• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
2Dutch schreef op zondag 4 januari 2026 @ 17:59:
...
True that! Maar kan me niet herinneren eerder een reminder zo ver vooraf gekregen te hebben bij welke bank of instantie dan ook. Volgens mij is een paar weken van tevoren redelijk standaard, misschien 1 maand (zeg 1 a 1,5 week levertijd om het safe te spelen). Daarom vond ik het wat bijzonder, niet per se slecht ofzo, maar gewoon opvallend :)
Waarom schreef je dan "achterlijk vroeg" ?

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

W1ck1e schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:29:
Waarom schreef je dan "achterlijk vroeg" ?
Omdat dat voor mij zo aanvoelde toen ik het bericht binnenkreeg. Krachttermen mogen hopelijk nog wel in 2026 :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• W1ck1e
  • Nu online
2Dutch schreef op zondag 4 januari 2026 @ 18:38:
[...]

Omdat dat voor mij zo aanvoelde toen ik het bericht binnenkreeg. Krachttermen mogen hopelijk nog wel in 2026 :P
Krachttermen mogen zeker nog, wat mij betreft. Maar het betekent toch wat anders dan "opvallend".

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Qck

Bazinga

Vraagje; Voorheen kon ik bij een automatische incasso (tijdens de transactie) geld van een andere rekening overmaken, als de doelrekening te weinig salo had. Nu zie ik die optie nergens meer. Weet één van jullie waar deze optie naartoe verhuisd is?

Music is not just a sound, it's a way of living.

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Qck schreef op maandag 5 januari 2026 @ 14:11:
Vraagje; Voorheen kon ik bij een automatische incasso (tijdens de transactie) geld van een andere rekening overmaken, als de doelrekening te weinig salo had. Nu zie ik die optie nergens meer. Weet één van jullie waar deze optie naartoe verhuisd is?
Is dat geen bug? Als je terug gaat naar je overzicht en de betaling bovenaan selecteert, krijg je wel de mogelijkheid om een andere rekening te selecteren. Net nog gedaan :P

Ah het overmaken kan idd niet meer ben ik bang :'(

[ Voor 4% gewijzigd door MysticX op 06-01-2026 14:35 ]

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:46
Ok, hoe kan ik dat stomme "netto vermogen" blok op de startpagina verwijderen? Mij interesseert het niet, en het gaat meekijkers niks aan :(

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
edie schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 20:51:
Ok, hoe kan ik dat stomme "netto vermogen" blok op de startpagina verwijderen? Mij interesseert het niet, en het gaat meekijkers niks aan :(
heb je het al aan finn gevraagd?

tegen mij zegt finn

dat kan niet maar je kunt wel de balans verbergen

via home en dan een bankrekening ingedrukt houden .. dan opties
balans verbergen

• W1ck1e
  • Nu online
boyette schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 20:54:
[...]

tegen mij zegt finn

balans verbergen
Dan wordt het geblurred, maar aan de lengte van de blur kan je wel afleiden of het veel of weinig is.

• boyette
  • Nu online
W1ck1e schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 20:58:
[...]

Dan wordt het geblurred, maar aan de lengte van de blur kan je wel afleiden of het veel of weinig is.
ja waziger wordt het niet dan moet je ff via finn een ticket maken en vragen of dat nog waziger kan

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:46
boyette schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 20:54:
[...]

tegen mij zegt finn

balans verbergen
Ik ga niks 'vragen' aan een tekstgenerator. Ook ga ik die onzin niet gebruiken.

Met Balans verbergen worden alle bedragen van alle rekeningen geblurred. Ik wil wel de balans van de betaalrekening zien, maar ben niet geinteresseerd in de balans van mijn andere rekeningen (daarom heb ik de andere rekeningen in een mapje gezet bij het Bankrekeningen blokje).

Ik zie ook dat bij Recente transacties de bedragen zichtbaar zijn en ook daar lijkt geen mogelijkheid dit te blurren.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

• boyette
  • Nu online
-knip- Hou het constructief aub

[ Voor 92% gewijzigd door ZieMaar! op 07-01-2026 08:40 ]

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:00
edie schreef op dinsdag 6 januari 2026 @ 20:51:
Tja, de enige optie is naar een andere bank overstappen. Bij Bunq zal je continue nieuwe "features" krijgen waar je niet op zit te wachten die je niet uit kan stellen. Ze werken duidelijk met het idee "wij bepalen voor gebruikers wat goed is" en eventuele opties om dingen uit of aan te zetten maken ze gewoon niet (want dat kost tijd en levert niets op voor Bunq). Het afgelopen jaar bewijst gewoon dat Bunq geen zak geeft om normale gebruikers die hun bankzaken willen doen. Ze pushen hun extra services want daar zullen ze meer geld aan kunnen verdienen.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:43

Bergie

Lekker belangrijk...

Ik snap iets niet bij Bunq:

we hebben 2 rekeningen waarbij we het eenvoudig budgetteren aan hebben staan. Alleen bij de ene kan ik het resterende budget naar een andere rekening storten zodra de bron (salaris) gestort wordt. Bij de andere is deze optie niet zichtbaar.

Iemand enig idee waar dit verschil in zit?

Yamaha MT-09

• Mirabis
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Bergie schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 15:23:
Ik snap iets niet bij Bunq:

we hebben 2 rekeningen waarbij we het eenvoudig budgetteren aan hebben staan. Alleen bij de ene kan ik het resterende budget naar een andere rekening storten zodra de bron (salaris) gestort wordt. Bij de andere is deze optie niet zichtbaar.

Iemand enig idee waar dit verschil in zit?
Aangezien je "we" schreef, is de ene rekening geopend door een ander persoon/je partner? Misschien zit daar nog verschil in.

1x Venus-E v153 +LilyGo HA, CT003 V117 | 5040Wp ZO + 4200Wp NW | Zonneplan, 3x25A, Easee Charge Lite | EV 98kWh

Pagina: 1 ... 165 166 Laatste

Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic

Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"