Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 18:20
De sim ontvangt nu ook 5G signaal inderdaad.

Interessant, aangezien ik m’n iPhone liever op 4G heb staan ivm batterij.

Even een testje gedaan. Er is wel verschil.

4G
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eSZqY-Wv1L2nCs6lMaGpUeQLyi0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jPCgvV3JL5bMvluY1vBMoMk9.png?f=fotoalbum_large

5G
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n5pLajG1Y4kExIkbZ9K8ORLKj-k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/xuQd6bUPWnAm2VGc26wWoWZF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 214% gewijzigd door flipjevandejam op 01-08-2024 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-05 21:54
Recent een Lebara simkaart aangevraagd, nu lees ik hier veel negatieve berichten dus ik zal mijn ervaring hier binnenkort ook posten. Ik zocht een maandelijks opzegbaar en goedkope 5G oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-05 21:54
Het is nog geen feest. Twee maal een abonnement met nummerbehoud aangevraagd, beide keren komt het nummerbehoud niet door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batilan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:07
Iemand hier ervaringen met doorschakelen bij Lebara?

Als ik probeer door te schakelen (met willekeurig welke voorwaarden) krijg ik de melding "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code". Ik lees op een aantal fora dat meer mensen hier problemen mee hebben, het schijnt dat Lebara het voor prepaid zelfs niet ondersteunt, en voor sim-only het in principe wel zou ondersteunen, maar dat het netwerk dan ook vaak niet juist geconfigureerd is. Helaas is de klantenservice op dit moment niet bereikbaar.

Zijn er nog meer mensen hier die dit probleem (hebben) ervaren? Ik gebruikte het Lebara-abonnement tot op heden meestal als goedkoop data-abonnement, had er niet op gerekend dat een dergelijk basale voice dienst problemen zou geven.

Verder valt me op dat dit een relatief rustig topic is, betekent dit dat er weinig mensen zijn die problemen ervaren met Lebara, of dat echte Tweakers geen Lebara abo nemen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:56
fl2001 schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 09:16:
[...]

Lebara One is nog steeds hetzelfde als toen.

Met 10 euro beltegoed kan je 1 GB data verbruiken, op te maken wanneer jij wilt.
Ondertussen is de 6 maanden geldig veranderd naar 30 dagen, of kijk ik verkeerd?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Batilan schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:14:
Iemand hier ervaringen met doorschakelen bij Lebara?

Als ik probeer door te schakelen (met willekeurig welke voorwaarden) krijg ik de melding "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code". Ik lees op een aantal fora dat meer mensen hier problemen mee hebben, het schijnt dat Lebara het voor prepaid zelfs niet ondersteunt, en voor sim-only het in principe wel zou ondersteunen, maar dat het netwerk dan ook vaak niet juist geconfigureerd is. Helaas is de klantenservice op dit moment niet bereikbaar.

Zijn er nog meer mensen hier die dit probleem (hebben) ervaren? Ik gebruikte het Lebara-abonnement tot op heden meestal als goedkoop data-abonnement, had er niet op gerekend dat een dergelijk basale voice dienst problemen zou geven.

Verder valt me op dat dit een relatief rustig topic is, betekent dit dat er weinig mensen zijn die problemen ervaren met Lebara, of dat echte Tweakers geen Lebara abo nemen ;).
Herkenbaar. Ik gebruik KPN met eSIM voor mijn prive nummer en Lebara SIM voor zakelijke gebruik in een Google Pixel 9 Pro XL.

KPN werkt alles prima.

Met Lebara kan ik geen nummers doorschakelen. Dit zou ik wel graag willen doen, aangezien bij een gesprek de andere sim geen gehoor geeft bij bellers.

Ook heb ik geen data tijdens het bellen. Bij mijn weten werkte dit eerder wel. De optie voor bellen via 4G staat aan, maar is greyed out. Ik kan deze dus niet in of uitschakelen.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:25
mhr-zip schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 17:14:
...
Ondertussen is de 6 maanden geldig veranderd naar 30 dagen, of kijk ik verkeerd?
Ik weet natuurlijk niet waar je gekeken hebt,
Volgens mij is Lebara One 90 dagen houdbaar als je er geen gebruik van maakt of opwaardeert.
Zodra je er weer gebruik van maakt gaat er weer een nieuwe 90 dagen in.
Na 90 dagen geen gebruik wordt,je nummer geblokkeerden heb je 30 dagen om op te waarderen en de blokkade op te heffen. Doe je dit om één of andere reden niet dan vervaltt het nummer.

Bron pag.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vatkruid
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 24-04 14:15
Iemand heeft geprobeerd fraude te plegen met mijn bankaccount.
Het begon met een 0,01 eur transactie naar Lebara om een abonnement en de automatische incasso te starten.

Moesten jullie ook 0,01 eur betalen om het abonnement te activeren? Hoe ging dat? Zelf weet ik zeker dat ik op het moment van de transactie niet online was.

(Edit: ik heb hierover contact gehad met mijn bank en Lebara maar het bovenstaande is me nog niet duidelijk. Tegenstrijdige informatie.)

Edit2: er staat bij de transactie "euro-incasso". Er is daarna ook meer geld afgeschreven (maandelijkse abonnementskosten. De 0,01 transactie is om de incasso te activeren. Maar dan blijft nog de vraag hoe die 0,01 transactie tot stand kwam. Het kan bijv. dat Lebara aan de persoon vroeg om een 0,01 transactie te signeren in zijn of haar bankomgeving.

Graag dus ervaringen gezocht met Lebara zodat ik een beter beeld kan krijgen van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

@vatkruid Zojuist een abonnement afgesloten en 0,01 cent laten betalen door het familielid. Dit kon enkel via iDeal. Vervolgens een email ontvangen met het contract.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste