De pan of je vriendin?dennisk. schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:37:
haha precies. Maar heb die pan gescoord. Eens kijken of mijn vriendin er mee overweg kan. Anders retour ^^
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
dennisk. schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:37:
haha precies. Maar heb die pan gescoord. Eens kijken of mijn vriendin er mee overweg kan. Anders retour ^^
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Vanwege jullie aanbevelingen
Ik wacht eigenlijk alleen nog op zo'n Belkin Dock voor mijn surface en wellicht een Denon X1200W, volgens mij is dat wel een leuk ding.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
als wake-up light zekerGoron schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:13:
Handig bedlampje
Ik ben geen expert, maar ik gebruik echt alleen nog maar Duracell eigenlijk, de rest lijkt leeg te lopen als je er naar kijktmartyaintflying schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:11:
Zijn Duracell batterijen echt zo veel beter dan die van bijvoorbeeld de Ikea?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ben geen fan van de Aldi, maar die batterijen houden t bij mij langer uit dan Duracell over t algemeenHeatWave schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:14:
[...]
Ik ben geen expert, maar ik gebruik echt alleen nog maar Duracell eigenlijk, de rest lijkt leeg te lopen als je er naar kijkt.
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Die ken ik dan niet, maar Philips of Panasonic heb ik ook wel eens gehad, die waren echt zo leeg elke keer.Nielz1990 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:15:
[...]
Ben geen fan van de Aldi, maar die batterijen houden t bij mij langer uit dan Duracell over t algemeen
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Namelijk die duracell batterijen.
Altijd handig om er een aantal in huis te hebben.
die komen vast nog wel een keerNO_Excuses schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:18:
Shit eventjes weg mis ik de enige hunt die van mij nog wel terug mocht komen.
Namelijk die duracell batterijen.
Altijd handig om er een aantal in huis te hebben.
Ik vraag me af of iemand uberhaupt die tv koopt.Goron schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:19:
4K tv! Impulsaankoopje van 2600 euro
Als ze niet leeglopen hoef je ze toch ook niet op te ladenWaah schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:31:
Ik heb gewoon eneloops... die lopen niet leeg en oplaadbaar. stuk handiger IMHO.

Ik weet niet wat dat konijntje van plan is, maar dat varkentje kijkt al heel bang.
[ Voor 92% gewijzigd door Afvalzak op 26-11-2015 10:40 ]
Onlangs een Microsoft Surface Pro 3 gekocht, dus doe deze er maar in. Voor 20 euro vallen de stats best mee.
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Ken je deze al?Afvalzak schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:39:
U mad bro
[afbeelding]
Ik weet niet wat dat konijntje van plan is, maar dat varkentje kijkt al heel bang.

Koop eens een zak... ja dat is echt, en al jaren zoNO_Excuses schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:49:
Is dat echt? hahaha
Als ik het onthoud zal ik zaterdag even kijken op men werkNO_Excuses schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:49:
Is dat echt? hahaha

Ik vertrouw Philips alleen met spul wat ze zelf makenTinus111 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:50:
Die wandopladers, nog niet zon slechte deal of wel?
Lampen en scheerapparaten
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
PrachtigWaah schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:49:
[...]
Koop eens een zak... ja dat is echt, en al jaren zo
Ik zal vannavond maar even zo'n zak halen
Ditzelfde vroeg ik mij ook af...BaZnGaNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:51:
Die opladers, werken ook goed met een iPad en een iPhone tegelijk? Iemand deze ervaring?
Wel jammer dat ik dan de kleine balletjes het lekkerst vond

Goede opladers, en ja, dat werkt tegelijk.BaZnGaNL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:51:
Die opladers, werken ook goed met een iPad en een iPhone tegelijk? Iemand deze ervaring?
Kan alleen wat langer duren....
De Ikea oplader heeft 3 poorten en kan zeker 2 devices op normale snelheid laden.
Thanks! Net te laat, maar komen ongetwijfeld nogmaals langs. Dan ga ik deze mooi bestellen.. Scheelt weer een oplader in het stopcontact.albino71 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:54:
[...]
Goede opladers, en ja, dat werkt tegelijk.
Kan alleen wat langer duren....
De Ikea oplader heeft 3 poorten en kan zeker 2 devices op normale snelheid laden.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Verwijderd
http://www.playbulb.com/e...led-flameless-candle.html
https://www.conrad.nl/nl/...108_pla-1299706&WT.srch=1
ik kijk sporadisch, maar zie elke keer dezelfde koptelefoon en Helly Hansen jassen
Verwijderd
Thanks maar tijdens de hunt waren ze nog geen 40 euro voor 3 stuks, vroeg me alleen af of iemand deze thuis heeft of een ander prodcuct van MiPow
Ja, ik heb er jaren geleden een setje van gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:02:
[...]
Thanks maar tijdens de hunt waren ze nog geen 40 euro voor 3 stuks, vroeg me alleen af of iemand deze thuis heeft of een ander prodcuct van MiPow
Zijn op zich wel leuk, maar de lichtopbrengst is m.i. te laag om er een echt mooi (ruimtevullend) kleureffect mee te kunnen maken.
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.Koffie-Verkeerd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:05:
[...]
Ja, ik heb er jaren geleden een setje van gehaald.
Zijn op zich wel leuk, maar de lichtopbrengst is m.i. te laag om er een echt mooi (ruimtevullend) kleureffect mee te kunnen maken.
Je mag er niet mee rijden ....ThaAresX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:08:
Had wel verwacht dat die balance scooters hard zouden gaan.
Was dat überhaupt een 'echte' of na-maak?ThaAresX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:08:
Had wel verwacht dat die balance scooters hard zouden gaan.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Niet altijd, klokken, afstandsbedieningen, bepaalde speelgoed kan je beter gewone batterijen in doen. Is voordeliger, en ook eneloops lopen sneller leeg dan het verbruik van dit soort dingen die jaren op batterijen werken.Waah schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:31:
Ik heb gewoon eneloops... die lopen niet leeg en oplaadbaar. stuk handiger IMHO.
Bedankt! Ikea, Lidl en Action batterijen it is!
Hier heeft ook de rekenkamer een aflevering over gemaakt. De Lidl batterijen blijken langer mee te gaan dan de 8x duurderde duracell batterijen. Inhoudelijk zijn ze namelijk bijna identiek..martyaintflying schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:16:
[...]
Bedankt! Ikea, Lidl en Action batterijen it is!
http://www.npo.nl/de-rekenkamer/17-04-2014/KN_1656833
[ Voor 11% gewijzigd door Decipher666 op 26-11-2015 11:23 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Als ze een Samsung 850 erin zetten zal hij wel wat sneller gaanBastie-88 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:26:
Van die sandisk komen ze ook maar niet af he
1Kwakkel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:39:
Hoeveel dozen zijn er al voorbij gekomen gisteren? Kon helaas niet volgen (was thuis)
De vorige hunt viel gewoon gigantisch tegen. Ik hunt nu ook niet actief meer, heb het nu toevallig op mn 2e scherm openstaan maar ben er niet meer 'actief' mee bezig.Jeshua9 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:37:
Het is rustig hier deze hunt
Eentje gister om kwart voor 5 ofzoKwakkel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:39:
Hoeveel dozen zijn er al voorbij gekomen gisteren? Kon helaas niet volgen (was thuis)
Ja ik eigenlijk ook. Heb wel het idee dat deze iets beter is dan de vorigeBartske schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:39:
[...]
De vorige hunt viel gewoon gigantisch tegen. Ik hunt nu ook niet actief meer, heb het nu toevallig op mn 2e scherm openstaan maar ben er niet meer 'actief' mee bezig.
Dat laatste, maar als je echt een baggerdoos krijgt dan stuur je hem gewoon terug.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:40:
loont dat nog een beetje dan als je zo'n box koopt of is dat puur op geluk?
puur geluk, vorige keer zaten er voor 60% kleren enzo in welke maat toch nooit de goede is. Desalnietemin is de waarde meestal toch 3-4x wat je er voor betaaldVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:40:
Vorig jaar was het behoorlijk slecht je zou even kunnen kijken in het topic van de vorige keer. Daar staan wel een aantal doosjes.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:40:
Even handig om erbij te zeggen; een doos met 1 iPad en de rest onzin moet wel helemaal terug. Het is dan alles of niksMeltedForest schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:41:
[...]
Dat laatste, maar als je echt een baggerdoos krijgt dan stuur je hem gewoon terug.
Verwijderd
en dan krijg je een vervangende doos retour of geld terug?Jeshua9 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:43:
[...]
Even handig om erbij te zeggen; een doos met 1 iPad en de rest onzin moet wel helemaal terug. Het is dan alles of niks
Geld terug.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:44:
[...]
en dan krijg je een vervangende doos retour of geld terug?
Ik heb ook wel eens gelezen dat er mensen zijn die een andere doos hadden gekregen na het terugsturen maar dat was na defecte producten in de doos.
Wat je alleen vergeet is dat je het ook weer kwijt moet kunnen raken. Had zelf een doos vorige keer en ik zit nog steeds met schoenen en kleren welke ik niet pasJeshua9 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:41:
[...]
puur geluk, vorige keer zaten er voor 60% kleren enzo in welke maat toch nooit de goede is. Desalnietemin is de waarde meestal toch 3-4x wat je er voor betaald
Het was leuk voor één keer, maar zo'n doos hoef ik niet meer.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
http://www.ibood.com/nl/n...bluetooth-led-candle.html
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenismichael3 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:13:
Weet iemand toevallig nog de prijs van deze?
34.95
michael3 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:13:
Weet iemand toevallig nog de prijs van deze?

Dat is ook niet een aanbieding te noemen.
Verwijderd
Vind ik wel, normaliter zijn ze kleine 20 eur per stuk, dit is een set van 3 stuksmichael3 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:19:
Thanks, zag het niet staan.
Dat is ook niet een aanbieding te noemen.
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen