Ik zit momenteel bij T-Mobile met 5GB+onbeperkt bellen voor €20,78. Ik mag verlengen en kan alleen 10GB+onbeperkt bellen voor €20,- of 3GB+onbeperkt bellen voor €17,50 krijgen. Is natuurlijk gedaan zodat ik niet minder kan gaan betalen als ik aan de huidige bundel genoeg heb...
Nu zat ik te denken aan overstappen naar Lebara (5GB+onbeperkt bellen voor €10,-). Alleen is dat gedeelte buitenland me niet helemaal duidelijk. Je kunt voor €5,- een optie "onbeperkt bellen naar 44 landen" kiezen waar ook EU-landen bij staan, terwijl op een ander deel v/d site weer staat dat je bundel in de hele EU gebruikt kan worden om vanuit de EU naar de EU te bellen.

Als ik met mijn NL-nummer in België ben en naar een Belgisch (vast) nummer wil bellen, is dat dan ook binnen de bundel?
En die "44 landen"-optie van €5,- bedoelt is om dat bellen naar België terwijl ik in Nederland ben onbeperkt te maken?
Nu zat ik te denken aan overstappen naar Lebara (5GB+onbeperkt bellen voor €10,-). Alleen is dat gedeelte buitenland me niet helemaal duidelijk. Je kunt voor €5,- een optie "onbeperkt bellen naar 44 landen" kiezen waar ook EU-landen bij staan, terwijl op een ander deel v/d site weer staat dat je bundel in de hele EU gebruikt kan worden om vanuit de EU naar de EU te bellen.
In de extra info bij de belbundel staat ook niet genoeg:Buitenland (roaming) Sim Only
Binnen de Europese Unie (incl. Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk) kan je met je bundel zonder extra kosten bellen en sms'en naar andere EU-landen, en gebruikmaken van mobiel internet. We sturen je altijd een sms'je als je op 80% en 100% van je belminuten, sms of dataverbruik zit. Bundel op? Dan betaal je het buitenbundeltarief.
Zeker weten dat je geen extra kosten maakt? Check dan hier alle tarieven.

Als ik met mijn NL-nummer in België ben en naar een Belgisch (vast) nummer wil bellen, is dat dan ook binnen de bundel?
Begrijp ik het goed dat ik dus per minuut moet betalen als ik in Nederland ben en naar een Belgisch (vast) nummer bel? Maar dat het uit de bundel (=onbeperkt als ik die €1-optie voor onbeperk bellen ipv 150min heb genomen) gaat als ik zelf ook in België ben?ReBr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:52:
Binnen Nederland heb je idd die internationale bel/sms bundel nodig om 'onbeperkt' naar andere EU nummers, en overige (Non EU) landen te bellen/sms'en.
Zit je zelf niet in NL, maar wel in de EU, dan kan je, je normale nationale bundel gebruiken, om te bellen / sms'en naar NL, en alle andere EU landen (zonder extra kosten dus) maar niet naar die overige (non EU) landen (let op dus...)
En die "44 landen"-optie van €5,- bedoelt is om dat bellen naar België terwijl ik in Nederland ben onbeperkt te maken?
Werkt dat heel slecht of heel duur? Ik heb wel m'n voicemail nodig...ReBr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:52:
(zowiezo geen Lebara voicemail gebruiken...)