• krvermeulen
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Ik gebruik Lebara prepaid. Er wordt bijna dagelijks beltegoed verbruikt voor 0,0MB data. Klantenservice kan niks doen behalve aangeven dat achtergronddata uit moet staan. Mobiel internet voor deze simkaart staat altijd uit. Android geeft zelf ook aan dat er geen data verbruikt is met deze simkaart. Samsung met Android 16.

Is er iemand bekend hiermee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TyIzS7hiSUYP04knhEOpxs2MR2Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ecMZD3zIJwTVTFtc2WWobtCV.png?f=fotoalbum_large

• Wim1147
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 22:58
Na jaren tevreden klant te zijn geweest over Lebara overweeg ik nu over te stappen naar een andere aanbieder. De irritatie is begonnen toen ik de afgelopen weken een aantal keren een 'aanbod' gehad om mijn simonly maandcontract om te zetten in een contract voor een jaar of langer. In die emails werd zogenaamd mijn huidige contract vergeleken met een veel gunstiger contract voor langer contract. Het probleem echter was dat het contract waarmee deze 'aanbieding' werd vergeleken qua voorwaarden niet het contract was waarmee werd vergeleken. Inmiddels een factuur gehad voor de huidige maand en gezien dat zonder hierover geinformeerd de prijs van het abonnement is verhoogd. Dit na enkele jaren hetzelfde bedrag voor abonnementskosten te hebben betaald. Dit terwijl nieuwe klanten gewoon nog gebruik kunnen maken van het 'oude' tarief. Dit komt allemaal op mij over als een vorm van zachte dwang om bestaande klanten in een contract van een jaar of langer te duwen.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:12

knakworst

Get more sats!

krvermeulen schreef op dinsdag 13 januari 2026 @ 19:26:
Ik gebruik Lebara prepaid. Er wordt bijna dagelijks beltegoed verbruikt voor 0,0MB data. Klantenservice kan niks doen behalve aangeven dat achtergronddata uit moet staan. Mobiel internet voor deze simkaart staat altijd uit. Android geeft zelf ook aan dat er geen data verbruikt is met deze simkaart. Samsung met Android 16.

Is er iemand bekend hiermee?

[Afbeelding]
Dit is inherent aan 4g en is aan Lebara te wijten dat ze er geld voor berekenen. Je kan je telefoon op 3G/2G max zetten, nadeel is wel de slechtere gesprekskwaliteit.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste