Ten eerste: wat een vreselijke presentatie, zo slecht afgestemd allemaal en nogal oncharismatische sprekers. Klappen omdat de opslaan knop z’n werk doet, het moet niet veel gekker worden. We gaan er maar even vanuit dat het opnieuw presenteren van alle functies van de app - alsof ze stuk voor stuk nieuwe features zijn - puur voor de Amerikaanse markt is, anders is er echt geen enkel excuus voor.
Anyway, afgaande op wat ze nu geshowcased hebben, word ik wel heel bang dat de de lay-out van de app weer een behoorlijk gedrocht gaat worden. Na jarenlange iteraties - mede op jarenlang fel aandringen van de klanten - is “v3”, op die stompzinnige stock en crypto tabs na die ongewenst door je strot worden geramd, eindelijk best goed bruikbaar. Alles netjes in subfolders en met widgets in één oogopslag saldo’s in onderverdelingen zoals totaal, private, joint en/of savings, etc. Het heeft z’n grove designflaws zoals de rare plekken van de instellingen, maar de home tab is simpel, netjes opgeruimd en overzichtelijk te maken waardoor je in één keer alles kan zien dat je wil weten… En dan opeens dit, waar ik dat niet terugzie. En nog steeds die f-ing crypto en stocks niet weg te krijgen, heel vervelend. En dan komt blijkbaar ook nog die Wheel of Fortune terug.
We gaan het zien, ik hoop dat ik het misheb, maar afgaande op de showcase tijdens de update krijg ik een naar voorgevoel.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)