Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Vroegah was alles beter
Ja dat had ik ook gezien.
Ik gebruik al jaren oplaadbare Eneloops. Beter voor het milieu, mijn portemonnee en makkelijk. Kom nooit zonder te zitten. Hekel aan die 90 PACK DURACELL ULTRA POWER meuk. xDFlagg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:05:
Ach welnee die batterijen zijn goedkoop
Dan moet jij zo'n pakket niet kopen me dunkt.Executor16 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:10:
[...]
Ik gebruik al jaren oplaadbare Eneloops. Beter voor het milieu, mijn portemonnee en makkelijk. Kom nooit zonder te zitten. Hekel aan die 90 PACK DURACELL ULTRA POWER meuk. xD
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
3 Euro Ebay handschoenen xDcommentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:14:
Iemand last van koude handen/vingers, nu kopen dan
Hoewel, misschien wel een verbetering t.o.v. mijn standaard UPC Technicolor router
[ Voor 31% gewijzigd door blu-fox op 25-11-2015 19:22 ]
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Schijnt niet al te goede kwaliteit te zijn, als ik de reacties op eerdere aanbiedingen ervan bekijk. Je krijgt 2 jaar garantie, maar die heb je dus ook dik nodig. Jammer.Marco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:05:
Die ledstrip aanbieding is ook best oké
Wat is er het meest dood, de hunt of dit topic?
Gezien hoe lang sommige items blijven staan, de huntTweaker36 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:22:
[...]
Je hebt de zelfde ledstrip bij de action voor 10 euroTweaker36 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:22:
[...]
Schijnt niet al te goede kwaliteit te zijn, als ik de reacties op eerdere aanbiedingen ervan bekijk. Je krijgt 2 jaar garantie, maar die heb je dus ook dik nodig. Jammer.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ja maar daar koopt mediamarkt ze ook in en die moeten ook nog wa verdienen hé!spartacusNLD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:24:
[...]
Je hebt de zelfde ledstrip bij de action voor 10 euro
En bij Ali express voor 1 eurospartacusNLD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:24:
[...]
Je hebt de zelfde ledstrip bij de action voor 10 euro
Misschien omdat je stiekem heel hebberig ben en stiekem niks leuks wil missen? Maar ondertussen heel erg teleurgesteld als er niks voorbij komt wat je wil hebben.
Een beetje de kinderen die beginnen te huilen als het sinterklaas kadootje geen playstation 4 is maar een xbone.
Ik vertrek hier maar weer...
[ Voor 4% gewijzigd door Flagg op 25-11-2015 19:29 ]
Incl. remote en Europese voeding? Nope.
Nickname does not reflect reality
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat is gunstig. Minder mensen is minder massa wat op die Box klikt dus meer kans voor ons....spartacusNLD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:38:
Dit topic gaat echt VEEL langzamer als vorige hunts..
De goede items zitten natuurlijk allemaal in de boxcommentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:41:
Maar ik vraag me echt af of die box het wel waard is gezien de vele kritieken op de huidige hunt items
-
Ik heb m'n boek voor mijn Microsoft examen binnenkort er maar bijgenomen. Kan prima tussendoor zo.spartacusNLD schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:38:
Dit topic gaat echt VEEL langzamer als vorige hunts..
Dat kan niemand met zekerheid zeggen, uiteraard. Vorige hunt was er echter genoeg geklaag op de boxes. Er schijnt een slechte trend in te zitten.commentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:41:
Maar ik vraag me echt af of die box het wel waard is gezien de vele kritieken op de huidige hunt items
Overigens, hoe minder jullie hier spenderen aan de Hunt, hoe meer er over blijft voor de Steam sale. Win win.
Edit: iedereen z'n reageer knop kapot?
[ Voor 13% gewijzigd door Tweaker36 op 25-11-2015 20:03 ]
PSN: Fruitschaaltje
Ik ga al airsoftenFruitschaal schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:10:
Koop dan.. Lekker paintballen..
Deze aanbieding heeft 2 dagen op vakantieveiling gestaan voor de zelfde prijsFruitschaal schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:10:
Koop dan.. Lekker paintballen..
stock android ook
[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 25-11-2015 20:15 ]
pricewatch: Motorola Moto X Play 16GB Zwartarjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:14:
X play. Is het wat? Ik ken die toestellen niet
reviews: Motorola Moto X Play: subtopper met lange ademarjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:14:
X play. Is het wat? Ik ken die toestellen niet
[ Voor 32% gewijzigd door sagaramarjit op 25-11-2015 20:17 ]
Steam gaat waarschijnlijk meer geld van me krijgen dan iboodTweaker36 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:44:
[...]
Overigens, hoe minder jullie hier spenderen aan de Hunt, hoe meer er over blijft voor de Steam sale. Win win.
Edit: iedereen z'n reageer knop kapot?
Niks waarschijnlijk, dat is gewoon een zekerheidjeTronic schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:36:
Steam gaat waarschijnlijk meer geld van me krijgen dan ibood
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Yep! Maar hier krijg je er wel 3(!) stuks voor!!arjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:45:
Serieus ibood? Een product van 9,95 met 5,95 verzendkosten?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
[ Voor 55% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 20:50 ]
[ Voor 10% gewijzigd door jip_86 op 25-11-2015 20:51 ]
Dat vraag ik me al hele tijden af.Frikandizzle schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:47:
Hoezo kunnen producten bij iBood eigenlijk niet gebundeld worden om de verzendkosten lager te houden?
Ik vermoed dat de producten zich niet fysiek in dezelfde magazijnen bevinden. Zelfs niet in dezelfde landen. Ze kopen in heel Europa in. En dan wordt het lastig bundelen uiteraard.
Kan geen kwaad om een keer je cookies leeg te gooienjip_86 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:50:
Gaar, ik kan niet eens op de ibood site komen. Alleen via 1dk kan ik het volgen, maar dus niet doorklikken. Krijg een ERR_EMPTY_RESPONSE fout. Meer mensen die dat hebben?
Dat verklaard misschien ook de lange levertijd wanneer je iets besteld..Tweaker36 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:50:
[...]
Dat vraag ik me al hele tijden af.
Ik vermoed dat de producten zich niet fysiek in dezelfde magazijnen bevinden. Zelfs niet in dezelfde landen. Ze kopen in heel Europa in. En dan wordt het lastig bundelen uiteraard.
Dat was hemMarco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:51:
[...]
Kan geen kwaad om een keer je cookies leeg te gooien
Ga er ook vanuit dat ze de login in een cookie/session zetten aangezien die elke 1/2 uur vervalt. Tip klik een keer per uur eens op mijn ibood om te kijken of je nog bent ingelogd
Dat ze die prijs dan maar inclusief verzendkosten laten zien, dat is tenminste gemakkelijker vergelijken met andere sites die wel gratis verzenden.Bundin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:49:
Omdat daar een mooi stukje extra marge zit natuurlijk. En bestellingen worden apart verwerkt, dus apart verzonden met dus twee maal verzendkosten voor iBOOD. Logistiek een stuk makkelijker.
Nou zelfs dat ie aangeeft dat je bent ingelogd is geen garantie. Als je dan klikt op mijn Ibood ben je er toch weer uitMarco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:53:
[...]
Ga er ook vanuit dat ze de login in een cookie/session zetten aangezien die elke 1/2 uur vervalt. Tip klik een keer per uur eens op mijn ibood om te kijken of je nog bent ingelogd
dat bedoelde ik dus ook inderdaad hahacommentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:57:
[...]
Nou zelfs dat ie aangeeft dat je bent ingelogd is geen garantie. Als je dan klikt op mijn Ibood ben je er toch weer uit
en het maakt niet uit of ik dat vinkje "onthoud" nou wel of niet aan zet.Marco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:58:
[...]
dat bedoelde ik dus ook inderdaad haha
Heb er ook wel eens over gemaild..... Het ligt aan mijn browser
Ofcourse it does...commentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:00:
[...]
en het maakt niet uit of ik dat vinkje "onthoud" nou wel of niet aan zet.
Heb er ook wel eens over gemaild..... Het ligt aan mijn browser
is wel mooi in de blauwe kleurstijlMarco1994 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:59:
Kan iemand dit prachtige horloge even kopen aug
Deze soundbar heeft ook een formidabele geluidskwaliteit
Relatief weinig kleding gezien. Of stoppen ze dat in de boxen?
Daar is je kledingarjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:15:
Ze zijn alweer aanbiedingen recyclen. De restjes van de vorige Hunt nog proberen te slijten?
De mediamarkt verkoopt weinig kledingarjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:15:
Ze zijn alweer aanbiedingen recyclen. De restjes van de vorige Hunt nog proberen te slijten?
Wel eilanden, misschien zitten die in de box?
Mis ik ergens iets?
Over iBOOD:Tweaker36 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:22:
Wat is de koppeling tussen MediaMarkt en iBood dan?
Mis ik ergens iets?
In April 2015 nam Media Markt een meerderheidsbelang in iBOOD, en ook achter de schermen groeide iBOOD, steeds meer mensen met een passie voor het concept sloten zich aan en samen geven ze elke dag de volle 100% met maar één doel: jou de allerbeste deals van het web presenteren!
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Ik gok dat die van Philips toch wel iets beter zijn.
Nette prijs, lijkt me duidelijk.michael3 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:34:
Die verkopen best snel gezien de blauwe balk?
of ze hebben bedacht dat ze die in kleinere brokken steeds maar beschikbaar moeten hebben en dan gewoon wat vakermichael3 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:34:
Die verkopen best snel gezien de blauwe balk?
Zal ook kunnen.commentator schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:36:
[...]
of ze hebben bedacht dat ze die in kleinere brokken steeds maar beschikbaar moeten hebben en dan gewoon wat vaker
Zo wie zo vraag me af hoe betrouwbaar die balk is.
Mjah, zoiets idd.blu-fox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:41:
Is die Leap Motion Controller een soort Kinect?
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Had er ng nooit van gehoord, ziet er wel leuk uit.
Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
- Moto X Play, zo'n 50 euro goedkoper dan in de PW als ik het goed heb gezien
- Kenwood sapcentrifuge JE850, stond erop voor 75 euro en op kieskeurig voor 159
- Greenpan wok 28cm voor 15 euro
Die laatste is nu het eerste wat ik in jaren heb besteld bij iBOOD
Maargoed! Positief vooruit kijken. Ga binnekort verhuizen dus er zullen vast wel een aantal leuke dingen langs komen!
Volgens mij is de hunt 25, 26 én 27 toch? Had '72 uur' vernomen.
[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 25-11-2015 21:58 ]
Officieel 25 en 26 maar heb volgens meerdere geruchten vernomen dat ze het wel eens zouden kunnen verlengen tot de 27eValandin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:57:
Ik ben ook weer van de partij! Dit is voor het eerst in jaren dat ik de eerste dag van de hunt grotendeels niet meegekeken heb. Dat zegt wel wat..
Maargoed! Positief vooruit kijken. Ga binnekort verhuizen dus er zullen vast wel een aantal leuke dingen langs komen!
Vandaag of morgen?
- Tegenvallende aanbiedingen
- Vorige inhoud van de iBood box heeft er voor gezorgd dat ik zelfs daar niet echt enthousiast meer van wordt
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik schakel ook pas net in. Heb zelf niet erg hoge verwachtingen; zal waarschijnlijk alleen met een half oog uitkijken naar een grote 1080p TV. Voorlopig echter alleen UHD TVs gezien, helaas.Valandin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 21:57:
Ik ben ook weer van de partij! Dit is voor het eerst in jaren dat ik de eerste dag van de hunt grotendeels niet meegekeken heb. Dat zegt wel wat..
Ik weet nog wel dat er soms 4-5 goede deals binnen een of twee minuten langs schoten en dat je bijna niet eens een wc pauze durfde te nemen.
Ik hunt dit keer mee voor:
Dash cam
Bestek set
Pannen
Magnetron(who knows)
Koelkast (who knows)
Subwoofer voor de jamo set
Tomtom
Misschien nog wat ander leuks..
[ Voor 27% gewijzigd door rookie no. 1 op 25-11-2015 22:28 ]
Ik zit er hetzelfde in, grote full hd ik hoef nog geen 4k.Tjalling schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:08:
[...]
Ik schakel ook pas net in. Heb zelf niet erg hoge verwachtingen; zal waarschijnlijk alleen met een half oog uitkijken naar een grote 1080p TV. Voorlopig echter alleen UHD TVs gezien, helaas.
Ben benieuwd of er 1 voorbijkomt
55 inch full hd oledfozzie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:27:
[...]
Ik zit er hetzelfde in, grote full hd ik hoef nog geen 4k.
Ben benieuwd of er 1 voorbijkomt
maar die zijn ook op ibood vrij prijzig
Wie wilde een sub?
Je subwoofer is erValandin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:13:
De reden dat ik het nu niet meer zo serieus neem is niet alleen door de slechte deals maar ook door het tempo. Ik verhouding met eerder lijken die aanbiedingen eeuwen te duren.
Ik weet nog wel dat er soms 4-5 goede deals binnen een of twee minuten langs schoten en dat je bijna niet eens een wc pauze durfde te nemen.
Dash cam
Bestek set
Pannen
Magnetron(who knows)
Koelkast (who knows)
Tomtom
Jamo sub nu!Valandin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:13:
De reden dat ik het nu niet meer zo serieus neem is niet alleen door de slechte deals maar ook door het tempo. Ik verhouding met eerder lijken die aanbiedingen eeuwen te duren.
Dash cam
Bestek set
Pannen
Magnetron(who knows)
Koelkast (who knows)
Tomtom
In ieder geval wel betaalbaarder dan een 55 inch 4K OLEDWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:34:
[...]
55 inch full hd oled![]()
maar die zijn ook op ibood vrij prijzig
Als we zo bijdehand gaan worden.... ga ik pitten.Tjalling schreef op woensdag 25 november 2015 @ 22:36:
[...]
In ieder geval wel betaalbaarder dan een 55 inch 4K OLED
Succes mensen, en als de cinderella-kussens binnen 5 minuten langskomen hunt ik nooit weer
Vind deze deal niet zo denderend helaas..
Heb de 210 wel vaker voor 99 incl verzendkosten gezien (Op avtrader dacht ik, via 1dagkoopjes)
Nu is ie 129 incl verzendkosten en voor 136 incl heb je hem via de price watch.. Scheelt 7 euro..
Jammer!
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen