Die cinderella kussen zijn kwalitatief niet fantastisch ze vielen bij mij na een jaar uitelkaar.Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:37:
[...]
Als we zo bijdehand gaan worden.... ga ik pitten.
Succes mensen, en als de cinderella-kussens binnen 5 minuten langskomen hunt ik nooit weer
Kun je niet vragen of tweakers die ze voorbij zien komen ze voor je willen kopen? Dat jij later het geld overmaakt ofzo?Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:37:
[...]
Als we zo bijdehand gaan worden.... ga ik pitten.
Succes mensen, en als de cinderella-kussens binnen 5 minuten langskomen hunt ik nooit weer
Normaal een badhandoekenset voor € 109,95???
Dat meen je niet
Dat meen je niet

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mijn kussens gaan sowieso een jaar mee. Daarna is het ook wel zo hygiënisch om ze te vervangen... is me ooit aangeraden.HEY_DUDE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:40:
[...]
Die cinderella kussen zijn kwalitatief niet fantastisch ze vielen bij mij na een jaar uitelkaar.
En ja zou een tweaker kunnen vragen... maar morgen weer een dag (en overmorgen gok ik ook...) dus ga het gewoon weer proberen
V&B he je betaald voor het merk maar je koopt ze normaal voor rond de €60 euro.AW_Bos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:41:
Normaal een badhandoekenset voor € 109,95???
Dat meen je niet
Dat is de GoPro HERO+. Bovendien heeft die geen LCD scherm.
Waar blijft die box nou... Ik heb nog wat meuk nodig voor bij de familie onder de kerstboom
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Ik wil je wel wat meuk opsturen voor €100 hoorblu-fox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:12:
Waar blijft die box nou... Ik heb nog wat meuk nodig voor bij de familie onder de kerstboom
Nexxt pc stick ziet er leuk uit. Had er nog nooit van gehoord.
https://www.flickr.com/people/137281057@N05/
en dan is deze nog wel om te koelenbobsquad schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:35:
Wordt er momenteel niet warm of koud van deze hunt
Mweh, zou lollig zijn achter de tv voor wat streamen zonder moeite, maar dan wil ik weer bedraad en moet ik een usb-hub, een ethernet-usb dingsel en een of ander bediending regelen, dat is allemaal net effort en niet gratis.stevens20 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:32:
Nexxt pc stick ziet er leuk uit. Had er nog nooit van gehoord.
Gelukkig istie maar €15,-, dan voel je tenminste niet zo heel erg genaaid na 'm een paar maanden gebruikt te hebbenblu-fox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:46:
- Greenpan wok 28cm voor 15 euro
Ik hoor alleen maar slechte dingen over die greenpan dingen.
Die van mij zijn anders prima (de Orthoflex), al een paar jaar in gebruik.HEY_DUDE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:40:
Die cinderella kussen zijn kwalitatief niet fantastisch ze vielen bij mij na een jaar uitelkaar.
Kussens kun je ook gewoon in de wasmachine gooien hoor, sommige zelfs op 60.Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:42:
Mijn kussens gaan sowieso een jaar mee. Daarna is het ook wel zo hygiënisch om ze te vervangen... is me ooit aangeraden.
Elk jaar nieuwe kussens van tussen de €30 en €60 is mij wat teveel van het goede
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Dit is dan wel weer een best goede deal 
Edit: Sneller dan de box weg
Edit: Sneller dan de box weg
[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Jummy op 25-11-2015 23:41 ]
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
is al weer wegbobsquad schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:40:
Jezus wat een lelijke speaker zeg. Dat ding wil ik gratis nog niet hebben
lelijk, sure. Belangrijker is dat de kwaliteit niet denderend is, maar hij kost dan ook geen kont.
Er zijn echt teveel win10 apparaten met 2gb geheugen
Ik heb al een Asus T100, dat is genoeg. Meer ram en ik wil wel, ook met tragere cpu.
Er zijn echt teveel win10 apparaten met 2gb geheugen
[ Voor 42% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 23:42 ]
Weer een messenset MET blok, waarbij je later een correctie krijgt dat er toch geen blok bij zit.
Maar wat moet je met een blok, niet behoorlijk schoon te maken en dus niet hygienisch in je keuken. Scheelt weggooien dus, deze deal!
Die komt wel weer, dus koop nu gerust die plankbobsquad schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:50:
Kijk de strijkplank past mooi bij het strijkijzer welke ik niet gekocht heb
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Iemand nog een SSD nodig
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Gaat dus echt niks fatsoenlijks komen, ik ben er weg van. Truste Hunters!!
Zo die soundbar was snel weg! Ook wel bijna 300 euro goedkoper tov kieskeurig.
Zo die hk soundbar was ook zo weg
Tegen de tijd dat ik dat doorheb...
Ja hoor, je bestelt een bestekset met nog 70% op de teller, wordt in een of andere queue gesmeten om het bestelproces in te gaan aaaaaaaaaaaand its gone. Tel daarbij op dat ik nu ook continue uitgelogd wordt als ik op kopen klik...
Het is net alsof hun website ieder jaar NOG slechter wordt dan ie al was, hoe doen ze dat?!
Het is net alsof hun website ieder jaar NOG slechter wordt dan ie al was, hoe doen ze dat?!
ze willen niet verkopenWillaaam schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:31:
Ja hoor, je bestelt een bestekset met nog 70% op de teller, wordt in een of andere queue gesmeten om het bestelproces in te gaan aaaaaaaaaaaand its gone. Tel daarbij op dat ik nu ook continue uitgelogd wordt als ik op kopen klik...
Uitloggen is een bug die er al een tijdje in zit. Maar dat ligt aan je browser
Pfff... allemaal Jabra meuk
Zo, even kijken of ik nog wat nutteloos kan kopen. Misschien een kussenset of iets dergelijks
En dan toch weer website van het jaar wordenWillaaam schreef op donderdag 26 november 2015 @ 00:31:

Dat is dit jaar politie.nl en daarvoor een aantal anderere sites waaronder tweakers.Druiper schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:00:
[...]
En dan toch weer website van het jaar wordenZegt meteen iets over de verkiezing
toch staat er het logo van wvhj 2014 op de ibood sitebobsquad schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:01:
[...]
Dat is dit jaar politie.nl en daarvoor een aantal anderere sites waaronder tweakers.
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Weet iemand of er nog Cinderella kussens langs zullen komen?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja, dat is vorig jaar dus.navlim schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:02:
[...]
toch staat er het logo van wvhj 2014 op de ibood site
Van 2015 zijn de winnaars net bekend.
Zie ook nieuwsartikel hier op de homepage.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Die kussens zijn vanmiddag geweest, die kan ik op zich ook wel gebruiken.
Ibood is wederom de "populairste" website in een bepaalde categorie (komen elk jaar weer nieuwe bij, dus stelt weinig meer voor), waardoor ze weer het logotje gaan gebruiken.WhatsappHack schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:03:
[...]
Ja, dat is vorig jaar dus.
Van 2015 zijn de winnaars net bekend.![]()
Zie ook nieuwsartikel hier op de homepage.
Verbaast me niks dat ze weer "website van het jaar zijn". Die hele verkiezing is een wassen neus. Het gaat er om wie de grootste userbase heeft en wie het meeste zooi verloot onder de stemmers (zoals iBOOD deed met iBOOD boxen via o.a. Facebook).
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Vraag ik me toch af hoe politie.nl iets heeft gewonnen. Korting op je parkeerboete?AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:10:
Verbaast me niks dat ze weer "website van het jaar zijn". Die hele verkiezing is een wassen neus. Het gaat er om wie de grootste userbase heeft en wie het meeste zooi verloot onder de stemmers (zoals iBOOD deed met iBOOD boxen via o.a. Facebook).
Onvrijwillig grote userbaseDagion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:14:
[...]
Vraag ik me toch af hoe politie.nl iets heeft gewonnen. Korting op je parkeerboete?
"Ook tijdens de donkere dagen natuurlijk bruin". Klinkt zo fout, een tan spray?
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
"Klik hier om uw boete te verlagen en op ons te stemmen als website van het jaar"
Je kon ook een wielklem service winnen waarmee je bij een auto naar keuze een wielklem kunt laten plaatsen.Dagion schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:17:
[...]
"Klik hier om uw boete te verlagen en op ons te stemmen als website van het jaar"
Ik snap wel waarom ze website van het jaar zijn.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Hi iedereen,
Ik heb als klein projectje een 'channel' aangemaakt voor de universele chatclient telegram, welke je automatisch een update geeft op het moment dat er een nieuwe deal beschikbaar is. in dit bericht staat ook meteen een prijs, een link naar het artikel, en een voorvertooning van de afbeelding.
voor geintereseerden is hij toe te voegen via: www.telegram.me/iboodhunt
Ik heb als klein projectje een 'channel' aangemaakt voor de universele chatclient telegram, welke je automatisch een update geeft op het moment dat er een nieuwe deal beschikbaar is. in dit bericht staat ook meteen een prijs, een link naar het artikel, en een voorvertooning van de afbeelding.
Cool, thanks!chrisros schreef op donderdag 26 november 2015 @ 02:41:
Hi iedereen,
Maar kan hij niet sneller?
Super! Zit nu ook bij de club
Tot 03:15 hebben sommige het dus volgehouden aan de reacties te zien. Knap, erg knap. Het was een duistere huntnacht als ik dat zo terugkijk. Wel een paar unieke producten gezien. Zoals de HK cd-speler voor 150 eurie. Wtf??!??
Vanaf ongeveer 04:00 zitten te volgen tijdens mijn nachtelijke dienst, er is niks spannends voorbij gekomen volgens mij inderdaad
Ik zie dat er vannacht veel dezelfde aanbiedingen geweest.
Erger nog.. volgorde is precies hetzelfde als gisteren.
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
Vandaag om 17:30 komt er dus weer een box met random troep
Één van de weinige dingen die ik de vorige hunt gekocht hebPhoeniX- schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:48:
Daar komen de messensets weer ..
De hoeveelheid (gisteren) zo vlak achter elkaar verbaasde me .. (-:Audiowaste schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:29:
Één van de weinige dingen die ik de vorige hunt gekocht heb
Ik heb gisteren eerlijk gezegd helemaal niets gevolgd, vandaag wel een beetje kijken maar ook niet actief.
De spanning is er ook flink af moet ik zeggen.
Er komen eigenlijk 2 soorten producten langs:
- Kutproducten voor een hele goede prijs.
- Goede producten voor een kutprijs
Precies dit! Misschien als je toevallig een messenset (of kussens??) nodig hebt dat je dan een goede deal krijgt, maar verder is het niet veelAudiowaste schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:35:
Er komen eigenlijk 2 soorten producten langs:

Wat ik al eerder in het topic riep, het enige leuke (in ieder geval de vorige hunt) was het topic op GoT
Wat veel rommel weer, iBood is iBood niet meer (maar MM
). Ook maar één keer een iBood Box in de afgelopen 32 uur.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Heb alles in de gaten gehouden, ik dacht waarom niet... Maarja, het zal niet meer zoals vroeger worden
. ik ga verder met programmeren, fijne hunt nog..
Voor wie die camerqa eigenlijk had willen kopen...
http://www.bobshop.nl/nl/...utm_content=linkgenerator
Voor diegene die hem gekocht hebben, sorry...
http://www.bobshop.nl/nl/...utm_content=linkgenerator
Voor diegene die hem gekocht hebben, sorry...
Daarom koop ik ze van iBOODNnoitra schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:37:
Kussens kun je ook gewoon in de wasmachine gooien hoor, sommige zelfs op 60.
Elk jaar nieuwe kussens van tussen de €30 en €60 is mij wat teveel van het goede
En donzen kussens (die ik nu heb) kunnen absoluut niet in de wasmachine

En ik lig 1/3e van het jaar op die kussens... daar wil ik best een paar euro per jaar voor neertellen
en waarom komt die AEE S71 action cam steeds snachts
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 26-11-2015 08:49 ]
Maar heeft er iemand al iets van gehoord dat hij/zij gewonnen heeft?AdmiralSnipe schreef op donderdag 26 november 2015 @ 01:10:
De winter komt er aan
Hahahaha
Gelukkig is de volgorde weer random trouwens.
Dat maakt t een stuk leuker.
(helaas zijn de producten nog wel hetzelfde)
Gelukkig is de volgorde weer random trouwens.
Dat maakt t een stuk leuker.
(helaas zijn de producten nog wel hetzelfde)
nou ik kan niet zeggen dat deze hunt leuk is. ik vind een hunt pas leuk als er in ieder geval iedere minuut een deal komt en het liefst meerdere per minuut. (en wat leuke deals zou ook mooi zijn)
en ja het aantal keer dat de box langs komt is ook helemaal droevig
das al een paar jaar niet meer zohjvg schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:02:
nou ik kan niet zeggen dat deze hunt leuk is. ik vind een hunt pas leuk als er in ieder geval iedere minuut een deal komt en het liefst meerdere per minuut. (en wat leuke deals zou ook mooi zijn)
Led lampen, geen slechte deal, echter wel maar 10% korting bij 10 stuks, 6 euro. Op zich prima.
(bij 50 stuks elders zit je al op hetzelfde bedrag)
Ikea heeft dimbare leds voor 5 euro, prima kwaliteit ookTinus111 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:11:
Led lampen, geen slechte deal, echter wel maar 10% korting bij 10 stuks, 6 euro. Op zich prima.
Het is jammer dat er geen hapjespan voorbij komt.. Die heb ik nog nodig 
edit: Oh snap! Vannacht rond 02.00 http://www.ibood.com/nl/n...enpan-hapjespan-24cm.html
edit: Oh snap! Vannacht rond 02.00 http://www.ibood.com/nl/n...enpan-hapjespan-24cm.html
[ Voor 44% gewijzigd door dennisk. op 26-11-2015 09:19 ]
Verwijderd
Action verkoopt ook goede hapjespannendennisk. schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:18:
Hier ook bevestigd. Dat duurde langer dan normaal, vanwege de HUNT-druktepielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:02:
[...]
Hier ook nog niks, geduld wordt beloond..
Herstel... Hij staat bevestigd in mijn ibood
Deze Box is een voorschot op m'n verjaardags-centjes (in december)
go!dennisk. schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:18:
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
ECHT WEL 100% TE GEBRUIKEN ALS HAPJESPAN, dat je dat durft te zeggen hej verdoulleme!! zo en nu hup die Denon versterker! Heb besloten mijn laatste centen daaraan te besteden...
Ik zie een pan, en daar kunnen vast hapjes in, dus lijkt me een hapjespan
iHeli: Ooit gekocht, maar het ding viel na een paar keer vliegen uit elkaar.
Rommel dus....
Rommel dus....
Dat niet, maar de interface op je telefoon is gewoon niet precies genoeg om te goed te kunnen sturen, ding gaat alle kanten op (heb precies dezelfdealbino71 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:35:
iHeli: Ooit gekocht, maar het ding viel na een paar keer vliegen uit elkaar.
Rommel dus....
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen