mensen die oprecht pissig zijn omdat een bedrijf haar producten een (naar hun mening) hoge prijs geeft.
Om vervolgens ook te zeggen dat het absurd is want er zit alleen maar chip X en scherm Y in. Alsof de chips de prijs van dergelijke accessoires bepaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
So? Waarom mag je niet pissig zijn omdat je iets duur vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 17:59

RayNbow

Kirika <3

Avalaxy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:34:
Oh, je mag dat wel zijn, maar je komt dan gewoon over als een klein kind. :+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Avalaxy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:34:
Je mag van mij alles vinden. Ik vind het alleen moeilijk te begrijpen dat je oprecht verontwaardigd bent dat een bedrijf een prijs hangt aan zijn producten die je niet aanstaat. Alsof je recht heb op een prijs die jij redelijk vind.
Er wordt niemand opgelicht, niemand belazerd, niemand benadeeld en het is geen eerste levensbehoefte.

Als je het niet waard vind koop je het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door EddoH op 06-01-2016 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 19:11
Gelukkig wel het recht om er vanaf te zien (met of zonder commentaar) :)
(en wie weet komt het dan met iets oldskools als vraag en aanbod alsnog weer goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-08 14:24

ZaZ

Tweakers abonnee

EddoH schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:29:
[...]

1 per jaar :/
'Muis' je zoveel of is het zulke brakke kwaliteit? :P
Firesphere schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:30:
[...]

1 per jaar? Wat doe je er mee, basketballen ofzo?
Zal wel aan mijn klikgedrag liggen ofzo. Ik heb het met alle muizen (ik gebruik altijd Logitech)
Ik lees veel op het internet en tijdens het lezen heb ik de gewoonte om wat ik lees te selecteren, dus ik klik ook heel veel en misschien druk ik te hard.

Dus dat of Logitech heeft in alle muizen brakke switches :P Als je gaat googlen is het wel een veelvoorkomend probleem.
Het is niet zo dat de switch het niet meer doet maar dat ie de klik niet meer duidelijk registreert.
Dus krijg je ongewenste dubbelkliks bij een enkele klik etc.
Dan gaat ie de prullenbak in en koop ik een nieuwe.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

ZaZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 01:01:
[...]

[...]

Zal wel aan mijn klikgedrag liggen ofzo. Ik heb het met alle muizen (ik gebruik altijd Logitech)
Ik lees veel op het internet en tijdens het lezen heb ik de gewoonte om wat ik lees te selecteren, dus ik klik ook heel veel en misschien druk ik te hard.

Dus dat of Logitech heeft in alle muizen brakke switches :P Als je gaat googlen is het wel een veelvoorkomend probleem.
Het is niet zo dat ie switch het niet meer doet maar dat ie de klik niet meer duidelijk registreert.
Dus krijg je ongewenste dubbelkliks bij een enkele klik etc.
Dan gaat ie de prullenbak in en koop ik een nieuwe.
Ah, dat probleem heb ik met Logitech ook gehad. Alleen is mij toen ik't voor het eerst had, inderdaad geadviseerd om niet zo hard die knoppen ingedrukt te houden. Er is maar weinig kracht nodig voor een klik, hard indrukken zorgt er voor dat de switches onder zware stress komen te staan.

Dus, om kosten te besparen: Doe's voorzichtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Firesphere schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 01:03:
[...]

Ah, dat probleem heb ik met Logitech ook gehad. Alleen is mij toen ik't voor het eerst had, inderdaad geadviseerd om niet zo hard die knoppen ingedrukt te houden. Er is maar weinig kracht nodig voor een klik, hard indrukken zorgt er voor dat de switches onder zware stress komen te staan.

Dus, om kosten te besparen: Doe's voorzichtig!
¿Qué?

rommel

:+

[ Voor 9% gewijzigd door ZaZ op 07-01-2016 01:30 ]

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:33
Heb je er ooit 1 kunnen fixen? Ik heb hier nog 2 kapotte MX Performances liggen (kapotte switches). En mijn huidige MX Performance heeft scroll problemen, als je in klik modus zit van het wiel doet 'ie soms ineens 5 clicks, zit je ineens een heel stuk naar beneden in je pagina, ook vrij irritant als je in de volume regeling zit.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Hoe lang is in het Programming Topic al het vraag -> antwoord principe?
Ik zie allemaal groene vinkjes in de lijst! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

http://tweakers.net/plan/...elopment-iteratie-79.html
Sinds eergisteren denk ik, ik had het eerst nog niet gezien :)

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Dannisi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 03:31:
Heb je er ooit 1 kunnen fixen? Ik heb hier nog 2 kapotte MX Performances liggen (kapotte switches). En mijn huidige MX Performance heeft scroll problemen, als je in klik modus zit van het wiel doet 'ie soms ineens 5 clicks, zit je ineens een heel stuk naar beneden in je pagina, ook vrij irritant als je in de volume regeling zit.
Ja, maar is een rotklusje. Als je engelengeduld hebt of van gepriegel houdt is het wel te doen.
Je hoeft er niet technisch voor te zijn. Komt erop neer dat je de microswitch open moet maken en een soort heel dun koperen plaatje een beetje moet buigen. Dat is allemaal peanuts, maar dan moet je dat 'lipje' weer goed in de microswitch zetten en dat is een rotklusje. Na een uur klooien had ik beide weer teruggeplaatst en werkte de muis weer prima voor 6 maanden ofzo. Daarna besloten dat ik het niet waard vind en gewoon maar steeds een nieuwe gekocht. Dat doe ik al een jaar of 8 met de Performance MX omdat ik het voor de rest een erg fijne muis vind.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dannisi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 03:31:
Heb je toevallig de laatste versie van SetPoint?

Probeer versie 6.31 eens. Is een bekend probleem met de nieuwste versies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
ZaZ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:43:
[...]

Ja, maar is een rotklusje. Als je engelengeduld hebt of van gepriegel houdt is het wel te doen.
Je hoeft er niet technisch voor te zijn. Komt erop neer dat je de microswitch open moet maken en een soort heel dun koperen plaatje een beetje moet buigen. Dat is allemaal peanuts, maar dan moet je dat 'lipje' weer goed in de microswitch zetten en dat is een rotklusje. Na een uur klooien had ik beide weer teruggeplaatst en werkte de muis weer prima voor 6 maanden ofzo. Daarna besloten dat ik het niet waard vind en gewoon maar steeds een nieuwe gekocht. Dat doe ik al een jaar of 8 met de Performance MX omdat ik het voor de rest een erg fijne muis vind.
Je hebt het niet over die muis van je avatar? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb er een soort van haat-liefde-verhouding mee

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

€ 670 voor de Oculus Rift. Ik wacht wel tot Will op mijn werk er eentje koopt om mee te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wel leuk, het komt een beetje in het nieuws dat IE 11 het enige is wat ze nog gaan ondersteunen en opeens gaan we IE 10 ad hoc laten vallen.
Helemaal prima, maar gun me iets meer tijd?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Argh. E-mail "disclaimers" Kap er eens mee een half A4tje vol juridisch gewauwel onder je mail te plakken. Het is toch niet rechtsgeldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Firesphere schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:29:
Argh. E-mail "disclaimers" Kap er eens mee een half A4tje vol juridisch gewauwel onder je mail te plakken. Het is toch niet rechtsgeldig!
Denk aan het milieu voordat je dit bericht print.

en uiteindelijk kost dat stukje tekst meer inkt.. logic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Douweegbertje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:33:
[...]

Dat doe ik dan ook altijd. Ik heb vaak zat een mailtje waar dat onder stond geprint. En dan als de zender van zo'n mailtje toevallig langskomt, expres het geprinte mailtje er bij pakken en zeggen "Ik heb heel hard aan de boom in de tuin gedacht voordat ik ging printen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Helemaal leuk als je te maken hebt met Duitsers, die zijn dan ook nog eens verplicht om de naam van de baas te vermelden, net als het handelsregisternummer enzo. :')
Douweegbertje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:33:
[...]

Of nog leuker: dan komt precies die regel op pagina 2/2. Heb je een heel A4'tje verspild aan "Please consider the environment before printing this e-mail".

Waarom je een e-mail zou printen is mij dan weer een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex) schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
[...]

Helemaal leuk als je te maken hebt met Duitsers, die zijn dan ook nog eens verplicht om de naam van de baas te vermelden, net als het handelsregisternummer enzo. :')

[...]

Of nog leuker: dan komt precies die regel op pagina 2/2. Heb je een heel A4'tje verspild aan "Please consider the environment before printing this e-mail".

Waarom je een e-mail zou printen is mij dan weer een raadsel.
Dat je verplicht bent wat bedrijfsgegevens onder je email te plakken heeft enigszins nog waarde, bijv dat je als klant weet met wie je in gesprek bent over het algemeen (en dat een bedrijf niet kan zeggen: "deze email is niet uit naam van het bedrijf gestuurd, maar als persoonlijk door de medewerker").

Misschien allemaal geen juridisch waterdichte dingen, maar het heeft een factor oneindig meer zin dan de denk aan onze bomen berichten, of "This e-mail, including attachments, may include confidential and/or proprietary information, and may be used only by the person or entity to which it is addressed.". Wat nou als ik die email ontvang terwijl die voor iemand anders bedoelt was? Ik ben de geadresseerde (verkeerd ingevoerd email adres), dus ik mag dit wel gebruiken? Dit soort dingen houden juridisch nooit stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyaero
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Liever tekstdisclaimers dan plaatjes van een halve megabyte als handtekening die bij elke mail wordt meegestuurd.

Disclaimer: deze forumpost is met uiterste zorg samengesteld. Skyaero neemt geen aansprakelijkheid voor eventuele schade als gevolg van fouten in dit bericht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:46:
[...]

Dat je verplicht bent wat bedrijfsgegevens onder je email te plakken heeft enigszins nog waarde, bijv dat je als klant weet met wie je in gesprek bent over het algemeen (en dat een bedrijf niet kan zeggen: "deze email is niet uit naam van het bedrijf gestuurd, maar als persoonlijk door de medewerker").

Misschien allemaal geen juridisch waterdichte dingen, maar het heeft een factor oneindig meer zin dan de denk aan onze bomen berichten, of "This e-mail, including attachments, may include confidential and/or proprietary information, and may be used only by the person or entity to which it is addressed.". Wat nou als ik die email ontvang terwijl die voor iemand anders bedoelt was? Ik ben de geadresseerde (verkeerd ingevoerd email adres), dus ik mag dit wel gebruiken? Dit soort dingen houden juridisch nooit stand.
Errr, da's toch precies wat we zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firesphere schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:59:
[...]

Errr, da's toch precies wat we zeggen?
Het ging meer om dat stuk over bedrijfsinformatie.
Alex) schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
[...]
Dat vind ik helemaal nog niet zo vervelend. Een ding als handelsregisternummer zijn ook mooie dingen om op te filteren als je verschillende email naar verschillende mappen wilt hebben. Het "From" veld werkt hierin vaak ook wel, maar ik heb wel leveranciers die soms statusmeldingen vanuit een compleet ander adres en domein sturen. Niet zo'n grote ramp, maar dat is een paar extra characters onder een email ook niet. Als er toch al staat: "Piet van KPN, www.domein.ext, Tel. +3111111111" kan dat nummer er ook wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Gathering of StackOverflow :+

Jammer alleen dat je maar 1 post als antwoord kan vlaggen. Dat vind ik ook een beetje onzinnig op bijvoorbeeld de Microsoft fora, want vaak zijn toch meerdere antwoorden relevant (zeker als het goede antwoord doorbouwt op een ander antwoord). Heb vandaag een paar topics gezien waarbij ik het gevlagde antwoord niet het meest complete/juiste antwoord vond.

Ik vraag mij daarnaast af of de vraagsteller wel de persoon is die kan bepalen of het antwoord ook wel het beste is. Want hoewel de vraagsteller misschien geholpen is, zijn andere antwoorden beter of correcter. Daar stoor ik mij op SO ook behoorlijk aan, dan is het gekozen (of met meeste upvotes, maar dat is sowieso al een apart verhaal, want de meeste upvoten het antwoord met de meeste votes nog verder omhoog omdat die al boven aan staat) antwoord vaak niet het beste antwoord voor "de community".

Hoe het wel moet, weet ik niet, maar wilde graag even klagen :+

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Nog 1 dagje "echt" werken in Nederland...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
.Gertjan. schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Gathering of StackOverflow :+

Jammer alleen dat je maar 1 post als antwoord kan vlaggen. Dat vind ik ook een beetje onzinnig op bijvoorbeeld de Microsoft fora, want vaak zijn toch meerdere antwoorden relevant (zeker als het goede antwoord doorbouwt op een ander antwoord). Heb vandaag een paar topics gezien waarbij ik het gevlagde antwoord niet het meest complete/juiste antwoord vond.

Ik vraag mij daarnaast af of de vraagsteller wel de persoon is die kan bepalen of het antwoord ook wel het beste is. Want hoewel de vraagsteller misschien geholpen is, zijn andere antwoorden beter of correcter. Daar stoor ik mij op SO ook behoorlijk aan, dan is het gekozen (of met meeste upvotes, maar dat is sowieso al een apart verhaal, want de meeste upvoten het antwoord met de meeste votes nog verder omhoog omdat die al boven aan staat) antwoord vaak niet het beste antwoord voor "de community".

Hoe het wel moet, weet ik niet, maar wilde graag even klagen :+
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik vind het niet passen in een discussieforum. Dan zou m.i. gewoon een optie om te sorteren op puntenaantal beter zijn. Maar ook dat is nietszeggend: over het algemeen zullen (correcte) antwoorden die gewoon eerder gepost zijn meer punten hebben dan een 'goed' antwoord dat later gepost wordt.

SO is gewoon heel wat anders dan een forum en ik denk dat dergelijke functionaliteit 'lenen' nogal averechts kan werken. Zelf heb ik niet echt de behoefte nog iets toe te voegen als er al een 'geaccepteerd' antwoord staat bijvoorbeeld, ongeacht hoe correct dat antwoord is.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Ah jolly postgresql 9.5 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 18:39

Matis

Rubber Rocket

Wat is docker toch een fijn programma. Heel eenvoudig "systemen" aan elkaar koppelen, snapshots maken, iets testen en bij een faal weer snel reverten om opnieuw te doen.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Nu al? Ik dacht dat die nog RC was :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

HMS schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:53:
[...]

Meestal komt na RC toch Release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
HMS schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:53:
[...]
Kleine wasjes .. grote wasjes ... doe ze in je ...

Maar was ook wel iets eerder dan ik had verwacht .. zat er wel aan te komen dat het in deze maand zou zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Firesphere schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:53:
[...]

Meestal komt na RC toch Release?
De RC is krap 3 weken oud (18 december), met de feestdagen er nog tussendoor. Ik vind het vrij snel, zeker voor een RDBMS, vandaar mijn verbazing :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Zijn uiteraard al wel langdurige beta's aan vooraf gegaan.
Tevens bepalen ze vrij vroeg welke features ze rijp genoeg achten zodat ze hun release schedule ook gaan halen en de rest schuift maar fijn een versie door, is weer eens wat anders dan zoveel mogelijk mergen en vervolgens maar kijken waar het schip strand en of iedereen ook net zo'n commitment heeft met het fixen van bugs al ze hadden met de ruwe implementatie van een feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

HMS schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 19:02:
[...]

De RC is krap 3 weken oud (18 december), met de feestdagen er nog tussendoor. Ik vind het vrij snel, zeker voor een RDBMS, vandaar mijn verbazing :).
Aan de andere kant, een RC is eigenlijk al klaar voor release, alleen de laatste fixjes nog. Dus als dat er maar weinig zijn (of geen, als't goed is), is het natuurlijk makkelijk releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
HMS schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:32:
[...]

Kan je Hyper-V niet beter aansturen via de PowerShell API?
Uiteraard, maar niet met het gemak waar ik naar streef. Het kan nu dus beveiligd en snel via de browser van m'n mobiel. Gewoon VM naam met een aan/uit knop klaar... Heb het nu een tijdje getest en werkt super gemakkelijk. Ik heb niet altijd de technische mogelijkheden om remote in te loggen via rdp of remote powershell achtige oplossingen. Vergeet niet dat dit een oplossing is voor 'on the road'. En daarbij, omdat we tweakers zijn: gewoon omdat het kan :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Laurens-R op 07-01-2016 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hmm was het gemauw niet dat al die ios devices zo geweldig bij zouden moeten zijn qua updates .. hmpfrr blijkt nog niet uit m'n statistieken .. ben je eindelijk van IE < 10 verlost .. ondersteund alles wat langskomt braaf websockets && webworkers ... van IE, edge, FF tot chrome .. behalve si sa safari.
*nargh*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 18:30
Zenuwachtig! Vandaag hoor ik of mijn afstuderen goed is, en ik mag verdedigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

Ryur schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:57:
Zenuwachtig! Vandaag hoor ik of mijn afstuderen goed is, en ik mag verdedigen
Ik duim voor je! d:)b

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Hydra schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:34:
[...]
Dan zou m.i. gewoon een optie om te sorteren op puntenaantal beter zijn.
Have an upvote :P
Kom je lekker bovenaan als ze ooit dat principe gaan inbouwen op Tweakers :+

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hydra schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:34:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik vind het niet passen in een discussieforum.
Je moet ook een specifiek "type" topic aanmaken (vraag ipv discussie), dus het is waarschijnlijk om een bepaalde doelgroep te krijgen / houden, die tegenwoordig naar andere websites vertrekken.
Dan zou m.i. gewoon een optie om te sorteren op puntenaantal beter zijn. Maar ook dat is nietszeggend: over het algemeen zullen (correcte) antwoorden die gewoon eerder gepost zijn meer punten hebben dan een 'goed' antwoord dat later gepost wordt.
Dat niet alleen: het puntenaantal is ook vaak een populariteitspoll (een grappige opmerking hoeft niet het beste antwoord te zijn).
SO is gewoon heel wat anders dan een forum en ik denk dat dergelijke functionaliteit 'lenen' nogal averechts kan werken. Zelf heb ik niet echt de behoefte nog iets toe te voegen als er al een 'geaccepteerd' antwoord staat bijvoorbeeld, ongeacht hoe correct dat antwoord is.
Ik weet niet of het de bedoeling is om richting SO te gaan, maar een antwoord markeren als beste antwoord zal wellicht ook zorgen voor een hele influx aan mensen die de search beter kunnen gaan gebruiken.

Het is al annoying als je door tig replies heen moet scrollen (I'm looking at you MS forum) om mogelijk een goed antwoord te vinden.

Dit is overigens helemaal frustrerend:

All long help threads should have a sticky globally-editable post at the top saying 'DEAR PEOPLE FROM THE FUTURE: Here's what we've figured out so far ...'

:+

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Alleen de gedachte stuurt mij al in een haatmodus... Voor dat soort figuren moeten ze het RBS (Remote Bitch Slap) protocol opzetten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hmm nog frustrender dan geen antwoord .. is slechts het antwoord "Oh ik heb het gevonden, het werkt nu wel .. bedankt !"
Erhmm ja wat waar hoe ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
gekkie schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 22:57:
Hmm was het gemauw niet dat al die ios devices zo geweldig bij zouden moeten zijn qua updates .. hmpfrr blijkt nog niet uit m'n statistieken .. ben je eindelijk van IE < 10 verlost .. ondersteund alles wat langskomt braaf websockets && webworkers ... van IE, edge, FF tot chrome .. behalve si sa safari.
*nargh*
Dat is niet zo gek toch (vanuit Apple gezien)? Die hebben er baat bij iedereen te pushen een app in de Appstore te plaatsen. Functionele webapps (games daargelaten maar ook niet uitgezonderd) kunnen in heel veel gevallen direct concurreren met een native app.

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 18:30

Update: ik moet nog even flink schrijven, maar de basis ligt er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzalucht
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:35

Pizzalucht

Snotneus.

.Gertjan. schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Alleen de gedachte stuurt mij al in een haatmodus... Voor dat soort figuren moeten ze het RBS (Remote Bitch Slap) protocol opzetten... :/
Ik vraag me dan altijd af hoeveel mensen langs zijn gekomen, uiteindelijk een fix hebben gevonden en die toen niet hebben gepost ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acemoo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 21:56
Ryur schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:19:
[...]

Update: ik moet nog even flink schrijven, maar de basis ligt er.
Success ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

mbarie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:15:
[...]
Dat is niet zo gek toch (vanuit Apple gezien)? Die hebben er baat bij iedereen te pushen een app in de Appstore te plaatsen. Functionele webapps (games daargelaten maar ook niet uitgezonderd) kunnen in heel veel gevallen direct concurreren met een native app.
Ik mag hopen dat Apple het mobile web (of via MacOs het desktop web) toch echt wel serieus neemt. Een app is leuk, maar ik wordt een beetje gestoord van al die websites die een app door je strot proberen te rammen. Als je meerdere nieuwssites leest zou je voor al die sites een app moeten installeren... Ik wil juist zo min mogelijk apps op mijn telefoon hebben. Dingen kosten ruimte, proberen notificaties door te drukken en bevatten vaak een sub-set van de functionaliteiten van de website...

Kijk bijvoorbeeld eens naar de LinkedIn app voor iOS. Je kan prima connecten met mensen, maar een connection verwijderen kan alleen via de desktop site, welke continue probeert de mobile site te openen en dan probeert om de app door je strot te rammen... :X Daarnaast krijg je altijd te maken met apps die weer voor beperkte platforms beschikbaar zijn. Met een fatsoenlijke website/webapplicatie ben je direct van dat gezever af.

Het web moet ook gewoon zijn plek hebben wat mij betreft. Tuurlijk, sommige dingen passen beter in een app, maar veel apps zijn volgens mij redelijk overbodig te maken als ze de website een beetje mobiel maken. Maar goed, dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbarie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-08-2021
Helemaal met je eens. Ik denk alleen dat Apple hierin een zorgvuldige afweging gemaakt om enkele fancy features gewoon eenvoudigweg niet te ondersteunen in Safari, jaarlijks lidmaatschap betalen en 30% afdragen op een app is veel rendabeler dan een goede webbrowser. Als Apple zo doorgaat komt er denk ik een moment dat Safari door significante websites gewoon niet meer ondersteund wordt. Net zoals bij oude versies van IE. Dan moet Apple kiezen of ze meegaan, of Safari uitfaseren. De gebruiker heeft sowieso voldoende alternatieven.

[ Voor 17% gewijzigd door mbarie op 08-01-2016 10:36 ]

Storyteller @ soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
mbarie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:15:
Mjah .. webapp .. precies wat toe is aan een rewrite .. maar goed Apple is inderdaad het nieuwe Microsoft. En idd heel fijn dat iedereen het er voor over lijkt te hebben om minimaal 30% te veel te betalen voor dat platform, waar uiteindelijk dit soort fratsen uit naar voren komt.

Maar goed wordt dus wellicht weer een uitzondering knutselen .. maar nu voor safari .. *zucht*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
mbarie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:32:
Als Apple zo doorgaat komt er denk ik een moment dat Safari door significante websites gewoon niet meer ondersteund wordt. Net zoals bij oude versies van IE. Dan moet Apple kiezen of ze meegaan, of Safari uitfaseren. De gebruiker heeft sowieso voldoende alternatieven.
Mjah ook de reden om op een gegeven moment IE6 en 7 en deels 8 buiten de deur te zetten .. er zijn alternatieven .. je bent niet meer locked .. dus dan installeer je dat ook maar. Scheelde een berg code + css, plus het nodige gezucht en gesteun bij iedere nieuwe funtionaliteit.
Alleen heb ik het gevoel dat de meeste appelaars (alles behalve dev' ers dan) niet zo alternatieven minded zijn .. dat is immers waarom ze zo'n geweldige apple hebben.

PS. iemand nog een goede debugger voor de neus .. voorholtes .. keel .. luchtwegen en wat dies meer zij ...

[ Voor 6% gewijzigd door gekkie op 08-01-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
mbarie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:32:
Helemaal met je eens. Ik denk alleen dat Apple hierin een zorgvuldige afweging gemaakt om enkele fancy features gewoon eenvoudigweg niet te ondersteunen in Safari, jaarlijks lidmaatschap betalen en 30% afdragen op een app is veel rendabeler dan een goede webbrowser. Als Apple zo doorgaat komt er denk ik een moment dat Safari door significante websites gewoon niet meer ondersteund wordt. Net zoals bij oude versies van IE. Dan moet Apple kiezen of ze meegaan, of Safari uitfaseren. De gebruiker heeft sowieso voldoende alternatieven.
Op iOS zijn er echter geen alternatieven qua browser. Door de beperking dat apps geen code mogen compileren of interpreteren is het onmogelijk om een render engine te maken voor iOS. Ook Chrome & Firefox maken op iOS gebruik van de render engine van iOS en zijn puur een schil daar omheen. Waarbij de engine van iOS zelf weer een beperkte versie van Safari is. Zo meen ik mij te herinneren dat bepaalde moderne technieken alleen door Safari ondersteund werden, maar niet mogelijk waren als je bv een Cordova app maakte (en dus ook niet beschikbaar zullen zijn in Chrome of Firefox). Volgensmij was het zelfs zo dat de losse render engine geen JIT compilatie doet op JS code, en alleen Safari dat kan doen.

Apple doet dus ten eerste (bewust) alles eraan om nieuwe web ontwikkelingen tegen te houden, door deze niet of pas heel laat in Safari te ondersteunen. En daarnaast is het door de bewuste extra restricties op de losse render engine van iOS nog een stuk moeilijker om daarin goede apps te maken. Doordat je dan nog meer features mist, en het langzamer werkt door het missen van JIT compilatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

BtM909 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:35:
Het is al annoying als je door tig replies heen moet scrollen (I'm looking at you MS forum) om mogelijk een goed antwoord te vinden.
Mjah,het probleem met dit en ieder forum is dat het antwoord doorgaans organisch tot stand komt. Niemand gaat de hele flow om tot de oplossing te komen in zijn antwoord editen of er een recap in schrijven, dus als je van de vraag "Mijn computer doet het niet" met tien tussenliggende vraag-en-antwoordposts naar het antwoord "Dus het was inderdaad de monitorkabel, steek die er terug in" gaat, is het volledig nutteloos voor de volgende lezer om dat antwoord bovenaan te zetten.

Dit is wat ík haat aan de MSDN-forums, de groene antwoorden die bovenaan staan zijn zeer zelden nuttig voor de voorbijkomende Googler, het proces wat in de tussenliggende posts plaatsvindt is veel belangrijker.

Ik vind dit dus een vrij zinloze toevoeging aan GoT, alleen al voor de leesbaarheid van topics, en heb het met custom CSS uitgezet.

[ Voor 17% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2016 10:54 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
BtM909 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:35:
Je moet ook een specifiek "type" topic aanmaken (vraag ipv discussie), dus het is waarschijnlijk om een bepaalde doelgroep te krijgen / houden, die tegenwoordig naar andere websites vertrekken.
Welke is dat dan? (puur nieuwsgierigheid)
Dat niet alleen: het puntenaantal is ook vaak een populariteitspoll (een grappige opmerking hoeft niet het beste antwoord te zijn).
Yup. Dat zie je op reddit ook heel sterk: er is altijd een soort collectief brein aan het werk op de meeste subs dat een bepaald soort reactie upvote of downvote. Ik vind het beter werken voor vraag en antwoord dan een 'plat' forum als dit, maar je zit daar met hetzelfde probleem. Het is af en toe wel frustrerend om nul upvotes te krijgen met een reactie waar je echt tijd ingestoken hebt (inclusief voorbeeldcode) en dan daarna 50 upvotes te krijgen voor een domme grappig bedoelde one-liner.
Ik weet niet of het de bedoeling is om richting SO te gaan, maar een antwoord markeren als beste antwoord zal wellicht ook zorgen voor een hele influx aan mensen die de search beter kunnen gaan gebruiken.
Tja. Maar als het daar om gaat krijg je dus alleen de mensen die geen engels kunnen. Of je daar nu blij van wordt.
gekkie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:11:
Hmm nog frustrender dan geen antwoord .. is slechts het antwoord "Oh ik heb het gevonden, het werkt nu wel .. bedankt !"
Erhmm ja wat waar hoe ?!?
Zelfde kaliber als de mensen die hier zeggen "heb al een antwoord, topic mag dicht!". Euh, we zijn niet je persoonlijke antwoordbitches. Als je informatie uit de community haalt is het wel zo netjes ook wat terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Op iOS zijn er echter geen alternatieven qua browser. Door de beperking dat apps geen code mogen compileren of interpreteren is het onmogelijk om een render engine te maken voor iOS. Ook Chrome & Firefox maken op iOS gebruik van de render engine van iOS en zijn puur een schil daar omheen. Waarbij de engine van iOS zelf weer een beperkte versie van Safari is. Zo meen ik mij te herinneren dat bepaalde moderne technieken alleen door Safari ondersteund werden, maar niet mogelijk waren als je bv een Cordova app maakte (en dus ook niet beschikbaar zullen zijn in Chrome of Firefox). Volgensmij was het zelfs zo dat de losse render engine geen JIT compilatie doet op JS code, en alleen Safari dat kan doen.

Apple doet dus ten eerste (bewust) alles eraan om nieuwe web ontwikkelingen tegen te houden, door deze niet of pas heel laat in Safari te ondersteunen. En daarnaast is het door de bewuste extra restricties op de losse render engine van iOS nog een stuk moeilijker om daarin goede apps te maken. Doordat je dan nog meer features mist, en het langzamer werkt door het missen van JIT compilatie.
Als App bouwer kan je UIWebView, WKWebView of de SFSafariViewController gebruiken. Elke werkt op zich weer anders.
Met de meest recente versie van Cordova kan je nu gebruik maken van WKWebView. Naast sterk verbeterde performance is ook de memory footprint een stuk beter. Echter.... er zitten wel weer redelijk wat bugs in WKWebView en niet alle plugins werken daar nog goed mee....

Die bugs zijn ook de reden dat WKWebView nog niet grootschalig gebruikt worden door Chrome en Firefox. Zie bijvoorbeeld ook https://code.google.com/p/chromium/issues/detail?id=423444

Twitter zou dan weer de SFSafariViewController willen gebruiken, maar loopt daarbij ook tegen een aantal issues aan: https://gist.github.com/jamesreggio/98d6846e4b7554f83c2d

Oh en als dat nog niet alles als je een webpagina als "App" op de launchpad zet dan gebruikt hij dus ook een ander type view dan de standaard in Safari. |:(

Yup heerlijke mengelmoes van problemen. En dan zullen er vast nog wel meer zijn, maar ja je kan niet zien welke bugs er allemaal ingediend zijn bij Apple. Misschien is dat wel omdat ze soms na jaren nog niet gefixed zijn. Zoals dat ge-ordende sets in de standaard database methodes van Apple nog zwaar bugged zijn, al sinds de introductie ervan in iOS 5! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:04:
Het is af en toe wel frustrerend om nul upvotes te krijgen met een reactie waar je echt tijd ingestoken hebt (inclusief voorbeeldcode) en dan daarna 50 upvotes te krijgen voor een domme grappig bedoelde one-liner.
Mjah ben opzich nog wel voor /.' s additionele kwalificering .. funny, insightful, informative, interesting.
Zou de funnies zeker niet weg willen hebben, maar opzich wel handig dat ze met een click of a button wel weg te filteren zijn.
(maar goed wat dat betreft heb ik op tweakers nog wel bakken met meer filter wensen .. vooral in de pricewatch en shopreviews)
Zelfde kaliber als de mensen die hier zeggen "heb al een antwoord, topic mag dicht!". Euh, we zijn niet je persoonlijke antwoordbitches. Als je informatie uit de community haalt is het wel zo netjes ook wat terug te geven.
Yups .. helaas is dat nu ook grotendeels je "winst" die je nu nog kunt behalen .. aan actief werven voor nieuwe mensen op je forum.
Yup heerlijke mengelmoes van problemen. En dan zullen er vast nog wel meer zijn, maar ja je kan niet zien welke bugs er allemaal ingediend zijn bij Apple. Misschien is dat wel omdat ze soms na jaren nog niet gefixed zijn. Zoals dat ge-ordende sets in de standaard database methodes van Apple nog zwaar bugged zijn, al sinds de introductie ervan in iOS 5! :O
Misschien hadden ze eens wat dev' ers aan het werk moeten zetten van die inmense bonussen, maar goed dat gaat dan zoals al eerder hier gesteld werd wel tegen hun business case in, dus dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk (maar voor mij een reden om absoluut geen gebruiker van het Apple platform te worden).

[ Voor 24% gewijzigd door gekkie op 08-01-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
gekkie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:26:
Misschien hadden ze eens wat dev' ers aan het werk moeten zetten van die inmense bonussen, maar goed dat gaat dan zoals al eerder hier gesteld werd wel tegen hun business case in, dus dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk (maar voor mij een reden om absoluut geen gebruiker van het Apple platform te worden).
Wel handig ff duidelijk te maken als je meerdere mensen quote dat het meerdere mensen zijn ;). Had ff een paar seconden een "WTF? Wanneer heb ik dat geschreven?"-momentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:04:
[...]
Welke is dat dan? (puur nieuwsgierigheid)
Wat bedoel je met `dat`:

- Type topic
- Bepaalde doelgroep

?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:41:
[...]

Wel handig ff duidelijk te maken als je meerdere mensen quote dat het meerdere mensen zijn ;). Had ff een paar seconden een "WTF? Wanneer heb ik dat geschreven?"-momentje ;)
Ah whoops sorry .. was ook een editje .. met als quote het staartje van iemand anders .. dus zelf er even een quote-tag voorgeragd .. maarja dan heb je dus geen naam toestand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:10
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:36
Bah, even een dagje in verlof en er staan zo'n 30 mails in mijn inbox te wachten. Dringend probleem voor project 1, 2, 3, 4. Ik ben dus weer eens aan het jongleren met 4 projecten. Daarnet al een oplossing verstuurd voor project 1. Dat kreeg ik nu net terug, in mijn haast was ik blijkbaar vergeten het bijhorende databankscript (1 extra veld) mee te sturen. |:(
Mag het iets minder druk? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Otherside1982 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:18:
Bah, even een dagje in verlof en er staan zo'n 30 mails in mijn inbox te wachten. Dringend probleem voor project 1, 2, 3, 4. Ik ben dus weer eens aan het jongleren met 4 projecten. Daarnet al een oplossing verstuurd voor project 1. Dat kreeg ik nu net terug, in mijn haast was ik blijkbaar vergeten het bijhorende databankscript (1 extra veld) mee te sturen. |:(
hmm als je eenmaal in die trant zit gaat er helaas vaak steeds meer mis als je het probeert bij te benen :/ .. wordt alleen maar beter als er ook nog wat ongeduld bij gaat komen

Fijn dat de glasvezel meuk allemaal KPN is geworden .. ja daar mogen wij niks meer mee dus dan moet er een monteur van de glasvezelboer komen .. dat kan wel 5 werkdagen duren ..
pffrrt was ooit zo blij van UPC af te zijn (en niet bij de KPN te zitten) .. zit je nu via een omweg alsnog weer bij de KPN ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Otherside1982 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:18:
De kunst daarbij is om je niet onder druk te laten zetten en gewoon de juiste prioritering aan te brengen ( Wat makkelijker klinkt dan het soms is ).

Haastige spoed is zelden goed. Dus je kunt beter wat mensen even laten wachten ( alleen dat lost vaak problemen al vanzelf op ;) ), dan dat je je gaat haasten en fouten maakt.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gekkie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:44:
Fijn dat de glasvezel meuk allemaal KPN is geworden .. ja daar mogen wij niks meer mee dus dan moet er een monteur van de glasvezelboer komen .. dat kan wel 5 werkdagen duren ..
pffrrt was ooit zo blij van UPC af te zijn (en niet bij de KPN te zitten) .. zit je nu via een omweg alsnog weer bij de KPN ..
Daarom zitten wij juist bij de KPN, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar partijen schuiven het altijd op elkaar af. de UPC zegt dat het aan de KPN ligt, de KPN zegt vervolgens dat het aan de UPC ligt en als klant heb je daar compleet geen inzicht in. Nu ligt het gewoon altijd aan de KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:16:
[...]
Daarom zitten wij juist bij de KPN, eigenlijk te belachelijk voor woorden, maar partijen schuiven het altijd op elkaar af. de UPC zegt dat het aan de KPN ligt, de KPN zegt vervolgens dat het aan de UPC ligt en als klant heb je daar compleet geen inzicht in. Nu ligt het gewoon altijd aan de KPN.
Was van UPC naar OnsNet toestand gegaan .. werkte prima .. voeding kaduuk .. laat je er een bezorgen .. of heb je echt haast dan haalde je er eentje op .. over het algemeen waren ze overal snel mee

(ok behalve met de rapportage dat mijn router allerlei pakketjes voor andere ip-adressen begon te krijgen ... best leuk om een porno-survey van de buurt te maken .. maar goed ook mijn was (welliswaar grotendeels SSL/SSH) hangt dan dus buiten)

Maarja achterliggende glasvezel is opgekocht .. en nu moet dus alles "doorgezet" worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
BtM909 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:49:
[...]

Wat bedoel je met `dat`:

- Type topic
- Bepaalde doelgroep
Ah sorry. Dat was ambigu inderdaad. Doelgroep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:13:
[...]

Ah sorry. Dat was ambigu inderdaad. Doelgroep.
Ik zou eigenlijk willen antwoorden: Zeg jij het maar... :)

Als ik voor de devschuur mag spreken, dan zie ik dat er een kliekje Coffee Corner-tuig is en daarbuiten is het vrij rustig. Het `tuig` is overigens niet de (doel)groep die topics maken met problemen en datzelfde zie je met mensen die vroeger veel aanwezig waren, reageerden en nieuwe topics aanmaakte: de meer senior mensen weten hoe ze hun problemen op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
Maandag .. wasdag ... woensdag .. gehaktdag ... vrijdag .. legacyday ?!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
BtM909 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:24:
Ik zou eigenlijk willen antwoorden: Zeg jij het maar... :)
Tja. Jullie hebben 't probleem met de weinig influx van nieuw volk. Niet mijn probleem om 't maar bot te stellen. Als je nieuw volk wil krijgen moet je je gewoon wat flexibeler opstellen wat betreft vragen die vaak gesteld worden. Dat zie ik vooral als struikelblok: er wordt naar beginners wat elitair gereageerd vaak.
Als ik voor de devschuur mag spreken, dan zie ik dat er een kliekje Coffee Corner-tuig is en daarbuiten is het vrij rustig. Het `tuig` is overigens niet de (doel)groep die topics maken met problemen en datzelfde zie je met mensen die vroeger veel aanwezig waren, reageerden en nieuwe topics aanmaakte: de meer senior mensen weten hoe ze hun problemen op moeten lossen.
Je hebt ook een groep mensen nodig die daadwerkelijk de newbies kunnen en willen helpen. En dan ook mensen met professionele ervaring: anders is het eenoog die de koning van de blinden wordt. Dus je hebt ook voor die mensen incentives nodig. Waardering is hierin erg belangrijk. Wat enorm averechts werkt is betutelling: hoewel mensen (mijzelf incluus) hier wel eens wat kinderachtig uit de hoek willen komen (het is en blijft een forum; het moet niet te serieus worden) moet je er rekening mee houden dat je hier met volwassen mensen te maken hebt. Mods moeten zich dus wat meer op de achtergrond houden en zeker niet proberen een 'stempel' op discussies te drukken. Dat laatste gaat bij veel fora mis, ook hier, en daar jaag je eigenwijze doch ervaren devs mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:24
Hey, nieuw favicon?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Volgens mij sinds de laatste iteratie(release), maar browsers zijn hardnekkig en eigenwijs om zelf te bepalen wanneer ze de oude vervangen door een nieuwe(re).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Wauw. Hongaarse recruiters die recruiten voor Nederlandse vacatures.

Recruiters waren al niet veel soeps, maar hoe moet ik enthousiast worden van een positie als 'Embadded Software Engineer' die mij door een Hongaars iemand wordt toegestuurd met de tekst: 'Hello, please accept invitation. attach job descriptions." ondertekend door Randstad Sourceright.

I mean..really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:47:
Je hebt ook een groep mensen nodig die daadwerkelijk de newbies kunnen en willen helpen. En dan ook mensen met professionele ervaring: anders is het eenoog die de koning van de blinden wordt. Dus je hebt ook voor die mensen incentives nodig. Waardering is hierin erg belangrijk. [...]
Ik wil graag mensen helpen, maar wanneer uit de topic-start al blijkt dat de persoon geen/weinig moeite wil doen, of wanneer mijn “duwtje in de juiste richting” in plaats van volledig uitgekauwd antwoord niet voldoende is, houdt het snel op.

Misschien ben ik elitair (aan het worden), maar ik heb de indruk dat dit de laatste tijd steeds vaker het geval is.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:47:
[...]

Tja. Jullie hebben 't probleem met de weinig influx van nieuw volk. Niet mijn probleem om 't maar bot te stellen. Als je nieuw volk wil krijgen moet je je gewoon wat flexibeler opstellen wat betreft vragen die vaak gesteld worden. Dat zie ik vooral als struikelblok: er wordt naar beginners wat elitair gereageerd vaak.

[...]

Je hebt ook een groep mensen nodig die daadwerkelijk de newbies kunnen en willen helpen. En dan ook mensen met professionele ervaring: anders is het eenoog die de koning van de blinden wordt. Dus je hebt ook voor die mensen incentives nodig. Waardering is hierin erg belangrijk. Wat enorm averechts werkt is betutelling: hoewel mensen (mijzelf incluus) hier wel eens wat kinderachtig uit de hoek willen komen (het is en blijft een forum; het moet niet te serieus worden) moet je er rekening mee houden dat je hier met volwassen mensen te maken hebt. Mods moeten zich dus wat meer op de achtergrond houden en zeker niet proberen een 'stempel' op discussies te drukken. Dat laatste gaat bij veel fora mis, ook hier, en daar jaag je eigenwijze doch ervaren devs mee weg.
Op zich wil ik best mensen helpen, maar ik ben niet de enige die al snel afhaakt als er iets wordt neergeplempt met "Werkt niet, doe fix" o.i.d.

Daarnaast ben ik niet de meest tactvolle in uitleg, dus daar ben ik domweg niet altijd even geschikt voor.

Ik merk trouwens ook dat er op veel andere plekken veel positiever wordt gereageerd met bedanken etc. dan hier op GoT.

On another note :X
https://imgur.com/vYUG2Jj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Firesphere schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:57:
[...]

Op zich wil ik best mensen helpen, maar ik ben niet de enige die al snel afhaakt als er iets wordt neergeplempt met "Werkt niet, doe fix" o.i.d.

Daarnaast ben ik niet de meest tactvolle in uitleg, dus daar ben ik domweg niet altijd even geschikt voor.

Ik merk trouwens ook dat er op veel andere plekken veel positiever wordt gereageerd met bedanken etc. dan hier op GoT.
Wellicht is dat ook omdat die mensen al wat meer ervaren zijn? De groep die in mijn ervaring het minst positief reageert is vaak de jongere, beginnende programmeur. Die hebben vaak ook niet zin/mogelijkheid om in het Engels te zoeken dus komen die al snel uit op een Nederlands forum, zoals GoT. De mensen die wel de moeite nemen om in het Engels te gaan zoeken weten feedback vaak beter te waarderen. En zodra ze Engels zoeken weten ze dat je daar veel meer mee kan vinden en dus komen die (bijna) nooit meer op GoT. Nog later kunnen ze zelf hun problemen bijna altijd wel oplossen en komen ze al helemaal niet meer op GoT.
Ik zoek ook nooit meer in het Nederlands voor programmeerprobelemen o.i.d. omdat bijna alles wat je dan vindt van een enorm beginnersniveau is en/of van slechte kwaliteit is. Dus dat is het nadeel voor PRG hier, de doelgroep (qua niveau en kennis) doet bijna alle discussie in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
OkkE schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:50:
Ik wil graag mensen helpen, maar wanneer uit de topic-start al blijkt dat de persoon geen/weinig moeite wil doen, of wanneer mijn “duwtje in de juiste richting” in plaats van volledig uitgekauwd antwoord niet voldoende is, houdt het snel op.

Misschien ben ik elitair (aan het worden), maar ik heb de indruk dat dit de laatste tijd steeds vaker het geval is.
(Ook voor FS omdat hij in z'n reactie ongeveer hetzelfde zegt)

Ik zeg ook niet dat je dan maar ad nauseam mensen die geen moeite doen moet gaan helpen. Maar je kunt ook gewoon zeggen "joh, steek er ff wat meer moeite in". Hier wordt dan meteen een topic gesloten. Laat 'em gewoon z'n topic editten. Staat er dan naar jouw idee nog steeds te weinig in; reageer gewoon niet. Je hebt daar geen ingreep in nodig; topics die geen mensen trekken zakken van zelf wel.
F.West98 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:35:
Dus dat is het nadeel voor PRG hier, de doelgroep (qua niveau en kennis) doet bijna alle discussie in het Engels.
Het is een beetje raar dat de 'doelgroep' van PRG de mensen zouden zijn die 'alles in het engels doen'. Dan heeft dit forum namelijk geen enkel bestaansrecht: voor professionele info kom ik hier echt niet. Er wordt hier echt ongeveer nul voor mij interessant nieuws gepost. Tweakers is al sinds jaar en dag meer een forum rond consumentenelectronica / computers geweest dan rond zelf programmeren maar zelfs in EL en de casemodding fora is het enorm stil.

Kijk maar naar de frontpage. De enige discussies die daar enigzins 'populair' zijn zijn het eeuwige gezeik tussen android en apple aanhangers. Oftewel: pubers.

Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat vroeger alles beter was, maar het was in de 'hobby' hoekjes in ieder geval een stuk drukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Hydra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:51:
[...]

Het is een beetje raar dat de 'doelgroep' van PRG de mensen zouden zijn die 'alles in het engels doen'. Dan heeft dit forum namelijk geen enkel bestaansrecht: voor professionele info kom ik hier echt niet. Er wordt hier echt ongeveer nul voor mij interessant nieuws gepost. Tweakers is al sinds jaar en dag meer een forum rond consumentenelectronica / computers geweest dan rond zelf programmeren maar zelfs in EL en de casemodding fora is het enorm stil.

Kijk maar naar de frontpage. De enige discussies die daar enigzins 'populair' zijn zijn het eeuwige gezeik tussen android en apple aanhangers. Oftewel: pubers.

Natuurlijk is het makkelijk om te zeggen dat vroeger alles beter was, maar het was in de 'hobby' hoekjes in ieder geval een stuk drukker.
Relatief drukker in ieder geval. Maar het is inderdaad een beetje het kip/ei-probleem, ik ga hier niet vaak problemen neerzetten omdat er niet heel veel mensen zijn om die te beantwoorden, en er is niemand om die te beantwoorden omdat er geen problemen worden neergezet. De problemen díe er zijn, zijn meestal beginnersniveau (met vaak weinig moeite genomen door de TS) of zó ingewikkeld dat niemand een antwoord heeft.

Ik merk overigens wel inderdaad dat Casemodding een stuk rustiger is dan een paar jaar geleden, say, 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Wil je dan zeggen dat bijvoorbeeld SO beter is, met een copy/paste bullshit verhaal van een Indiër ? :+
Ik post hier af en toe een vraag, juist omdat ik weet dat mensen in zekere zin wel wat extra tijd voor een Tweaker (of wellicht meer voor mij persoonlijk) willen besteden om iets met wat meer aandacht goed door te lezen en vervolgens met een gedegen antwoord te komen.

Ik zou namelijk best voor een groep Tweakers hier zo'n 1000x meer moeite -willen- doen dan een random gast op bijvoorbeeld SO.

Overigens moet ik wel zeggen dat ik zeker het laatste jaar weinig tot geen problemen meer heb gehad waar ik niet meer zelf uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Laatste officiele werkdag gehad. Maar eens zien wat we nu de komende weken gaan doen als Koos niet-echt-werkloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Opruimen/verkopen/weggooien.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1 ... 11 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.

Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic ;)