Er is nogal wat ruimte tussen niets doen en een klacht indienen. Ik zou een mail versturen.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 14:11:
[...]
Duidelijk omdat je steeds meer rare dingen leest tegenwoordig maar onze naam staat niet op de pas. Dus dan lekker laten denk ik.
Ligt het aan mij of zijn alle vernieuwingen in de Bunq app #31 allemaal al aanwezig in de vorige versie? Ik zag totaal niets anders in de getoonde 'nieuwe' opties.
Enige nieuwe wat ik zag...waren de "stock baskets"....maar heb nog geen nieuwe bunq update in de appstore gezien.Webarcher schreef op woensdag 22 april 2026 @ 07:27:
Ligt het aan mij of zijn alle vernieuwingen in de Bunq app #31 allemaal al aanwezig in de vorige versie? Ik zag totaal niets anders in de getoonde 'nieuwe' opties.
Klopt, dat was het enige nieuwe. Maar heel de Bunq-show viel volledig in herhaling.robv73 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 10:50:
[...]
Enige nieuwe wat ik zag...waren de "stock baskets"....maar heb nog geen nieuwe bunq update in de appstore gezien.
Maar nog geen nieuwe versie in de App Store. Normaal was dat altijd na de 'show'.
Let op:
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"
De discussie waar je nu naar toe moet omdat bunq zijn voorwaarden heeft gepast, kijk eens in Het grote gratis bankentopic
Het bedelen of verzoeken of aanbieden om deel te nemen aan een bunq pack is niet de bedoeling. Zie ook Ardana in "Discussie over & Ervaringen met bunq"