Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik ook van joumartyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:50:
Edd iedereen haat je, met je box.
-
1. Ik neem er een
2. captcha aanklikken
3. box in winkelwagen
4. kies betaalwijze, bevestiging, algemene voorwaarden check, bevestigen
5. even wachten......... "error, probeer te refreshen"
6. winkelwagen leeg, uitverkocht
I heb ene. althans ik heb betaald en is al afgetrokken van mijn rekening.
Ik zie nog niks in mijn history maar zal nog wel komen..
Eindelijk after all these years
Bijna hetzelfde, enkel vertelde iBood mij doodleuk dat ik een venster open had staan met een niet voltooide betaling, en dat ik deze bestelling moest afbrekenDonkMatt schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:
Bij mij:
1. Ik neem er een
2. captcha aanklikken
3. box in winkelwagen
4. kies betaalwijze, bevestiging, algemene voorwaarden check, bevestigen
5. even wachten......... "error, probeer te refreshen"
6. winkelwagen leeg, uitverkocht
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Succespielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:
voor t eerst ook een box bemachtigd... op t gemak geklikt. Andere jaren nooit gelukt. Ben benieuwd. Dadelijk de vrouw vertellen dat ik € 109 heb uitgegeven en ik weet niet waaraan
Sterktepielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:
voor t eerst ook een box bemachtigd... op t gemak geklikt. Andere jaren nooit gelukt. Ben benieuwd. Dadelijk de vrouw vertellen dat ik € 109 heb uitgegeven en ik weet niet waaraan
Ze steppen wel hun game up qua verkooppraatjes
[ Voor 59% gewijzigd door RowRocka op 25-11-2015 16:54 ]
Ik wil heb anders wel overnemen hoorpielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:

Ik moest er ook van braken....Mr. Jummy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:53:
[...]
Bijna hetzelfde, enkel verte iBood mij doodleuk dat ik een venster open had staan met een niet voltooide betaling, en dat ik deze bestelling moest afbraken![]()

thanx... ze zal we denken, das een dure verhuisdoos
Dat ging andere jaren ook wel eens mis, kreeg je geen doos maar gewoon je geld terugRaven__NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:53:
BAM
I heb ene. althans ik heb betaald en is al afgetrokken van mijn rekening.
Ik zie nog niks in mijn history maar zal nog wel komen..
Eindelijk after all these years
Fixed
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Vertel dat de retouren van Zalando en Wehkamp erin zitten.pielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:52:
[ Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 25-11-2015 16:56 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Daar kijk ik dan wel weer naar uit..
Ik had een SD-Kaartje gekocht en die staat er ook nog niet.JaronStrypsteen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:55:
Ik heb de box gekocht maar heb nog geen mail en staat ook niet in mijn account. Is dit normaal?
Laggy servers, geduld.
geduld, heb ook nog niksJaronStrypsteen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:55:
Ik heb de box gekocht maar heb nog geen mail en staat ook niet in mijn account. Is dit normaal?
Of een 34 tuinslangenSeñor Sjon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:55:
[...]
Vertel dat de retouren van Zalando en Wehkamp erin zitten.

Kom uit limburg, als je hier in het dialect box zegt bedoeld men een broek (jeans)
hou t daar maar op
[ Voor 25% gewijzigd door pielle007 op 25-11-2015 16:59 ]

Catch a smile out there!
Ik ook hoor, weet verstoan elkaarpielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:57:
[...]
Kom uit limburg, als je hier in het dialect box zegt bedoeld men een broek (jeans)
hou t daar maar op
WAKKER BLIJVEN!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!NO_Excuses schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:10:
[...]
Een stille hint naar dat de aanbiedingen saai zijn?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Iemand een idee wat dit kan zijn?
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat vermoeden had ik ook, maar twijfeldeTronic schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:02:
Ik denk dat de ibood pagina in een soort van slaapstand gaat als je hem niet af en toe open klikt
Komen er trouwens wat mensen op teamspeak (moet ik eerst downloaden)?
Verwachte verzenddatum 10 december, sjezes dis nog erger dan Chinashopping Lol.
[ Voor 43% gewijzigd door Jvann op 25-11-2015 17:08 ]
Normaal istie 1600€ dus das best wel een mooie ja.Tinus111 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:05:
geen slechte aanbieding die tv!!
lekker kussen....Sh0ckTr00per schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:09:
Terugkerend op een paar posts van een aantal pagina's terug; ik zie in mijn bestelgeschiedenis dat wij ook de kussens gebruiken van de vorige hunt. Die liggen wel erg aangenaam.

haha maak me niet gek. Dat zou typisch mijn geluk weer zijn..vertigoo schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:54:
[...]
Dat ging andere jaren ook wel eens mis, kreeg je geen doos maar gewoon je geld terug
We zullen het zien
Ik juist een 10 of 12 inch voor in de badkamer met een heerlijk bad in mijn nieuwe woning. Moet vriendinlief tevredenn houdenarjoderoon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:11:
Ik zou nog wel geïnteresseerd zijn in een goedkope 7 / 8" tablet. Ware het niet dat ik straks mijn spaarrekening moet plunderen ivm koop huis.
Kun je beter een 40inch aan de muur hangen. Vind ie veel leuker.green-tea schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:12:
[...]
Ik juist een 10 of 12 inch voor in de badkamer met een heerlijk bad in mijn nieuwe woning. Moet vriendinlief tevredenn houden
In het kader van vriendin tevreden houden : we hebben het hier wel over tablets en niet over geslachtsdelen, toch?G-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:13:
[...]
Kun je beter een 40inch aan de muur hangen. Vind ie veel leuker.
#sizedoesnotmatter ;-)
[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 25-11-2015 17:38 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
GefeliciteerdFrozen schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:03:
Ik heb een box!!!
Komen er trouwens wat mensen op teamspeak (moet ik eerst downloaden)?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zo te zien heb ik ook een box (ik besef het nog niet helemaal...

Ben reuze benieuwd wat er in zit! #WachtenDuurtLang
[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 25-11-2015 17:41 ]
Zei ligt in bad dus zei moet tevreden blijven. Gezien ik geen zin heb om kabels te trekken is een grote tablet aan de muur met horizon go app van ziggo het planG-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:13:
[...]
Kun je beter een 40inch aan de muur hangen. Vind ie veel leuker.
Hebben jullie al een bevesting binnen gekregen of staat die al tussen je history?NetAmp schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:41:
[...]
Gefeliciteerd![]()
Zo te zien heb ik ook een box (ik besef het nog niet helemaal...is m'n eerste BOX in de 8 jaren dat ik "lid" ben van iBOOD - oftewel mijn account heb daar).
Ben reuze benieuwd wat er in zit! #WachtenDuurtLang
Bij mij namelijk niet.
ja....
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Omdat de huidige het nog prima doet en we hem helemaal niet nodig hebben eigenlijk... Ach kunnen we vast wel iemand blij mee maken.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Hier ook nog niks, geduld wordt beloond..Raven__NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:52:
[...]
Hebben jullie al een bevesting binnen gekregen of staat die al tussen je history?
Bij mij namelijk niet.
Herstel... Hij staat bevestigd in mijn ibood
[ Voor 8% gewijzigd door pielle007 op 25-11-2015 18:03 ]
Ik heb net de bevestiging binnen. Ben benieuwd wanneer het komt. En nog meer, wat er in zit.pielle007 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:02:
[...]
Hier ook nog niks, geduld wordt beloond..
Herstel... Hij staat bevestigd in mijn ibood
Boxen zijn al langs gekomen.HEY_DUDE schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:09:
Staan de boxen niet meer in de tijdlijn? Ik vroeg me al af of er wel boxen langs waren geweest.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Thecus N4560 4-bay NAS
plaatje ibood
link naar verder specificaties (inc plaatje)
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Jellybeans zijn sowieso al duur.. zal wel wat meevallen?CaptJackSparrow schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:32:
600 gram voor 23 euro. Hoeveel keer teveel betaal je dan?
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Maar toch, in vergelijking met de laatste hunt (oftewel mediamarkts eerste) is er al aardig wat vooruitgang geboekt. Als deze lijn zich doorzet dan komen we wellicht nog ergens!Nnoitra schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:31:
Vandaag, na 01:45, eigenlijk niet kunnen kijken, maar het lijkt er op dat de aanbiedingen na slechts 17 uur alweer gerecycled worden?
Hier geen box voorbij zien komen hoor?
#FFTB #CRO validator Kingstaker
http://www.ibood.com/nl/n...ly-giftbox-50-smaken.htmlblu-fox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:37:
Hier geen box voorbij zien komen hoor?
Nickname does not reflect reality
+1Mr. Jummy schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:38:
[...]
http://www.ibood.com/nl/n...ly-giftbox-50-smaken.html
Giftbox is ook een box
Zit 2 jaar garantie opFlagg schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:53:
En eens kijken of die mini gerber tools langer meegaan dan 2 weken ongeveer.
Ja en daar ga ik tijd in steken voor 24 euro.
Daan87423 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:55:
Mocht de JBL Studio SUB250 voor €150,- nog langskomen, wilt iemand zo vriendelijk zijn om hem voor mij te bestellen? Ik neem hem al te graag van je over, ben vanavond helaas afwezig om de deals in de gaten te houden.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En als 4 mensen hem voor je kopen koop je ze alle vier neem ik aan?Daan87423 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:55:
Mocht de JBL Studio SUB250 voor €150,- nog langskomen, wilt iemand zo vriendelijk zijn om hem voor mij te bestellen? Ik neem hem al te graag van je over, ben vanavond helaas afwezig om de deals in de gaten te houden.
Is de rest van de meuk op iBood ook zo tegenwoordig?
Executor16 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:01:
Lol, die Davidoff Echo Men Eau de Toilette 100 ml komt met verzendkosten op 26 Euro ofzo. Zelfde prijs als in andere webshops.
Is de rest van de meuk op iBood ook zo tegenwoordig?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
JupExecutor16 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:01:
[...] Zelfde prijs als in andere webshops. Is de rest van de meuk op iBood ook zo tegenwoordig?
Iedereen vraagt zich naderhand af waarom we dit nog (semi) volgen. En toch zitten we hier allemaal he.
Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen