Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.
Fixed thatBundin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:28:
Succes daarmee, zo ben ik al 2x speakertjes 10x de box misgelopen.
PSN: Fruitschaaltje
Nah, ik heb een paar jaar terug nog wel es moeite gedaan voor die box, tegenwoordig geloof ik het wel. Liever geef ik m'n geld uit aan iets waar ik zeker blij van word (en daarnaast heb ik niet zomaar 100 euro die ik een week of wat kan missen rond de feestdagen, das al duur zat).
Dan maar hopen dat hij toevallig nog een keer voorbij komt
Ja dat duurt meestal eventjesTokus schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:38:
kan het kloppen dat je bestellingen niet gelijk in het besteloverzicht staan?
Ik heb die Dewalt Klopboor/schroefboortol gekocht, die stond er binnen 2 a 3 minuten in. Dus het wisselt wel
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Wel een tijd terug deze blauwe bosch GSB 18-2 Li gekocht, omdat zo'n ding ook voor niet-klussers handig is en ik de accutollen van de aldi met brakke accu's beu was. Prima aankoop, maar nu mag ik geen dure/goede tools meer kopen
Klussen is ook niet mijn hobbyBundin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 12:52:
Iedere keer als ik hippe powertools zie dan denkt de man in me "HEBBON!", maar dan bedenk ik me dat ik a. een grafhekel aan klussen heb en b. het nooit doe
Wel een tijd terug deze blauwe bosch GSB 18-2 Li gekocht, omdat zo'n ding ook voor niet-klussers handig is en ik de accutollen van de aldi met brakke accu's beu was. Prima aankoop, maar nu mag ik geen dure/goede tools meer kopen
dan doe ik het wel zelf
Goed bezigArjan A schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:57:
[...] naar AZC de Koepel. Die kunnen wel kleren en schoenen gebruiken.
(Op zich kan iBOOD ook wel dergelijke spullen rechtstreeks aan AZC's geven toch, als ze die kleding toch over hebben in hun magazijn).
Nieuwe apparatuur is veelal ver te zoeken in een Hunt, dus verwacht er maar niks van. Daarnaast komt Sonos volgens mij inderdaad weinig voor in een Hunt.TFZ61 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:22:
Zit Sonos met z'n apparatuur wel eens in de hunt? Kan me nl. niet herinneren. Heb interesse in de nieuwe play 5.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Klopt ook wel... Black Friday is ook al niets, daar zitten 2x de Play 1 in de aanbieding.phpn3rd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:24:
[...]
Nieuwe apparatuur is veelal ver te zoeken in een Hunt, dus verwacht er maar niks van. Daarnaast komt Sonos volgens mij inderdaad weinig voor in een Hunt.
Ik heb een groene... verbazingwekkend hoe vaak je met dat apparaat even iets snel oplost waar je anders uren mee loopt te prutsenBundin schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:18:
Aye, als de blauwe bosch multitool nog es langskomt dan pak ik 'm misschien toch mee. Ik heb toch verbazingwekkend vaak nog iets kleins te schuren/zagen/snijden voor iemand die nooit klust.
FTFYphpn3rd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:24:
Nieuwe apparatuur is veelal ver te zoeken in een Hunt, dus verwacht er maar niks van. Daarnaast komt Sonos volgens mij inderdaad weinigniet voor in een Hunt.
[ Voor 89% gewijzigd door Señor Sjon op 26-11-2015 13:42 ]
Allesinds beter dan inears van HEMA van een 10tje.scorelord schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:32:
eej, doe es wat in-ears... AKG's van een tientje.. was/is da wa?
http://producthistory.eu/zoek/beruchte/#
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
en waarschijnlijk morgen ook 1.pielle007 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:34:
maar 1x box tot nu voorbij gekomen. vandaag mss nog 1 max 2?
http://producthistory.eu/zoek/beruchte/#
ze zullen hem wel weer met 1 dag verlengen omdat het zoon groot succes is (5 min naar een aanbieding kijken)
Synology is baas, ,maar ligt eraan wat je er mee wilt doen. Puur voor wat data op te slaan + benaderen (eigen Cloud) is dit ideaal. Voor meer power/performance (video streamen e.d.) heb je liever een krachtigere/snellere.Krilo_89 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:49:
Is dit ding iets of is een Synology beter?
Zit wel plex ondersteuning op, dus je kunt het gebruiken voor videostreaming. Maar of je er vrolijk van wordt...
[ Voor 13% gewijzigd door HetGezegde op 26-11-2015 13:52 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QTQfGd3G6dg]
http://www.ibood.com/nl/n...-kardon-ni-oordopjes.html
[ Voor 40% gewijzigd door Afvalzak op 26-11-2015 13:55 ]
€40 lijkt me ook geen probleem. Heb er zelf al jaren van AIAIAI (ook €40) en zijn, voor mij, subliem. Dit kan daarmee alleen maar beter zijn.
Mooi, heb ze net gekochtHetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:56:
[...]
€40 lijkt me ook geen probleem. Heb er zelf al jaren van AIAIAI (ook €40) en zijn, voor mij, subliem. Dit kan daarmee alleen maar beter zijn.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Die ging sneller weg dan de box gisteren
Sultana?
[ Voor 49% gewijzigd door green-tea op 26-11-2015 14:15 ]
Carcassonne is echt een heel leuk spel, maar dan zou ik voor de originele versie gaan.HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:15:
Is dat spel wat?
http://www.bol.com/nl/p/c...46569358-1004004013211992
Originele spel + alle uitbreidingen.
Voor hoeveel spelers minimaal? Meestal zijn we met twee, waardoor bijv. Kolonisten van Catan al afvalt..Audiowaste schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:17:
[...]
Carcassonne is echt een heel leuk spel, maar dan zou ik voor de originele versie gaan.
http://www.bol.com/nl/p/c...46569358-1004004013211992
Originele spel + alle uitbreidingen.
Ook leuk met 2? Leuk St. Klaas kado o.i.d.Fish schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:20:
2-5, en 6 met "de" uitbreiding
http://producthistory.eu/zoek/beruchte/green-tea schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:14:
Worden de boxen uit de history gefilterd? Heb er gister een (te laat) voorbij zien komen welke ik nu niet meer kan vinden.
ZekerHetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:21:
[...]
Ook leuk met 2? Leuk St. Klaas kado o.i.d.
Zeer leuk met 2!HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:21:
[...]
Verwijderd
Ja, maar met 3 of meer wordt het nog interessanterHetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:21:
[...]
Overigens wel aan te raden om met de basis te beginnen en 1 voor 1 uitbreidingen toe te voegen anders is het wel een hele diepe sprong om gelijk het spel door te krijgen.
https://m.bol.com/nl/p/ca...ie_mobiel_product_product
nog een extra waarschuwing, het is verslavend en er zijn teveel uitbreidingen en mini uitbreidingen die allemaal echte musthaves zijn
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2015 14:30 ]
Edit: Nee dus http://www.bol.com/nl/p/w...henkend/9200000046822502/
[ Voor 103% gewijzigd door tweegroenethee op 26-11-2015 14:27 ]
Never mind, ik loop een paar minuten achter zie ik
[ Voor 82% gewijzigd door HetGezegde op 26-11-2015 14:31 ]
Heb echt heel vaak bijna iets gekocht. not
Kenwood is altijd goed
Toch 350 euro goedkoper dan in PW
bron?krietjur schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
Wat een feest.. de hunt wordt met 1 dag verlengd...
Als je toevallig op zoek bent naar een nieuwe TV en deze binnen het budget valt dan zou ik het wel weten.vooghel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
Ja, ik ga even bijna €2000 uitgeven aan een impulsaankoop via internet
Voor de zevende keer op rij stemden jullie ons naar de titel 'Website van het Jaar' in de categorie 'Voordeel'. Bedankt! Om het te vieren verlengen we de HUNT met 1 dag: op vrijdag 27 HUNT de wereld doorrrrr...
EN!! HIJ IS ZIGGO GESCHIKT!!!!!!!!HetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
"KOPEN!11!!!1!" staat er dan onder die TV. NERDS
Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen gaan er even via zo'n actie een tv kopen? Ik zou zeggen niemand, maar gekken zijn er altijd...vooghel schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:36:
Ja, ik ga even bijna €2000 uitgeven aan een impulsaankoop via internet
Niemand koopt ze en alle 55"+ UHD TV's eindigen in een boxarjoderoon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:39:
[...]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen gaan er even via zo'n actie een tv kopen? Ik zou zeggen niemand, maar gekken zijn er altijd...
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Geen zorgen, heb er 2 gekocht voor degene die hem gemist hebbenAudiowaste schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:40:
Shit te laat, wilde net een tv kopen
[ Voor 143% gewijzigd door Mr. Jummy op 26-11-2015 14:41 ]
Sultana?
Daarnaast komt er ook wel zo'n box binnen als ik 'm bemachtig. Vorige hunt zat 'ie in m'n winkelmand, maar durfde het niet aan xD
Sterker nog, ik heb 'm gisteren daadwerkelijk besteld... maar durf het eigenlijk nog steeds niet aanHetGezegde schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:42:
Vorige hunt zat <de box> in m'n winkelmand, maar durfde het niet aan xD
/me Zit te duimen dat er wat gaafs in zit
Tja, als jij op zoek bent naar een TV in die prijsrange, en je ziet deze voorbij komen, dan kan het een prima deal zijn. er zijn mensen die wel vaker zulke bedragen via internet uitgeven.arjoderoon schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:39:
[...]
Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen gaan er even via zo'n actie een tv kopen? Ik zou zeggen niemand, maar gekken zijn er altijd...
Surfin' paradise!
Ik vond de batterijen het geld waard en de studio boxen van JBL zijn flink afgeprijst.Snappie88 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:52:
Ik heb trouwens even de historie doorgebladerd, ik heb nog helemaal niets voorbij zien komen wat de moeite waard is...
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen