Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 15:38
ReBr schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 15:09:
Ben nu overgezet op een nieuwe simkaart van Lebara...

Je kan je de moeite hiervan (bestellen, simwissel activeren, fysieke sims wisselen) wel besparen, want het maakt helemaal niets uit.

Bellen over 4g blijft onmogelijk...bellen over 2g wordt nu al lastig (weinig capaciteit)

Het is dat Lebara prima geprijsd is, en dankzij KPN werkt het ook behoorlijk goed (in Nederland iig), maar deze manier van communiceren (oa op website, waarop duidelijk 4g bellen wordt gecommuniceerd) valt mij behoorlijk verkeerd. (Haal maar een nieuwe simkaart, dat lost alles wel op.....onzin...)

Heel die overgang naar 4g, 5g is waardeloos, als de basis van goede telefonie wordt verwaarloosd (terwijl je wel de juiste telefoons gebruikt)
En ga je de grens over, zoek het maar uit...

Wat dat betreft is zelfs Vodafone al een verademing, meer capaciteit op het 2g netwerk, roaming prima in orde, betere ondersteuning VoLTE, en VoWIFI.

Tot zover het negatieve, gebruik Lebara alleen maar prive, en dat voor maar 7 euro per maand, dat maakt weer een hoop goed.
Tja,
bij mij ook, nieuwe simkaart in mijn Galaxy S10E, valt gelijk weg bij het uitbellen.. waarschijnlijk kan ik ook niet gebeld worden....(mijn zakelijke KPN kaartje werkt prima in dit toestel!)

Maar stop ik (zowel de oude als de nieuwe simkaart..) in een Galaxy A71.. werkt alles naar behoren..

Ik heb nog contact gehad met de Lebara helpdesk, hieronder (geanonimiseerd ons gesprek:)
Customer:
Ik heb via de portal vanmorgen de simkaart om laten zetten

maar voordat ik dat deed merkte ik al dat ik al moeite had met het bellen naar nummer 1244 (activatie simkaart)

dus ik heb nu een nieuwe simkaart, waar als het goed is mijn abbonement op is gezet..

Helpdesk:
Dat klopt en heb jij je telefoon ook al opnieuwe aan en uit gedaan?

Customer:
ja, na het omzetten 😊

zal ik nu nog een keer doen, kan geen kwaad

Helpdesk:
Graag, zou je het nog een keer aan en uit willen zetten?

Customer:
zojuist gedaan 😊 geen verschil

wat opvalt is dat ik een 4G+ icoontje heb, en tijdens bellen valt dit weg, en is er geen data icoon

en na bellen komt deze terug als E, daarna H+ en dan 4g+

alsof er tijdens bellen geen data is.

als ik mijn zakelijke sim (KPN) in mijn telefoon stop. gaat wel alles naar behoren

Helpdesk:
Dit klopt inderdaad en het probleem ligt bij ons. Tijdens het bellen hebben klanten geen internet omdat wij onze netwerk hebben veranderd. Bij het bellen kampen er dan nog storingen. Wij werken er nu momenteel aan en onze excuses hiervoor.

Customer:
ok 😊 bedankt voor je eerlijkheid
heeft dit te maken met het 4G bellen omzetting bij KPN?

Helpdesk:
Nee het ligt aan onze kant.
Storing dus bij Lebara. heb daarna ook gevraagd om mij op de hoogte te houden van de storing, dit gaan ze doen via SMS (tot heden geen SMS ontvangen nog)

Edit: alsnog vind ik het nog vreemd dat ik op mijn Samsung A71 geen problemen ervaar.. kan gewoon bellen (al valt internet wel weg tijdens het bellen)

[ Voor 36% gewijzigd door makkie88 op 12-04-2022 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:50
makkie88 schreef op maandag 11 april 2022 @ 08:23:
[...]

Tja,
bij mij ook, nieuwe simkaart in mijn Galaxy S10E, valt gelijk weg bij het uitbellen.. waarschijnlijk kan ik ook niet gebeld worden....(mijn zakelijke KPN kaartje werkt prima in dit toestel!)

Maar stop ik (zowel de oude als de nieuwe simkaart..) in een Galaxy A71.. werkt alles naar behoren..

Ik heb nog contact gehad met de Lebara helpdesk, hieronder (geanonimiseerd ons gesprek:)

[...]

Storing dus bij Lebara. heb daarna ook gevraagd om mij op de hoogte te houden van de storing, dit gaan ze doen via SMS (tot heden geen SMS ontvangen nog)

Edit: alsnog vind ik het nog vreemd dat ik op mijn Samsung A71 geen problemen ervaar.. kan gewoon bellen (al valt internet wel weg tijdens het bellen)
Als er geen internet meer mogelijk is bij het bellen, dan bel je waaschijnlijk via 2G (dat is die E van Edge), en dan kun je niet gelijktijdig bellen en internetten. Bij 3G en 4G moet dat wel kunnen, maarja, dan moet lebara het bellen via 4G wel laten werken ;). En 3G gaat straks uit bij KPN. Je kan dus proberen nog je toestel op 3G te zetten en dan te kijken of je nog kan bellen en internetten

Ik heb thuis nog wel een lebara kaartje liggen, eens kijken of ik hetzelfde heb.

Edit. Bij 4g werkt bellen niet. Nooit gewerkt ook. toestel gaat dan direct naar 2G. Wel weer HD Voice over 2G, dat is dan wel weer netjes.

Als je het toestel op 3G instelt, dan wil bellen over 3G wel en kun je ook data blijven gebruiken. Zolang 3G nog werkt.

[ Voor 9% gewijzigd door krakendmodem op 12-04-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit gedrag bij het bellen (switch van 4g, naar 2g, zonder data) ervaar ik ook al enkele dagen. (voorheen ging bellen via 4G zowiezo al niet, en werdt er nog automatisch terug geswitched naar 3g)

Fijn om te horen dat dit bij jullie ook speelt, en dat het dus ook bekend is, bij Lebara zelf.
Al ga ik er wel vanuit, dat de rol van KPN hierbij wel groter is, dan Lebara zelf wil toegeven.

Zelf maak ik nu sinds enkele dagen gebruik van een nieuwe simkaart, jammer dat het niets heeft uitgemaakt, maar nu iig wel weer een verse simkaart.

Het speelt trouwens met meerdere telefoons, afgelopen tijd een Huawei P30 gebruikt, deze handmatig op 3g gezet, en prima telefonie, en data. (ook wel eens handmatig op 2g gezet, prima om te bellen, idd HD Voice aanwezig)

Nu met een Iphone SE, deze kan ook handmatig op 3g, ook weer prima met bellen, en data.
Deze kan jammergenoeg niet meer ingesteld worden op alleen 2g.
De switch van 4g, naar 2g, is trouwens tergend traag, maar zodra je gesprek is beeindigd, zit je direct weer op 4g.

Nu maar hopen dat 4g bellen gaat werken, voordat 3g definitief verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Laatst online: 09:50
Tja, wat is nieuw? Die van mij is een jaartje oud maar gebruik die simkaart maar enkele keren per jaar voor wat testjes (en dat het een mooi nummer is die ik niet kwijt wil :P ).

Primair gebruik ik zelf gewoon een KPN abonnement en daar werkt 4G bellen uiteraard vlekkeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-04 22:54
makkie88 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 16:15:
Bij mij werkt sinds een aantal dagen (2 of 3 dagen..) het bellen via Lebara op mijn Samsung Galaxy S10e niet meer naar behoren..
Ik ben niet bereikbaar, en kan ook bijna niet uitbellen (1 op de 15 telefoontjes werkt) Internet werkt nog wel.
Heb hier 2 weken last van. Lebara geeft aan dat het aan mij ligt omdat ze geen enkele andere klant hebben die daar last van heeft. Maar ik heb al meerdere mensen gevonden die er ook last van hebben. |:(

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10

Coldcat

HODL

Ik ben de VS nu. Hem een Lebara Sim only abonnement maar krijg geen connectie tot het netwerk. De klantenservice is waardeloos en weet het antwoord niet.

Weten jullie of je met Lebara in ieder geval connectie tot het netwerk zou moeten krijgen? Ik zie enkel: ‘No service’

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:50
Coldcat schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 16:56:
Ik ben de VS nu. Hem een Lebara Sim only abonnement maar krijg geen connectie tot het netwerk. De klantenservice is waardeloos en weet het antwoord niet.

Weten jullie of je met Lebara in ieder geval connectie tot het netwerk zou moeten krijgen? Ik zie enkel: ‘No service’
Laatste keer dat ik in de VS was had ik wel gewoon bereik. Kan ook zijn dat je telefoon bepaalde frequenties, die in Nederland niet gebruikt worden maar daar wel, niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoalster91
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 26-01-2024
Hoe zijn jullie ervaringen met het internationale pakket voor bellen en sms-en?

Volgens mij weet Lebara er zelf al niets van.
Er staat bij dat je vanuit NL naar 44 landen onbeperkt kan bellen en sms-en, heel leuk.

Nou wil ik vanuit de hele EU gewoon kunnen bellen en sms-en naar andere EU nummers en de buitenlandse landen die er tussen staan. Kan dat?

De enige reactie die je vanuit Lebara krijgt is dat je vanuit hele EU kunt bellen naar de EU.
En dat je naar 44 nummers buiten EU kunt bellen.
Komt dus helemaal niet overeen met wat de website zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Binnen Nederland heb je idd die internationale bel/sms bundel nodig om 'onbeperkt' naar andere EU nummers, en overige (Non EU) landen te bellen/sms'en.

Zit je zelf niet in NL, maar wel in de EU, dan kan je, je normale nationale bundel gebruiken, om te bellen / sms'en naar NL, en alle andere EU landen (zonder extra kosten dus) maar niet naar die overige (non EU) landen (let op dus...)

Met de internationale optie ben je dus, zowel in NL, als daarbuiten (maar wel in EU) het beste af, als je naar het buitenland wil bellen/sms'en.
Zit je buiten de EU, dan heeft deze buitenland bundel totaal geen nut..

Mijn buitenland ervaringen (in het buitenland) met Lebara zijn redelijk goed, wel opletten met service nummers, en voicemail, deze worden direct buiten de bundel gerekend (zowiezo geen Lebara voicemail gebruiken...)
Bellen vanuit NL, naar buitenland, werkt over het algemeen prima, redelijke tarieven zonder extra buitenland optie, en met deze optie ingeschakeld helemaal prima.

Algemeen:

Het bellen binnen Nederland is sinds de uitschakeling van 3g bij KPN, er niet beter op geworden.
Nu alleen nog maar mogelijk om via 2g te bellen (dit gaat eigenlijk ook wel prima, inc HD voice, maar niet meer gelijktijdig internet mogelijk)
Bellen via 4g, is nog steeds niet mogelijk, ondanks ze dat zelf wel verkondigen op hun website (met hun toestel hulp, instellen 4g bellen enzo.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-04 13:39
Ik zit momenteel bij T-Mobile met 5GB+onbeperkt bellen voor €20,78. Ik mag verlengen en kan alleen 10GB+onbeperkt bellen voor €20,- of 3GB+onbeperkt bellen voor €17,50 krijgen. Is natuurlijk gedaan zodat ik niet minder kan gaan betalen als ik aan de huidige bundel genoeg heb... :(

Nu zat ik te denken aan overstappen naar Lebara (5GB+onbeperkt bellen voor €10,-). Alleen is dat gedeelte buitenland me niet helemaal duidelijk. Je kunt voor €5,- een optie "onbeperkt bellen naar 44 landen" kiezen waar ook EU-landen bij staan, terwijl op een ander deel v/d site weer staat dat je bundel in de hele EU gebruikt kan worden om vanuit de EU naar de EU te bellen.
Buitenland (roaming) Sim Only

Binnen de Europese Unie (incl. Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk) kan je met je bundel zonder extra kosten bellen en sms'en naar andere EU-landen, en gebruikmaken van mobiel internet. We sturen je altijd een sms'je als je op 80% en 100% van je belminuten, sms of dataverbruik zit. Bundel op? Dan betaal je het buitenbundeltarief.

Zeker weten dat je geen extra kosten maakt? Check dan hier alle tarieven.
In de extra info bij de belbundel staat ook niet genoeg:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/f3SAE7hl.png
Als ik met mijn NL-nummer in België ben en naar een Belgisch (vast) nummer wil bellen, is dat dan ook binnen de bundel?
ReBr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:52:
Binnen Nederland heb je idd die internationale bel/sms bundel nodig om 'onbeperkt' naar andere EU nummers, en overige (Non EU) landen te bellen/sms'en.

Zit je zelf niet in NL, maar wel in de EU, dan kan je, je normale nationale bundel gebruiken, om te bellen / sms'en naar NL, en alle andere EU landen (zonder extra kosten dus) maar niet naar die overige (non EU) landen (let op dus...)
Begrijp ik het goed dat ik dus per minuut moet betalen als ik in Nederland ben en naar een Belgisch (vast) nummer bel? Maar dat het uit de bundel (=onbeperkt als ik die €1-optie voor onbeperk bellen ipv 150min heb genomen) gaat als ik zelf ook in België ben? :?

En die "44 landen"-optie van €5,- bedoelt is om dat bellen naar België terwijl ik in Nederland ben onbeperkt te maken?
ReBr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:52:
(zowiezo geen Lebara voicemail gebruiken...)
Werkt dat heel slecht of heel duur? Ik heb wel m'n voicemail nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
@ Josefien,

Voicemail werkt prima in NL, in het buitenland altijd extra kosten zoals deze:
03/05/2022 09:03 00:00:09 311 233 €0,12
Hier zat ik in Duitsland.
Daarom probeer ik altijd voicemail uit te zetten, zodra ik de grens over ga.

De 5GB+ombeperkt (=3000 minuten) is een prima optie, heb ik ook. Soms een maandje de 10GB optie, en soms de 1GB optie, en dan weer met de 5 Euro internationaal erbij, om vanuit NL naar Duitsland te bellen, kan je maandelijks veranderen (ook als je 24 maanden contract hebt)

Ben je in Belgie (bv om goedkoop LPG te tanken...), dan kan je met deze bundel, zonder extra kosten, idd bellen naar Belgische nummers, alsook naar alle overige NL+EU landen.
Ben je weer terug in NL, dan werkt de bundel alleen weer in NL, en is alles naar het buitenland buiten de bundel....

Vandaar de internationale bundel optie van 5Euro extra, deze is alleen nuttig als je vanuit NL naar buitenland wil bellen, en tevens vanuit een ander EU land naar bv Canada.

Volgens mij klopt het aardig, zoals jij het hier hebt beschreven (quoten van jouw bericht gaat voor mij nu beetje lastig)

Het blijft toch wel opletten met buitenland, ik wordt toch ook nog regelmatig verrast met buitendebundelkosten :-(

Oja nog 1tje.. indien je een iphone gebruikt..de activatie sms berichten voor imessage, en facetime worden bij Lebara buiten de bundel gerekend, dus zo af en toe staan er weer sms berichten naar UK, a 12 cent per bericht, op je factuur.

[ Voor 8% gewijzigd door ReBr op 14-05-2022 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
ReBr schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:26:
@ Josefien,

Voicemail werkt prima in NL, in het buitenland altijd extra kosten zoals deze:
03/05/2022 09:03 00:00:09 311 233 €0,12
Hier zat ik in Duitsland.
Daarom probeer ik altijd voicemail uit te zetten, zodra ik de grens over ga.
Dus er moet betaald worden als iemand mijn voicemail inspreekt? :o Normaal gesproken is het alleen als het beluisterd wordt :o

Ik ben vrij vaak een middagje in België, telkens aan/uit zetten is niet heel praktisch.
ReBr schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 16:26:
Het blijft toch wel opletten met buitenland, ik wordt toch ook nog regelmatig verrast met buitendebundelkosten :-(
En die zijn begrensd op €10,- max. ("belplafond")? Of geldt dat alleen voor kosten binnen Nederland? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remag22
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 27-06-2022

Remag22

tsilaer

Inmiddels is er bij Lebara, naast Abo, PP Data, Lebara en Lebara One nu ook een nieuwe vorm van Netwerk.

Dat heet eigenlijk Pre-Loaded. Dat is een vorm tussen een Abo en Pre-paid in.
Je betaald je Abo in feite 4 maanden vooruit. Daardoor nooit onverwachte afschrijvingen van je rekening!

Bij Lebara heet het een 3+1 bundel:

https://mobile.lebara.com/nl/nl/prepaid/3+1bundels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yFqUns-sCq4vYo_iLOzPJZqbM1g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b02UcrQXQCSQO23AmqlK0dnH.png?f=user_large

Bijvoorbeeld voor 45 euro per 4 maanden (11,25 euro per maand) krijg je 8GB data per maand, onbeperkt bellen en SMS-en. Maar het belangrijkste is dat je nergens aan vast zit en nooit onverwachte kosten krijgt.
Immers Op = Op.

SSTHVoy18NNCBL115SDIKNFCS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazzzup
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-05 21:36
Ik zag al wat berichten dat in april bellen & internetten niet werkt gelijktijdig, is dat nog steeds zo?

Ik ben sinds kort overgestapt naar Lebara en bij mij werkt het nog steeds niet, Lebara gaf eerst de schuld aan m'n instellingen en sim-card, maar zullen zelf toch ook wel weten dat het niet werkt neem ik aan.
krijg nu het idee dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

Sim-card net vervangen en nog steeds ruk.

Update 25-10

Vandaag opnieuw telefonisch contact gehad met de servicedesk en idd Lebara ondersteunt momenteel geen VoLTE, dus tijdens bellen schakelt de telefoon terug naar 2G.
Nu hebben ze tot einde van de maand de "niet goed geld terug weken", wat betekend dat binnen een maand na aansluiting je abonnement kan opzeggen en overgezet wordt naar een pre-paid versie, waarna je dus gewoon kan overstappen. Bij deze dus ook gelijk vanochtend gedaan en zowat direct is de omzetting uitgevoerd.

[ Voor 37% gewijzigd door whazzzup op 25-10-2022 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Ik heb op 25 oktober een mailtje gekregen dat bellen over 4G/VoLTE aangezet kan worden. Ik kan de optie in mijn Motorola One Macro echter niet vinden. Worden alleen een selectief aantal toestellen ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-05 12:15
Josefien schreef op zondag 13 november 2022 @ 23:24:
Ik heb op 25 oktober een mailtje gekregen dat bellen over 4G/VoLTE aangezet kan worden. Ik kan de optie in mijn Motorola One Macro echter niet vinden. Worden alleen een selectief aantal toestellen ondersteunt?
Dat ligt eraan of KPN je telefoon ondersteund. Mijn Google Pixel 4a heeft deze optie ook niet. Bij mijn T-Mobile e-sim kan het ik wel gewoon activeren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:23
Weet iemand of/waar Lebara One prepaid nog te bestellen is?
Ik zie zelf alleen nog de 3+1 prepaid op hun website maar daar liggen de data tarieven veel hoger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:10
thys schreef op zondag 20 november 2022 @ 08:17:
Weet iemand of/waar Lebara One prepaid nog te bestellen is?
Ik zie zelf alleen nog de 3+1 prepaid op hun website maar daar liggen de data tarieven veel hoger.
Je moet gewoon klikken op 'Waardeer je simkaart op ' https://mobile.lebara.com...aid-beltegoed-opwaarderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBKn
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12-03 15:33
Even een vraagje, maar het is opgelost.
Nummerbehoud is geregeld...

[ Voor 82% gewijzigd door JohnBKn op 18-12-2022 13:02 . Reden: vraag niet meer relevant ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10

Coldcat

HODL

HallonRubus schreef op woensdag 27 april 2022 @ 18:00:
[...]

Laatste keer dat ik in de VS was had ik wel gewoon bereik. Kan ook zijn dat je telefoon bepaalde frequenties, die in Nederland niet gebruikt worden maar daar wel, niet ondersteund.
Laatste keer in de US weer hier last van:
Wegens VoLte issues is het in Amerika niet mogelijk om ons netwerk te gebruiken. Helaas kunnen wij hier niets aan doen. U kunt zelf nog proberen om handmatig T-Mobile USA te selecteren in uw instellingen als netwerk.
Zijn er andere providers waar je internationaal mee kan bellen? Die €5 bundel is best handig als je zo hen en der aan het bellen bent.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:55
Is het iemand gelukt om n.a.v. de eenzijdige tariefswijziging van Lebara per 1 september de opzegprocedure van Lebara met sms code met een mail of brief bevestigd te krijgen?

Ik heb de procedure nu tweemaal doorlopen nadat ik de eerste keer geen bevestiging kreeg van de Lebara chat medewerker dat het doorgekomen was. De tweede keer was het op het webscherm wederom succesvol maar kreeg ik weer geen bevestiging via de mail of brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael4500
  • Registratie: Oktober 2016
  • Niet online
Welke tarieven veranderen er precies dan? Voor abbo's bedoel je?

Staan deze ergens op hun site ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:55
michael4500 schreef op zondag 13 augustus 2023 @ 11:35:
Welke tarieven veranderen er precies dan? Voor abbo's bedoel je?

Staan deze ergens op hun site ofzo?
De buitenbundel tarieven voor abonnees.

Het is me inmiddels via de chat wel gelukt ondanks dat ik volgens de procedure 2 succesvolle opzeggingen had die bij Lebara weer niet aankwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsfrigged
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 06-05 23:52
Ik bel al jaren met lebara, alleen maar positieve ervaringen mee, je kan al mobiel internetten voor 1 cent per mb(wel lebara one kiezen). Op dit moment is lebara de goedkoopste prepaid, de prijzen van lycamobile zijn flink verhoogd, lycamobile was samen met lebara de goedkoopste prepaid provider maar ze hebben prijzen verhoogd je betaald daar niet meer 1 cent per mb maar nu 12 cent per mb, verhoging van 1200 % dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
itsfrigged schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 01:08:
Ik bel al jaren met lebara, alleen maar positieve ervaringen mee, je kan al mobiel internetten voor 1 cent per mb(wel lebara one kiezen). Op dit moment is lebara de goedkoopste prepaid, de prijzen van lycamobile zijn flink verhoogd, lycamobile was samen met lebara de goedkoopste prepaid provider maar ze hebben prijzen verhoogd je betaald daar niet meer 1 cent per mb maar nu 12 cent per mb, verhoging van 1200 % dus.
Heel leuk allemaal, maar de prepaid maandbundels zijn flink duur als je het vergelijkt met lycamobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 21:29
Ik ga opzeggen want heb het destijds genomen omdat ik dicht aan de grens werkte en t-mobile was ruk, maar toen wist ik nog niet dat goedkoop duurkoop is. Elke keer als ik duitsland in rij weer sms welkom en dan krijg je te horen dat dat niet uit kan terwijl in sms staat wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsfrigged
fl2001 schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 08:49:
[...]

Heel leuk allemaal, maar de prepaid maandbundels zijn flink duur als je het vergelijkt met lycamobile.
Ik neem altijd 3+1 bundel en dan heb je 4 maanden 4000 mb per maand voor 30 euro, dan kom ik dus uit op 7,50 per maand, bij lycamobile is het een tientje voor 5000 mb, maar meeste mensen hebben genoeg aan 2000 mb per maand. En lycamobile heeft nog het nadeel dat je moet blijven opwaarderen om je nummer te behouden, bij lebara is 1 keer per 3 maanden bellen sms of data gebruiken genoeg om je beltegoed te behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hugo50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:45
Mijn ervaringen met Lebara zijn slecht. Ze hadden best wel aantrekkelijke abonnementen. Maar wanneer je overstapt naar een andere provider, dan behandelen zij je als oud vuil.
Netjes de nieuwe provider de overstap laten regelen. Zou de de 3e van de maand overstappen.
Maar op de 1e van de maand werd ik zonder kennisgeving al afgesloten.
Na veel moeite werd me verteld dat bij hun altijd een abo eindigt op 30/31e v de mnd. Daar doen ze geen kennisgeving van.
Maar wel wel wilden zij het voorschot van niet-geleverde maand innen.
Dit gestorneerd, de deurwaarder op mijn dak. Maar ze hebben geen gelijk gekregen.
Misschien dat ze het nu anders doen. Maar ik hoef nooit meer Lebara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563525

Kan niet bellen en volgens allestoringen.nl zijn er meer klanten die problemen ervaren met Lebara.

• Josefien
Ik zit momenteel met vakantie in Duitsland en sinds ongeveer 20:30u werkt mobiele data niet meer (klein kruisje onder het 4G-bereik-logo). Toestel meermaals herstarten helpt niet. Bellen werkt trouwens wèl.

Zou dit een tijdelijke storing zijn of is er iets anders gaande? Via wifi kan ik in de MyLebara app zien dat ik nog 293MB data over heb t/m 31-aug, dus dat de bundel op is kan worden uitgesloten.

Dit is erg vervelend. Ik gebruik op vakantie Google Maps om leuke dingen op te zoeken en te navigeren. Het was dat vandaag net mijn dagje stad erop zat voordat het gebeurde. De weg terug naar het hotel heb ik echter met een reserve '13 model smartphone uit de auto waar TomTom offline op stond moeten navigeren.

Ik hoop heel erg dat het morgen weer werkt. Wat kan ik anders doen? Veel tijd om dit soort dingen te gaan uitzoeken heb ik dan ook eigenlijk niet :?

• itsfrigged
Josefien schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 00:16:
Ik zit momenteel met vakantie in Duitsland en sinds ongeveer 20:30u werkt mobiele data niet meer (klein kruisje onder het 4G-bereik-logo). Toestel meermaals herstarten helpt niet. Bellen werkt trouwens wèl.

Zou dit een tijdelijke storing zijn of is er iets anders gaande? Via wifi kan ik in de MyLebara app zien dat ik nog 293MB data over heb t/m 31-aug, dus dat de bundel op is kan worden uitgesloten.

Dit is erg vervelend. Ik gebruik op vakantie Google Maps om leuke dingen op te zoeken en te navigeren. Het was dat vandaag net mijn dagje stad erop zat voordat het gebeurde. De weg terug naar het hotel heb ik echter met een reserve '13 model smartphone uit de auto waar TomTom offline op stond moeten navigeren.

Ik hoop heel erg dat het morgen weer werkt. Wat kan ik anders doen? Veel tijd om dit soort dingen te gaan uitzoeken heb ik dan ook eigenlijk niet :?
Volgens mij is het zo dat de prijsvechters als lebara simpel en ben, allemaal minder kwaliteit leveren dan de 3 grote provider (Kpn, Vodafone, Tmobile) ik heb het meegemaakt op vakantie, mijn broer had snel 4g internet met tmobile en ik had lebara en had traag internet. Dat is ook niet gek want je betaald er meer voor. Dat is dus het verschil tussen lebara en tmobile, lebara is paar euro per maand voordeliger, maar daar staat iets tegenover. Dus ik heb slecht nieuws voor je : er is niks aan te doen.

• fl2001
Nou dat is niet waar hoor.

Lebara en Lyca staan erom bekend dat in het buitenland internet vaak problemen geven.

Dat is bij andere prijsvechter als youfone en simpel echt niet zo.

Kan nog steeds niet bellen of internetten in Nederland, sim is wel actief.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 563525 op 31-08-2023 08:23 ]

• Josefien
Het mobiel internet werkt nog steeds niet. En ik wil zo op pad :'(

Ik ben vaak dagjes weg geweest naar Duitsland en België, met Lebara. Nooit problemen gehad. Heel zuur dat dit juist op vakantie gebeurt. En juist deze keer dat ik weinig van te voren had uitgezocht, omdat ik erop vertrouwde.

In Duitsland kan ik volgens mij als buitenlander ook geen prepaid SIM aanschaffen met data?

In de auto heb ik volgens mij nog een reserve toestel met een AH mobiel SIM. Die is echter al heel lang niet meer gebruikt en het tegoed ervan zou verlopen moeten zijn... heb ik dus niks aan...

[ Voor 24% gewijzigd door Josefien op 31-08-2023 09:54 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:47
@Josefien Als het alleen om maps gaat, daar kun je al een heel tijdje offline kaarten downloaden.

Hier werkte het net weer, hopelijk kunt u het ook weer gebruiken Josefien.

• Josefien
hcQd schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:25:
@Josefien Als het alleen om maps gaat, daar kun je al een heel tijdje offline kaarten downloaden.
Dat klopt. Echter kwam ik er gisterenavond achter dat daarmee de omschrijvingen en openingstijden niet opgeslagen worden.
Anoniem: 563525 schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:26:
Hier werkte het net weer, hopelijk kunt u het ook weer gebruiken Josefien.
Oh, ja, hier werkt het opeens ook weer na een herstart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
Gisteren heb ik de laatste iOS update geïnstalleerd. Sindsdien heb ik geen 4G meer. Zijn er meer die dit probleem herkennen? Als ik herstel netwerk instellingen doe werkt het voor paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Lebara heedt wat nieuwe Prepaid data bundels.

Waaronder 50GB voor 50 euro. Best duur natuurlijk, maar kan handig zijn voor bepaalde momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco111
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05 21:42
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Lebara abonnement, maar de simkaart werkt niet op mijn Pixel 8 pro.
Ik krijg de melding deze simkaart wordt niet meer ondersteund.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, bij Lebara kom ik ook niet echt verder.
Op een oude OnePlus 3 werkt de simkaart wel.

Mvg RemcoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2fHaaGQ4z609L8WgPEc1M_y2TLk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DTZ1phz6oHn2iB8coP5LDpNv.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-05 18:30
remco111 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 11:52:
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vandaag een Lebara abonnement, maar de simkaart werkt niet op mijn Pixel 8 pro.
Ik krijg de melding deze simkaart wordt niet meer ondersteund.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, bij Lebara kom ik ook niet echt verder.
Op een oude OnePlus 3 werkt de simkaart wel.

Mvg Remco[Afbeelding]
Heb hetzelfde probleem hier, mijn tweede nummer overgestapt naar Lebara vanaf vandaag maar simkaart lijkt niet te werken (ook pixel 8 pro). Al tot een oplossing gekomen?

Klantenservice lijkt vrij kansloos te zijn idd. Alsof je tegen een robot praat die niet eens goed begrijpt wat je zegt. Nieuwe sim aangevraagd en zien wel weer. Gelukkig is het maar mn tweede sim.

[ Voor 11% gewijzigd door vandeven66 op 01-12-2023 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco111
vandeven66 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:47:
[...]

Heb hetzelfde probleem hier, mijn tweede nummer overgestapt naar Lebara vanaf vandaag maar simkaart lijkt niet te werken (ook pixel 8 pro). Al tot een oplossing gekomen?

Klantenservice lijkt vrij kansloos te zijn idd. Alsof je tegen een robot praat die niet eens goed begrijpt wat je zegt. Nieuwe sim aangevraagd en zien wel weer. Gelukkig is het maar mn tweede sim.
Nee helaas geen oplossing, ik krijg ook een nieuwe simkaart.

Ik heb het als 1 pakket bij Belsimpel gekocht, hopelijk komen zei met een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door remco111 op 04-12-2023 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco111
Helaas een nieuwe simkaart heeft geen effect.
Ze willen nu bij de helpdesk weer een nieuwe simkaart opsturen.

Ze gebruiken een oud type simkaart, dit staat er op de website van Google.

Important: Some older SIM cards aren’t supported on Pixel 8 and later phones. If you insert an unsupported SIM, you will get a message saying 'This SIM is no longer supported. Contact your operator to get a new SIM.'

[ Voor 57% gewijzigd door remco111 op 04-12-2023 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
remco111 schreef op maandag 4 december 2023 @ 15:12:
Helaas een nieuwe simkaart heeft geen effect.
Ze willen nu bij de helpdesk weer een nieuwe simkaart opsturen.

Ze gebruiken een oud type simkaart, dit staat er op de website van Google.

Important: Some older SIM cards aren’t supported on Pixel 8 and later phones. If you insert an unsupported SIM, you will get a message saying 'This SIM is no longer supported. Contact your operator to get a new SIM.'
Die van mij moet nog binnenkomen, maar zal ook wel niet werken. Keep me updated op wat die derde sim bij jou gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco111
Belsimpel heeft het probleem intern doorgezet zodat ze samen met Lebara naar een oplossing kunnen zoeken.
Als het abonnement bij Belsimpel is afgesloten kan je een melding maken en verwijzen naar order 31834624098

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oliveroms
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Ben al 3 weken bezig met lebara, (contract nummer 31832245076 als je wil linken/verwijzen).

Ik wacht op een telefoontje van KPN, maar ben op het moment niet bereikbaar (ander probleem).

Belsimpel zegt dat ze niets kunnen doen en bieden het ontbinden van het contract aan, maar dan moet alles terug, dus niet doen.

Lebara doet wel zn best, maar hoe leg je dit uit aan een helpdesk medewerker ... Als we iig allemaal elkaar refereren, dan helpt dat ongetwijfeld.

Had wel 1 1/2 week geleden iemand aan de lijn die het wel leek te snappen, maar ook niet wist hoe die het moest oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
Ik zal ook nog maar een update geven over mijn probleem met Lebara icm Pixel 8 Pro:

-Lebara zegt simpelweg dat het aan mij ligt. Beetje een ''jaja'' toon als ik begin over dat ze een technisch iemand moeten toewijzen om mij hier mee te helpen. Zeggen uiteindelijk maar neem maar contact op met Belsimpel omdat het aan mijn toestel ligt (x2)

-Belsimpel zegt dat ik met Lebara contact moet opnemen, maar dat zij het wel zullen oppakken en dat ik daar volgende week over teruggebeld word.

Ook voor mij is het maar een secundaire simkaart en dus niet primair, maar dan nog vind ik het gewoonweg niet netjes van Lebara. De klantenservice is daar echt waardeloos, zowel via chat als telefoon. Elke keer hetzelfde over ''heb je X geprobeerd, heb je Y geprobeerd'', om vervolgens uit te komen op dat het aan mij toestel ligt en maar Belsimpel moet bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliveroms
vandeven66 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:25:
Ook voor mij is het maar een secundaire simkaart en dus niet primair, maar dan nog vind ik het gewoonweg niet netjes van Lebara. De klantenservice is daar echt waardeloos, zowel via chat als telefoon. Elke keer hetzelfde over ''heb je X geprobeerd, heb je Y geprobeerd'', om vervolgens uit te komen op dat het aan mij toestel ligt en maar Belsimpel moet bellen.
Ik heb aan het begin al vermeld, "het is een bekend probleem, lebara heeft oude sim kaarten, en daarmee bedoel ik niet '4g simkaart is nieuw'. Mijn KPN simkaart van het werk werkt wel gewoon." Daardoor gingen ze al heel gauw 'oh oh, hmm dat is dan vreemd'. Daarom het verwijzen van die contracten is misschien wel handig zodat support naar elkaar kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
oliveroms schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:36:
[...]

Ik heb aan het begin al vermeld, "het is een bekend probleem, lebara heeft oude sim kaarten, en daarmee bedoel ik niet '4g simkaart is nieuw'. Mijn KPN simkaart van het werk werkt wel gewoon." Daardoor gingen ze al heel gauw 'oh oh, hmm dat is dan vreemd'. Daarom het verwijzen van die contracten is misschien wel handig zodat support naar elkaar kan kijken.
Dat vermeld ik ook gelijk, ''Simkaarten van Odido, Simyo etc. werken gewoon zonder problemen. Jullie sim is te oud, iets met voltage enzo*''. Maar dan vragen ze van ''ja werkt die lebara sim wel in andere toestellen'' en dan zeggen ze ja ligt aan jouw toestel.
Ik heb elke keer ook vermeld dat dit een groter issue enzo, maar wordt niet serieus genomen. De laatste persoon zei lachend ''ik zal er een notitie van maken meneer''.

Contractnummer oid heb ik dan niet vermeld. Kan dat morgen wel weer opnieuw proberen, maar echt blij wordt ik er niet van.

*is wat ik zie op dit forumpost van een Ierse provider:
Some phones (e.g. Google Pixel 8 ) seem to need a "class C" SIM that supports 1.8 Volts and older SIMs only support 3V (class B) and 5V (class A).
https://community.48.ie/t...ct-you-carrier/td-p/60248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oliveroms
vandeven66 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 18:45:
[...]

Dat vermeld ik ook gelijk, ''Simkaarten van Odido, Simyo etc. werken gewoon zonder problemen. Jullie sim is te oud, iets met voltage enzo*''. Maar dan vragen ze van ''ja werkt die lebara sim wel in andere toestellen'' en dan zeggen ze ja ligt aan jouw toestel.
Ik heb elke keer ook vermeld dat dit een groter issue enzo, maar wordt niet serieus genomen. De laatste persoon zei lachend ''ik zal er een notitie van maken meneer''.

Contractnummer oid heb ik dan niet vermeld. Kan dat morgen wel weer opnieuw proberen, maar echt blij wordt ik er niet van.

*is wat ik zie op dit forumpost van een Ierse provider:

[...]

https://community.48.ie/t...ct-you-carrier/td-p/60248
Oh, dat is wel interesant punt, als dat het natuurlijk ook is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:54
Is het bij Lebara ook mogelijk om een belplafond in te stellen naast het dataplafond? Het 3,50 abonnement met plafond voor 0,50 lijkt nu ideaal als eerste abonnementje voor het kind, maar het zou daarbij erg fijn zijn als het kunnen maken van extra / buiten bundel kosten volledig geblokkeerd zou kunnen worden voor het geval dat...

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick18
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik zoek voor een familielid een tijdelijke data bundel wat gebruikt kan worden in de EU (Duitsland en Frankrijk)
Ik kom de aanbieding tegen van de Lebara prepaid All in NL Voordeelbundel (4GB en 30 dagen geldig). Is er iemand die toevallig deze bundel ook gebruikt en kan je internet gebruiken in de EU landen?

Ik had Lebara gebeld omdat ik zeker wilde weten en de medewerker zei tegen mij, de naam zegt het toch al, het is een All in NL bundel dus alleen te gebruiken in NL. Ik had nog specifiek gemeld dat ik alleen geïnteresseerd ben over data/internet en toch zegt de medewerker dat je alleen kan internetten in NL met deze bundel. Ik twijfel of dit wel echt zo is, vandaar mijn vraag aan jullie forumleden die hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!

• oliveroms
Andere vraag,

Lebara support zegt dat de Verenigde Staten niet ondersteunt worden. Ze hebben wel tarieven specifiek voor USA, maar dat is meer van 'als je kan verbinden, zijn dat de tarieven'. Maar ja, vervolgens zeggen ze 'USA is niet supported.' Ironisch genoeg werkt mijn KPN sim ook niet, wel heb ik op beide het befaamde 'Welkom in de verenide staten' SMSje, met daarin de tarieven.

Iemand anders daar al tegenaan gelopen?

• LongBowNL
Mick18 schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:46:
Ik zoek voor een familielid een tijdelijke data bundel wat gebruikt kan worden in de EU (Duitsland en Frankrijk)
Ik kom de aanbieding tegen van de Lebara prepaid All in NL Voordeelbundel (4GB en 30 dagen geldig). Is er iemand die toevallig deze bundel ook gebruikt en kan je internet gebruiken in de EU landen?

Ik had Lebara gebeld omdat ik zeker wilde weten en de medewerker zei tegen mij, de naam zegt het toch al, het is een All in NL bundel dus alleen te gebruiken in NL. Ik had nog specifiek gemeld dat ik alleen geïnteresseerd ben over data/internet en toch zegt de medewerker dat je alleen kan internetten in NL met deze bundel. Ik twijfel of dit wel echt zo is, vandaar mijn vraag aan jullie forumleden die hier ervaring mee heeft. Alvast bedankt!
Ik denk dat jij en de medewerker over de tekst boven de aanbieding hebben gelezen.
All in NL

Voordelig bellen, sms'en en mobiel internetten binnen de EU, Zwitserland en het VK.
Klik voor de uitgebreide voorwaarden op de (i) naast "All in NL".
https://www.lebara.nl/nl/prepaid/beltegoed-opwaarderen.html

• LongBowNL
timmie1 schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:42:
Is het bij Lebara ook mogelijk om een belplafond in te stellen naast het dataplafond? Het 3,50 abonnement met plafond voor 0,50 lijkt nu ideaal als eerste abonnementje voor het kind, maar het zou daarbij erg fijn zijn als het kunnen maken van extra / buiten bundel kosten volledig geblokkeerd zou kunnen worden voor het geval dat...
Ik denk dat je 2 opties hebt:

1. Kies Prepaid, dan kan je niet buiten je bundel gaan
2. Voeg onbeperkt bellen toe voor 1 euro per maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick18
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik denk dat jij en de medewerker over de tekst boven de aanbieding hebben gelezen.

[...]

Klik voor de uitgebreide voorwaarden op de (i) naast "All in NL".
https://www.lebara.nl/nl/prepaid/beltegoed-opwaarderen.html
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 03:26
Iemand die weet wat de voorwaarden zijn voor deze prepaid actie? Kan het niet vinden op de website. Lijkt te mooi om waar te zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xjyjt_jTO5qILJX2zVsuuh1HqMs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0xtBmlHNbIIJHXKFMYolhA21.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo50
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:45
Geldigheidsduur beltegoed 1 maand misschien? Daarna hogere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsfrigged
JaxTeller schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 21:25:
Iemand die weet wat de voorwaarden zijn voor deze prepaid actie? Kan het niet vinden op de website. Lijkt te mooi om waar te zijn

[Afbeelding]
Die 15 euro beltegoed is 10-20 beltegoed, waarbij een mobiel internet en bellen duurder is dan lebara one beltegoed, bij lebara one beltegoed 1 mb mobiel internet 1 cent, bij 10-20 beltegoed kost het 15 cent per mb, dat is dus het addertje onder het gras, ik bel al jaren met lebara, altijd goed bereik en ze zijn de goedkoopste prepaid van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsfrigged
Hugo50 schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 22:46:
Geldigheidsduur beltegoed 1 maand misschien? Daarna hogere prijs?
Nee, bij lebara is je beltegoed altijd onbeperkt houdbaar als je maar eens per 3 maanden belt/SMS/mobiel internet. Dat maakt lebara ook de beste keus voor mensen die maar weinig bellen en weinig mobiel internet gebruiken, bij andere prepaid providers moet je het beltegoed op maken anders vervalt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 03:26
itsfrigged schreef op maandag 1 januari 2024 @ 02:22:
[...]

Die 15 euro beltegoed is 10-20 beltegoed, waarbij een mobiel internet en bellen duurder is dan lebara one beltegoed, bij lebara one beltegoed 1 mb mobiel internet 1 cent, bij 10-20 beltegoed kost het 15 cent per mb, dat is dus het addertje onder het gras, ik bel al jaren met lebara, altijd goed bereik en ze zijn de goedkoopste prepaid van Nederland.
oke duidelijk, dan is €2,95 voor €15 beltegoed niet slecht! Is het beltegoed onbeperkt geldig als ik eens in de 3 maanden er gebruik van maak?

[ Voor 7% gewijzigd door JaxTeller op 01-01-2024 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsfrigged
JaxTeller schreef op maandag 1 januari 2024 @ 17:36:
[...]

oke duidelijk, dan is €2,95 voor €15 beltegoed niet slecht! Is het beltegoed onbeperkt geldig als ik eens in de 3 maanden er gebruik van maak?
Ja, klopt en koop ook altijd lebara one beltegoed, daarmee ben je het goedkoopste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Alle prepaid bundels nu met 50% korting.

Geen idee hoelang deze actie duurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
fl2001 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 08:56:
Alle prepaid bundels nu met 50% korting.

Geen idee hoelang deze actie duurt!
wat zijn de nieuwe prepaid-bundelprijzen dan met die 50% korting? die site is voor mij erg slecht teogankelijk door mij blindheid. wat is hun goedkoopste bundel met onbeperkt bellen erbij? dat zoek ik namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael4500
  • Niet online
@dicksterk is alleen de eerste 6 maanden, die 50% korting bij bijvoorbeeld een 2-jarig abbo.

Maandelijks opzegbaar zoiezo al een paar euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dicksterk schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:14:
[...]

wat zijn de nieuwe prepaid-bundelprijzen dan met die 50% korting? die site is voor mij erg slecht teogankelijk door mij blindheid. wat is hun goedkoopste bundel met onbeperkt bellen erbij? dat zoek ik namelijk.
Voor 6.50 euro heb je aan maandbundel met onbeperkt bellen/smsen en 6GB aan data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michael4500
  • Niet online
Oh sorry @dicksterk . Ik heb bij de simonly afdeling gekeken.

@fl2001 heeft gelijk. Bij prepaid staan inderdaad die prijzen. Dus onbeperkt bellen/smsen en 6GB data voor 6,50 euro.

Verder heb je bij prepaid nog o.a.:

- 4GB maar dan maar 500 belminuten en 1000 sms, voor 5 euro. Maar hierbij niet onbeperkt bellen en sms-en, en dat wou je wel.

- Ook nog 8GB met wel onbeperkt bellen + smsen voor 7,50 euro. Meer data dus deze, maar ook iets duurder.

[ Voor 42% gewijzigd door michael4500 op 14-01-2024 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
fl2001 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Voor 6.50 euro heb je aan maandbundel met onbeperkt bellen/smsen en 6GB aan data.
Het gaat mij vooral om het onbeperkt bellen en minder om dde data. Kan ik bij lycamobile als ik voor de sim-only ga(die ze dus maandelijkes van mijn creditcard mogen afschrivjen) nogsteeds 2gb per maand en onbeperkt beleln krijgen wat dan de eerste 3 of 6 maanden iets van 3,50 of 3,75 was uit m'n hoofd? of is dat veranderd? dan zou dat nogsteeds goedkoper zijn als het vooral om het bellen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dicksterk schreef op zondag 14 januari 2024 @ 16:49:
[...]

Het gaat mij vooral om het onbeperkt bellen en minder om dde data. Kan ik bij lycamobile als ik voor de sim-only ga(die ze dus maandelijkes van mijn creditcard mogen afschrivjen) nogsteeds 2gb per maand en onbeperkt beleln krijgen wat dan de eerste 3 of 6 maanden iets van 3,50 of 3,75 was uit m'n hoofd? of is dat veranderd? dan zou dat nogsteeds goedkoper zijn als het vooral om het bellen gaat.
Nee dat kan niet meer. Nog beter, LycaMobile bied dat niet meer aan op die manier.

Ze hebben de normale Prepaid bundels die ze altijd hebben gehad, die kan je ook gewoon automatisch door laten lopen.

Maar dan zit je aan 10 euro per maand voor een bundel met onbeperkt bellen, je hebt ook een jaarbundel, de goedkoopste daarvan kost gemiddeld 8 euro per maand.

Op dit moment is Lebara dus voordeliger voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
fl2001 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:09:
[...]

Nee dat kan niet meer. Nog beter, LycaMobile bied dat niet meer aan op die manier.

Ze hebben de normale Prepaid bundels die ze altijd hebben gehad, die kan je ook gewoon automatisch door laten lopen.

Maar dan zit je aan 10 euro per maand voor een bundel met onbeperkt bellen, je hebt ook een jaarbundel, de goedkoopste daarvan kost gemiddeld 8 euro per maand.

Op dit moment is Lebara dus voordeliger voor jou!
dat is erg jammer want dan ga ik nogal in prijs omhoog van wat ik nu betaal. Ik wilde mijn nummer stallen bij een jaarbundel van l-mobi die ik voor een heel klein prijsej heb gekocht met 100mb en 25 belminuten(die 100 mb is feitelijk genoeg voor mij) en dan zo goedkoop mogelijk onbeperkt bellen, dat was dan eerst die lyca deal. maar er is nogal een verschil tussen 3,50 en 6,50 per maand, en die 5gb heb ik nieteens nodig die ik daarbij krijg. bij 50+ betaal ik nu 4 euro. dus 6,50 blijft ruim de helft meer. maar ik moet wel weg bij 50+ omdat mijn telefoonnummer wat iedereen van me kent dar zit en door het slechte bereik niemadn me kan bellen. anders had ik 50+ aangehoduen voor uitbellen want dat gaat wel vrijwel altijd goed maar dat kan nu dus niet. Jammer dat lyca die sim-only niet meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-05 21:29
De klantenservice is echt triest en ze doen ook niet echt hun best om het te verbeteren. Simpel rekeningnr wijzigen gaat niet zoals bij in ieder geval Odido. Mevr zei we zijn nog niet zo geavanceerd. Het scheelt dat het bellen goed was want heb het toen genomen omdat ik aan de grens werkte en T-Mobile ruk was(Okt 2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@vandeven66 Hoe is het afgelopen met je sim kaart icm de Pixel 8?

Sta op het punt een P8 aan te schaffen icm Lebara. Hoor graag.

Whatever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandeven66
Harmen schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:19:
@vandeven66 Hoe is het afgelopen met je sim kaart icm de Pixel 8?

Sta op het punt een P8 aan te schaffen icm Lebara. Hoor graag.
Ik heb geen Pixel meer, dus kan het niet testen. Maar tot voor kort werkte het nog niet. Wordt nog steeds aan het lijntje gehouden bij Belsimpel & Lebara.
Zou het niet doen! Zeker niet als je het niet gelijk kan testen nadat je je toestel ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Bedankt voor je reactie, ik ga even op zoek naar een ander provider.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsberk
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 10-05 21:17
Harmen schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 18:36:
Bedankt voor je reactie, ik ga even op zoek naar een ander provider.
Waar ben je nu uit gekomen als 2de goedkoopste provider? simyo?

Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

mtsberk schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 12:03:
[...]
Waar ben je nu uit gekomen als 2de goedkoopste provider? simyo?
Ben overgestapt naar Budget Mobiel. Die had de mooiste deal (via belsimpel icm Pixel 8 ). :)

@mtsberk Heb gistermiddag even de nieuwe sim geplaats en geactiveerd. Werkt zonder problemen. Bedankt voor je reminder. :+

[ Voor 35% gewijzigd door Harmen op 25-02-2024 14:26 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsberk
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 10-05 21:17
[b]Harmen in "[Lebara/Lebara One] Ervaringen & Discussie"@mtsberk Goede vraag, mn 4,5jr oude simyo sim gaf geen issues. We gaan het mee maken.
Volgende week wissel ik de sim.
ok, ben benieuwd.

[ Voor 72% gewijzigd door mtsberk op 24-02-2024 13:36 ]

Ik ben een man van 76+ dat amper verstand heeft van deze technologie. Ik vind het ook allemaal moeilijk te begrijpen maar helaas word ik er wel steeds meer afhankelijk van. Dus heb wat geduld met me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandusa
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23-03-2024
Doorschakelen van werkmobiel naar privemobiel van Lebara.
ik heb met *62* mijn werktelefoon doorgeschakeld naar mijn Lebara mobiel. als er iets wordt doorgestuurd als ik mijn werkmobiel helemaal uit heb, staat er op de factuur van lebara 7 cent als internationaal sms bericht. beetje vreemde aanduiding met een 0044 nummer.
heeft iemand dat ook ervaren? .
ik heb het doorschakelen met #62# maar weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit oude bericht kwam ik tegen in een ander topic:
ASW1 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 21:19:
Wanneer het je alleen om data gaat ben je denk ik met lebara one beter af.
Voor een tientje heb je 1000mb, op te maken hoe je wilt binnen de 6 maanden.
Dat is een iets hogere prijs per mb, maar je hebt niet dat zenuwen gedoe elke dag met die minibundels en je betaalt alleen wat je verbruikt.
Heeft Lebara dit nog steeds?

Lebara One lijkt nu 10 euro/GB maar mogelijk kijk ik niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:49:
Dit oude bericht kwam ik tegen in een ander topic:

[...]

Heeft Lebara dit nog steeds?

Lebara One lijkt nu 10 euro/GB maar mogelijk kijk ik niet goed.
Lebara One is nog steeds hetzelfde als toen.

Met 10 euro beltegoed kan je 1 GB data verbruiken, op te maken wanneer jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipoflip
  • Laatst online: 07-02 11:04
Voor alle mensen in dezelfde situatie met een Google Pixel 8 (Pro): na een chat met Lebara zag de chatmedewerker het potentiele probleem, vroeg hij om mijn eerste acht cijfers van mijn IMEI nummer en kreeg ik vervolgens een nieuwe simkaart via de post opgestuurd welke nu werkt! Eenvoudig via de chat is mijn nummer weer overgezet en werkt mijn Google Pixel 8 Pro via Belsimpel en Lebara naar behoren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 21:19
Gisterochtend vroeg is mijn Simyo prepaid nummer omgezet naar mijn nieuwe Lebara sim only. De telefoon (Samsung a52) weigert echter te verbinden en ik kan dan ook niet bellen maar ook niet gebeld worden. De telefoon is al een aantal maal opnieuw opgestart, alle verbindingen zijn gereset maar alles zonder enige resultaat. Iemand enig waar dit aan kan liggen? Oh ja, in een andere Android telefoon doet de nieuwe Lebara sim het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:50
zeezuiper schreef op zondag 19 mei 2024 @ 13:48:
Gisterochtend vroeg is mijn Simyo prepaid nummer omgezet naar mijn nieuwe Lebara sim only. De telefoon (Samsung a52) weigert echter te verbinden en ik kan dan ook niet bellen maar ook niet gebeld worden. De telefoon is al een aantal maal opnieuw opgestart, alle verbindingen zijn gereset maar alles zonder enige resultaat. Iemand enig waar dit aan kan liggen? Oh ja, in een andere Android telefoon doet de nieuwe Lebara sim het ook niet.
Gokje, als de sim het in twee telefoons niet doet, zou het dan aan de sim kunnen liggen ?
Vraag een nieuwe aan en probeer het nog eens zou ik denken.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 21:19
Inderdaad een nieuwe sim kaart heeft het probleem verholpen. Hoe zo iets simpels als een simkaart niet goed kan werken blijft wonderlijk, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Prozac
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik ben sinds een week overgestapt van L-Mobi naar Lebara. Portering gebeurde maandag 1 week geleden.

De dag na portering heb ik mijn telefoon getest: bellen, gebeld worden, SMS _versturen_ en internetten lukte allemaal, maar ik kan geen SMSsen ontvangen.

SMSsen van Lebara, DigiD, ICS creditcards en van andere geteste telefoonnummers komen bijna nooit aan. Bijna nooit betekent 1 SMS voor de ongeveer 20 die verzonden zijn komt (meer dan een uur later) aan.

Ook wanneer deze Lebara-SIM in een andere telefoon zit, kan ik geen SMSsen ontvangen.

Nu was de overstap van L-Mobi naar Lebara niet een normale overstap.
L-Mobi stopte haar diensten en dus ook de werking van de SIM-kaart. Het overstappen moest via het doorgeven van de L-Mobi klantnummer i.p.v. het versturen van een SMS naar de nog werkende L-Mobi SIM-kaart.

Is het mogelijk dat deze abnormale overstap heeft gezorgd dat ik geen SMS kan ontvangen?

Bij Lebara kunnen ze het probleem niet verhelpen. Na verschillende oplossingen te hebben uitgeprobeerd, is hun advies: langer wachten, want soms duurt het na een portering een tijdje voordat alles normaal werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 08:05
Dr. Prozac schreef op maandag 10 juni 2024 @ 15:33:
Ik ben sinds een week overgestapt van L-Mobi naar Lebara. Portering gebeurde maandag 1 week geleden.

De dag na portering heb ik mijn telefoon getest: bellen, gebeld worden, SMS _versturen_ en internetten lukte allemaal, maar ik kan geen SMSsen ontvangen.

SMSsen van Lebara, DigiD, ICS creditcards en van andere geteste telefoonnummers komen bijna nooit aan. Bijna nooit betekent 1 SMS voor de ongeveer 20 die verzonden zijn komt (meer dan een uur later) aan.

Ook wanneer deze Lebara-SIM in een andere telefoon zit, kan ik geen SMSsen ontvangen.

Nu was de overstap van L-Mobi naar Lebara niet een normale overstap.
L-Mobi stopte haar diensten en dus ook de werking van de SIM-kaart. Het overstappen moest via het doorgeven van de L-Mobi klantnummer i.p.v. het versturen van een SMS naar de nog werkende L-Mobi SIM-kaart.

Is het mogelijk dat deze abnormale overstap heeft gezorgd dat ik geen SMS kan ontvangen?

Bij Lebara kunnen ze het probleem niet verhelpen. Na verschillende oplossingen te hebben uitgeprobeerd, is hun advies: langer wachten, want soms duurt het na een portering een tijdje voordat alles normaal werkt.
Ik zou het nummer nogmaals laten porteren naar een ander netwerk. Lebara is ook gewoon KPN.. dikke kans dat daar iets niet goed staat

Ga je bijv. naar 50+mobiel op vodafone zul je zien dat het hele probleem direct verholpen is.

bovendien heb je dan meteen goede support

lebara is geen serviceprovider daar kan je weinig van verwachten bij issues

[ Voor 4% gewijzigd door boyette op 14-06-2024 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
Van 50+ mobiel kan je anders weinig support van verwachten hoor, waarschijnlijk zelfs minder dan bij Lebara.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 08:05
fl2001 schreef op vrijdag 14 juni 2024 @ 08:21:
Van 50+ mobiel kan je anders weinig support van verwachten hoor, waarschijnlijk zelfs minder dan bij Lebara.
Ik weet niet waar je dit precies op baseert.. misschien op 1 eigen ervaring maar dat weerspiegelt niet de werkelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luna
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-10-2024
Heeft iemand een idee hoe je het aantal belsignalen bij Lebara kunt instellen. Het schijnt per provider te verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunklefaser
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:17

dunklefaser

Point Of KnowReturn

MyLebara account aangemaakt met een telefoonnummer/simkaart (prepaid).

Onder - "Simkaart beheren:
You can't add any more numbers as you've reached the maximum limit of numbers that can be added.
"

Dus ik kan mijn tweede nummer/simkaart niet toevoegen onder het huidige account (email-adres)?
Ik kon wel beide SIM-kaarten via hetzelfde emailadres aanvragen.
Very strange - of zie ik iets over het hoofd?

Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
dunklefaser schreef op maandag 24 juni 2024 @ 13:04:
MyLebara account aangemaakt met een telefoonnummer/simkaart (prepaid).

Onder - "Simkaart beheren:
You can't add any more numbers as you've reached the maximum limit of numbers that can be added.
"

Dus ik kan mijn tweede nummer/simkaart niet toevoegen onder het huidige account (email-adres)?
Ik kon wel beide SIM-kaarten via hetzelfde emailadres aanvragen.
Very strange - of zie ik iets over het hoofd?
Je hebt daarvoor inderdaad een aparte mail adres vooe nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunklefaser
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:17

dunklefaser

Point Of KnowReturn

@fl2001 Gelukkig kan opwaarderen ook via "Gast" zonder inloggen via een extra account.
Maar als ik de Engelse melding zie denk ik, ze hebben er heel goed over nagedacht.
Blijkbaar kan je de nummer/simkaart wel ontkoppelen en dan heb je een account zonder nummer
dus minimum: geen simkaart en maximum: 1 simkaart.

Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:53

jacobras

Developer

Ook hier de fout gemaakt met Lebara in zee te gaan voor extra korting op een Pixel 8a. Maandag 50 minuten gewacht tot de chatmedewerker beschikbaar was en een nieuwe simkaart aangevraagd. Die werd meteen opgestuurd en heb ik vandaag ontvangen (PostNL is hier bijzonder traag).

Vandaag weer 60 minuten in de wachtrij voor de chat gestaan, toen maar opgegeven en gebeld. 20 minuten later kon ik de code van de nieuwe simkaart voorlezen en werd het migratieverzoek ingediend.

De klantenservicemedewerkster vertelde me dat het nu twee werkdagen zal duren voordat het werkt. Ik hoop toch echt dat ik eerder weer bereikbaar ben. Als workaround sleep ik een backuptelefoon mee met de eerste simkaart voor de momenten waarop het nodig is.

Update: vandaag ontving ik een email over een contractwijziging, over buitenlandkosten. De mail gaf ook aan dat het hierdoor mogelijk is het contract binnen 30 dagen te ontbinden, dus daar ga ik gebruik van maken zodat ik terug kan naar Youfone :) Ook nog goedkoper en wel met 5G.

[ Voor 41% gewijzigd door jacobras op 28-06-2024 15:30 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 22:40
Ik ben al jarenlang tevreden gebruiker van Lebara.
Laatst is mijn nieuwe abonnement ingegaan. Bellen gaat goed. Alleen mobiele data doet het niet.
Helaas heb ik gisteren niet kunnen bellen met de klantenservice en vandaag zijn ze niet beschikbaar.

Dus heb ik met zo'n chatbot zitten chatten. Helaas dien ik alsnog morgen te bellen, want de chatbot is nogal beperkt, zoals de meesten. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Misschien omdat ik mobiele data uit had staan op het moment dat mijn contract inging? Alhoewel ik denk dat ik eerder deze week wel gewoon mobiel internet had. Ik weet dat niet zeker, omdat ik op veel plekken WiFi heb en mobiele data weinig gebruik.

Ik heb via een actie van BelSimpel mijn abonnement verlengd. Eens kijken of zij mij wel kunnen helpen.
Aanpassing: Ik snap niet waar ik op de BelSimpel website moet zijn indien ik een probleem heb met mijn 4G, dus ik bel morgen wel even naar Lebara.
De gegevens wijzigen en mijn telefoon opnieuw opstarten heb ik nu inmiddels wel een paar keer gedaan.

Aanpassing 2:
Ik heb vandaag gebeld, maar dat heeft niet geholpen. Ik denk dat ik de simkaart eens fysiek ga onderzoeken.

[ Voor 18% gewijzigd door whahas op 08-07-2024 11:50 . Reden: Gebeld met Lebara ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 11-05 22:40
Het probleem lag niet aan Lebara. Het probleem werd veroorzaakt door 1Blocker, een applicatie op mijn telefoon die ik gebruik om trackers mee te blokken. De firewall daarvan blokkeerde iets te veel!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 12:54
Je kan kosteloos je contract opzeggen nav deze wijzigingen.
Hier een deel van de recente email vanuit Lebara:
Nieuwe maximale buitenbundelkosten
Op 1 augustus veranderen de maximale kosten die je buiten je bundel kan maken van €25 naar €50. We geven je altijd een seintje als je op 80% en 100% van je verbruik zit. Nog meer controle over je dataverbruik? Activeer dan het belplafond voor €0,50 per maand in MyLebara of de app. Hiermee kan je geen data meer verbruiken bij een lege bundel.

[..]

Geen fan van de wijzigingen? Dan is het mogelijk om hier je contract kosteloos op te zeggen.

[ Voor 28% gewijzigd door flipjevandejam op 09-07-2024 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

flipjevandejam schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:27:
Je kan kosteloos je contract opzeggen nav deze wijzigingen.
Hier een deel van de recente email vanuit Lebara:

[...]
Heeft iemand dit gedaan? Ik heb het formulier 8 juli ingevuld maar heb naast een bedankpagina in beeld geen enkele bevestiging per e-mail ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lEeiaPs.png

Ook online ingelogd wordt er geen gewijzigde einddatum getoond. Maar weer eens een uur in de klantenservicewachtrij gaan hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 12:54
Ja dat helaas. De service is natuurlijk ook waarom het zo goedkoop is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik zie dat ik mijn vorige bericht niet had bijgewerkt:
jacobras schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 17:29:
[..]

De klantenservicemedewerkster vertelde me dat het nu twee werkdagen zal duren voordat het werkt. Ik hoop toch echt dat ik eerder weer bereikbaar ben.
Dit werkte na twee werkdagen nog niet. Opnieuw meerdere keren met klantenservice moeten chatten en bellen voordat ze hun zooi op orde kregen en de simkaart iets ging doen. In de tussentijd had ik maar een Simyo prepaid e-sim aangevraagd om toch bereikbaar te zijn. Die was binnen 10 minuten online.
jacobras schreef op maandag 29 juli 2024 @ 10:03:
[...]

Heeft iemand dit gedaan? Ik heb het formulier 8 juli ingevuld maar heb naast een bedankpagina in beeld geen enkele bevestiging per e-mail ontvangen.
Vandaag (drie weken en een dag na invullen opzegformulier) heb ik sinds vanmorgen plots geen mobiele verbinding meer. Ik dacht eerst aan een storing, maar nu ik online in My Lebara kijk zie ik daar geen abonnementsinfo meer en staat er "tegoed € 0".

Volgens mij kan ik hieruit opmaken dat de opzegging is verwerkt. Dus: geen bevestiging gehad, geen aankondiging van de datum en geen communicatie na de opzegging. Wát een partij. Meteen een sim only bij Youfone aangevraagd.

[ Voor 30% gewijzigd door jacobras op 31-07-2024 00:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
Ik zie op mijn Lebara prepaid kaartje dat ze nu ook 5g aanbieden.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste